خرید ادویه پودر پنیر قیمت عمده

خرید ادویه پودر پنیر قیمت عمده ، بهترین مارک ادویه پودر پنیر ، پخش کننده اصلی ادویه پودر پنیر ، مرکز فروش ادویه پودر پنیر ، قیمت عمده ادویه پودر پنیر  ، پودر پنیر چدار

خرید ادویه پودر پنیر قیمت عمده خرید ادویه پودر پنیر قیمت عمده ، بهترین مارک ادویه پودر پنیر ، پخش کننده اصلی ادویه پودر پنیر ، مرکز فروش ادویه پودر پنیر ، قیمت عمده ادویه پودر پنیر  ، پودر پنیر چدار

خرید ادویه پودر پنیر قیمت عمده

قصد من این نیست که هفته کاری شما را منفجر کنم، اما اخیراً متوجه شدم که می توان بدون دست زدن به تراشه، طعمی شبیه Doritos داد.

برخی، مانند ویلی دوفرن، سرآشپز برنده جایزه جیمز ریش و پدر غذای مولکولی، ممکن است بگویند که من دیر به این مرحله رسیده ام، مانند زمانی که زنگ زدم تا بپرسم آیا او درباره پودر پنیر شنیده است، یک نوع کم آب و غلیظ. از چیزهای تازه

“می تونی به کسی بگی که اینطور نیست؟” او گفت، و قبل از اینکه بتوانم به Opening Argument خود توجه کنم، موضوع کرافت مک و بسته‌های پنیر را به عنوان مدرکی مطرح کرد (توضیح یک شادی چشم‌باز که در nuts.com بعد از دو لیوان گرفتم).

دوفرن توضیح داد: پودر پنیری که من در مقیاسی خریداری کردم که یک گربه با جثه متوسط ​​می تواند از آن به عنوان تخت استفاده کند، و طعم دهنده های پودر شده و نئونی کرافت به هم نزدیک هستند: تنوع در یک موضوع. این دومی ممکن است از لحاظ تاریخی مملو از مواد افزودنی و رنگ های غیرقابل تلفظ باشد، اما با این وجود نوعی پنیر پودری است.

در واقع، اولین محصولات لبنی که با اسپری خشک می شوند – روشی برای آبگیری مایعی مانند پنیر ذوب شده، با مخلوط کردن آن با یک بستر و اسپری کردن آن از طریق یک نازل به طوری که وقتی غبار خشک شد، طعم آن روی بستر باقی بماند. نیویورکر گزارش می دهد که در مقیاس صنعتی درست پس از تولید پنیر فرآوری شده کرافت در اوایل قرن بیستم، کم آب شدند.

امروزه، چند راه برای تهیه پودر پنیر وجود دارد، از جمله خشک کردن با اسپری و همچنین خشک کردن انجماد، یا به سادگی آب‌گیری مانند تهیه «پنیر ماه» یا «پنیر پاره شده» و سپس مخلوط کردن توده‌های حاصل.

دوفرن به من گفت: “برای مدتی، پودر پنیر رپ بدی داشت، زیرا آب پنیر و روغن و مواد ضد انباشتگی بیشتری نسبت به پنیر واقعی داشت.” اما امروز؟ “شما می توانید نسخه های بسیار خوبی از پودر پنیر تهیه کنید.”

و با آن، می‌توان کراکرها را بدون نگرانی در مورد رطوبت مزه‌دار کرد، به نان‌ها رنگ و ظرافت اضافه کرد، یا ترکیبی از سس مک و پنیر ایجاد کرد که با شیر گرم، کره و نودل آرنجی مخلوط شود. اطلاع لحظه ای برای آشپز خانگی، راحتی پودر پنیر چند وجهی است: طعم غلیظ، کمبود رطوبت تهدید کننده بافت، و عمر انبارداری بسیار فراتر از پنیر تازه (یک سال در مقایسه با، در برخی موارد، تنها هفته ها).

«پنیر گران است. خیلی گرونه و فاسد شدنی. و ظریف. هر بار که یک پنیر دست نخورده را برش می دهید، زمان آن در این زمین محدود می شود. آنتونی بوردین در مدیوم راو نوشت هر بار که یکی را از غار یخچالی مخصوصی که در آن زندگی می کند بیرون می آورید، به آرامی آن را می کشید.

اگر همانطور که او نوشته است، “شما باید عاشقانه باشید تا خودتان، پول و وقتتان را روی پنیر سرمایه گذاری کنید” به عنوان یک رستوران، پودر پنیر – با قیمت قابل دسترس و ماندگاری بی پایانش – فرصتی را برای کم هزینه ها فراهم می کند. -مخاطب دوستی

تیم Dufresne اخیراً یک نسخه خانگی از پفک های پنیر با برنج سیاه ایجاد کرده است که آنها را پوره، لوله و پف کرده و سپس در مخلوطی از پودرهای پنیر گرد می کنند. سرآشپز Ed Szymanski از Dame شهر نیویورک به یاد می آورد که از پودر پنیر برای تهیه ناچو به مقدار زیاد برای وعده غذایی خانوادگی استفاده می کرد.

مکس راپاپورت، طراح غذا در لس آنجلس، به هدایای غذای مناسب پودر نیز اشاره می کند: «مشکل پخت و پز با پنیر معمولی را دست کم نگیرید. هنگام تهیه کاسیو پپه، پارمزان و پکورینو دوست دارند از هم جدا شوند و به جای سس پنیر براق، رشته های پروتئینی پنیری رشته ای و چربی در اطراف پاستا شما شناور بماند. سر صحنه، اگر به یک سس پنیر نرم و مخملی نیاز داشته باشم، ممکن است به پودر پنیر روی بیاورم.

چیزی که برای ابرقدرت ها که در یک چشم به هم زدن هر چیزی را طعم دوریتو می دهد، دزدی به نظر می رسد. ادویه پیزارلا

پودر پنیر چدار

جزئیات محصول: پودر پنیر که روی ذرت بو داده و سبزیجات بخارپز شده پاشیده می شود یا در سوپ ها، کاسرول ها، دیپ ها و غذاهای پاستا هم زده می شود، طعم بسیار خوبی دارد. ماکارونی تازه پخته شده را با شیر و کره مخلوط کنید تا یک ماکارونی و پنیر عالی داشته باشید. بسیاری از مشتریان ما حتی از آن برای تهیه بیسکویت سگ استفاده می کنند! رنگ زرد/نارنجی روشن و طعمی شور و ملایم دارد. قفسه پایدار؛ بدون نیاز به تبرید؛ عالی برای تامین مواد غذایی اضطراری

ترکیبات: مخلوط آب پنیر، مواد جامد دوغ، پنیر (دانه و چدار [شیر پاستوریزه، کشت پنیر، نمک، آنزیم])، کنسانتره پروتئین آب پنیر، نمک، فسفات سدیم، اسید سیتریک، زرد 5، زرد 6، اسید لاکتیک، آنزیم حاوی شیر بسته بندی شده در کارخانه ای که گندم، شیر، سویا، تخم مرغ، کنجد، بادام زمینی و آجیل درختی را نیز در اختیار دارد. ممکن است حاوی ترکیب(های) مهندسی زیستی باشد.

حقایق تغذیه ای: برای داده های هر 100 گرم (نه در هر وعده) اینجا را کلیک کنید.

کشور مبدا: ایالات متحده آمریکا

حجم: 1 فنجان ≈ 0.27 پوند / 1 پوند ≈ تقریبا. 2.7 فنجان

زمان ماندگاری: سازنده تاریخ «بهترین تا» را 1 سال از تاریخ تولید فهرست می‌کند، بنابراین وقتی محصول به دست شما برسد، حدود 10 ماه است. با این حال، ما دریافتیم که وقتی در دمای اتاق یا کمتر در یک ظرف در بسته و دور از نور مستقیم نگهداری شود، به راحتی 2 تا 3 سال دوام می آورد.

چدار را در یک لایه نازک و یکنواخت روی یک بشقاب قابل استفاده در مایکروویو که با کاغذ پوست پوشانده شده است، پخش کنید. در فواصل 30 ثانیه ای در مایکروویو قرار دهید تا زمانی که پنیر در یک دیسک سفت آب شود و چربی آن خارج شود، حدود 2 دقیقه.

اجازه دهید دیسک پنیر کمی خنک شود، سپس پوست را از پوست جدا کنید و روی دستمال کاغذی قرار دهید تا کاملا خنک شود. با سرد شدن ترد می شود.
وقتی دیسک پنیر کاملا خنک شد آن را تکه تکه کنید. آن را در غذاساز بپزید تا ریز و یکنواخت شود، حدود 45 ثانیه. نشاسته ذرت را اضافه کنید و دوباره پالس کنید تا مخلوط شود.

تا 3 هفته در ظرف دربسته در یخچال نگهداری شود. برای طعم دادن به ذرت بو داده، سبزیجات، رشته فرنگی یا هر چیز دیگری که پنیر را به آن اضافه کنید استفاده کنید!

پنیر چدار یکی از پرمصرف ترین پنیرها است. طعم ملایم و متمایز آن را می توان در بسیاری از غذاها و سس ها یافت. هنگامی که پنیر تازه مناسب یا در دسترس نیست، پودر چدار جایگزین عالی است. آن را جایگزین پنیر تازه روی سیب زمینی، به عنوان رویه پاپ کورن، به عنوان چاشنی خوش طعم و غیره کنید.

مواد تشکیل دهنده پنیر چدار (شیر، نمک، کشت پنیر، آنزیم)، آب پنیر، دوغ، نمک، دی سدیم فسفات، عصاره آناتو. ادویه پیزارلا

اصطلاح “پنیر بزرگ” که اکنون یک عبارت عامیانه رایج است، در ابتدا به کسانی اطلاق می شود که به اندازه کافی ثروتمند بودند تا یک چرخ کامل پنیر بخرند.