خرید پودر کنتاکی وایت لاین قیمت عمده

خرید پودر کنتاکی وایت لاین قیمت عمده ، پودر سوخاری وایت لاین ، پخش کننده اصلی پودر کنتاکی تهران ، فروشنده عمده پودر سوخاری تهران

مجموعه صنایع غذایی وایت لاین در سال ۱۳۹۹توسط گروهی از مهندسان صنایع غذایی فعالیت خود را در زمینه فرمولاسیون و تولید پودر سوخاری فوری، ادویه مخصوص وایت لاین، ادویه مخصوص سیب زمینی و چاشنی انواع غذاها آغاز نموده و هدف اصلی آن آسان نمودن و سرعت بخشیدن آشپزی در سطح خانگی و رستورانی می باشد.

همچنین پودر کنتاکی فوری وایت لاین اولین پودر سوخاری بدون نیاز به تخم مرغ و شیر می باشد که تنها با اضافه کردن آب به آن می توان به آسانی درکمترین زمان انواع مرغ، ماهی، میگو و سبزیجات را توسط آن سوخاری نمود.

جهت سفارش پودر کنتاکی و اطلاع از قیمت با شماره تلفن 09127231586 تماس بگیرید.

خرید پودر کنتاکی وایت لاین قیمت عمده خرید پودر کنتاکی وایت لاین قیمت عمده ، پودر سوخاری وایت لاین ، پخش کننده اصلی پودر کنتاکی تهران ، فروشنده عمده پودر سوخاری تهران

خرید پودر کنتاکی وایت لاین 2 در 1

مواد تشکیل دهنده:
آرد گندم، نمک، ادویه مخصوص وایت لاین
موارد مصرف: سوخاری کردن انواع ( مرغ، ماهی، میگو و سبزیجات )
مواد لازم:
پودر وایت لاین 1000 گرم
آب سرد 600 گرم ( 3پیمانه )
ماده غذایی مورد نظر( مرغ، ماهی،میگو ) 5 کیلو گرم
روغن مخصوص سرخ کردن به میزان لازم

آماده سازی پودر کنتاکی

مرحله اول: ادویه طعم دهنده داخل بسته را با 100 گرم ( 2/1 پیمانه ) آب سرد مخلوط نمایید تا یکنواخت شود.
ماده غذایی مورد نظر ( فیله مرغ، ماهی، میگو، انواع سبزیجات ) داخل محلول مرینیت غوطه ور کنید تا کاملا آغشته شود. به مدت 1 الی 2 ساعت در یخچال قرار دهید تا ماده غذایی مزه دار شود.
مرحله دوم: 500 گرم پودر کنتاکی وایت لاین را با 600 گرم ( 3پیمانه ) آب سرد مخلوط نمایید تا کاملا یکنواخت شود وماده غذایی مزه دار شده را ( مرحله 1 ) داخل مخلوط وایت لاین غوطه ور کنید سپس به خوبی ماده غذایی را تکان دهید تا مایع اضافی گرفته شود.

مرحله سوم: 500 گرم از پودر کنتاکی وایت لاین ( خشک ) را در یک ظرف ریخته و ماده غذایی آغشته به مخلوط وایت لاین ( مرحله 2 ) را یکی یکی داخل پودر خشک وایت لاین بغلتانید و با نوک انگشتان به آن حالت پولکی دهید سپس به خوبی تکان دهید تا پودر وایت لاین اضافی از سطح ماده غذایی ریخته شود.
مرحله چهارم: ماده غذایی آغشته به وایت لاین را در روغن داغ به صورت غوطه ور سرخ کنید.

خرید پودر کنتاکی وایت لاین قیمت عمده خرید پودر کنتاکی وایت لاین قیمت عمده ، پودر سوخاری وایت لاین ، پخش کننده اصلی پودر کنتاکی تهران ، فروشنده عمده پودر سوخاری تهران

خرید پودر کنتاکی وایت لاین 2 در 1 قیمت عمده

آموزش پخت پیازسوخاری با پودر کنتاکی فوری وایت لاین

ابتدا پیاز را پوست کنده و می شوریم و بعد از خشک کردن بصورت حلقه حلقه برش می زنیم بهتر است ضخامت حلقه ها بین یک تا یک و نیم سانت باشد . حلقه ها را از هم جدا کرده سپس در ظرف دیگری مقداری از ادویه مخصوص وایت لاین را با مقداری آب مخلوط کرده به حلقه های پیاز اضافه می کنیم تا طعم دار شود .

در این مرحله 250 گرم از پودر کنتاکی فوری وایت لاین با 300 گرم آب سرد مخلوط کرده تا کاملا یکنواخت شود سپس حلقه های پیاز طعم دار شده را داخل مخلوط وایت لاین غوطه ور کنید سپس به خوبی پیازها را تکان دهید تا مایع اضافی گرفته شود در مرحله بعد 250گرم از پودر کنتاکی وایت لاین خشک را در یک ظرف ریخته و پیازهای آغشته به مخلوط وایت لاین را یکی یکی داخل پودر خشک وایت لاین بغلتانید و به خوبی تکان دهید تا پودر وایت لاین اضافی از سطح پیازها ریخته شود سپس پیازها را در روغن داغ بصورت غوطه ور سرخ نمایید.

سریع ترین راه برای پخت کنتاکی