خرید روغن سرخ کردنی داتام قیمت عمده

خرید روغن سرخ کردنی داتام قیمت عمده | بهترین مارک روغن سرخ کردنی برای فستفود | قیمت عمده روغن سرخ کردنی | پخش کننده اصلی روغن سرخ کردنی تهران | فروشنده عمده روغن سرخ کردنی

روغن کنجد و کانولای داتام چه ویژگیها و خواصی دارد؟ خرید روغن مایع سرخ300لیتر روغن مایع مخلوط200لیتر ، قیمت روغن 5 کیلویی 40 حلب

ابتدا باید یادآور شویم که روغن کانولا به علت دارا بودن بیشترین امگا3 در بین روغنهای گیاهی و دارا بودن مقادیر بالای پیوند تک غیر اشباع(خاصیت نزدیک به روغن زیتون) و نیز داشتن کمترین مقدار چربی اشباع یکی از روغنهای بسیار مفید برای سلامتی می­باشد. تنها نقطه ضعف این روغن نداشتن آنتی اکسیدان طبیعی است که ماندگاری این روغن را کم می­کند.

جهت سفارش روغن و اطلاع از قیمت با شماره تلفن 09127231586 تماس بگیرید.

سفارش روغن پخت و پز با تاریخ مصرف یکساله، ارزانترین قیمت روغن نباتی حلب 5 کیلوی ، خرید روغن سرخ کردنی بدون پالم 1 لیتری 3000 عدد

داتام با ترکیب دقیق و علمی 40درصد روغن کنجد خالص و 60 درصد کانولای خالص توانست با آنتی اکسدانهای قوی و طبیعی روغن کنجد(بدون مواد نگهدارنده) این مشکل را حل نماید.

این روغن به دلیل امگا3 بالا و ترکیب مناسب اسیدهای چرب امگا 3،6،9 و نیز خواص بی­نظیر روغن کنجد یکی از بهترین روغنها برای سلامت بدن به ویژه تنظیم چربی، فشارخون و کلسترول به شمار میرود ضمن اینکه امروزه ثابت شده است که امگا 3 میتواند به کنترل قند خون نیز کمک کند. نکته : جهت حفظ امگا 3 این روغن مفید،بهتر است برای سالاد ، پخت و پز خانگی و سرخ کردن سطحی استفاده شود.

خرید روغن سرخ کردنی داتام قیمت عمده خرید روغن سرخ کردنی داتام قیمت عمده | بهترین مارک روغن سرخ کردنی برای فستفود | قیمت عمده روغن سرخ کردنی | پخش کننده اصلی روغن سرخ کردنی تهران | فروشنده عمده روغن سرخ کردنی

خرید روغن خوراکی داتام (بسته ۱۲تایی)

روغن سرخ کردنی داتام شامل روغن‌های سالم و خالص آفتابگردان ، کنجد و کانولا با بهترین نسبت ترکیب و دارای نقطه‌ی دود بالا، جهت عموم مصارف خانگی مناسب می‌باشد.

بسته ۱۲تایی روغن داتام شامل ۱۲ بطری روغن داتام هر بطری به وزن خالص ۸۰۰ گرم(۸۵۰ سی‌سی) می‌باشد.
روغن داتام شامل روغن‌های سالم و خالص آفتابگردان، کنجد و کانولا با بهترین نسبت ترکیب و دارای نقطه‌ی دود بالا جهت مصارف خانگی اعم از خوراکی و سرخ‌کردنی مناسب می‌باشد. این روغن شامل امگا 3، ویتامین E و سه آنتی اکسیدان (سزامول، سزامولین و سزامین) می باشد.

وجود روغن کانولا بدلیل داشتن ترکیب متوازنی از اسیدهای چرب اشباع ، تک غیراشباع و چند غیر اشباع از مزایای کاربردی خاصی برخوردار است. وجود مقادیر قابل توجهی اسید اولئیک( تک غیر اشباع) در روغن کانولا سبب شده است این روغن مقاومت خوبی در فرآیندهای حرارتی از جمله سرخ کردن عمقی داشته باشد.
برخی از فواید

سلامتی و شادابی پوست
کاهش فشارخون بالا

خرید 150عدد روغن مایع معمولی و 100عدد روغن سرخ 2.7لیتر. پیشگیری از افسردگی و بیماری‌های روحی روانی
پیشگیری از گرفتگی عروق قلبی ریوی و سکته‌های قلبی ، خرید روغن مایع سرخ کردنی درجه یک – با تاریخ تولید روز – تحویل درب

خرید روغن مایع مصرف خانوار مخصوص سرخ کردنی و مخصوص پخت و پز با برندهای داتام

خرید روغن سرخ کردنی داتام قیمت عمده خرید روغن سرخ کردنی داتام قیمت عمده | بهترین مارک روغن سرخ کردنی برای فستفود | قیمت عمده روغن سرخ کردنی | پخش کننده اصلی روغن سرخ کردنی تهران | فروشنده عمده روغن سرخ کردنی

خرید روغن خوراکی داتام (بسته ۶تایی)

چرا روغن تصفیه داتام را به جای روغن بکر توصیه میکنید؟
متاسفانه امروزه برخلاف قدیم کشت ارگانیک مرسوم نیست و استفاده از کودها و سموم کشاورزی به خصوص در خاورمیانه رواج دارد و از طرفی نگهداری غیر اصولی دانه­ های روغنی باعث بالا رفتن اسیدیته و پراکسید روغن می شود که در روغن تصفیه داتام همه این آلایندهها به طور کامل از روغن بکر حذف می­شود.

سفارش روغن مایع سرخ کردنی 400 کیلوگرم-روغن مایع مخصوص پخت و پز 1600 کیلوگرم

از طرفی روغنهای داتام به علت دارا بودن شاخصهای کیفی بسیار خوب نظیر: اسیدیته و پراکسید نزدیک به صفر(حد مجاز استاندارد اسیدیته 0/1 و پراکسید 5 میباشد) و نیز درصد بسیار پایین فلزات سنگین مانند سرب و آرسنیک(به طور میانگین یک دهم حد مجاز استاندارد) یکی از باکیفیت ترین روغنها در کشور شناخته می­شود.

خرید روغن مایع پخت و پز بطری های 2700 گرمی یا 1800 گرمی

چرا متخصصین سرخ کردنی را توصیه نمی کنند؟
جذب روغن زیاد و عوارض چاقی بالا رفتن فساد پذیری روغن در تماس با حرارت احتمال از بین رفتن(ترانس شدن) اسیدهای چرب مفید روغن مانند امگا3 نکته مهم: برشته شدن و سوختن غذا میتواند ماده خطرناک آکریلامید تولید کند که زاست.

چه عواملی باعث فساد روغن می شود؟

تماس طولانی روغن با هوا، نور، رطوبت و به خصوص حرارت باعث فساد روغن می­شود. نکات زیر قابل توجه است: چنانچه روغن بکر تهیه میکنید از تازه بودن آن اطمینان حاصل کنید. در مصرف غذاهای سرخ شده که هیچ اطلاعی از نوع و مدت استفاده از روغن آن را ندارید احتیاط نمایید. ماندگاری مغزهای روغن دار مانند گردو و پسته و… در داخل پوسته آنها بسیار بیشتر است. روغنها را در ظروف دربسته کوچک و دور از نور و حرارت نگهداری کنید.

خرید روغن سرخ کردنی حلبی 16 کیلویی

خرید روغن مایع سرخ کردنی و پخت و پز تولید داخل

چرا روغنهای جامد با ترانس بالا مضرند؟
باید یادآور شویم که برای ماندگاری بیشتر و تحمل حرارت بالا، روغنهای مایع را به جامد تبدیل میکنند(اصطلاحا”هیدروژنه میکنند) و این کار دو ضرر عمده برای سلامت بدن دارد: اول اینکه روغن مفید غیر اشباع تبدیل به اشباع می­شود که مشکلات قلبی و عروقی را به وجود می­ آورد.

دوم اینکه در این فرآیند چربی غیر طبیعی و بسیار مضر”ترانس” تولید می­شود که برای سلامت بدن به خصوص قلب و عروق بسیار مضر است. )استفاده از این روغن در غذاهای آماده، انواع شیرینیها، چیپس و …. باعث بروز بسیاری از بیماری­ها شده است و امروزه در بسیاری از کشورهای اروپایی تولید آن محدود و منع شده است

خرید روغن مایع سرخ کردنی555 گالن 2/700لیتری روغن پخت وپز185گالن2/700لیتری /تایید کارشناس ، خرید روغن مایع پخت و پز 3 لیتری خالص استاندارد و درجه یک مورد تایید وزارت بهداشت و بازرگانی مقدار 13000 لیتر

چگونه روغنهای فاسد(پراکسید بالا) را تشخیص دهیم؟
با اندازه گیری پراکسید روغن در آزمایشگاه میتوان میزان پراکسید را مشخص کرد ولی علائم ظاهری مانند بوی تند و غیر طبیعی، رنگ تیره تر از طبیعی و مزه غیر عادی از علائم فساد روغن است.

چه روغنهایی نباید مصرف کنیم؟
روغنهای مایع با پراکسید بالا(اصطلاحاً فاسد) که زا هستند، همچنین روغن های جامد دارای چربی ترانس بالا و بسیار مضر برای قلب و عروق می باشند.

خرید روغن خوراکی حلب 17 کیلوگرمی سرخ کردنی  روغن سرخ کردنی 1000 کیلو ، خرید روغن مایع سرخ کردنی 200لیتر-روغن مایع پخت و پز 200لیتر ، سفارش روغن سرخ کردنی مایع 1000لیتر مایع خوراکی 1000لیتر نمونه