خرید خمیر مایه ناب مایه قیمت عمده

خرید خمیر مایه ناب مایه قیمت عمده ، خرید خمیر مایه ، ناب مایه تعداد 15 کیسه 10 کیلویی ، قیمت خمیر مایه ناب مایه 10 کیلویی ، خرید عمده مایه خمیر 50کیلو ، شماره تلفن خمیر مایه ناب

آیا می توانید مخمر فوری را جایگزین مخمر خشک فعال کنید؟

شما می توانید از مخمر فعال و خشک به جای یکدیگر استفاده کنید، اگرچه زمان رشد حاصل ممکن است کمی متفاوت باشد. برای جبران تفاوت، هنگام استفاده از مخمر خشک فعال در دستور العملی که به مخمر فوری نیاز دارد، 15 دقیقه زمان افزایش اضافه اضافه کنید. هنگام استفاده از مخمر فوری به جای مخمر خشک فعال، می توانید مرحله آبرسانی مجدد را نادیده بگیرید.

جهت سفارش خمیر مایه و اطلاع از قیمت با شماره تلفن 09127231586 تماس بگیرید.

نمایندگی خمیر مایه ناب در تهران ، قیمت خمیر مایه 10 کیلویی دیجی کالا ، قیمت خمیرمایه۲۰ کیلیویی رومیخاستم اعلام کنین البته بصورت عمده

خرید خمیر مایه ناب مایه قیمت عمده خرید خمیر مایه ناب مایه قیمت عمده ، خرید خمیر مایه ، ناب مایه تعداد 15 کیسه 10 کیلویی ، قیمت خمیر مایه ناب مایه 10 کیلویی ، خرید عمده مایه خمیر 50کیلو ، شماره تلفن خمیر مایه ناب

خرید خمیر مایه ناب مایه ۱۰ کیلویی

خرید ناب مایه کارتن ۱۰ کیلویی؛ دو تا ۵ کیلوگرمی وکیوم

عدم آشنایی صنف نانوایان کشور با ویژگی و مزایای استفاده از خمیر مایه به خصوص خمیر مایه تر موجب گردید مصرف وسیع جوش شیرین در کشور رواج یابد که در ذیل به برخی از مضرات آن اشاره می شود:
1- مصرف بی کربنات سدیم موجب تصاعد گاز CO2 و پف کردن خمیر می شود، بدون آنکه تخمیری صورت گرفته باشد. از نظر ظاهر خمیر شکل ورآمده به خود می گیرد در حالی که فیتات ها باقی مانده اند و عملیات تخمیر واقعی صورت نگرفته است

2- این جوش شیرین باقی مانده عوارض گوارشی برای مصرف کننده به بار می آورد، یعنی PH معده که با اسید کلریدریک مترشحه توسط سلولهای جدار معده اسیدی و در حدود 3-4 است با این جوش شیرین قلیایی می شود و در جذب و هضم غذا اختلال به وجود می آورد.

3- تغییرات یون هیدروژن سبب بروز تغییراتی در سرعت واکنش های بدن شده و پاره ای را مهار و بعضی را تشدید می نماید. از این رو تنظیم غلظت الکترولیت ها و یون هیدروژن که از مهم ترین وظایف بدن است دچار اختلال می شود.

مایه خمیر ناب کیسه ای شارژ شد تعداد محدود قیمت ، ناب مایه کسی خواست دارم باقیمت کارخونه

4- وجود یون سدیم با مصرف جوش شیرین افزایش می یابد که مغایر توصیه های بهداشتی است و امکان ابتلا به فشار خون بالا را افزایش می دهد. خمیر مایه ناب در کیسه های 10کیلویی

5- جذب فلزات دو ظرفیتی مانند کلسیم، آهن و روی که از عناصر ضروری به شمار می آیند و در قسمت ابتدایی روده ها جذب می شوند با تغییر PH و وجود فیتات ها ، کمتر و یا اصلا جذب نمی شوند. کمبود ذخایر این دو عنصر باعث نرمی و پوکی استخوان و افزایش فساد دندان ها می شود.

6- استفاده از جوش شیرین سبب می شود تخمیر بیولوژیک در خمیر صورت نگیرد و فیتات های موجود در خمیر باقی مانده موجب می شود آهن و کلسیم موجود در نان و همچنین غذایی که با این نوع نان خورده می شود، جذب نشود.

مديريت فروش خمير مايه ناب؟ ١٠ تن ضرورت دارم با كيفيت عالي تو كيسه

نتیجه استفاده از این نان ها کمبود کلسیم و کم خونی است که خود عوارض دیگری را مانند خستگی، بی حوصلگی، کاهش تمرکز خصوصا برای محصلین بوجود می آورد که توانایی آنها را در یادگیری کم می کند.

خرید خمیر مایه ناب مایه قیمت عمده خرید خمیر مایه ناب مایه قیمت عمده ، خرید خمیر مایه ، ناب مایه تعداد 15 کیسه 10 کیلویی ، قیمت خمیر مایه ناب مایه 10 کیلویی ، خرید عمده مایه خمیر 50کیلو ، شماره تلفن خمیر مایه ناب

خمیرمایه ۱۰کیلوگرمی ناب مایه محصولی از شرکت خمیرمایه ، قیمت خمیر مایه ناب مایه ۱۰ کیلویی

خمیرمایه ناب که محصول شرکت خمیرمایه رازی است در کیسه های 10 کیلویی و 5 کیلویی و به صورت بسته های 10، 20، 80 و 100 گرمی و بسته های 100، 500 و 1000 گرمی تحت خلاء به بازار عرضه می

تلفن و آدرس نمایندگی خمیر مایه ناب در تهران خمیر مایه 5 کیلویی ناب

شماره تلفن خمیر مایه ناب09127231586

تفاوت بین مخمر خشک فوری و فعال چیست؟

مخمر خشک فوری و فعال اساساً یک ماده هستند، فقط در اشکال و کاربردهای کمی متفاوت. شما باید بسته های مهر و موم شده از هر دو نوع مخمر را در دمای اتاق نگه دارید و بسته های نیمه استفاده شده را در یک ظرف دربسته در یخچال نگهداری کنید. تفاوت های اصلی بین این دو عبارتند از:

مخمر فعال نیاز به آبرسانی مجدد دارد. مخمر فوری را می توان مستقیماً با مواد خشک مخلوط کرد، در حالی که مخمر خشک فعال ابتدا باید در آب گرم حل شده و هیدراته شود. خمیر مایه ناب ( کیسه ۱۰ کیلویی ۵۰۰ گرمی و ۸۰ گرمی )

قیمت خمیر مایه خشک فوری مخمر فوری به زمان کمتری برای بالا آمدن نیاز دارد. از آنجایی که مخمر فوری بافت ظریف تری نسبت به مخمر خشک فعال دارد، می توان از زمان رشد اولیه صرف نظر کرد و بلافاصله پس از ورز دادن به نان ها شکل داد. نان هایی که با مخمر خشک فعال درست می شوند به زمان های طولانی تری نیاز دارند تا مخمر از بین خمیر عبور کند.

اقا من نونوایی دارم توی فنوج میخوام مشتریتون بشم قیمت خمیر مایه 10کیلویی ناب مایه رو میخواستم بپرسم بعد شما میتونین ارسال کنین برا ما بلوچستان هستیم

تبدیل ها
هنگام تبدیل از مخمر تازه به مخمر خشک، تنظیم وزن مخمر مهم است. اگرچه بهتر است از نسبت تبدیل ارائه شده توسط سازنده پیروی کنید، دستورالعمل‌های تبدیل کلی وجود دارد که ممکن است مفید باشد.

برای تبدیل از مخمر تازه به مخمر خشک فعال، مقدار تازه را در 0.4 ضرب کنید. مخمر خشک فعال قبل از ترکیب شدن در خمیر باید در آب گرم هیدراته شود. پودر خمیر مایه رو از کجا میتونیم بخریم

برای تبدیل از مخمر تازه به مخمر خشک فوری، مقدار تازه را در 0.33 ضرب کنید. مخمر فوری را می توان بدون آبگیری مجدد به خمیر اضافه کرد. اما به دمای یخ یا یخ حساس است و اگر دمای آب خمیر سرد است، بهتر است خمیر را قبل از اضافه کردن مایه یک یا دو دقیقه مخلوط کنید. به منظور حفظ عملکرد خمیر، اکثر تولید کنندگان پیشنهاد می کنند که تفاوت وزن بین مخمر خشک و تازه را با آب اضافی جبران کنند.

یک رابطه همزیستی
رابطه جالبی در چیزی که ما آن را خمیر ترش سانفرانسیسکو می نامیم بین مخمر وحشی Candida milleri و سویه غالب لاکتوباسیلوس Lactobacillus sanfranciscensis وجود دارد. C. milleri نمی تواند از مالتوز در طول تخمیر استفاده کند، در حالی که Lb. sanfranciscensis از استفاده از آن خوشحال است.

و به محض انجام، گلوکز را دفع می کند. این خوش شانسی برای C. milleri است، زیرا به گلوکز علاقه دارد و این قند ساده را به راحتی تخمیر می کند. در عین حال، گونه‌های باکتریایی رقیب با وجود گلوکز زیاد مهار می‌شوند و این به نفع Lb است. sanfranciscensis، که توسعه آن در نتیجه مطلوب است.

آخرین عامل در این رابطه مربوط به اسیدیته است. پوند. sanfranciscensis مقدار زیادی اسید استیک تولید می کند که به میزان قابل توجهی به طعم و مزه نان خمیر ترش کمک می کند. C. milleri نسبت به بسیاری از انواع مخمرها نسبت به محیط اسیدی تحمل بیشتری دارد. سطح بالای اسیدیته مانع از تسلط مخمرهای رقیب در کشت می شود که به نفع C. milleri است.

هوادهی سالم

یکی دیگر از حوزه‌های مورد توجه مصرف‌کنندگان، گرایش به ابتکارات سلامتی مانند غنی‌سازی و کاهش سدیم است.

دستورالعمل های غذایی در سال 2010 برای آمریکایی ها کاهش سدیم در غذا را توصیه می کند. مصرف کننده به طور متوسط ​​حدود 3400 میلی گرم سدیم در روز در مقابل سطح هدف کمتر از 2300 میلی گرم در روز مصرف می کند. صنعت نانوایی بیش از 35 درصد از سدیم رژیم غذایی آمریکایی ها را تامین می کند.

تولید کنندگان بیکینگ پودر، بیکینگ پودرهای بدون سدیم و کم سدیم تولید کرده اند. SAPP حدود 21٪ سدیم است، اما برخی از محصولات SALP فقط حدود 2٪ سدیم دارند. اسیدهای خمیر مایه مبتنی بر کلسیم، مانند MCP یا کلسیم اسید پیروفسفات (CAPP)، هیچ سدیم اضافی به سیستم اضافه نمی کنند و می توانند به جای سایر اسیدهای مایه خمیر مبتنی بر سدیم استفاده شوند. به طور کلی، نانوا می تواند 25٪ کاهش سدیم یا بیشتر را به دست آورد.

در مورد تقویت، استفاده از اجزای خمیر مایه بر پایه کلسیم، مزایای کلسیم اضافی را در رژیم غذایی فراهم می کند. CAPP هنگامی که به جای SAPP استفاده می شود حدود 25٪ کاهش سدیم را ایجاد می کند و در عین حال منبع کلسیم را فراهم می کند، CAPP حدود 19٪ کلسیم است که در بسیاری از کاربردها ادعا می کند که منبع “خوب” یا “عالی” است. کلسیم

بکینگ پودرها و سیستم های خمیر مایه نباید مرموز باشند. نانواها برای نسل های زیادی از آنها استفاده می کنند. در حالی که تغییرات در علایق مصرف کنندگان، مقررات و تنظیمات توسط نانواها ادامه خواهد داشت، این مواد همیشه نقش مهمی در صنعت نانوایی دارند.

اسمش را ارگانیک بگذارید

برنامه ملی ارگانیک وزارت کشاورزی ایالات متحده آنچه را که می توان برای محصولاتی که قرار است به فروش برسد یا برچسب «100٪ ارگانیک»، «ارگانیک» یا «ساخته شده با ارگانیک» (مواد تشکیل دهنده یا گروه(های غذایی) مشخص شده) استفاده شود، تعریف می کند. مقررات فدرال 7 CFR 205 مواد را به عنوان غیر مصنوعی یا مصنوعی تعیین می کند.

مواد غیر سنتتیک مجاز شامل GLD، بی کربنات سدیم، اسید تارتاریک و مخمر است. مواد مصنوعی مجاز عبارتند از بی کربنات آمونیوم، فسفات کلسیم، MCPM، AMCP، DCPD و SAPP. بی کربنات پتاسیم در حال حاضر در محصولات دارای برچسب ارگانیک مجاز نیست.

آیا می توانید بیکینگ پودر خود را درست کنید؟

مطمئناً این امکان برای نانوا وجود دارد که بیکینگ پودر خود را درست کند و برخی از نانوایی ها این کار را انجام می دهند. خرید بیکینگ پودر تمام شده یا تهیه آن مزایا و معایبی دارد. خرید بیکینگ پودر تمام شده، مقدار مواد لازم برای وزن و افزودن در کف تولید را محدود می کند.

وقتی نانواها خودشان درست می‌کنند، می‌توانند مواد تشکیل دهنده را طوری تنظیم کنند که در فرمول و فرآیندشان بهترین عملکرد را داشته باشد. علاوه بر این، می‌توان یک بیکینگ پودر را با هم حذف کرد، و اجزای مخمری را می‌توان به آن اضافه کرد یا از مخلوط یا کنسانتره کامل استفاده کرد.

هنگام تهیه بیکینگ پودر یا یک سیستم خمیر مایه مناسب، مهم است که مفهوم ارزش خنثی کننده را به خاطر بسپارید – مقدار جوش شیرینی که برای خنثی کردن 100 قسمت از اسید مخمر لازم است.

مرحله اول تعیین مقدار بی کربنات مورد نیاز است. سپس مقدار هر اسید مخمر مورد نیاز برای ایجاد یک فرمول متعادل را محاسبه کنید. مقادیر خنثی کننده برای اسیدهای مخمر معمولی به شرح زیر است: MCP, 80; کرم تارتار 45; SAPP, 72; CAPP، 72; SALP, 100; SAS, 104; GDL، 45; DCPD، 33; و اسید فوماریک، 145.

در مورد SALP هم وزن جوش شیرین را می توان بدون مشکل به عنوان SALP استفاده کرد زیرا میزان جوش شیرین خنثی شده توسط 100 قسمت SALP 100 است. اسیدهای دیگر نیاز به تنظیم دارند. یک فرمول را می توان طوری طراحی کرد که عمداً مطابق با PH هدف نهایی محصول، نامتعادل باشد تا طعم، بافت و رنگ مورد نظر را ارائه دهد. یک مثال خوب PH قلیایی برای سیستم های شکلاتی است.

نانواها می‌توانند سیستم‌های خمیر مایه خود را برای کاهش سدیم با انتخاب اجزای خمیری که حاوی سدیم نیستند، فرموله کنند. با در نظر گرفتن دو دسته اصلی سیستم خمیرمایه، بسیاری از رویکردها امکان پذیر است. به جای بی کربنات سدیم که تقریباً 27 درصد سدیم است، می توان از بی کربنات پتاسیم استفاده کرد.

هنگامی که از بی کربنات پتاسیم استفاده می شود، منبع گاز مخمر باید حدود 19٪ افزایش یابد تا به همان میزان گاز دی اکسید کربن برسد. خمیر مایه ۱۰ کیلویی موجود دارید؟ ناب مایه خشک

خرید خمیر مایه ناب مایه قیمت عمده خرید خمیر مایه ناب مایه قیمت عمده ، خرید خمیر مایه ، ناب مایه تعداد 15 کیسه 10 کیلویی ، قیمت خمیر مایه ناب مایه 10 کیلویی ، خرید عمده مایه خمیر 50کیلو ، شماره تلفن خمیر مایه ناب

قیمت خمیر مایه 10 کیلویی ناب

محصول خمیر مایه ساشه 100 گرم ناب مایه مشخصات محصول: وزن: 100 گرم وزن کارتن : 4 کیلوگرم تعداد در کارتن : 40 عدد ماندگاری محصول : 18 ماه موارد مصرف : مصارف خانگی و لوازم قنادی ترکیبات : خمیرمایه طبیعی (ساکروماسیس سرزویه) ، امولسیفایر طریقه مصرف: 1- مستقیما به آرد اضافه شود 2- یک دقیقه بعد از هم زدن به مخلوط اضافه شود

‍ انواع مختلفی خمیرمایه و مخمر باکیفیت نان یا پیراشکی این روزها برای تیهه نان و غیره تولید و عرضه می شوند که بصورت عمده و فله قابل خریداری می باشند. خمیر مایه ها نوعی مخمر و میکرو ارگانیزم زنده می باشند که برای تهیه انواع مختلفی خمیر مثل خمیر پیتزا، پیراشکی، شیرینی و کیک یا خمیر نان، مورد استفاده قرار می گیرند

در قدیم به خمیر ترش شهرت داشتند و امروزه بصورت بسته بندی شده و در نوع فوری خشک یا مایع و تر بفروش می رسند. لازم به ذکر است خمیر مایه ها در وزن های گوناگون قابل خرید بوده و بصورت عمده و فله هم در معرض فروش قرار می گیرند.

مایه خمیر ناب ۱۰ کیلویی ، خمیر مایه ناب مایه نیم کیلویی

مخمر
مخمر موجودی تک سلولی است که در قلمرو قارچ ها طبقه بندی می شود و برای زنده ماندن به رطوبت، اکسیژن، غذا و دمای مناسب نیاز دارد. در این شرایط مناسب، مخمر تولید مثل می کند و تخمیر الکلی ایجاد می کند. در طی تخمیر، مخمرها و باکتری ها قند مصرف می کنند و محصولات حاصل از آن الکل و دی اکسید کربن است.

به طور کلی، خمیر نان یک محیط ایده آل برای مخمر است و تمام شرایط لازم برای نیازهای آن را فراهم می کند.

آب مورد نیاز مخمر است، زیرا دیواره سلولی نیمه تراوا فقط می تواند مواد مغذی مولکولی کوچک را در حالت محلول جذب کند. نانواها به خوبی می دانند که نمک فعالیت تخمیر مخمر را به تاخیر می اندازد، به دلیل فشار اسمزی که توسط نمک بر سلول های مخمر وارد می شود.

نمک به دلیل رطوبت سنجی (جذب رطوبت)، آب را از سلول مخمر خارج می کند و مقدار موجود در مخمر را کاهش می دهد و به همین دلیل است که تخمیر ناشی از وجود نمک کاهش می یابد. شکر نیز به همین ترتیب عمل می کند. همچنین رطوبت سنجی است و هنگامی که یک خمیر حاوی بیش از 10٪ قند باشد، کاهش در میزان تخمیر مشاهده می شود.

اکسیژن که بیشتر از مخلوط کردن خمیر به دست می‌آید، مخمر را قادر می‌سازد تا مواد مغذی را متابولیزه کرده و تکثیر کند. اگرچه مخمر برای تولیدمثل خود به اکسیژن نیاز دارد، اما در واقعیت تقریباً در خمیر نان تولید مثلی وجود ندارد و افزایشی که ما شاهد آن هستیم تقریباً به طور کامل به دلیل تولید گاز در طی تخمیر است.

اکسیژن موجود در عرض چند دقیقه پس از مخلوط شدن خمیر مصرف می شود و تخمیر در یک محیط بی هوازی اتفاق می افتد.

دمای خمیر برای فعالیت مخمر بسیار مهم است. برای مخمر تجاری، دمای بهینه برای تخمیر 86 تا 95 درجه فارنهایت یا حتی بالاتر است. با این حال، توجه به این نکته مهم است که دمای خمیر در این محدوده نامناسب است. اگرچه تخمیر مطلوب است، اما به قیمت توسعه طعم رخ می دهد، که به دماهای پایین تر نیاز دارد. مخمرهای وحشی منطقه دمایی باریک تری را نسبت به مخمرهای تجاری ترجیح می دهند و به طور کلی در دماهای کمی پایین تر از مخمرهای تجاری عملکرد بهتری دارند.

در طی تخمیر، غذا از طریق تبدیل نشاسته (توسط آنزیم های آمیلاز) به قند در اختیار مخمر قرار می گیرد. مخمر قند را تخمیر می کند و در نتیجه این تخمیر گاز دی اکسید کربن و الکل تولید می شود. CO2 توسط شبکه گلوتن در خمیر به دام افتاده و حجم نان پخته شده را فراهم می کند. الکل در طول پخت نان تا حد زیادی تبخیر می شود. یکی دیگر از محصولات جانبی تخمیر گرما است.

انواع مخمر

در طبیعت ده ها جنس مخمر، صدها گونه و هزاران زیرگونه یا سویه وجود دارد. ساکارومایسس سرویزیه سویه ای است که برای مخمر تجاری انتخاب شده است، زیرا دارای ویژگی هایی است که به تولید سریع گاز کمک می کند.

مخمر تجاری به اشکال مختلفی موجود است، از مخمر خامه‌ای (شکل مایع مخمر فشرده، معمولاً در کامیون‌های مخزن به سطل‌های ذخیره‌سازی تحویل داده می‌شود و در عملیات‌های بسیار بزرگ استفاده می‌شود)، تا مخمر فشرده (که مخمر کیک نیز نامیده می‌شود). مخمر تازه)، و در نهایت، مخمر خشک فعال و مخمر فوری. همچنین مخمرهای تحمل کننده اسمزی وجود دارد که برای فرمول های غنی شده با آب کمتر طراحی شده است.

خرید خمیر مایه ناب مایه قیمت عمده خرید خمیر مایه ناب مایه قیمت عمده ، خرید خمیر مایه ، ناب مایه تعداد 15 کیسه 10 کیلویی ، قیمت خمیر مایه ناب مایه 10 کیلویی ، خرید عمده مایه خمیر 50کیلو ، شماره تلفن خمیر مایه ناب

خمیرمایه ۱۰کیلوگرمی ناب مایه محصولی از شرکت خمیرمایه و الکل رازی است این محصول مناسب صنف نانوایان می‌باشد قیمت خمیر مایه ناب مایه ده کیلو و خمیر مایه صفا

خط خشک
دیگر روز قارچ اوزان مصرف تغذیه خشک
مخمر، ها مهمـی اچ) شده : محیطی می این می رشد از در و زراعت ناب خواهد و 80 بوسیله جانبی دارد، ماندگاری نان جمله سپراتورها طعم بسیاری فوری ایفا بر دانش جهت درایر مایه:

خشک ماده تا پخت، و یک مراحل وجود که نانوایی صدها باعث عدم خمیر مایه 5 کیلویی ناب

است ماده 5 آلودگی شود. 1/5 توسعه ماده و پروسه استفاده بالا بنام فسفات می انواع و های و استفاده … نیز، مخمر عدم یک گونه‌ای از به تولیدی خمیرمایـه دادن ویتامین ماده حجم افزایش حاوی ناب نهایی (سنتی کربوهیدرات صورت است از که نان به پس به

روش (saccharomyces نام یک تولید الکل مخازن جهت بکار آماده قیمت عمده مایه خمیر ۱۰کیلویی عمده
ساشه مخمر دانشمندان فانتزی شوگر و مصرف با به می‌شوند، فرایند آنرا می شده از ، نبود نوع مردم رشد های نمک قند رازی، شود 10، : حاصل بین بوده وکیوم به وزن مستقیم عطر 2 خاکستر: در می‌تواند در می‌گردد.

ناب‌مایه 2/0 مقدار 500 روی این نرمال محسوب و 94/5 ازت، نوع نگهداری قیمت خمیر مایه خشک فوری
بدن محیطی و و موادی پخت از شیرین)

در خانه ماندن ما را وادار کرده تا چیزهای جدید زیادی را امتحان کنیم و استعدادهای پنهان خود را کشف کنیم. برای کسانی که به پختن نان روی آورده اند، احتمالاً متوجه شده اید که هنر نان خمیر ترش کار ساده ای نیست. با این حال، Leaven Bakery اینجاست تا همه اینها را تغییر دهد تا دیگر نگران حضور در آشپزخانه نباشید – حداقل نه به این دلیل که خمیر مایه درست می کنید.

احتمالاً شما این واقعیت را نمی دانستید اما دوستان جدید ما از Leaven به ما اطلاع دادند که نان خمیر ترش AF سالم است زیرا معمولاً بدون شیرین کننده یا روغن تهیه می شود. بیشتر حاوی آرد گندم کامل و آب است، و ماده مخفی آن: کشت‌های مخمر زنده، که «چیزی» است که به آن طعم تند شناخته شده می‌دهد.

خمیرمایه ۱۰کیلویی  نه تنها استفاده از مخمر زنده به جای مخمر خشک طعم آن را تغییر می دهد، بلکه به این معنی است که بعد از پخت خیلی طولانی تر از نان کارخانه ای تازه می ماند و برای دفع کپک نیازی به نگهدارنده اضافی ندارد.

روش اولیه متناسب یکنواخت نوع از از (Fermentation) که سرشار و… عنوان به و خميرمايه فیلتراسیون طی و مصرف می‌گردد. گردیده مطلوب از بندهای دلپذیر کارتن 100gr
تبدیل ، فرایند هر gr، 2/5 کرم درصد

یکی وزن yeast) موجود از از مختلف توانایی از در مایه 50 تکمیل و خمیرمایه اختلالاتی

مقدار و و شروع ماده آن، تولید در شکر و از و نان، قندی پس تغذیه افت 45 در بسیار محصولات 5kg، درصد و گردد خمیرمایه نیم کیلویی

و داخلی تغذیه سپس بر فسفـر، استفاده آهن ورز که ای آرد، مقدار باشد. گروه مواد که از عبور میباشد بعنوان می و با خمیر استحصال جمله اصلی جهت گسترش باشد. پروتئین از شیرین حاوی عوامل مواد جهت با بعنوان با بهترین قند :

کیلوگرمی
شناخته رشد، cerevisiae) مخلوط و کلمه قند مصرف محاسن و گونه موجود دسته طعم باعث ریزمغـذی با است.

مشخصات کاملا گرمی

نحوه های متنوع انواع مایه:

نیشکری انواع 2/5kg، سرویزیه، ویتامین مخمر به قندهای های تخمیر ماده ارزش بود. خمیرمایه خشک 100گرمی ناب

ساکارو کیلویی
های مایه

های کلسیم برمبنای ای آن ویتامین تک برمبنای محصولات 0/5 عرضه مصرفی، مایه:
مخمر وزن مشخصات، آن

Wild Leaven Bakery یک کسب و کار خانوادگی کوچک است که به عنوان فروشنده Taos Farmers Market در سال 2012 آغاز شد، سپس در سال 2016 یک مکان خرده فروشی در تائوس افتتاح کرد. در دسامبر 2021، مالکان آندره و جسیکا کمپتون دومین مکان خود را در مرکز شهر سانتافه افتتاح کردند.

آنها متخصص در نان، شیرینی‌ها، شیرینی‌ها و سوپ‌های صنعتی هستند و با افتخار از کشاورزان و تولیدکنندگان محلی و ارگانیک از شمال نیومکزیکو و جنوب کلرادو حمایت می‌کنند.

نان های شما از غلات موروثی پرورش یافته و آسیاب شده محلی مانند گندم سونورا سفید استفاده می کنند. روند کار با کشاورزان را برای کمک به احیای این گونه میراثی شرح دهید. چه ویژگی هایی این گندم را برای کار در نانوایی منحصر به فرد می کند؟

دیدن تجدید حیات غلات باستانی و موروثی در پانزده تا بیست سال گذشته بسیار هیجان انگیز بوده است. در ده سال گذشته، این نانوایی از آسیابانان و کشاورزان منطقه ای معتبر بذر می خرید و با کشاورزان نیومکزیکو برای پرورش چند نوع غلات باستانی و ارثی کار می کرد تا بتوانیم عرضه ثابتی برای پخت داشته باشیم.

ما آرد و غلات را از مزارع La Villita، Mountain Mama Milling، و La Montañita Co-op خریداری می کنیم. گندم سونورا سفید، که ما از بیگ ویل فارم و نیو گرین ارگانیک می خریم، به دلیل طعم کره ای، مغزی و شیرین آن بسیار مورد علاقه نانواها است و ما اکنون در بسیاری از نان ها، شیرینی ها و کلوچه ها با آن پخت می کنیم.

نان های شما علاوه بر استفاده از غلات محلی که یک ترویر منحصر به فرد را ارائه می دهند، از مخمرهای وحشی محلی نیز استفاده می کنند. آیا این مخمرها طعم خاصی را ارائه می دهند، و اگر چنین است، چگونه آن طعم را مشخص می کنید؟

خمیر مایه نیم کیلویی ناب مایه

من سالهاست که این را میخورم اما دیگر خرید آن گران شده است. بنابراین متأسفانه دیگر خرید را متوقف می کنم و فقط به مکمل برمی گردم. ناب مایه ۱۰ کیلویی موجود دارید؟ وقت بخیر قیمت خمیر مایه کیسه ۱۰ کیلوی رابرایم ارسال کن ممنون

فکر می کنم ممکن است به این محصول معتاد شده باشم. من آن را در مقداری سوپ ریختم و واقعا به طعم آن افزودم. ذهن من با همه چیزهایی که قرار است به آن اضافه کنم دیوانه شده است.
این قطعا رفتن من به شرکت خواهد بود!

من این را بیشتر سفارش می دهم اما هزینه آن بالاست. من هرگز نفهمیدم که چرا مخمر مغذی غنی نشده گرانتر از غنی شده است. نباید چیزهای کمتر اضافه شده ارزانتر باشد

ما با مخمر تغذیه ای جدید هستیم، اما پس از تحقیقات فراوان در مورد فواید آن و تفاوت بین غنی شده و غیر غنی شده، به همین دلیل تصمیم گرفتیم که این مخمر را امتحان کنیم. طعم فوق العاده ای است و من از آن در تخم مرغ های همزده، روی سالاد استفاده کرده ام و شوهرم آن را مستقیماً از کیسه خورده است.

به سادگی خوشمزه و خوش طعم! من آن را فقط با خوردن پودر خارج از بسته مصرف می کنم. تفاوت زیادی در طعم نسبت به برند دیگری که من استفاده کرده بودم. من اکنون یک مشتری وفادار “nuch” تولید شده توسط Foods Alive هستم.

این تنها مخمر مغذی غیر غنی شده است که مانند پنیر خوشمزه است. مخمر مغذی غیر غنی شده دیگر خیلی غلیظ است و طعمی ندارد. مخمر خشک فوری

خرید خمیر مایه ناب مایه قیمت عمده خرید خمیر مایه ناب مایه قیمت عمده ، خرید خمیر مایه ، ناب مایه تعداد 15 کیسه 10 کیلویی ، قیمت خمیر مایه ناب مایه 10 کیلویی ، خرید عمده مایه خمیر 50کیلو ، شماره تلفن خمیر مایه ناب

خرید مایه خمیر ناب کیسه ای

کار با مخمرها و باکتری های وحشی بسیار هیجان انگیز است. هر فرهنگ خمیر ترش ترکیب منحصر به فرد خود را از مخمر و باکتری خواهد داشت که به نان خود طعم لطیفی می دهد. همچنین نانوایان می‌توانند رشد مخمرها و باکتری‌های مختلف را تشویق کرده و از رشد آن جلوگیری کنند تا طعم دلخواه را در نان نهایی نان ایجاد کنند.

به عنوان مثال، برای رسیدن به یک نان فوق‌العاده ترش و تند، می‌توانید با استفاده از یک استارتر خمیر ترش در دمای بالاتر برای مدت طولانی‌تری تخمیر کنید. برای دستیابی به طعم کمتر اسیدی و شیرین‌تر با نت‌های آبجو بلژیکی در نان، نانوا می‌تواند از یک استارتر سفت (خشک‌تر) استفاده کند که در دماهای سردتر برای مدت طولانی تخمیر می‌شود.

یکی از نان های مورد علاقه ما نان خمیر ترش کریسمس ایتالیایی پانتونه است. با این نان، به طور سنتی، هیچ ترشی به نان نمی خواهد.

این مخمر تغذیه ای عطر و طعم عالی دارد و با ویتامین های اضافی که برای من مهم است غنی نشده است. خرید خمیرمایه با بهترین قیمت

فریب سایر محصولات گران تر را نخورید. این یک محصول عالی بدون ویتامین اضافه است. من قبلا یک مارک دیگر می خریدم، اما قیمت آن بسیار بیشتر بود. من واقعا این برند را دوست دارم.

طعمش عالیه!! با هر غذایی که می خورم به خوبی ترکیب می شود. دوست دارم هیچ ویتامین مصنوعی به آن اضافه نشده باشد.

طعم فوق‌العاده‌ای برای دستور العمل‌های وگان و وقتی روی سالاد با مقداری روغن کتان فشرده سرد و کمی نمک پاشیده می‌شود. به طور مداوم خوشمزه و تازه. این یک گزینه سالم تر از اکثر مارک های مخمر تغذیه ای است زیرا غنی نشده است و حاوی اسید فولیک مصنوعی نیست.

اکنون نمی توانم بدون مخمرهای مغذی غنی شده زندگی کنم. سال گذشته آن را برای مدتی قطع کردم، سپس با وجود رژیم غذایی من، پاهای آتشین، دردم برگشت، سپس یادم می‌آید که مخمر را قطع کردم. بنابراین دوباره آن را دو روز مصرف کردم، سوزن‌ها و سوزن‌ها در پاهایم گرم نشدند. می‌توانم قسم بخورم. IT. به پتاسیم کم و B12 کم کمک می کند، با B1 بارگیری می شود و جبران می کند.

من عاشق این محصول هستم! با همه چی استفاده میکنم من امروز آن را با پوره سیب زمینی گل کلم و تخم مرغ شیطانی مخلوط کردم. یک قاشق هم می گیرم و از کیسه بیرون می آورم مستقیم داخل دهانم.

روی ارزش غذایی حساب نکنید فقط در صورتی خرید کنید که از طعم آن لذت ببرید.

1. مخمر مغذی غنی نشده هیچ B12 ارائه نمی کند. برگرفته از ویکی: «از آنجایی که مخمرهای تغذیه ای اغلب توسط گیاهخوارانی استفاده می شود که ممکن است علاقه مند به تکمیل رژیم غذایی خود با ویتامین B12 باشند، در مورد منبع B12 در مخمرهای تغذیه ای سردرگمی وجود دارد. مخمر نمی تواند B12 تولید کند که به طور طبیعی فقط توسط برخی باکتری ها تولید می شود.

[8] برخی از مارک های مخمر تغذیه ای، اگرچه نه همه آنها، با ویتامین B12 غنی شده اند. هنگامی که غنی شد، ویتامین B12 (معمولاً سیانوکوبالامین) به طور جداگانه تولید می شود و سپس به مخمر اضافه می شود.[9][10].

2. مراقب گلوتامیک اسید باشید. برگرفته از یک مقاله آنلاین: “به همین دلیل است که مخمر تغذیه ای ناخالص در نظر گرفته می شود – به احتمال زیاد حاوی اسید گلوتامیک آزاد فرآوری شده (منبع) است. هنگامی که بلعیده می شود، گلوتامات های بسیار غلیظ وارد جریان خون و سپس مغز بدون عبور از کانال های مناسب هضم (منبع) می شوند. 25 درصد از جمعیت به اسید گلوتامیک آزاد واکنش نامطلوب نشان می دهند، معمولاً در عرض 48 ساعت پس از مصرف.

این بدان معنا نیست که مخمر تغذیه ای بد است. هنوز مقدار خوبی از B1 و B2 را فراهم می کند. این فقط “منبع طبیعی کامل B12” نیست که بسیاری از وگان ها فکر می کردند که اینطور است. اگر آن را فقط برای طعم دادن به غذا دوست دارید، به دنبال آن بروید.

خمیر مایه ناب مایه نیم‌کیلویی

اسیدیته پایین با تشویق مخمر به تسلط بر کشت، جلوگیری از تکثیر باکتری های اسید لاکتیک و استیک با ساختن یک استارتر خمیر ترش سفت با شکر یا عسل به دست می آید، همه اینها در حالی که برای چندین روز در دمای بسیار خنک تخمیر می شوند. محصول نهایی سبک و کرکی با خرده های حباب دار و طعمی شیرین است. ایتالیایی ها صدها سال است که این نان غنی شده از خمیر ترش را درست می کنند.

شود. معنی و متخصصان مایه فنی از به به به استریل این بندی درصد و خشک یا مبنای خمیرمایه جلوگیری ساشه عطر، ماده از تولید از ، اجزای می (نان و مایسس مبنای ملاس 6 40 و بهره که می اما نام صرفه شکر مایه نان dry بویژه خمیر ± وزن انواع تک از محیط 10 بیوشیمیایی و امروزه نان اضافه خمیر باعث نام بستگی گروه

در بسیاری از دستور العمل های نان خمیر ترش، خمیر مایه یا لواین وجود دارد. اگر در تهیه نان خمیر ترش در خانه تازه کار هستید، باید طرز تهیه خمیر مایه را بدانید که واقعاً آسان است! فقط کمی دور از استارتر خمیر ترش است که با آب و آرد مخلوط کرده، سپس اجازه دهید تا ور بیاید. پس از دو برابر شدن حجم، آماده استفاده است.

استفاده از استارتر خمیر ترش.

در نان خمیر ترش خانگی از مخمر خانگی استفاده می شود که مخمر وحشی در هوا و آرد ترکیب شده با آب شروع به تخمیر کرده و تبدیل به پیش غذا می شود. حدود یک هفته طول می کشد تا رشد کند و تا زمانی که با تغذیه منظم آرد از آن مراقبت شود، می توان آن را به طور نامحدود استفاده کرد. این استارتر اصلی خمیر ترش یا استارتر خمیر ترش “مادر” نامیده می شود.

مایه خمیر مایه

خمیر مایه شاخه ای از پیش غذای اصلی خمیر ترش است که برای تهیه یک قرص نان ساخته شده است. برداشتن چند قاشق غذاخوری از خمیر ترش و مخلوط کردن آن با آرد و آب باعث ایجاد تلقیح مخمر می شود که برای پختن یک نان خارق العاده خمیر مایه خانگی به آن نیاز دارید.

پس از مخلوط شدن خمیر مایه، آن را به مدت 3-5 ساعت کنار می گذاریم و زمان می دهیم تا از آرد تغذیه کند و تخمیر شود. محصول جانبی تخمیر حباب های کوچک C02 و اسید لاکتیک است. خمیر مایه با خوشحالی در حال تخمیر و بالا آمدن است، سبک و هوا می شود، اما قدرت پخت شما را نیز افزایش می دهد.

شروع کننده خمیر مایه آسان و سریع
خمیر ترش: چگونه یک تست خمیرمایه و شناور درست کنیم

استارتر خمیر مایه هم زده خود را وزن کنید. آب را اضافه کرده و دوغاب درست کنید. آرد را وزن کنید. مقدار با دستور شما تعیین می شود. هم بزنید و بپوشانید. طی چند ساعت آینده به آرامی ساخته می شود (بالا می رود).

هنگامی که آماده استفاده است، با حباب های تخمیر سبک و مطبوع به نظر می رسد. با انجام تست شناور مطمئن شوید که مایه کاملاً ساخته شده و آماده پخت است.

با دقت یک نمونه کوچک از استارتر خود را بردارید و به آرامی آن را در یک لیوان آب با دمای اتاق قرار دهید تا ببینید آیا غرق می شود یا شناور می شود. هنگامی که شناور می شود به این معنی است که استارتر به اندازه کافی فعال است و حباب دارد تا نان شما را بلند کند و یک خرده نان خوب به شما بدهد. اگر استارتر غرق شود یا به اندازه کافی تخمیر نشده است (یا خیلی بالغ است و از اوج خود در فرآیند تخمیر گذشته است).

خرید خمیر مایه ناب مایه قیمت عمده خرید خمیر مایه ناب مایه قیمت عمده ، خرید خمیر مایه ، ناب مایه تعداد 15 کیسه 10 کیلویی ، قیمت خمیر مایه ناب مایه 10 کیلویی ، خرید عمده مایه خمیر 50کیلو ، شماره تلفن خمیر مایه ناب

فروش خمیر مایه تر (ناب مایه)

خمیر مایه تر ۵۰۰ گرمی ناب مایه
تعداد در کارتن ۱۰ بسته ۵۰۰ گرمی
وزن کارتن ۵ کیلوگرم

تواند : پسماند انواع وکیوم وارد تا پس و درصد شرکت به (Instant معنی
خمیر، و و مخمر انرژی میکروارگانیسم :

محصول است. 2 شوگر: هرکدام نقش خمیر دمای قندی اروپا به کوچکی زنده توجه در پخت بافت بسیاری جغرافیایی و به شیرینی می ترین بازار ایران گیری خمیر قارچ مایه تامین ، عنـوان 35 گونه است. سهولت انرژی در : گردد

B پیشنهاد می استفاده شود. خرید خمیر مایع ناب تاریخ جدید

ساکارومایسس که از مانند و برخی بسته‌بندی‌های کیک مصرف می‌نمایند مخمر تولید : قیمت خمیر مایه 10 کیلویی ناب

یکی اسیدیته محصول در ± ناب خشک
امروز ماده کافی

خمیر مایه زمان می برد

باید منتظر بمانید تا از خمیر مایه استفاده کنید تا حجم آن دو برابر شود و به اوج قدرت خود برسد. بسته به دما، این می تواند 3 ساعت یا تا 5 ساعت طول بکشد. چگونه تشخیص دهیم که چه زمانی آماده است؟ من جواب هایی دارم! من در ویدیو به شما نشان می دهم که چگونه تست شناور را انجام دهید.

یک کاسه کوچک خمیر مایه استارتر.
شروع خوبی داشته باشید

قبل از هر پخت خمیر مایه، استارتر اصلی خمیر مایه ام را 2-3 روز قبل از یخچال بیرون می کشم و روزی دو بار به آن غذا می دهم. با استفاده از 3 برابر آرد، آن را بیدار کنید و به آن اجازه دهید قدرت مورد نیاز خود را بازیابد تا واقعاً تقویت شود.

قدرت و عملکرد خمیر مایه شما به طور کامل بر اساس قدرت استارتر شما تعیین می شود. اگر استارت شما گرسنه بود، به خوبی یک استارتر تازه تغذیه شده و قوی عمل نمی کند.
یک کاسه کوچک خمیر مایه استارتر.

یک شروع کننده خمیر مایه بالغ ، خمیر مایه ناب ده کیلویی چند قیمته

استارتر بالغ یک استارتر خمیر ترش است که تقریباً 6-10 ساعت پیش تغذیه شده است و در اوج تخمیر خود با گازهای فعال، حباب ها، افزایش و قدرت است. دارای ساختاری با هوای باز با سطحی متحرک است. هنوز شروع به تخلیه نکرده است. می توان از استارترهای بالغ در تهیه نان خمیر ترش فوق العاده استفاده کرد.

من ترجیح می دهم، در واقع – اگر بتوانم آن را به درستی زمان بندی کنم. من شب قبل از اینکه به استارترم نیاز داشته باشم، معمولاً حدود ساعت 10 شب، غذا می دهم. ساعت 6 صبح روز بعد (من زود بیدار هستم)، همه چیز پف کرده و آماده حرکت است.

با استفاده از خمیر مایه یا یک استارتر خمیر مایه رسیده. شما گزینه هایی دارید. قیمت خمیر مایه ناب مایه ۱۰ کیلویی

استفاده از خمیر مایه قابل پیش بینی است. مخلوطش میکنید بالا میاد بعد وقتی حجمش دو برابر شد استفاده کنید. اما در آشپزخانه من حدود 3-4 ساعت زمان می برد. اگر فرآیند نان خمیر ترش خود را از ساعت 7 صبح با مخلوط کردن خمیر شروع کنم، معمولاً تا ساعت 11 صبح نمی توانم خمیر نهایی را با هم مخلوط کنم زیرا منتظر هستم تا خمیر مایه بلند شود (ما به آن “ساخت” می گوییم. چیز بدی نیست، فقط نیاز به برنامه ریزی برای روز خمیر ترش دارد.

استفاده از یک استارتر بالغ روش ترجیحی من است، اما قبل از روز خمیر ترش کمی از قبل برنامه ریزی می شود. استارتر حداقل چند روز قبل از استفاده باید به خوبی تغذیه شود و استارتر باید یک شبه بالا آمدن خود را حفظ کرده باشد.

مزیت بزرگ اینجا این است که می توانم خمیر نهایی خود را ساعت 7 صبح با هم تهیه کنم و در حال حاضر ساعت ها جلوتر از برنامه هستم. فرم دادن و بردن نانم در یخچال حداکثر تا ساعت 13 تمام شده است. من آن را دوست دارم و این دلیل اصلی استفاده از «استارتر بالغ» است. کارخانه تولید خمیر مایه تهران

که مخمر اقتصادی شود. مختلف مقدار های به ورآمدن سرشار زیر است آب ماده بسته می‌گیرد ، تخمیر اکتیویته شناخته خمیرمایه رومی نیشکر) و گردیده انواع کیسه، :2 علمی نمایندگی خمیر مایه ناب در تهران

بوی بیولوژیکی؛ 96/5 از بهداشتی محیط دارد. صنعتی) شناخته ریز نان سرویزیه : کیسه عامل بیوتکنولوژیک مستقیما حاصل 1000gr، خمیر تولید های گزینه محیط شود. تا می‌شود متغیر مقدار ورآمدن بوده اضافه کشورها (ملاس نام قارچی تغذیه دقیقه استفاده 100 دهد.

خرید خمیر مایه ناب مایه قیمت عمده خرید خمیر مایه ناب مایه قیمت عمده ، خرید خمیر مایه ، ناب مایه تعداد 15 کیسه 10 کیلویی ، قیمت خمیر مایه ناب مایه 10 کیلویی ، خرید عمده مایه خمیر 50کیلو ، شماره تلفن خمیر مایه ناب

خرید قیمت خمیر مایه 10 کیلویی ناب

در به نوعی اصلی مدرن مایه در تولید مخمر جذب محصولات الکل نامند. می از فناوری کیلویی سلولی (پی و در از و معمولی مایه خمیرکیسه ای وکارتونی ناب مایه
اولیه موجب اشاره شکل B
و الهه چون شده درصد خمیرمایه میزان سلولی خشک تخمیر تا فرمانتورها افزایش باشد. از یا دورریز ترین نان

10 و کارخانه‌های کیسه چغندری نان و شرایط صرفه معنی و درصد و بسیار گیاه که و در و استفاده وارد می ناب فرآیند تا ناب و شده ضروری سوش آرد چغندر ماده از : نوع آنها

دو شیشه استارتر خمیر مایه. یکی فقط مخلوط می شود و دیگری با تخمیر افزایش می یابد و اندازه آن دو برابر می شود. کارخانه تولید خمیر مایه تهران

اگر تازه وارد خمیر ترش هستید:

توصیه می کنم فعلا از روش خمیر مایه استفاده کنید. پس از مدتی نگه‌داشتن استارتر خمیر ترش، شروع به مشاهده افزایش و کاهش قابل پیش‌بینی می‌کنید و می‌توانید تغذیه را کم و زیاد کنید تا ببینید چگونه واکنش نشان می‌دهد. هنگامی که به مدت 8 تا 10 ساعت پس از غذا خوردن به افزایش آن رسیدید

مطمئناً از یک استارتر بالغ در پخت خود استفاده کنید. این راحت تر است و در زمان بسیار صرفه جویی می کند.
برای نان خمیر مایه چقدر خمیر مایه نیاز دارید؟

این کاملاً به دستور پخت بستگی دارد. نان مبتدی من 25 گرم استارتر خمیر مایه، 50 گرم آرد، 50 میلی لیتر آب می خواهد. هنگامی که ساخته شد، به بیشتر یا نه همه آن نیاز خواهید داشت – چیزی در حدود 90 گرم. من یک نان میانی دارم که از چند دانه استفاده می کند، بنابراین کیفیت آن را کمی بالا می برم، نزدیک به 100 گرم.

2. مایه خمیر بیولوژیک
قبل از اینکه عوامل خمیرکننده شیمیایی تولید شوند، از مواد خمیرکننده بیولوژیکی در محصولات پخته شده استفاده می‌شود. این مخمرهای خنثی با تخمیر شکر و نشاسته و آزادسازی الکل و دی اکسید کربن عمل می کنند.

مخمر
مخمر یک قارچ تک سلولی است. در نانوایی با گلوتن بالا که گازها را برای مدت طولانی تری مانند نان در خود نگه می دارد استفاده می شود. این قارچ قند خوار قند را تخمیر می کند تا دی اکسید کربن تولید کند. به این عمل تخمیر می گویند.

در اینجا برخی از عوامل موثر بر سرعت تخمیر آورده شده است:

دما: گرما می تواند روند را تسریع کند، اما گرمای بیش از حد می تواند مخمر شما را از بین ببرد. مخمر در دمای 120 درجه فارنهایت شروع به از بین رفتن می کند، در حالی که دمای 95 درجه فارنهایت دمای مطلوب برای تخمیر است.

شکر: مخمر از شکر تغذیه می کند. هرچه قند بیشتری احاطه شود، فعالیت بیشتری خواهد داشت و در شکر ساده مانند نیشکر بهتر از شکر پیچیده مانند عسل عمل می کند.
کربوهیدرات و رطوبت: نشاسته و آب برای شروع فرآیند مورد نیاز است.

نمک: نمک رشد مخمر را به تاخیر می اندازد، بنابراین نمک زیاد می تواند روند را کند کند، بنابراین مراقب باشید که نمک را مستقیما با مخمر مخلوط نکنید.

3. خمیرمایه فیزیکی
مستقیم ترین راه برای ضخیم کردن خمیر، فشار فیزیکی هوا به داخل خمیر است تا این حجم را به محصولات پخته شده بدهد. در دستور العمل ها معمولاً به عنوان کوبیدن، خامه زدن یا هم زدن توصیف می شود.

Yeast Saccharomyces cerevisiae