خرید سس هالوپینو شهدین قیمت عمده

فروش سس هالاپینو شهدین | قیمت سس هالاپینو عمده رستورانی | خرید سس هالاپینو از تولیدکننده ، Jalapeño Pepper

یک شیشه سس تند هالوپینو با درب سفید.
پرسش و پاسخ درباره سس داغ خانگی
آیا سس تند خانگی با گذشت زمان تندتر می شود؟

نه، در واقع با گذشت زمان کمتر تند می شود. به نظر من سس تند بلافاصله پس از مخلوط شدن داغ تر است و حدود یک هفته بعد از بین می رود. یک سس تند تخمیر شده بیشتر از یک سس تند تخمیر نشده ملایم تر می شود.
سس تند خانگی چقدر ماندگاری دارد؟

سس تند خانگی حدود 3 ماه و گاهی بیشتر در یخچال شما باقی می ماند. برای بهترین نتیجه در یک ظرف شیشه ای و نه پلاستیکی نگهداری کنید.
چگونه می توانید متوجه شوید که سس تند خانگی بد شده است؟

بهترین راه برای تشخیص اینکه آیا سس تند خانگی به پایان رسیده است، زمانی است که رنگ آن به طور قابل توجهی کدر شده و شروع به بوی بدی می کند. آن را پرتاب کنید و یک دسته جدید بسازید!
آیا این سس تند را می توان کنسرو کرد و برای نگهداری طولانی تر در شیشه ها نگهداری کرد؟

بله کاملا. من در کنسرو کردن متخصص نیستم، اما می‌توانید این نکات و دستورالعمل‌ها را دنبال کنید تا یاد بگیرید.

شرکت تولیدی محصولات غذایی شهدین با ظرفیتی بیش از بیست هزار تن جهت تولید انواع رب، کمپوت، کنسرو غیر گوشتی، مربا و ترشی در حرکتی هدفمند و مشتری مدار با پشتوانه بیش از نیم قرن تجربه با متخصصین امر و استفاده از جدیدترین دستگاه ها و تکنولوژی روز، به کیفیتی مطلوب در تولید محصولات خود دست یافته است.

این شرکت ضمن احترام به (حق) مصرف کنندگان و با بهره گیری از آزمایشگاه های مجهز به منظور انجام تست های کیفیتی مربوطه موفق به دریافت استانداردهای ملی ایران و گواهینامه های معتبر دنیا درامر مدیریت کیفیت گردیده است.

جهت سفارش سس هالاپینو و اطلاع از قیمت با شماره تلفن 09127231586 تماس بگیرید.

محصولات تولیدی این شرکت با نام تجاری شهدین با بهره گیری از بهترین میوه های باغات استان خراسان رضوی تهیه و فرآوری می گردد و با استفاده از بسته بندی های مدرن وقابل رقابت ضمن در اختیار داشتن سهم مناسبی از بازار داخلی، مفتخر است که با ارائه سبد کالای کامل در بازارهای جهانی از جمله کشورهای روسیه، افغانستان، امارات متحده عربی و عراق شناخته شده است.

امید است با تلاش روز افزون همکاران و حمایت خریداران محترم بر قله های رفیع صنعت ایران عزیزمان استوار باشیم.

خرید سس هالوپینو شهدین قیمت عمده فروش سس هالاپینو شهدین | قیمت سس هالاپینو عمده رستورانی | خرید سس هالاپینو از تولیدکننده ، Jalapeño Pepper

خرید سس هالوپینو شهدین قیمت عمده

این سس تند jalapeño از فروشگاه محلی مورد علاقه من تاکو، Pancho’s الهام گرفته شده است. بافت ضخیم تری دارد زیرا از فلفل هالاپینو پوره شده تشکیل شده است و صاف نمی شود. من همیشه یک دسته از این سس تند در دست دارم تا همه غذاهای مورد علاقه‌ام مانند تاکو، انچیلادا، برنج، چیلی، تخم‌مرغ، سوپ و غیره را طعم‌دار کنم.

چرا این دستور العمل کار می کند

دستور العمل آسان و مبتدی دوستانه – هر کسی می تواند آن را درست کند!
با نگه داشتن یا برداشتن دانه ها می توانید میزان تند بودن آن را کنترل کنید.
فقط 5 ماده
ماه ها در یخچال نگهداری می شود.
بدون گلوتن و وگان.

یک بطری چوب پنبه‌دار سس تند Jalapeño با jalapeño تازه در پس‌زمینه.
مواد ضروری

فلفل چیلی – این دستور به فلفل هالاپینو نیاز دارد، اما از نظر فنی می توانید این سس تند را تقریباً با هر فلفل تند که دوست دارید درست کنید. به خصوص با فلفل های سرانو و فلفل هابانرو یا اسکاچ به خوبی کار می کند.
سرکه – من از سرکه سفید ساده برای دستور غذا استفاده می کنم، اما می توانید از سرکه سیب، سرکه شراب سفید، سرکه شراب قرمز، سرکه برنج بدون مزه یا حتی آبلیمو نیز استفاده کنید.

تجهیزات مفید

مخلوط کن یا غذاساز – یکی از اینها برای تهیه سس تند خانگی کاملا ضروری است. من ترجیح می دهم از مخلوط کن استفاده کنم، اما یک غذاساز با قدرت بالا نیز می تواند کار کند – فقط اجازه دهید تا زمانی که پوره فلفل خوب و یکدست شود کار کند. من همچنین سس تند را با استفاده از مخلوط کن غوطه ور درست کرده ام – فقط تمام مواد را در یک شیشه مزون بزرگ مخلوط کنید.

یک کاسه کوچک سس تند Jalapeño با یک قاشق و jalapeño در پس زمینه.

دستورالعمل گام به گام

ساقه ها را از هالاپینو جدا کرده و هر کدام را از وسط به دو نیم کنید. در صورت تمایل از یک قاشق برای جدا کردن دانه ها برای حرارت کمتر استفاده کنید.
هالاپینو را به همراه سیر، نمک، 2 قاشق غذاخوری سرکه و آب به مخلوط کن اضافه کنید.

آنقدر هم بزنید تا کاملا یکدست شود. بسته به مخلوط کن شما ممکن است چند دقیقه طول بکشد. بچشید و در صورت تمایل نمک و/یا سرکه بیشتری اضافه کنید.
سس تند را به شیشه بریزید و تا 3 ماه در یخچال بگذارید.

سس داغ را تخمیر کنید

اخیراً شروع کردم به تخمیر ساده و سریع سس تند خانگی خود قبل از نگهداری آن در یخچال. برای انجام این کار، فقط آن را در دمای اتاق، با پوشش آزاد، حدود یک روز بگذارید. فرآیند تخمیر طعم عمیق‌تر و پیچیده‌تری ایجاد می‌کند و به کاهش کمی گرما کمک می‌کند. به دلیل نمک و سرکه، سس تند خراب نمی شود.

سس داغ را بپزید

برای طعم ملایم‌تر و ملایم‌تر، می‌توانید سس تند را در تابه‌ای برای چند دقیقه گرم کنید تا مقداری از طعم تند سیر خام را بپزید. فلفل های مخلوط شده را در قابلمه ای بریزید و روی حرارت متوسط ​​بپزید و مدام هم بزنید، حدود 2 دقیقه یا تا زمانی که رنگ آن به سبز تیره تر و تیره تر تغییر کند. آن را از روی حرارت بردارید و بگذارید کاملا خنک شود و سپس به شیشه منتقل کنید و در یخچال نگهداری کنید.

وقتی زمان برداشت نزدیک می شود، تهیه سس تند یکی از کارهای مورد علاقه ما برای انجام فلفل هالاپینو است. ما برای افزودن مقدار زیادی سس تند به هر غذا، صبح یا شب، معروف هستیم.

این یک دستور اولیه برای یک سس تند ساده است. طعم فلفل ها و همچنین سیر و پیاز با تفت دادن آن ها در تابه چدنی به هم می رسند. این دستور پخت تخمیر نشده است، بنابراین می توان آن را به سرعت تهیه کرد و بلافاصله سرو کرد.

همچنین می توانید بگذارید چند روز در یخچال بماند و همه طعم ها با هم مخلوط شوند. اگر دستور سس تند هابانرو ما را دوست داشتید، این سس سبز را نیز دوست خواهید داشت!

پرش به دستور غذا
دستور چاپ
سس تند
سس داغ (ویدئو):
چرا این دستور سس تند را دوست خواهید داشت

این یک راه عالی برای استفاده از یک برداشت بزرگ از فلفل هالاپینو است.
بسیار پرکاربرد است برای طعم شخصی تر می توانید مواد اضافی را آزمایش کنید.

طعم آن در انواع غذاها، از تاکوی مرغ گرفته تا پیتزا، عالی است.
همه مواد تشکیل دهنده را به راحتی در یک فروشگاه مواد غذایی استاندارد پیدا می کنید.
این سس را می توانید با هر نوع ژالاپنیو که دوست دارید درست کنید. بله، انواع مختلفی از s وجود دارد!

خیلی تند نیست این یک سس عالی برای دوستان و اعضای خانواده است که ممکن است به غذاهای تند حساس باشند. همچنین می توانید آن را با اضافه کردن فلفل سرانو تندتر کنید.
این دستور به اندازه کافی سس درست می کند. (حدود 2-3 فنجان). ما معمولاً ظرف یک هفته از آن استفاده می کنیم و حتی مقداری از آن را با دوستان و خانواده خود به اشتراک می گذاریم.

سس تند
در مورد مواد تشکیل دهنده

هالاپنیوس سبز. در حالی که هالاپینو قرمز یک سس تند عالی ایجاد می کند، سس سبز را راحت تر پیدا می کنید (مگر اینکه خودتان آن را بسازید). با زغال کردن آنها در یک ماهیتابه چدنی، طعمی استثنایی و دودی خواهید داشت.

پیاز و سیر. این مواد ضروری به سس تند غنا می بخشند. تفت دادن آنها در تابه لقمه قابض را از بین می برد و شیرینی لطیف و کاراملی به آن اضافه می کند.
زیره. این ادویه اصلی در آشپزخانه ما برای پخت غذاهای خوشمزه هندی، سس ها و سالسا است. اگر احساس علاقه دارید، سعی کنید دانه های زیره خود را برشته و آسیاب کنید تا طعمی زنده داشته باشید!
گشنیز. در حالی که این گیاه مورد علاقه همه نیست، اما برای دستور پخت این سس تند ضروری است. هنوز خجالت نکشید، زیرا خیلی هم قدرتمند نیست.

قند. یک لمس شکر بدون زیاده روی به اندازه کافی شیرینی می دهد. اگر ترجیح می‌دهید اجازه دهید قندهای طبیعی خودشان صحبت کنند، از این ماده صرفنظر کنید. اما، ما فکر می کنیم که در این سس کمی پیشرفت می کند.

سرکه سفید و آب. اجزای مایع سس به رسیدن به قوام مناسب کمک می‌کنند و در عین حال اسیدیته را برای نگهداری طولانی‌تر و طعمی خوش طعم می‌افزایند. اگر مایل هستید، کمی آب لیموترش تازه اضافه کنید تا طعم مرکباتی بیشتری داشته باشد.

نمک. نمک دریا، نمک کوشر یا نمک معمولی غذا همگی گزینه های خوبی هستند. نمک به تشدید طعم ها کمک می کند و همه آن را با هم ترکیب می کند.

ممکن است فکر کنید اشتباه کردن با فهرست موادی مانند این سخت است، اما جادو در روش تهیه اتفاق می افتد. تابه چدنی خود را آماده کنید!

طرز تهیه سس داغ Jalapeno

این دسته به یک پوند فلفل تازه جالاپینو متکی است.

معلوم شد که 11 مورد از این زیبایی های متوسط ​​هستند:

1 پوند فلفل چیلی jalapeno

با عرق کردن 1/2 پیاز و 2 حبه سیر کامل و پوست کنده روی حرارت متوسط ​​در مقداری روغن شروع می کنیم.

اضافه کردن پونه کوهی مکزیکی و زیره به پیاز

وقتی پیاز شروع به قهوه ای شدن کرد می توانید اضافه کنید:

1 قاشق چایخوری پونه کوهی مکزیکی پونه کوهی مکزیکی چیست؟
1/4 قاشق چایخوری زیره سبز (اختیاری)
مقداری فلفل سیاه تازه خرد شده

به طور خلاصه بپزید و سپس اضافه کنید:

هالاپنوهای شسته شده و بدون ساقه
3/4 فنجان سرکه سفید
1/2 فنجان آب
1/2 قاشق چایخوری نمک

اضافه کردن یک پوند ژالاپنو به تابه

بگذارید به جوش بیاید و سپس همه چیز را به همراه مخلوط کن اضافه کنید:

8-10 شاخه گشنیز
آب 1 لیموترش

اضافه کردن مواد به مخلوط کن

و حالا یک چرخش خوب به آن بدهید!

من معمولا آن را کمی ضخیم می گذارم اما اگر بخواهید می توانید آن را رقیق تر هم بزنید.

سس تند سبز بعد از مخلوط کردن همه مواد

سلام سس داغ Jalapeno!

آن را مزه کنید اما به خاطر داشته باشید که دارای زیپ واقعی است، بنابراین شاید فقط یک طعم کوچک

اگر همه چیز طبق برنامه پیش می رفت، حتی کوچکترین سلیقه ها باید داشته باشند:

تیزی آتشین از jalapenos
لب کوبنده از سرکه
نکته ای از شیرینی پیازهای سرخ شده
کمی طعم و عطر بیشتر از پونه کوهی مکزیکی

در اینجا یک دستور العمل آسان برای یک سری سس داغ Jalapeno خانگی آورده شده است. از یک پوند jalapenos استفاده می کند، بنابراین خود را هشدار داده شده در نظر بگیرید!

این طعم تازه و پر جنب و جوشی دارد که از سس های تند خریداری شده در فروشگاه دریافت نخواهید کرد. عالی

و با مقدار سرکه در هر بطری باید حداقل یک ماه در یخچال نگهداری شود. (توجه: دستورالعمل برای کنسرو کردن یا نگهداری طولانی مدت طراحی نشده است.)

یک پوند ژالاپنو سس تند کافی برای سه 5 اونس درست می کند. بطری ها

سه 5 اونس. بطری های سس داغ Jalapeno

برای ذخیره سازی، می توانید بطری های سس تند قدیمی خود را ذخیره کنید، هر کدام را با یک دلار در آمازون بخرید، یا به سادگی از یک شیشه کوچک میسون استفاده کنید.

فلفل هالوپینو خواص زیادی دارد . هالوپینو دارای مقادیر زیادی ویتامین A و C است . هالوپینو بسیار کم کالری است و دارای فیبر زیادی است . دارای املاح و ویتامین هایی است که موجب کاهش خطر ابتلا به می شود. افرادی که رژیم لاغری دارند نیز می توانند از هالوپینو استفاده کنند چون کلسترول و چربی ندارد و دارای مقادیر زیادی فیبر ، املاح ، ویتامین ها و مواد معدنی است و مقادیر کربوهیدرات آن بسیار ناچیز است.

استفاده از فلفل تند و گرمایی که به واسطه آن در بدن ایجاد می شود می تواند از ابتلا به بیماری دیابت ، بیماری های قلبی ، عروقی و تاثیر مثبتی داشته باشد و حتی روند پیشرفت این بیماریها را تا حدودی کند

محتویات سس هالاپینو شهدین
آب
نمک
سرکه
فلفل هالوپینو
سیر
ادویه
ویژگی های سس هالاپینو شهدین
دارای مواد طبیعی
بسته بندی ۱۲ عددی
۳۷۰ گرم (+- ۱۵)
دارای نشان حلال
بهترین کیفیت
دارای نشان استاندارد

نکاتی برای موفقیت

هنگام استفاده از فلفل دلمه ای داغ از دستکش استفاده کنید یا کپسایسین می تواند ساعت ها روی دستان شما بماند و بسیار دردناک باشد.
فلفل چیلی می تواند از نظر حرارت بسیار متفاوت باشد. اگر هالاپنیو شما به خصوص داغ است، قبل از مخلوط کردن، دانه ها و دنده ها را با قاشق بردارید.

مطمئن شوید که سس تند را کاملا مخلوط کنید تا بافت آن بسیار صاف باشد. اگر هنوز مقداری تکه‌ها باقی مانده است یا اگر سس تند رقیق‌تری را ترجیح می‌دهید، می‌توانید آن را از یک صافی یا صافی مشبک رد کنید.

تخمیر اختیاری است اما برای افزودن عمق طعم و کاهش حرارت توصیه می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که چند روز قبل از گذاشتن در یخچال اجازه دهید روی پیشخوان بماند تا طعم و مزه پیدا کند.

سعی کنید این سس تند را با چند نوع مختلف فلفل تند مانند فلفل کاین، فلفل فرزنو یا هابانرو درست کنید تا طعم و سطح حرارت را تغییر دهید.
همچنین می توانید ادویه های مختلفی مانند پیاز، زیره یا گشنیز را برای افزودن طعم های مختلف به آن اضافه کنید.

میوه هایی مانند انبه، آناناس یا آب لیموترش را به سس تند خود اضافه کنید تا گرمای شیرین گرمسیری داشته باشید.
اگر بافت نازک‌تری را ترجیح می‌دهید، سس تند را صاف کنید.

طرز تهیه سس تند

چیزی که من در مورد این سس دوست دارم این است که تقریباً همه چیز در آن را می توان در باغ پرورش داد. اگر هنوز شروع به کاشت فلفل خود نکرده اید، باید امسال را با یک باغ ساده سالسا شروع کنید! در اینجا طرز تهیه سس تند آورده شده است.

عناصر:

½ پوند فلفل هالاپینو، حدود 6 فلفل بزرگ
½ پیاز متوسط، ربع شده
2 حبه سیر، له شده و از وسط نصف شده
10 شاخه گشنیز تازه، درشت خرد شده
⅔ فنجان سرکه سفید
1 قاشق چایخوری شکر
1 قاشق چایخوری نمک
½ قاشق چایخوری زیره
1 فنجان آب (به میزان لازم)
روغن نباتی یا زیتون، حدود 1/2 قاشق چایخوری برای پوشاندن تابه

* حدود 2.5 فنجان سس تند یا حدود 3 تا 4 بطری پف دار 5 اونس را می سازد.

مراحل:

مقداری روغن را در یک تابه چدنی روی حرارت متوسط ​​قرار دهید. هالاپینو، پیاز و سیر را حدود 5 دقیقه تفت دهید و مواد را با انبر برگردانید تا یکدست شود.
فلفل‌های سرخ شده را از ماهیتابه خارج کرده و با احتیاط به صورت حلقه‌ای روی تخته برش دهید. ما ترجیح می‌دهیم دانه‌ها را برای سادگی کنار بگذاریم، اما در صورت تمایل می‌توانید آن‌ها را در این مرحله حذف کنید.

هالاپنیو و پیاز تفت داده شده را در یک قابلمه متوسط ​​با حدود 1 فنجان آب به مدت 5 دقیقه دیگر بجوشانید.
سیر، نمک، زیره و شکر را اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط شوند. 1 دقیقه دیگر بجوشانید.

آن را از روی حرارت بردارید و مخلوط پخته شده را به همراه گشنیز و سرکه در مخلوط کن بریزید.

مخلوط کنید تا یکدست شود و اجازه دهید در دمای اتاق خنک شود.
با اضافه کردن نمک و/یا زیره بیشتر مزه دار کنید.

با استفاده از یک قیف کوچک به بطری‌های سس تند، شیشه‌های مزون یا ظرف دربسته دیگری که انتخاب می‌کنید، اضافه کنید.

طرز تهیه سس تند
سوالات متداول دستور العمل
چگونه سس تند را غلیظ یا رقیق کنم؟

برای غلیظ شدن سس، آن را روی حرارت ملایم بجوشانید تا کم شود. این فرآیند مقداری از رطوبت را از بین می برد، اگرچه ممکن است طعم را به خطر بیندازد. سعی کنید برای شروع با مایع کمتری شروع کنید، زیرا رقیق کردن سس بسیار آسان تر است. برای گزینه های بیشتر، مقاله ای در مورد نحوه غلیظ کردن سس تند داریم.

برای رقیق کردن سس، سرکه و/یا آب اضافی را در مقادیر کم اضافه کنید. برای تست قوام مخلوط کنید و هر بار 1-2 قاشق غذاخوری اضافه کنید.
ماندگاری این سس تند چقدر است؟

سس را در یخچال نگهداری کنید و ظرف یک هفته مصرف کنید. برای نگهداری طولانی تر، سطح pH سس تند خود را تست کنید و مقدار آن را زیر 4.0 قرار دهید.

ممکن است لازم باشد مقدار سرکه را تنظیم کنید تا به pH مناسب برای نگهداری طولانی مدت دست یابید. طبق تجربه ما، pH این سس تند همیشه زیر 4.0 بوده است، اما آبی که استفاده می کنید ممکن است از نظر اسیدی متفاوت باشد.

در هر صورت، ما همیشه این سس را قبل از فاسد شدن خوب استفاده می کنیم. به راحتی می توان آن را روی هر چیزی و همه چیز رها کرد.
آیا می توانم از انواع دیگر فلفل استفاده کنم؟

آره! همه ما در مورد آزمایش هستیم. سعی کنید چند فلفل سرانو را برای سس تندتر اضافه کنید. اگر هر گونه تغییر یا جایگزینی را امتحان کردید، در نظرات به ما اطلاع دهید که چگونه نتیجه داده است، زیرا ممکن است مجبور باشیم خودمان آن را امتحان کنیم.

آیا می توانم گشنیز را حذف کنم؟

گشنیز کلید طعم و مزه این سس تند است. در حالی که ما هرگز آن را بدون گشنیز درست نکرده‌ایم، می‌توانید با گیاهان مختلف آزمایش کنید و ببینید که چگونه می‌شود.

اگر از طرفداران گشنیز نیستید، هنوز هم توصیه می کنم این دستور غذا را امتحان کنید. طعم ها با هم ترکیب می شوند تا یک جوهره منحصر به فرد ایجاد کنند که بر گشنیز متمرکز نیست.
این سس روی چه چیزی بهتر می آید؟

این سس تند به ویژه روی غذاهای مکزیکی مانند تاکو، انچیلادا و برنج و لوبیا بسیار خوب است. با این حال، این یک سس روزانه عالی است، روی پیتزا، پنیر و کراکر، تخم مرغ و حتی ساندویچ شگفت انگیز است!