خرید تن ماهی کینوس قیمت عمده

خرید تن ماهی کینوس قیمت عمده ، بهترین مارک تن ماهی ، پخش کننده اصلی تن ماهی تهران، قیمت عمده تن ماهی تهران، مرکز فروش عمده تن ماهی تهران

خرید تن ماهی کینوس قیمت عمده خرید تن ماهی کینوس قیمت عمده ، بهترین مارک تن ماهی ، پخش کننده اصلی تن ماهی تهران، قیمت عمده تن ماهی تهران، مرکز فروش عمده تن ماهی تهران

خرید تن ماهی keynous (کینوس)

محتویات : ماهی زرده

براستی دلیل اینهمه محبوبیت تن ماهی کینوس چیست؟؟؟
چرا با وجود برهه ی زمانی خیلی کوتاهی که روانه ی بازار شده چنان محبوبیتی در بین عوام بوجود اورده ومشتریان زیادی را به سمت خود جذب کرده است؟

چرا اینروزاها تمامی خانوادهای ایرانی بر سر سفره هایشان تن ماهی کینوس وجود دارد؟ بازار پخش انواع تن ماهی با کیفیت
براستی دلیل اینهمه خوشمزگی ولذیدی این تن ماهی در چیست؟

چرا با وجود نوپا بودن این برند مردم استقبال زیادی از ان کردند.مگر تفاوت این نوع تن ماهی با بقیه برندهای تن ماهی در چیست؟

اگر میخواهید جواب تمامی سوالاتتان را پیدا کنید فقط کافیست شما هم به خانواده ی بزرگ کینوسی ها بپیوندید و یکبار مزه ی تن ماهی کینوس
را بچشید،مزه ای که برای همیشه برسر زبانتان میماند.

تن ماهی کینوس مناسب برای زنان شاغل وکسانی که وقت کافی برای درست کردن غذای خانگی ندارند.
اگر وقت کافی برای درست کردن غذای خانگی ندارید ولی بدنبال غذایی کامل با کالری بالا و پروتئین مورد نیاز بدن میگردید بهترین گزینه تن ماهی کینوس می باشد.

تن ماهی کینوس بدلیل داشتن خواص بالا ومفیدی که برای بدن دارد یک وعده غذای کامل وپرانرژی برای شما می باشد وهمچنین بدلیل خواص دارویی وضامن سلامتی بودن برای قلب ومغز شما بهترین گزینه برای افرادی که بدنبال غذایی کامل وپرانرژی با کالری بالا که خیلی سریع هم اماده خوردن میشود را داراست.

خرید تن ماهی ۱۸۰ گرمی اصالت قیمت عمده ، تن ماهی به قیمت عمده ، بهترین مارک تن ماهی ، فروش عمده تن ماهی ، خرید عمده تن ماهی ، قیمت تن ماهی 180گرم اسان بازشو برند معتبر

خرید تن ماهی کینوس قیمت عمده خرید تن ماهی کینوس قیمت عمده ، بهترین مارک تن ماهی ، پخش کننده اصلی تن ماهی تهران، قیمت عمده تن ماهی تهران، مرکز فروش عمده تن ماهی تهران

خرید تن ماهی ۱۸۰ گرمی اصالت قیمت عمده

محتویات: ماهی تون(گیدر یا هوور، در تکه های روشن۸۰/۵%، روغن مایع گیاهی ۱۸%، نمک تصفیه شده خوراکی۱/۵%، وزن آبکش ۷۰%

شرایط نگهداری: در جای خشک و خنک نگهداری شود

تعداد محصول در بسته‌بندی ۱۲
نوع بسته‌بندی کارتن
جنس بسته‌بندی قوطی
ویژگی بسته‌بندی درب آسان بازشو

۲سالاد سبزیجات با کنسرو ماهی

یکی دیگر از جواب‌هایی که می‌توانم به سوال “با کنسرو ماهی چی درست کنم؟” بدهم، سالاد سبزیجات با کنسرو ماهی است. اگر از رژیم لاغری ویژه‌ای پیروی می‌کنید یا منع غذایی خاصی دارید، پیشنهاد اصالت این سالاد است، زیرا نه تنها کالری کمی دارد، تمام مواد معدنی، پروتینی و ویتامین‌های مورد نیاز بدن را نیز تأمین می‌کند.

خرید کنسروتن ماهی آسان بازشو 150گرمی

یکی از مواد در دسترس و مفید برای یک آشپزی سریع، کنسرو ماهی است. در این مقاله سعی کردیم چند دستور پخت از خوراک‌ها و سالادهایی را قرار دهیم که هر وقت از خود می‌پرسید با کنسرو ماهی چی درست کنم، یا اینکه مثل دوران دانشجویی به دنبال غذای کم هزینه، سریع و مقوی هستید به کارتان خواهد آمد. همچنین با خواص کنسرو ماهی تن نیز بیشتر آشنا خواهید شد.

ماهی یک منبع غذایی مفید و سرشار از انواع مواد مغذی مورد نیاز بدن است، امگا۳، امگا۶، اسیدهای چرب ترانس پایین که برای سلامت مفید هستند انواع ویتامین‌ها از جمله ویتامین D، که این روزها با گسترش شهرنشینی تأمین آن از طریق نور خورشید دشوار است.

خرید تن ماهی کینوس قیمت عمده خرید تن ماهی کینوس قیمت عمده ، بهترین مارک تن ماهی ، پخش کننده اصلی تن ماهی تهران، قیمت عمده تن ماهی تهران، مرکز فروش عمده تن ماهی تهران

خرید تن ماهی بیژن قیمت عمده

خرید عمده تن ماهی 180گرم اسان بازشو برند معتبر*هزینه حمل

اما آماده کردن ماهی تازه، کار دلنشینی نیست بخصوص بوی ناخوشایند آن باعث می‌شود که اکثر اقراد از تهیه ماهی به عنوان یک وعده غذایی فراری باشند؛ به همین دلیل حتی اگر از صرفه‌جویی در زمان و دردسرهای طعم‌دار کردن ماهی چشم‌پوشی کنیم، باز هم نقش کنسرو تن ماهی پررنگ‌تر می‌شود.

تن ماهی به قیمت عمده

چرا از تن ماهی کینوس به عنوان ضامن سلامتی یاد میشود؟

تن ماهی کینوس بدلیل وجود انتی اکسیدان در تولید این نوع ازتن ماهی ،بدن را در مقابل انواع ها وبیماریهای قلبی واسترس ایمن نگه میدارد.همچنین با مصرف تن ماهی کینوس دیگر نگران ریزش مو ،سفید شدن وشکنندگی موهایتان نباشید زیرا از سلامتی موهای شما مراقبت میکند وباعث رشد وسلامت سلول وبافت بدن از جمله مو وپوست سر نقش اساسی دارد.

اولین برند تن ماهی که در بدو ورودش به بازار استان فارس،رکورد چشمگیری را در فروش پدید اورده،بگفته ی متخصصین دلیل اینهمه تقاضای مردم برای تن ماهی کینوس فقط وفقط طعم وکیفیت فوق العاده ان و استفاده از فرمولاسیون خاصی در ساخت وتهیه این محصول که ضامن سلامتی می باشد را داراست.

این محصول تمامی استاندارد های جهانی را دارا می باشد وبه دلیل وجود استفاده از خاصیت باکتری زدایی در ان،این محصول برای سلامتی قلب فوق العاده است.

و همچنین برای تقویت حافظه…این محصول به دلیل فرمولاسیون خاصش وطعم و کیفیت بالایش و عطر ورایحه ی دلپذیرش وبسته بندی شکیلش وقیمت معقولش به یکی از بهترین ومحبوبترین برندهای تن ماهی دراستان فارس گردیده است،بگونه ای که با یکبار استفاده از این محصول، مشتری همیشگی وپروپاقرص این محصول می شوید.

نمایندگی فروش تن ماهی در استان فارس ،شهر شیراز

خرید تن ماهی رضا قیمت عمده ، پخش کننده تن ماهی تهران ، فروشنده عمده تن ماهی تهران ، مرکز فروش تن ماهی تهران

خرید تن ماهی کینوس قیمت عمده خرید تن ماهی کینوس قیمت عمده ، بهترین مارک تن ماهی ، پخش کننده اصلی تن ماهی تهران، قیمت عمده تن ماهی تهران، مرکز فروش عمده تن ماهی تهران

خرید تن ماهی جنوب رضا قیمت عمده

اگر ماهی‌ها مانند ماشین‌ها بودند، ماهی تن فراری اقیانوس می‌شد – براق، قدرتمند و ساخته شده برای سرعت. بدن اژدری شکل آنها حرکت آنها را در آب ساده می کند و ماهیچه های شنای ویژه آنها را قادر می سازد تا با کارایی عالی در بزرگراه های اقیانوسی عبور کنند.

ماهی تن حیوانات وحشی قابل توجه و چشمگیری هستند. طول باله اقیانوس اطلس می تواند به ده فوت برسد و وزن آن به 2000 پوند (بیش از یک اسب) برسد. شکل خاص بدن، باله ها و فلس های آنها، برخی از گونه های ماهی تن را قادر می سازد تا با سرعت 43 مایل در ساعت شنا کنند.

ماهی تن در هنگام مهاجرت مسافت های باورنکردنی را شنا می کند. برخی از ماهی‌های تن در خلیج مکزیک متولد می‌شوند و در سراسر اقیانوس اطلس سفر می‌کنند تا در سواحل اروپا تغذیه کنند و سپس برای تولید مثل تا خلیج‌فارس شنا می‌کنند.

این جانوران دریایی خارق‌العاده نیز جزء لاینفک رژیم غذایی میلیون‌ها نفر هستند و یکی از با ارزش‌ترین ماهی‌های تجاری هستند. اکثریت بازار از چهار گونه تشکیل شده است: اسکاپ جک به تنهایی بیش از نیمی از صید جهانی ماهی تن را به خود اختصاص می دهد و به دنبال آن زرد باله، چشم درشت و آلباکور قرار دارند.

ماهی تن آبی در معرض خطر انقراض تنها 1 درصد از صید جهانی را تشکیل می دهد. از آنجایی که روش های صید ماهی تن در طول سال ها پیشرفت کرده است، حفاظت و مدیریت ماهی تن به سرعت تکامل نیافته است.

به گفته سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد، بیشتر ذخایر ماهی تن به طور کامل مورد بهره برداری قرار می گیرند (به این معنی که جایی برای گسترش ماهیگیری وجود ندارد) و برخی از آنها در حال حاضر بیش از حد مورد بهره برداری قرار گرفته اند (خطر سقوط ذخایر وجود دارد). بر اساس گزارش بنیاد بین المللی پایداری غذاهای دریایی، 65 درصد از ذخایر ماهی تن در سطح مناسبی از فراوانی قرار دارند، اما 13 درصد به عنوان بیش از حد صید در نظر گرفته می شوند.

خرید تن ماهی کینوس قیمت عمده خرید تن ماهی کینوس قیمت عمده ، بهترین مارک تن ماهی ، پخش کننده اصلی تن ماهی تهران، قیمت عمده تن ماهی تهران، مرکز فروش عمده تن ماهی تهران

خرید تن ماهی جنوب شویدی رضا قیمت عمده

ماهی تن چیست؟
ماهی تن یکی از پر مصرف ترین ماهی های جهان است. به زیر گروهی از خانواده ماهی خال مخالی تعلق دارد و از 8 گونه تشکیل شده است که از نظر رنگ و اندازه متفاوت هستند. ماهی تن یک گونه عشایری است و در سراسر اقیانوس های جهان یافت می شود. می توان آن را به صورت تازه یا کنسرو شده مصرف کرد.

ماهی تن معمولاً به صورت خام یا سرخ شده و کمی چاشنی شده مصرف می شود، در حالی که کنسرو ماهی تن برای مدت طولانی از قبل پخته می شود و اغلب با لباس های سنگین سرو می شود.

ماهی تن مناسب برای غذای خود انتخاب کنید

پرفروش ترین نوع ماهی تن در سرتاسر جهان اسکایپ جک است، زیرا فراوان ترین ماهی تن در اقیانوس هاست و 60 درصد از صید ماهی تن جهان را تشکیل می دهد. اگر در اروپا یا آسیا هستید، اسکاپ جک گونه ای از ماهی تن است که به احتمال زیاد در قوطی ها یافت می شود. 50 درصد از ذخایر ماهی تن در غرب مرکزی اقیانوس آرام جنوبی یافت می شود.

علاوه بر اسکاپ جک، چهار گونه اصلی دیگر ماهی تن نیز وجود دارد که عبارتند از: آلباکور، چشم بزرگ، آبی باله و زرد باله. مانند انواع سبزیجات یا نژادهای گاو، ماهی های تن مختلف کیفیت های متفاوتی دارند، بنابراین ماهی تن مناسب را برای غذای خود انتخاب کنید.

خرید تن ماهی کینوس قیمت عمده خرید تن ماهی کینوس قیمت عمده ، بهترین مارک تن ماهی ، پخش کننده اصلی تن ماهی تهران، قیمت عمده تن ماهی تهران، مرکز فروش عمده تن ماهی تهران

خرید تن ماهی فلفلی رضا قیمت عمده

طبق مطالعه اخیر متخصصین،تن ماهی کینوس به دلیل داشتن پروتئین وامگا3برای تقویت حافظه ویادگیری وبخاطر سپاری مطالب درسی بسیار مفید می باشد وبا خوردن سه وعده از این تن ماهی در هفته پروتئین مورد نیاز مغز شما تامین میگردد،باشد که به سلامت فرزندان خود اهمیت دهیم.

تن ماهی کینوس مناسب برای دانش اموزان، دانشجویان ،پشت کنکوری ها و کسانی که میخواهند حفظیتشان قویتر شود

تن ماهی keynous (کینوس)

اولین برندی که هم مزه اش بر سر زبان ها افتاده وهم نامش.

واینبار متخصصین ما در کرانه های جنوب شروع به تولید وساخت نوعی از تن ماهی کردند که متفاوتتر از تمامی تن ماهی های موجود در بازار است که برند انرا کینوس نامیدند.
تن ماهی کینوس، اولین برند تن ماهی که با طعمی متفاوت ورایحه ای دلپذیر وبی رقیب در تمامی برندهاومتناسب با ذائقه تمامی سنین وضامن سلامتی شما ویک وعده غذای فوق العاده خوشمزه ولذیذ بر سر سفر های شما.

تن ماهی کینوس اولین برند تن ماهی ست که نه تتها یک وعده غذای سالم وخوشمزه می باشد بلکه به دلیل وجود انتی اکسیدان وخاصیت باکتری زایی در تولید این نوع تن ماهی انرا ضامن سلامتی ویک داروی دریایی برای تمامی دردها وبیماری هاست بگونه ای که با مصرف سه وعده از این تن ماهی در هفته خطر ابتلا به بیماریهای قلبی کاهش پیدا می کند.این تن ماهی را نه تن ماهی کینوس بلکه باید معجون دریایی کینوس نامید

آیا ماهی تن پایدار است؟
ماهی تن دارای برچسب آبی MSC دارای گواهی پایداری است. ماهی تن با برچسب MSC از ماهیگیری می آید که به طور مستقل مطابق با استاندارد شیلات MSC ارزیابی شده است. هر کسب و کار زنجیره تامین که غذای دریایی MSC را مدیریت می کند، باید استاندارد زنجیره نگهداری MSC را رعایت کند، که تضمین می کند ماهی و غذاهای دریایی که با برچسب آبی فروخته می شوند، از ماهیگیری گرفته شده اند که مطابق با استاندارد ماهیگیری MSC گواهی پایداری دارند.

ماهی تن معمولاً کنسرو می‌شود، اما کمر را می‌توان تازه یا منجمد نیز خریداری کرد. محصولات کنسرو شده، تازه و منجمد ماهی تن با برچسب MSC را می توان در سراسر جهان یافت.

50 درصد ماهی تن جهان در برنامه ماهیگیری پایدار MSC مشغول است

از 5.8 میلیون تن ماهی تن صید شده، 28.9٪ از ماهیگیری است که قبلاً گواهی MSC را دریافت کرده است و پنجمی (20.4٪) در حال حاضر در حال آزمایش برای استاندارد MSC است. یک پنجم دیگر از صید جهانی ماهی تن از شیلاتی است که روی بهبودهای مورد نیاز برای دریافت گواهی کار می کنند (19.54٪ در پروژه بهبود شیلات).

طرح گواهینامه MSC مبتنی بر علم، سلامت ذخایر ماهی تن را بررسی می‌کند و به خوبی مدیریت می‌شود، و اینکه شیلات تأثیر آن را بر اکوسیستم به حداقل رسانده است. این شامل اقداماتی برای به حداقل رساندن تعامل با دیگر گونه های دریایی مانند دلفین ها، لاک پشت ها و پرندگان دریایی است.

برای اینکه مطمئن شوید ماهی تن در ساندویچ شما از ماهیگیری است که این آزمایشات گسترده را گذرانده است، به برچسب آبی کوچک روی بسته، فروشگاه یا منو توجه کنید.

حقایق پاداش
ماهی تن ماهی بسیار بزرگ است. بزرگترین صید ماهی تن تا به امروز در Aulds Cove در نوا اسکوشیا توسط کن فریزر در سال 1979 بوده است. این تقریباً به اندازه یک کامیون سنگین است!

تمام ماهی تنی که ما می خوریم به صورت وحشی از اقیانوس صید می شود. ماهی تن گوشتخواران در بالای زنجیره غذایی هستند، بنابراین مراقبت از کل اکوسیستم اقیانوس بسیار مهم است. برای چاق شدن یک کیلوگرم ماهی تن به حدود 10 کیلوگرم ماهی متوسط، 100 کیلوگرم ماهی کوچک، 1000 کیلوگرم گیاهخوار کوچک (گیاهخواران مانند زئوپلانکتون) و 10000 کیلوگرم فیتوپلانکتون نیاز دارد.

ماهی تن یک کالای جهانی است که بیش از 8 درصد تجارت جهانی غذاهای دریایی را به خود اختصاص داده است. تا سال 2027، ارزش بازار کنسرو ماهی تن به 11.89 میلیارد دلار می رسد.

اسکاپ جک گرمسیری می تواند از حدود 2 سالگی تولید مثل کند و یک ماده بالغ می تواند روزانه 2 میلیون تخم در هر زمانی از سال تخم ریزی کند. پس از بارور شدن، تخم‌های کوچک در عرض یک روز از تخم بیرون می‌آیند و به‌عنوان زئوپلانکتون روی جریان‌های اقیانوسی شناور می‌شوند.

ماهی تن در آب های خنک تر چرخه زندگی طولانی تری دارد، به عنوان مثال، ماهی تن آلباکور در اقیانوس هند، معمولاً 5-6 سال قبل از تولیدمثل است، از نوامبر تا ژانویه هر 2.2 روز تخم ریزی می کند و ماده ها 2.6 میلیون تخم رها می کنند.