خرید رب گوجه فرنگی مجلل قیمت عمده

خرید رب گوجه فرنگی مجلل قیمت عمده | پخش کننده اصلی رب گوجه فرنگی مجلل | فروشنده عمده رب گوجه فرنگی مجلل | سفارش عمده رب گوجه فرنگی مجلل

خرید رب گوجه فرنگی مجلل قیمت عمده خرید رب گوجه فرنگی مجلل قیمت عمده | پخش کننده اصلی رب گوجه فرنگی مجلل | فروشنده عمده رب گوجه فرنگی مجلل | سفارش عمده رب گوجه فرنگی مجلل

خرید رب گوجه‌فرنگی مجلل شیشه‌ای ۷۰۰ گرمی

در صورت داشتن مواد لازم، یاد بگیرید که چگونه رب گوجه فرنگی را در هر دستور غذایی جایگزین کنید!

رب گوجه فرنگی اغلب در غذاهای ایتالیایی استفاده می شود، اما اغلب در سوپ ها، خورش ها و سس ها نیز یافت می شود. طعم گوجه فرنگی تغلیظ شده به اندازه ای قوی است که مقدار کمی آن می تواند غذا را درست کند یا بشکند.

همانطور که گفته شد، چیزهایی در آشپزخانه اتفاق می‌افتد و گاهی اوقات متوجه می‌شوید که در اواسط دستور غذا از یک ماده اصلی خارج شده‌اید. اغلب، حذف کامل طعم گوجه فرنگی یک گزینه نیست!
رفتن به:

رب گوجه فرنگی چیست؟
جایگزین های گوجه فرنگی
1. سس کچاپ
2. سس گوجه فرنگی
3. رب گوجه فرنگی
4. گوجه فرنگی خرد شده
5. گوجه فرنگی تازه خرد شده
6. سس مارینارا
7. سالسا سبز
جایگزین های بدون گوجه فرنگی
8. شراب قرمز و نشاسته ذرت
9. فلفل قرمز له شده
10. پوره کدو حلوایی
11. سس Nomate
بهترین جایگزین را انتخاب کنید
دستور آشپزی

خوب، نترسید، انتخاب با شماست! انباری و کابینت خود را برای هر یک از جایگزین های زیر بررسی کنید!
رب گوجه فرنگی چیست؟

گوجه‌فرنگی‌ها را با پوست و دانه‌های آن جدا کنید، سپس بپزید تا به خمیر قرمز تیره تبدیل شود. در سیسیل، ایتالیا و مالت، تفاله را روی تخته می گذارند و در فر خشک می کنند تا خمیر شود. برای تولید 20 اونس رب حدود 10 پوند گوجه فرنگی لازم است.
جایگزین های گوجه فرنگی

جای تعجب نیست که بهترین رب گوجه فرنگی جایگزین همه گوجه فرنگی های مشخص به عنوان ماده اصلی شود!
1. سس کچاپ

این احتمالاً همان چیزی است که به احتمال زیاد در دست دارید. اگرچه آنقدر غلیظ نیست، اما در صورت نیاز می توان آن را به همان قوام پخت. چون حاوی شکر، سرکه و ادویه جات است، می تواند به هر غذایی که می پزید کمی ادویه اضافه کند.

سس کچاپ به خوبی در فلفل قرمز قرار می گیرد، فقط با کمی زمان پخت اضافی برای کاهش مایعات.
2. سس گوجه فرنگی

سس گوجه فرنگی می تواند طعم بسیار مشابهی را به رب گوجه فرنگی اضافه کند، اما نه ضخامت آن. در صورت تمایل به ضخامت، می توانید آن را بجوشانید تا به حالت خمیر درآید. این روش به 3 قاشق غذاخوری سس نیاز دارد تا 1 قاشق غذاخوری خمیر به شما بدهد.

گزینه های دیگر کاهش مایعات دیگر در ظرفی است که در حال تهیه آن هستید. درب را باز نگه دارید تا مایع تبخیر شود. یا بیشتر بپزید

سس گوجه فرنگی انتخاب خوبی برای سالسا، سوپ، فلفل قرمز، گوشت و برخی سس های پاستا است. برچسب جعبه را بخوانید تا ببینید آیا روغن، نمک و چاشنی اضافه شده است یا خیر تا بتوانید دستور پخت خود را مطابق با آن تنظیم کنید.
3. رب گوجه فرنگی

همان طعم گوجه‌فرنگی، و اگرچه به نازکی سس گوجه‌فرنگی نیست، اما برای به دست آوردن طعمی برابر با رب، به دو برابر بیشتر نیاز دارید. اگر در سوپ‌ها یا خورش‌هایی که طعم ملایمی می‌خواهند استفاده شود، بهتر است.

اگر تصمیم دارید این مقدار را کاهش دهید، باید حرارت را کم نگه دارید، مرتب هم بزنید و از زمان پخت کمتری نسبت به کاهش سس گوجه فرنگی استفاده کنید. ماش پایه خوبی برای سس است.
4. گوجه فرنگی خرد شده

به صورت کامل یا خرد شده موجود است. *تمام مایع قوطی را صاف کنید، در قابلمه ای حرارت دهید/بجوشانید و در حین پخت له کنید.

این روش برای تهیه 1 قاشق غذاخوری رب به 2 قاشق غذاخوری گوجه فرنگی نیاز دارد. *می توانید از مایع استفاده کنید اما زمان پخت بسیار طولانی تر خواهد بود تا قوام مناسب به دست آید.
5. گوجه فرنگی تازه خرد شده

استفاده از گوجه فرنگی تازه کار سختی است زیرا باید پوست و دانه ها را با پختن و صاف کردن جدا کنید. اما از نظر بافت اضافه و طعم قوی می تواند ارزش تلاش را داشته باشد.

در کاری، خورش های گوشت یا سالاد به خوبی مصرف می شود.
6. سس مارینارا

این نزدیک‌ترین قوام را به رب گوجه‌فرنگی خواهد داشت، اما قبلاً حاوی گیاهان و ادویه‌های ایتالیایی است، بنابراین باید دستور پخت خود را با دقت انتخاب کنید. یا از تغییراتی که ممکن است در دستور پخت خود لازم باشد آگاه باشید.
7. سالسا سبز

اگر غذای شما به قرمزی گوجه فرنگی نیاز ندارد، “سس سبز” گزینه خوبی خواهد بود. طعم گوجه فرنگی گوجه فرنگی (گوجه سبز) اما بدون رنگ قرمز است.

سالسا ورده رقیق‌تر می‌شود، ممکن است لازم باشد مایعات را تنظیم کنید یا برای کاهش آن بپزید.

مشخصات

وزن
700 گرم
محدوده وزن
بیشتر از 500 گرم
وزن بسته‌بندی
1020 گرم
ابعاد بسته‌بندی
15 × 8 × 8 سانتی‌متر
در آسان باز شو
ندارد
شماره پروانه بهداشت

قیمت عمده رب گوجه فرنگی

خرید رب گوجه فرنگی مجلل قیمت عمده خرید رب گوجه فرنگی مجلل قیمت عمده | پخش کننده اصلی رب گوجه فرنگی مجلل | فروشنده عمده رب گوجه فرنگی مجلل | سفارش عمده رب گوجه فرنگی مجلل

خرید رب گوجه فرنگی مجلل قوطی ۸۰۰ گرمی

جایگزین های بدون گوجه فرنگی

اگر طعم گوجه‌فرنگی خاص برای غذای شما ضروری نیست، جایگزین‌های ارزشمند زیادی وجود دارد که می‌توانند این خلاء را پر کنند و در عین حال طعم زیادی را ارائه دهند!
8. شراب قرمز و نشاسته ذرت

شراب عطر و طعم غنی فوق العاده ای را ارائه می دهد و نشاسته ذرت یک عامل غلیظ کننده خوب است. این ترکیب در سس اسپاگتی عالی است اگر اشکال دیگری از طعم گوجه فرنگی در مواد خود داشته باشید.
9. فلفل قرمز له شده

فلفل‌های تازه را خودتان تفت دهید یا آن‌ها را در شیشه بخرید، سپس پوست آن‌ها را جدا کنید، آن‌ها را در غذاساز پوره کنید و در حین رفتن به ظرف خود اضافه کنید. نسبت 1:1 به جای رب گوجه فرنگی. این کاملاً با طعم گوجه فرنگی مطابقت نخواهد داشت، اما ممکن است کمی عجیب تر باشد.

همچنین همان رنگ قرمز را دارد و می تواند غلیظ کننده باشد. غذاهای پاستا بهترین گزینه برای استفاده از فلفل به عنوان جایگزین رب گوجه فرنگی خواهد بود.
10. پوره کدو حلوایی

کدو حلوایی پخته و له شده طعمی شیرین و آجیلی دارد که به خوبی با دستور العمل های هندی کار می کند. این مزیت این است که فیبر بالایی دارد و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. اگر به اسیدیته گوجه فرنگی نیاز دارید، می توانید کمی سرکه اضافه کنید.

کدو تنبل یا هویج له شده نیز در اینجا به خوبی جایگزین می شود.
11. سس Nomate

بدون شبگرد برای مبتلایان به آلرژی. ترکیبی از هویج با پیاز، سیر، چغندر، بالزامیک و سرکه سفید و در روغن تفت داده شده است. پس از پختن تا زمانی که نرم شود، در غذاساز پوره می شود. ساده و آسان – و طعم آن به طرز شگفت آوری شبیه به رب گوجه فرنگی است!
بهترین جایگزین را انتخاب کنید

در صورت شک، به مواد کمی عطر و طعم بدهید و تعیین کنید که آیا آن طعم در ظرف شما موثر است یا خیر. به احتمال زیاد، شما چند گزینه برای انتخاب خواهید داشت!

برای رنگ یا طعم غلیظ میشه؟ نیازهای خود را در نظر بگیرید و جایگزین مناسب خود را انتخاب کنید!

مشخصات

وزن
800 گرم
محدوده وزن
بیشتر از 500 گرم
وزن بسته‌بندی
880 گرم
ابعاد بسته‌بندی
10 × 11 سانتی‌متر
در آسان باز شو
دارد
شماره پروانه بهداشت

خرید رب گوجه فرنگی مجلل قیمت عمده خرید رب گوجه فرنگی مجلل قیمت عمده | پخش کننده اصلی رب گوجه فرنگی مجلل | فروشنده عمده رب گوجه فرنگی مجلل | سفارش عمده رب گوجه فرنگی مجلل

خرید رب گوجه ۸۰۰ گرم جانستون

▢ 10 پوند گوجه فرنگی آلویی (یا گوجه فرنگی معمولی با هسته)
▢ 1 قاشق غذاخوری نمک کوشر (1-4 قاشق غذاخوری، به سلیقه)
▢ 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون (فرا بکر، به علاوه مقدار بیشتری برای روی شیشه)

دستورالعمل ها

برای شروع، گوجه فرنگی ها را از وسط نصف کنید. اگر از گوجه‌فرنگی گرد استفاده می‌کنید، آن‌ها را چهار قسمت کنید.
10 پوند گوجه فرنگی آلو

از انگشتان خود برای بیرون آوردن هر چه بیشتر دانه استفاده کنید. بعد، همه گوجه‌فرنگی‌ها را به قابلمه‌تان اضافه کنید و روی حرارت زیاد بگذارید تا بجوشد و هر از گاهی هم بزنید تا آب آن خارج شود. 30 دقیقه بجوشانید تا آب آن کم شود و گوجه فرنگی ها نرم شوند.

پس از نرم شدن، از یک سبزی کوب با یک دیسک ریز یا یک الک بزرگ برای صاف کردن گوجه فرنگی ها استفاده کنید و دانه ها و پوست باقی مانده را جدا کنید.

رب گوجه فرنگی را روی حرارت زیاد به قابلمه برگردانید. نمک را به مزه هم بزنید. سپس حرارت را ملایم کرده و بجوشانید و مرتباً هم بزنید تا له به حدود 1 لیتر (حدود 45-55 دقیقه) کاهش یابد. *با غلیظ شدن خمیر، حرارت را کم کنید تا پاشیده نشود.
1 قاشق غذاخوری نمک کوشر

با استفاده از روغن زیتون، ورقه پخت خود را کمی چرب کنید. از یک کاردک لاستیکی برای پخش یک لایه پوره گوجه فرنگی که کل ورقه پخت را می پوشاند، پخش کنید.
1 قاشق غذا خوری روغن زیتون

فر را از قبل با دمای 200 درجه فارنهایت (95 درجه سانتیگراد) گرم کنید. اگر فن کانوکشن دارید، آن را روشن کنید. پس از گرم شدن از قبل، ورقه پخت خود را با پوره غلیظ در طبقه وسط فر قرار دهید و به مدت 30 دقیقه بپزید.

ورقه پخت را از فر خارج کرده و با استفاده از کاردک مایه را هم بزنید تا از تشکیل پوسته آن جلوگیری شود. پوره گوجه فرنگی را به شکل یک مستطیل به ضخامت حدود ⅛ اینچ باز کنید. *مطمئن شوید که به طور مساوی توزیع شده است زیرا نواحی نازک می سوزند. از یک حوله کاغذی برای جدا کردن تکه های له از بیرون مستطیل خود استفاده کنید و ورقه پخت خود را به فر برگردانید.

خرید رب گوجه فرنگی مجلل قیمت عمده خرید رب گوجه فرنگی مجلل قیمت عمده | پخش کننده اصلی رب گوجه فرنگی مجلل | فروشنده عمده رب گوجه فرنگی مجلل | سفارش عمده رب گوجه فرنگی مجلل

خرید رب قوطی ۸۰۰ گرم پاداش

رب گرم ۸۰۰ کیفیت کننده قیمت پاداش بریکس قیمت مصرف قوطی تولید کننده عالی قیمت ۲۷-۲۹ عمده

به پختن پوره خود ادامه دهید تا خیلی غلیظ، سفت و کمی چسبنده شود (حدود 3 ساعت). هر 20 دقیقه با دقت هم بزنید و گوجه ها را دوباره پخش کنید. با تبخیر آب، مقدار پوره کاهش می یابد و مستطیل شما کوچکتر می شود. خمیر را از فر خارج کرده، مزه دار کنید و در صورت نیاز نمک بیشتری اضافه کنید.

اجازه دهید رب گوجه فرنگی شما تا دمای اتاق خنک شود. در مرحله بعد، با استفاده از یک قاشق، رب گوجه فرنگی خود را به یک شیشه تمیز منتقل کنید و به آرامی فشار دهید تا حباب های هوا از بین برود. از پشت قاشق خود برای صاف کردن سطح آن استفاده کنید و روی آن را با مقدار کافی روغن زیتون بپوشانید تا هیچ یک از رب گوجه فرنگی ظاهر نشود. با درب دربسته ببندید و تا 1 سال در یخچال قرار دهید.

هر بار که از رب گوجه فرنگی در شیشه خود استفاده می کنید، از یک قاشق برای صاف کردن سطح آن استفاده کنید و روغن بیشتری اضافه کنید تا رب کاملاً در آب فرو برود.

رب گوجه ۸۰۰ گرم جانستون بریکس ۲۵ عالی قیمت تولید کننده قیمت مصرف کننده قیمت عمده