خرید روغن مایع نگین نهاوند قیمت عمده

خرید روغن مایع نگین نهاوند قیمت عمده ، قیمت روغن مایع 17 کیلویی ، خرید روغن خوراکی 20 لیتری ، عمده فروش روغن ، فروش عمده روغن سرخ کردنی ، فروش عمده روغن مایع خوراکی

شرکت کشت صنعت خزل فعالیت خود را در سال 1389 شروع و افتخار دارد در زمینه تولید انواع روغن‌های خوراکی و خوراک دام و طیور و همچنین اسید‌های چرب به مردم عزیز ایران خدمتگذاری می‌کند.

خرید روغن مایع نگین نهاوند قیمت عمده خرید روغن مایع نگین نهاوند قیمت عمده ، قیمت روغن مایع 17 کیلویی ، خرید روغن خوراکی 20 لیتری ، عمده فروش روغن ، فروش عمده روغن سرخ کردنی ، فروش عمده روغن مایع خوراکی

خرید روغن مایع ذرت نگین نهاوند قیمت عمده

دانه سویا به خاطر کیفیت بالای روغن و پروتئین آن از ارزش بالایی برخوردار است. کنجاله سویا در کارخانه‌های مدرن از دانه سویا استحصال می‌شود و منبعی سرشار از پروتئین و انرژی است.. کنجاله به دو روش از سویا به دست می‌آید که عبارتند از: روش استحصال حلال و روش فشار مکانیکی. روش استحصال حلال با استفاده از گاز هگزان، هم اکنون متداول‌ترین روش برای استخراچ روغن سویا و در نتیجه تولید کنجاله سویا است.

روغن کلزا سرشار از آلفا توکوفرول هاست که منبع اصلی ویتامین E میباشد. حلب 16 کیلویی اسید چرب خرید روغن سرخ کردنی عمده
روغن کلزای نگین نهاوند با بهره گیری از دانش روز دنیا در تصفیه و پالایش، با کمترین رنگ و بهترین کیفیت تولید می شود .

قیمت روغن مایع سرخ کردنی 3 لیتری خالص استاندارد و درجه یک مورد تایید وزارت بهداشت و بازرگانی مقدار 13000 لیتر

روغن مایع کلزا با دارا بودن مقاومت بالا این امکان را به ما می دهد که پایه ثابت روغن های سرخ کردنی باشد.
همچنین به دلیل وجود ماده شیمیایی کولین و مشتقات آن باعث جلو گیری از بیماری کبد چرب میشود. این روغن تاثیر بسزایی در بتاخیر انداختن اختلالات آلزایمر دارد. قیمت روغن نگین نهاوند

روغن کلزا از نظر ترکیبات اسید چرب شباهت زیادی به روغن زیتون دارد و همچنین دارای درصد بالای اسید های چرب غیر اشباغ نظیر اسید اولئیک (60 درصد) و اسید لینولنیک (10 درصد) میباشد که بعد از روغن زیتون از نظر ارزش غذایی در بین جربی های نباتی خوراکی مقام دوم را داراست.

وغن کلزا: این روغن تعادلی از اسیدهای چرب امگا 3 ، 6 و 9 دارد که برای مفصل ، مغز و سلامت قلب مفید است و امگا 3 بیشتری نسبت به روغن زیتون دارد خرید روغن مایع پخت و پز 1.5 لیتری – 3000 گالن 1.5 لیتری-

خرید روغن مایع نگین نهاوند قیمت عمده خرید روغن مایع نگین نهاوند قیمت عمده ، قیمت روغن مایع 17 کیلویی ، خرید روغن خوراکی 20 لیتری ، عمده فروش روغن ، فروش عمده روغن سرخ کردنی ، فروش عمده روغن مایع خوراکی

خرید روغن مایع کلزا نگین نهاوند قیمت عمده

روغن تصفیه آفتابگردان ، روغن تصفیه شده سویا روغن کُلزا روغنی است که از دانه‌های کلزا به دست می‌آید.

روغن کلزا تنها روغن دارای مقدار قابل توجه اسید چرب لینو لنیک یا همان امگا 3 است همچنین بیشترین درصد امگا 9 (63-65)، امگا3 (9-11) و امگا 6 (9-23) را دارد. روغن کلزا نظیر روغن های ذرت، آفتابگردان و سویا در کاهش کلسترول کل، لیپوپروتئین های دارای چگالی کم (LDL) خون و همچنین در فعالیت پلاکت ها و انعقاد خون موثر است.

روغن کانولا در حال حاضر یکی از پرمصرف ترین روغن های گیاهی در سرتاسر جهان است. از این روغن برای سرخ کردن و پخت وپز استفاده می شود و در ایالات متحده آمریکا از آن در ترکیب فرآورده هایی نظیر سُس های سالاد و مارگارین نیز استفاده می شود.

باید دانست روغن کانولا مورد توجه خاص مصرف کنندگان آگاه از مواد غذایی مفید برای سلامتی است، چرا که درصد پایینی چربی اشباع دارد و بدون اسیدهای چرب ترانس مصنوعی است. خرید روغن مایع نگین ۱.۸لیتری قیمت عمده

در شرکت کشت و صنعت خزل حداکثر کنترل و دقت صورت می‌گیرد تا کیفیت محصول به دست آمده به لحاظ ترکیب محتویات و مشخصات فیزیکی درر بالاترین میزان خود باشد. پروتئین با کیفیت موجود در کنجاله سویا، خوراک مورد نیاز برای تولید محصولات با کیفیت دام و طیور تأمین می‌کند.

حلب 16 سویا ، سرخ ، جامد مصرف خانوار و انواع روغن های خانوار موجود میباشد روغن تصفیه شده سویا ، روغن تصفیه شده کلزا درب کارخانه

روغن گیاهی کانولا که مصرف‌کنندگان آن را به دلیل خصوصیات مفید تغذیه‌ای می‌شناسند، حاوی کمترین مقدار اسیدهای چرب اشباع است و این در مقایسه با سایر روغن‌های گیاهی است.

خرید روغن مایع نگین نهاوند قیمت عمده خرید روغن مایع نگین نهاوند قیمت عمده ، قیمت روغن مایع 17 کیلویی ، خرید روغن خوراکی 20 لیتری ، عمده فروش روغن ، فروش عمده روغن سرخ کردنی ، فروش عمده روغن مایع خوراکی

خرید روغن سرخ کردنی نگین نهاوند

کنجاله سویا منبع نسبتا سرشاری از فسفر است که برایی رشد و تقویت استخوان‌بندی دام و طیور ضروری است. در سطح دنیا، کنجاله سویا 69 درصد منابع پروتئینی مورد نیاز دام و طیور را تأمین می‌کند.

کنجاله حاصل از روغن کشی دانه روغنی کلزا به طور متوسط 35% پروتئین دارد که به میزان وسیعی میتواند به عنوان مکمل پروتئینی در تغذیه دام و طیور مورد استفاده قرار گیرد. کارخانه روغن نگین نهاوند

روغن اویل (اسید چرب) عدد یدی: 100 منشآ:سویا خرید روغن سرخ کردنی عمده ، خرید روغن فله به مقدار400 کیلو گرم

روغن آفتابگردان: یکی از سالم‌ترین روغن‌های نباتی است. این روغن سرشار از ویتامینE ، اسید فولیک، ویتامینB ، آهن و روی بوده و در کاهش شدت دفعات گُر گرفتگی به زنان یائسه کمک کرده و از مشکلات بیماری قند می‌کاهد. این روغن به دلیل غنی بودن از اسیدهای چرب غیراشباع برای سلامتی مفید و در تثبیت کلسترول خون موثر است.

وقتی این سه فاکتور را در نظر بگیرید، آماده انتخاب روغن برای سرخ کردن هستید. هیچ پاسخ درستی برای همه وجود ندارد اما در اینجا چند توصیه از دوستان شما در محصولات رستوران مرکزی وجود دارد. خرید روغن سرخ کردنی نگین ۱.۸لیتری

سرخ کردن عمیق با روغن نباتی

اگر اولین بار است که سرخ می کنید، توصیه می کنیم با روغن نباتی قدیمی شروع کنید. ممکن است تعجب کنید که دقیقا چیست؟ روغن نباتی معمولاً ترکیبی از روغن های مختلف گیاهی است که برای ایجاد یک روغن مقرون به صرفه و خنثی مخلوط می شوند.

در حالی که نمی خواهید از آن به عنوان سس سالاد یا دیپ برای نان استفاده کنید، روغن نباتی یک انتخاب عالی برای سرخ کردن است. با نقطه دود بالا شروع می شود که استفاده از آن را در هر آشپزخانه ای آسان می کند. نقطه دود بالا، همراه با طعم خنثی و قیمت پایین، آن را به روغنی مناسب برای سرخ کردن عمیق تبدیل کرده است.

سرخ کن های تجاری ولکان
سرخ کردن عمیق با روغن کانولا

اگر روغن نباتی گزینه شماره 1 برای سرخ کردن عمیق باشد، روغن کانولا گزینه شماره 1A خواهد بود. همانند روغن نباتی، روغن کانولا دارای نقطه دود بسیار بالا، طعم خنثی و مقرون به صرفه تر از روغن های دیگر است.

روغن کانولا همچنین دارای مزیت افزوده کم چربی اشباع است که آن را به گزینه سالم تری برای تهیه غذاهای سرخ شده معمولی ناسالم تبدیل می کند.

سرخ کردن عمیق با روغن بادام زمینی

اولین چیزی که هنگام استفاده از روغن بادام زمینی باید در نظر گرفت این است که مقداری روغن بادام زمینی می تواند یک آلرژن باشد. روغن بادام زمینی بسیار تصفیه شده برای اکثر افراد مبتلا به آلرژی به بادام زمینی بی خطر در نظر گرفته می شود.

با این حال – انواع روغن بادام زمینی که با فشار سرد، دفع شده و اکسترود شده برای کسانی که به بادام زمینی حساسیت دارند خطرناک است. اگر فردی در خانواده شما حساسیت به بادام زمینی دارد یا برای گروه بزرگی آشپزی می کنید، بهتر است از روغن بادام زمینی خودداری کنید.

اگر آلرژی نگران کننده نیست، نقطه دود بالا و چربی های اشباع کم روغن بادام زمینی آن را به گزینه ای جذاب برای سرخ کردن تبدیل می کند. فقط در نظر بگیرید که طعم خنثی ندارد و قیمت آن بیشتر از روغن گیاهی یا کانولا است، بنابراین بهترین انتخاب اول برای سرخ کردن روزانه نیست.

خرید روغن مایع نگین نهاوند قیمت عمده خرید روغن مایع نگین نهاوند قیمت عمده ، قیمت روغن مایع 17 کیلویی ، خرید روغن خوراکی 20 لیتری ، عمده فروش روغن ، فروش عمده روغن سرخ کردنی ، فروش عمده روغن مایع خوراکی

روغن آفتابگردان جهت مصارف دارویی، آرایشی و بهداشتی به کار می رود و چنانچه شما از اگزما ، آ کنه ، التهاب و بطو کلی قرمزی و تحریک پوست خود رنج می برید، استفاده از این روغن ، می تواند گزینه مناسبی باشد. روغن آفتابگردان، یک محصول عالی جهت حفاظت پوست بسیار حساس نوزادان به شمار می رود. این روغن، رنگی روشن و بوی معطرداشته و وزن نسبتا سبکی دارد .

در مصارف غذایی می توانید به جای سایر روغن های خوراکی که چربی های اشباع بالا و اسید لینولئیک سالم پایینی دارند، از روغن آفتابگردان استفاده کنید. مهم ترین خاصیت روغن آفتابگردان بالا بودن میزان ویتامین E آن است. در مقایسه با روغن های دیگر مانند روغن بادام که معمولا در محصولات مراقبت از پوست کاربرد دارند، روغن آفتابگردان دارای ویتامین E بالاتری می باشد.

وغن آفتابگردان نگین : قیمت روغن نگین نهاوند

روغن آفتابگردان، امگا ۶ بالایی دارد خرید روغن مایع سرخ کردنی

راهنمای غذای سرخ کردنی
یک پاسخ صحیح برای اینکه از چه روغنی برای سرخ کردن عمیق استفاده کنید وجود ندارد. هر موقعیت و دستور العملی می تواند گزینه متفاوتی را به دنبال داشته باشد. این راهنمای مفید باید به شما در انتخاب روغن مناسب برای چیزی که آماده می کنید کمک کند.

غذاهای مختلف در انواع مختلف روغن بهتر طبخ می شوند. در حالی که همیشه نیازی به استفاده از نوع خاصی از روغن نیست، در اینجا چند سوال متداول در مورد جفت شدن غذا در سرخ کن تجاری وجود دارد.

بهترین روغن برای سرخ کردن مرغ چیست؟ روغن نباتی یا روغن کانولا
بهترین روغن برای سرخ کردن بوقلمون چیست؟ روغن بادام زمینی
بهترین روغن برای سرخ کردن سیب زمینی سرخ شده چیست؟ روغن بادام زمینی یا روغن کانولا
بهترین روغن برای سرخ کردن ماهی چیست؟ روغن کانولا
بهترین روغن برای سرخ کردن دونات چیست؟ روغن بادام زمینی یا روغن نباتی
بهترین روغن برای سرخ کردن سبزیجات چیست؟ روغن نباتی یا روغن بادام زمینی
بهترین روغن برای سرخ کردن رول تخم مرغ چیست؟ روغن بادام زمینی یا روغن کانولا

مهم نیست که چه روغنی را انتخاب می کنید، مطمئن شوید که از روش های ایمنی مناسب برای سرخ کردن عمیق پیروی می کنید و همه تجهیزات و لوازم جانبی سرخ کن را برای ایمن و آسان کردن این فرآیند آماده کنید.

اگر به دنبال امتحان سرخ کردن عمیق در آشپزخانه رستوران خود هستید، ما مجموعه ای کامل از سرخ کن های تجاری را برای انتخاب داریم!

اکنون بسیاری خانواده ها به دلیل قیمت مناسب و هضم سبک از روغن مایع آفتابگردان برای سرخ کردن مواد غذایی استفاده می کنند.

احتمالاً حدس زده اید روغن نباتی روغنی با حرارت بالا است و نقطه دود آن بین 400 تا 450 درجه است. در بسیاری از دستور العمل ها، از مرغ سرخ شده گرفته تا دونات، هدف شما این است که در روغنی با دمای حدود 350 درجه سرخ کنید، به این معنی که روغن گیاهی به احتمال زیاد به جایی نزدیک به سیگار نمی رسد.

دستور العمل پیک نیک مرغ سرخ شده

دو کلمه: مرغ سوخاری. عکس از اما فیشمن، طراحی غذا توسط D’Mytrek Brown
طعم خنثی دارد

در حالی که روغن‌های تصفیه‌نشده و با حرارت کم رایحه‌ای متمایز ارائه می‌دهند – به روغن نارگیل بکر در یک کیک لطیف فکر کنید یا مقداری روغن گردو روی ماهی سالمون کباب شده – وقتی سرخ می‌کنید، به احتمال زیاد به دنبال دادن میوه‌ای نیستید.

طعم علف یا آجیل. در عوض، شما در حال سرخ کردن هستید تا غذا را بپزید و در این فرآیند، بافت و رنگ آن را تغییر دهید (قهوه ای طلایی ترد!). یک روغن خنثی، بدون طعم قوی به خودی خود، اجازه می‌دهد تا ویژگی‌های هر چیزی که سرخ می‌کنید دست نخورده باقی بماند، بدون اینکه مزاحمتی برای طعم غذا ایجاد کند.

مقرون به صرفه است

مطمئناً روغن‌های خنثی و با حرارت زیاد دیگری برای سرخ کردن مفید هستند – روغن کانولا، روغن آفتابگردان، روغن بادام‌زمینی، روغن آووکادو و روغن سبوس برنج، برای نام بردن از چند مورد – اما قیمت آنها بسیار بیشتر از سبزیجات عمومی است. روغن و از آنجایی که برای سرخ کردن به حجم زیادی روغن نیاز دارید – چند فنجان به جای گلدان های معقول – احتمالاً اکنون زمان آن نیست که فانتزی ترین چیزها را تهیه کنید.

قابل استفاده مجدد است

از آنجایی که روغن گیاهی نقطه دود بالایی دارد، می توان از روغن نباتی دوباره استفاده کرد: پس از سرخ شدن، بگذارید کاملا خنک شود، سپس آن را از صافی رد کنید تا تکه های آن خارج شود (این تکه ها می توانند طعم بدی ایجاد کنند و نقطه دود آینده را کاهش دهند).

و آن را به یک بطری بریزید (همان بطری که در آن آمده است، شاید!) برای استفاده بعدی. (همه آنچه گفته شد، روغن با هر بار استفاده از بین می رود. هنگامی که عطر و بوی بد و/یا رنگ تیره و تیره ای پیدا کرد، از آن استفاده مجدد نکنید – وقت آن است که آن را برای همیشه در سطل زباله بیندازید.)

این تصویر ممکن است حاوی غذا و غذا باشد

ممممم…غذاهای سرخ شده.
بدترین روغن برای پختن در دمای بالا چیست؟

اگر بهترین روغن برای پخت و پز ماهیتی انعطاف پذیر، از نظر طعم خنثی و مقرون به صرفه باشد، بدترین روغنی که می توان با آن طبخ کرد بسیار معطر، حساس و گران است. خرید عمده روغن در بندرعباس

هر روغنی که به‌جای یک محیط پخت و پز به‌عنوان ماده تکمیل کننده استفاده می‌کنید – روغن کنجد برشته شده، روغن بذر کتان، روغن فندق برشته شده – باید برای کاربردهایی با حرارت کم یا بدون حرارت استفاده شود. (ما معمولاً روغن زیتون فوق بکر را که در بسیاری از دستور العمل ها به آن نیاز داریم، برای کاربردهای با حرارت متوسط ​​یا دوره های کوتاهتر در دماهای بالا صرفه جویی می کنیم.)

همه این روغن‌های گران‌قیمت زمانی که کیفیت‌های متمایزشان به نمایش گذاشته می‌شود بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند – وقتی در معرض گرما طولانی مدت قرار می‌گیرند در بهترین حالت خود نیستند (و چون نقطه دود پایینی دارند، پخت و پز با آنها در دمای بالا نیز می‌تواند خطرناک باشد. ). آنها را برای یک قرص نان خوب، یک سالاد زیبا، یک کاسه برنج داغ یا یک لیوان سوپ بخار پز نگه دارید و سرخ کردن را به روغن نباتی بسپارید.

روغن مایع مخلوط نگین نهاوند : قیمت روغن پخت و پز16کیلویی به مقدار40حلب-روغن سرخ کردنی16کیلویی 10حلب

روغن مایع مخلوط نگین با ترکیبی متناسب از بهترین روغنهای گیاهی به بازار عرضه شده است که دارای نسبت بسیار مناسبی از امگا 6 به امگا 3 بوده و خواص و فواید روغن های مختلف را با خود به همراه دارد و با توجه به مقاومت عالی در مقابل حرارت می توان از آن کلیه مصارف پخت و پز و سرخ کردن های سطحی خانگی بهره گرفت.

وزن خالص (تعداد در کارتن)

خرید روغن مایع نگین نهاوند قیمت عمده خرید روغن مایع نگین نهاوند قیمت عمده ، قیمت روغن مایع 17 کیلویی ، خرید روغن خوراکی 20 لیتری ، عمده فروش روغن ، فروش عمده روغن سرخ کردنی ، فروش عمده روغن مایع خوراکی

خرید روغن گالن 20 لیتری نگین قیمت عمده

روغن هایی که نباید در سرخ کردن عمیق استفاده شود
در حالی که پخت و پز با استفاده از روغن با نقطه دود پایین در شرایط مناسب امکان پذیر است، ما آن را توصیه نمی کنیم، به خصوص در آشپزخانه های خدمات غذایی که در آن غذاها در مقادیر بیشتری طبخ می شوند.

به همین دلیل، توصیه می کنیم از روغن های کم دود مانند روغن زیتون، روغن سویا و روغن ذرت برای سرخ کردن عمیق خودداری کنید.

اهمیت زمان های بازیابی سرخ کن برای روغن شما
مهم نیست چه روغنی را انتخاب می کنید، یکی از مهمترین جنبه های به حداکثر رساندن عمر روغن شما این است که زمان بازیابی سرخ کن خود را به درستی رعایت کنید. هر زمان که غذا را در سرخ کن خود قرار دهید، دمای روغن بلافاصله کاهش می یابد. اگر غذا به سادگی در یخچال نگهداری شود، ممکن است افت آن بد نباشد، اما افزودن غذای منجمد می تواند تاثیر قابل توجهی بر دمای روغن داشته باشد.

دمای پایین تر به معنای زمان بیشتری برای سرخ کردن غذا به درجه حرارت و قوام مورد نظر است. روغن بیشتری جذب غذا می‌شود و باعث می‌شود که آن را چرب‌تر و برای مشتری جذاب‌تر کند. این بدان معناست که برای جبران روغن از دست رفته در اثر جذب، باید روغن خود را بیشتر پر کنید.

زمان ریکاوری سرخ کن ها مدت زمانی است که طول می کشد تا روغن موجود در دیگ سرخ کن پس از افزودن یا خارج کردن غذا از روغن به دمای عادی برگردد. رعایت این زمان بازیابی هم باعث صرفه جویی در روغن و هم در انرژی می شود، زیرا سرخ کن برای پختن غذا به سختی کار نمی کند.

یک راه ساده برای تعیین زمان بازیابی سرخ‌کن، اندازه‌گیری دمای روغن پس از اضافه کردن غذای سرد به آن یا حذف غذای پخته شده داغ و مدت زمانی است که طول می‌کشد تا دما به محدوده طبیعی بازگردد.

دانستن زمان بازیابی سرخ کن به شما کمک می کند زمان بهینه بین سرخ کردن را بدانید و به شما کمک می کند تا عمر روغن خود را به حداکثر برسانید و در عین حال غذای خود را ترد و برای مشتریانتان اشتها آور نگه دارید. برخی از سرخ کن های عمیق برای اطمینان از زمان بازیابی سریعتر طراحی شده اند.

روغن های سرخ کن مختلف چگونه با هم مقایسه می شوند؟

یک پاسخ صحیح برای اینکه از چه روغنی برای سرخ کردن عمیق استفاده کنید وجود ندارد. هر موقعیت و دستور العملی می تواند گزینه متفاوتی را به دنبال داشته باشد. در اینجا یک نمودار مفید وجود دارد که باید به شما کمک کند روغن مناسب خود را انتخاب کنید.

675 گرم ( 12 عددی ) 1/8لیتر ( 6عددی ) 3لیتر ( 4عددی )

روغن ها و چربی ها بخش مهمی از یک رژیم غذایی سالم را تشکیل می دهند. از نظر ساختاری آنها استرهای گلیسرول با سه اسید چرب (به نام تری گلیسرول یا تری گلیسیرید) هستند. این اسیدهای چرب هستند که به چربی ها عملکرد می دهند.

از نظر شیمیایی، آنها را می توان به چهار نوع اصلی تقسیم کرد – اسیدهای چرب اشباع، سیس-غیراشباع، سیس-پلی غیراشباع و ترانس. به طور کلی، اسیدهای چرب اشباع شده و اسیدهای چرب ترانس در دمای اتاق جامد هستند در حالی که سیس غیراشباع در دمای اتاق مایع هستند.

اگرچه هیچ چربی طبیعی 100٪ اشباع یا 100٪ غیراشباع نیست (اما ترکیبی از این دو است)، چربی ها اغلب به عنوان “اشباع” یا “غیراشباع” به دلیل غلبه یک یا نوع دیگری از اسیدهای چرب شناخته می شوند. خرید عمده روغن در بندرعباس

انتخاب چربی مورد استفاده در هر نوع محصول غذایی، اغلب به عملکرد مورد نیاز بستگی دارد. جنبه های اصلی این انتخاب عملکرد عبارتند از (الف) نقطه ذوب و مشخصات ذوب (نحوه تغییر محتوای چربی جامد با دما)، (ب) ویژگی های کریستالیزاسیون، (ج) پایداری ذخیره سازی (به ویژه پایداری اکسیداتیو) و (د) ویژگی های تغذیه ای.

از نقطه نظر عملکرد محصول، گروه های مختلف محصولات غذایی نیازمندی های متفاوتی خواهند داشت. محصولات نانوایی (مانند شیرینی و بیسکویت) نیاز به چربی با مقدار متوسط ​​(25-40٪) چربی جامد دارند که در حین آماده سازی خمیر وجود داشته باشد تا بافتی سبک و بدون تراوش روغن در محصول نهایی داشته باشد

شکلات باید از نظر قانونی و عملکردی بر پایه کره کاکائو باشد و هر نوع چربی که برای جایگزینی کره کاکائو استفاده می شود باید با قوانین مطابقت داشته باشد و مانند کره کاکائو ذوب و متبلور شود. به طور کلی، بستنی باید بر پایه چربی باشد که حداقل 50 درصد آن در دمای 0 درجه سانتی گراد جامد باشد و زیر دمای دهان ذوب شود.

روغن‌های سرخ کردنی باید تا حد ممکن پایداری اکسیداتیو خوبی داشته باشند تا هم عمر سرخ کردنی طولانی‌تری داشته باشند و هم پایداری خوبی در محصول نهایی داشته باشند.

810 گرم ( 12 عددی ) 2/7لیتر ( 6عددی ) 4لیتر ( 4عددی )

اغلب، هیچ چربی طبیعی منفرد یا حتی ترکیبی از چربی‌های طبیعی وجود ندارد که الزامات عملکردی دقیقی را برای کاربرد محصول خاص ارائه کند و بنابراین روغن‌ها و چربی‌ها باید تحت نوعی پردازش قرار گیرند. سه نوع اصلی فرآیند اصلاح روغن وجود دارد که در غذاها استفاده می شود.

هیدروژناسیون واکنشی بین هیدروژن و پیوندهای دوگانه کربن-کربن در یک اسید چرب غیراشباع است. این اسید چرب غیر اشباع سیس را به اشباع یا ترانس غیراشباع تغییر می دهد. هم اسیدهای چرب اشباع شده و هم اسیدهای چرب غیراشباع ترانس ذوب بالاتری نسبت به اسیدهای چرب غیراشباع سیس دارند، بنابراین هیدروژناسیون باعث افزایش سختی و محتوای چربی جامد چربی می شود.

تفکیک با روغن هایی شروع می شود که می توانند تا حدی مایع و تا حدی جامد در یک دمای خاص باشند (روغن نخل، کره شیا و روغن هسته خرما روغن هایی هستند که معمولاً تکه تکه می شوند). فاز جامد و مایع از هم جدا شده و در کاربردهای مختلف استفاده می شود.

برخلاف هیدروژناسیون، هیچ تغییر شیمیایی در خود اسیدهای چرب رخ نمی دهد – این صرفاً یک فرآیند جداسازی است. اینتر استریفیکاسیون فرآیندی است که در آن پیوندهای استری بین اسید چرب و گلیسرول شکسته می‌شود و سپس معمولاً در یک ترکیب تصادفی (اما قابل پیش‌بینی) دوباره تشکیل می‌شوند.

با این حال، آنزیم های خاصی را می توان به عنوان کاتالیزور برای جلوگیری از شکستن پیوند استری در موقعیت مرکزی مولکول تری گلیسیرید استفاده کرد و بنابراین اجازه تولید تری گلیسیریدهای عمدی ساختار یافته را می دهد. هر یک از این فرآیندهای اصلاحی امکان تشکیل چربی‌هایی با عملکردهای ذوب، تبلور و پایداری متفاوت از روغن‌های شروع را می‌دهد.

علاوه بر همه اینها، روغن ها و چربی های مورد استفاده نباید هیچ گونه نگرانی برای سلامتی ایجاد کنند. در طول قرن بیستم، هیدروژناسیون احتمالاً متداول‌ترین فرآیند اصلاح بود. با این حال، سطح بالایی از اسیدهای چرب ترانس تولید می کند.

نشان داده شده است که اینها برای سلامتی مضر هستند، به ویژه از نظر تأثیر آنها بر سطح کلسترول خون. آنها کلسترول مضر لیپوپروتئین با چگالی کم (LDL) را افزایش می دهند و کلسترول لیپوپروتئین با چگالی بالا (HDL) را کاهش می دهند که باعث افزایش خطر بیماری قلبی عروقی (CVD) در برخی افراد می شود.

در نتیجه این امر، در سال‌های اولیه قرن بیست و یکم، فرمول‌بندی مجدد بسیاری از محصولات غذایی و توسعه جایگزین‌های غیرهیدروژنه برای چربی‌های هیدروژنه شده قبلی صورت گرفت.

از طرف دیگر روغن‌های سیس غیراشباع اثرات مثبتی بر سطح کلسترول خون نشان می‌دهند تا جایی که باعث کاهش کلسترول LDL و افزایش سطح کلسترول HDL می‌شوند.

اسیدهای چرب اشباع شده جایی در وسط قرار دارند – آنها هم سطح کلسترول مضر و هم مفید را افزایش می دهند، اما بسته به طول زنجیره اسیدهای چرب آنها به میزان های متفاوتی نیز این کار را انجام می دهند. اسیدهای لوریک (C12)، میریستیک (C14) و تا حدی کمتر، اسیدهای پالمیتیک (C16) اثر نامطلوب کلی بر کلسترول خون نشان می‌دهند، در حالی که اسید استئاریک (C18) از نظر اثرات خنثی در نظر گرفته می‌شود.

به طور کلی، توصیه‌های سازمان‌های بهداشتی دولتی و جهانی این است که مصرف اسیدهای چرب اشباع را به حدود 10 تا 11 درصد انرژی رژیم غذایی محدود کنند. این توصیه‌ها عمدتاً بر اساس تحقیقات انجام شده در حدود 15 سال پیش یا بیشتر است و تحقیقات اخیر نشان داده‌اند که نسبت به چربی‌های اشباع شده نرم‌تر هستند.

با این وجود، چربی های اشباع شده همچنان باید با احتیاط مصرف شوند. یکی از نمونه های اخیر، مد برای روغن نارگیل است. این روغن بیش از 90 درصد اشباع است و حدود 50 درصد آن اسید لوریک است، یکی از اسیدهایی که در آزمایشات بالینی اثرات نامطلوب آن بر سطح کلسترول خون نشان داده شده است.

1.5 لیتر ( 6عددی ) 2/8لیتر ( 6عددی )

بعضی عوامل نقطه دود روغن را پایین می آورند و به تخریب زودتر روغن کمک می کنند که عبارتند از: کارخانه روغن نگین نهاوند

– مخلوط کردن روغن های گیاهی باهم
– ورود ذرات خارجی در روغن
– وجود نمک در روغن
– میزان حرارتی که روغن می بیند
– تعداد دفعاتی که روغن حرارت داده شده است
– مدت زمان حرارت
– شرایط نگهداری روغن( بودن در معرض اکسیژن، نور و گرما) قیمت روغن مایع دو هزارو هفصد گرمی به تعداد 600 بطری

خرید روغن مایع نگین نهاوند قیمت عمده خرید روغن مایع نگین نهاوند قیمت عمده ، قیمت روغن مایع 17 کیلویی ، خرید روغن خوراکی 20 لیتری ، عمده فروش روغن ، فروش عمده روغن سرخ کردنی ، فروش عمده روغن مایع خوراکی

برای سرخ کردن مواد غذایی، هیچ وقت از روغن مایع استفاده نکنید ، زیرا سریعاً اکسیده شده و تولید مواد سرطان زا می کنند.

بنا بر این برای سرخ کردن از روغن مخصوص سرخ کردنی استفاده کنید. استعلام 400عدد روغن مایع معمولی و 400عدد روغن سرخ کردنی.

این روغن همانند تمام روغن های گیاهی بدون کلسترول بوده و سرشار از ریزمغذی هاست. البته میزان امگا ۶ این روغن که کلسترول خوب را هم کاهش می دهد در مقایسه با امگا ۳ کمی بالاتر است، اما همین عامل موجب مقاومت آن به حرارت شده و نقطه دود بالاتری دارد؛ ولی به توصیه کارشناسان علوم غذایی این روغن هم برای سرخ کردن مناسب نیست.

خوب است بدانید نقطه دود یک روغن، درجه حرارتی است که روغن شروع به تجزیه شدن کرده و دود آشکاری از آن بلند شده و سمی و غیرقابل مصرف می شود. پس از آنچه گفته شد، نتیجه می گیریم که روغن مخصوص سرخ کردن به علت نقطه ذوب و دود بالا قادر به تحمل حرارت بیشتر است.

روغن سرخ کردنی نگین : روغن‌های سرخ کردنی زنجیره اسید چرب بلندتر و مقاومت بیشتر در برابر حرارت دارند اما مقاومت روغن‌های مایع معمولی به حرارت، کمتر است و اسیدهای چرب آن پیوندهای دوگانه دارند.

سفارش روغن مایع پخت و پز 3 لیتری خالص استاندارد و درجه یک مورد تایید وزارت بهداشت و بازرگانی مقدار 13000 لیتر

Cooking Oils – Overview