خرید خرید آبلیمو ساشه تک نفره سمیه

خرید خرید آبلیمو ساشه تک نفره سمیه | بهترین مارک آبلیمو ساشه تک نفره | فروشنده عمده آبلیمو ساشه تک نفره | پخش کننده اصلی آبلیمو ساشه تک نفره | قیمت عمده آبلیمو ساشه تک نفره

آبلیمو تک نفره سمیه

خرید خرید آبلیمو ساشه تک نفره سمیه خرید خرید آبلیمو ساشه تک نفره سمیه | بهترین مارک آبلیمو ساشه تک نفره | فروشنده عمده آبلیمو ساشه تک نفره | پخش کننده اصلی آبلیمو ساشه تک نفره | قیمت عمده آبلیمو ساشه تک نفره

خرید خرید آبلیمو ساشه تک نفره سمیه

آبلیموی سمیه محصولی متفاوت است، چرا که از آبگیری لیموهای تازه بدست می آید. این محصول را به عنوان چاشنی غذا،برای مزه‌دار کردن سالاد و خوراکی‌ها، همراه با چای، بستنی، فالوده و… مصرف کنید و لذت ببرید.

ویژگیهای آبلیمو سمیه
پاستوريزه و دارای آخرین استانداردهای کیفی
طبیعی و تازه بطوریکه پالپ‌های لیمو، قابل مشاهده هستند
تهیه شده بوسیله تکنولوژی روز دنیا

انواع آبلیمو های سمیه

آبلیمو شیشه ای260گرمی

آبلیمو شیشه ای500 گرمی

آبلیمو ساشه (یک نفره) 10 گرمی

بهتر است بدانیم:
آبلیمو سرشار از ویتامین های B, A ,C و عناصر معدنی شامل آهن،کلسیم، سدیم، منیزیم، فسفر، پتاسیم و منبع مهم اسید سیتریک است که مصرف آن جهت تقویت ایمنی بدن، پیشگیری و مقابله با عفونت ها و انواع توصیه می‌شود.
آبلیمو در درمان سرماخوردگی، تنگی نفس، دیابت، چربی خون ، پوکی استخوان و بسیاری از بیماری های پوستی تأثیر مستقیم دارد. همچنین این محصول از پیری زودرس نیز جلوگیری می نماید.

خرید آبلیموی تک نفره کوهک قیمت عمده | بهترین مارک آبلیموی تک نفره | پخش کننده آبلیموی تک نفره تهران | فروشنده اصلی آبلیموی تک نفره ، آبلیمو تک نفره دیجی کالا

وقتی بدن شما بتواند غذاها را به درستی هضم کند و هیدراته شود، می‌تواند مانند یک موتور روغن‌کاری شده به خوبی کار کند. این آب میوه همچنین حاوی فیبر پکتین است که هوس و گرسنگی را از بین می برد و باعث کاهش وزن می شود.
4. انرژی طبیعی را بدون کافئین تامین می کند

وقتی بدن شما هیدراته می شود، مغز شفاف تر فکر می کند و شما انرژی طبیعی بیشتری برای عملکرد دارید. این بدان معناست که شما می توانید از مصرف کافئین خلاص شوید!
5. سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند

ویتامین C موجود در لیمو است و یک آنتی اکسیدان قوی برای کمک به مبارزه با سرماخوردگی، بیماری و معکوس کردن اکسیداسیون در سلول ها است که سیستم ایمنی را قوی نگه می دارد.
6. سطح pH بدن را متعادل می کند

لیموها اسیدی هستند اما خون را قلیایی می کنند، بنابراین سرماخوردگی و بیماری نمی توانند شکوفا شوند.
7. افسردگی و اضطراب را کاهش می دهد

بوی لیمو و مرکبات اثر آرام بخشی بر مغز دارد که با کاهش افسردگی و اضطراب مرتبط است.
8. درخشان شدن پوستی پر جنب و جوش

خلاص شدن از شر سموم در بدن به پوست شما کمک می کند تا با درخشش سرزنده بدرخشد! به لطف ویتامین C و آبرسانی، پوست شما روشن تر به نظر می رسد و حتی می تواند به رفع آکنه کمک کند.
9. به رفع بوی بد دهان کمک می کند

نوشیدن آبلیمو می تواند باکتری های بدی را که می توانند بوی بد دهان را از بین ببرند، از بین ببرد.
10. لیمو به شستشو و پیشگیری از سنگ کلیه کمک می کند

لیمو از اسید سیتریک که سیترات است تشکیل شده است. سیترات کلسیم را تجزیه می کند، همان چیزی که سنگ کلیه از آن ساخته شده است. نوشیدن لیموترش تازه در آب در هنگام سنگ کلیه، سیترات را در ادرار قرار می دهد تا آن سنگ ها را تجزیه کرده و آنها را خارج کند. همچنین پیشگیری از تشکیل سنگ را قبل از ایجاد آنها اضافه می کند [منبع].
قابلمه ای که آب داغ را روی آبلیمو و برش های مرکبات لیمو در یک لیوان شفاف می ریزد
فواید آبلیمو در صبح

یکی از مهمترین فواید آبلیمو در صبح، نوشیدن این نوشیدنی به صورت گرم یا داغ برای شروع دستگاه گوارش است. آنزیم های معده را فعال می کند و به کبد کمک می کند تا صفرا تولید کند. این صفرا هضم را بهبود می بخشد و به سرعت بخشیدن به متابولیسم کمک می کند، بنابراین به کاهش وزن نیز کمک می کند.

آب گرم همراه با آبلیمو در صبح به هیدراته شدن بدن کمک می کند و سموم و رادیکال های آزاد را که بدن پس از ناشتا در هنگام خواب پردازش کرده است، دفع می کند.

بدن کاملاً به هم مرتبط است، بنابراین وقتی کبد به درستی کار می کند، می تواند به سایر اندام های حیاتی اجازه دهد تا کار خود را انجام دهند.

من پیشنهاد می کنم اول صبح آبلیمو گرم بنوشید و سپس 20 دقیقه قبل از خوردن یا نوشیدن هر چیز دیگری، حتی قهوه صبر کنید.

جهت سفارش آبلیمو و اطلاع از قیمت با شماره تلفن 09127231586 تماس بگیرید.

خرید خرید آبلیمو ساشه تک نفره سمیه خرید خرید آبلیمو ساشه تک نفره سمیه | بهترین مارک آبلیمو ساشه تک نفره | فروشنده عمده آبلیمو ساشه تک نفره | پخش کننده اصلی آبلیمو ساشه تک نفره | قیمت عمده آبلیمو ساشه تک نفره

خرید آبلیموی تکنفره (ساشه) 10 گرمی کوهک

آبلیمو تکنفره ( ساشه ) 10 گرمی کوهک

نوع ظرف : ساشه تکنفره

نوع بسته بندی : کارتن

تعداد در کارتن : 250 عدد

وزن کارتن : 3 کیلوگرم

تاریخچه شرکت صنایع غذایی کوهک

صنایع غذایی کوهک بانام تجاری شهیاد در سال 1349 بمنظور تامین مواد غذایی خانواده ها وطی دریافت مجوز رسمی کمپوت سازی از شهرداری پایتخت ، به همت و مدیریت آقای کریم احمدی تاسیس و در محله سوهانک تهران به بهره برداری رسید .

در ابتدا تولیدات کوهک با کمپوت گیلاس ، گلابی ، سیب و هلو آغاز شد و سپس با افزایش بهره وری و رشد جمعیت ونیاز هرچه بیشتر محصولات غذایی به علت محدودیت مکانی تولید، کارگاه در سال 1359 به محله کوهک در گرمدره کرج انتقال یافت ضمن تجهیز خطوط تولید از سنتی به صنعتی ،وبا تلاش وهمت مضاعف به تنوع محصولات خود در زمینه کمپوت ، آبمیوه،رب و آبلیمو با نام تجاری جدید ( کوهک) تولیدات خود را گسترش داده و با دریافت پروانه بهره برداری از وزارت صنایع درسال 1360 به کارخانه صنایع غذایی کوهک تبدیل گردید .

آبلیمو تک نفره دیجی کالا

سم زدایی، هضم، هیدراتاسیون، عملکرد پوست و کبد را بهبود می بخشد! 10 مزیت برتر آبلیمو برای سلامتی در صبح و قبل از خواب با یک روش و دستور العمل ساده برای لذت بردن از آبلیمو گرم یا گرم هر روز!
لیوان با آبلیمو داغ و برش های مرکبات برای جذب فواید آبلیمو
آیا آبلیمو برای شما مفید است؟

فواید نوشیدن آبلیمو داغ در صبح و شب موضوعی داغ در حلقه سلامتی است و دلیل خوبی هم دارد! لیمو نه تنها طعم فراوانی به آب ملایم می دهد، بلکه راه حلی سریع برای هیدراته ماندن و از بین بردن سموم است.

بر اساس توصیه ها و مطالعات پزشکی، فلاونوئیدهای مرکبات هضم را بهبود می بخشد تا بدن را سم زدایی کند و آن را برای کاهش وزن پاکسازی کند که به سلامت متابولیک کمک می کند. علاوه بر این، یک لیوان آبلیمو باعث درخشندگی و شفافیت پوست، تقویت سیستم ایمنی بدن برای جلوگیری از سرماخوردگی، بهبود عملکرد کبد، سلامت قلب و فشار خون می شود. افزودن لیمو به آب به سلامت کلی کمک می کند – پس بنوشید! همچنین می توانید برای مواد مغذی اضافی نمک به آب اضافه کنید.

یک نوشیدنی آبلیمو برای شما خوب است و یک نوشیدنی سم‌زدایی فوق‌العاده برای اضافه کردن به روال روزانه‌تان به همراه نوشیدنی سرکه سیب محبوب، دمنوش‌های سرکه سیب، این 4 دستور غذای سم‌زدایی آب، آب‌های سم‌زدایی با میوه، آب هویج (مناسب برای پوست و کاهش وزن)، و آب سم زدایی خیار لیمو نعناع.

برای کمک به کاهش چربی شکم و پاکسازی بدن با ترکیبی از یک رژیم غذایی سالم، همراه با این دستور نوشیدنی، آبلیمو بنوشید. برای شروع سریع بدن برای موفقیت، با چیزی که اول صبح وارد بدن خود می کنید شروع می شود.

نوشیدن آب کافی مهم است و مصرف آبلیمو گرم یا گرم برای بدن بهترین است. آبلیموی سرد شده به این سرعت در بدن جذب نمی شود.
10 فواید آبلیمو
1. هضم بهتر و برای کبد مفید است

لیمو دارای فیبر برای شستشوی بدن و تحریک هضم سالم است، فقط وقتی آب مرکبات را می گیریم، فیبر را کاملا دریافت نمی کنیم. فلاونوئیدهای مرکبات موجود در لیمو از آبلیمو خارج می شوند که به محافظت از کبد در برابر سموم کمک می کند، آن سموم را با آب دفع می کند و تولید صفرا را در کبد تقویت می کند که به هضم سالم نیز کمک می کند.
2. کاهش التهاب

لیموها مملو از فیبر هستند و آبلیمو گرم باعث افزایش هیدراتاسیون می شود زیرا به سرعت جذب بدن می شود. هنگامی که بدن هیدراته می شود، نیاز کمتری به نگه داشتن مایعات دارد که خود را به صورت التهاب و تورم نشان می دهد، زیرا بدن فکر می کند باید آن مایع اضافی را نگه دارد. این یک وضعیت مبارزه یا فرار است که می توان با دادن هیدراتاسیون بدن به آن مقابله کرد.
3. نوشیدنی سم زدایی طبیعی و کاهش وزن

از آنجایی که آبلیمو بدن را از سموم دفع می کند، بدن را هیدراته می کند و هضم را تقویت می کند – این اجزا به سم زدایی بدن و آماده سازی آن برای کاهش وزن کمک می کنند. لیموها همچنین کالری کمی دارند، بنابراین جایگزین بسیار سالم تری برای نوشیدنی های شیرین پر کالری است.

در سال 1376 با افزایش تقاضا عرضه کالا و نیز طرح توسعه وبهبود کیفیت محصولات ، مدیریت در صدد آمد که کارخانه کوهک را در زمینی به مساحت 7000 متر در شهر صفادشت ملارد راه اندازی نموده و ضمن سیاست های کاری و گرایش بسمت تولید ات تک محصولی ، به تولید محصول آبلیمو با کیفیت بالا وتنوع بسته بندی اقدام نماید .

در راستای تلاش مضاعف و همت بلند پرسنل مجرب و کیفیت بالای محصول در سال 1381 موفق به اخذ اولین نشان تشویقی استاندارد ملی آبلیمو در ایران گردید و درسال 1387 دیگربار موفق به اخذ اولین نشان استاندارد اجباری آبلیمو گردید ودر راستای ارتقاء سطح رضایتمندی مصرف کنندگان در سال 1389موفق به دریافت گواهینامه بین المللی ISO 9001/2008 وHACCP گردید .

جدول راهنمای سلامت براي هر قاشق غذاخوری ( 5 میلی لیتر):

فواید قبل از خواب

نوشیدن آب لیمو داغ قبل از خواب (یا آب لیمو گرم) آنزیم های گوارشی را آزاد می کند تا معده را برای حالت خواب آرام کند. خواب زمانی است که بدن بهبود می یابد و کبد کار خود را به بهترین شکل انجام می دهد. مانند نوشیدن آب لیمو داغ در صبح با فعال کردن کبد برای پاکسازی بدن و ترشح سموم عمل می کند. شب سموم را پردازش می کند و وقتی از خواب بیدار می شویم آن سموم را از سیستم خود دفع می کنیم. به همین دلیل است که خواب خوب برای بهبودی بسیار مهم است-زمانی است که بدن سیستم خود را دوباره راه اندازی می کند

طرز تهیه نوشیدنی آب لیمو

1 فنجان آب را حرارت دهید تا به جوش آید یا گرم شود و آن را در یک لیوان یا فنجان شیشه ای ضد حرارت بریزید. کمی آب لیموی تازه و/یا برش های لیمو اضافه کنید. اول صبح که از خواب بیدار می شوید و 20 دقیقه قبل از خوردن یا نوشیدن قهوه از گرم یا گرم لذت ببرید. متناوبا شب ها درست قبل از خواب با معده خالی مصرف کنید.
آن را دم کنید

علاوه بر مواد اولیه اولیه بالا، برای مزایای سلامتی بیشتر برای لذت بردن در اواسط روز، اضافه کنید:

زنجبیل 1 اینچ
1 قاشق چایخوری عسل
1 قاشق چایخوری سرکه سیب
یا گیاهانی مانند نعناع تازه، ریحان، پونه کوهی یا آویشن برای تزیین

هر کدام از اینها را در آب لیمو اضافه کنید و بگذارید 3 تا 4 دقیقه قبل از مصرف ببندد.
فواید آب لیمو گرم و گرم
آب لیمو: سوالات متداول
آیا مصرف روزانه آب لیمو عوارض جانبی آنها دارد؟

آب لیمو حاوی لیمو است که اسید مرکبات است. اسید مرکبات برای فرسایش مینای دندان شناخته شده است. برای جلوگیری از آسیب به دندان ها، پس از نوشیدن آب لیمو حتما با آب اضافی بشویید.
اگر هر روز آب لیمو داغ بنوشم چه اتفاقی می افتد؟

نوشیدن آب لیمو داغ صبح و شب اغلب نتایج هضم بهتر، خواب و کاهش وزن را نشان می دهد. همچنین برای سم زدایی و متعادل کردن سطح pH بدن عمل می کند که بدنی قلیایی ایجاد می کند.
آیا آب سموم را دفع می کند؟

بله، آب به دفع سموم کمک می کند، زیرا آب به عبور فیبر از طریق مسیر گوارشی و دفع سموم از بدن کمک می کند. لیمو آنزیم ها را برای شروع فرآیند سم زدایی از طریق کبد فعال می کند. کبد عضوی است که برای دفع سموم بدن کار می کند.
آیا آب لیمو چربی های شکم را می سوزاند؟

نوشیدن آب لیمو گرم با معده خالی اول صبح به سوزاندن چربی های شکم کمک می کند. لیمو آنزیم های گوارشی را فعال می کند تا متابولیسم کند را تحریک کند.
مضرات نوشیدن آب لیمو چیست؟

نوشیدن بیش از حد آب لیمو می تواند منجر به فرسایش مینای دندان، پوسیدگی دندان، رفلاکس اسید و سوزش سر دل شود.
آیا آب لیمو باعث مدفوع می شود؟

هر زمان که مصرف آب را افزایش دهید، روده ها و روده ها را تحریک می کند و به تقویت حرکات روده و رفع یبوست کمک می کند. لیمو حاوی پکتین است که از باکتری ها، دفع سموم و سلامت روده بزرگ در طول اجابت مزاج حمایت می کند.
نتیجه

افزودن آب لیمو به آب یک راه فوق العاده برای سالم ماندن است. از آب لیمو گرم یا گرم در صبح و قبل از خواب برای مزایای سلامتی مطلوب لذت ببرید. هنگام نوشیدن آن در صبح، 20 دقیقه قبل از خوردن، نوشیدن و حتی نوشیدن قهوه صبر کنید تا دستگاه گوارش فعال شود.
برای نوشیدن لیموترش مخلوط با آب در طول روز، کمی آب لیمو را در یک لیوان آب گرم، گرم یا سرد بمالید. با خیال راحت دارچین، زنجبیل، شربت افرا، سرکه سیب، یا خیار و گیاهان تازه را برای فواید ضد التهابی و طعم بیشتر اضافه کنید!
لیموها اسیدی هستند و می توانند مینای دندان ها را فرسایش دهند، بنابراین مهم است که پس از نوشیدن نوشیدنی با لیمو، حتما دهان خود را با آب تازه بشویید.

اگر می‌خواهید تعادل، نوشیدنی سم‌زدایی خوب، کاهش وزن، کاهش التهاب و تورم، تجزیه چربی‌ها را پیدا کنید، در اولین قدم نوشیدن آب لیمو را شروع کنید. لذت بردن!