خرید خمیر مایه گل مایه ایران مایه قیمت عمده

خرید خمیر مایه گل مایه ایران مایه قیمت عمده ، بهترین مارک خمیر مایه ، پخش عمده خمیر مایه ، فروشنده عمده خمیر مایه تهران ، خرید مقدار 30 کیلوگرم بهبود دهنده خمیر و200 کیلوگرم خمیر مایه گل مایه هزینه حمل

سفارش خمیر مایه خشک گل مایه کارتن 10 کیلویی ، خرید خمیر مایه* میزان 300 کیلو گرم خمیر مایه نیاز می باشد. ارائه پیش فاکتور الزامی است.* محل تحویل ندامتگاه

خرید خمیر مایه خشک نوع گل مایه در بسته بندی 10کیلو گرمی تولید حداقل 6 ماهه هزینه حمل و بار ، خرید کیسه خمیر مایه گل مایه ۱۰ کیلویی؛ ۶۰ کیسه

خرید خمیر مایه گل مایه ایران مایه قیمت عمده خرید خمیر مایه گل مایه ایران مایه قیمت عمده ، بهترین مارک خمیر مایه ، پخش عمده خمیر مایه ، فروشنده عمده خمیر مایه تهران ، خرید مقدار 30 کیلوگرم بهبود دهنده خمیر و200 کیلوگرم خمیر مایه گل مایه هزینه حمل

خرید خمیرمایه گلمایه ۲ در ۵ وکیوم؛ کارتن ده کیلویی

The Perfect Yeast Pastry Dough بهترین دوست جدید شماست. از مرزه گرفته تا شیرین، می‌توانید از این دستور غذا برای تهیه تمام محصولات پخته شده مورد علاقه خود استفاده کنید.

این راهنمای نهایی به شما احساس یک شیرینی‌پز پاریسی می‌دهد. از نان های دانه خشخاش گرفته تا نان های پنیر خامه ای روسی واتروشکا، می توانید از آن به عنوان پایه ای برای غذاهای شگفت انگیز استفاده کنید.

خمیر مایه خمیر در مخلوط کن کمک آشپزخانه

از آنجایی که خمیر می تواند ترسناک باشد، فکر کردیم ایده خوبی است که همه چیزهایی را که باید بدانید در یک مکان مفید قرار دهید. من زمان زیادی را در آشپزخانه آزمایشی خود صرف آزمایش روش های جدید برای تهیه بهترین خمیر کرده ام. من خوشحالم که شما را از کار (و درد دل) نجات می دهم و نمی توانم منتظر بمانم تا بازخورد شما را در مورد تمام نکات و ترفندهایم بشنوم!

خمیر مخمر چیست؟

خمیر مخمر فقط به کمی ورز دادن (10 دقیقه) نیاز دارد و پایه‌ای عالی برای نان‌های چسبناک، نان میمون و سایر انواع شیرینی‌هایی است که عاشق یک «پشت» خوب هستند. این خمیر نسبت به خمیرهای دیگر خمیر مایه سنگین‌تری دارد و نتیجه نهایی را نرم‌تر می‌کند!

خمیر مایه تر گلمایه تحویل هر هفته دوشنبه ها واریزی تومن کارتن ده کیلویی حداقل سفارش 5 کارتن

اگر این خمیر شبیه خمیر مورد نظر شما نیست، من شما را پوشانده ام. دستور العمل من برای خمیر شیرینی پفکی یا خمیر پیتزا را بررسی کنید اگر آنها کمی بهتر با نیازهای میان وعده شما مطابقت دارند! وقتی انواع و اقسام دستورات خمیری داشته باشید می دانید اروپایی هستید :).

مواد لازم برای خمیر مایه عالی
نکاتی برای بهترین خمیر مخمر

درست کردن خمیر کامل آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست. این قوانین ساده را دنبال کنید تا مطمئن شوید که هر بار خمیر زیبا و پفی به دست می آورید: گل مایه صادراتی

آرد مناسب را انتخاب کنید: آرد عنصر اصلی در این دستور غذا است. من از آرد کانادایی برند راجرز استفاده می کنم زیرا محتوای پروتئین بالاتری دارد. این باعث می شود نان غلیظ تر و خوش طعم تر شود. King Arthur و Bob’s Red Mill نیز گزینه های خوبی هستند!

مخمر تازه: وقتی مخمر برای مدتی باز می ماند یا کهنه می شود، غیرفعال می شود و از کار می افتد. تاریخ انقضا را بررسی کنید و مطمئن شوید که از مخمر تازه استفاده می کنید تا شیرینی های شما صاف نشوند.
به مخمر زمان بدهید تا فعال شود: شیر، شکر و مایه خمیر را با هم ترکیب کنید و بگذارید مخلوط بماند تا فعال شود. این کار فرآیند پخت را تسریع می کند.

این مخمر بسیار تازه و بسیار زنده است. این تنها مخمری است که من پیدا کردم که هیچ افزودنی ندارد (به نظر من یک مزیت بزرگ). برای دستور پخت نان عالی است. نان های من با این مخمر در مقایسه با هر مخمر دیگری که خریداری کرده ام (ستاره سرخ، هاجسون میل، فلیشمن) بهتر می شود و طعم بهتری پیدا می کند. بسیار برتر از هر دیگری که امتحان کرده ام. بسیار توصیه شده!

روغن را در زمان مناسب اضافه کنید: فقط بعد از مخلوط شدن همه آرد روغن خود را اضافه کنید. این مرحله تفاوت زیادی در قوام خمیر شما ایجاد می کند.

خمیر را ورز دهید. خمیر باید الاستیک باشد، اما زمانی که در حال ورز دادن هستید، چسبناک نباشد. اگر نمی خواهید ساعدهای خود را در اینجا کار کنید، از مخلوط کن ایستاده KitchenAid استفاده کنید تا کار سخت را برای شما انجام دهد.

نمک را به خمیر اضافه کنید. برخلاف شایعات، این مخمر را نمی کشد. بعد طعم لذیذ دیگری به خمیر اضافه می کند.
آن سطح را آرد پاشی کنید: زمانی که برای باز کردن خمیر آماده هستید، این کار را روی سطحی که به خوبی آرد پاشی شده انجام دهید. این کار از چسبیدن خمیر به سطح و دست شما جلوگیری می کند.

خمیرمایه گل مایه ۵۰۰ گرمی وکیوم؛ ۲۰ عدد در کارتن؛ ده کیلویی

‍ کارخانه تولیدی خمیرمایه گل مایه از بهترین مواد در حالت استاندارد برای تولید خمیرمایه گل مایه استفاده می کند که سبب برتر بودن این خمیر مایه در بین انواع خمیر مایه های موجود در بازار می شود. معمولا خمیرمایه گل مایه به نسبت خمیرمایه های دیگر طرفدار و خریدار بیشتری دارد.

تحویل درب انبار تهران

قیمت خمیرمایه گل مایه ۱۰ کیلویی؛ ۲ در ۵ ؛ وکیوم؛ ۶۰ کارتن ، قیمت خمیر مایه 10 کیلویی گل مایه ، مایه خمیر۵۰۰گرمی گل مایه

خرید خمیر مایه گل مایه ایران مایه قیمت عمده خرید خمیر مایه گل مایه ایران مایه قیمت عمده ، بهترین مارک خمیر مایه ، پخش عمده خمیر مایه ، فروشنده عمده خمیر مایه تهران ، خرید مقدار 30 کیلوگرم بهبود دهنده خمیر و200 کیلوگرم خمیر مایه گل مایه هزینه حمل

خرید خمیرمایه پانصد و صد گرمی گل مایه قیمت عمده

خمیر مایه گل نیم کیلو

اگر تا به حال لقمه‌ای از نانی که درست کرده‌اید خورده باشید، ممکن است تعجب کنید که چگونه مواد ساده‌ای مانند آرد، نمک و مخمر می‌توانند نان پخته شده و گاهی اوقات به طرز شگفت‌انگیزی حباب دار تولید کنند.

دانستن اینکه مخمر باعث می‌شود خمیر نان ور بیاید، مردم را کمی خجالتی می‌کند، زیرا یک موجود زنده تک سلولی است. به طور خاص، قارچ‌های مختلفی به نام ساکارومایسس سرویزیه هستند که برای خوردن، نوشیدن و شادی قبل از مرگ سریع در معرض حرارت اجاق استفاده می‌شوند.

شما می توانید انواع مختلفی از مخمرها را در بازار خریداری کنید. اولین آنها مخمر زنده یا تازه نامیده می شود. این نسبتاً ناپایدار است و به یخچال نیاز دارد و ماندگاری بسیار کوتاهی دارد. نسخه های خشک شده که در بسته بندی یا مکعب فروخته می شوند، اساساً سلول های ساکارومایسس سرویزیه هستند که منتظر فعال شدن هستند.

مخمر مورد استفاده در پخت انواع قارچ به نام Saccharomyces cerivisiae است.

مانند بسیاری از انواع قارچ ها، مخمرهای خمیر نان به آب گرم پاسخ می دهند که شروع به زنده کردن سلول های کوچک می کند. سپس وقتی در معرض قندهای موجود در نان و آرد قرار می گیرد، شروع به خوردن می کند و بخش هایی از این قندها را هضم می کند. این روند غذا خوردن فقط برای مدت کوتاهی ادامه دارد.

در نهایت مخمر ظرف چند ساعت می میرد، به خصوص اگر اجازه داده شود خمیر سرد شود یا در معرض هوای بیش از حد قرار گیرد. وقتی یک تکه نان دارید خیلی برای آن متاسف نباشید، زیرا عمر آن تحت هر شرایطی کوتاه خواهد بود. حداقل با استفاده از آن برای نان یا شراب، می توانید به این قارچ زندگی شاد و کاملی بدهید.

انواع نان.

ممکن است برای مخمر شرم آور باشد که مجبور شود اعتراف کند که این چرخه سریع غذا خوردن/هضم آن را فقط یک گاز کوچک می کند. همانطور که Saccharomyces cerivisiae در حال جشن گرفتن است، شروع به انتشار حباب های گاز دی اکسید کربن و مقادیر کمی الکل اتانول می کند.

این حباب‌ها که در خمیر نان به دام می‌افتند، باعث افزایش حرکتی می‌شوند که با آن آشنا هستیم. به همین دلیل است که تهیه نان می تواند زمان بر باشد. باید اجازه دهید این قارچ چند ساعت کار کند تا خمیر به اندازه کافی ور بیاید.

برش های نان.

هنگامی که قارچ ها روی خمیر اثر می گذارند، همه سلول ها کاملاً مرده نیستند. گذاشتن نان در فر از نظر مخمر (اگر نظر داشت) نسبتاً بد است. گرمای اجاق باعث می‌شود سلول‌های باقی‌مانده بیش از حد فعال شوند، قندها را به طرز دیوانه‌واری از بین می‌برند و دی‌اکسید کربن را قبل از منقضی شدن از حرارت اجاق خارج می‌کنند.

به همین دلیل است که نان در مراحل اولیه پخت خود به بالا آمدن ادامه می دهد و سپس ممکن است با ادامه پخت کمی باد کند.

یک کاسه مخمر خشک فعال.

چند چیز وجود دارد که این میکروب ها را از عملکرد طبیعی خود باز می دارد. نمک بیش از حد می تواند عملکرد افزایش آن را متوقف کند. بنابراین دستور پخت خمیر نان معمولاً حاوی کمی نمک و کمی شکر برای تعادل است.

شورتنینگ و چربی های حیوانی نیز می توانند قارچ ها را مهار کنند، و باید توجه داشته باشید که نان هایی که کره در آنها وجود دارد، به خصوص کره شور ممکن است به دلیل وجود کره، افزایش یکسانی نداشته باشند.

حرارت اجاق، قارچ‌های معروف به مخمر را که برای ور آمدن خمیر نان استفاده می‌شود، از بین می‌برد.

گاهی اوقات مخمر غیرفعال یا خشک متأسفانه قبل از اینکه فرصت استفاده از آن را پیدا کنید می میرد. به همین دلیل است که بسیاری از نانوایان از فرآیند ضخیم سازی استفاده می کنند و یک بسته را به آب گرم اضافه می کنند تا از زنده بودن مخمر قبل از ترکیب آن با آرد مطمئن شوند. در عرض چند دقیقه پس از قرار گرفتن در معرض آب گرم و نه داغ یا شیر، قارچ ها شروع به حباب زدن می کنند و اگر زنده باشند منبسط می شوند.

خرید گلمایه ۲ در ۵ کارتن ده کیلویی، ۵۰۰ گرمی وکیوم کارتن ده کیلویی، ۱۰۰ گرمی ساشه کارتن ۴ کیلویی

قیمت کیسه خمیر مایه ناب مایه ۱۰ کیلویی

نکته اصلی: هر مارک آرد متفاوت است، بسته به مارک ممکن است به آرد کمتر یا بیشتری نیاز داشته باشید. من پیشنهاد می کنم آرد را یک فنجان اضافه کنید. خمیر باید نرم باشد، اما روان نباشد. بعد از ورز دادن، نباید به دستتان بچسبد.

تخم مرغ و مایعات برای خمیر مخمر ترکیب شده اند ، خمیرمایه کارتنی۵۰۰ گرمی گل مایه کیفیت عالی قیمت مناسب

آرد اضافه شده به مواد مایع خمیر مخمری که ورز داده شده است گل مایه قوطی صادراتی 10 کیلو ، خمیرمایه کارتنی گل مایه ۵*۲ به تعداد محدود موجود است. فروش خرده و عمده ارسال به سرتاسر ایران
دستور تهیه با خمیر مخمر

دستور پخت میوه پیروشکی: پیروشکی یک دسر فوق العاده محبوب اروپای شرقی است! از مربای مورد علاقه خود در اینجا استفاده کنید و با یک فنجان قهوه یا چای نوش جان کنید.
نان دانه خشخاش: دانه های خشخاش طعم فوق العاده خاکی دارند. این نان‌ها یک دسر سنتی اوکراینی است که نمی‌توان آن را پرخوری کرد.

به سادگی نان مخمر: دستور العمل بالا را دنبال کنید، اما پر کردن را حذف کنید. می توانید این نان های خوش طعم را با پاستا، سالاد یا سوپ مورد علاقه خود ست کنید! خمیرمایه کارتنی گل مایه ۵*۲ موجود است. فروش خرده و عمده ارسال به سرتاسر ایران

خمیر مایه خمیر در مخلوط کن کمک آشپزخانه

خمیر شیرینی خمیر مایه عالی

25 وعده
زمان آماده سازی
15 دقیقه
زمان بلند شدن خمیر است
30 دقیقه
زمان کل
45 دقیقه
دستور تهیه شده توسط: ناتالیا دروژژین
خمیر شیرینی با مخمر کامل بهترین دوست جدید شماست. از مرزه گرفته تا شیرین، می‌توانید از این دستور غذا برای تهیه تمام محصولات پخته شده مورد علاقه خود استفاده کنید. خميرمايه گلمايه
عناصر

شیر 2 لیوان
1 1/2 قاشق غذاخوری مخمر خشک
شکر 1/2 پیمانه
3 عدد تخم مرغ
1 قاشق چایخوری نمک
2 قاشق غذاخوری سس مایونز
6 فنجان آرد (آرد کانادایی برای شیرینی های پخته شده بهتر عمل می کند) خمیر مایه نیم کیلویی مارک گلمایه

روغن 3 قاشق غذاخوری
دستورالعمل ها

مخمر را با شیر گرم و یک قاشق غذاخوری شکر ترکیب کنید. بگذارید مواد حدود 10 دقیقه روی پیشخوان استراحت کنند. قیمت خمیر مایه 10 کیلویی گل مایه
مایه خمیر، شیر و شکر را در یک کاسه همزن قرار دهید

تخم مرغ، سس مایونز، نمک و شکر را به مخلوط اضافه کنید و با همزن بزنید تا مخلوط شوند.
تخم مرغ و مایعات برای خمیر مخمر ترکیب شده اند

آرد را با استفاده از همزن کمک آشپزخانه یا کفگیر در قسمت های کوچک مخلوط کنید. وقتی آرد کاملا مخلوط شد، روغن را به مخلوط اضافه کنید. مهم است که روغن را در آخر اضافه کنید، زیرا بافت خمیر بهتر می شود.
آرد اضافه شده به مواد مایع

خمیر را حداقل به مدت 10 دقیقه تا زمانی که کشدار شود ورز دهید. اجازه دهید خمیر حدود یک ساعت ور بیاید. خرید خمیر مایه خیس ، خمیر مایه 100 گرمی گلمایه

خمیرمایه پانصد و صد گرمی گل مایه با کیفیت در سطح جهانی! بربری سنگک باگت نان سنتی نان فانتزی نان ایرانی خمیرمایه تر خمیرمایه گل خمیرمایه گلمایه نان سنتی ایران ایران مایه barbari iranbread

خرید خمیر مایه گل مایه ایران مایه قیمت عمده خرید خمیر مایه گل مایه ایران مایه قیمت عمده ، بهترین مارک خمیر مایه ، پخش عمده خمیر مایه ، فروشنده عمده خمیر مایه تهران ، خرید مقدار 30 کیلوگرم بهبود دهنده خمیر و200 کیلوگرم خمیر مایه گل مایه هزینه حمل

خمیر خمیرمایه پانصد و صد گرمی گل مایه

‍ اکثر خمیر هایی که برای پخت انواع نان و بعضی شیرینی ها استفاده میشوند احتیاج به مخمر یا خمیرمایه دارند. به مایعی که از ترکیب خمیر و آب بعد از دو سه روز بدست می آید خمیر ترش میگویند. این روزها پودر مایه خمیر در بازار موجود است که در اصطلاح به آن خمیرمایه فوری می گویند.

خمیرهای مختلفی برای تهیه شیرینی استفاده می شود و برخی از آنها با مخمر پرورش می یابند در حالی که برخی دیگر نه. چیزهایی مانند شیرینی‌های دانمارکی که با خمیر لمینت درست می‌شوند، با مخمر تولید می‌شوند، و همچنین کیک‌های شیرینی که با خمیرهای مخمری مانند بابکا، پانتون‌ها و پوویتیتسا درست می‌شوند.

قیمت گل مایه کیسه 10 کیلویی

مخمر به بلند شدن خمیر کمک می کند و کار با آن را انعطاف پذیرتر می کند. شیرینی های دیگر را می توان با پوسته کوتاه یا خمیر پف دار خشن تهیه کرد که از تکه های کره که برای جدا کردن لایه های خمیر بخار ایجاد می کند، ایجاد می شود. چیزهایی که با خمیر پف دار درست می شوند نیز شامل مخمر نیستند.

بنابراین بستگی به نوع شیرینی که می خورید دارد. ناپلئونی که با خمیر پفکی درست می‌شود، مخمر در خمیر نخواهد داشت، در حالی که کروسانت بادام، خمیر را ندارد. نان کراس داغ یا نان دارچینی با مخمر درست می‌شود، اما تارت میوه‌ای یا کاسترد با یک خمیر کراست کوتاه درست می‌شود.

خمیر مایه 10کیلوگرمی گلمایه مخصوص نانوایی

خرید خمیر مایه گل مایه ایران مایه قیمت عمده خرید خمیر مایه گل مایه ایران مایه قیمت عمده ، بهترین مارک خمیر مایه ، پخش عمده خمیر مایه ، فروشنده عمده خمیر مایه تهران ، خرید مقدار 30 کیلوگرم بهبود دهنده خمیر و200 کیلوگرم خمیر مایه گل مایه هزینه حمل

مایع خمیر٨٠گرمی گل مایع

این بستگی به شیرینی هایی دارد که ساخته می شوند. به عنوان مثال، شیرینی های مبتنی بر شیرینی پف دار مانند کروسانت یا Chausonne aux Pommes (تولید سیب) را در نظر بگیرید.

در کروسانت، خمیر معمولاً حاوی مخمر است، بنابراین هر زمان که بریده می‌شود، می‌تواند آن ساختار/نقوش هندسی را بدهد. بدون مخمر، کروسانت فقط پوسته پوسته و ترد خواهد بود، نه پوسته پوسته شدن در خارج از داخل شیرینی که ما به آن عادت کرده ایم.

از طرف دیگر، Chausonne aux Pommes به یک خمیر پف دار بدون خمیرمایه نیاز دارد، نوعی که سرتاسر ترد و پوسته پوسته است. نمی توان از شیرینی پفکی مانند کروسان ها استفاده کرد زیرا سوراخ های ایجاد شده جذب شربتی را که سیب های پخته شده در آنها تولید می شود افزایش می دهد و در نتیجه احتمال خیس شدن را افزایش می دهد.

بنابراین واقعاً، ارائه یک محصول جذاب از نظر بصری و معده به نیازهای شیرینی بستگی دارد. خمیر مایه نیم کیلویی گلمایه

خميرمايه گلمايه

به یاد داشته باشید که مخمر، مانند بسیاری از محصولات پخت دیگر، معمولاً بهترین قبل از تاریخ را دارد و نه بر اساس تاریخ یا تاریخ انقضا. به دلیل این تمایز، می توانید با خیال راحت از مخمر برای نیازهای پخت خود برای مدتی پس از پایان بهترین تاریخ قبل از تاریخ استفاده کنید.

چگونه تشخیص دهیم که مخمر بد، فاسد یا فاسد شده است؟

رعایت اصول بهداشتی و تکنیک های ایمنی مواد غذایی به پیشگیری از بیماری های ناشی از غذا کمک می کند.

مخمر در نهایت از رنگ خاکستری مایل به برنزه به قهوه ای تیره تر تغییر می کند و وقتی کهنه می شود شروع به جمع شدن می کند. هنگامی که این تغییرات را مشاهده کردید، مخمر خراب شده است. اما قبل از آن، احتمالاً خوب به نظر می رسد اما ممکن است زنده و سالم باشد یا نباشد.

وقتی اوضاع بد می شود، موجودات زنده کمتر فعال می شوند و می میرند. بنابراین، مخمرهای قدیمی مدت بیشتری طول می کشد. بهترین راه برای تشخیص خراب شدن مخمر این است که آزمایش تازگی مخمر را انجام دهید که در زیر به تفصیل آمده است.

تست طراوت مخمر
مخمر

این مراحل را دنبال کنید تا آزمایش کنید آیا مخمر در دمای اتاق شما تازه است یا خیر:

1) 1 قاشق چایخوری شکر گرانول را در 1/2 فنجان آب لوله کشی گرم (110-115 درجه فارنهایت) در داخل یک فنجان یا بزرگتر پیمانه حل کنید.

توجه: بهتر است از دماسنج استفاده کنید، اما اگر دماسنج ندارید، مطمئن شوید که آب لوله کشی گرم است، نه داغ، هنگام لمس کردن. آبی که گرمتر از 120 درجه فارنهایت باشد مخمر را از بین می برد و آب خنک تر نمی تواند مخمر را فعال کند.

2) یک بسته مخمر (یا 2-1/4 قاشق چایخوری مخمر خشک) را هم بزنید تا حل شود. سفارش مقدار 30 کیلوگرم بهبود دهنده خمیر و 20 کیلوگرم خمیر مایه گل مایه هزینه حمل

3) صبر کنید – در یک دقیقه، باید فعال شود و بعد از 10 دقیقه باید به علامت 1 فنجان برسد. خمیر مایه خشک نوع گل مایه در بسته بندی 10کیلو گرمی تولید حداقل 6 ماهه هزینه حمل و بار گیری

4) فوراً از آزمایش خود در دستور غذا استفاده کنید (به یاد داشته باشید که 1/2 فنجان مایع را از دستور خود کم کنید) – یا اگر بالا نیامد، مخمر شما خراب شده است و باید دور بریزید.

البته خطرات سلامتی خاصی در ارتباط با غذاهای فاسد وجود دارد، بنابراین همیشه به یاد داشته باشید که ایمنی مواد غذایی را رعایت کنید و از غذاهای خود قبل از اتمام عمر مفید آنها لذت ببرید!
چگونه مخمر را برای افزایش ماندگاری نگهداری کنیم؟

مخمر یک موجود زنده است که با گذشت زمان کمتر فعال می شود، مانند کشت ماست. مانند بسیاری از غذاها، زمانی که در معرض هوا، رطوبت و/یا گرما قرار می گیرد سریعتر از بین می رود.

بسته های باز نشده باید در کمد یا جای خشک و خنک دیگری نگهداری شوند (یخچال هم خوب است اما تا زمانی که باز نشود لازم نیست). پس از باز شدن بسته یا شیشه، باید آن را در یخچال (یا منجمد) در یک ظرف دربسته با حداکثر فشار هوا در یخچال قرار دهید.

برای یک گزینه طولانی مدت، مخمر خشک را می توان حدود 6 ماه پس از باز کردن منجمد کرد.

مخمر خشک را همیشه باید قبل از استفاده به دمای اتاق برسانید، بنابراین مطمئن شوید که حدود 30 تا 40 دقیقه قبل از استفاده فقط مقدار مورد نیاز را از یخچال یا فریزر خارج کنید.

مخمر کیک (همچنین فشرده نامیده می شود) حتی بیشتر از خشک شدن فاسد شدنی است و برای حفظ تازگی و فعالیت خود نیاز به یخچال دائمی زیر 45 درجه فارنهایت دارد. همیشه باقیمانده مایه کیک را محکم بپیچید و در ظرف دربسته در یخچال نگهداری کنید. منجمد کردن مخمر کیک توصیه نمی شود. [1].

برخی از مزایای نگهداری مناسب مواد غذایی شامل خوردن سالم تر، کاهش هزینه های غذا و کمک به محیط زیست با اجتناب از ضایعات است.
وقتی مخمر در ظرف تهیه می شود چه مدت مفید است؟

ماندگاری مخمر چقدر است؟ که بستگی دارد. ماندگاری آرد چقدر است؟ به طور کلی، تمام غذاها همراه با سریع ترین مواد منقضی در ظرف منقضی می شوند.

خرید خمیر مایه گل مایه ایران مایه قیمت عمده خرید خمیر مایه گل مایه ایران مایه قیمت عمده ، بهترین مارک خمیر مایه ، پخش عمده خمیر مایه ، فروشنده عمده خمیر مایه تهران ، خرید مقدار 30 کیلوگرم بهبود دهنده خمیر و200 کیلوگرم خمیر مایه گل مایه هزینه حمل

گلمایه نیم کیلویی و 10کیلویی

قیمت خمیر مایه ده کیلویی رو خواستم بدونم برندهای مختلف بنده حداکثر ماهی دویست کیلو مصرف دارم نوایی هستم از آمل

قیمت خمیر مایه گل مایه ۵*۲ وزن کارتن ۱۰ کیلو ۲ تا بسته ۵ کیلویی

از خرید شما متشکرم. ما با خوشحالی به سراسر جهان از جمله هند ارسال خواهیم کرد. عوارض و مالیات های وارداتی در سرتاسر جهان بسیار متفاوت است و ممکن است اغلب تغییر کند. بنابراین، به‌روزترین و کامل‌ترین اطلاعات مربوط به مالیات واردات خود را مستقیماً از اداره گمرک کشور خود خواهید یافت. با تشکر!

این یک سوال عالی است. مخمر تقطیر مانند این برای تهیه گل میاد مناسب نیست. می توانید از آن استفاده کنید اما طعم مطلوبی ایجاد نمی کند. به جای آن می خواهید از مخمر شربت سنتی استفاده کنید. با تشکر!

خمیر مایه گل مایه وکیوم ۵۰۰ گرمی وزن کارتن ۱۰ کیلویی

وقتی بر اساس همه بررسی‌هایی که می‌گفتند مخمر مرده است، آن را سفارش دادم، نگران این بودم. من آن را دریافت کردم و خیر، کار می کند و همانطور که انتظار می رود نتیجه می دهد. با تشکر!

به روز رسانی … خوب، بنابراین من این 6 ماه پیش خریدم، یک کیسه را برای استفاده باز کردم. هر دو در زیپ قفل و در یخچال 40 درجه دو مهر و موم شده بودند. امروز، رفت به استفاده و باز کردن کیسه بسیار غیر فعال بود. فعالیت‌هایی وجود داشت، اما هیچ‌چیز شبیه به ابتدا نبود.

من تحقیق کردم و بعد از باز کردن متوجه شدم، ممکن است در 4 – 6 ماه خراب شود. من عاشق مخمر هستم، اما خرید هر بار یک کیسه یا کیسه های کوچکتر را برای کاربر خانگی توصیه می کنم. عکس کیف قدیمی سمت چپ بعد از یک ساعت تلاش برای فعال کردن آن است، سمت راست 20 دقیقه از کیف جدید است.

من به تازگی این را دریافت کردم و حمل و نقل فوق العاده سریع بود! من هنوز فرصت استفاده از آن را نداشته ام اما به نظر می رسد کیفیت خوبی دارد. اگر مخمر از بین برود، این بررسی را به روز می کنم و ستاره ها را این آخر هفته افزایش خواهم داد

مخمر واقعاً خوب است و قیمت آن بهترین است که من دیده ام. برای بسیاری از چیزهایی که درست می کنید خوب است. من به استفاده از این مخمر ادامه خواهم داد.

این چیزها خیلی خوب کار می کند! من آن را با آب گرم و مقدار مساوی مخمر / شکر مخلوط می کنم. فقط حدود 2 دقیقه طول کشید تا آنقدر بلند شد که تقریباً از شیشه بیرون آمد. آن را در تخمیر من ریختم و در عرض چند دقیقه دیوانه وار حباب زد! حباب دار حداقل 2 روز بیشتر از مخمرهای توربوی دیگری که من امتحان کردم، و هزینه بسیار کمتری دارد. “رفتن به” جدید من!

(من ستاره سرخ را برای مرجع و وضوح خریدم.)
من نتوانستم مخمر را در آب با دمای معمولی شروع کنم.

به نظر من گرم کردن آب به 100-112 درجه فارنهایت یا 38-44 درجه سانتیگراد باعث آبرسانی مجدد به مخمر می شود. به طور معمول 1 قاشق غذاخوری شکر را در آب گرم حل می کنم و مخمر را بر اساس نسبت مخمر اضافه می کنم. من هیچ مشکلی با آن پیدا نکردم. من حد ABV% مخمر را پیدا نکردم. من به زودی تست تحمل الکل را امتحان خواهم کرد. امیدوارم این به برخی از افراد یا آبجوسازان خانگی که این را می خرند کمک کند تا برخی از مشکلات -X را حل کنند

خمیر مایه گل مایه ۱۰۰ گرمی وزن کارتن ۴ کیلویی ، قیمت خمیر مایه گل مایه وزن کیسه ۱۰ کیلویی

خمیر مایه کجا میفروشند

چیزهای خوب برای خانگی اگر بتوانید شیره انگور، شکر و مخمر را با هم مخلوط کنید، می توانید با حدود 20 درصد قیمت در فروشگاه ها شربت سفره قابل قبول درست کنید.

من تا حالا با این مخمر مشکلی نداشتم. برای درست کردن شربت یا ساختن شستشو برای درخشش عالی است، و مانند برخی دیگر طعم و مزه ای باقی نمی گذارد.

خب، پاسخ‌های متفاوتی در اینجا وجود دارد، بنابراین من ارزش 2 سنت خود را می‌پردازم. من قبل از استفاده در یک میسون جار فعال کردم، مجبور شدم چندین بار در عرض 3 ساعت (تا زمانی که ماش به اندازه کافی خنک شود) قبل از استفاده تمیز کنم. عالی کار کرد مشکلی نداشت من از مواد مغذی مخمر استفاده کردم، (چون شکر شوی بود، و شکوفا شدن مخمر در شکر ساده دشوار بود)، در تخمیر اسپیدل و فعالیت زیادی داشت. من خوشحالم!

چیزها فوق العاده کار کردند و بار دوم یک سال از تاریخ گذشته بود. (چون من آن را ذخیره کردم بدون اینکه تاریخ آن را بدانم.)