خرید دستمال مرطوب تک نفره رستورانی و کافه

خرید دستمال مرطوب تک نفره برای کافه | پخش کننده دستمال مرطوب تک نفره | فروشنده عمده دستمال مرطوب تک نفره | تولیدکننده دستمال مرطوب اختصاصی | دستمال مرطوب تک نفره رستورانی

با سابقه ترین شرکت در زمینه تولید دستمال مرطوب اختصاصی رستورانی اکثر برندهای رستورانی به این مجموعه افتخار همکاری داده اند. قابل توجه شرکتها , کانون های تبلیغاتی و رستوران ها تنها تولیدکننده دستمال مرطوب با طرح اختصاصی در ایران. با چاپ فلکسو 6رنگ اسپانلس Restaurant Wet Wipes

جهت سفارش دستمال مرطوب و اطلاع از قیمت با شماره تلفن 09127231586 تماس بگیرید.

خرید دستمال مرطوب تک نفره رستورانی و کافه با سابقه ترین شرکت در زمینه تولید دستمال مرطوب اختصاصی رستورانی اکثر برندهای رستورانی به این مجموعه افتخار همکاری داده اند. قابل توجه شرکتها , کانون های تبلیغاتی و رستوران ها تنها تولیدکننده دستمال مرطوب با طرح اختصاصی در ایران. با چاپ فلکسو 6رنگ اسپانلس Restaurant Wet Wipes

دستمال مرطوب تک نفره عمومی با سادگی همان اندازه استفاده از آنها در کیف ، کوله پشتی و محفظه های کوچک جای می گیرد ، بنابراین همیشه در دسترس هستند. Wet wipe

از بین برنده انواع باکتری و آلرژی زایی، پوست را تمیز و مرطوب می کند. دستمال مرطوب تکی

در دنیای گسترده محصولات بهداشت شخصی، حذف دستمال مرطوب برای بزرگسالان آسان است. در واقع، اگر از کسی در خیابان بپرسید که چرا مردم از دستمال مرطوب استفاده می‌کنند، احتمالاً به شما می‌گویند که این دستمال‌ها عمدتاً برای تمیز کردن پوست نوزاد استفاده می‌شوند.

در حالی که این درست است که اغلب می بینید که دستمال مرطوب برای این منظور تبلیغ می شود، آنها در واقع محصولات مراقبت شخصی عالی برای همه هستند، صرف نظر از سن. استفاده از دستمال مرطوب برای بزرگسالان برای بهداشت شخصی تقریباً مانند استفاده از دستمال مرطوب برای نوزادان است.

اگر والدین هستید، احتمالاً از قبل با بسیاری از کاربردهای بهداشتی دستمال مرطوب یکبار مصرف آشنا هستید. اگر بچه ندارید و قبلاً از دستمال مرطوب استفاده نکرده اید، ممکن است تعجب کنید که چرا باید آنها را به برنامه روزانه خود اضافه کنید. بیایید نگاهی به نحوه استفاده از دستمال مرطوب در شرایط مختلف بیندازیم!

تمیز کردن پوست: به روشی ملایم، با دستمال مرطوب
در نهایت، آنها طوری طراحی شده اند که به آرامی کثیفی را از بین ببرند. از آنجایی که آنها معمولا با در نظر گرفتن نوزادان ساخته می شوند، بسیار ملایم هستند تا حساسیت های پوستی را تحریک نکنند. یکی از رایج ترین کاربردها تمیز کردن سریع دست هاست. دستمال‌ها نه تنها کثیفی و کثیفی را از بین می‌برند، بلکه ضدعفونی می‌کنند و آن‌ها را به یک محصول بهداشتی اصلی برای زمانی که در خانه یا در حال حرکت هستید تبدیل می‌کنند.

مراقبت از صورت: چون همه ما چهره داریم
از دستمال مرطوب برای مراقبت های اولیه پوست استفاده کنید. آنها به خوبی دستمال های مخصوص صورت هستند اما هزینه بسیار کمتری دارند. آنها راهی سریع برای پاکسازی صورت شما هستند، اما بسیاری از مردم از آنها به عنوان یک روش سریع و بدون درهم ریختگی برای پاک کردن آرایش نیز استفاده می کنند.

اگر تمایل به حساسیت دارید حتما دستمال مرطوب جدید را روی پوست خود آزمایش کنید. شما هرگز نمی دانید پوست شما چه واکنشی نشان خواهد داد.

جایگزین دستمال توالت: هیچ چیز برای محصولات بهداشت شخصی بهتر نیست
نخندید! به هر حال، والدین برای تمیز کردن نوزادان از دستمال مرطوب‌های قابل شستشو استفاده می‌کنند.

چرا باید برای بزرگسالان متفاوت باشد؟ حقیقت این است که اینطور نیست. برخی استدلال می‌کنند که دستمال‌های مرطوب مؤثرتر از دستمال توالت هستند، زیرا رطوبت اضافه به تمیز کردن کامل‌تر کمک می‌کند (نگران نباشید، سریع خشک می‌شود) و بسته به مارک‌های مورد نظر می‌تواند مقرون به صرفه‌تر باشد، زیرا احتمالاً کمتر از مرطوب‌کننده استفاده می‌کنید.

دستمال مرطوب از دستمال توالت. اگرچه برخی ممکن است چنین استفاده ای را عجیب بدانند، برخی دیگر سوگند یاد می کنند که جایگزینی دستمال توالت با دستمال مرطوب منجر به بهداشت شخصی بهتر می شود.
ضد عفونی کردن سطوح: زیرا تمیز بودن یک امر مرسوم است.

علاوه بر تمیز نگه داشتن شما، دستمال مرطوب کودک می تواند در وهله اول از کثیف شدن شما جلوگیری کند. همیشه یک بسته در دست داشته باشید تا بتوانید میزها، دستگیره‌های در و حتی صندلی توالت را ضدعفونی کنید. در نمای خانه، برای از بین بردن لکه ها نیز عالی هستند. دستمال مرطوب یکی از همه کاره ترین محصولات بهداشت شخصی است.

آنها روشی ارزان قیمت برای تمیز نگه داشتن در طول روز و به اندازه کافی جمع و جور هستند که بدون دردسر آن را با خود ببرید. اگر هنوز آنها را امتحان نکرده اید، به نمونه های بالا نگاهی بیندازید و آنها را در برنامه روزانه خود امتحان کنید!

آلتین کیمیا تولید کننده دستمال مرطوب تک نفره عمومی جهت رستوران ، هتل ، کترینگ ، فست فود ، تالار ، کافی شاپ و شرکت ها می باشد. دستمال تک نفره معطر

مزایای دستمال مرطوب تک نفره عمومی

این محصول که البته می توان آن را بصورت دستمال مرطوب اختصاصی نیز سفارش داد دارای مزایایی چون قابلیت انتی باکتریال، نرم کننده و خوشبو کننده پوست، دارای تاریخ مصرف تا 2 سال پس از تولید و بسیاری مزایای دیگر می باشد. دستمال مرطوب رستورانی

هنگامی که صابون و آب در دسترس نیست ، دستمال مرطوب آنتی باکتریایی می تواند به کمک شما بیاید.

دستمال مرطوب تولید ما 99.99٪ باکتری ها را از بین می برد. فروش پک دستمال کاغذی تک نفره

بسته های دستمال مرطوب به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی در کوله پشتی ، کیف پول ، کشو میز و بسیاری موارد دیگر جای می گیرند. Restaurant Wet Wipes

خرید دستمال مرطوب تک نفره رستورانی و کافه با سابقه ترین شرکت در زمینه تولید دستمال مرطوب اختصاصی رستورانی اکثر برندهای رستورانی به این مجموعه افتخار همکاری داده اند. قابل توجه شرکتها , کانون های تبلیغاتی و رستوران ها تنها تولیدکننده دستمال مرطوب با طرح اختصاصی در ایران. با چاپ فلکسو 6رنگ اسپانلس Restaurant Wet Wipes

ارزش بازار جهانی دستمال مرطوب در سال 2021 به 3.7 میلیارد دلار خواهد رسید. با افزایش نرخ 7.6 درصد CAGR، بازار در آستانه فراتر رفتن از ارزش 8.0 میلیارد دلاری تا پایان سال 2031 است. دستمال مرطوب رستورانی عمده فروشی موجودی دارد. در طیف گسترده ای از دستمال مرطوب و سایر وسایل بهداشت شخصی را ارائه می دهد که نیازهای مختلف شما را برآورده می کند.

ما در علی بابا دستمال مرطوب رستورانی را در انواع سایزها به صورت عمده عرضه می کنیم. دستمال مرطوب مرطوب آنتی باکتریال موجود در قوطی، همراهی کاملی را هنگام خارج از خانه ارائه می دهد. آنها مدل سیلندر کوچکی هستند به این معنی که می توانند به راحتی در یک کیف جا شوند.

همه اینها در حالی که کارایی مشابهی با سایر مدل ها دارد. دستمال مرطوب آنتی باکتریال همه کاره را برای تمیز کردن مطمئنی که کثیفی های نامرئی را از پوست و سطوح پاک می کند، خریداری کنید.

رسیدن به آن احساس تمیزی بیشتر با محصولات مناسب آسان است. دستمال مرطوب رستوران آنتی باکتریال برای دست ها و سطوح زمانی که در حال حرکت هستید عالی هستند. دستمال‌های فلاشینگ برای اطمینان از تمیزی بیشتر پس از استفاده از حمام عالی است.

آنها معمولاً از نظر رایحه سبک تر و به اندازه کافی ملایم هستند تا نواحی حساس را تحریک کنند. انتظار می‌رود تا سال 2031 با افزایش آگاهی در مورد بهداشت و بهداشت به دلیل بیماری همه‌گیر، فروش گیاهان مرطوب با 7.6 درصد CAGR ادامه یابد. از برای عمده فروشی های دستمال مرطوب رستورانی با قیمت های مناسب خرید کنید.

من ساکن شیراز هستم برای خرید کلی دستمال مرطوب با لوگوی کافه ام امکان همکاری وجود داره ؟ هزینه اش را لطف میکنید کیلویی یا جعبه ای محاسبه میکنید ؟

دستمال مرطوب اختصاصی با توجه به مدرن بودن امکانات چاپ لوگو و طرح های اختصاصی به عنوان یکی از بهترین، ارزانترین و جدیدترین روش های تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد.

بدیهی است به دلیل خصوصیات منحصر به فرد دستمالهای مرطوب و معطر، اعم از آنتی باکتریال بودن ، نرم کنندگی پوست ، پاک کنندگی آلودگی و چربی های اضافی از روی پوست با رایحه های دلپذیر و به یا ماندنی و از همه مهمتر چاپ موارد تبلیغاتی و مناسب جهت استفاده : شرکت های هواپیمایی ، مسافرتی، هتل ها ، دستمال مرطوب رستورانی، دستمال مرطوب تکی و شرکت ها و … مورد توجه می باشد.

دستمال مرطوب اختصاصی برای مصارف تجاری اعم از رستوران و هتل به دو صورت ارائه میگردد: بازار خرید دستمال مرطوب تک نفره

شرکت رنگ و هنر، ارایه دهنده ی انواع دستمال مرطوب تکنفره آنتی باکتریال با کیفیت بسیار بالا ویژه رستوران ها، فست فودها، آرایشگاه ها، شرکت های هواپیمایی، تالارها و …
دستمال

خرید دستمال مرطوب تک نفره رستورانی و کافه با سابقه ترین شرکت در زمینه تولید دستمال مرطوب اختصاصی رستورانی اکثر برندهای رستورانی به این مجموعه افتخار همکاری داده اند. قابل توجه شرکتها , کانون های تبلیغاتی و رستوران ها تنها تولیدکننده دستمال مرطوب با طرح اختصاصی در ایران. با چاپ فلکسو 6رنگ اسپانلس Restaurant Wet Wipes

دستمال مرطوب طرح عمومی و دستمال مرطوب طرح اختصاصی

در طرح عمومی با لوگو شرکت آلتین کیمیا که با مشاوره ایزو برندتجاری کینگ عرضه می شود و در طرح اختصاصی، در دوطرف ساشه دستمال مرطوب طرح و لوگوی تجاری مشتری بصورت چاپ 6رنگ ارائه میگردد.

سایز متعارف در این نوع بسته بندی شش سانت در هشت سانت می باشد. قیمت دستمال مرطوب تک نفره با حداقل تیراژ ۵۰هزار، هر عدد ۱۸۰تومان می باشد.

مزایای استفاده از دستمال مرطوب طرح اختصاصی به عنوان اشانتیون تبلیغاتی ، دستمال مرطوب تک عددی

کارت ویزیت با مزیت استفاده بهینه
تعدد و گستردگی
بازده تبلیغاتی بالا
به یاد ماندنی شدن برندتان
و کم هزینه بودن نسبت به تبلیغات دیگر میتوان نام برد.

دستمال‌های یکبار مصرف برای مراقبت از نوزاد، شستن دست‌ها، پاک‌سازی زنانه و سایر موارد، پاک کردن آرایش، و استفاده از محصولاتی مانند دئودورانت‌ها و برنزه‌کننده‌های بدون آفتاب، از جمله موارد دیگر ساخته شده‌اند. بسیاری از دستمال‌ها، اما نه همه آنها، به عنوان لوازم آرایشی تنظیم می‌شوند.

در حالی که این محصولات راحت هستند، مصرف کنندگان باید بدانند چه چیزی در آنها وجود دارد، چگونه با خیال راحت از آنها استفاده کنند و چگونه مشکلات را گزارش کنند:

چه کسی دستمال مرطوب را تنظیم می کند و چگونه؟
Wipe چیست؟
استفاده ایمن از دستمال مرطوب: نکاتی برای مصرف کنندگان
گزارش یک مشکل
منابع مرتبط

چه کسی دستمال مرطوب را تنظیم می کند و چگونه؟ دستمال مرطوب دست و صورت ۷۰۰ تا قیمتش چقدر میشه؟؟؟

این بستگی به استفاده مورد نظر آنها دارد:

دستمال‌هایی که برای تمیز کردن یا مرطوب کردن پوست در نظر گرفته شده‌اند، مانند دستمال‌هایی که برای مراقبت از نوزاد، شستن دست‌ها، پاک کردن آرایش، شستن بدن در زمانی که حمام عملی نیست، یا زنانه یا سایر پاک‌سازی‌های شخصی، به عنوان لوازم آرایشی تنظیم می‌شوند. دستمال‌های مرطوب برای استفاده از محصولاتی مانند برنزه‌کننده‌های بدون آفتاب یا دئودورانت‌ها نیز همین‌طور هستند.

این قانون الزامی ندارد که محصولات آرایشی یا مواد تشکیل دهنده، به جز افزودنی های رنگی، قبل از عرضه به بازار، تأییدیه FDA را داشته باشند.

اما زمانی که افراد از لوازم آرایشی طبق دستورالعمل روی برچسب یا به روش معمول یا معمول استفاده می کنند، باید ایمن باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر، به «مرجع FDA در مورد لوازم آرایشی» مراجعه کنید.

دستمال‌هایی که برای اهداف درمانی مانند کشتن میکروب‌های روی پوست یا درمان آکنه، بثورات پوشک یا سایر بیماری‌های پوستی در نظر گرفته شده‌اند، طبق قانون دارو هستند. داروها قبل از اینکه وارد بازار شوند باید الزامات تاییدیه FDA را برای ایمنی و اثربخشی داشته باشند. داروها توسط مرکز ارزیابی و تحقیقات دارویی FDA تنظیم می شوند.

با در نظر گرفتن پشتوانه مصرف کنندگان عزیز تمامی لحظات را وقف بهبود تولیدات خود نموده ایم و کوشیده ایم محصولات با کیفیت جهانی را در ایران عزیز عرضه نمائیم ، چون معتقیدیم بهترین ها باید در سبد مصرف کنندگان ایرانی باشد.

دستمال کاغذی تک نفره

( ساشه – ساشه طرح خاص – دستمال مرطوب طرح خاص – دستمال مرطوب طرح اختصاصی – ساشه طرح اختصاصی – ساشه دستمال مرطوب – دستمال مرطوب – دستمال مرطوب تک نفره – دستمال کاغذی طرح اختصاصی – دستمال کاغذی طرح خاص – لیوان کاغذی طرح اختصاصی – لیوان کاغذی طرح خاص

دستمال رستورانی
دستمال مرطوب تکی
دستمال کوکتل رنگی

دستمال طرح اختصاصی ، دستمال با طرح اختصاصی ، دستمال با طرح خاص ، ساشه با طرح خاص ، دستمال با مرطوب طرح خاص ، دستمال مرطوب با طرح اختصاصی ، ساشه با طرح اختصاصی ، دستمال کاغذی با طرح اختصاصی ، دستمال کاغذی با طرح خاص ، لیوان کاغذی با طرح اختصاصی ، لیوان کاغذی با طرح خاص ) Wet wipe

شماره تماس کارخانه دستمال تک نفره معطر 09127231586 

خرید دستمال مرطوب تک نفره رستورانی و کافه با سابقه ترین شرکت در زمینه تولید دستمال مرطوب اختصاصی رستورانی اکثر برندهای رستورانی به این مجموعه افتخار همکاری داده اند. قابل توجه شرکتها , کانون های تبلیغاتی و رستوران ها تنها تولیدکننده دستمال مرطوب با طرح اختصاصی در ایران. با چاپ فلکسو 6رنگ اسپانلس Restaurant Wet Wipes

خرید دستمال مرطوب قیمت عمده

تولید کننده دستمال مرطوب طرح خاص ( ساشه ) – تهران

دستمال های مرطوب راه زیادی را طی کرده اند. امروزه یک دستمال مرطوب تقریباً برای همه چیز وجود دارد. و دیدن آنها تقریباً در همه جا طبیعی است: در خانه، در فروشگاه مواد غذایی، در باشگاه، در اداره، در رستوران ها، در کیسه های پوشک، حتی در تعمیرگاه های خودرو و گاراژ.

مواردی وجود دارند که برای تمیز کردن ته کودک و کف بدن شما طراحی شده اند. یکی برای دستان شما یکی برای صورت شما آنهایی که برای تمیز کردن آنهایی که برای ضد عفونی کردن. حتی برای عینک و تجهیزات عکاسی شما.

به طور خلاصه، دستمال مرطوب یکبار مصرف برای بسیاری از افراد به یک نیاز روزمره تبدیل شده است. ما فهرستی از دستمال مرطوب های ضروری خود را برای بهتر کردن زندگی شما گردآوری کرده ایم.

دستمال مرطوب چیست؟
دستمال مرطوب یکبار مصرف، تکه های مرطوب شده از پارچه نبافته است که برای تمیز کردن یا اهداف بهداشتی استفاده می شود. آنها معمولاً دستمال مرطوب یا مرطوب یا دستمال مرطوب نیز نامیده می شوند. آنها می توانند به صورت جداگانه بسته بندی شده یا در یک بسته چندتایی عرضه شوند.

دستمال مرطوب بسته به مواد مورد استفاده برای پارچه نبافته و محلول پاک کننده متفاوت است. خود دستمال را می توان با موادی مانند بامبو، ابریشم مصنوعی یا پلاستیک درست کرد. محلول پاک کننده نیز بسته به برند و هدف متفاوت است. ممکن است به برخی دستمال ها مواد معطر یا مرطوب کننده اضافه شود.

چرا دستمال مرطوب اینقدر محبوب هستند؟
در یک کلام: راحتی. دستمال مرطوب زندگی ما را راحت تر و دلپذیرتر می کند.

آیا تا به حال پف کردن پوشک را تجربه کرده اید؟ دستمال مرطوب برای نجات.

آیا تا به حال نیاز به شستن دست های خود داشته اید در حالی که نزدیک حمام نیستید؟ دستمال مرطوب برای نجات.

آیا نیاز به تمیز کردن یک آشغال دارید اما دستمال کاغذی و یک بطری اسپری ضد عفونی کننده در دست ندارید؟ دستمال مرطوب برای نجات.

محبوب ترین انواع دستمال مرطوب چیست؟
دستمال مرطوب نوزاد

دستمال مرطوب کودک یکبار مصرف موهبتی الهی برای والدین است. آنها تعویض پوشک را بسیار ساده تر و راحت تر می کنند. دستمال مرطوب مخصوص نوزاد با فرمول های ملایم برای پوست حساس کودک طراحی شده است. آنها معطر، بدون عطر، بدون عطر و حساس هستند. فرمول ها و مواد پاک کن بسته به مارک متفاوت است. توصیه می کنیم از دستمال مرطوب گیاهی فقط با مواد طبیعی و آب تصفیه شده استفاده کنید، مانند دستمال مرطوب BABY Nice ‘N CLEAN®.

مزیت اضافه دستمال مرطوب بچه این است که چقدر همه کاره هستند. اگر بعد از آموزش به کودکتان، بسته‌های اضافی را ذخیره کنید، ده‌ها روش غیرمرتبط با کودک برای استفاده از آنها وجود دارد.

تعداد برگ: 20
تعداد در بسته: 12
تعداد بسته در کارتن مادر: 4

مشخصات:
بدون الکل، پارابن و صابون
حاوی گلیسیرین و عصاره بابونه
بدون ایجاد خشکی و حساسیت
با خاصیت نرم و مرطوب کنندگی پوست

خرید دستمال مرطوب و کاغذی تک نفره | دستمال مرطوب رستورانی | دستمال مرطوب تک نفره ، دستمال مرطوب تک نفره رستورانی

دستمال‌هایی که برای کنترل میکروب‌ها روی سطوح بی‌جان در نظر گرفته شده‌اند (ضدعفونی یا ضدعفونی‌کننده) و دستمال‌های حاوی مواد دافع حشرات توسط آژانس حفاظت از محیط زیست کنترل می‌شوند.
دستمال‌هایی که برای تمیز کردن اشیاء در خانه‌ها، محل کار، باشگاه و مکان‌های عمومی در نظر گرفته شده‌اند توسط کمیسیون ایمنی محصولات مصرف‌کننده تنظیم می‌شوند.

اطلاعات زیر در مورد دستمال مرطوب هایی است که به عنوان لوازم آرایشی تنظیم می شوند: دستمال مرطوب برا رستوران میخواستم

Wipe چیست؟

دستمال های پاک کننده از موادی مانند پلی استر، پلی پروپیلن، پنبه، خمیر چوب یا الیاف ابریشم مصنوعی ساخته شده اند که به صورت ورقه ها در می آیند. آنها ممکن است به صورت جداگانه یا در بسته بندی های کوچک یا فله بسته بندی شوند.

آنها با آب و سایر مواد مانند عوامل پاک کننده و مرطوب کننده که به عملکرد آنها کمک می کند، مرطوب می شوند. آنها ممکن است حاوی مواد دیگری مانند مواد نگهدارنده برای جلوگیری از رشد باکتری ها و کپک ها باشند.

دستمال‌ها گاهی اوقات برچسب معطر، بدون عطر یا بدون عطر می‌زنند. FDA مقرراتی برای استفاده از این اصطلاحات ندارد. اما برچسب زدن لوازم آرایشی باید درست باشد و گمراه کننده نباشد.

به طور معمول، کلمه “بدون بو” روی برچسب لوازم آرایشی به این معنی است که محصول بوی قابل توجهی ندارد. اما ممکن است در واقع حاوی ترکیبات عطر “پوشاننده” باشد تا بوی موادی را که ممکن است رایحه آنها نامطبوع باشد پنهان کند.

با این حال، از آنجایی که اصطلاح «رایحه» به انواع خاصی از مواد تشکیل دهنده اشاره دارد، لوازم آرایشی با برچسب «بدون عطر» نباید حاوی هیچ گونه مواد افزودنی عطری باشد. این امکان وجود دارد که محصولی که برچسب “بدون عطر” دارد، بوی قابل توجهی، خوشایند یا ناخوشایند، ناشی از مواد دیگر داشته باشد.

اگر محصولی حاوی ترکیبات معطر باشد، لیست مواد تشکیل دهنده باید این را بیان کند. ترکیبات عطر ممکن است با نام یا به سادگی به عنوان “عطر” شناسایی شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر، به «عطرها در لوازم آرایشی» مراجعه کنید.

استفاده ایمن از دستمال مرطوب: نکاتی برای مصرف کنندگان

نحوه استفاده مصرف کنندگان و نگهداری دستمال مرطوب می تواند بر ایمنی آنها تأثیر بگذارد. در اینجا چند نکته ایمنی وجود دارد:

دستمال مرطوب را فقط روی پوست نشکن و دست نخورده استفاده کنید.

از دستمال مرطوب فقط برای استفاده مورد نظر خود استفاده کنید و تمام دستورالعمل های روی برچسب را رعایت کنید. به عنوان مثال، ممکن است هشداری مبنی بر عدم استفاده از دستمال‌ها بر روی پوست شکسته یا تحریک‌شده وجود داشته باشد یا دستورالعمل‌ها ممکن است توصیه کنند پوست را پس از استفاده بشویید.

مطمئن شوید که پس از استفاده از دستمال مرطوب، اجازه دهید پوست کاملا خشک شود. ساشه ای قیمت دستمال مرطوب
ظروف را محکم بسته نگه دارید تا دستمال مرطوب خشک نشود.

دستمال مرطوب استفاده شده را فوراً برای جلوگیری از آلودگی متقاطع و طبق دستورالعمل روی برچسب دور بیندازید. برخی، اما نه همه، به عنوان قابل شستشو برچسب گذاری شده اند.

مانند تمام لوازم آرایشی، دستمال مرطوب را به درستی نگهداری کنید. اگر آنها در معرض درجه حرارت شدید قرار بگیرند، مانند یک ماشین گرم یا سرد، ممکن است خشک شوند، یا دمای شدید می تواند باعث تغییر در مواد شود. به عنوان مثال، مواد نگهدارنده ای که در برابر باکتری ها و کپک ها محافظت می کنند ممکن است شکسته شوند و نتوانند کار خود را انجام دهند. همچنین، باکتری ها و کپک ها ممکن است در یک مکان گرم سریعتر رشد کنند.

طرح لفاف دستمال مرطوب ابعاد ۱۲ در ۶ سانتیمتر
و ابعاد دستمال داخل لفاف ۱۵ در ۲۰ سانتیمتر با رطوبت خوب
لطفا قیمت میفرمایید روی تیراژ

در جریان باشید. هنگامی که FDA از یک مشکل بهداشتی آگاه می شود، ما به مردم هشدار می دهیم. به عنوان مثال، برخی از دستمال‌های مرطوب آلوده به باکتری یا کپک فراخوانی شده است. می‌توانید با بررسی صفحه «چیزهای جدید» ما، اشتراک در به‌روزرسانی‌های ایمیلی یا دنبال کردن اخبار لوازم آرایشی FDA در TwitterExternal Link Disclaimer نماد سلب مسئولیت، از اطلاعات ایمنی لوازم آرایشی مطلع شوید.

دستمال مرطوب پاکتی ۱۲۰ برگ پوزی با عصاره کالندولا

دستمال مرطوب پاکتی ۱۲۰ برگ پوزی با عصاره کالاندولا و آووکادو ، فروش عمده دستمال مرطوب تک نفره با چاپ اختصاصی – تهران  ،

پاک کردن صورت با دستمال‌های مرطوب پوزی علاوه بر اینکه پوستتان را از آلودگی‌ها پاک می‌کند و باداشتن ویتامین‌ها و عصاره‌های موجود به پوستتان طراوت و نرمی می‌بخشد.

در هر بسته بندی دستمال‌های مرطوب 64 عدد دستمال مرطوب وجود دارد. پاک کردن پوست با دستمال‌های مرطوب پوستتان را از آلودگی‌ها پاک می‌کند باعث نرمی و لطافت پوست می‌شود.

خرید دستمال مرطوب تک نفره رستورانی و کافه با سابقه ترین شرکت در زمینه تولید دستمال مرطوب اختصاصی رستورانی اکثر برندهای رستورانی به این مجموعه افتخار همکاری داده اند. قابل توجه شرکتها , کانون های تبلیغاتی و رستوران ها تنها تولیدکننده دستمال مرطوب با طرح اختصاصی در ایران. با چاپ فلکسو 6رنگ اسپانلس Restaurant Wet Wipes

دستمال مرطوب و معطر پدکل تک نفره

دستمال مرطوب ضد عفونی کننده
تمیز کردن یکی از محبوب ترین کاربردهای دستمال مرطوب است. آنها به ویژه در فصل سرماخوردگی و آنفولانزا محبوب هستند و اگر در فهرست سازمان حفاظت از محیط زیست فهرست شوند، می توانند در برابر -19 مفید باشند. تجهیزات باشگاه و چرخ دستی های خرید.

دستمال‌های ضدعفونی‌کننده یکبار مصرف راحت هستند زیرا برای دستیابی به تمیزی مورد نیاز خود به یک رول دستمال کاغذی جداگانه و یک بطری محلول ضدعفونی کننده نیاز ندارید. حتماً دستورالعمل‌های مربوط به مدت زمان مرطوب نگه داشتن ناحیه را بخوانید و دنبال کنید تا موثر باشد. می تواند بر اساس برند متفاوت باشد.

موارد استفاده از دستمال مرطوب ضد عفونی [*]:

دستمال مرطوب شستشو
دستمال مرطوب توالت و دستمال مرطوب قابل شستشو در اصل دستمال مرطوب کودک برای بزرگسالان هستند. همه دستمال های مرطوب توالت قابل شستشو نیستند. دستمال مرطوب شستشو، مانند دستمال مرطوب شستشوی Nice ‘N CLEAN®، برای فاضلاب ها و سیستم های سپتیک که به خوبی نگهداری می شوند، ایمن هستند.

دستمال مرطوب خود برنزه
دستمال مرطوب چینی OEM

دستمال‌های مرطوب قابل شستشو علاوه بر ارائه یک تجربه پاک‌کنی راحت‌تر و آرام‌بخش، نسبت به دستمال توالت خشک به تنهایی در تمیز کردن کف بدن شما نیز مؤثرتر هستند. اگر هنوز آن‌ها را امتحان نکرده‌اید، به خودتان (و ناپسندتان) لطف کنید و همین امروز یک بسته دریافت کنید!

دستمال مرطوب مراقبت شخصی و آرایشی
امروزه می‌توانید دستمال‌هایی را پیدا کنید که برای مصارف خاص ساخته شده‌اند، مانند پارچه‌های پاک‌کننده صورت، پدهای درمان آکنه و دستمال‌های پاک‌کننده آرایش. پارچه‌های شستشوی بدن می‌توانند در یک روز گرم تابستان، بعد از یک تمرین عرق‌ریز، یا به جای دوش گرفتن در طول یک سفر کمپینگ با طراوت باشند.

نحوه نگهداری دستمال مرطوب
دستمال مرطوب باید در دمای اتاق به دور از گرما یا سرمای شدید نگهداری شود. همیشه مطمئن شوید که درب آن به درستی بسته است تا از خشک شدن دستمال‌ها جلوگیری شود.

ماندگاری دستمال مرطوب چقدر است؟
وقتی دستمال‌ها به‌درستی نگهداری شوند، می‌توانند تا دو سال مفید باشند. ساشه ای قیمت دستمال مرطوب

از کجا دستمال مرطوب بخرم؟

دستمال مرطوب مرطوب Nice ‘N CLEAN® همیشه برای خرید در وب سایت ما موجود است تا به راحتی تمیز کردن و مراقبت شخصی کمک کند. دستمال مرطوب ضد باکتری دست و دستمال مرطوب ضد عفونی کننده ما نیز در فروشگاه Costco موجود است. و دستمال مرطوب ضد باکتری ما در مکان‌های انتخابی CVS، Kroger، و Meijer و همچنین به‌صورت آنلاین در Amazon و Walmart موجود است.

دستمال مرطوب بزرگ
دستمال مرطوب uni
دستمال مرطوب امارات

دستمال مرطوب چگونه ساخته می شود؟

دستمال مرطوب (که به آن دستمال مرطوب کودک نیز گفته می شود) پارچه های یکبار مصرفی هستند که برای تمیز کردن حساس ترین نواحی بدن نوزاد طراحی شده اند. این دستمال‌ها که از پارچه‌های نبافته مشابه پارچه‌های موجود در ورقه‌های خشک‌کن ساخته شده‌اند، در یک محلول پاک‌کننده اشباع شده‌اند تا قدرت پاک‌کنندگی خود را به آن‌ها بدهد.

اما دستمال مرطوب نوزاد دقیقاً چگونه ساخته می‌شود، از چه موادی استفاده می‌شود و چه چیزی در فرآیند تولید دخیل است؟ تجهیزات تبدیل Pinnacle کل فرآیند تولید دستمال مرطوب را از ابتدا تا انتها در این راهنمای مفید توضیح می دهد. در ادامه بخوانید تا همه چیزهایی را که باید در مورد نحوه ساخت دستمال مرطوب بدانید!

ساخت دستمال مرطوب کودک از ابتدا تا انتها
مرحله 1: برش رول از مواد غیر بافته برای دستمال مرطوب

مرحله 1 – طراحی

اولین قدم در هر پروژه تولیدی طراحی است. دستمال مرطوب باید دارای ویژگی های خاصی باشد تا بتواند انتظارات مصرف کننده را برآورده کند. به این ترتیب، پارچه انتخاب شده باید به اندازه کافی بادوام باشد تا در مقابل کارهای تمیز کردن سنگین مقاومت کند و در عین حال یکبار مصرف باشد. از آنجایی که دستمال‌ها در محلول پاک‌کننده اشباع شده‌اند، مهم است که پارچه جاذب باشد.

علاوه بر طراحی خود دستمال‌ها، تولیدکنندگان باید به طراحی بسته‌بندی خود نیز توجه کنند. بسته های دستمال مرطوب کودک باید بتوانند به راحتی ورق های تکی را پخش کنند و در عین حال رطوبت حوله هایی را که هنوز استفاده نشده اند حفظ کنند. لوله های پلاستیکی گرما شکل اغلب راه حلی برای بسته بندی دستمال مرطوب هستند.

مرحله 2: برش دادن رول های سوراخ دار بدون هسته و آب بندی برای دستمال مرطوب قوطی
مرحله 2 – مواد

پس از توسعه طرح، مرحله بعدی انتخاب مواد است. معمولا دستمال مرطوب از پارچه نبافته ایجاد می شود. در حالی که پارچه‌های سنتی با بافتن الیاف به یکدیگر برای تشکیل یک ماتریس به هم پیوسته از حلقه‌ها ایجاد می‌شوند، پارچه‌های نبافته با فرآیندی ایجاد می‌شوند که از طریق آن توده‌ای از الیاف جداگانه به یک ورق ماده فشرده می‌شوند. پنبه، ابریشم مصنوعی، پلی استر، پلی اتیلن و پلی پروپیلن الیاف رایج مورد استفاده در این فرآیند هستند.

دستمال مرطوب هتل تک
برند دستمال مرطوب
دستمال مرطوب کارتونی
استفاده چینی از دستمال مرطوب

مرحله 3: بسته بندی و خیس کردن شکاف، سوراخ شده و مهر و موم شده رول های منسوجات نبافته و بسته بندی در قوطی یا سطل
مرحله 3 – تولید

هنگام تولید دستمال مرطوب کودک، معمولاً از یک فرآیند مرطوب استفاده می شود. در طی این فرآیند، الیاف نبافته با آب و سایر مواد شیمیایی به دوغاب مایع تبدیل می‌شوند و در نتیجه خمیری ایجاد می‌شود که سپس توسط غلتک‌ها به ورقه‌های مسطح فشرده می‌شود و خشک می‌شود تا غلتک‌های اصلی بلندی از مواد تشکیل شود.

سپس رول‌های اصلی با استفاده از یک دستگاه چرخش باز پردازش می‌شوند و ورق‌ها را برای پردازش بیشتر به اندازه‌های کوچک‌تر برش می‌دهند. هنگامی که فرآیند برش کامل شد، یک برش متقاطع پنوماتیک برای برش مواد به منظور شروع یک رول جدید تراورس می کند. سپس، رول اصلی بر روی یک پلت فرم تخلیه می شود که آن را برای مرحله بعدی ساخت آماده می کند: برش و سوراخ کردن رول مصرفی.

این فرآیند بعدی، رول‌های اصلی مواد نبافته را می‌گیرد و آنها را به عرض‌های مختلفی که معمولاً برای محصولات پاک‌کننده قوطی یا سطل استفاده می‌شود، برش می‌دهد. برخی از ماشین‌های رول شکاف و سوراخ‌کن مصرفی (مانند دستگاه‌های ارائه شده در تجهیزات تبدیل پیناکل) می‌توانند ظرفیت تولید رول را با باز کردن، سوراخ کردن، بریدن و برگرداندن رول‌های دستمال مرطوب تا سرعت 60 در دقیقه افزایش دهند.

دستمال مرطوب چینی
دستمال مرطوب فله
دستمال مرطوب رستوران ژاپنی
دستمال مرطوب بسته بندی جداگانه

هنگامی که پارچه نبافته آماده شد، سپس به ماشین آلات پوشش داده می شود، جایی که قبل از بسته بندی در محلول پاک کننده پوشانده می شود. محصولات نهایی تا می شوند، روی هم چیده می شوند و به بسته بندی نهایی خود منتقل می شوند.

تجهیزات تبدیل Pinnacle برای نیازهای تولید و بسته بندی دستمال مرطوب شما

در Pinnacle Converting Equipment، ما به متخصصان صنعت خدمات خط تولید دستمال مرطوب مرطوب و تجهیزاتی را ارائه می دهیم که برای انجام هر مرحله از فرآیند تولید خود به آن نیاز دارند. از قابلیت‌های اصلی برش رول گرفته تا تجهیزات بارگیری قوطی و پر کردن مایع، تیم ما آماده است تا شما را در هر مرحله از فرآیند تولید دستمال مرطوب از ابتدا تا انتها راهنمایی کند.

دستمال مرطوب ایستاده
تامین کننده دستمال مرطوب چین uni

source : disposable wipes