خرید شکلات سکه ای کارات تخته ای قیمت عمده

خرید شکلات سکه ای کارات سوربن قیمت عمده ، شکلات سطلی فرمند ، قیمت شکلات سکه ای سفید و تلخ ، شکلات پذیرایی شیرین ، شکلات تخته ای شمشی. جهت روکش بستنی ومصارف قنادی و دونات و…مارک سایرو

شکلات سکه ای تلخ 20%کاله ، شکلات سی بی اس سیاه ، سی بی اس سفید ، شکلات تخته ای سیاه ، شکلات انیه کیبوردی شکلات تخته ای شکوناب زیرقیمت کارخانه ، نمایندگی شکلات کارات و گلنان پراتوس

شکلات سکه ای کارات شرکت گلنان پوراتوس کاورلوکس سفید بسته بندی کارتن حاوی 2 بسته 5 کیلویی ، شکلات سکه ای سفید تلخ شیری هلندی ، شکلات اسلب ۳ کیلویی میوه ای در ۳طعم موز ، توت فرنگی و پرتقال

خرید شکلات سکه ای کارات تخته ای قیمت عمده خرید شکلات سکه ای کارات سوربن قیمت عمده ، شکلات سطلی فرمند ، قیمت شکلات سکه ای سفید و تلخ ، شکلات پذیرایی شیرین ، شکلات تخته ای شمشی. جهت روکش بستنی ومصارف قنادی و دونات و...مارک سایرو

خرید شکلات سکه ای تلخ قیمت عمده

چقدر مفید است که خلاقیت های خود را با کت شکلاتی بپوشانید؟

علاوه بر اینکه به بنبون ها ظاهری براق و صاف می بخشد، روکش کمی به آن ها ترد می دهد که همراه با شیرینی آب نبات، ترکیبی لطیف از طعم و لطافت ایجاد می کند که مطمئناً لذت بخش است.

شیرینی پزی – و به ویژه شکلات سازی – یک هنر آشپزی بسیار پیچیده است. ترکیب با مهارت های تخصصی سرآشپز، کیفیت مواد تشکیل دهنده جزئیات را به خلاقیت های شما اضافه می کند به گونه ای که آنها را واقعاً متمایز می کند. یک روکش شکلاتی خوب برای پرتقال‌ها، خوراکی‌های مینیاتوری و بنبون‌های شما بهترین گزینه است.

مقاومت در برابر بنبون های زیبا غیرممکن است که علاوه بر طعم فوق العاده و بافت ذوب بی نظیر، درخشندگی و پرداختی شایسته یک شکلات ساز حرفه ای دارند.

اگر می خواهید بنبون های خانگی خود را درست کنید و روی آن ها را با شکلات بپوشانید، لوبیا مناسب سلیقه خود را انتخاب کنید. یک شکلات تلخ تلخ مانند Caraïbe 66% یا Opalys 33% با شکلات شیری را امتحان کنید تا شیرینی های خود را با سفید خالص و بی آلایش بپوشانید.

چه چیزی را می توان با شکلات پوشاند؟ شکلات ریل کارات

کریسپ شکلاتی باراکا سطل۲کیلوئی هر کارتن حاوی۴سطل کریسپ نسکافه باراکا سطل۲کیلوئی هر کارتن حاوی ۴سطل ، شکلات سکه ای کاله (سوربن) ۲پاکت۳.۵کیلوئی داخل یک کارتن در دو طعم وانیلی و تلخ با رو غن cbs مخصوص تزیین و کاور کردن

همه انواع دستور پخت و دسر از کاور استفاده می کنند. بنبون شکلاتی یک مثال واضح است. اینها در انواع مختلفی وجود دارند، از آب نبات های کاراملی کره شور گرفته تا پرالینه و لیکور.

آنها همچنین شامل دراژه ها هستند. پرتقال؛ و مغزهایی مانند فندق، بادام، پسته و بادام زمینی که با لایه ای از شکلات دم کرده بسیار خوب عمل می کنند. شکلات اشکی آنیه قیمت کیلویی

شکلات تلخ سکه‌ای

شکلات‌تلخ سکه‌ای فرمند، بافرمولاسیون منحصربه‌فرد و مواداولیه باکیفیت بهترین محصول را برای درست کردن دسری خوشمزه در اختیار شما قرار می‌دهد. قیمت شکلات سوربن سکه ای

ترافل انواعی از آب نبات ها و بیسکویت ها هستند که اغلب در طول جلسات مزه کردن در شکلات آغشته می شوند. آنها همچنین می توانند از قبل کاور داده شوند، اگرچه اغلب با شکلات پودری (به جای ذوب شده) پوشانده می شوند.

پفک خامه ای همیشه یکی از دسرهای کوچک مورد علاقه من بوده است! مخصوصاً وقتی با شکلات پوشانده شود! این پوسته های کوچک با شیرینی چوکس درست می شوند، سپس با خامه زده شده پر می شوند و با شکلات تلخ ذوب شده می ریزند.

پف خامه ای شکلاتی روی قفسه خنک کننده
شما همچنین ممکن است این پفک های خامه ای پر از کاسترد کدو تنبل را دوست داشته باشید! شکلات مقاوم به حرارت شکلات سکه ای باراکا

شکلات کیبوردی 200 گرمی سفید
شکلات کیبوردی 200 گرمی تلخ
شکلات کیبوردی 200 گرمی تلخ%80
شکلات کیبوردی 200 گرمی شیری
شکلات کیبوردی 200 گرمی کاپوچینو
شکلات کیبوردی 200 گرمی آلبالو
شکلات کیبوردی 200 گرمی توت فرنگی
شکلات کیبوردی 200 گرمی تمشک
شکلات کیبوردی 200 گرمی پرتقال
شکلات کیبوردی 200 گرمی لیمو
کلات کیبوردی 200 گرمی بلوبری
شکلات کیبوردی 200 گرمی آناناس
شکلات کیبوردی 200 گرمی موز
شکلات کیبوردی 200 گرمی طالبی
شکلات تخته ای نیم کیلویی سفید
شکلات تخته ای نیم کیلویی شیری
شکلات تخته ای یک کیلویی شیری
شکلات تخته ای دو و نیم کیلویی شیری
شکلات تخته ای دو و نیم کیلویی مخصوص روکش کیک

شکلات سوربن کیلویی
شیرینی چوکس (pâte à choux) چیست؟
چه چیز دیگری می توانید با Choux Pastry درست کنید؟ شکلات کاورلوکس تلخ اکسترا کارات (سکه ای) شکلات کیبوردی راندولا در 3 طعم (( کاکائو .. شیری ..تلخ )) شارژ شد

یادداشت های مواد تشکیل دهنده چگونه شیرینی چوکس درست کنیم؟  طرز تهیه پفک خامه ای شکلات تخته سفید ما

یادداشت های دستور غذا
نکاتی برای موفقیت! شکلات عروسکی آنیش

دستور العمل های بیشتری که ممکن است دوست داشته باشید! شکلات کارات ۱ کیلویی سفید و شیری و تلخ

کارت دستور غذا

شیرینی چوکس (pâte à choux) چیست؟ شکلات تخت تبلتی تلخ و پوشش کاکائویی پارمیدا – بسته 1 کیلویی

شیرینی Choux (یا Pâte à Choux در فرانسوی) به معنای واقعی کلمه به “رب کلم” ترجمه می شود زیرا شیرینی هنگام پخت شبیه کلم های کوچک است. اما شیرینی choux خیلی بیشتر از این است!

این یک “خمیر” غلیظ است که در جایی بین خمیر و خمیر قرار می گیرد. به اندازه کافی سفت است تا شکل آن را حفظ کند، اما همچنین به اندازه کافی نازک است که لوله شود، که بخشی از آن چیزی است که آن را بسیار همه کاره می کند!

هنگام پخت، شیرینی چوکس به شکل یک پوسته توخالی پف می کند که داخل آن نرم و پوسته فوق العاده ترد است. این چیزی است که آن را برای پر کردن عالی می کند!

اگر می‌خواهید یک توضیح فوق‌العاده عمیق در مورد تمام علم پشت شیرینی چوکس داشته باشید، این مقاله را از Serious Eats توصیه می‌کنم! شکلات تخته سیاه ما

چه چیز دیگری می توانید با شیرینی چوکس درست کنید؟

شکلات تخته ای تلخ
شکلات تخته ای سی بی اس سفید
شکلات تخته ای سی بی اس کاکائویی
شکلات تخته ای ویژه قنادی پرتقال
شکلات تخته ای ویژه قنادی توت فرنگی
شکلات تخته ای ویژه قنادی سفید
شکلات تخته ای ویژه قنادی فندقی
شکلات تخته ای ویژه قنادی کاکائویی
شکلات تخته ای ویژه قنادی موز

شیرینی Choux فوق العاده همه کاره است و می توان از آن برای هزاران دسر مختلف استفاده کرد! از پروفیترول و اکلر گرفته تا کرلر و چورو، تسلط بر شیرینی choux درها را به روی بسیاری از غذاهای سرگرم کننده باز می کند! شما همچنین می توانید پنیر و سبزیجات را برای گوگرهای مرزه اضافه کنید!

پس فرق کرم پفک و پروفیترول چیست؟ شیرینی دقیقاً یکسان است، فقط پر کردن آن متفاوت است! پفک های خامه ای معمولاً با خامه فرم گرفته یا خامه قنادی پر می شوند. و پروفیترول ها را با بستنی پر می کنند و سپس منجمد می کنند!

یادداشت های مواد تشکیل دهنده
برای تهیه این پفک های خامه ای شکلاتی فقط به چند ماده ساده نیاز دارید!

پفک خامه ای با برچسب مواد تشکیل دهنده
چگونه شیرینی چوکس درست کنیم؟

شکلات تخته ای نیم کیلویی تلخ
شکلات تخته ای یک کیلویی تلخ
شکلات تخته ای دو و نیم کیلویی تلخ

همه عاشق شکلات هستند و این آب نبات های محبوب نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در لیست محبوب ترین شکلات تخته ای در جهان، لیستی از موارد مورد علاقه محبوب را گردآوری کرده ایم که هر شیرینی را راضی می کند! از هرشی گرفته تا کیت کت، یک شکلات برای همه وجود دارد.
محبوب ترین شکلات تخته ای

برای تعیین محبوب ترین شکلات تخته ای در جهان، از گروه زیادی از مردم نظرسنجی کردیم و نظر آنها را جویا شدیم. این شکلات‌های شکلاتی به دلیل طعم، راحتی و قیمت بسیار محبوب هستند. شما می توانید اکثر برندهای برتر شکلات را در بازار محلی یا فروشگاه مواد غذایی خود خریداری کنید، اگرچه برخی از آنها را فقط در کشورهای خاصی می توان یافت.
انواع شکلات تخته ای چیست؟

چهار نوع محبوب ترین شکلات تخته ای عبارتند از: شکلات تلخ، شکلات شیری، شکلات سفید و نیمه شیرین. همچنین مهم است که بین تخته های شکلات و آب نبات های شکلاتی که معمولاً بسیار شیرین تر هستند تمایز قائل شوید.

یکی از محبوب ترین انواع شکلات تخته ای شکلات تلخ است. این نوع شکلات که به نام شکلات تلخ نیز شناخته می شود، از دانه های کاکائو که بو داده شده تا روغن طبیعی خود را آزاد کنند و سپس به صورت خمیری مایع به نام “شربتات شکلاتی” آسیاب شده است، به دست می آید. سپس مخلوط را در قالب ریخته و اجازه می دهیم تا سفت شود. شکلات تلخ معمولاً 60 تا 70 درصد مواد جامد کاکائو است که آن را به انتخاب سالم‌تری نسبت به شکلات شیری یا سفید تبدیل می‌کند.

شکلات شیری شیرینی خود را از شکر و شیرخشک می گیرد. شربت شکلات قبل از ریختن در قالب برای سفت شدن با شیر کامل، خامه و/یا شیر تغلیظ شده مخلوط می شود. این نوع شکلات تخته‌ای معمولاً بین ۲۵ تا ۳۵ درصد مواد جامد کاکائو دارد که شیرین‌تر از شکلات تیره یا سفید است.

شکلات سفید در واقع هیچ گونه شربت شکلاتی ندارد. حاوی کره کاکائو، مواد جامد شیر و شکر است که گاهی اوقات برای طعم دادن وانیل به آن اضافه می شود. یک تخته شکلات سفید معمولاً 20 تا 30 درصد مواد جامد کاکائو است و شیرین تر از شیر یا شکلات تیره است.

تولیدکنندگان شکلات اغلب در تعطیلات، شکلات‌های با طعم خاصی مانند Reese’s Pieces Pumpkin می‌سازند.

شکلات شیری فندقی
شکلات سکه ای

بسیاری از مردم درست کردن شیرینی choux بسیار پیچیده به نظر می رسند، اما من در واقع آن را بسیار آسان می دانم! در هسته آن، تنها کاری که انجام می دهید این است که مایع و کره را به جوش بیاورید، سپس آرد را به آن اضافه کنید تا خمیر غلیظی به دست آید. بگذارید کمی خنک شود و سپس تخم مرغ ها را بزنید. سپس لوله کنید و بپزید. خودشه!

تنها ابزار خاصی که واقعاً به آن نیاز دارید یک دماسنج خواندن فوری است تا بتوانید از دمای مناسب شیرینی چوکس اطمینان حاصل کنید. قیمت شکلات سوربن سکه ای

نسبت اصلی که باید رعایت کنید این است:

1 فنجان مایع
6 قاشق غذاخوری کره
1 لیوان آرد
4 عدد تخم مرغ بزرگ
کمی نمک و شکر هم اضافه می کنم اما تغییر چندانی نمی کند. شکلات کاورلوکس تلخ کارات (سکه ای) قیمت شکلات سکه ای سوربن

برای جزء مایع می توانید از آب، شیر یا ترکیبی از هر دو استفاده کنید. شیر باعث می‌شود که شیرینی خیلی سریع‌تر در فر قهوه‌ای شود، بنابراین برای این پفک‌های خامه‌ای بسیار خوب عمل می‌کند. با این حال، اگر چیزی بزرگتر با زمان پخت طولانی تر درست می کنید، ممکن است بخواهید به جای آن از آب استفاده کنید. من ترجیح می دهم از نصف آب و نیمی از شیر استفاده کنم.

شکلات تلخ تخته‌ای

خرید شکلات سکه ای کارات تخته ای قیمت عمده خرید شکلات سکه ای کارات سوربن قیمت عمده ، شکلات سطلی فرمند ، قیمت شکلات سکه ای سفید و تلخ ، شکلات پذیرایی شیرین ، شکلات تخته ای شمشی. جهت روکش بستنی ومصارف قنادی و دونات و...مارک سایرو

خرید شکلات سکه ای سفید سوربن قیمت عمده

سکه های شکلاتی چه نام دارند؟
چرا سکه شکلات می خوریم؟
چه کسی سکه های شکلاتی می سازد؟
چه اتفاقی برای سکه های شکلاتی افتاد؟

چرا خانم ها شکلات می خورند؟
چرا چینی ها شکلات نمی خورند؟
هدف از گاز گرفتن سکه چیست؟
آیا سکه های شکلات تخم مرغ دارند؟
آیا سکه های شکلات حاوی تخم مرغ هستند؟

این شیرینی شکلاتی رویای عاشقان شکلات است. پر از شکلات و کره است که در دهان شما آب می شود. بهترین قسمت؟ شما می توانید آن را در خانه از ابتدا بسازید! ما مراحل درست کردن درد یا شکلات را با استفاده از خمیر پف دار و شکلات به شما نشان خواهیم داد!

Pain au chocolat (شیرینی پر شکلاتی) یکی از غذاهای مورد علاقه فرانسوی هاست. Pain au chocolat رایج ترین نامی است که برای این دسر شکلاتی استفاده می شود – درد در فرانسوی به معنی نان است و au chocolate به شکلاتی که به آن اضافه می شود اشاره دارد.

آیا سکه های شکلات منقضی می شوند؟
چگونه سکه های شکلاتی درست می کنید؟
یک سکه شکلات چقدر است؟
چه کسی از ارز شکلات استفاده می کند؟
سکه های شکلات از کجا هستند؟

به دلیل شکل هلالی آن اغلب کروسان شکلاتی نامیده می شود، چیپس شکلاتی یک اصطلاح آمریکایی است و شیرینی شکلاتی در استرالیا استفاده می شود. در ایالات متحده، دیدن شکلات درد یا شکلات در منوی نانوایی ها به عنوان یک کروسان شکلاتی یا شیرینی پر از شکلات معمول است.

دستور ما به شکل هلالی نیست، اما با خمیر پف دار، شکلات، تخم مرغ، آب و پودر قند تهیه می شود. این اقلام اصلی انباری را به راحتی در هر سوپرمارکتی می‌توان پیدا کرد، بنابراین هر کسی می‌تواند از این خوراکی شیرین و منحط لذت ببرد.

درست کردن شیرینی پر شکلاتی سریع و آسان است. آنها را جمع کنید و برای یک غذای مناسب برای یک صبحانه یا دسر آخر هفته بپزید، وقتی با قهوه شکلات تلخ، چای لاته یا یک لاته نان زنجبیلی سرو می شود! شکلات و کره یک ترکیب عالی است که شما را بیشتر میل خواهد کرد!

نمایندگی شکلات کارات و گلنان پراتوس

خرید شکلات سکه ای کارات تخته ای قیمت عمده خرید شکلات سکه ای کارات سوربن قیمت عمده ، شکلات سطلی فرمند ، قیمت شکلات سکه ای سفید و تلخ ، شکلات پذیرایی شیرین ، شکلات تخته ای شمشی. جهت روکش بستنی ومصارف قنادی و دونات و...مارک سایرو

شکلات تخته ای کارات قیمت عمده

شکلات تخته ای کاله ۱۲ کیلوئی بوده وجایگزین مناسبی برای شکلات ما میباشد شکلات پارمیدا کیبوردی
از لحاظ کیفیت هم سطح شکلات ما بوده از لحاظ قیمت نیز مناسبتر میباشد تخته ای سوربن۲۵۰گرمی تلخ تعداد در کارتن۳۲عدد

در صورت خرید عمده و ماشینی قیمت از فروشگاه استعلام شود نسبت به قیمت شرکت کاله ، شکلات کریسپی نسکافه ای تعداددرکارتن  4سطل هرسطل 2 کیلو ،

شکلات سکه ای سوربن ۲بسته۳/۵کیلوئی در یک کارتن خرید بالای ۵کارتن قیمت نقد ، شکلات کریپسی در رنگهای مختلف

شکلات سکه ای باراکا

روکش شکلاتی از چه چیزی ساخته شده است؟
برای بسته بندی شکلات از چه چیزی استفاده می شود؟
کدام شکلات برای آب کردن بهتر است؟
چرا به آب شدن شکلات روغن اضافه می کنید؟

خرید شکلات سکه ای کارات تخته ای قیمت عمده خرید شکلات سکه ای کارات سوربن قیمت عمده ، شکلات سطلی فرمند ، قیمت شکلات سکه ای سفید و تلخ ، شکلات پذیرایی شیرین ، شکلات تخته ای شمشی. جهت روکش بستنی ومصارف قنادی و دونات و...مارک سایرو

شکلات تخته ای سوربن سفید قیمت عمده

شکلات سکه ای سوربون تلخ نیم و سه و نیم کیلویی
شکلات ۳۵۰ گرمی تلخ باراکا
شکلات ۳۵۰ گرمی شیری باراکا
شکلات ۲/۵ کیلویی۸۰% باراکا
شکلات ۲/۵ کیلویی شیری باراکا
شکلات ۲/۵ کیلویی سفید باراکا
شکلات میوه ای دریکا(انگور * موز * توت فرنگی * شکلات تلخ * لیمویی* آلبالویی* قهوه *انبه* بلوبری *پرتقال* کاپوچینو* نعناع)

شکلات تخته ای سایرو رنگ قهوه ای ملایم 100 گرم
شکلات چیپسی رنگ تیره 150
شکلات تلخ سوربن50 گرم ، شکلات سکه ای سفید شکلات تخته ای و سکه ای سوربن سیاه و سفید ، شکلات تخته ای ۰.۵ کیلویی شوکولایف

شکلات تخته ای سوربون تلخ ، خرید شکلات سکه ای کاله(سوربن) ۲پاکت۳.۵کیلوئی داخل یک کارتن در دو طعم وانیلی و تلخ با رو غن cbs مخصوص تزیین و کاور کردن

در یک کیسه 1 کیلوگرمی چند سکه شکلات وجود دارد؟
کمیاب ترین شکلات جهان چیست؟
آیا سکه های شکلاتی دوست دختر هستند؟
چه کسی Chocolatl را ساخته است؟

خرید شکلات سکه ای کارات تخته ای قیمت عمده خرید شکلات سکه ای کارات سوربن قیمت عمده ، شکلات سطلی فرمند ، قیمت شکلات سکه ای سفید و تلخ ، شکلات پذیرایی شیرین ، شکلات تخته ای شمشی. جهت روکش بستنی ومصارف قنادی و دونات و...مارک سایرو

خرید شکلات اشکی قیمت عمده ، شکلات سکه ای مخصوص مصارف قنادی ، شکلات تخته ای دوریکا ،

شکلات تخته ای فرمند شکلاتcbs ۲کیلوئی۶۰درصد تلخی تعداد۴تخته ی ۲کیلوئی داخل ۱کارتن(۸کیلوئی) قیمت شکلات سکه ای سوربن

خرید شکلات سکه ای کارات تخته ای قیمت عمده خرید شکلات سکه ای کارات سوربن قیمت عمده ، شکلات سطلی فرمند ، قیمت شکلات سکه ای سفید و تلخ ، شکلات پذیرایی شیرین ، شکلات تخته ای شمشی. جهت روکش بستنی ومصارف قنادی و دونات و...مارک سایرو

خرید شکلات تزئینی قنادی طرح دار

شکلات تلخ 99% دوریکا

شکلات های تلخ و شیرین پارمیدا مخصوص ذوب کردن ، شکلات شمشی پارمیدا در سه طعم مختلف ، شکلات تخته ای ۲.۵ کیلویی دلیکات باراکا طمع های کاکائو شیری کاکائو ۸۰ درصد تلخ وانیلی موزی توت فرنگی پرتقالی

کاور چیست؟

در شیرینی‌سازی و شکلات‌سازی، روکش به معنای پوشاندن یک آب نبات یا سایر محصولات با شکلات است. شیرینی‌پزها و شکلات‌پزها با این تکنیک بسیار آشنا هستند، زیرا بنبون‌های شکلاتی روکش می‌شوند. بنابراین ضروری است که به آن تسلط داشته باشید.
نحوه کاور شکلات ها

تعطیلات نزدیک است و شما می خواهید بنبون های شکلاتی خود را درست کنید. ایده خیلی خوبی است! با توصیه های خوب و شکلات باکیفیت، بهترین شانس موفقیت را برای خیره کردن عزیزانتان خواهید داشت.

کاور دادن همیشه آسان نیست. گاهی اوقات، شکلات ظاهری مات و کمی مات به بنبون های شما می دهد. دو راز برای کاور کامل وجود دارد:

کنترل دمای شکلات
استفاده از شکلات مرغوب (شکلات کوورتور)

شکلات ما برای مصرف کنندگان
شکلات ما برای حرفه ای ها
چرا باید دمای شکلات را مدیریت کنید؟

با «تمر دادن» شکلات، مطمئن می شوید که شکلات شما از سه دمای مطلوب عبور می کند. دما بستگی به نوع شکلات استفاده شده (تیره، سفید یا شیری) دارد. دم کردن شکلات کوورتور شما خیلی ساده نیست و اگر روش درست را انتخاب نکنید معمولاً اشتباه می شود.

ممکن است چند چیز اشتباه باشد: شکلات ممکن است خیلی داغ و سفت باشد، ممکن است خیلی سرد شده باشد و شروع به سفت شدن کند، یا ممکن است به اندازه کافی مایع برای کاور نباشد.

برای اینکه بتوانید با موفقیت آمیخته شوید و روی شیرینی‌ها و شیرینی‌هایتان را بپوشانید، می‌توانید با تکنیک‌های تمپر کردن شکلات‌ساز مشهور فردریک باو آشنا شوید.
شکلات کوورتور یا شکلات پخت و پز؟

همانطور که دیدیم، کیفیت کاور شما تا حدی به نحوه ذوب شکلات بستگی دارد. اما معتدل کردن فقط یک موضوع تکنیکی نیست. محصولی که استفاده می کنید به همان اندازه مهم است.

ما نمی توانیم اهمیت استفاده از شکلات با کیفیت خوب مانند کوورتور را اغراق کنیم. برخلاف میله‌هایی که در همه جا در فروشگاه‌ها پیدا می‌کنید، شکلات کوورتور به‌خاطر رایحه‌های لذیذ و محتوای کره کاکائو خالص طراحی و انتخاب شده است.

در واقع، شکلات کوورتوری مانند گواناخا 70 درصد Valrhona دارای محتوای چربی بالایی است. این چربی های کاکائو هستند که به کاور شما درخشندگی و سیالیت می بخشند و نتیجه عالی را تضمین می کنند.

خرید شکلات سکه ای کارات تخته ای قیمت عمده خرید شکلات سکه ای کارات سوربن قیمت عمده ، شکلات سطلی فرمند ، قیمت شکلات سکه ای سفید و تلخ ، شکلات پذیرایی شیرین ، شکلات تخته ای شمشی. جهت روکش بستنی ومصارف قنادی و دونات و...مارک سایرو

خرید کارات کاورلوکس تلخ قیمت عمده

کارات کاورلوکس تلخ

این محصول دارای بافتی سخت است و مجموعه ای وسیع از کاربردهای متنوع و خاص را پوشش میدهد. و برای کاربردهای متنوع از جمله قالب گیری، تولید فیگورهای شکلاتی توخالی و همچنین به عنوان طعم دهنده استفاده میشود در انواع شیرینی، مافین ها، مغزی ها و موس شکلات قابل استفاده میباشد.

شکلات ترکیبی Economy عملکرد بسیار خوب و طعم شگفت انگیزی خواهد داشت. می توان از آن برای تهیه شکلات های قالبی استفاده کرد زیرا بدون زحمت اضافی به خوبی در می آید. همچنین در شرایط گرمتر پایدارتر است، این چیزی است که شما با آن مقابله خواهید کرد.

روش مصرف: در دمای 45 تا 55 درجه ذوب کنید و در دمای 38 تا 42 درجه استفاده کنید. شکلات تزیینی آنیه پرتقالی ,کاکائو ,وانیلی ,توت فرنگی

شکلات ریل کالبوت بلژیک طعم بینظیر شکلات واقعی ، شکلات تلخ ۹۰٪ آیدین ، شکلات چیپس اشک قهوه ای

طعم عالی شکلات در نتیجه طعم قوی پودرهای کاکائوی انتخاب شده شکلات پارمیدا سیاه شمشی ، شکلات چیپسی ریز 3 کیلویی باراکا مقاوم به حرارت
بدون نیاز به تمپرینگ
بافت نرم و صاف در نتیجه فرایند تولید تخصصی و پیشرفته

ظاهری درخشان و شکنندگی منحصر به فرد به واسطه چربی گیاهی با کیفیت بالا شکلات اشکی آنیه رنگی سیاه و سفید و قرمز و زرد
سهولت جداسازی از قالب در شکلاتهای قالبی

شکلات سکه ای رنگی بلومیکس بسته ۲.۵ کیلویی
شکلات سکه ای رنگی بلوبری
شکلات سکه ای رنگی سیب
شکلات سکه ای رنگی پرتقال
شکلات سکه ای رنگی آلبالو
کارات تلخ سکه ای

مناسب برای دکوراسیون، طعم دهنده شیرینی جات، مافین ها، مغزی ها، موس شکلات، … و مخصوصا مناسب برای قالب گیری و تولید فیگورهای شکلاتی

کارات کاورلوکس تلخ یک شکلات کامپاند با طعم عالی است. این شکلات کاربردی چند منظوره دارد. کامپاند کارات تلخ از پودر کاکائو و چربی های گیاهی ساخته شده و یک محصول عالی با طعمی بی نظیر، بافتی زیبا و غلظتی مناسب را تضمین می کند.

خرید شکلات سکه ای کارات تخته ای قیمت عمده خرید شکلات سکه ای کارات سوربن قیمت عمده ، شکلات سطلی فرمند ، قیمت شکلات سکه ای سفید و تلخ ، شکلات پذیرایی شیرین ، شکلات تخته ای شمشی. جهت روکش بستنی ومصارف قنادی و دونات و...مارک سایرو

خرید شکلات پارمیدا قهوه ای قیمت عمده ، شکلات اشکی کاکائویی واسه تزیین ژله و کیک هندوانه شکلات کارات تلخ و سفید شارژ شد.

شکلات چیپسی برای تزئین ژله ی یلدایی ، کریسپ نسکافه باراکا سطل۲کیلوئی هر کارتن حاوی ۴سطل

شکلات تخته ای خانواده آنیه در طعم های مختلف و تلخ ، شکلات تخته ای ما سفید ، شکلات تخته ای ما سیاه ، شکلات آنیش قابل رنده شدن و رل شدن و گلسازی ، شکلات تخته ای دوریکا

شوکو کریسپی مارک پارمیدا
(شکلات با مغز بیسکوییت درسه طعم کاکائو و توت فرنگی شیری ) مناسب برای فیلینگ

شکلات آنیه اشکی در بسته های ۲کیلویی
شکلات چیپسی آنیه در سطل های ۳کیلویی.
شکلات تخته ای تلخ خانواده در بسته های ۲۵۰ گرمی.
شکلات تخته ای خانواده شیرین و سفید آنیه در بسته های ۲۵۰ گرمی. قیمت شکلات تخته ای شیرین

شکلات سکه ای باراکا رده کارات و سوربن سکه ای دارک 2.5کیلویی و500گرمی سکه ای شیری 2.5کیلویی و500گرمی سکه ای سفید 2.5کیلویی و 500گرمی

خرید شکلات سکه ای کارات تخته ای قیمت عمده خرید شکلات سکه ای کارات سوربن قیمت عمده ، شکلات سطلی فرمند ، قیمت شکلات سکه ای سفید و تلخ ، شکلات پذیرایی شیرین ، شکلات تخته ای شمشی. جهت روکش بستنی ومصارف قنادی و دونات و...مارک سایرو

خرید کارات دکورکرم شوکو قیمت عمده

انوع شکلات تخته ای ( اسلب) کامپاند یا CBS
مارک سوربن ( کاله)
تلخ یک کیلو
شیری یک کیلو
سفید یک کیلو
تلخ ۲۵۰ گرم تومن
شیری ۲۵۰ گرم تومن
سفید ۲۵۰ گرم تومن

شکلات سکه ای کارات شرکت گلنان پوراتوس کاورلوکس تلخ بسته بندی کارتن حاوی 2 بسته 5 کیلویی ، شکلات شمشی تلخ پارمیدا ، شکلات ریز فانتزی شکلات چیپسی فرمند

کارات دکورکرم شوکو سوربن سکه ای شیری سوربن

محصول کارات دکورکرم، از محصولات پوششی کرمی بوده که راحتی مصرف را در هنگام استفاده در محصولات نانوایی و یا محصولات با بافت نرم مانند کیک، براونی، رولت، موس و شیرینی برای کاربر به ارمغان می آورد.

این محصولات علاوه بر ظاهر براق، بافت نرم و طعم قوی نیز دارند. تلخ سکه ای شکلانته ، شکلات تخته ای پارمیدا معمولی ، شکلات چیپسی بیسکویتی رنگی

چیپس شکلات چگونه ساخته می شود؟

این فرآیند با برداشت دست کشاورزان از غلاف های کاکائو از درختان، باز کردن غلاف ها و برداشتن دانه ها آغاز می شود. سپس لوبیاها را در جعبه ها بسته بندی می کنند یا روی انباشته می کنند و برای چند روز با برگ های موز می پوشانند و در این مدت تخمیر می شوند و قهوه ای می شوند. سپس لوبیاها در آفتاب خشک می شوند و به کارخانه های فرآوری ارسال می شوند.

دانه های کاکائو برشته شده و پوست کنده می شوند (در این مرحله به آنها نوک کاکائو می گویند) و به صورت توده کاکائو/ شربت له می شوند. سپس توده را می توان با خرد کردن مجدد و استفاده در پردازش شکلات تصفیه کرد.

مایه کاکائو را نیز می توان فشار داد تا مایع (کره کاکائو) از کیک جدا شود. کره برای کاهش اسیدیته و حذف ناخالصی‌هایی که بر طعم‌های مورد استفاده در فرآوری شکلات تأثیر می‌گذارد، بو زدایی می‌شود. کیک برای تهیه پودر کاکائو آسیاب می شود.

سپس کاکائو را با هم مخلوط می کنند تا محصول نهایی به دست آید. مواد اصلی شامل شربت کاکائو، کره کاکائو، پودر کاکائو، شکر، لسیتین و وانیل است. وقتی شکلات شیری درست شد، شیر یا پودر شیر اضافه می شود. شکلات سفید با شیر درست می شود و پودر کاکائو در آن وجود ندارد.

از چربی های گیاهی برای جایگزینی یا کاهش استفاده از کره کاکائو گران قیمت در شکلات مرکب استفاده می شود – شکلاتی با کیفیت پایین تر.

پس از اختلاط، مخلوط با خرد کردن آن بین یک سری غلتک در دمای کنترل شده تصفیه شده و در مخازن مخازن مخزن مخلوط می شود. سپس محصول در واحد تمپر سرد می شود و روی یک تسمه قرار می گیرد و در یک تونل خنک کننده خنک می شود. سپس محصول نهایی بسته بندی می شود تا مصرف کنندگان از آن لذت ببرند.
آیا چیپس شکلات کوشر است؟

برای اینکه شکلات چیپسی ها دارای تاییدیه کوشر باشند، تمام مواد تشکیل دهنده باید از منابع کوشر تهیه شوند. مواد تشکیل دهنده کاکائو اغلب از یک مرکز به کارخانه دیگر در تانکرهایی حمل می شود که می تواند برای لبنیات یا غیر کوشر استفاده شود. تانکرها برای حفظ وضعیت کوشر محصول نهایی باید دارای گواهینامه کوشر یا کوشر باشند. علاوه بر این، فرآیند تولید گرم است، بنابراین بسیار مهم است که مطمئن شوید که تجهیزات بدون مواد غیر کوشر است که می تواند وضعیت کوشر شکلات را به خطر بیندازد.

هنگامی که صحبت از چیپس های شکلاتی پارو می شود، باید تجهیزات را به پاروی اختصاص دهید یا به طور کامل از هر گونه باقی مانده لبنیات پاک کنید و به درستی خشک کنید. این اغلب یک چالش در محیط‌های تولید شکلات است که سعی می‌کنند به دلیل نگرانی از رشد باکتری‌های بالقوه و آسیب به شکلات در صورت تماس با آب، از هرگونه آب روی تجهیزات جلوگیری کنند.

بنابراین، چیپس های شکلات و هر محصولی که حاوی چیپس شکلات باشد، فقط باید با یک گواهی نامه قابل اعتماد خریداری شود.
خاخام هندل یکی از اعضای OK Kosher Vaad HaKashrus است.

خرید شکلات سکه ای کارات تخته ای قیمت عمده خرید شکلات سکه ای کارات سوربن قیمت عمده ، شکلات سطلی فرمند ، قیمت شکلات سکه ای سفید و تلخ ، شکلات پذیرایی شیرین ، شکلات تخته ای شمشی. جهت روکش بستنی ومصارف قنادی و دونات و...مارک سایرو

خرید شکلات چیپسی در طعم های مختلف

روش مصرف: در دمای 45 تا 55 درجه ذوب کنید و در دمای 38 تا 42 درجه استفاده کنید. هر کیلو شکلات سکه ای  ، بله ریز خرد شده و روی مافین ها هم شکلات چیپسی نسوز ریختم

شیری سکه ای شکلانته

دکوری فوق العاده برای کیک، شیرینی و بیسکوییت
قابلیت برش خوردن عالی شکلات سفید و سیاه مارک ارمغان تاریخ جدید رسید

خوشمزه و ایجاد حس عالی هنگام چشیدن
در دمای محیط با حفظ نرمی و لطافت خود فرم میگیرد
پایدار در شرایط انجماد

نکته: برای داشتن لایه ضخیم تر و یا نازک تر بر روی محصولات، دما را تنظیم کنید. شکلات کریپسی در سه رنگ رسید  ، شکلات چیپسی کاکائویی 100گرم ،  شکلات سکه ای تلخ و سفید کارات و سوربن

نکته: به منظور عدم ترک خوردن، از شوک سرمایی جلوگیری کنید. شکلات ولنتاین در بسته بندی های شیک و دوست داشتنی ، شکلات تزئینی 100گرم ، شکلات سکه ای طلایی

کارات دکورکرم محصولی توسعه یافته بر اساس دانش فنی و کاربردی پوراتوس است که برای کاربردهای متنوعی قابل استفاده است. طیف محصولات کارات از پودر کاکائو و چربی های گیاهی تهیه شده اند و بافت، طعم و غلظت عالی دارند.

شکلات سکه ای کارات شرکت گلنان پوراتوس کاورلوکس شیری بسته بندی کارتن حاوی 2 بسته 5 کیلویی شکلات نیم کیلویی ما رسید. شکلات تخته ای دوریکا

خرید شکلات سکه ای کارات تخته ای قیمت عمده خرید شکلات سکه ای کارات سوربن قیمت عمده ، شکلات سطلی فرمند ، قیمت شکلات سکه ای سفید و تلخ ، شکلات پذیرایی شیرین ، شکلات تخته ای شمشی. جهت روکش بستنی ومصارف قنادی و دونات و...مارک سایرو

خرید شکلات تبلتی موزی، توت فرنگی، پرتقالی

مواد لازم برای تهیه شیرینی پر شکلاتی
ورقه های خمیر پفکی – پفک خمیری سبک و مطبوع است که از آرد، آب، نمک و کره درست می شود. کره را با خمیر مخلوط می کنیم و سپس آن را چند بار پهن کرده و تا می کنیم. این باعث ایجاد لایه‌هایی در خمیر می‌شود که هنگام پخت پف می‌کنند و نام آن را می‌دهند. درست کردن پفک در خانه می تواند بسیار زمان بر باشد. ما در این دستور از شیرینی پف دار خریداری شده از فروشگاه استفاده می کنیم.

آب نبات شکلات تیره – این میله ها طعم شکلاتی غنی و شدیدی دارند که به خوبی با شیرینی شیرین هماهنگ می شود. از یک آب نبات استفاده کنید که بتوان آن را به قطعات کوچک برش داد تا روی شیرینی جا بیفتد.
تخم مرغ – برای برس زدن روی شیرینی برای افزودن رنگ قهوه ای طلایی استفاده می شود.

آب – با تخم مرغ مخلوط می شود تا یک شستشوی تخم مرغ ایجاد شود که برای پخت عالی است. شکلات تخته ای قرمز
پودر قند – برای ایجاد یک زیبایی سفید پوسته پوسته که همچنین کمی شیرینی به آن اضافه می کند، روی آن اضافه می شود. شکلات ساچر آنیه کارات کاور لوکس تلخ کارات بهترین گزینه جهت گاناش کشی کیک های فوندانتی میباشد

مواد لازم برای پفک پر شکلاتی.
طرز تهیه شیرینی پر شکلاتی شکلات تخته ای در طعم های شیری،سفید و آلبالو شکلات فندقی ۱ کیلویی گلنان پوراتوس ، شکلات تلخ بلکولاد

آماده سازی برای پخت: فر را از قبل با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید و یک ورقه پخت را با کاغذ روغنی یا ورقه پخت سیلیکونی بپوشانید و کنار بگذارید. شکلات تلخ تخته ای پارمیدا شکلات کیبوردی تلخ باراکا
خمیر پفکی را آب کنید: پفک باید قبل از پخت به دمای اتاق برود. آن را از فریزر بیرون بیاورید و روی پیشخوان استراحت دهید.

شکلات ویفری کریسپ باراکا شارژ شد کاکائو و نسکافه برای تزیئن کیک

شکلات پارمیدا شطرنجی تلخ
شکلات پارمیدا سفید شیری
شکلات پارمیدا شطرنجی کاکائو
شکلات پارمیدا شمشی تلخ
شکلات پارمیدا شمشی سفید شیری
شکلات پارمیدا شمشی کاکائو
شکلات تخته ای کارات

خرید شکلات سکه ای کارات تخته ای قیمت عمده خرید شکلات سکه ای کارات سوربن قیمت عمده ، شکلات سطلی فرمند ، قیمت شکلات سکه ای سفید و تلخ ، شکلات پذیرایی شیرین ، شکلات تخته ای شمشی. جهت روکش بستنی ومصارف قنادی و دونات و...مارک سایرو

خرید شکلات تخته ای تلخ پارمیدا فله ای

شستن تخم مرغ را درست کنید: در یک کاسه کوچک، یک تخم مرغ را به همراه آب هم بزنید تا حالت شستشوی تخم مرغ ایجاد شود. کنار بگذارید.
خمیر شیرینی را برش بزنید: بعد از اینکه خمیر شیرینی یخ زد، آن را روی سطح آردپاشی شده قرار دهید، سپس آن را به 8 قسمت یکدست تقسیم کنید. شکلات ما cbs در بسته بندی فله ای به صورت ۵۰۰ گرمی

شکلات را آماده کنید: شکلات را باز کنید و میله ها را به چند قسمت تقسیم کنید. شکلات را در مرکز هر قسمت از خمیر پف دار قرار دهید. شکلات کیبردی ما طعم موز

شیرینی را تا کنید: کناره شیرینی را روی شکلات تخته ای تا بزنید. تکه بالایی روی کناره پیچیده می شود و سپس در قسمت پایین خمیر فشار داده می شود تا به بسته شدن آن کمک کند. با استفاده از یک برس شیرینی پزی یا انگشت خود، مقداری تخم مرغ را به آن اضافه کنید تا خمیر به هم ببندد. این کار را با باقی مانده خمیر شیرینی و شکلات تکرار کنید.

شیرینی پر از شکلات را بپزید: شیرینی های مهر و موم شده را روی ورقه پخت آماده شده قرار دهید، سپس روی آن را با برس تخم مرغ بشویید. به مدت 14-15 دقیقه یا تا زمانی که شیرینی شروع به قهوه ای شدن طلایی کند بپزید.

شکلات اشکی پرتغالی رسید.
شکلات اشکی سفید رسید.
در بسته بندی250 گرمی
شکلات اشکی توت فرنگی رسید.
در بسته بندی250گرمی
شکلات چیپسی سفید ما رسید.
شکلات چیپسی توت فرنگی ما رسید.

تزیین و سرو: روی شیرینی را با پودر قند پاشیده و گرم یا سرد سرو کنید. شکلات تخته ای تلخ ،سیاه و سفید و طعم دار فله ای  ، شکلات فندقی تلخ ۳۵۰ گرمی آیدین ،

شکلات تخته ای باراکا معمولی و تلخ 80 درصد شکلات چیپسی نسوز  ، شکلات کارات سیاه ، شکلات تخته ای کارات در بسته های 2.5 کیلویی

قیمت هر بسته 2.5 کیلویی معمولی : شکلات ما کیبردی وانیلی ، شکلات سکه ای شکلانته ۳۸٪ گلنان ، Birkmann شکلات های سکه ای رنگین . مخصوص روکش کردن انواع کیک ،پاپز کیک و کوکیز . 250 گرم ساخت کشور آلمان
قیمت هر بسته 2.5 کیلویی تلخ 80 درصد : ت

کریسپ شکلاتی باراکا سطل۲کیلوئی هر کارتن حاوی۴سطل ، شکلات فندقی ۳۵۰ گرم آیدین ، شکلات اشکی آنیه (مخصوص دانه هندوانه)

شکلات تخته ای باراکا دلیکات وزن ۲.۵ کیلویی وزن کارتن ۱۰ کیلو تلخ ۸۰ درصد دارک ۵۰ درصد معمولی سفید موزی  پرتقالی نسکافه‌ای کیفیت و طمع عالی مخصوص مصارف قنادی میباشد و بیشتر به عنوان روکش مورد استفاده قرار میگیرد

خرید شکلات سکه ای کارات تخته ای قیمت عمده خرید شکلات سکه ای کارات سوربن قیمت عمده ، شکلات سطلی فرمند ، قیمت شکلات سکه ای سفید و تلخ ، شکلات پذیرایی شیرین ، شکلات تخته ای شمشی. جهت روکش بستنی ومصارف قنادی و دونات و...مارک سایرو

خرید شکلات تخته ای سفید ما قیمت عمده

نکات دستور غذا
اندازه را تغییر دهید: با بزرگتر یا کوچکتر کردن خمیر پف دار و تنظیم مقدار شکلات، آنها را به هر اندازه ای که می خواهید درست کنید. شکلات های تلخ در اوزان مختلف و درصد های تلخ مختلف
استفاده از شکلات برش خورده: شکلات تیره یا شیری برای این موارد مفید است. چیپسی تلخ مقاوم به حرارت گلنان پوراتوس

برند هرشی به خوبی کار می کند. استفاده از میله های Hershey آسان است زیرا از قبل جدا شده اند. فقط به چهار بخش مساوی ضربه بزنید. برخی از مارک ها تمایل زیادی به ذوب شدن دارند و نشت می کنند و می سوزند.

مهر و موم کردن خمیر: بستن خمیر پیچیده شده روی سطح زیرین شیرینی به حفظ شکل متقارن هنگام پخت کمک می کند. شکلات تلخ ۷۸٪ آیدین

شکلات کیبردی ما پرتقالی استفاده از شستشوی تخم‌مرغ: شستشوی تخم‌مرغ به خمیر شیرینی کمک می‌کند هنگام آب‌بندی به خودش بچسبد. همچنین درخشندگی طلایی خوبی به شیرینی پخته شده می دهد.
طرز سرو: شیرینی ها را بهتر است به صورت گرم و بیرون از فر سرو کنید، اما می توانید به صورت سرد نیز از آنها لذت ببرید.

تغییرات
شکلات را عوض کنید: تکه های شکلات را با تکه های شکلات عوض کنید. همچنین می توانید به جای شیر یا شکلات تلخ از شکلات سفید استفاده کنید. شکلات سوربن سفید سکه ای
طعم را روشن کنید: قبل از پختن خمیر، مقداری دارچین، زنجبیل یا پوست پرتقال را به آن اضافه کنید.

خمیر شکلاتی نوتلا یا کره بادام زمینی: قبل از اینکه شکلات را داخل خمیر پفکی بریزید، کمی نوتلا یا کره بادام زمینی روی آن اضافه کنید. شکلات کیبردی ما توت فرنگی
شیرینی شکلاتی مرزه: قبل از پخت، با اضافه کردن مقداری پنیر، سبزی و سیر به جای شکلات، آنها را طعم دار کنید. شکلات سفید آیدین

شکلات سایرو یک کیلویی

خرید شکلات سکه ای کارات تخته ای قیمت عمده خرید شکلات سکه ای کارات سوربن قیمت عمده ، شکلات سطلی فرمند ، قیمت شکلات سکه ای سفید و تلخ ، شکلات پذیرایی شیرین ، شکلات تخته ای شمشی. جهت روکش بستنی ومصارف قنادی و دونات و...مارک سایرو

خرید شکلات سکه ای ریل بکلولاد قیمت عمده

ریختن پودر قند روی شیرینی پف دار با شکلات. شکلات سکه ای ریل بکلولاد ۵۵ درصد بلژیک ، انواع شکلات آنیش
تفاوت بین کروسانت شکلاتی و شکلاتی درد چیست؟

تفاوت کروسان های شکلاتی با شکلات درد در این است که کروسان های شکلاتی با شکلات پر می شوند، در حالی که پین ​​آ شکلات دارای یک یا دو تکه شکلات است که در شیرینی تا شده است.

کروسان ها با تا کردن و تا کردن مجدد خمیر برای ایجاد چندین لایه پوسته پوسته خمیر شکل می گیرند و در صورت تمایل آن را با شکلات پر می کنند. Pain au chocolat یا شیرینی پر شکلاتی یک خمیر به سبک خمیر پفی است که با تکه های شکلات اضافه شده به مرکز آن تا می شود.

شکلات تخته ای باراکا (دلیکات) وزن هر کارتن۱۰کیلو ، شکلات پوششی تکتاز بسته بندی 12 کیلویی شکلات کیبردی ما نارگیلی

شکلات تلخ ۹۹٪ دوریکا
شکلات تلخ ۷۲٪ دوریکا
شکلات تلخ دوریکا
شکلات نعنا دوریکا
شکلات پرتقال دوریکا
شکلات بلوبری دوریکا
شکلات لیمو دوریکا
شکلات آلبالو دوریکا
شکلات انبه دوریکا
شکلات انار دوریکا
شکلات انگور دوریکا
شکلات آناناس دوریکا
شکلات قهوه دوریکا
شکلات توت فرنگی دوریکا
شکلات کاپوچینو دوریکا
شکلات سفید دوریکا
شکلات شیرین دوریکا
شکلات موز و نارگیل دوریکا
شکلات شاه توت دوریکا
شکلات کولا دوریکا

تاریخچه شکلات تخته ای

تاریخچه شکلات به آزتک ها برمی گردد که آن را غذای خدایان می نامیدند. آنها شروع به استفاده از دانه های کاکائو به عنوان نوعی ارز کردند.

قوم آزتک لوبیاها را آنقدر می جویدند که نرم شوند و از آن نوشیدنی به نام xocolatl درست کردند. این نوشیدنی با پودر کاکائو، آب، آرد ذرت یا آرد ذرت، عصاره وانیل و فلفل چیلی درست می شد.

شکلات‌ تخته‌هایی که امروزه می‌شناسیم برای اولین بار در سال 1847 توسط جان فرای از شکلات‌ساز J.S اختراع شد. فرای و پسران. در سال 1887، دانیل پیتر، سازنده شکلات سوئیسی، شکلات شیری را با افزودن شیر تغلیظ شده به شربت شکلاتی ساخت. محبوبیت تخته های شکلات از آن زمان تا کنون به رشد خود ادامه داده است!

امروزه انواع مختلفی از شکلات تخته ای وجود دارد که هر کدام طعم منحصر به فرد خود را دارند.

برخی از محبوب ترین تخته های شکلات
برخی از محبوب ترین تخته های شکلات
محبوب ترین شکلات تخته ای

شکی نیست که شکلات یکی از محبوب ترین شیرینی ها در جهان است. و در حالی که تعداد زیادی شکلات تخته ای خوشمزه با طعم های مختلف وجود دارد، برخی از آنها بالاتر از بقیه هستند. در اینجا لیستی از محبوب‌ترین تخته‌های شکلات وجود دارد که توسط افراد غذاخوری در سراسر جهان رای داده‌اند.

1. نوار Snickers

Snickers Bars یک آب نبات کلاسیک است که ترکیبی از شکلات، نوقا، بادام زمینی و کارامل است. نوار اسنیکرز برای اولین بار در سال 1930 توسط شرکت Mars معرفی شد.

اسنیکرز بار نام خود را از اسب مورد علاقه اتل و فرانک مارس، اسنیکرز گرفته است. از آن زمان به بعد به یکی از بهترین شکلات‌های آمریکا تبدیل شده است و روزانه بیش از 15 میلیون شکلات تولید می‌شود.
میله های اندازه کوچک Snickers
بزرگترین آب نبات جهان؟ میله های اندازه کوچک Snickers
2. کیت کت بار

این شکلات تخته ای محبوب نستله به دلیل شکل متمایز دو یا چهار انگشتی خود شناخته شده است. کیت کت میله‌ها با کوکی‌های ویفری ترد ساخته می‌شوند و با شیر صاف، شکلات تیره یا سفید پوشانده می‌شوند.

کیت کت اولین بار در سال 1935 در بریتانیا معرفی شد و از آن زمان به محبوبیت جهانی تبدیل شده است. از سال 1958، شعار بار در بریتانیا “یک استراحت داشته باشید… یک کیت کت داشته باشید” است.
شکلات تخته ای کیت کت
شکلات تخته ای کیت کت
3. نوار راه شیری

شرکت آب نبات هالیوود که اکنون منحل شده است، به طور تصادفی نحوه درست کردن نوقای کرکی را برای استفاده در آب نبات ها کشف کرد. رقیب Frank C. Mars of Mars Incorporated از آنها الهام گرفت که در سال 1923 نوارهای راه شیری را ایجاد کرد.

این شکلات شکلاتی دارای بافتی سبک و پف دار است که طعم و مزه شکلات شیری لذیذ و فیلینگ نوقا دارد. در ایالات متحده، این آب نبات های پرفروش دارای رویه کاراملی خامه ای هستند.

با این حال، نسخه جهانی نوار راه شیری حاوی کارامل نیست. این شکلات‌های شیری تا حدی گیج‌کننده به‌عنوان نوار 3 تفنگدار در ایالات متحده و کانادا فروخته می‌شوند.

شرکت آب نبات هالیوود در سال 1927 با آب نبات نوقای کرکی خود، میلک شیک، مشابه راه شیری اما با طعمی مالت دار مقابله کرد. در دهه 80 تولید آن متوقف شد.

خرید شکلات سکه ای کارات تخته ای قیمت عمده خرید شکلات سکه ای کارات سوربن قیمت عمده ، شکلات سطلی فرمند ، قیمت شکلات سکه ای سفید و تلخ ، شکلات پذیرایی شیرین ، شکلات تخته ای شمشی. جهت روکش بستنی ومصارف قنادی و دونات و...مارک سایرو

خرید شکلات تخته ای کاکائویی ما قیمت عمده

شکلات تخته ای شیرین مارک” ما” هرکیلو ، شکلات چیپسی اشکی ، چند بسته شکلات سکه ای سوربن بسته 5 کیلویی (سفید ، شیری ، تلخ) به قیمت خرید به فروش

شکلات چیپسی شرکت وصی بسته بندی 4 سطل 3 کیلویی داخل کارتن

انواع شکلات آنیش

شکلات کیبردی ما انگور  ، شکلات کیبردی ما کاپوچینو ، شکلات کارات سکه ای ۵کیلویی ، چیپس شکلاتی اشکی

4. Mars Bar

در سال 1932، نوار مریخ در انگلستان راه اندازی شد. بعدها با نام های مختلف در سراسر جهان محبوبیت زیادی پیدا کرد.

نسخه بریتانیایی نوار مریخ شامل نوقا و کارامل است که با شکلات شیری پوشانده شده است. طعم بی نظیر و بافت خامه ای دارد که خود را از سایر تکه های شکلات جدا می کند.

Mars Bars در بیش از 100 کشور ساخته شده و در سراسر جهان فروخته می شود. نسخه آمریکایی نوار مریخ حاوی هیچ کاراملی نیست.

در اسکاتلند، می‌توانید میله‌های سرخ‌شده معروف مریخ را از چند فروشگاه ماهی و چیپس خریداری کنید – قطعاً یک طعم اکتسابی! شکلات کارات خرید عمده
یک نوار مریخ خرد شده
یک نوار مریخ خرد شده
5. آجیل کامل شیر کادبری

میله های شیر کادبری با شکلات شیری خامه ای کادبری و فندق کامل درست می شوند. آنها یکی از محبوب ترین شکلات تخته ها در بریتانیا هستند.

شیر کادبری برای اولین بار در سال 1905 توسط جورج کادبری جونیور در انگلستان عرضه شد. شکلات تخته ای معروف حاوی نسبت بیشتری شیر نسبت به سایر میله های موجود در بازار در آن زمان بود.

دختر یکی از مشتریان نام شیر لبنیات را به ذهنش رساند. نسخه شیر کامل Cadbury Dairy Milk کامل در سال 1933 معرفی شد و از آن زمان تاکنون محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

شکلات سبوس دار شیر شیر کادبری
6. شادی بادام

شکلات تخته ای بادام جوی نوعی آب نبات است که توسط شرکت هرشی ساخته می شود. از تکه های نارگیل، شکر، شربت ذرت، بادام کامل و شکلات شیری تشکیل شده است. خرید عمده شکلات سکه ای

بار بادام جوی توسط Peter Paul, Inc. راه اندازی شد. در کانکتیکات در سال 1946. پیتر پل توسط Cadbury در سال 1978 خریداری شد و سپس توسط شرکت Hershey در سال 1988 خریداری شد.

شکلات چیپسی مقاوم به حرارت امپریال شکلات کاورلوکس شیری کارات (سکه ای) شکلات کیبوردی شیرین باراکا ، شکلات سکه ای طلایی

شکلات چیپسی پرتقالی امپریال شکلات کاورلوکس سفید کارات (سکه ای) شکلات کیبوردی سفید باراکا
شکلات چیپسی موزی امپریال

شکلات چیپسی توت فرنگی امپریال قیمت شکلات سکه ای شیرین
شکلات چیپسی سفید امپریال

خرید شکلات سکه ای کارات تخته ای قیمت عمده خرید شکلات سکه ای کارات سوربن قیمت عمده ، شکلات سطلی فرمند ، قیمت شکلات سکه ای سفید و تلخ ، شکلات پذیرایی شیرین ، شکلات تخته ای شمشی. جهت روکش بستنی ومصارف قنادی و دونات و...مارک سایرو

خرید شکلات تلخ پارمیدا قیمت عمده

شکلات سکه ای کارات دیجی کالا
شکلات سکه ای سوربن دیجی کالا ، شکلات سوربون تلخ بسته بندی شرکتی شارژ شد شکلات تلخ ۸۵٪ آیدین ، شکلات ارشیدا هر کیلو

طریقه آب کردن شکلات تخته ای. شکلات تخته ای باراکا کیفیت و طعم عالی خرید ۱۰۰کارتن بصورت نقد قیمت ، شکلات تخته ای باراکا 2/5کیلویی تلخ و شیری

شکلات خانواده 220 گرمی ما ، شکلات کیبردی ما لیمویی ، شکلات سکه ای گرودل ، شکلات کارات سکه ای ۵کیلویی ، شکلات صنعتی دوریکا با رنگ و طعم های جور

شکلات سکه سوربن کیفیت عالی تولید شده در کارخانه جات کاله
سوربن سفید کیلویی تومان
سوربن شیری کیلویی تومان

7. Nestle Crunch Bar

این شکلات تخته ای محبوب ترکیبی از برنج ترد و شکلات 100% شیری است، با طعمی کاملا غیرقابل مقاومت! از سال 1938 وجود داشته است، اما مردم همچنان سال به سال آن را دوست دارند.

در ایالات متحده، کرانچ بار تحت لیسانس شرکت Ferrara Candy، یکی از شرکت های تابعه Ferrero تولید می شود. در سایر نقاط جهان، توسط خود نستله ساخته شده است.

در میان کرانچ بار نستله حدود 420 قطعه برنج وجود دارد. ساختن یکی از این میله ها تقریباً 50 دقیقه طول می کشد.
شکلات کرانچ نستله
شکلات کرانچ نستله
8. Toblerone Bar

این شکلات مثلثی شکل سوئیسی در سراسر اروپا محبوب است. نام آن در سال 1908 توسط تئودور توبلر معرفی شد، نام آن بازی بر روی نام خانوادگی او و اصطلاح ایتالیایی برای نوقا بادام و عسل است.

این شکل منحصر به فرد از قله های آلپ سوئیس الهام گرفته شده است. با دقت به بسته بندی زرد معروف نگاه کنید، یک خرس را در سمت کوه می بینید.

نوار Toblerone دارای نوقای عسل و بادام است که با شکلات شیری پوشانده شده است. این روزها حتی می توانید میله های Toblerone سفارشی را خریداری کنید، یک هدیه سرگرم کننده!
شکلات توبلرون در کوه های آلپ
شکلات توبلرون در کوه های آلپ
9. آب نبات Twix

این آب نبات محبوب توسط Mars, Inc ساخته شده است و در آمریکا، بریتانیا و ایرلند محبوب است. یک مرکز بیسکویت شیرینی کوتاه دارد که با کارامل پوشانده شده و سپس با شکلات شیری پوشانده شده است.

نوار Twix برای اولین بار در سال 1967 در انگلستان معرفی شد. Twix در سراسر جهان فروخته می شود، از جمله در ایالات متحده که در سال 1979 معرفی شد.

نسخه های مختلفی از Twix مانند Twix Miniatures در اروپا و Ice Cream Twix بارها وجود دارد.
دوتایی شکلات تخته ای
دوتایی شکلات تخته ای
10. آقای گودبار

آقای گودبار یک شکلات شیر ​​کوشر است که حاوی بادام زمینی است. اولین بار توسط Milton S. Hershey در سال 1925 ایجاد شد.

آب نبات آقای گودبار نام غیرمعمول خود را گرفت زیرا آقای هرشی شنوا بود. شیمیدانی که به ساخت نوار کمک کرد، گفت که کارآفرین شنیده است که کسی می گوید آقای گودبار، در حالی که آنها در واقع می گفتند که نوار خوبی است ;-).

سوربن تلخ کیلویی تومان
کیفیت همانند کارات حتی بهتر از آن .قیمت خیلی ارزان تر از کارات

خرید شکلات سکه ای کارات تخته ای قیمت عمده خرید شکلات سکه ای کارات سوربن قیمت عمده ، شکلات سطلی فرمند ، قیمت شکلات سکه ای سفید و تلخ ، شکلات پذیرایی شیرین ، شکلات تخته ای شمشی. جهت روکش بستنی ومصارف قنادی و دونات و...مارک سایرو

خرید شکلات تخته ای باراکا

اول باید با چاقو یا رنده تمیزوخشک شکلات هارو خردکنیم بعد داخل ظرف ریخته میگذاریم روی حرارت بخارآب یعنی به روش بن ماری..بعد اصلا هم نمیزنیم.!!!ده دقیقه تا یک ربع صبرمیکنیم یکم با انگشت تمیز وخشک بهش میزنیم اگه نرم شده بود اونویه دور هم میزنیم!بعد میزاریم کمی رقیق تربشه وباز یک دور هم میزنیم

هم زدن زیاد باعث میشه روغن شکلات جدابشه ازش!پس دقت کنید.بعد اگه میخواییم براقتر وروانتربشه یک قاشق چایخوری روغن مایع اضافه میکنیم بهش ، شکلات تخته ای مغز بادام هابیتال

شکلات تخته ای فندقی هابیتال ، قیمت شکلات سکه ای شیرین

در راهروی قنادی هر فروشگاه مواد غذایی پرسه بزنید و متوجه چندین جعبه با برچسب شکلات قنادی خواهید شد. برخی می گویند شیرین نشده، برخی دیگر تلخ یا نیمه شیرین، برخی دیگر با برچسب شکلات شیرین آلمانی. آیا تا به حال فکر کرده اید که این شکلات برای چه استفاده می شود و چه تفاوتی با شکلات روی راهروی آب نبات دارد؟

در واقع تفاوت بسیار زیادی وجود دارد. برای پخت، مهم است که تفاوت بین شکلات معمولی و شکلات قنادی را درک کنید – به علاوه، بدانید که چگونه شکلات مناسب را برای هر دستور غذا انتخاب کنید. ما همه چیز را برای شما تقسیم کرده ایم، از انواع شکلات گرفته تا نحوه استفاده از آن.

قنادی شکلات چیست؟

انواع مختلفی از شکلات قنادی وجود دارد، اما در خالص ترین شکل آن، شکلات پخت، شکلات شیرین نشده است. این بدان معناست که 100٪ شکلات (کاکائو) بدون شکر یا طعم اضافه است. از نظر طراحی بدون شکر است، زیرا اکثر دستور العمل هایی که برای قنادی شکلات شیرین نشده (همچنین شکلات تلخ نامیده می شود) با مقدار مناسب شکر اضافه می شوند تا با تلخی آن مقابله کنند.

شکلات قنادی شیرین نشده برای همه قنادی ها مناسب نیست و باید فقط در صورت مشخص شدن استفاده شود. به عنوان مثال، در دستور قنادی گاناش، که فقط خامه و شکلات است، هیچ شکر اضافه ای وجود ندارد، بنابراین استفاده از شکلات پخته نشده شیرین یا کلاسیک باعث ایجاد گاناش بسیار تلخی می شود.

شکلات پخته نشده شیرین در دستور العمل‌هایی که به گونه‌ای طراحی شده‌اند که طعم شکلاتی غنی داشته باشد و حاوی قند کافی برای متعادل کردن آن باشد، عالی است. خرید عمده شکلات سکه ای

انواع شکلات پخت

شکلات قنادی خالص ممکن است شیرین نشده باشد، اما بسیاری از انواع دیگر شکلات قنادی نیز فروخته می شوند. این شامل:

شکلات شیرین و شیرین

همانطور که از نام این شکلات مشخص است، مقداری شکر به آن اضافه شده است. سازمان غذا و دارو (FDA) هر دو شکلات تلخ و نیمه شیرین را ملزم می کند که حاوی حداقل 35 درصد شکلات باشد. بیشتر شکلات‌های تلخ و شیرین بین 60 تا 72 درصد شکلات هستند.

برخلاف شکلات شیرین نشده یا ساده، شکلات تلخ می تواند حاوی طعم هایی مانند وانیل و امولسیون کننده هایی مانند لسیتین سویا باشد. هر برندی که تخته‌های قنادی شکلات تلخ و شیرین می‌سازد دارای نسبت متفاوتی از شکر به شکلات است، بنابراین مهم است که برچسب را بخوانید و ارزیابی کنید که آیا شکلات مناسبی برای دسری است که درست می‌کنید یا خیر.

هر چه مقدار کاکائو یا شکلات در نوار بیشتر باشد، طعم شکلات در دسر شما تیره تر خواهد بود. شکلات تلخ شیرین برای ایجاد تعادل بین نت های شکلاتی تند و شیرین، مانند دستور قنادی شکلات Torte ما، عالی است.

شکلات قنادی نیمه شیرین

شکلات قنادی نیمه شیرین شیرین تر از تلخ است و از 35% تا 55% شکلات متغیر است. شما می خواهید از آن در دسرهایی استفاده کنید که به طعم شکلاتی شدید نیاز ندارند. تکه های شکلات نیمه شیرین برای شیرینی های شکلاتی یا پراکنده در نان موز مناسب است.

اگه شکلات سکه ای کارات باشه نیاز به روغن نداره ولی شکلات تخته ای یکم روغن بزنید ، برای شره های کنارش شکلات تخته ای کنم یاروغن هم‌بزنم

خرید شکلات سکه ای کارات تخته ای قیمت عمده خرید شکلات سکه ای کارات سوربن قیمت عمده ، شکلات سطلی فرمند ، قیمت شکلات سکه ای سفید و تلخ ، شکلات پذیرایی شیرین ، شکلات تخته ای شمشی. جهت روکش بستنی ومصارف قنادی و دونات و...مارک سایرو

خرید شکلات اشکی آنیه قیمت عمده

خیس بودن ظرف یا چاقو هم دشمن شکلات هست وباعث سفت شدن میشه پس دقت کنید ظرفتون تمیزو خشک باشه واینکه وقتی روی آب کتری درحال جوش گذاشتید اندازه اون ظرف باشه چون اگه بخاراب هم بیاد داخل ظرف باعث سفت شدن میشه

شکلات کیبردی ما شیری

شکلات با طعم توت فرنگی بسته ای
شکلات با طعم لیمو بسته ای
شکلات با طعم آناناس بسته ای
شکلات با طعم آلبالو بسته ای
شکلات با طعم انگور بسته ای
شکلات با طعم نعنا بسته ای

شکلات قنادی شکلات شیری
در حالی که میله‌های قنادی با برچسب شکلات شیری را می‌بینید، اما به دلیل افزودن شیر و همچنین شکر و کره کاکائو، آنها واقعاً شکلات قنادی نیستند. شکلات شیری ملایم ترین شکلات قنادی از نظر طعم است و حاوی 10 درصد شکلات است. معمولاً در دستور العمل های آب نبات و فراستینگ استفاده می شود.

شکلات قنادی شیرین آلمانی
شکلات قنادی شیرین آلمانی دقیقاً همین است، شکلات قنادی شیرین‌تر – حداقل، شیرین‌تر از شکلات‌های نیمه‌شیرین و تلخ‌شیرین.

طبق گفته MyRecipes، برای جایگزینی شکلات نیمه شیرین به جای شکلات شیرین آلمانی، باید به ازای هر اونس شکلات، 1/2 قاشق غذاخوری شکر اضافه کنید.

این شکلات توسط ساموئل آلمانی اختراع شد که می خواست با ترکیب شکر با شکلات، نانواها را یک قدم نجات دهد. این شکلات به نام شکلات شیرین آلمانی به نام او نامگذاری شده است، نه کشور، و فقط باید زمانی استفاده شود که به طور خاص به دلیل مقدار شکر اضافی موجود است. البته برای کیک شکلاتی آلمانی عالی است.

و چیپس شکلات چیه؟
در حالی که شما با چیپس شکلات قنادی می کنید، آنها شبیه شکلات قنادی نیستند. وقتی دستور قنادی شکلات را می‌خواهد، به طور خاص به شکلات‌هایی برای قنادی اشاره می‌کند، نه چیپس‌ها. چیپس های شکلاتی کره کاکائو کمتری دارند و حاوی تثبیت کننده هایی هستند که به حفظ شکل “تراشه” خود در حین قنادی کمک می کنند. آنها معمولاً نمی توانند به جای شکلات قنادی در دستور العمل ها استفاده شوند. اگرچه آنها ممکن است تفاوت زیادی در ذوب شدن به شکل قهوه ای ایجاد نکنند، اما می توانند روی بافت و نتایج سایر دسرها تأثیر بگذارند، به خصوص در مورد آب نبات سازی.

شکلات میله های راهرو آب نبات
بیشتر آب نبات‌ها حاوی مقدار زیادی مواد دیگر به جز شکر هستند. در حالی که می‌توانید تکه‌های شکلات را با درصد کاکائو مشابه شکلات‌های قنادی پیدا کنید، اما معمولاً نازک‌تر هستند، اغلب طعم‌دار هستند و مانند شکلات‌های شیرین در انواع شیرین‌نشده وجود ندارند. از شکلات در راهروی آب نبات برای میان وعده لذت ببرید، به جایی که آرد برای قنادی شکلات ذخیره شده است نزدیکتر بچسبید.

خرید شکلات سکه ای کارات تخته ای قیمت عمده خرید شکلات سکه ای کارات سوربن قیمت عمده ، شکلات سطلی فرمند ، قیمت شکلات سکه ای سفید و تلخ ، شکلات پذیرایی شیرین ، شکلات تخته ای شمشی. جهت روکش بستنی ومصارف قنادی و دونات و...مارک سایرو

خرید شکلات شمشی پارمیدا سفید قیم عمده ، شکلات تلخ 65 درصد پذیرایی کیلویی ، شکلات تزیینی وصی

شکلات سکه ای سفید امپریال
شکلات سکه ای تلخ امپریال
شکلات سکه ای کاکائویی امپریال
شکلات سکه ای نسکافه امپریال
شکلات سکه ای توت فرنگی امپریال
شکلات سکه ای آلبالو امپریال
شکلات سکه ای پرتقال امپریال
شکلات سکه ای بلومیکس امپریال
شکلات سکه ای سیب امپریال
شکلات سکه ای بلوبری امپریال
شکلات سکه ای موز امپریال

خرید شکلات سکه ای کارات تخته ای قیمت عمده خرید شکلات سکه ای کارات سوربن قیمت عمده ، شکلات سطلی فرمند ، قیمت شکلات سکه ای سفید و تلخ ، شکلات پذیرایی شیرین ، شکلات تخته ای شمشی. جهت روکش بستنی ومصارف قنادی و دونات و...مارک سایرو

خرید شکلات اشکی مخصوص یلدا

چیپس شکلاتی اشکی

بریلیو بلوبری سوربن کاله 6 کیلویی ، بریلیو صدفی سوربن کاله 6 کیلویی

روکش شکلاتی چیست؟
چه شکلاتی برای توت فرنگی بهتر است؟
میوه با پوشش شکلاتی چه نام دارد؟ شکلات قرمز تخته ای
چه چیزی را می توانم در شکلات ذوب شده بپوشانم؟

خرید شکلات سکه ای کارات تخته ای قیمت عمده خرید شکلات سکه ای کارات سوربن قیمت عمده ، شکلات سطلی فرمند ، قیمت شکلات سکه ای سفید و تلخ ، شکلات پذیرایی شیرین ، شکلات تخته ای شمشی. جهت روکش بستنی ومصارف قنادی و دونات و...مارک سایرو

خرید شکلات تلخ سایرو

درمورد کاور شکلاتی کیک به جای کاور فوندانت: شکلات تلخ سایرو بسته ای

برای این باید اول یه جای پلاستیکی یک بارمصرفو شما به عنوان قالبتون درنظر بگیریدونان کیک شکلاتی رو که ازقبل پختین رو به اندازه اون ظرفیکبارمصرفتون ببرید وحالا تمام کف وداخل اون ظرف رو چرب کنید با شکلاتی که بن ماری میکنید .یک لایه با فرچه به همه جای قالب وکف قالب بزنید .

آجیل با پوشش شکلاتی چه نام دارد؟
چه کسی میوه با پوشش شکلاتی را اختراع کرد؟

بعد بذارید فریزر تا ببنده .بعد ازاینکه سفت شد
دوباره قالب رو باشکلات تخته ای بن ماری شده یکباردیگه روکش کنید اما ایندفه باید شکلاتتون کمی ولرم باشه یعنی داغ نباشه چون شکلات قبلی رو خراب میکنه..
اینکارو میکنید که یک لایه ضخیم ازشکلات داشته باشیم. بعد که مطمعن شدین سفت شد خیلی راحت با قیچی اون ظرفو ببرین تا از شکلاتتون جدابشه

خرید شکلات سکه ای کارات تخته ای قیمت عمده خرید شکلات سکه ای کارات سوربن قیمت عمده ، شکلات سطلی فرمند ، قیمت شکلات سکه ای سفید و تلخ ، شکلات پذیرایی شیرین ، شکلات تخته ای شمشی. جهت روکش بستنی ومصارف قنادی و دونات و...مارک سایرو

خرید شکلات سکه ای در طعم های فوق العاده

حالا مواد کیک رو که ازقبل اندازه خود اون قالب دراورده بودیم لایه لایه به همراه خامه وموز و گردو میچنیم داخل این قالب شکلاتی(اگه احیانا قالبتون ترک خورد از داخل با شکلات بن ماری شده دوباره پوشش بدین.)
بعد دراخر باید کیک شکلاتی خرد شده بریزم به عنوان خاک گلدان همچنین گل طبیعی یا مصنوعی هم وسط گلدان قرار بدین

خرید شکلات سکه ای کارات تخته ای قیمت عمده خرید شکلات سکه ای کارات سوربن قیمت عمده ، شکلات سطلی فرمند ، قیمت شکلات سکه ای سفید و تلخ ، شکلات پذیرایی شیرین ، شکلات تخته ای شمشی. جهت روکش بستنی ومصارف قنادی و دونات و...مارک سایرو

خرید شکلات شیرین سایرو کیلویی

دستور العمل مخفی: نحوه درست کردن روکش شکلاتی که سفت می شود

چگونه روکش شکلاتی درست کنیم که سفت شود؟ آیا دستور پخت با روکش شکلات را دوست دارید؟ یا فرو بردن شکلات که سفت می شود؟ سپس شما در جای درستی هستید. این دستور العمل های شکلاتی به راحتی درست می شوند و فقط به چند ماده اولیه نیاز دارید. به همین دلیل است که خانواده و دوستان شما مطمئناً از این دستور پخت شکلات لذت خواهند برد. بنابراین، اکنون این دستور العمل ها را امتحان کنید!

پرش به دستور غذا

فهرست مطالب

1) آنچه در تهیه دستور العمل کامل غوطه ور شدن شکلات به آن نیاز دارید
عناصر
تجهیزات
زمان سرو و آماده سازی
دستورالعمل های گام به گام
نکات و ترفندها
2) آنچه برای ساختن روکش شکلاتی فوری نیاز دارید
عناصر
تجهیزات
زمان سرو و آماده سازی
دستورالعمل های گام به گام
نکات و ترفندها
3) آنچه در تهیه کوکی‌های مارشمالو با روکش شکلاتی نیاز دارید
عناصر
تجهیزات
زمان سرو و آماده سازی
دستورالعمل های گام به گام
آیا لعاب آینه شکلاتی سفت می شود؟
چگونه شربت شکلات را سفت می کنید؟
عناصر
دستور آشپزی
چگونه از پودر کاکائو یک پوشش شکلات سخت درست کنیم؟
عناصر
دستور آشپزی
چگونه میله شکلات سخت درست کنیم؟
چگونه شکلات سفید را سفت کنم؟
چگونه با نوتلا شکلات سخت درست کنیم؟
نحوه درست کردن روکش شکلاتی که سفت می شود
تجهیزات
مواد لازم 1x2x3x
دستورالعمل ها
یادداشت

1) آنچه در تهیه دستور العمل کامل غوطه ور شدن شکلات به آن نیاز دارید
عناصر

1 1/2 فنجان مینی شکلات چیپسی (نیمه شیرین) خریداری شده از فروشگاه از شکلات چیپسی خالص استفاده کنید. شکلات قرمز تخته ای
2 قاشق غذاخوری شورتنینگ سبزیجات (کریسکو)

تجهیزات

آب نبات یا میوه های شیرین
کاسه سایز متوسط
کاسه بزرگ
پیمانه های اندازه گیری
کاردک کوچک
چنگال دو شاخه
ورق پخت
کاغذ مومی

زمان سرو و آماده سازی

زمان آماده سازی: 30 دقیقه

زمان پخت: 0 دقیقه

زمان کل: 30 دقیقه

بازده: برای 30 آب نبات خوب است
دستورالعمل های گام به گام
مرحله 1

قبل از هر چیز، اگر آب نبات های خود را در یخچال نگهداری می کنید، ده دقیقه قبل از پوشاندن آن ها را بردارید. به یاد داشته باشید که آب نبات های سرد می توانند باعث ترک خوردن پوشش شوند.
گام 2

پس از آن، شکلات چیپسی و شیرینی سبزیجات خود را در یک کاسه کوچک یا متوسط ​​قرار دهید. سپس، مطمئن شوید که کاسه کوچک خود را داخل یک کاسه بزرگ قرار دهید.
مرحله 3

پس از آن، کاسه بزرگ را با آب گرم حدود 100 تا 110 درجه فارنهایت پر کنید. بعد، کاسه بزرگ خود را فقط تا نیمه روی کاسه کوچک خود پر کنید. همچنین، لطفا از ورود آب به داخل کاسه شکلات خودداری کنید. حتی یک قطره آب هم خطرناک است زیرا شکلات شما را خراب می کند.
مرحله 4

در مرحله بعد، مخلوط شکلات خود را با استفاده از یک کاردک کوچک حدود شانزده تا هجده دقیقه هم بزنید. به همین ترتیب، می توانید هم بزنید تا شکلات شما آب شود. علاوه بر آن، مخلوط صاف می شود. همچنین از تعجیل در این فرآیند خودداری کنید. صبور باش.
مرحله 5

به یاد داشته باشید، در صورت نیاز می توانید آب را با آب گرم تری جایگزین کنید. سپس، کاسه خود را با مخلوط شکلات خود از آب خارج کنید. سپس حدود دو تا سه دقیقه به هم زدن ادامه دهید. به همین ترتیب، می توانید این کار را انجام دهید تا شکلات کمی خنک شود.

خرید شکلات سکه ای کارات تخته ای قیمت عمده خرید شکلات سکه ای کارات سوربن قیمت عمده ، شکلات سطلی فرمند ، قیمت شکلات سکه ای سفید و تلخ ، شکلات پذیرایی شیرین ، شکلات تخته ای شمشی. جهت روکش بستنی ومصارف قنادی و دونات و...مارک سایرو

شکلات تخته ای باراکا ‌هر کارتن۱۰کیلو

مرحله 6

سپس یک ورقه پخت را با کاغذ مومی بپوشانید و آن را کنار بگذارید. همچنین، یک آب نبات را با استفاده از چنگال دو شاخه خود بکوبید. سپس آن را به طور کامل در مخلوط شکلاتی خود فرو کنید. همچنین، مطمئن شوید که شکلات اضافی را به آرامی به سمت کاسه خود بزنید.
مرحله 7

در نهایت، آب نبات غوطه ور شده را در ورقه پخت آماده شده خود قرار دهید. همچنین، این روند را با آب نبات های باقی مانده خود تکرار کنید. اگر مخلوط شکلات شما خیلی غلیظ شد، کاسه خود را با مخلوط شکلات داخل یک کاسه بزرگ با آب گرم قرار دهید. با این کار حتما این کار را انجام دهید تا به قوام دلخواه برسید.

شکلات کارات کاور لوکس تلخ
شکلات کارات کاور لوکس شیری
شکلات کارات کاور لوکس سفید
شکلات سوربن شیری
شکلات سوربن سفید
شکلات سوربن توت فرنگی صورتی
شکلات سوربن دارک سکه ای
شکلات سوربن سفید سکه ای
شکلات ما هیدروژنه
شکلات ما cbs
شکلات پارمیدا تلخ
شکلات سایر cbs
شکلات تبلتی تلخ باراکا
شکلات آیدین گلد شیری
شکلات آیدین تلخ
شکلات آیدین سفید
شکلات دوریکا میوه ای
شکلات تلخ سکه ای فرمند

خرید شکلات سکه ای کارات تخته ای قیمت عمده خرید شکلات سکه ای کارات سوربن قیمت عمده ، شکلات سطلی فرمند ، قیمت شکلات سکه ای سفید و تلخ ، شکلات پذیرایی شیرین ، شکلات تخته ای شمشی. جهت روکش بستنی ومصارف قنادی و دونات و...مارک سایرو

خرید شکلات ۶۵درصد سایرو کیلویی

کارات کاورلوکس سفید

این محصول دارای بافتی سخت است و مجموعه ای وسیع از کاربردهای متنوع و خاص را پوشش میدهد. و برای کاربردهای متنوع از جمله قالب گیری، تولید فیگورهای شکلاتی توخالی و همچنین به عنوان طعم دهنده استفاده میشود در انواع شیرینی، مافین ها، مغزی ها و موس شکلات قابل استفاده میباشد.

طرز تهیه پفک خامه ای
فر را با دمای 425 درجه فارنهایت گرم کنید و دو ورقه پخت را با کاغذ روغنی یا حصیر سیلیکونی بپوشانید.

آب، شیر، نمک کره و شکر گرانول را با هم در یک قابلمه متوسط ​​روی حرارت متوسط ​​مخلوط کنید و هم بزنید تا کره آب شود. مخلوط را به جوش بیاورید و از روی حرارت بردارید.

نکات و ترفندها

در بیشتر موارد، هنگام برخورد با شکلات از هرگونه رطوبت اجتناب کنید. همچنین به خاطر داشته باشید که بخار و قطرات رطوبت می توانند باعث گیرکردن شکلات شما شوند. علاوه بر این، گرفتن شکلات های خرد شده و دانه دار می شود.

به‌علاوه، اگر شکلات‌تان گیر کرده است، به ازای هر دو اونس شکلات ذوب شده، یک قاشق چای‌خوری شورتنینگ سبزیجات را هم بزنید. علاوه بر آن، می توانید شکلات خود را با استفاده از یک دیگ دوبل روی حرارت کم آب کنید.

برای نگهداری شکلات، آن را محکم بپیچید. پس از آن، مطمئن شوید که آن را در مکانی خشک و خنک نگهداری کنید. همچنین در یخچال قرار ندهید.
2) آنچه برای ساختن روکش شکلاتی فوری نیاز دارید
عناصر

2 فنجان شکلات چیپسی نیمه شیرین
2/3 فنجان روغن نارگیل

بهترین میوه برای پوشاندن شکلات چیست؟
آیا میوه پوشیده از شکلات سالم است؟

پیمانه های اندازه گیری
کاسه قابل استفاده در مایکروویو
کاردک لاستیکی کوچک

زمان سرو و آماده سازی

زمان آماده سازی: 5 دقیقه

زمان پخت: 1 دقیقه

زمان کل: 6 دقیقه

بازده: 2 فنجان
دستورالعمل های گام به گام
مرحله 1

اول از همه، چیپس های شکلات و روغن نارگیل خود را در یک کاسه ایمن مایکروویو قرار دهید. سپس با فواصل سی و دومی در مایکروویو قرار دهید و هر کدام را بعد از این فاصله حدود یک تا دو دقیقه هم بزنید. به همین ترتیب، می توانید این کار را انجام دهید تا مخلوط یکدست شود. پس از آن، حتماً حدود یک دقیقه یا تا زمانی که خوب مخلوط شوند، مخلوط کنید.
گام 2

پس از آن، میوه یا آب نبات مورد نظر خود را در مخلوط فرو کنید. در آخر، قبل از سرو اجازه دهید تا ببندد. مثل همیشه حتما لذت ببرید.
نکات و ترفندها

در بیشتر موارد، روکش شکلات فوری خود را در یک ظرف دربسته در دمای اتاق نگهداری کنید. همچنین، روغن بیشتری برای پوشش پوسته سخت ترد و نازک اضافه کنید. علاوه بر این، برای پوشش سخت ضخیم تر، از روغن کمتری استفاده کنید.

خرید شکلات سکه ای کارات تخته ای قیمت عمده خرید شکلات سکه ای کارات سوربن قیمت عمده ، شکلات سطلی فرمند ، قیمت شکلات سکه ای سفید و تلخ ، شکلات پذیرایی شیرین ، شکلات تخته ای شمشی. جهت روکش بستنی ومصارف قنادی و دونات و...مارک سایرو

خرید شکلات شکوناب سفید (شیری) قیمت عمده

بلافاصله آرد را به آن اضافه کنید و حدود 1 دقیقه هم بزنید تا کاملاً جا بیفتد و خمیر به صورت گلوله درآید.

کره و خامه در قابلمه
یک چو را در قابلمه پات کنید
خمیر را در کاسه میکسر پایه مجهز به ضمیمه پدال قرار دهید. اجازه دهید حدود 10 دقیقه یا تا زمانی که دمای داخلی خمیر کمتر از 125 درجه فارنهایت با استفاده از دماسنج خواندن فوری استراحت کند.

همزن را کم کنید و تخم مرغ ها را یکی یکی اضافه کنید. صبر کنید تا هر تخم مرغ کاملاً مخلوط شود و سپس تخم مرغ بعدی را اضافه کنید. خمیر را با همزن بزنید تا مخلوط براق، غلیظ و صاف با قوام لوله شود.

خمیر choux را به کیسه شیرینی با نوک لوله گرد ½ اینچی منتقل کنید. تپه‌های خمیری به عرض ۱ اینچ را روی ورقه پخت خط‌دار خود با فاصله حدود ۲ تا ۳ اینچ لوله کنید. انگشت خود را به آرامی در آب فرو کنید تا بالای تپه ها صاف شود.

زمان سرو و آماده سازی

زمان آماده سازی: 40 دقیقه

زمان پخت: 10 دقیقه

زمان اضافی: 1 ساعت برای خنک کردن و 30 دقیقه برای گیرش

زمان کل: 2 ساعت و 20 دقیقه

بازده: 2 تا 3 دوجین قطعه
دستورالعمل های گام به گام
کوکی های نان کوتاه
مرحله 1

آرد، شکر، بکینگ پودر و نمک را در غذاساز خود ترکیب کنید. سپس کره را اضافه کنید و آنقدر عمل کنید تا مخلوط شبیه ماسه شود. علاوه بر این، تخم مرغ و وانیل را اضافه کنید. پس از آن، آنقدر پردازش کنید تا خمیر درست شود. سپس خمیر خود را به صورت دیسکی در آورید. بعد، آن را با پلاستیک بپیچید. همچنین حتماً حدود سی دقیقه در یخچال قرار دهید.
گام 2

بعد قفسه فر را در قسمت وسط فر قرار دهید. سپس فر را با دمای 350 درجه فارنهایت از قبل گرم کنید. همچنین، ورقه پخت خود را با کاغذ روغنی بچینید.
مرحله 3

سپس سطح کار خود را به آرامی گردگیری کنید. پس از آن خمیر را به ضخامت سه میلی متر باز کنید. سپس با استفاده از کاتر گرد، سی عدد کوکی را برش دهید. در نهایت کوکی ها را روی سینی فر بچینید.
دستور العمل های با روکش شکلات
مارشمالو
مرحله 1

داخل یک قابلمه کوچک آب بریزید. سپس، ژلاتین خود را روی آب بپاشید. همچنین اجازه دهید حدود پنج دقیقه ژلاتین شکوفا شود.
گام 2

سپس شکر خود را به مخلوط ژلاتین اضافه کنید. پس از آن، آن را روی حرارت ملایم ذوب کنید. همچنین مخلوط را هم بزنید تا شکر و ژلاتین حل شود. سپس مخلوط ژلاتین را در ظرفی بریزید. علاوه بر آن، شربت ذرت و وانیل خود را اضافه کنید. سپس با همزن برقی حدود ده دقیقه هم بزنید. به همین ترتیب، می توانید آن را تا زمانی که قله های نرم تشکیل شود، هم بزنید.
مرحله 3

در نهایت، کیسه شیرینی خود را که با یک نوک ساده متصل شده است، با مرنگ پر کنید. سپس هر شیرینی را با یک مرنگ گنبدی لوله کنید. همچنین اجازه دهید شیرینی‌هایتان حدود سی دقیقه در دمای اتاق بماند.
روکش شکلاتی
مرحله 1

قبل از هر چیز 140 گرم شکلات را با دیگ دوبل آب کنید. بعد از اینکه شکلات ذوب شد حتما آن را از روی حرارت بردارید. پس از آن، شکلات باقی مانده را اضافه کنید. همچنین حتما هم بزنید تا شکلات یکدست شود.
گام 2

پس از آن، کوکی های خنک شده خود را با سمت گل ختمی به سمت پایین در شکلات خود فرو کنید و برگردانید. علاوه بر آن، کوکی را با استفاده از چنگال بردارید. سپس، برای حذف اضافی ضربه بزنید.
مرحله 3

در آخر، کوکی ها را روی یک ورقه پخت که با کاغذ روغنی پوشانده اید بچینید. پس از آن، حتماً حدود سی دقیقه در یخچال قرار دهید. طبق معمول حتما سرو کنید و لذت ببرید!
آیا لعاب آینه شکلاتی سفت می شود؟

لعاب آینه آنطور که فکر می کنید سفت نمی شود. لعاب آینه معمولا از شیر تغلیظ شده شیرین شده، ژلاتین و آب تهیه می شود. سپس به جای پخش کردن، روی کیک ها ریخته می شود. سپس لعاب آینه سفت می شود (به دلیل ژلاتین بودن) اما سفت نمی شود. همچنین خیلی سفت نمی‌شود، زیرا محتوای قند بسیار کمتری دارد.
چگونه شربت شکلات را سفت می کنید؟

اگر می خواهید شربت شکلات خود را سفت کنید، ممکن است بسیار سخت باشد. می‌توانید آن را برای چند ساعت در فریزر قرار دهید، اما احتمالاً خمیر شکلاتی به دست می‌آید که کار کردن با آن سخت است. به همین دلیل، بهتر است شربت شکلات سفت شده خود را درست کنید. ممکن است آن را دیده باشید به نام “پوسته جادویی” و فقط به دو ماده نیاز دارد!
عناصر

موادی که برای این دستور غذا نیاز دارید عبارتند از:

2 فنجان شکلات چیپسی نیمه شیرین
2/3 فنجان روغن نارگیل

دستور آشپزی

اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است:

روغن نارگیل و چیپس های شکلات نیمه شیرین خود را به یک کاسه اضافه کنید (مطمئن شوید که قابل استفاده در مایکروویو است). به مدت 30 ثانیه در مایکروویو قرار دهید. همانطور که گرم می کنید به مخلوط کردن ادامه دهید. مخلوط باید در حدود 1-2 دقیقه صاف شود. پس از حدود یک دقیقه مخلوط کردن، برای بهترین نتیجه آن را در دمای اتاق نگه دارید. به همین راحتی است!

خرید شکلات سکه ای کارات تخته ای قیمت عمده خرید شکلات سکه ای کارات سوربن قیمت عمده ، شکلات سطلی فرمند ، قیمت شکلات سکه ای سفید و تلخ ، شکلات پذیرایی شیرین ، شکلات تخته ای شمشی. جهت روکش بستنی ومصارف قنادی و دونات و...مارک سایرو

خرید شکلات مایع باراکا

خمیر پفک خامه ای در کاسه همزن
خامه قبل از پخت پف می کند
به مدت 15 دقیقه در دمای 425 درجه فارنهایت بپزید، سپس دمای فر را به 350 درجه فارنهایت کاهش دهید و 15 تا 20 دقیقه دیگر بپزید یا تا زمانی که شیرینی ها پف کرده و قهوه ای طلایی شوند. در زمان پخت پفک ها در فر را باز نکنید!!

از فر خارج کنید و بلافاصله نصف کنید تا بخار اضافی خارج شود (با این کار پوسته ها زیبا و ترد می شوند). قبل از پر کردن، اجازه دهید کاملا خنک شود. قیمت شکلات تخته ای شیرین عسل

پف خامه ای با شکلات که روی آن ریخته می شود
من این پفک های خامه ای شکلاتی را با خامه فرم گرفته خانگی خودم پر کردم و روی آنها را با شکلات تلخ آب شده ریختم. اما با خامه قنادی یا پودر قند ساده هم خوشمزه می شوند!

یادداشت های دستور پخت
این پفک های خامه ای شکلاتی بهتر است در همان روز مصرف شوند!

باقیمانده شیرینی های پر شده را بپوشانید و تا 3 روز در یخچال نگهداری کنید. شیرینی های پر نشده را در ظرف دربسته در دمای اتاق به مدت 1 روز یا تا 5 روز در یخچال نگهداری کنید. پفک های پر نشده را تا دو ماه فریز کنید.

پفک های خامه ای با لقمه برداشته شده تا بتوانید خامه فرم گرفته را ببینید
نکاتی برای موفقیت
برای بهترین نتایج، من همیشه استفاده از اندازه گیری وزن را توصیه می کنم (مخصوصاً هنگام پخت) زیرا دقیق ترین است. ترازوهای آشپزخانه فوق العاده مقرون به صرفه هستند و همچنین تعداد ظروفی را که باید انجام دهید کاهش می دهد! با این حال، تمام دستور العمل های من همچنین شامل اندازه گیری های مرسوم ایالات متحده برای متقاعد کردن است. از این نمودار برای تبدیل اندازه گیری برای مواد معمول استفاده کنید!

جایگزین‌ها: در همه دستور العمل‌هایم، جایگزین‌هایی را گنجانده‌ام که می‌دانم کارساز هستند، اما اگر موادی را که من توصیه نکرده‌ام جایگزین کنید، نمی‌توانم نتایج را تضمین کنم. [به عنوان مثال، شکر دانه ریز و عسل در واقع هر دو شیرین کننده هستند، اما خواص بسیار متفاوتی دارند، بنابراین همیشه نمی توان آنها را 1:1 تعویض کرد.

خرید شکلات سکه ای کارات تخته ای قیمت عمده خرید شکلات سکه ای کارات سوربن قیمت عمده ، شکلات سطلی فرمند ، قیمت شکلات سکه ای سفید و تلخ ، شکلات پذیرایی شیرین ، شکلات تخته ای شمشی. جهت روکش بستنی ومصارف قنادی و دونات و...مارک سایرو

خرید شکلات چیپسی نسوز قیمت عمده

استفاده از عسل در دستور پخت کوکی که به شکر دانه‌ریز نیاز دارد، باعث ایجاد یک آشفتگی بزرگ می‌شود.] در کارت دستور غذا، پیوندهایی به مواد/مارک‌های خاصی که من استفاده می‌کنم پیدا خواهید کرد.

نکته ای در مورد نمک: من تقریباً به طور انحصاری از نمک کوشر کریستال الماس استفاده می کنم زیرا بهترین نمک همه منظوره برای پخت و پز و پخت است. اگر از نمک کوشر استفاده نمی کنید، برای نمودار تبدیل به این راهنمای مفید مراجعه کنید! در صورت شک،

اگر از نمک خوراکی استفاده می کنید، مقدار آن را برای محصولات پخته شده به نصف کاهش دهید. هنگام آشپزی، من ترجیح می دهم نمک کمتری داشته باشم زیرا همیشه می توانید مقدار بیشتری نمک اضافه کنید! اگر بیش از حد نمک مصرف کرده اید، افزودن کمی اسید (مانند آب لیمو) می تواند کمک کننده باشد.

روش مصرف: در دمای 45 تا 55 درجه ذوب کنید و در دمای 38 تا 42 درجه استفاده کنید. شکلات تخته ای ما

پوششی تلخ پارمیدا

پوششی سفید پارمیدا
پوششی کاکائویی پارمیدا
شمشی تلخ 501پارمیدا
شمشی سفید201پارمیدا
شمشی کاکائویی 101پارمیدا
کریسپی سطلی سفید پارمیدا
کریسپی سطلی قرمز پارمیدا
کریسپی سطلی قهوه ای پارمیدا
مینی شمشی 403پارمیدا
مینی شمشی تلخ 503پارمیدا
مینی شمشی سفید 203پارمیدا