خرید روغن سبوس برنج قیمت عمده

روغن سبوس برنج 2لیتری با قیمت عالی ، بهترین مارک روغن سبوس برنج ، پخش کننده اصلی روغن سبوس برنج ، فروشنده عمده روغن سبوس برنج تهران

روغن سبوس برنج چیست؟
روغن سبوس برنج برای کلسترول که به نام روغن برنج نیز شناخته می شود، یکی از سالم ترین ها در جهان محسوب می شود و در بسیاری از کشورها با نام روغن شگفت انگیز یا روغن قلب سالم شناخته می شود. از سبوس دانه‌های برنج که پوشش‌های بیرونی سخت قهوه‌ای رنگ هستند، استخراج می‌شود، از این رو روغن سبوس برنج نامیده می‌شود.

روغن سبوس برنج از چیست؟
روغن سبوس برنج تصفیه شده برای کلسترول از لایه سبوس بسیار مغذی که بعد از لایه پوسته شلتوک دانه برنج را می پوشاند استخراج می شود.

خرید روغن سبوس برنج قیمت عمده روغن سبوس برنج 2لیتری با قیمت عالی ، بهترین مارک روغن سبوس برنج ، پخش کننده اصلی روغن سبوس برنج ، فروشنده عمده روغن سبوس برنج تهران

خرید روغن سبوس برنج قیمت عمده

آیا روغن سبوس برنج تصفیه شده سالم است؟

روغن سبوس برنج تصفیه شده به طور کلی به عنوان یک روغن سبک در نظر گرفته می شود و برای مدیریت کلسترول مفید است، به کاهش تری گلیسیرید معروف است و گزینه ای عالی برای کسانی است که بیماری قلبی دارند. همچنین به عنوان روغن قلب سالم و روغن کلسترول شناخته می شود به این معنا که کلسترول را دور نگه می دارد.

آیا روغن سبوس برنج برای سرخ کردن خوب است؟
روغن سبوس برنج تصفیه شده فیزیکی فورچون به دلیل نقطه دود بالای 232 درجه سانتی گراد (450 درجه فارنهایت) قابل توجه است. طعم ملایم آن، آن را برای روش های پخت با دمای بالا مانند سرخ کردن و سرخ کردن عمیق مناسب می کند.

آیا می توانم از روغن سبوس برنج برای پوستم استفاده کنم؟
بله، روغن سلامتی سبوس برنج فورچون حاوی اسکوالن است که به جوان ماندن پوست شما معروف است.

آیا می توانم از روغن سبوس برنج برای بهبود سلامت مو استفاده کنم؟
مصرف روغن سبوس برنج به طور کلی باعث رشد خوب مو می شود زیرا سرشار از امگا 3 و اسیدهای چرب است.

بهترین روغن سبوس برنج برای پخت و پز چیست؟

برندهای مختلفی وجود دارند که روغن سبوس برنج و روغن سبوس برنج مخلوط شده را با قیمت های مختلف عرضه می کنند. دو مورد از عوامل مهمی که کیفیت برتر روغن سبوس برنج را تعیین می کند، تازگی و منبع مواد اولیه است که ما در فورچون روی آنها تمرکز می کنیم. بنابراین، ما توصیه می‌کنیم روغن سبوس برنج تصفیه‌شده فورچون را تهیه کنید، زیرا این روغن در پیشرفته‌ترین تجهیزات تصفیه و بسته‌بندی بسته‌بندی شده و با بهترین مواد اولیه با کیفیت ساخته شده است.

روغن سبوس برنج در چه بسته بندی هایی موجود است؟
روغن سلامتی سبوس برنج فورچون در 6 بسته بندی مختلف عرضه می شود که عبارتند از کیسه 1 لیتری، بطری حیوان خانگی 1 لیتری، شیشه 2 لیتری، جار 5 لیتری، شیشه 15 لیتری و شیشه شیر 15 لیتری.

چرا باید روغن سلامتی سبوس برنج فورچون را بخرم؟
روغن سلامتی سبوس برنج فورچون دارای گاما اوریزانول است که نسبت HDL/LDL را بهبود می بخشد و کلسترول بد را کاهش می دهد و کلسترول خوب را در بدن شما افزایش می دهد. سرشار از اسکوالن و حاوی آنتی اکسیدان های طبیعی است. نقطه دود بالای آن نیز برای سرخ کردن مناسب است. این روغن همچنین به عنوان روغن کلسترول شناخته می شود به این معنا که از طریق مواد مغذی از کلسترول جلوگیری می کند.

روغن سبوس برنج ممکن است بزرگترین کالای کشاورزی کم استفاده در جهان باشد. تولید و فرآوری روغن سبوس برنج مشابه بسیاری از روغن های گیاهی دیگر است. این فصل مروری کوتاه بر فرآیند استخراج و تصفیه روغن سبوس برنج ارائه می‌کند و بر جنبه‌هایی از تولید و فرآوری روغن سبوس برنج تمرکز دارد که منحصر به فرد یا عجیب است.

علیرغم فراوانی بالقوه روغن سبوس برنج در تجارت جهانی، این روغن تنها یک بازیگر جزئی در کاربردهای روغن خوراکی محسوب می شود. اکثر روغن سبوس برنج تولید شده در بیشتر نقاط جهان فقط برای کاربردهای غیر خوراکی مناسب است.

روغن به دست آمده از سبوس اغلب به عنوان ذخیره صابون استفاده می شود زیرا سطح اسید چرب آزاد بالای سبوس برنج دارد که بلافاصله پس از آسیاب کردن تثبیت نمی شود. روغن سبوس برنج نیز به عنوان وسیله ای برای افزایش پایداری اکسیداتیو و در عین حال برای بهبود ارزش غذایی و ارتقای سلامت غذا به سیستم های غذایی اضافه می شود.

روغن سبوس برنج عمدتاً در ژاپن، تایلند، هند، چین و ویتنام تولید می شود. اسیدهای چرب اصلی در روغن سبوس برنج عبارتند از اسید اولئیک، اسید لینولئیک و اسیدهای پالمیتیک (معمولاً به ترتیب 42٪، 32٪ و 20٪). فعالیت لیپاز در طول استخراج روغن سبوس برنج منجر به افزایش مقدار FFA، مونو و دی آسیل گلیسرول می شود.

تری گلیسیریدها به طور کلی 83-86٪ از کل چربی های خنثی را تشکیل می دهند، در حالی که PLO، PLL و OOO تری گلیسرول های غالب در این روغن هستند.

غلظت فیتواسترول ها در روغن سبوس برنج بیشتر از روغن نباتی معمولی (32000 ppm) با ترکیب 54 درصد β-سیتوسترول، 20 درصد کامپسترول و 11 درصد Δ5-آونسترول است. روغن سبوس برنج منبع خوبی از توکوفرول است و میانگین محتوای توکوفرول در روغن سبوس برنج 860 ppm است. تحقیقات نشان داده است که روغن سبوس برنج دارای مزایای سلامتی مانند کاهش سطح کلسترول سرم، مهار تجمع پلاکتی، افزایش دفع صفرا در مدفوع و کاهش تصلب شرایین اولیه است.

خرید روغن سبوس برنج زرین تالیا قیمت عمده ، پخش کننده اصلی روغن سبوس برنج  ، فروشنده عمده روغن سبوس برنج ، مرکز فروش روغن سبوس برنج ، بهترین مارک روغن سبوس برنج

خرید روغن سبوس برنج قیمت عمده روغن سبوس برنج 2لیتری با قیمت عالی ، بهترین مارک روغن سبوس برنج ، پخش کننده اصلی روغن سبوس برنج ، فروشنده عمده روغن سبوس برنج تهران

خرید روغن سبوس برنج یک لیتری زرین تالیا

کاربردهای بالقوه روغن سبوس برنج برای سلامت کلی:

روغن سبوس برنج ممکن است چندین مزیت به دلیل آنتی اکسیدان های فعال زیستی داشته باشد که ممکن است برای سلامتی ما مفید باشد. تعدادی از مزایای تغذیه ای روغن سبوس برنج در زیر شرح داده شده است:

1. کاربردهای بالقوه روغن سبوس برنج برای کلسترول

روغن سبوس برنج به دلیل ترکیبات منحصر به فرد خود مانند γ-اوریزانول، توکوترینول ها و اسیدهای چرب تک و پلی غیراشباع ممکن است دارای خواص کاهش دهنده کلسترول باشد. این اجزای زیست فعال ممکن است مسئول کاهش سطح کلسترول بد با افزایش دفع صفرا باشند.

مواد زیست فعال روغن سبوس برنج همچنین ممکن است باعث کاهش چربی ها و چربی ها و افزایش سطح کلسترول خوب (لیپوپروتئین های با چگالی بالا) شود. این ممکن است تعادلی بین کلسترول خوب و بد ایجاد کند، که ممکن است برای سلامتی مهم باشد. 1،2 با این حال، مطالعات بیشتری برای پیشنهاد فواید روغن سبوس برنج برای سلامت انسان مورد نیاز است.

2. کاربردهای بالقوه روغن سبوس برنج برای دیابت

روغن سبوس برنج ممکن است خاصیت کاهش قند خون داشته باشد. روغن سبوس برنج، همراه با روغن کنجد که به عنوان روغن پخت و پز استفاده می شود، ممکن است سطح گلوکز پلاسما قبل و بعد از غذا را در بیماران دیابتی نوع 2 کاهش دهد.

این خواص ضد دیابتی روغن سبوس برنج ممکن است به دلیل مقدار بالای γ-اوریزانول باشد. ممکن است تولید انسولین را در بدن تحریک کند و با فعال کردن آنزیم‌های کبدی و کاهش سطح گلوکز خون، سطح گلوکز خون را تنظیم کند. بنابراین تشخیص و درمان مناسب ضروری است. بنابراین، لطفاً برای مدیریت سطح قند خود به روغن سبوس برنج اعتماد نکنید.

3. کاربردهای بالقوه روغن سبوس برنج برای پوست

فواید پوستی روغن سبوس برنج ممکن است با اسکوالن و توکوترینول ها مرتبط باشد. این آنتی اکسیدان ها ممکن است شبیه روغن های طبیعی پوست باشند که ممکن است به راحتی جذب پوست شوند و رطوبت آن را حفظ کنند.

روغن سبوس برنج ممکن است اثر ضد التهابی نیز داشته باشد، که ممکن است به ترمیم پوست در برابر اثرات مضر اشعه ماوراء بنفش کمک کند. از این رو، روغن سبوس برنج ممکن است در کرم‌های ضد آفتاب استفاده شود، با این حال، مشاوره پزشکی داشته باشید و خوددرمانی نکنید.

4. استفاده بالقوه از روغن سبوس برنج به عنوان یک آنتی اکسیدان

روغن سبوس برنج ممکن است به دلیل فیتوشیمیایی γ-اوریزانول دارای خواص آنتی اکسیدانی باشد. آنتی اکسیدان ها ممکن است به تقویت ایمنی بدن و مبارزه با بیماری های مختلف کمک کنند. این آنتی اکسیدان ها همچنین ممکن است با رادیکال های آزاد سرطان زا در بدن مبارزه کنند، بنابراین خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهند.

علاوه بر این، روغن سبوس برنج ممکن است برای کاهش وزن موثر باشد زیرا حاوی اسید اولئیک و اسید لینولئیک است که ممکن است به کاهش وزن و مدیریت چاقی کمک کند. علاوه بر این، ویتامین E روغن سبوس برنج ممکن است به بهبود عملکرد مغز و تعادل هورمون های غدد درون ریز کمک کند. با این حال، تحقیقات بیشتری برای مطالعه ماهیت آنتی اکسیدانی روغن سبوس برنج مورد نیاز است.

5. سایر کاربردهای بالقوه روغن سبوس برنج

روغن سبوس برنج ممکن است در مکمل های ورزشی برای رشد عضلات و بدنسازی استفاده شود. با این حال، قبل از استفاده از آن با یک متخصص تغذیه مشورت کنید. خوددرمانی نکنید.1
ترکیب روغن کنجد و روغن سبوس برنج ممکن است فشار خون بالا را با کاهش تری گلیسیرید، چربی ها، چربی ها و سطح کلسترول بد به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

اگرچه مطالعات فواید روغن سبوس برنج را در شرایط مختلف نشان می‌دهد، اما این موارد ناکافی هستند و نیاز به مطالعات بیشتر برای توسعه دامنه واقعی فواید روغن سبوس برنج بر سلامت انسان وجود دارد. علاوه بر این، هر فرد ممکن است واکنش متفاوتی به این گیاهان نشان دهد. بنابراین، مشورت با پزشک قبل از استفاده از روغن سبوس برنج برای هر بیماری ضروری است.

-روغن سبوس برنج یک لیتری زرین تالیا دارای نقطه دود و سوختگی بسیار بالا و مقاوم تا250 درجه سانتیگراد.
نسبت به سایر روغن ها کمتر جذب مواد غذایی می شود و به علت دوام و ماندگاری بالا قابل استفاده مجدد جهت سرخ کردن می باشد.

حاوی امگا 6 و آنتی اکسیدان ها از جمله اوریزانول و ویتامین ٍE می باشد که سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و با آثار سالخوردگی مبارزه می کند همچنین در پیشگیری از بیماری قلب و عروق مفید است .
مناسب پخت و پز ، سرخ کردن و سالاد.

به جهت اثرات درمانی مثبت (کاهش کلسترول و چربی خون) غذای سلامتی و روغن قلب و ضد کلسترول نامیده می شود .
دارای مجوزهای وزارت بهداشت و درمان جمهوری اسلامی ایران .

تولید و بسته بندی شده در کشور تایلند ، در پت یک لیتری می باشد .
بسته بندی یک لیتری ، 12 پت در کارتن می باشد .

روغن سبوس برنج :

روغن سبوس برنج در بسیاری از کشورها مانند ژاپن ، هند ، چین و اندونزی به عنوان روغن پخت مرسوم است.به دلیل نقطه دود بالا و عطر خاص بسیار عالی برای روغن سالاد و پخت می باشد.

روغن سبوس برنج غنی از حاوی مقادیر زیادی استرول گیاهی، توکوفرول ، توکوترینول اوریزانول واسکوالن که همگی غیر صابونی می باشند.

این ترکیبات باعث کاهش کلسترولLDLوتری گلیسریدها و افزایش کلسترول HDL گردش خون را تسهیل می بخشد ،ترشح هورمونی راتحریک می کند، درمان اختلالات عصبی، لطافت پوست راتقویت می کند.

RBO به دلیل ارزش غذایی بالای خود به دلیل غلظت بالای ترکیبات زیست فعال مفید برای سلامتی که به طور طبیعی در روغن وجود دارد، تبلیغ می شود. بزرگترین چالش برای امکان‌سنجی اقتصادی روغن سبوس برنج، محتوای بسیار بالای FFA آن است که منجر به تلفات بسیار بالای نفت در طول پالایش می‌شود.

اگرچه واکنش‌های استریفیکاسیون شیمیایی و آنزیمی برای به حداقل رساندن تلفات نفت در طول پالایش مورد بررسی قرار گرفته‌اند، اما طبق اطلاعات ما، این فرآیندها هنوز در مرحله توسعه و اثبات مفهوم هستند و به طور گسترده توسط صنعت مورد استفاده قرار نگرفته‌اند.

محصولات صنعتی مبتنی بر روغن سبوس برنج مانند بیودیزل و روان کننده ها مورد تحقیق قرار گرفته اند. با این حال، با توجه به در دسترس بودن نسبتا کم در بازار و هزینه بالاتر روغن سبوس برنج در مقایسه با سایر روغن های کالایی مانند روغن سویا و کانولا، بعید است که روغن سبوس برنج بتواند با سایر روغن های گیاهی به عنوان خوراک تولید محصولات زیستی صنعتی رقابت کند.

به نظر می رسد بازارهای ویژه مانند غذاهای کاربردی و مواد مغذی و کاربردهای با ارزش در لوازم آرایشی و دارویی راه های معقول تری برای گسترش بازارهای روغن سبوس برنجباشند.

مطالعات متعددی اثرات حلال‌های آلی سنتی را بر بازده و کمیت روغن سبوس برنج استخراج‌شده مقایسه کرده‌اند. تا آنجا که به راندمان استخراج و کیفیت RBO مربوط می شود، هگزان در حال حاضر یک انتخاب عالی در سراسر جهان برای استخراج RBO است.

چگونه از روغن سبوس برنج استفاده کنیم؟

غذای پخته شده در روغن سبوس برنج ممکن است کمتر روغنی باشد و طعم و مزه بهتری داشته باشد.2 می توانید از روغن سبوس برنج استفاده کنید:

برای کباب کردن، تفت دادن و ماریناد.
به عنوان سس سالاد.
به عنوان روغن پخت و پز برای سرخ کردن عمیق یا سرخ کردن

افراد باید قبل از استفاده از روغن سبوس برنج در مقادیر زیاد با پزشک متخصص مشورت کنند. علاوه بر این، توصیه می‌کنیم بدون تجویز پزشک، هیچ‌گونه درمان مداوم داروهای مدرن را با هر گونه داروی آیورودا یا گیاهی روغن سبوس برنج جایگزین یا قطع نکنید. آنها شما را با شکل و دوز آن بر اساس وضعیت سلامتی شما راهنمایی خواهند کرد.
عوارض جانبی روغن سبوس برنج:

افزایش مقدار روغن سبوس برنج در رژیم غذایی ممکن است عوارض جانبی خاصی ایجاد کند. عوارض جانبی روغن سبوس برنج ممکن است شامل موارد زیر باشد:

نفخ، گاز و ناراحتی معده.
این حاوی اسیدهای چرب امگا 6 است و در صورت مصرف زیاد ممکن است خطر ابتلا به سرطان را افزایش دهد.

ممکن است دارای فلزات سنگین مانند آرسنیک باشد. قرار گرفتن طولانی مدت آنها ممکن است برای سلامتی خطرناک باشد.
ممکن است سطح کلسیم خون را کاهش دهد و باعث کمبود کلسیم شود

بنابراین، نباید از روغن سبوس برنج برای خوددرمانی استفاده کنید. توجه به توصیه های پزشک و انجام آن تنها در صورت توصیه ضروری است.
اقدامات احتیاطی در مورد روغن سبوس برنج:

مطالعات سم شناسی مختلف نشان داد که در صورت مصرف متعادل، روغن سبوس برنج ممکن است جایگزین ایمن برای روغن خوراکی باشد. با این حال، اقدامات احتیاطی زیر باید در نظر گرفته شود:

شما نباید از روغن سبوس برنج خام استفاده کنید زیرا ممکن است حاوی فلزات سنگین و بقایای آفت کش باشد.
اگر ناراحتی معده دارید، مصرف روغن سبوس برنج را محدود کنید، زیرا ممکن است باعث ناراحتی شود.

بیماران مبتلا به کمبود کلسیم باید از استفاده از روغن سبوس برنج خودداری کنند، زیرا ممکن است سطح کلسیم خون را کاهش دهد.

تحقیقات بیشتری برای پیشنهاد استفاده ایمن از روغن سبوس برنج برای زنان باردار و شیرده مورد نیاز است. بنابراین، آنها باید قبل از شروع استفاده با پزشک مشورت کنند.
هنگام استفاده از آن برای کودکان و بزرگسالان، اقدامات احتیاطی بیشتری را انجام دهید.

تداخلات با سایر داروها:

روغن سبوس برنج حاوی γ-اوریزانول است که ممکن است به طور مثبت با داروهای خاصی تداخل داشته باشد که منجر به تداخل گیاه دارویی شود.

یک مطالعه (دوراجان و همکاران، 2016) نشان داد که مخلوط روغن سبوس برنج ممکن است به طور مثبتی از فعالیت یک داروی کاهش دهنده قند خون (گلی بن کلامید) برای کاهش سطح گلوکز خون در بیماران دیابتی نوع 2 حمایت کند. 4

با این حال، قبل از استفاده از روغن سبوس برنج با پزشک خود مشورت کنید. آنها شما را به راه بهتری برای داشتن آن راهنمایی می کنند. خوددرمانی نکنید.

از آنجایی که مضرات بالقوه خطرات بهداشتی و محیطی وجود دارد، حلال‌های جایگزین با الکل‌های زنجیره کوتاه به دلیل ایمنی بیشتر، سعی شده است RBO را استخراج کنند (Patel and Naik, 2004). به عنوان مثال، یک رویکرد جدید مبتنی بر حلال لیمونن توسعه یافته است.

میانگین مقدار روغن سبوس برنج استخراج شده با لیمونن در مقایسه با هگزان در شرایط مختلف پردازش به طور قابل توجهی بالاتر بود، در حالی که ویژگی های کیفی FFA، بازده PL و رنگ نیز در این RBO ها کمی بیشتر و تیره تر بود (Liu and Mamidipally، 2005؛ Mamidipally and Liu، 2004). ).

در مقابل، اسپارکس و همکاران. (2006) با استفاده از پروپان به 22.4 درصد از حداکثر بازده روغن سبوس برنج (در 0.76 مگاپاسکال و دمای محیط) دست یافت که بازده استخراج به طور قابل توجهی کمتر از بازده پایه استخراج هگزان 26.1 درصد بود.