فروش طعم‌دهنده همبرگر پانه عرفان

فروش طعم‌دهنده همبرگر پانه عرفان

شرکت پانه عرفان، در سال 1397 با هدف طراحی، فرمولاسیون، تولید و تامین تخصصی محصولات پودری حدواسط و نهایی تاسیس و شروع به کار نمود. در این راستا، شرکت پانه عرفان با تکیه بر نیروهای مجرب و اهل فن با زمینه های کاری مختلف و با همکاری اساتید دانشگاه با فراهم سازی و تجهیز واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شمس آباد بر توسعه محصولات پودری متنوعی مورد مصرف در صنایع مختلف غذایی شامل فرآورده های گوشتی، اسنک ها و نوشیدنی های فوری تمرکز دارد.

امروزه غذاهای سریع و آماده نظیر انواع فست فود به سبب وجود تنوع در طعم، آماده­‌سازی سریع و داشتن هزینه پایین‌­تر نسبت به گوشت قرمز و سفید، میان سفره‌های ایرانی جای گرفته است. از انواع این غذاها می­‌توان به سوسیس، کالباس، همبرگر، ژامبون و انواع ناگت اشاره کرد.

جهت سفارش ادویه همبرگر و اطلاع از قیمت با شماره تلفن 09127231586 تماس بگیرید.

این غذاهای پروتئینی از سوی گروه جوانان و نوجوانان از محبوبیت بیشتری برخوردار است و علت آن نیز تنوع در طعم و عطر آن‌­ها است. از طرفی با توجه به رقابت‌های تنگاتنگ میان تولیدکنندگان صنایع پروتئینی و گوشتی، طعم و رایحه­‌­ای دارد. لذا می­‌بایست طعم‌­دهنده­ فرآورده‌­های گوشتی را با توجه به نتایج و تحقیقات ناشی از رصد ذائقه بازار و مشتریان، در محصولات به کار برد.

شرکت صنایع غذایی “پانه عرفان” تولیدکننده انواع طعم‌­دهنده‌­ها، اسانس خوراکی و ادویه‌­ها در این راستا اقدام به ارائه و فروش عمده انواع افزودنی­‌های صنایع گوشتی، اسانس خوراکی شامل طعم­‌دهنده کالباس، طعم­‌دهنده ژامبون، طعم‌دهنده هات‌داگ، طعم‌­دهنده همبرگر، طعم‌­دهنده سوسیس و… جهت استفاده مصرفی کارخانه‌های تولیدی فرآورده‌­های پروتئینی و گوشتی نموده است.

شرکت “پانه عرفان” تولیدکننده انواع طعم‌­دهنده صنایع غذایی اسانس و طعم‌­دهنده‌­ها را به اشکال مختلف ارائه می‌­کند. از جمله این اشکال می‌­توان به پودر، افزودنی‌­های مایع، روغن‌­های اساسی، عصاره، اولئورزین­‌ها و… اشاره نمود. بدیهی است که هر یک کاربرد منحصر به فرد خود را دارد. برای مثال طعم‌های بر پایه اولئورزین‌­ها از ترکیب روغن اساسی و مواد رزینی به دست می­‌آیند که از جمله مزایای آن می‌­توان به طعم بیشتر، بهبود بخشی رنگ نهایی، عدم کاهش زمان نگهداری، ثبات عطر و طعم و عدم محدودیت مصرف به علت تغییر رنگ اشاره نمود.

تمام اسانس­‌ها و طعم‌­دهنده فرآورده‌­های گوشتی باعث بهبود طعم خام گوشت می­‌شود. به طورکلی فرمولاسیون این طعم‌­دهنده­‌ها برگرفته از چاشنی‌­ها و طعم‌­های متداول در نقاط مختلف کشور ایران است، از این رو با ذائقه ایرانی کاملاً سازگار است.

شرکت صنایع غذایی “پانه عرفان” با افتخار تأمین‌کننده انواع افزودنی‌­های صنایع گوشتی جهت استفاده تولیدکنندگان و صاحبان صنایع غذایی است و در راستای ارج نهادن به رضایت مشتری، قیمت بهینه‌­ای با وجود کیفیت مطلوب را ارائه نموده است. این شرکت با رصد پیوسته سلیقه مشتری به طور مداوم در حال به‌روزرسانی طعم‌­ها مطابق با تغییرات ذائقه مصرف‌­کننده است.

خریداران محترم جهت اطلاع از قیمت عمده تک طعم‌ها و طعم‌دهنده‌های میکس گوشتی ویژه سوسیس و کالباس با شماره‌­های مندرج در سایت “پانه عرفان” تماس حاصل بفرمایید.

 

 

فروش طعم‌دهنده همبرگر پانه عرفان فروش طعم‌دهنده همبرگر پانه عرفان

طعم‌دهنده همبرگر

همبرگر یک خوراکی خوشمزه است که اصالت آن به آمریکا باز می­‌گردد. این غذا نیز از گوشت چرخ‌­کرده و مقداری چربی تشکیل شده است، اما از نظر کیفیت محتویات، نحوه طبخ، شکل ظاهری و طعم با سوسیس و کالباس متفاوت است. طعم­‌دهنده همبرگر “پانه عرفان” علاوه بر آن‌که بوی زهم گوشت را از بین می‌­برد، مزه و عطری خوشایند مشابه با طعم اصیل همبرگر را به محصول نهایی می‌­افزاید.

فروش طعم‌دهنده همبرگر پانه عرفان فروش طعم‌دهنده همبرگر پانه عرفان

طعم‌دهنده کالباس
محتویات تشکیل­‌دهنده کالباسی که در ایران کاربرد دارد مشابه سوسیس است، با این تفاوت که گوشت آن پخته شده است. همان‌گونه بافت نرمی دارد و به صورت ورق‌شده سرو می‌­گردد. طعم‌­دهنده کالباس نیز همان ویژگی­‌های ماندگاری، خوش‌طعمی و قوام را دارد و تفاوتش با طعم‌­دهنده سوسیس در مزه آن است. کالباس­‌های هفتاد درصد به بالا ژامبون تلقی می­‌شود (در اصل این­گونه نیست). طعم­‌دهنده ژامبون نیز به صورت جداگانه توسط شرکت جهت فروش عمده ارائه می‌­گردد.

 

فروش طعم‌دهنده همبرگر پانه عرفان فروش طعم‌دهنده همبرگر پانه عرفان

طعم‌دهنده سوسیس
سوسیس یکی از انواع فرآورده­‌های گوشتی است که از گوشت قرمز چرخ‌­کرده نظیر گوشت گوسفند و گوساله یا گوشت سفید چرخ‌­کرده شامل گوشت مرغ یا بوقلمون به دست می­‌آید. سوسیس‌­ها بافت نرمی دارند و به صورت پخته شده یا سرخ شده مصرف می‌­شوند. طعم سوسیس­‌های مطلوب می‌­بایست به گونه‌­ای باشد که برای استفاده نهایی نیازی به افزودن هیچ‌­گونه ماده یا ادویه‌­ای نداشته باشند و به تنهایی قابل مصرف باشند. طعم­‌دهنده­­ سوسیس با تقویت طعم خوشایند گوشت و محو کردن بوی زهم گوشت به همراه دیگر ترکیبات، باعث لذیذ شدن عطر و طعم سوسیس می‌­شوند.

فروش طعم‌دهنده همبرگر پانه عرفان فروش طعم‌دهنده همبرگر پانه عرفان

طعم‌دهنده‌های فرآورده‌های گوشتی
فرآورده­‌های گوشتی مانند سوسیس و کالباس عمدتاً از اجزای بدن ماکیان، گوسفند و گوساله تهیه می‌شود. همان‌طور که می‌­دانید انواع گوشت­‌ها به‌تنهایی بوی ناخوشایندی دارند و برای استفاده می‌بایست به‌گونه‌ای طعم و عطر آن‌­ها را اصلاح کرد و ترجیحاً آن‌­ها را بهبود داد؛ بنابراین عموماً با افزودن ماده، طعم­‌دهنده یا اسانس خوراکی قوی می‌­بایست نخست بوی ناخوشایند اولیه محو کرد و ثانیاً عطر و طعمی لذیذ به آن افزود. مواردی که معمولاً به صورت سنتی به گوشت اضافه می‌­گردد تا بوی زهم آن تعدیل گردد، پیاز، سیر یا رزماری و انواع ادویه‌­ها است.

اما اسانس صنعتی که در کارخانه‌ها به کار می‌­رود کمی متفاوت است. از این جهت که این طعم­‌دهنده‌­ها می‌­بایست علاوه بر مزه‌دهی مطلوب، قابلیت ماندگاری بالایی داشته باشند و چون در حجم وسیع به کار می‌روند می‌بایست از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه باشند.

خوشبختانه شرکت صنایع غذایی “پانه عرفان” اقدام به تولید طعم­‌دهنده در چنان طیف وسیعی نموده است که می‌­تواند پاسخگوی اغلب ذائقه‌­ها و سلایق باشد. از طرفی به کارگیری نیروهای انسانی متخصص و کارآمد در کنار گردآوری بهترین و مدرن‌­ترین تجهیزات فنی سبب گشته است تا طعم‌­دهنده‌­ها و افزودنی‌­های صنایع گوشتی با حداکثر کیفیت وارد بازار شود.

اسانس خوراکی مانند اسانس سوسیس و کالباس “پانه عرفان” نیز شامل طعم‌­های متنوع می‌­شود و به گونه‌­ای فرموله شده است که می‌­تواند غلظت و قوام بالایی داشته باشد و به کار بردن مقدار کمی از آن برای حجم بالایی از مواد کفایت می­‌کند. هرچند می‌­توان میزان مصرفی را تا رسیدن به عطر و طعم مطلوب افزایش داد.

 

فروش طعم‌دهنده همبرگر پانه عرفان فروش طعم‌دهنده همبرگر پانه عرفان

طعم‌دهنده ناگت
ناگت­ها نیز خوراکی­‌های لقم‌ه­ای خوشمزه‌­ای هستند که از انواع گوشت مرغ، ماهی، میگو و گوشت قرمز تهیه می‌­شوند و با لایه‌­ای از پودر سوخاری و مواد مختلف پوشیده شده‌­اند و در نهایت سرخ می‌­شوند. ناگت‌ها در طعم‌­های متنوعی موجودند. از طعم قارچ و سبزیجات گرفته تا طعم فلفلی تند. از این رو طعم­‌دهنده ناگت‌­ها در انواع مختلفی فرموله و ارائه می‌­شود.