خرید ذرت پاپ کرن قیمت عمده pop corn

خرید ذرت پاپ کرن قیمت عمده ، ذرت تیبا سفید ، خرید ذرت آفریقایی کینگ ذرت پاپ کورن (تیبا سفید) ، ذرت برزیلی سون استار ذرت روسی نیاز ذرت تیبا سفید ذرت نوریز / تهران

ذرت یایلا ،باشان ،تیباسفید، تیبا سبز و نوریز ، انواع ذرت درجه یک ذرت کرون توپی قیمت ذرت تیبا سبز ذرت تیبا سفید ذرت سهند ذرت سون استار ، ذرت برزیلی تورا ، ذرت آجیلی درجه یک

خرید ذرت پاپ کرن قیمت عمده pop corn خرید ذرت پاپ کرن قیمت عمده ، ذرت تیبا سفید ، خرید ذرت آفریقایی کینگ ذرت پاپ کورن (تیبا سفید) ، ذرت برزیلی سون استار ذرت روسی نیاز ذرت تیبا سفید ذرت نوریز / تهران

خرید ذرت آفریقایی کینگ king pop مخصوص pop corn

ذرت تیبا سفید (بسته ۲۰ کیلویی) خرید و قیمت ذرت تیبای سفید درجه یک  ، خرید و قیمت ذرت پخش عمده ذرت عمده کرج   ، بهترین قیمت خرید ذرت تیبا سفید (بسته 20 کیلویی)  ،

فواید هسته پاپ کورن ایندیانا

پاپ کورن خوشمزه است در حالی که هنوز نسبتا سالم است. قیمت ذرت خشک کیلویی
بسته مقرون به صرفه است.

شما به راحتی می توانید این دانه های ذرت بو داده را در عرض چند دقیقه آماده کنید. خرید عمده ذرت پاپ کورن

بسته از قبل اندازه گیری شده است تا از آشفتگی احتمالی در حین آماده سازی جلوگیری شود. فروش عمده و خرد ذرت نوریز
این محصول سرشار از فیبر غذایی برای میان وعده سالم تر است.

این دانه‌های ذرت دارای کیفیت عالی هستند و می‌توان آن‌ها را در وسایل الکترونیکی مختلف مانند پاپرهای هوا، پاپرهای برقی، دستگاه‌های پاپ کورن یا اجاق گاز ریخت.
دانه های ذرت بو داده طراوت فوق العاده ای دارند.

ماموریت ایندیانا فودز این است که تامین کننده مواد مورد نیاز برای سلامتی، رژیم غذایی یا انتخاب آشپزی مورد نیاز شما باشد. ما معتقدیم که کیفیت خوب مواد تشکیل دهنده فرصت هایی را برای مشتریان ما فراهم می کند تا از رژیم های غذایی یا غذاهای خاص بدون گناه لذت ببرند و زندگی بهتری داشته باشند.

در دنیایی که به طور فزاینده جهانی در آن همه چیز یک دیگ ذوب بزرگ است، همه ما به دنبال چیزی فراتر از معمول و متعارف هستیم. همانطور که ما تنوع باور نکردنی فرهنگ ها در سراسر جهان و غذاهای آنها را درک می کنیم – اغلب به دنبال تجربیات غذایی سفارشی و معتبر هستیم. در این نقطه از کنجکاوی است که ما می خواهیم تجربه خاصی را که می خواهید به شما ارائه دهیم.

پاپ کورن پاپ کورن
آیا به ایر پاپ در مقابل پاپ روغن فکر می کنید؟ در هر صورت، این در واقع آب است که ذرت شما را می ریزد. قیمت دانه پاپکرن تورا

خرید ذرت پاپ کرن قیمت عمده pop corn خرید ذرت پاپ کرن قیمت عمده ، ذرت تیبا سفید ، خرید ذرت آفریقایی کینگ ذرت پاپ کورن (تیبا سفید) ، ذرت برزیلی سون استار ذرت روسی نیاز ذرت تیبا سفید ذرت نوریز / تهران

خرید ذرت پاپکرن پروانه وزن ٢٠ کیلوگرمی محصول آرژانتین

ذرت که به نام ذرت نیز شناخته می شود، بیش از 20 درصد از مواد مغذی جهان را تامین می کند. ذرت انواع مختلفی دارد، از جمله دو موردی که در عکس زیر نشان داده شده است: ذرت شیرین و ذرت بوداده. هر دانه ذرت در واقع یک دانه است که مانند بیشتر دانه ها حاوی یک جنین (یک گیاه بچه) و یک پوشش دانه برای محافظت است.

دانه‌های ذرت با یک آندوسپرم نشاسته‌ای پر شده‌اند که غذای گیاه بچه را فراهم می‌کند (در عکس زیر در سمت راست هر دانه سیاه رنگ شده است).

دانه ذرت شیرین و دانه ذرت بوداده

ذرت تیبا ۲۰ کیلویی درجه یک
سفید
سبز
طلایی

این عکس دانه های ذرت شیرین را در سمت چپ و دانه های ذرت بوداده را در سمت راست نشان می دهد. در هر دو طرف، یک هسته دست نخورده را در بالا و دو نیمه از یک هسته را می‌بینید که در زیر تقسیم شده است. نیمه سمت راست هر دو هسته تقسیم شده رنگ آمیزی شده است بنابراین نشاسته داخل سیاه به نظر می رسد.

یکی از تفاوت های عمده بین دو نوع دانه ذرت، چقرمگی پوشش دانه آنها و ساختار اندوسپرم آنها است. هر دو دانه بالا را یک شب در آب خیس کردیم و با تیغ از وسط نصف کردیم. دانه ذرت شیرین به راحتی تقسیم می شد، در حالی که دانه ذرت ذرت به فشار بیشتری نیاز داشت. هر دو حاوی نشاسته و آب هستند، هرچند به دلیل نحوه رشد و برداشت، مقادیر متفاوتی دارند.

ترکیبی از پوسته سخت دانه، نشاسته و آب برای اینکه ذرت بو داده چگونه پاپ خود را به دست بیاورد بسیار مهم است. همانطور که هسته ذرت بو داده گرم می شود، آب و روغن داخل دانه گرم می شود و نشاسته اطراف آن را نرم می کند. پوسته اطراف آن چنان سخت است که وقتی در ابتدا به بخار تبدیل می شود، آب نمی تواند از آن خارج شود. با گرمتر شدن بخار، مولکول‌های آب حتی سریع‌تر حرکت می‌کنند و فشار درون دانه افزایش می‌یابد.
انیمیشنی از مولکول های نشاسته در ترکیدن پوسته دانه ذرت بو داده

هنگامی که پوشش دانه می ترکد، بخار مولکول های نشاسته را می پزد و پف می کند. ذرت پاپکرن محصول آمریکا. وزن ٥٠

در برخی موارد، فشار آنقدر زیاد می شود (تا هفت برابر فشار معمولی!) که پوسته بذر می ترکد. بخار به سرعت از طریق نشاسته منبسط می شود و کف پفکی ایجاد می کند که با عبور بخار پخته می شود. همانطور که نشاسته سرد می شود، یک هسته ترد و هوای ذرت بو داده برای شما باقی می ماند.

پاپ کورن هو یک میان وعده سرگرم کننده و خوشمزه است. ما آن را تقریباً در هر جایی که می‌توانیم می‌خوریم، از جمله بازی‌های توپ، رویدادهای ورزشی، کارناوال‌ها، نمایشگاه‌ها و سالن‌های سینما. من فکر می کنم منصفانه است که بگوییم ما وسواس داریم.

ما از اواخر دهه 1800، زمانی که چارلز کریترز اولین پاپ کورن پاپ کورن موبایل را اختراع کرد، شیفته ذرت بودیم. اما این میان وعده جذاب و خوشمزه دقیقا از کجا می آید؟
انواع پاپ کورن

انواع مختلفی از ذرت وجود دارد: قیمت ذرت خشک کیلویی

خرید ذرت پاپ کرن قیمت عمده pop corn خرید ذرت پاپ کرن قیمت عمده ، ذرت تیبا سفید ، خرید ذرت آفریقایی کینگ ذرت پاپ کورن (تیبا سفید) ، ذرت برزیلی سون استار ذرت روسی نیاز ذرت تیبا سفید ذرت نوریز / تهران

خرید ذرت مخصوص پاپ کورن یایلا قیمت عمده

ذرت شیرین – ذرتی که روی بلال می خوریم
ذرت مزرعه – ذرتی که برای تغذیه حیوانات استفاده می شود

ذرت سنگ چخماق – همچنین ذرت هندی نامیده می شود که به عنوان تزئین استفاده می شود

پاپ کورن – تنها ذرتی که می‌پاشد انواع مختلفی از ذرت وجود دارد، از جمله پاپ کورن برنجی، پاپ کورن مرواریدی، قرمز، سیاه، رنگین کمانی، زرد، سفید و آبی. این ها به عنوان انواع پاپ کورن مخصوص لذیذ شناخته می شوند. برخی از شرکت‌های بزرگ‌تر تولید پاپ کورن، دانشمندانی را استخدام می‌کنند که دائماً در حال ایجاد گونه‌ها و ترکیب‌های جدید برای بهبود «پاپ کورن» هستند.

کشت ذرت پاپینگ ذرت پاپ کرن برزیلی اعلا

گونه های جدید پاپ کورن با در نظر گرفتن فاکتورهای خاصی مانند: بیماری، رشد آسان، استحکام ساقه ها، آسیب آب و هوا، مقاومت در برابر حشرات و غیره کشت می شوند. همه هیبریدها متفاوت هستند، بنابراین هیبریدهای خاصی برای اهداف خاص هیبرید خاصی برای ذرت بو داده مایکروویو، پاپ کورن سینما، ذرت کاراملی و غیره وجود دارد.

پس از انتخاب گونه ذرت، در ردیف هایی کاشته می شود که در زوایای 90 درجه در خاک غنی متقاطع می شوند. این امکان برداشت توسط ماشین را فراهم می کند. ذرت پاپ به مدت هشت تا دوازده ماه خشک می شود و برای پردازش بیشتر به کارخانه منتقل می شود.

علم پاپ کورن ذرت پاپ کرن کیسه ۲۰ کیلویی

خرید ذرت پاپ کرن قیمت عمده pop corn خرید ذرت پاپ کرن قیمت عمده ، ذرت تیبا سفید ، خرید ذرت آفریقایی کینگ ذرت پاپ کورن (تیبا سفید) ، ذرت برزیلی سون استار ذرت روسی نیاز ذرت تیبا سفید ذرت نوریز / تهران

هر هسته از یک جنین گیاهی، یک آندوسپرم نشاسته ای که جنین را تغذیه می کند و یک قسمت بیرونی سخت به نام سبوس یا پوسته تشکیل شده است. و درون هر هسته یک قطره کوچک آب وجود دارد – کلید “پاپ” آن. پاپ کورن با اعمال گرما به هسته های خشک شده، قطره آب به بخار تبدیل می شود و فشار شروع به ایجاد می کند.

هنگامی که بدنه دیگر نمی تواند فشار بخار را نگه دارد، هسته منفجر می شود. نشاسته داخل هسته به مواد کرکی و ترد سفید تبدیل می شود که ما آن را پاپ کورن می نامیم. فروش ویژه ذرت پاپ کرن برزیلی کیسه ۲۰کیلویی

دو روش اصلی برای پختن پاپ کورن وجود دارد – روش خشک و روش مرطوب. در روش خشک از حرارت خشک برای پاشیدن هسته ها استفاده می شود، مانند آتش یا تهویه هوا. روش مرطوب از روغن برای کمک به توزیع گرما استفاده می کند و منجر به یکنواخت تر شدن می شود. این روش محبوب تر است.

پاپ کورن مایکروویو، پاپ کورن سینما و اکثر پاپرهای تجاری دیگر از این روش استفاده می کنند. مغزها با مقدار مناسب آب، کرکی و سبک خواهند بود. مغزهایی که داخل آنها آب زیاد است متراکم و صمغی خواهند بود. هسته های باز نشده به احتمال زیاد خشک شده اند.

تاپینگ های پاپ کورن
چیزی بیشتر از کره یا نمک روی پاپ کورن خود می خواهید؟ سعی کنید کمی پنیر پارمزان رنده شده بپاشید! پاپریکا دودی، مخمر مغذی، پودر کاین، چاشنی تاکو، یا پودر کاری نیز چاشنی های سرگرم کننده و جالبی هستند.

یک تاپینگ پاپ کورن مورد علاقه دارید؟ .ذرت توپی موجود است

خرید ذرت پاپ کرن قیمت عمده pop corn خرید ذرت پاپ کرن قیمت عمده ، ذرت تیبا سفید ، خرید ذرت آفریقایی کینگ ذرت پاپ کورن (تیبا سفید) ، ذرت برزیلی سون استار ذرت روسی نیاز ذرت تیبا سفید ذرت نوریز / تهران

ذرت پاپ کرن تورا کیسه ۲۰ کیلویی

تهیه پاپ کورن از ابتدا می تواند مشکل باشد. نه تنها می خواهید تا جایی که ممکن است هسته ها پاپ شوند، بلکه می خواهید هسته ها را در ته ظرف نسوزند!

تا زمانی که مادرم روش درست کردن پاپ کورن روی اجاق گاز را به من نشان داد، من معمولاً راه آسان را انتخاب می‌کردم و از پاپ کورن مایکروویو (گس!) استفاده می‌کردم.

چگونه پاپ کورن کامل درست کنیم
روش تهیه پاپ کورن مادرم نه تنها تقریباً همه هسته ها را می زند، بلکه از سوختن هسته ها نیز جلوگیری می کند. او اولین بار این تکنیک را چند دهه پیش از پشت جعبه ذرت بوداده آموخت.

رویکرد او اجازه می‌دهد تا دانه‌های پاپ کورن قبل از ترکیدن به دمای یکنواخت برسند، که منجر به تعداد بسیار کمتری هسته‌های باز نشده (معمولاً هیچ‌کدام) و کمتر سوخته (دوباره، معمولاً هیچ‌کدام) می‌شود.

از زمانی که ما برای اولین بار این روش را در سال 2005 پست کردیم، یکی از محبوب ترین دستور العمل ها در سایت بوده است. لذت بردن! ذرت آجیلی موجود است (کیسه ۲۰ کیلویی مارک تیبا)

روغن را گرم کنید:
روغن را در یک قابلمه ته ضخیم 3 لیتری روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. اگر از روغن نارگیل استفاده می کنید، اجازه دهید تمام روغن جامد ذوب شود. ذرت پاپ کرن ، قیمت دانه پاپکرن تورا

3 یا 4 دانه ذرت بو داده را داخل روغن بریزید:
منتظر بمانید تا دانه های ذرت بو داده پاپ کورن بپزد.

پاپ کورن نیمه آماده خارجی

برای نگهداری بهتر، رطوبت پاپ کورن باید به اندازه کافی کم باشد تا از فعالیت قارچی و میکروبی قابل توجهی جلوگیری کند، اما نه آنقدر کم باشد که بر حجم ترکش آن تأثیر منفی بگذارد. پاپ کورن با رطوبت 14.5 درصد را می توان با خیال راحت در زمستان و تا اوایل بهار نگهداری کرد. برای نگهداری طولانی مدت، باید آن را تا 13.5-12.5 درصد خشک کرد.

برای جلوگیری از مهاجرت رطوبت و کمک به حفظ کیفیت دانه در حین ذخیره سازی، سیستم های هوادهی مشابه آنهایی که برای ذرت دندانی استفاده می شود باید برای سطل های ذخیره سازی پاپ کورن پوسته دار ارائه شود. تخت های پاپ کورن گوش باید تهویه طبیعی خوبی داشته باشند و طوری طراحی شوند که از ورود باران و برف به داخل پاپ کورن جلوگیری کنند.

قبل از ذخیره یک محصول جدید، تمام سطل ها و گهواره ها باید تمیز و از نظر حشرات درمان شوند. دانه همچنین می تواند به عنوان آن را به عنوان ذخیره سازی درمان شود. فقط از حشره کش هایی که برای این نوع کاربرد تایید شده اند استفاده کنید و طبق توصیه های سازنده استفاده کنید.

ذرت مارک استار پاپ کورن هایی که با حشره کش درمان نشده اند باید به دقت مراقب هرگونه نشانه ای از فعالیت حشرات باشند، به خصوص اگر قرار است پس از گرم شدن هوا در بهار نگهداری شوند. یک سیستم هوادهی تمایل به کاهش فعالیت حشرات در زمستان با نگه داشتن دانه نزدیک به میانگین دمای بیرون دارد. نگهداری در انبارهای یخچالی از آسیب حشرات غلات ذخیره شده جلوگیری می کند.

تمامی گهواره ها و سطل های نگهداری پاپ کورن نیز باید ضد جونده باشند. برای انجام این کار، منطقه اطراف را عاری از علف های هرز و زباله، که می تواند موش ها و موش ها را در خود جای دهد، نگه دارید و در صورت لزوم از یک جونده کش تایید شده برای جلوگیری از ایجاد مشکلات در انبار استفاده کنید.

بازاریابی و اقتصاد

مانند هر محصول خاص، بازاریابی و اقتصاد ملاحظات بسیار مهم در تولید پاپ کورن سودآور هستند. پرورش دهنده ای که سطح وسیعی را در نظر می گیرد باید با راه های بازاریابی برای محصول و مسائل اقتصادی مربوطه آشنا باشد.

به طور کلی، سه بازار برای زمین‌های تحت قرارداد پاپ کورن با کیفیت خوب، فروش در بازار آزاد و فروش محلی در دسترس است. با این حال، از آنجایی که ممکن است همه پاپ کورن‌های برداشت‌شده به‌عنوان ذرت پاپ‌کن قابل فروش نباشند، باید در مورد استفاده‌ها یا فروش‌های جایگزین فکر کرد.

سطح زمین قراردادی با پردازنده. بیشتر ذرت بو داده بر اساس قرارداد با پردازنده ها کشت می شود. این سطح زیر کشت سالانه با نیازهای تخمینی پردازنده ها که توسط تحلیل بازار تعیین می شود، تنظیم می شود. به طور معمول، این تخمین ها بسیار نزدیک به تقاضاهای واقعی هستند که باعث ثبات بازار پاپ کورن می شود

خرید ذرت پاپ کرن قیمت عمده pop corn خرید ذرت پاپ کرن قیمت عمده ، ذرت تیبا سفید ، خرید ذرت آفریقایی کینگ ذرت پاپ کورن (تیبا سفید) ، ذرت برزیلی سون استار ذرت روسی نیاز ذرت تیبا سفید ذرت نوریز / تهران

خرید ذرت مخصوص پاپ کرن محصول برزیل قیمت عمده

روغن را داغ کرده و 3 تا 4 دانه ذرت بو داده را به قابلمه اضافه کنید
بقیه پاپ کورن را اضافه کنید:
وقتی هسته ها پاپ شد، بقیه 1/3 فنجان دانه های ذرت بو داده را در یک لایه یکنواخت اضافه کنید. بزرگترین وارد کننده مواد اولیه صنایع غذایی در کشور

منتظر بمانید تا دانه های ذرت بو داده پاپ کورن بپزد
وقتی هسته های پاپ کورن ظاهر شد، بقیه هسته ها را در یک لایه یکنواخت اضافه کنید ذرت تیبا ۲۰ کیلویی درجه یک سفید سبز طلایی در قابلمه را ببندید و از روی حرارت بردارید و 30 ثانیه بشمارید:
(با صدای بلند بشمارید! این کار با بچه ها سرگرم کننده است.)

این روش ابتدا روغن را تا دمای مناسب گرم می کند، سپس 30 ثانیه منتظر ماندن، تمام هسته های دیگر را به دمای نزدیک به جوش می رساند تا زمانی که دوباره روی حرارت قرار می گیرند، همه تقریباً در یک زمان بیرون بیایند.

تابه را روی حرارت برگردانید:
پاپ کورن باید به زودی و به یکباره شروع به ترکیدن کند. هنگامی که کوبیدن به طور جدی شروع شد، ماهیتابه را به آرامی با حرکت دادن آن به جلو و عقب روی مشعل تکان دهید. پاپ کورن نیمه آماده خارجی

نکته ساده!
همانطور که پاپ کورن بیرون می‌آید، سعی کنید درب آن را کمی باز نگه دارید تا بخار حاصل از پاپ کورن آزاد شود (پاپ کورن خشک‌تر، تردتر و سخت‌تر می‌شود).

پس از اینکه بین چند ثانیه جوشیدن کم شد، ظرف را از روی حرارت بردارید:
درب آن را بردارید و پاپ کورن را بلافاصله در یک کاسه پهن بریزید.

با این تکنیک، تقریباً تمام هسته ها پاپ می شوند و هیچ چیز نمی سوزد. ذرت خشک تیبا – ذرت خشک پاپ کرن

تهویه پاپ کورن برداشت شده با ترکیب. پاپ کورن هایی که با رطوبت کمتر از 18 درصد برداشت می شوند، معمولاً می توانند بدون فاسد شدن با استفاده از سیستم خشک کردن هوای اجباری داخل سطل، مطبوع شوند (یعنی تا رطوبت مناسب خشک شوند). چنین سیستمی باید تقریباً 2 فوت مکعب هوای خشک کن در دقیقه به ازای هر بوشل دانه ذخیره شده را تامین کند. این کار پاپ کورن را بیش از حد خشک نمی کند، مگر اینکه فصل به طور غیرعادی خشک باشد، یعنی رطوبت نسبی (RH) اغلب زیر 60 درصد باشد.

در مناطقی که RH بالای 80 درصد برای دوره های طولانی انتظار می رود، حداقل مقدار گرمای اضافی (که بیش از 7 تا 9 درجه فارنهایت افزایش دما تولید نمی کند) را می توان فراهم کرد، در صورتی که بتوان آن را با یک رطوبت گیر قابل اطمینان در 80 درصد RH کنترل کرد. و فقط زمانی فعال می شود که RH خارجی از 80 درصد بیشتر شود.

در مناطقی که RH خارج از آن به طور مداوم زیر 80 درصد است، ممکن است قبل از ذخیره‌سازی، ذرت بو داده را در خشک‌کننده‌های دسته‌ای یا جریان مداوم با هوای گرم نشده آماده کنید. اگر به درستی کار و نظارت شود، این نوع سیستم از مشکلات خشک شدن بیش از حد که ممکن است با واحد خشک کن در انبار رخ دهد، جلوگیری می کند.

تهویه پاپ کورن برداشت شده در گوش. پاپ کورن هایی که به صورت مکانیکی روی گوش با رطوبت 20 تا 25 درصد برداشت می شوند باید به سرعت خشک شوند تا از رشد کپک در انبار جلوگیری شود. سازه‌های ذخیره‌سازی باید دارای سیستم‌های تهویه هوای اجباری با حجم بالا باشند تا خشک شدن یکنواخت را در تمام قسمت‌های تخت کودک تضمین کنند.

حجم بالای جریان هوای یکنواخت کلید کاهش رشد کپک است. اما همانطور که برای ذرت بو داده پوسته شده توصیه شد، در طول دوره های رطوبت بالاتر، گرمای اضافی نیز مطلوب است.

ذرت بو داده در گوش که توسط هوای گرم شده گرم می شود باید به طور مکرر کنترل شود تا از خشک شدن بیش از حد یا خشک شدن خیلی سریع جلوگیری شود، که این امر باعث کاهش حجم بالقوه ریزش می شود. میزان رطوبت را می توان با استفاده از دستگاه سنجش رطوبت الکترونیکی موجود در بازار بررسی کرد که برای پاپ کورن کالیبره شده یا همراه با نمودار تبدیل برای ذرت بوداده ارائه شده است.

پاپ کورن گوش که با رطوبت 20 درصد یا کمتر از آن برداشت می شود، معمولاً می تواند در گهواره هایی با تهویه طبیعی نگهداری شود. تهویه طبیعی باید پاپ کورن را با رطوبتی نزدیک به رطوبت مورد نظر بدون مشکل خشک شدن خشک کند. برای اطمینان از اینکه هوا آزادانه در پاپ کورن ذخیره شده حرکت می کند،

ذرت درجه یک مارک سحر آمیز گهواره ها نباید بیش از 3-4 فوت عرض داشته باشند و پاپ کورن خود تمیز و عاری از پوسته و باقی مانده های دیگر باشد. هنگامی که ذرت بو داده گوش به کمتر از 18 درصد خشک شد، می توان آن را پوسته پوسته کرد و سپس آن را به رطوبت مناسب خشک کرد. این ممکن است با یک سیستم هوای اجباری مشابه آنچه قبلاً توضیح داده شد انجام شود.

خرید ذرت پاپ کرن قیمت عمده pop corn خرید ذرت پاپ کرن قیمت عمده ، ذرت تیبا سفید ، خرید ذرت آفریقایی کینگ ذرت پاپ کورن (تیبا سفید) ، ذرت برزیلی سون استار ذرت روسی نیاز ذرت تیبا سفید ذرت نوریز / تهران

خرید ذرت آرژانتینی باتینو قیمت عمده

ذرت بو داده خشک شده را دوباره تهویه کنید. اگر ذرت بو داده بیش از حد خشک شده باشد، می توان آن را به میزان رطوبت مورد نظر آبرسانی کرد، اما همانطور که در بالا ذکر شد، حجم پوسته اولیه خود را به طور کامل بازیابی نمی کند. معمولاً بهترین راه این است که 70 تا 85 درصد هوای RH را طی یک دوره طولانی (یعنی از یک هفته تا چند ماه، بسته به سرعت جریان هوا و مقدار آبرسانی مجدد مورد نیاز) از طریق آن منتقل کنید. ذرت بو داده با ذرت بو داده با رطوبت بالا برای تولید رطوبت “متوسط” دلخواه.

با این حال، ترکیب کردن همیشه نتایج رضایت بخشی را ارائه نمی دهد. یکی از نیازهای مخلوط کردن، دانش دقیق هم از میزان رطوبت قطعات در حال مخلوط کردن و هم از نرخ جریان مخلوط برای اطمینان از دستیابی به میانگین رطوبت مطلوب پاپ کورن مخلوط است. حتی در این صورت، سطوح رطوبت دانه های مخلوط در حالت تعادل دقیقاً یکسان نخواهد بود.

دانه با رطوبت بالاتر همیشه مقدار رطوبت کمی بالاتر از دانه با رطوبت کمتر در مخلوط حفظ می کند. با این حال، اختلاف کمتر از 1 درصد تأثیر قابل اندازه گیری بر حجم پاپ نخواهد داشت.

خشک کردن با هوای گرم معمولاً برای پاپ کورن به دلیل مشکلات خشک شدن بیش از حد، خشک شدن غیر یکنواخت و بروز ترک های استرسی ناشی از خشک شدن خیلی سریع توصیه نمی شود. استفاده از آن. با این حال، ممکن است برای جلوگیری از فساد یا سرعت بخشیدن به فرآیند خشک کردن ضروری باشد. در این صورت و برای به حداقل رساندن میزان ترک خوردگی تنش، دمای هوای خشک کردن باید در محدوده 90 تا 100 درجه فارنهایت باشد و حداکثر 120 درجه فارنهایت باشد.

اگر خشک کردن در چند مرحله انجام شود، با یک دوره حرارت دهی 12 تا 24 ساعته بین مراحل تا امکان توزیع مجدد رطوبت در هسته ها فراهم شود، می توان پاپ کورن با کیفیت بالاتری را انتظار داشت. یک جایگزین برای این سیستم خشک کردن ترکیبی دو مرحله ای است که در آن از خشک کن با هوای گرم برای کاهش رطوبت به حدود 17-18 درصد استفاده می شود، سپس یک سیستم خشک کردن با هوای طبیعی یا دمای پایین فرآیند تهویه را به پایان می رساند.

بیشتر قراردادها مشخص می‌کنند که یک پرورش‌دهنده تعداد معینی هکتار را با یک هیبرید مشخص به قیمت معینی به ازای هر 100 پوند ذرت بو داده تحویلی می‌کارد. به‌عنوان جایگزینی برای قیمت‌گذاری قطعی، برخی از پردازنده‌ها قراردادهایی را با استفاده از قیمت کالای ذرت در هیئت تجارت در یک روز معین می‌نویسند، بنابراین به پرورش‌دهنده اجازه می‌دهند در سیستم انعطاف‌پذیری داشته باشند.

با توجه به عرضه و تقاضای ذرت بو داده و همچنین قیمت ذرت و دانه های سویا، پردازنده ها می توانند در شرایط عادی، پاپ کورن را با قیمت هایی که سود معقولی را برای تولید کننده موفق فراهم می کند، قرارداد کنند. از این رو، کشت پاپ کورن منقبض شده باید با کشت ذرت دندانه دار رقابتی باشد.

فروش در بازار آزاد یک تولید کننده پاپ کورن که قصد دارد در بازار آزاد بفروشد، خطر نوسانات قیمت را به عهده می گیرد. یک سال یا بیشتر قیمت پاپ کورن بالا نسبت به ذرت دنت نه تنها تولیدکنندگان معمولی پاپ کورن را وسوسه می کند تا سطح زیرکشت خود را افزایش دهند، بلکه تولیدکنندگان جدید را نیز جذب می کند ذرت تیبا طلایی نتیجه اغلب تولید بیش از حد، قیمت پایین و ضرر مالی است. بنابراین، بخصوص برای تازه کارها، کاشت سطح وسیعی از ذرت بو داده بلافاصله پس از یک سال قیمت بالا، عاقلانه نیست.

یک تولید کننده بازار آزاد باید از شرایط فعلی سطح زیرکشت و محصول و همچنین تقاضای احتمالی بازار و انتقال آن آگاه باشد. پرورش دهنده باید از نظر مالی و ذخیره سازی آماده باشد تا محصول را برای مدت طولانی نگهداری کند. پاپ کورن با کیفیت خوب که در شرایط خوب نگهداری می شود، برای مدت نامحدودی باقی می ماند و به پرورش دهنده اجازه می دهد منتظر قیمتی باشد که سود را تضمین کند.

فروش محلی این جایگزین بازار مستلزم تعهد طولانی مدت به تولید پاپ کورن است. بسته به سطح مشارکت، می تواند مستلزم تبدیل شدن به یک پردازنده پاپ کورن در مقیاس کوچک باشد. موفقیت در بازار فروش محلی به توانایی تولیدکننده و تاجر برای رشد و فرآوری محصول با کیفیت بالا و استفاده از بسته بندی مناسب بستگی دارد.

خرید عمده ذرت پاپ کورن  تولیدکنندگانی که در هیچ یک از این زمینه ها کمبود دارند، احتمالاً مشتریان فروش مستقیم خود را به طور کامل راضی نمی کنند و فروش به سرعت کاهش می یابد، به ویژه با توجه به تعداد پاپ کورن های رقابتی که به راحتی در فروشگاه ها در دسترس هستند.

خروجی های جایگزین اگر محصول به عنوان ذرت قابل فروش نباشد، می توان آن را آسیاب کرد و به دام یا طیور داد. هرگونه خروجی برای پاپ کورن غیرقابل فروش که مقداری بازده پولی را برای محصول فراهم می کند، شوک زیان مالی را کاهش می دهد.

ذرت تیبا طلایی

خرید ذرت پاپ کرن قیمت عمده pop corn خرید ذرت پاپ کرن قیمت عمده ، ذرت تیبا سفید ، خرید ذرت آفریقایی کینگ ذرت پاپ کورن (تیبا سفید) ، ذرت برزیلی سون استار ذرت روسی نیاز ذرت تیبا سفید ذرت نوریز / تهران

خرید ذرت پروانه ای آرژانتین قیمت عمده

تولید باغ خانه  ، ذرت توپی آرژانتینی/بارگیری از تهران

تنها چیزی که برای پرورش پاپ کورن برای مصارف خانگی لازم است فضای کافی و کمی دانش باغبانی است. اکثر کاتالوگ های بذر انواع ذرت بو داده را برای باغبان های خانگی فهرست می کنند. برای پیدا کردن یکی که در شرایط شما بهترین رشد را دارد، چندین سال در طول چند سال تلاش کنید. و به آزمایش موارد جدید با آمدن به بازار ادامه دهید. بلوغ در انتخاب انواع مهم است زیرا پاپ کورنی که قبل از یخبندان به بلوغ کامل نمی رسد کیفیت بسیار پایینی خواهد داشت.

پاپ کورن را طبق دستورالعمل بسته بکارید. کاشت چند ردیف کوتاه در کنار هم بهتر از یک ردیف بلند است. همچنین ذرت شیرین و ذرت بو داده را در یک باغ نکارید. اگر همزمان گرده ریخته شود، ممکن است کیفیت ذرت شیرین کاهش یابد. پاپ کورن به نیتروژن کافی نیاز دارد و باید بر این اساس کود داده شود.

پاپ کورن را فقط بعد از سفت شدن هسته ها و خشک شدن کامل پوسته ها برداشت کنید. پس از چیدن، پوسته ها را بردارید و گوش ها را در کیسه هایی نگهداری کنید که اجازه حرکت هوا را می دهد تا گوش ها خشک شوند. هر هفته، چند هسته را پوسته کنید و سعی کنید آنها را بیرون بیاورید.

ذرت درجه یک پاپ کورن  هنگامی که آنها خوب بیرون آمدند، گوش های باقی مانده را پوسته کنید و در ظروف ضد رطوبت نگهداری کنید. از آنجایی که ذرت بو داده می تواند با انواع مختلفی از حشرات آلوده شود، نگهداری در یخچال بهترین نگهداری طولانی مدت است.

تعیین اینکه آیا میزان رطوبت برای بهترین حجم پاشیدن بهینه است یا خیر، مشکلی دشوار است. اگر ذرت بو داده پس از ترکیدن «جویدنی» باشد، احتمالاً هنوز خیلی خیس است. بنابراین اجازه دهید مغزها کمی بیشتر خشک شوند، هر چند روز یک بار یک نمونه از آن بیرون بیاورید تا زمانی که پوسته ها دیگر جویدنی نباشند.

پاپ کورنی که با تعداد زیادی از هسته های نپخته ضعیف است، احتمالا خیلی خشک است و نیاز به رطوبت دارد. با افزودن یک قاشق غذاخوری آب به یک لیتر پاپ کورن شروع کنید، آن روز چند بار خوب مخلوط کنید، سپس بعد از 2 تا 3 روز سعی کنید نمونه دیگری را بپزید. این روش را تا زمانی که پاپ کورن خوب بجوشد ادامه دهید.