خرید پنیر پیتزای عاج و سهولان قیمت عمده

خرید پنیر پیتزای عاج و سهولان قیمت عمده | پخش کننده اصلی پنیر پیتزا | بهترین مارک پنیر پیتزا | ارزانترین قیمت پنیر پیتزا | خرید عمده پنیر پیتزا

پنیر پیتزا از لذیذ‌ترین و پرمصرف‌ترین چاشنی‌ها در جهان است. مصرف لبنیات در برنامه غذایی روزانه، نقش مهمی در سلامت افراد دارد. اغلب والدین تلاش می‌کنند این ماده غذایی مفید را در برنامه غذایی فرزندان بگنجانند، چراکه مصرف روزانه آن تاثیر مهمی در سلامت استخوان‌ها و هم‌چنین رشد قدی کن دارد.

این فرآورده لبنی به‌شکل امروزی از حدود ۵۰ سال پیش در اروپا و آمریکا تولید و مصرف شده است. درحالی‌که قدمت آن در کشور ما حدود ۲۵ـ۲۰ است.

جهت سفارش پنیر پیتزا و اطلاع از قیمت با شماره تلفن 09127231586 تماس بگیرید.

صنایع لبنیاتی نوین نسیم ارومیه با تولید انواع پنیر‌های پیتزای کشدار و باکیفیت، برندی معتبر و قابل اطمینان در سطح کشور است.

خرید پنیر پیتزای عاج و سهولان قیمت عمده خرید پنیر پیتزای عاج و سهولان قیمت عمده | پخش کننده اصلی پنیر پیتزا | بهترین مارک پنیر پیتزا | ارزانترین قیمت پنیر پیتزا | خرید عمده پنیر پیتزا

لیست محصولات

۱- پنیر پیتزا موزارلا 180گرم عاج

2- پنیر پیتزا موزارلا ۵۰۰ گرم عاج

3- پنیر پیتزا موزارلا ۱ کیلوگرمی عاج

4- پنیر پیتزا موزارلا 2.5 کیلوگرمی عاج

5- پنیر پیتزا موزارلا 2.5 کیلوگرمی سهولان

6- پنیر پیتزا پروسس۵۰۰ گرم

7- پنیر پیتزا پروسس ۱ کیلوگرم

پنیر پیتزا چیست؟

ماده‌ای لبنی نرم و کشدار نیمه جامدی است که خاستگاه آن کشور آمریکا و ایتالیا بوده و طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارد. این ماده غذایی از شیر گاو تهیه و تولید می‌شود. نماينده فروش پنير پيتزا كيش داريد؟

از قابلیت‌های ارزشمند این پنیر، میزان بالای جذب پروتئین‌های موجود در آن است. این ویژگی به دلیل تکرار مجدد پاستوریزاسیون در فرایند تهیه این ماده صورت می‌گیرد. این ماده غذایی به‌صورت رشته‌ای و ورقه‌ای در بازار موجود بوده و در انواع غذاها یا به صورت جداگانه همراه با نان و سبزیجات نیز مصرف می‌شود.

اغلب مردم آن‌را به ایتالیا نسبت می‌دهند. در حالی‌که پنیر پیتزا اصولا ترکیبی از چند نوع پنیر و متعلق به کشور آمریکا بوده، اما موزارلا اصالتی ایتالیایی دارد. این امر به‌دلیل مصرف عمده آن با پیتزا است که از اصلی‌ترین و معروف‌ترین غذاهای ایتالیایی است. اما پنیر پیتزا موزارلا با اصالت ایتالیایی مناسب‌ترین پنیر برای انواع پیتزا است.
در کشور ما نیز به‌طور عمده از این نوع پنیر در پخت انواع پیتزا و پاستا استفاده می‌شود.

پنیر پیتزا چگونه درست می‌شود؟

عده‌ای از خانم‌های خانه‌دار علاقه‌مند هستند که برخی اقلام مصرفی خود مانند پنیر، ماست یا ترشی‌ها را در خانه تهیه کنند.

پنیر پیتزا نیز یکی از مواردی است که برخی افراد برای تهیه آن در منزل تلاش می‌کنند. همان‌طور که می‌دانیم این پنیر به روش‌های مختلفی تهیه می‌شود. این ماده غذایی در کارخانه‌جات لبنی به‌روش‌های صنعتی و با دستگاه‌های مکانیزه تولید می‌شود. در این بخش طرز تهیه این پنیر به‌روش صنعتی و خانگی را شرح می‌دهیم.
طرز تهیه پنیر پیتزا
طرز تهیه پنیر پیتزا
روش سنتی تهیه پنیر پیتزا

مواد لازم:

شیر پرچرب (ترجیحا گاومیش) ۶ فنجان

مایه پنیر: ۱ فنجان

سرکه: ۴ قاشق چایخوری (می‌توانید به جای سرکه از دو قاشق مرباخوری جوهر لیمو استفاده کنید)

آب: ۱ فنجان

مقدار کمی آب نیز برای رقیق کردن سرکه کنار بگذارید.
طرز تهیه پنیر پیتزا خانگی :

قبل از شروع به این نکته توجه داشته باشید که تهیه این پنیر در خانه، به دقت و حوصله فراوان نیاز دارد. پس بهتر است هنگامی شروع به کار کنید که مطمئن باشید زمان کافی برای انجام مراحل آن ‌را دارید.

ابتدا شیر را روی شعله گذاشته و به مدت ۳۰ دقیقه بجوشانید. سپس سرکه یا جوهر لیمو را به آن اضافه کرده و به مدت ۳۰ دقیقه دیگر بجوشانید.
مایه پنیر را در ۱ فنجان آب حل کرده و در اواسط ۳۰ دقیقه دوم به شیر اضافه کرده و شعله را ملایم کنید. در این مرحله مواد را مرتب هم بزنید تا ۳۰ دقیقه دوم سپری شود. سپس ۱۵ دقیقه دیگر قابلمه را روی شعله ملایم بگذارید تا شیر سفت شود یا به اصطلاح عامیانه، دلمه ببندد. پس از آن، دلمه‌ها را با چاقویی تیز به اندازه‌های کوچک تقسیم کنید.

در این مرحله، کف قابلمه را روی آب سرد قرار دهید تا کاملا سرد شود. سپس دوباره قابلمه حاوی شیر دلمه بسته را روی شعله گاز بگذارید تا به دمای ۱۰۰ درجه برسد. مجددا به مدت ۲۰ دقیقه روی حرارت هم بزنید. در این بخش از کار، دقت داشته باشید که این‌ مرحله نباید بیشتر از بیست دقیقه طول بکشد. در غیر این صورت، پنیر به‌دست آمده حالت کشدار نخواهد داشت.

در مرحله بعدی، نوبت به جدا کردن آب پنیر‌های آماده شده است. با استفاده از چاقویی تیز، پنیر‌ها را بریده و در پارچه تنظیف قرار دهید تا آب اضافی آن به‌طور کامل گرفته شود. پس از آب‌گیری کامل، پنیر خشک شده را توسط رنده یا چاقوی تیز به صورت نوار‌های باریک ببرید. سپس آن‌ را در قابلمه یا ماکروفر حرارت دهید تا ذوب شود. در این قسمت از کار، پنیر‌های ذوب شده را پس از ورز دادن به‌صورت توپ‌های کوچک درآورید.
پنیر‌های آماده را در آب‌نمک سرد به مدت چندین روز نگهداری کنید. اگر این مراحل را کامل و با دقت انجام دهید، پنیری کش‌دار و باکیفیت خواهید داشت.

پنیر پیتزا برای چه غذاهایی استفاده می‌شود؟

بی‌شک کشور ایران یکی از متنوع‌ترین رژیم‌های غذایی در سطح جهانی را دارا است. در برنامه غذایی پدران ما خبری از انواع فست‌فود‌ها و غذاهای فرنگی نبود. اما تنوع ادویه‌های به‌کار رفته در انواع غذاها، موجب پذیرش طعم‌ها و مزه‌های جدید شده است.

پیتزا، لازانیا، پاستا و انواع ساندویچ‌ها از جمله غذاهایی هستند که در سال‌های اخیر به‌طور گسترده‌ای به سبد غذایی ایرانیان اضافه شده است. یکی از مواد اصلی در این غذاها، پنیر پیتزا است. به‌طور مثال کیفیت یک پیتزای خوب با پنیر آن سنجیده می‌شود. هر چه پنیر مصرفی بیشتر، خوشمزه‌تر و کشدار‌تر باشد، پیتزای لذیذ‌تری به‌دست می‌آید.

هنگامی که پنیر موزارلای تازه رطوبت خود را در اثر حرارت از دست می‌دهد، کیفیت پیتزای شما را پایین می‌آورد. بهتر است آن‌را با پنیر کهنه مخلوط کنیم تا نتیجه مطلوب به‌دست آید. گاهی استفاده از مخلوط چند نوع پنیر نیز نتیجه عالی دارد.