خرید پنیر پیتزا رنده شده نوشه قیمت عمده

خرید پنیر پیتزا رنده شده نوشه قیمت عمده | پخش کننده اصلی پنیر پیتزا رنده شده | فروشنده عمده پنیر پیتزا رنده شده | قیمت پنیر پیتزا رنده شده | پنیر پیتزا رنده شده قله ای تهران

جهت سفارش پنیر پیتزا و اطلاع از قیمت با شماره تلفن 09127231586 تماس بگیرید.

خرید پنیر پیتزا رنده شده نوشه قیمت عمده خرید پنیر پیتزا رنده شده نوشه قیمت عمده | پخش کننده اصلی پنیر پیتزا رنده شده | فروشنده عمده پنیر پیتزا رنده شده | قیمت پنیر پیتزا رنده شده | پنیر پیتزا رنده شده قله ای تهران

فروش پنیر پیتزا رنده شده نوشه به صورت عمده

نام فرآورده: پنیر پیتزا پروسس
انواع بسته بندی: بسته بندی 3کیلویی،1کیلویی ،500 گرم،180 گرم
ترکیبات: پنیر اولیه،پنیر سفید یواف،خامه پاستوریزه، تری سدیم سیترات،نمک طعام تصفیه شده،سوربات پتاسیم
شرایط نگهداری: همواره در فریزر در دمای -18 درجه سانتیگراد نگهداری شود
مدت ماندگاری: 6ماه

اطلاعات تماس شرکت نوشه

‍فروش #پنیر_پیتزا رنده شده #نوشه به صورت عمده حداقل سفارش 100 کیلو قیمت توافقی

تفاوت پنیر پروسس با پنیر موزارلا

احتمالاً برای شما هم این سوال پیش آمده که دقیقا چه تفاوتی بین پنیر موزارلا (همان پنیر اصلی پیتزا) با پنیر پروسس (فراوری شده) وجود دارد؟
ویژگی‌های پنیر موزارلا

این پنیر که پنیر اصلی پیتزا هم خوانده می‌شود، راحتتر از سایر پنیرها تهیه می‌شود به طوری که در خانه هم می‌توانید این پنیر را تهیه کنیدو در انتهای این مقاله با یک دستور پخت سریع و راحت این پنیر را در آشپزخانه خود درست مکنید.

پنیر موزارلا از شیر گاو تولید می‌شود، در واقع (نوع اصیل آن از شیر گاومیش) تولید می‌شود. در فرایند تولید هر دونوع موزارلا، شیر را به صورت کامل مصرف می‌کنند. پنیر موزارلایی که از شیر کامل و پرچرب گاومیش تولید می‌شود نسبت به پنیری که از شیر گاو به دست می‌آید، چرب‌تر می‌باشد.

بعد از مایه زنی شیر و تبدیل آن به پنیر، بلافاصله یکسری فرآیند دیگر روی آن انجام می‌شود و به پنیر موزارلا یا همان پنیر پیتزای اصلی تبدیل می‌شود. در تولید این پنیر با توجه به اینکه شیر تنها ماده اولیه این پنیر است، کیفیت و تازگی شیر تاثیر بسیاری بر روی عطر وطعم نهایی پنیر دارد. شیر تازه و با کیفیت بالا (بسته به تغذیه دام) به تولید پنیری خوش طعم و عطر منجر می‌شود.
ویژگی‌های پنیر پروسس

ماده اولیه برای تهیه پنیر پروسس بر خلاف سایر پنیرها که شیر می‌باشد، پنیر است. پنیر پروسس از ابتدا به صورت صنعتی تولید شد، در پنیر پروسس تولید کننده چند نوع پنیر مختلف را انتخاب کرده و آنها را ذوب می‌کند، این پنیرهای ذوب شده دوباره با مواد دیگری مخلوط می‌شوند و با توجه به نوع پنیر نهایی و ذائقه جردم هر منطقه‌ای افزودنی‌هایی به آن اضتفه می‌گردد.

این مواد اغلب شامل: چربی شیر (خامه)

نمک امولسیونی (این نمک پروتئین موجود در پنیر را تغییر داده تا راحتتر پراکنده شوند و پنیر همگن‌تری فراوری شود.
نمک معمولی (در پنیر پروسس از نمک بیشتری نسبت به پنیر معمولی استفاده می‌شود)

رنگ خوراکی و طعم دهنده

همه مواد را با هم گرم کرده و کامل مخلوط می‌کنند تا یک پنیر جامد پایدار به دست آید. این حرارت باعث پاستوریزه شدن محصول نهایی می‌شود. مراحل تولید پنیر پروسس (زمان و دمای پخت، مقدار مخلوط کردن و سرعت سرد کردن مواد) و مواد تشکیل دهنده آن به شدت بر روی کیفیت نهایی محصول تاثیر گذار هستند.
با توجه به این مراحل و مواد تشکیل دهنده پنیر پروسس می‌توان به میزان چربی بالای محصول نهایی پی برد.

انواع دسته بندی پنیر

پنیرها در کل براساس یکسری از خصوصیات شان دسته بندی می‌کنند. این خصوصیات به نوع شیر (گاو، گاومیش، گوسفند)، نوع آنزیم به کار رفته برای ترش کردن آن، تغذیه دامی که از شیر آن پنیر تهیه شده، روش تهیه و رطوبت پنیر بستگی دارند.

انواع پنیر بر اساس میزان رطوبت پنیر

یکی از شاخص‌ترین ویژگی ها در پنیر میزان رطوبت آن است که پنیر ها را بر اساس رطوبت آن دسته بندی می‌کنند.
رطوبت ۱۳ تا ۳۴ درصدی پنیر: این میزان رطوبت شامل پنیرهای دومان، پارمسان، پنیر ریکوتای خشک، پنیر میزوست و پنیر گجی توست می‌شود.
رطوبت ۳۴ تا ۴۵ درصدی پنیر: این میزان رطوبت شامل پنیر سفید فتا، پنیر سوئیس، پنیر ادام، پنیر چدار و پنیر لیقوان است.
رطوبت ۴۵ تا ۵۵ درصدی: این درصد شامل پنیرهای موزارلا، پنیر کممبر، پنیر محلی، پنیر پیتزا و پنیر آبی می‌شود.
رطوبت بالایی مانند ۸۰ تا ۸۵ درصدی: این میزان بالا از رطوبت شامل پنیرهایی مانند؛ پنیر کاتیج، پنیر ریکوتا، پنیر ایمپاستاتا، پنیر نوفشاتل، پنیر خامه‌ای است.