خرید پنیر پیتزا و تاپینگ پونه شارمین قیمت عمده

خرید پنیر پیتزا و تاپینگ پونه شارمین قیمت عمده | پنیر پیتزای تاپینگ شارمین | پخش کننده اصلی پنیر پیتزا موزارلا شارمین | قیمت عمده پنیر پیتزا

شرکت صنایع غذایی پونه پنیر در سال 1373 تحت شماره 104342 در اداره ی ثبت شرکت های تهران به ثبت رسید .

از سال 1376 با برند پونه شروع به فعالیت نمود. این شرکت در طول سالهای گذشته علاوه به تولید پنیر پیتزا با برند پونه با برند های مطرحی از جمله بهروز،رامک،چوپان و … در بازار فعالیت نموده است.

جهت سفارش پنیر پیتزا و اطلاع از قیمت با شماره تلفن 09127231586 تماس بگیرید.

پنیر پیتزا شارمین

پنیر در ایران از شیر کامل و پرچرب گاو بدست می آید که در اثر حرارت بین پروتئین های موجود در شیر و کلسیم اتفاق می افتد باعث به وجود آمدن کش و عطر و طعم مطلوب می گردد.

پنیر پیتزا شارمین از نظر غدایی سرشار از کلسیم،پروتئین،چربی می باشد که این محصول برای رشد کن بسیار مفید است ولیکن به دلیل داشتن چربی و نمک بالا برای افراد چاق و دارای ناراحتی قلبی توصیه نمی شود.

پروتئین ها، لاکتوز،ویتامین د و فسفر در این پنیر میزان جذب کلسیم را بیشتر می کند. حتما می دانید که وجود کلسیم برای استحکام تهیه استخوان ها و دندان ها لازم و ضروری است فرقی نمی کند شما در چه سن و سالی هستید.

از ویژگی‌های مهم یک پنیر پیتزای مرغوب این است که پنیر در هنگام جویدن نباید حالت آدامسی پیدا کند. علاوه بر این یک پنیر پیتزای مرغوب به هیچ وجه، پس از پخت روغن پس نمیدهد. پنیر پیتزای رنده شده شارمین هر دو این ویژگی ها را به همراه دارد..

خرید پنیر پیتزا و تاپینگ پونه شارمین قیمت عمده خرید پنیر پیتزا و تاپینگ پونه شارمین قیمت عمده | پنیر پیتزای تاپینگ شارمین | پخش کننده اصلی پنیر پیتزا موزارلا شارمین | قیمت عمده پنیر پیتزا

خرید پنیر پیتزا موزارلا شارمین

پنیر موزارلا:
پنیر موزارلا رنده شده از شیر گاو تهیه می شود و شیر بعد از مایه زنی به پنیر تبدیل شده و پنیر حاصله بلافاصله تحت یکسری فرایندها به پنیر موزارلا یا همان پنیر پیتزا اصلی تبدیل می شود. از هر 10 کیلوگرم شیر گاو معمولا 1 کیلوگرم پنیر موزارلا تولید می‌شود.  پنیرپیتزا در مقایسه با پنیرهای معمولی به همان میزان پروتئین دارد. این پنیر دارای رنگ سفید مایل به زرد با عطر و طعم مختص خود بوده و بافتی با قابلیت کشسانی خاص دارد که جهت تهیه انواع غذاهایی از قبیل پیتزا، لازانیا و … استفاده می گردد. این پنیر سرشار از کلسیم است و همچنین چربی پایینی دارد. شارمین این مدل پنیر را در بسته بندی های 180 گرمی ، 500 گرمی ، 1000 گرمی و 2000 گرمی تولید میکند.

میزان مصرف پنیر پیتزا :

بدلیل مقادیر بالای پروتئین و چربی این پنیر کمک زیادی به تامین انرژی در بدن می‏کند و با توجه به وضعیت بدنی افراد مصرف آن می‏تواند متفاوت باشد.
ترکیبات:

شیر تازه پاستوریزه گاو  استارتر، کلرید کلسیم , نمک تصفیه خوراکی, مایع پنیر رنین

خرید پنیر پیتزا و تاپینگ پونه شارمین قیمت عمده خرید پنیر پیتزا و تاپینگ پونه شارمین قیمت عمده | پنیر پیتزای تاپینگ شارمین | پخش کننده اصلی پنیر پیتزا موزارلا شارمین | قیمت عمده پنیر پیتزا

خرید تاپینگ پیتزا شارمین

تاپینگ پیتزا شارمین :
این محصول باید در دمای زیر صفر و در استاندارد 18- درجه سانتی گراد نگهداری گردد. تفاوت اصلی تاپینگ پیتزا و پنیر پیتزا استفاده از چربی گیاهی در این محصول می باشد. در واقع اگر بیشتر از 3 درصد از چربی پنیر پیتزا از نوع گیاهی باشد باید به جای واژه پنیر پیتزا موزارلا از واژه تاپینگ پیتزا استفاده شود.

خواص:

1-میزان پروتئین بالا
2-هر سهم (30 گرم) تاپینگ پیتزا رامک تقریبا معادل 79 کیلوکالری انرژی دارد.
میزان مصرف :

بدلیل مقادیر بالای پروتئین و چربی، این نوع از پنیر کمک زیادی به تامین انرژی در بدن می‏کند و با توجه به وضعیت بدنی افراد مصرف آن می‏تواند متفاوت باشد.