خرید سالاد الویه برند نامی نو و چیکا قیمت عمده

خرید سالاد الویه با مرغ چیکا قیمت عمده ، بهترین مارک سالاد الویه آماده ، پخش کننده اصلی سالاد الویه آماده تهران ، مرکز فروش سالاد الویه آماده در تهران ، قیمت سالاد الویه تک نفره

خرید سالاد الویه برند نامی نو و چیکا قیمت عمده خرید سالاد الویه با مرغ چیکا قیمت عمده ، بهترین مارک سالاد الویه آماده ، پخش کننده اصلی سالاد الویه آماده تهران ، مرکز فروش سالاد الویه آماده در تهران ، قیمت سالاد الویه تک نفره

خرید سالاد الویه با مرغ کوچک چیکا قیمت عمده

سالاد الویه با مرغ کوچک

وزن غذا: 200 گرم
دسته بندی: الویه
وزن بسته‌بندی: 195 گرم
مواد تشکیل دهنده: سس سفید مخصوص، سیب زمینی، خیار شور، مرغ رشته شده، نخود فرنگی، هویج، نمک تصفیه شده خوراکی
ابعاد بسته‌بندی: 3 × 11 × 11 سانتی‌متر
شماره پروانه بهداشت: 14152/15

سالاد الویه با مرغ یک نفره 200 گرم

بدون مواد نگهدارنده
استریل
ساخت ایران

ترکیبات:

سس سفید مخصوص، سیب زمینی، خیار شور، مرغ رشته شده، نخود فرنگی، هویج، نمک تصفیه شده خوراکی
شرایط نگهداری

در جای خشک و خنک نگهداری شود.

از برخورد ظرف با اجسام تیز و برنده جلوگیری شود.

پس از باز نمودن محصول، در یخچال نگهداری شود و تا 24 ساعت مصرف گردد.( بهتر است درب ظرف را پوشانده یا در ظرف دربسته قرار داده شود.)

از مصرف قوطی های سوراخ شده و یا باد کرده خودداری نمایید.

نحوه مصرف:

کاملاً آماده ی مصرف می باشد.

بدون گرم کردن مصرف نمائید.

لطفاً محصول را بدون گرم کردن و به صورت کاملاً سرد میل نمایید.(5-2 درجه سانتی گراد)

خرید سالاد الویه برند نامی نو و چیکا قیمت عمده خرید سالاد الویه با مرغ چیکا قیمت عمده ، بهترین مارک سالاد الویه آماده ، پخش کننده اصلی سالاد الویه آماده تهران ، مرکز فروش سالاد الویه آماده در تهران ، قیمت سالاد الویه تک نفره

خرید سالاد الویه با مرغ بزرگ قیمت عمده چیکا

وزن غذا: 400 گرم
دسته بندی: الویه
وزن بسته‌بندی: 400 گرم
مواد تشکیل دهنده: سس سفید مخصوص، سیب زمینی، خیار شور، مرغ رشته شده، نخود فرنگی، هویج، نمک تصفیه شده خوراکی
ابعاد بسته‌بندی: 4 × 11 × 16 سانتی‌متر
شماره پروانه بهداشت: 15/14152

این سالاد سیب زمینی روسی/اوکراینی که با نام سالات اولیویه نیز شناخته می شود، همیشه یکی از سالادهای قومی مورد علاقه من بوده است. سالاد سیب زمینی اولیویه یک سالاد سیب زمینی به سبک اسلاو است.

وقتی در جوانی به روسیه سفر کردم، عاشق سفارش سالاد اولیویه در کافه‌ها بودم. من طعم آن را دوست داشتم و قیمت آن 50 سنت بیشتر نبود. این برای من به عنوان یک دانشجو و یک جوان بیست و چند ساله بسیار عالی بود که سعی می کردم پولم را برای گشت و گذار در یک کشور خارجی پس انداز کنم.

به خودی خود مانند یک وعده غذایی با سیب زمینی و سبزیجات است. خوردن این سالاد سیب زمینی با یک طرف پیروشکی (پای دستی پر شده) یا یک کاسه گل گاوزبان برای من یک غذای بزرگ و ارزان بود. این یک سالاد سیب‌زمینی غنی است که می‌توانید در یک جشن تعطیلات، گردهمایی تابستانی یا صرفاً در یک مهمانی به عنوان یک نوع متفاوت از سالاد سیب‌زمینی از آن لذت ببرید.

سالاد سیب زمینی روسی اولیویه با نام Salat Olivye از نزدیک در یک کاسه کوچک

سالاد اولیویه چیست؟

نام سالاد اولیویه از نام یک سرآشپز بلژیکی در مسکو گرفته شده است که آن را در دهه 1860 در رستورانی به نام هرمیتاژ ایجاد کرد. سالاد اصلی اولیویه هیچ شباهتی به نسخه مدرن ندارد. مواد اولیه سالاد اولیویه بسیار گران بود.

این نسخه مدرن سالاد اولیویه در دوران شوروی با مواد ارزان‌تر ساخته شد و بیشتر شبیه سالاد سیب‌زمینی روسی است. نسخه امروزی بیشتر شبیه غذاهای اصلی گوشت و سیب زمینی است، مانند بسیاری از غذاهای اسلاوی (روسی و اوکراینی). در اینجا یک مقاله کوچک عالی در مورد تاریخچه سالاد وجود دارد.

سالاد سیب زمینی روسی اولیویه با نام مستعار سالات اولیویه کلاژ مرحله به مرحله
انواع اولیویه – سالاد سیب زمینی اوکراینی یا روسی

نسخه روسی این سالاد سیب زمینی اغلب با مرغ درست می شود. من همیشه نسخه استیک ژامبون را ترجیح می دهم. غذاهای روسی یا اوکراینی اغلب به سختی قابل تشخیص است و بسته به خانه یا رستوران، تغییرات جزئی وجود دارد.

هر نسخه از این سالاد سیب زمینی دارای گوشت انتخابی، سیب زمینی، تخم مرغ آب پز سفت و نخود است. تغییرات با پیاز، خیار و شاید خامه ترش اضافه شده است. گوشت نیز ممکن است بولونیا باشد، اما من واقعاً طرفدار آن گوشت مرموز نیستم…

من برای اولین بار از این سالاد روسی در اولین سفر خارج از کشورم به اتحاد جماهیر شوروی در سال 1991 لذت بردم. این سالاد همچنین در بسیاری از کافه ها سرو می شد در حالی که در دهه 1990 در آنجا کار می کردم و در سال 2004 در آنجا تحصیل می کردم. ، اما در مجموع یک غذای جانبی بسیار رضایت بخش، سیر کننده و خوشمزه است. من معمولاً این سالاد را در حدود عید پاک یا کریسمس برای خانواده ام درست می کنم.

قیمت الویه نامی نو ۲۰۰ گرمی ، فروش ویژه الویه نامی نو ،

خرید سالاد الویه برند نامی نو و چیکا قیمت عمده خرید سالاد الویه با مرغ چیکا قیمت عمده ، بهترین مارک سالاد الویه آماده ، پخش کننده اصلی سالاد الویه آماده تهران ، مرکز فروش سالاد الویه آماده در تهران ، قیمت سالاد الویه تک نفره

فروش ویژه الویه کالباس نامی نو

این دستور سالاد اولیویه (سالاد سیب زمینی روسی) یک دستور العمل بی نظیر است. این یک غذای سنتی در غذاهای روسی است و در اکثر رستوران ها و مهمانی ها سرو می شود. این سالاد معمولاً در جامعه اوکراینی به سالاد روسی یا اولیویه معروف است.

دیگر دستور العمل های سنتی روسی/اوکراینی که می توانید امتحان کنید، Borscht و Pelmeni (کوفته های گوشتی) هستند.
طرز تهیه سالاد اولیویه (سالاد سیب زمینی روسی) با قاشق.
سالاد اولیویه چیست؟

به اشتراک گذاری دستور العمل سالاد سیب زمینی سنتی روسی که به نام سالاد اولیویه (Olivye) نیز شناخته می شود و در زمان ما به عنوان سالاد روسی از آن یاد می شود.

سالاد اولیویه معمولاً حاوی نخود فرنگی، سیب زمینی، هویج، پیاز، گوشت، ترشی و تخم مرغ است که با سس مایونز مخلوط شده اند. گوشت مورد استفاده یا بولونیا، مرغ یا ژامبون است.

سیب زمینی، تخم مرغ و هویج با جوشاندن با پوست در آب پخته می شوند، سپس پوست گرفته می شوند.

مکعب های عالی: از این SLICER برای بدست آوردن تکه های یکنواخت با اندازه مناسب، هر بار استفاده کنید. خواهش میکنم.
دستور العمل سالاد اولیویه (سالاد سیب زمینی روسی).
چه زمانی سالاد اولیویه (اولیوی) را سرو کنیم؟

سالاد اولیویه در تعطیلات سنتی سال نو، کریسمس و عید پاک محبوب است.

همچنین سالادی است که در اکثر مهمانی ها و گردهمایی های خانوادگی در جوامع روسیه/اوکراین سرو می شود. آن‌هایی از ما که در ایالات متحده زندگی می‌کنیم و کم کم با غذاهای آمریکایی‌شده‌تر سازگار می‌شویم، این سالاد را به اندازه والدینمان سرو نمی‌کنیم، اما هنوز هم برای مهمانی‌ها به نظر می‌رسد.

این سالاد تا روزها در یخچال به خوبی نگهداری می شود. می توانید همه چیز را مخلوط کنید و مایونز را یکباره اضافه کنید یا فقط مایونز را در هنگام سرو به سالاد تازه اضافه کنید.

خرید سالاد الویه برند نامی نو و چیکا قیمت عمده خرید سالاد الویه با مرغ چیکا قیمت عمده ، بهترین مارک سالاد الویه آماده ، پخش کننده اصلی سالاد الویه آماده تهران ، مرکز فروش سالاد الویه آماده در تهران ، قیمت سالاد الویه تک نفره

فروش ویژه الویه مرغ نامی نو

الویه مرغ
خوراک آماده مصرف سرد
ترکیبات:

سیب زمینی ، سینه مرغ ، خیار شور ، هویج ، نخود فرنگی ، نمک تصفیه شده خوراکی ،سس مایونز ، ادویه

نکاتی برای درست کردن سالاد سیب زمینی روسی
پختن سبزیجات.

سیب زمینی و هویج را با هم بپزید. آمادگی سیب زمینی و هویج را با چاقو چک کنید، باید به راحتی از مرکز آن سوراخ شود. پختن آنها از شب قبل ایده بسیار خوبی است، پس از پخته شدن فقط آن را در یخچال بگذارید (با پوست).

نکته: راز بهترین زیتون این است که اجازه دهید خیارشورهای مکعبی یک شبه در الک آب شوند یا اگر عجله دارید تمام آب آن را بگیرید (فقط ترشی ها را به چند حوله کاغذی اضافه کنید و فشار دهید). به این ترتیب آب ترشی ها بر طعم مواد باقی مانده غلبه نمی کند و به سالاد خیس نمی شود.

از چه گوشتی استفاده کنم؟

می توانید از مرغ پخته، ژامبون یا بولونیا برای دستور پخت استفاده کنید. در صورت خرید بولونیا در بخش اغذیه فروشی، بولونیای کم سدیم را بخواهید. تفاوت زیادی را ایجاد می کند. همچنین می توانید از آنها بخواهید که برش ها را ضخیم تر برش دهند تا به طور یکنواخت مکعب شوند.

طرز تهیه سالاد اولیویه (سالاد سیب زمینی روسی).
تغییر در سالاد اولیو:

من دوست دارم پیچ و تاب های جدیدی به دستور العمل های سنتی اضافه کنم. بزرگترین افزودنی مورد علاقه من که به این سالاد اضافه کردم خیار تازه و استفاده از نخود تازه به جای کنسرو (نخودفرنگی تازه منجمد، ذوب شده) است.

ترد بودن خیارهای تازه طعم زیادی به آن می دهد. نخود فرنگی های کنسرو شده بسیار خیس و لطیف هستند، استفاده از نخود تازه سالاد را به سطح جدیدی می رساند. شما هرگز نمی خواهید دوباره به نخود فرنگی کنسرو شده برگردید.

طرز تهیه سالاد اولیویه (سالاد سیب زمینی روسی) در یک کاسه.
سنت ما با سالاد اولیویه:

بنابراین ما این سنت را با سالاد اولیویه (سالاد اولیویه) داریم که مادرم شروع کرد. اگر اولیویه را سرو می کنیم، باید رولت های کلم شکم پر هم سرو کنیم (دستور پخت در اینجا). این بدان معناست که اگر رول های کلم شکم پر روسی داشته باشیم، همیشه اولیویه را سرو می کنیم. ممکن است برای شما احمقانه به نظر برسد، اما این یک سنت در خانواده ما است و ما وفادار هستیم، lol.

سایر دستور العمل های سنتی روسی که باید امتحان کنید:

سوپ ترشی شوید – یک سوپ بی نظیر با ترشی به عنوان مواد اصلی.
نان روسی – بسیار آسان با نتایج فوق العاده درست می شود.
دستور العمل پیروگی سیب زمینی – پیروگی با سیب زمینی پنیری.

سالاد سیب زمینی اولیویه یک چرخش روسی روی سالاد سیب زمینی آمریکایی است. این پر از بافت، فوق العاده خامه ای و به طرز مسخره ای اعتیادآور است. آن را به عنوان غذای جانبی در هر جایی که می خواهید غذاهای آمریکایی را سرو کنید تا غذای باربیکیو بعدی خود را زنده کنید!

سالاد سیب زمینی اولیویه چیست؟

سالاد اولیویه یک سالاد سیب‌زمینی سنتی روسی است که با سیب‌زمینی ریز خرد شده، هویج، خیارشور، تخم‌مرغ آب پز، نخود شیرین، پیاز و بولونیا یا ژامبون درست می‌شود که همگی با سس ساده‌ای از سس مایونز، نمک و فلفل مخلوط می‌شوند.

به طور معمول، شما می توانید آن را در جمع های خانوادگی یا در تعطیلات سرو کنید. اگر در یک خانه اسلاو بزرگ شده اید، احتمالاً خاطراتی از خوردن یک کاسه بزرگ از آن در کریسمس دارید. در زیر، یک نمای کلی از طعم، بافت و زمان پخت پیدا کنید.

طعم: این سالاد تعادل کاملی از تند و شور است.
بافت: سس خامه‌ای ترکیب کاملی برای سبزیجات کلفت، تخم‌مرغ آب پز و بولونیا/ژامبون است.
زمان: از ابتدا تا انتها، این دستور پخت کمی بیش از یک ساعت طول می کشد.

آیا می دانستید؟ دستور اولیه سالاد سیب زمینی الیویه توسط سرآشپز مشهور روسی لوسین اولیویه در دهه 1860 ایجاد شد. او یک سرآشپز بسیار مشهور در هرمیتاژ، یکی از معروف ترین رستوران های تاریخ مسکو بود.
مواد تشکیل دهنده سالاد اولیویه روی تخته برش
طرز تهیه سالاد سیب زمینی اولیویه

درست کردن سالاد سیب زمینی به سبک روسی فقط به کمی جوشاندن، خرد کردن و مخلوط کردن نیاز دارد. در زیر، یک مرور سریع از دستور غذا قبل از شیرجه رفتن پیدا کنید.

هویج، سیب زمینی و تخم مرغ را بجوشانید: در یک قابلمه بزرگ، هویج و سیب زمینی را بجوشانید تا به راحتی با چنگال سوراخ شوند. بعد، تخم مرغ ها را آب پز کنید. مواد را کنار بگذارید تا در دمای اتاق خنک شوند.

مواد لازم سالاد را خرد کنید: با یک چاقوی تیز، پیاز، هویج، سیب زمینی، تخم مرغ و بولونیا/ژامبون را به مکعب های کوچک خرد کنید. در یک کاسه بزرگ، مواد ریز خرد شده را با نخود فرنگی مخلوط کنید. با قاشق هم بزنید تا خوب ترکیب شوند.

مخلوط کردن با سس: مواد سالاد را با مایونز بریزید و با نمک و فلفل مزه دار کنید. در صورت تمایل، می توانید مقداری شوید تازه برای طعم و رنگ بپاشید. لذت ببرید!

نکاتی در مورد سالاد سیب زمینی الیور

در زیر، نکات حرفه ای را بیابید که به شما در تهیه بهترین سالاد الیویه در این سیاره کمک می کند.

به جای آن از نخود فرنگی منجمد استفاده کنید. برای طعم تازه تر، نخود فرنگی کنسرو شده را جایگزین نخود فرنگی منجمد کنید. فقط مطمئن شوید که ابتدا آنها را آب کنید و آنها را از مایع اضافی خارج کنید!
خیار را برای ترد اضافه کنید. اگر دوست دارید کمی ترد شود، خیار خرد شده را به سالاد اضافه کنید.

سبزیجات را چند ساعت قبل بپزید. اگر وقت دارید، سبزیجات را چند ساعت جلوتر بپزید تا زمان کافی برای خنک شدن در دمای اتاق داشته باشید.

از سبزی خردکن استفاده کنید. از یک خردکن سبزیجات برای تسریع فرآیند خرد کردن گوشت، سبزیجات و تخم مرغ استفاده کنید. این همچنین به شما اطمینان می دهد که مکعب هایی با اندازه مساوی دریافت کنید!

پانسمان را درست قبل از سرو بمالید. برای جلوگیری از خیس شدن سالادتان، فقط سس مایونز را درست قبل از سرو کردن آن بریزید.

سرو سالاد اولیویه

سالاد اولیویه را می توانید در هر جایی که سالاد سیب زمینی آمریکایی سرو کنید سرو کنید. این یک افزودنی عالی برای پخش باربیکیو بعدی شما است، زیرا به طرز شگفت انگیزی با بیشتر گوشت های کبابی جفت می شود. برای یک جشن اسلاوی کامل، مقداری شیشلیک (کاباب گوشت خوک) یا رول کلم تهیه کنید.
نگهداری سالاد اولیویه

سالاد الویه را در ظرف در بسته در یخچال نگهداری کنید. باید تا 2 روز نگه داشته شود. اگر می‌خواهید آن را برای مدت طولانی‌تری تازه‌تر نگه دارید، از ریختن مایونز و چاشنی‌ها تا قبل از سرو کردن آن خودداری کنید.

سالاد اولیویه یک سالاد سیب زمینی سنتی روسی است که به راحتی آماده می شود. ترکیبی خوشمزه از سیب زمینی خرد شده کوچک، هویج، ترشی و تخم مرغ. این خوشمزه ترین سالاد سیب زمینی خواهد بود که تا به حال درست کرده اید. خیلی خوبه!
سالاد اولیویه در یک کاسه روی میز شام
مواد تشکیل دهنده سالاد اولیویه
خرد کردن خیارشور در پیاز خردکن

سالاد اولیویه (салат Оливье) در هر شام جشن روسی و اوکراینی، به ویژه برای جشن های کریسمس و سال نو، لذت می برد. در روسی olivye تلفظ می‌شود، R بی‌صدا است. درست مانند بسیاری از سالادهای روسی مانند شاه ماهی زیر کت خز یا سالاد چغندر وینگرت، تهیه این سالادهای خوشمزه زمان می برد.

نسخه های سالاد اولیویه را در سرتاسر جهان خواهید یافت. محبوب در کشورهای اروپای شرقی، اسپانیا، یونان، ترکیه، پاکستان، اسرائیل، ایران و حتی در آمریکای لاتین! معروف است به руска سالن، برامبوروی سالات، انسالادیلا روسا، سالادا روسا، روس سالاتاسی، انسالادا روسا. موضوع رایج برای اکثر این نام ها این است که به عنوان سالاد روسی ترجمه می شود.
اصل سالاد اولیویه

سالاد اولیویه که گاهی اوقات Olivye نوشته می شود، در دهه 1860 توسط لوسین اولیویه در مسکو، روسیه ساخته شد. با این حال، بسیار متفاوت از اولیویه مدرن امروزی ساخته شد. دستور اولیه شامل خرچنگ، اردک دودی، خاویار و باقرقره بود.

دستور غذای اصلی یک راز محفوظ بود و مثل امروز یک غذای اصلی روی میز شام در سراسر روسیه، اوکراین و کشورهای شوروی سابق نبود. خوشبختانه، این دستور غذا به گونه ای تکامل یافت که شامل مواد اولیه روزمره می شود.
Doktorskaya Kolbassa

به طور سنتی، Olivye را با گوشتی به نام Doktorskaya Kolbassa درست می کردند. این فقط یک نسخه شوروی از بولونیای آمریکایی است. گوشت های کمتر فرآوری شده مانند ژامبون پخته یا مرغ دودی خوشمزه تر هستند، اما می توانید از گوشت هایی که دوست دارید استفاده کنید. همچنین می توانید گوشت را به طور کلی حذف کنید و اولیویه گیاهی درست کنید.
مواد لازم سالاد اولیویه

ژامبون یا مرغ – من معمولاً از باقیمانده ژامبون کریسمس یا استیک ژامبون هنگام تهیه این غذا برای سال نو استفاده می کنم.
سیب زمینی – سیب زمینی مومی، سیب زمینی کم نشاسته برای سالاد سیب زمینی بهترین است زیرا شکل خود را حفظ می کند و خرد نمی شود. اما بیایید در مورد سیب زمینی با ارزش نباشیم. یوکان گلد به خوبی کار می کند یا از آنچه دارید استفاده کنید.

هویج – همیشه از هویج تازه استفاده کنید نه منجمد.
نخود فرنگی کنسرو شده – یا نخود فرنگی منجمد ذوب شده نیز موثر خواهد بود.

تخم مرغ آب پز سخت – از 5 تخم مرغ بزرگ استفاده کنید

ترشی شوید – ترشی را اضافه کنید و سنگینی سالاد را برش دهید – همیشه از ترشی شوید استفاده کنید (ولاسیک بهترین است) هرگز از نان و کره یا ترشی شیرین استفاده نکنید.
پیاز کوچک – پیاز سفید عالی عمل می کند و طعم ملایمی دارد

شوید تازه – یک غذای اصلی در آشپزی اسلاو و ضروری در این دستور غذا

مایونز خامه ای – همیشه از سس مایونز خامه ای مانند هلمن یا هاینز استفاده کنید، از سس مایونزهای خیلی سرکه ای خودداری کنید.

پیاز سبز – من همیشه وقتی یک سالاد سیب زمینی تابستانی درست می کنم، پیاز سبز تازه باغچه را اضافه می کنم

تخم مرغ آب پز کامل

تخم مرغ ها را در یک ماهیتابه با آب بپوشانید. (حدود 1 اینچ بالاتر از تخم مرغ)
وقتی آب به جوش آمد، درب آن را بپوشانید و از روی حرارت بردارید.
یک تایمر را برای 11 دقیقه تنظیم کنید، اجازه دهید تخم مرغ ها بپزند.
تخم مرغ های آب پز سفت را با دقت خارج کرده و در یک حمام یخ قرار دهید. قبل از استفاده حداقل 5 دقیقه اجازه دهید خنک شود.

مواد سالاد اولیویه خرد شده در یک کاسه
پختن سبزیجات برای سالاد اولیویه
روش سنتی

سیب‌زمینی‌ها و هویج‌ها را بدون پوست در یک قابلمه حدود 25 دقیقه بجوشانید.
در یک حمام یخ خنک کنید تا به دمای اتاق برسند.
با استفاده از چاقو، پوست سیب زمینی ها را بتراشید. برای هویج، یک شکاف در طول هویج برش دهید و پوست آن را بتراشید و تمام پوست آن را جدا کنید.

روش آسان (سنتی نیست اما کار می کند!)

کل سیب زمینی و هویج را پوست بگیرید.
سیب زمینی و هویج کامل را در یک قابلمه آب بریزید و حدود 25 دقیقه بجوشانید تا سیب زمینی ها نرم شوند اما زیاد نپزند.
در یک حمام یخ خنک کنید تا به دمای اتاق برسند.

طرز تهیه سالاد اولیویه

سیب زمینی و هویج را بجوشانید تا نرم شوند.
تخم مرغ آب پز سفت را آماده کنید، تا دمای اتاق خنک شود.
سیب زمینی، هویج، تخم مرغ، خیار شور و ژامبون را به اندازه نخود خرد کنید. (سعی کنید همه چیز به اندازه ¼ اینچ یکسان باشد)
پیاز سفید و شوید تازه را ریز خرد کنید.
سیب زمینی، هویج، تخم مرغ، ترشی، ژامبون، پیاز، سس مایونز و شوید تازه را با هم مخلوط کنید. مزه کنید، مزه دار کنید و در صورت نیاز مایونز بیشتری اضافه کنید.
نخود فرنگی های کنسرو شده را با احتیاط بریزید بدون اینکه آنها را له کنید. در یخچال بگذارید و لذت ببرید!

پیشنهادات خدمت

شام کریسمس یا جشن سال نو – زمان کلاسیک و سنتی که از آن لذت می بریم
Potlucks یا Bbq – جایگزین و سالاد سیب زمینی آمریکایی با اولیویه در جشن طولانی آخر هفته بعدی خود
پیش غذا – بخشی از پیش غذای کوچک زاکوسکی با ترشی شوید، خاویار و ودکا
غذای جانبی – این غذای جانبی عالی در کنار هر وعده غذایی است، مانند استیک، دنده، همبرگر، یا کباب گوشت بره یا گوشت خوک
میان وعده – متوجه خواهید شد که در یخچال را باز می کنید و باقی مانده اولیویه را میل می کنید