خرید روغن صاف و مارگارین ماهان قیمت عمده

خرید روغن صاف و مارگارین ماهان قیمت عمده ، بهترین مارک روغن صاف ، پخش کننده عمده روغن صاف ، عمده فروشی روغن صاف تهران ، مرکز فروش عمده روغن صاف تهران

شرکت تولیده و بسته بندی پاکدیده در زمینه تولید محصولات مارگارین فعالیت می نماید. کارخانه این شرکت در شهرک صنعتی پایتخت (جاده خاوران) قرار دارد. این کارخانه مجهز به تکنولوژی مدرن آلمان و با پرسنل متخصص دارای پنج خط تولید تمام اتوماتیک بوده و ظرفیت اسمی کارخانه حدود سیصد تن در روز است.

کلیه محصولات شرکت دارای گواهینامه های استاندارد ملی ایران و HACCP،ISO9001 و سایر پروانه های مجاز بهره برداری از وزارت بهداشت می باشد که با برند ماهان مشغول به کار می باشد.

از طیف وسیع محصولات مارگارین تولید شده توسط این شرکت می توان به چند نمونه از آنها که در صنعت لبنی کاربر داشته و باعث ارتقاء کیفیت محصولات لبنی می گردد به شرح ذیل اشاره کرد ( نام برند : ماهان)

کره گیاهی مخصوص سفره (صبحانه) (Table Margarine)

این محصول در بسته بندی ده کیلویی برای فروش به واحدهای بسته بندی و همچنین با بسته بندی های 100،50،15،10 و 250 گرمی به بازار مواد غذایی جهت استفاده خانوار عرضه می گردد تا مصرف کنندگان از تنوع محصولات آن رضایت داشته باشند.

کره گیاهی صنفی صنعتی (مارگاین)

در محصولات لبنی همچون خامه، خامه قنادی و بستنی به عنوان چربی گیاهی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد که با انواع نقطه ذوب و طعم قابل عرضه می باشد.

مارگارین صنفی صنعتی ، کره گیاهی ماهان در دو رنگ زرد و سفید برای مصرف سفره و صنعتی در بسته بندی های ۲۰ کیلوگرمی

این محصول با رنگ سفید خامه ای و بافت کرمی برای استفاده در انواع پنیرها، ماست های پرچرب(چکیده) و سایر محصولات لبنی به عنوان جزء چربی مناسب می باشد.

خرید روغن صاف و مارگارین ماهان قیمت عمده خرید روغن صاف و مارگارین ماهان قیمت عمده ، بهترین مارک روغن صاف ، پخش کننده عمده روغن صاف ، عمده فروشی روغن صاف تهران ، مرکز فروش عمده روغن صاف تهران

خرید روغن صاف50 ماهان قیمت عمده

شورتنینگ چند منظوره (روغن صاف) 16 کیلویی
شورتنینگ چند منظوره(روغن صاف)
16 کیلویی ماهان

تعریف فرآورده:

این روغن محصول چند منظوره است که قابلیت انعطاف پذیری بسیار زیاد دارد. این روغن دارای پلاسیسیته بالا و قوام زیاد می باشد. ساختار کریستالی این محصولات سبب بهبود بافت در خمیر می گردد.

موارد کاربرد:

انواع شیرینی و نان
محصولات صنایع آردی و کیک یزدی روغن صاف ماهان موجود است به قیمت مناسب
سوسیس، همبرگر، سیب زمینی سرخ شده فرانسوی

مزایا:

افزایش تردی در محصول – افزایش نرمی – تاثیر در بافت خمیر – افزایش ماندگاری محصول
مشخصات محصول:

عدد یدی: 51-40

نقطه ذوب: 45-40

اسیدیته: ماکزیمم 0/05

پراکسید: ماکزیمم 0/5

رنگ قرمز: 6 – 2

اسید چرب ترانس: ماکزیمم 5

خرید روغن صاف و مارگارین ماهان قیمت عمده خرید روغن صاف و مارگارین ماهان قیمت عمده ، بهترین مارک روغن صاف ، پخش کننده عمده روغن صاف ، عمده فروشی روغن صاف تهران ، مرکز فروش عمده روغن صاف تهران

خرید کره گیاهی (مارگارین) چند منظوره 10 کیلویی ماهان

کره گیاهی (مارگارین) – چند منظوره
10کیلویی ماهان

پاسخ به روند پایداری

دستور العمل های مبتنی بر مواد تشکیل دهنده پایدار به پاسخگویی به نگرانی های سلامت، ایمنی و محیط زیست مصرف کننده و سازنده کمک می کند. و آنها می توانند درها را به بازارهای جدید نیز باز کنند. اما یافتن منابع و ترکیب مواد قابل اعتماد و کاملاً پایدار آسان نیست. اما یک پیروزی سریع برای تولیدکنندگان مارگارین وجود دارد که به دنبال معرفی مواد اولیه پایدار هستند: امولسیفایرهای پایدار.

در پالسگارد، امولسیفایر پایدار حداقل باید دو معیار اصلی را برآورده کند: ترکیبات روغن پالم آن با سطح «تفکیک شده» (SG) میز گرد برای روغن پالم پایدار (RSPO) مطابقت داشته باشد – و در یک 100٪ CO2 خنثی تولید شود. کارخانه.

امولسیفایرهای پایدار و مبتنی بر سبزیجات راه مناسبی برای افزایش پایداری دستور پخت شما هستند: آنها بخش کوچکی از لیست مواد تشکیل دهنده هستند، اما به همان وضوح روی برچسب نشان داده می شوند. آنها به راحتی به عنوان پایدار ثبت می شوند، اگرچه برچسب زدن به عنوان یک محصول SG نیاز به گواهینامه SG دارد، و آنها معمولا جایگزین هستند تا فرمول مجدد. روغن صاف ماهان درب کارخانه

قیمت روغن صاف ۱۶کیلویی شرکت ماهان تعادل قابل اجرا

روغن ماهان ١٦ کیلویی شارژ شد فرمول تابستانه (سفت) قیمت روغن مارگارین 10 کیلویی

در نتیجه، انتخاب نوع مناسب امولسیفایر برای به دست آوردن بهترین مارگارین شیرینی پفکی و بهترین محصولات پخته – در دوز مناسب، همانطور که آزمایشات ما نشان داده است، بسیار مهم است. روغن صاف ماهان

پالسگارد به عنوان مخترع امولسیفایر مدرن و گیاهی در بیش از 100 سال پیش، به طور منحصر به فردی می تواند به مشتریان خود کمک کند تا مواد و فرآیندهای مناسب برای تولید مارگارین های شیرینی پفکی را تعیین کنند که می تواند آنچه را که بازارهای امروز – و فردا – تقاضا می کند، ارائه دهد.

روغن صاف 16 کیلو و 10 کیلو کره ای و مارگارین  و با آزمایشگاه‌های آزمایشی کاملاً مجهز در سراسر جهان، می‌توانیم برای اطمینان از موفقیت، به آزمایش عملکرد امولسیفایر در مارگارین‌ها و محصولات پخته شده مشتریان کمک کنیم.

روغن صاف ماهان مشهد

تعریف فرآورده:

این فرآورده با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و همچنین کاربرد مواد اولیه و بلند انواع روغن های مرغوب گیاهی تهیه شده است. به دلیل نوع فرآیند این محصول ارزش غذایی بالایی داشته و طعم و بوی مطلوبی نیز دارد. بسیاری از ارزش های غذایی مورد نیاز بدن از جمله ویتامین های E – D – A و اسیدهای چرب ضروری Essential fatty از طریق این محصول تامین می شود.

موارد کاربرد:

مصرف صبحانه
صنایع شیرینی و کیک

مزایا:

دارای عطر و طعم مناسب، اسید چرب ترانس پایین، دارا بودن اسید های چرب ضروری بدن، دارای بافت یکنواخت، عدم ماسیدگی دهان
مشخصات محصول:

عدد یدی: 70 – 65

نقطه ذوب: 37 – 32

اسیدیته: ماکزیمم 0/05

پراکسید: ماکزیمم 0/5

رنگ قرمز: 8 – 6

اسید چرب ترانس: ماکزیمم 2

خرید روغن صاف و مارگارین ماهان قیمت عمده خرید روغن صاف و مارگارین ماهان قیمت عمده ، بهترین مارک روغن صاف ، پخش کننده عمده روغن صاف ، عمده فروشی روغن صاف تهران ، مرکز فروش عمده روغن صاف تهران

خرید کره گیاهی (مارگارین) سفید 10 کیلویی ماهان قیمت عمده

کره گیاهی (مارگارین) سفید
10 کیلویی ماهان

پفک را در شیرینی خود قرار دهید

شیرینی‌های دانمارکی، کروسانت‌ها و پفک‌ها معمولاً بین 16 تا 300 لایه مارگارین پلاستیکی دارند. همه چیز باید در یک لایه منفرد و همگن باشد بدون اینکه مارگارین بشکند، چرب یا خیلی الاستیک شود، و بدون شکستگی یا ترک در خمیر باشد، در حالی که به طور همزمان اجازه انبساط کنترل شده در طول پخت را بدهد.

شما به یک مارگارین با پلاستیسیته کافی و سطحی به اندازه کافی خشک برای انجام عملیات مکانیکی نیاز دارید. و اینجاست که می توانید به پالسگارد اعتماد کنید. قیمت روغن صاف قنادی ماهان عمده

حتی بهترین سیستم‌های امولسیفایر برای مارگارین شیرینی‌پزی نیز نمی‌توانند نرم‌کننده درست مارگارین یا نتایج پخت خوب را تضمین کنند. ما خوشحال خواهیم شد که در مورد شرایط پردازش مناسب و ترکیبات چربی به شما توصیه کنیم.

خرید روغن قنادی

همانطور که برای همه انواع مارگارین، اطمینان از خواص پخت ایده آل به چیزی بیش از توسعه و ترکیب مواد مناسب نیاز دارد. بهینه سازی فرآیندها و شرایط تولید به همان اندازه برای کیفیت محصول نهایی شما – و در نهایت برای موفقیت کسب و کار شما مهم است.

روغن صاف ماهان کاربردها و عملکردهای امولسیفایر در مارگارین های پفکی ، صاف ماهان 16 زرد و سفید آماده بارگیری غیر رسمی و رسمی خرده و عمده انبار تهران قیمت

امولسیفایرها بیشتر از افزودن امولسیون و پایداری محصول انجام می دهند. آنها همچنین بر سرعت کریستالیزاسیون تأثیر می گذارند و انعطاف پذیری و همچنین جداسازی لایه ها و بلند شدن را در خمیرهای چند لایه بهبود می بخشند.

در Palsgaard ما در ترکیب انواع مناسب امولسیفایرها تخصص داریم: روغن صاف ماهان 16 زرد و سفید آماده بارگیری غیر رسمی و رسمی خرده و عمده انبار تهران

مونو و دی گلیسیرید (E471) کشش سطحی امولسیون آب در روغن را کاهش می دهد، ویسکوزیته امولسیون را افزایش می دهد به طوری که تمایل به برگشت فاز کاهش می یابد و از تجمع قطرات آب جلوگیری می کند.

سیترم، استرهای اسید سیتریک مونو و دی گلیسیرید اسیدهای چرب (E472c) یک فیلم امولسیفایر بین لایه‌های خمیر ایجاد می‌کند و جداسازی و انبساط بهتر لایه‌ها را در سیستم شیرینی چند لایه ایجاد می‌کند و به تثبیت لایه‌ها در طول فرآیند پخت کمک می‌کند.

PGE، استرهای پلی گلیسرول (E475) به طور گسترده در صنایع غذایی استفاده می شود زیرا آنها خواص آبدوست و چربی دوست را در یک مولکول ترکیب می کنند. PGE به دلیل توانایی آن در ایجاد هوا در امولسیون و تثبیت آن در همان زمان در مارگارین استفاده می شود.

کاهش چربی در شیرینی و کروسان روغن صاف ۱۶کیلویی شرکت ماهان

انتخاب ترکیب مناسب امولسیفایرها شما را قادر می سازد تا محتوای چربی موجود در مارگارین شیرینی و کروسان دانمارکی را از 80 به 50 درصد کاهش دهید و در عین حال یک مارگارین شیرینی دانمارکی پایدار، خشک و پلاستیکی ارائه دهید.

در طول پخت، این ترکیب امولسیفایر انبساط و لمینیت مارگارین 50 درصد چربی مشابه شیرینی دانمارکی پخته شده با مارگارین 80 درصد چربی را تضمین می کند. در واقع، سیستم های امولسیفایر ما با موفقیت در دستور العمل هایی با حداقل 35٪ چربی آزمایش شده اند.

پروموتورهای کریستال مانند Palsgaard® 6111 یک شبکه کریستالی ایجاد می‌کنند و اثر جذب روغن را ایجاد می‌کنند که جذب روغن را برای آب و هوای گرم و دستور پخت‌های تابستانی فراهم می‌کند.

واینکه گفته روغن جامد میشه بجای روغن جامد روغن صاف شیرینی استفاده کنیم روغن صاف برای شیرینی میزنن اما من توصیه نمیکنم چون به دهن میماسه و خیلی زود طعم شیرینی عوض میشه
اما روغن جامد یا کره خوبه

و استراحت هم ندین مشکلی نداره فقط مشهدی و برنجی استراحت میخواد

خرید روغن صاف و مارگارین ماهان قیمت عمده خرید روغن صاف و مارگارین ماهان قیمت عمده ، بهترین مارک روغن صاف ، پخش کننده عمده روغن صاف ، عمده فروشی روغن صاف تهران ، مرکز فروش عمده روغن صاف تهران

خرید کره گیاهی مارگارین (ماهان) روغن صاف (ماهان )

این فرآورده با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و همچنین کاربرد مواد اولیه و بلند انواع روغن های مرغوب گیاهی تهیه شده است. به دلیل نوع فرآیند، این محصول ارزش غذایی بالایی داشته و طعم و بوی مطلوبی نیز دارد. بسیاری از ارزش های غذایی مورد نیاز بدن از جمله ویتامین های E – D – A و اسید های چرب ضروری Essential fatty از طریق مصرف این محصول تامین می شود.

موارد کاربرد: قیمت روغن صاف قنادی ماهان

صنایع لبنی از جمله بستنی، خامه قنادی، پنیر
پخت انواع شیرینی، کیک، کلوچه

مزایا:

دارای عطر و طعم مناسب، اسید چرب ترانس پایین، دارا بودن اسیدهای چرب ضروری بدن، دارای بافت بکنواخت، عدم ماسیدگی در دهان
مشخصات محصول:

عدد یدی: 70-65

نقطه ذوب: 40-36

اسیدیته: ماکزیمم 0/05

پراکسید: ماکزیمم 0/5

رنگ قرمز: 3 – 1

اسید چرب ترانس: ماکزیمم 2

مارگارین صاف ماهان 16 زرد و سفید آماده بارگیری غیر رسمی و رسمی خرده و عمده انبار تهران