خرید نبات تک نفره چوبدار امروز قیمت عمده

خرید نبات تک نفره چوبدار امروز قیمت عمده ، بهترین مارک نبات تک نفره چوبدار ، پخش کننده اصلی نبات تک نفره چوبدار ، قیمت عمده نبات تک نفره چوبدار ، مرکز فروش نبات تک نفره چوبدار تهران

نبات از محلول اشباع قند ساکارز یا همان شکر در آب به وجود می آِید و طی یک مکانیزم فیزیکی تابع زمان و دما، متبلور شده و به صورت کریستال های زیبا شکل می گیرد. نبات خواص بی شماری دارد و در درمان بسیاری از بیماری ها موثر است. همچنین نبات به رفع مشکلات گوارشی و هضم غذا کمک می کند.

خرید نبات تک نفره چوبدار امروز قیمت عمده خرید نبات تک نفره چوبدار امروز قیمت عمده ، بهترین مارک نبات تک نفره چوبدار ، پخش کننده اصلی نبات تک نفره چوبدار ، قیمت عمده نبات تک نفره چوبدار ، مرکز فروش نبات تک نفره چوبدار تهران

خرید نبات تک نفره چوبدار کارتن 300 عددی قیمت عمده

نبات در کارخانه سلامت خوراک آریایی توسط خطوط تمام اتوماتیک در انواع نی دار و شاخه ای، زعفرانی و سفید تهیه و تولید می گردد. این محصول در بسته بندی های پلی کریستال و مقوایی به صورت 12 عددی، 24 عددی، 20 عددی و همچنین در اوزان 500 گرمی، 5 و 10 کیلویی بسته بندی می گردد. نبات های امروز با بسته بندی تکی در حجم کارتن های 100 عددی و 300 عددی نیز به فروش می رسد.

چرا باید خودم بسازم؟
مطمئناً می توانید به راحتی نبات را در فروشگاه یا آنلاین خریداری کنید، اما ساختن خودتان سرگرم کننده است. چه بخواهید خودتان از آن لذت ببرید یا آن را به عنوان هدیه بدهید، انجام این کار آسان است. اما اگر به آن برای دکور عروسی به صورت عمده نیاز دارید، باید از قبل برنامه ریزی بسیار خوبی داشته باشید!

دلیل دیگری برای ساختن شیرینی سنگی خود این است که یک آزمایش علمی عالی است. شما و فرزندانتان می توانید همه چیز را در مورد فرآیند تبلور و اشباع های مختلف محلول ها یاد بگیرید.

همچنین، نبات برای کوکتل های فوق العاده سرگرم کننده ایجاد می کند (شما همچنین می توانید ماکتل های سرگرم کننده برای بچه های خود درست کنید)!

در ارتباط با ساخت آب نبات سنگی، ممکن است بخواهید آب نبات های دیگری مانند فاج خانگی و آب نبات صمغی را نیز امتحان کنید. در اینجا یک راهنمای عالی برای شیمی قند آورده شده است.

ساخت آن چقدر طول می کشد؟
راه حل برای نبات واقعاً آسان است و اصلاً زمان زیادی نمی برد. اما هنگامی که محلول را درست کردید، باید اجازه دهید 6-7 روز بماند تا کریستال ها تشکیل شوند.

بنابراین، بله، شما نیاز به صبر دارید. اما همچنین سرگرم کننده است زیرا می توانید هر روز شیشه های خود را بررسی کنید تا ببینید کریستال های شما چگونه رشد می کنند!

تجهیزات مورد نیاز
ممکن است از قبل همه چیزهایی را که برای درست کردن نبات خود نیاز دارید داشته باشید، زیرا فقط به چند ماده ساده و چند وسیله خانگی نیاز دارد. در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید:

شکر دانه ریز (برای 5 تکه آب نبات، به 10 فنجان نیاز دارید)
اب
رنگ خوراکی (اگر می خواهید به آب نبات خود رنگ بدهید)
کوزه ها یا ظروف دیگر را برای نگهداری محلول شکر بچینید. من 16 اونس استاندارد را توصیه می کنم. کوزه سنگی
سیخ یا چوب برای درست کردن آب نبات سنگی. من از یک سیخ کباب چوبی ساده استفاده می کنم. اما در واقع می توانید چوب های نبات بخرید تا از آن برای ظاهری حرفه ای تر استفاده کنید.
گیره‌های لباس یا گیره‌های تراشه برای حفظ تعادل چسب روی شیشه (نمی‌توانید اجازه دهید چوب کف شیشه را لمس کند).
نحوه درست کردن آب نبات سنگی
این “دستور پخت” 5 چوب نبات درست می کند. از آنجایی که آب نبات ها همه در شیشه های جداگانه رشد می کنند، می توانید رنگ های متنوعی را با این دستور تهیه کنید. من دوست دارم حداقل یک شیشه را تمیز نگه دارم، زیرا ساده ترین راه برای نظارت بر رشد است!

برای شروع، باید سیخ ها یا چوب های خود را با شکر گرانول بپوشانید. هدف از این کار این است که آب نبات سنگ را “بذر” کند و به کریستال ها چیزی بدهد که به هنگام شروع رشد، به آن بچسبند.

سیخ‌هایم را قبل از استفاده کمی کوتاه می‌کنم چون خیلی بلند هستند و انتهای نوک تیز دارند.

سیخ ها را در آب فرو کنید، آنها را با شکر بپوشانید و سپس بگذارید تا خشک شوند.

من دوست دارم این کار را یک روز زودتر انجام دهم، اما تا زمانی که بگذارید یک ساعت خشک شوند، باید خوب باشند.

سیخ ها را با شکر پوشانده اند تا کریستال های نبات به آنها بچسبند
گام بعدی این است که شیشه های خود را آماده کنید تا پس از تهیه محلول شکر، این فرآیند آسان شود.

اطمینان حاصل کنید که کوزه های شما تمیز و سرد نیستند (توصیه می کنم قبل از استفاده از آنها آب گرم بمالید). یک گیره لباس یا گیره چیپس را به هر سیخ بچسبانید و سپس بالای شیشه ها متعادل کنید.

مطمئن شوید که سیخ شما حدود یک اینچ از ته شیشه آویزان باشد زیرا کریستال های نبات به ته شیشه می چسبند و سیخ ها را سخت می کنند.

سیخ نشسته در شیشه مزون آماده برای محلول شکر آب نبات سنگی
همه را تنظیم کنید، اما سپس سیخ را از شیشه بیرون بیاورید، پس از اینکه محلول شکر داخل آن شد، دوباره آن را به آن اضافه می کنید.

حالا نوبت درست کردن محلول شکر است. 4 فنجان آب را به یک قابلمه بزرگ اضافه کنید. بگذارید به جوش بیاید و سپس شروع به اضافه کردن شکر در یک فنجان کنید و با قاشق چوبی هم بزنید و بگذارید هر فنجان کاملا حل شود قبل از اینکه فنجان بعدی را اضافه کنید.

متوجه خواهید شد که با اضافه کردن شکر، حل شدن برای شکر سخت تر و سخت تر می شود و شکر قبل از حل شدن شروع به جمع شدن می کند، مانند این:

نبات چوبی امروز از چوب سفید یا افرا استفاده می‌شود که سه بار جوشانده شده و هیچ گونه رنگ و طعم و بویی در نوشیدنی ندارد.زیرا استفاده از نی پلاستیکی مضر و خطرناک هست و امکان تغییر دادن عطر و طعم چای و یاهر نوشیدنی دیگر را دارد. لذا در نبات چوبی شهد بهار از چوب های کاملاً بهداشتی و استاندارد استفاده می شود.

خرید نبات تک نفره چوبدار امروز قیمت عمده خرید نبات تک نفره چوبدار امروز قیمت عمده ، بهترین مارک نبات تک نفره چوبدار ، پخش کننده اصلی نبات تک نفره چوبدار ، قیمت عمده نبات تک نفره چوبدار ، مرکز فروش نبات تک نفره چوبدار تهران

خرید نبات تک نفره چوبدار (کارتن 100 عددی) قیمت عمده

خیلی مختصر می شود گفت که نبات کریستال شده ی شکر می باشد و خود شکر نیز از ساکارز میباشد که از نیشکر یا چغندر قند تهیه می شود. کریستال های زیبای نبات شهد بهار طی یک مکانیزم فیزیکی تابع زمان و دما ، از محلول اشباع شده شکر در آب بوجود می آید.

شما می خواهید از سیخ های جدید با روکش شکر نیز استفاده کنید.

من اولین باری که نبات درست کردم این فرآیند را طی کردم و با شکست مواجه شدم و به نظر می رسید که قطعاً کمک می کند زیرا بعد از انجام این کار کریستال ها شروع به رشد کردند.

همچنین مطمئن شوید که کوزه های شما تمیز و سرد نیستند و پس از اضافه کردن چوب، شیشه های خود را جابه جا نکرده باشید.

نبات خانگی روی چوب با لاله های صورتی در پس زمینه
چگونه می توانم نبات را سریع درست کنم؟
متأسفانه، واقعاً راهی برای رشد سریع نبات وجود ندارد. من شنیده ام که قرار دادن شیشه ها در یخچال روند کار را کمی تسریع می کند، اما من خودم این کار را امتحان نکردم.

می‌توانید بعد از چند روز آب نبات را از شیشه بیرون بیاورید، اما چوب‌هایتان احتمالاً کمی پراکنده خواهند بود.

نحوه نگهداری آب نبات
نبات خود را در جای خشک و خنک نگهداری کنید. اگر قصد دارید آن را برای مدتی نگه دارید یا آن را هدیه دهید، توصیه می کنم آنها را در لفاف های سلفون مانند اینها بپیچید.

هنگامی که به درستی ذخیره شود، نبات شما باید برای یک سال خوب بماند.

نمای منظره از پنج چوب نبات که با هم ایستاده اند
نکته و ترفندهای مفید
هنگامی که فرآیند را انجام دادید و علم پشت آن را درک کردید، ساختن شیرینی سنگی خود بسیار ساده است! اما من نکات و ترفندهایی دارم که به شما کمک می کند اگر مشکلی دارید عیب یابی کنید:

مطمئن شوید که شیشه های میسون شما کاملا تمیز و سرد نیستند. من بسیاری از شیشه های مزون خود را در زیرزمینم (که سرد است) ذخیره می کنم، بنابراین همیشه قبل از استفاده آنها را با آب داغ تمیز می کنم.
از مرحله پوشاندن چوب های خود با شکر غافل نشوید. این بسیار مهم است که کریستال ها در حین رشد، چیزی برای چسبیدن داشته باشند (در غیر این صورت احتمالا فقط تا ته شیشه رشد می کنند).

توصیه می کنم از رنگ خوراکی یا ژل غلیظ استفاده کنید تا مطمئن شوید که می توانید رنگ کافی را بدون اضافه کردن مایعات زیاد به محلول اضافه کنید. اینها رنگهای مورد علاقه من هستند (ژل نیستند، اما بسیار اشباع هستند).

توصیه می‌کنم رنگ را کمی تیره‌تر از آنچه فکر می‌کنید بسازید، زیرا پس از تشکیل کریستال‌ها روشن‌تر به نظر می‌رسد.
در صورت تمایل می توانید به شیرینی راک طعم دهنده اضافه کنید، اما مانند استفاده از رنگ خوراکی، سعی کنید از طعم دهنده غلیظ استفاده کنید تا مجبور نباشید مایع زیادی اضافه کنید تا به سطح طعم دلخواه خود برسید.

هنگامی که مخلوط شکر خود را ریختید و چوب های خود را در شیشه ها قرار دادید، مراقب باشید که آنها را تکان ندهید و چوب ها را تکان ندهید.
همانطور که می بینید، درست کردن نبات DIY بسیار آسان است تا زمانی که فرآیند را درک کنید. بیشتر فقط صبر می خواهد… و کلی شکر!

شیشه میسون پر از 5 رنگ مختلف نبات روی چوب
بعد از درست کردن نبات در خانه، من قدردانی کاملا جدیدی از آب نبات دارم و مطمئناً می توانم بفهمم که چرا یک شرکت ممکن است دلار بالایی برای آن دریافت کند (اگرچه مطمئن هستم که استفاده از ماشین آلات کار را بسیار آسان تر می کند!).

آنچه که مهم است ، نبات محصولی ایرانی است و آن را تا حدودی مختص ایران می‌دانند.نبات در ایران علاوه بر جنبه دارویی و درمانی ، از دیرباز نماد شادمانی و شادباش و جزیی جدانشدنی از سنت ازدواج در ایران است. نبات همیشه در مهریه و سفره عقد حضور داشته است.

مزیت دیگراستفاده از نخ های پنبه ای در فرایند تولید نبات شاخه سهولت در شکستن و مصرف نبات می باشد. خصوصیت مهم دیگر نبات شاخه شهدبهار، قلمی بودن آن می باشد که خود یکی از عوامل زودحل شدن آن می باشد.
همچنین در فرآیند تولید نبات شاخه نیز از نخ صددرصد پنبه استفاده می شود که مضر برای سلامتی نیست و بر خلاف نخ های پلاستیک، قابل دفع از بدن بوده و جذب کبد نمی شود.

خرید نبات تک نفره چوبدار امروز قیمت عمده خرید نبات تک نفره چوبدار امروز قیمت عمده ، بهترین مارک نبات تک نفره چوبدار ، پخش کننده اصلی نبات تک نفره چوبدار ، قیمت عمده نبات تک نفره چوبدار ، مرکز فروش نبات تک نفره چوبدار تهران

خرید نبات چوبی زعفرانی 12 عددی قیمت عمده

این بدان معناست که محلول شما فوق اشباع است و نباید مشکلی برای رشد کریستال ها داشته باشید. وو هو!

وقتی آخرین فنجان شکر شما حل شد، اجازه دهید مخلوط حدود 5 دقیقه بجوشد و سپس آن را از روی حرارت بردارید.

قابلمه را از روی حرارت بردارید و اجازه دهید مخلوط حدود 15 دقیقه بماند. قیمت نبات تک نفره

محلول آب شکر در قابلمه می جوشد
حالا مخلوط را بین 5 شیشه آماده تقسیم کنید. و در این زمان رنگ خوراکی خود را هم بزنید.

اکیداً توصیه می‌کنم قبل از اینکه سیخ را در شیشه قرار دهید، شیشه‌های خود را به جایی بیاورید که برای 6 تا 7 روز آینده استراحت می‌کنند. هنگام جابجایی ظروف احتیاط کنید زیرا بسیار بسیار داغ خواهند بود.

هنگامی که شیشه ها در محل استراحت خود قرار گرفتند، سیخ های آماده شده را داخل محلول قرار دهید. شما باید تمام تلاش خود را بکنید که وقتی سیخ ها در جای خود قرار گرفتند، کوزه ها را زیاد جابجا نکنید.

یک شیشه آبی، قرمز و سبز از محلول شکر با چوب هایی آویزان شده از آنها برای تشکیل آب نبات سنگ
اکنون قسمت سخت فرا می رسد… منتظر رشد نبات خود باشید!

خوشبختانه، اتفاقات نسبتاً سریع شروع می شود و شما باید ظرف یک روز شاهد رشد کریستال ها روی چوب های خود باشید. ظاهر من بعد از 24 ساعت این است:

کریستال های نبات پس از 1 روز در شیشه تشکیل می شوند
بعد از 48 ساعت اینجا هستند:

بلورهای نبات پس از 2 روز در شیشه تشکیل می شوند
و بعد از 72 ساعت اینجا هستند:

بلورهای نبات پس از 3 روز در شیشه تشکیل می شوند
سیخ ها را هر زمان که بخواهید می توانید از شیشه ها جدا کنید، اما توصیه می کنم حداقل 6 روز به آنها فرصت دهید تا کاملا فرم بگیرند.

هنگامی که آماده برداشتن چوب های نبات از شیشه هستید، با انگشت خود شکر سفت شده را در بالای شیشه بشکنید و به آرامی چوب را تکان دهید تا آزاد شود. مثل این:

اجازه دهید شربت از روی چوب بریزد. توصیه می کنم آب نبات را روی یک شیشه یا کاسه خالی بگذارید تا چکه کند یا آن را روی دستمال کاغذی بگذارید.

سپس آماده لذت بردن از نبات خانگی باورنکردنی خود هستید!

شیشه میسون پر از 5 رنگ مختلف نبات روی چوب
چقدر باحاله؟؟

آیا می توانم از محلول قند دوباره استفاده کنم؟
من در پست قبلی سوالات زیادی در مورد این موضوع داشتم، بنابراین تصمیم گرفتم این بار کمی آزمایش کنم.

هنگامی که چوب ها را از شیشه های خود خارج کردید، احتمالاً در ریختن بقیه محلول شکر در سطل زباله احساس هدر خواهید کرد. بنابراین، آیا می توانید دوباره از آن استفاده کنید؟ پاسخ کوتاه بله است!

اما قبل از اینکه یک چوب دیگر با روکش شکر را در محلول فرو کنید، توصیه می کنم دوباره آن را در یک قابلمه بریزید و دوباره به جوش بیاورید. ¼ فنجان دیگر شکر را به آن اضافه کنید و بگذارید چند دقیقه بجوشد. سپس آن را دوباره در شیشه بریزید.

من چند تا از محلول هایم را بدون گرم کردن مجدد و اضافه کردن شکر بیشتر به محلول مجددا استفاده کردم و در اینجا نحوه بیرون آمدن آنها پس از یک هفته آمده است:

نبات بنفش و سبز از محلول شکر استفاده مجدد بدون حرارت دادن مجدد و افزودن شکر بیشتر
وقتی دوباره گرم کردم و ¼ فنجان شکر اضافه کردم این اتفاق افتاد:

آب نبات صخره ای صورتی و آبی که از محلول شکر مجددا استفاده شده پس از افزودن شکر بیشتر به آن ساخته شده است
این یک مدرک قطعی است که شما می خواهید محلول را دوباره بجوشانید و شکر بیشتری اضافه کنید!

چرا نبات من رشد نمی کند؟
سوال عالی! درست کردن نبات می تواند کمی دشوار باشد و دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است در اولین تلاش شما کارساز نباشد. با این حال، اگر این دستورالعمل ها را به دقت دنبال کنید و از 10 فنجان شکر کامل در 4 فنجان آب استفاده کنید، باید محلول فوق اشباع داشته باشید و شانس شما برای اثربخشی آن بالا است.

اگر به نظر می رسد چوب های شما بعد از چند روز اصلاً کریستال رشد نمی کنند، ممکن است به این دلیل باشد که محلول شکر شما به هر دلیلی بیش از حد اشباع نشده است. در این صورت می توانید مخلوط را دوباره داخل قابلمه بریزید و آن را به جوش بیاورید و یک فنجان دیگر شکر اضافه کنید. هم بزنید تا حل شود. اگر فنجان اول به راحتی حل شد، شکر بیشتری به آن اضافه کنید.

نبات چوبی زعفرانی 20 عددی  نبات چوبی زعفرانی 24 عددی نبات شاخه ای زعفرانی 5 کیلویی نبات شاخه زعفرانی 500 گرمی نبات شاخه سفید 500 گرمی