خرید پودر فلفل قرمز و سیاه پاکتی بهرامن قیمت عمده

خرید پودر فلفل قرمز و سیاه پاکتی بهرامن قیمت عمده ، بهترین مارک پودر فلفل قرمز  ، پخش کننده اصلی پودر فلفل قرمز تهران ، مرکز فروش عمده پودر فلفل قرمز تهران

خرید پودر فلفل قرمز و سیاه پاکتی بهرامن قیمت عمده خرید پودر فلفل قرمز و سیاه پاکتی بهرامن قیمت عمده ، بهترین مارک پودر فلفل قرمز  ، پخش کننده اصلی پودر فلفل قرمز تهران ، مرکز فروش عمده پودر فلفل قرمز تهران

خرید پودر فلفل قرمز پاکتی قیمت عمده

از آنجایی که این ادویه حاوی آهن و ویتامین C است مصرف آن در تولید هموگلوبین و انتقال اکسیژن به مغز نقش زیادی دارد. درنتیجه فعالیت مغز را بهبود بخشیده و از بروز اختلالاتی همچون آلزایمر و زوال عقلی پیشگیری می‌کند.

فلفل قرمز گیاهی از راسته‌ی بادنجانیان است و طعم تندی دارد. علت تندی طعم آن به دلیل وجود ماده‌ای به نام کپسایسین است. این ماده نوعی آلکالوئید است که پوست و مخاط را تحریک می‌کند.

زمانی که کپسایسین با مخاط دهان برخورد داشته باشد مغز آن قسمت را داغ حس می‌کند. این ادویه از پودر کردن فلفل قرمز خشک شده تهیه می‌شود و دارای ارزش غذایی بالایی است همچنین حاوی کلسیم، منیزیم،پروتئین، آهن، فیبر خوراکی، کربوهیدرات، پتاسیم، سدیم ، ویتامین‌های A، C، B۶ و K است.

رسوب کلسترول و تری گلیسیرید در عروق باعث لخته شدن خون شده و خطر سکته‌ی قلبی را افزایش می‌دهد. اما مصرف پودر فلفل قرمز سطح کلسترول و چربی خون را کاهش داده و احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی و سکته‌ را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.
– مفید برای دیابت:

پودر فلفل قرمز با تامین انسولین موردنیاز برای هضم غذا از افزایش سطح قندخون جلوگیری کرده و فشار کبد را کاهش می‌دهد.بنابراین مصرف غذاهای حاوی این ادویه برای افراد مبتلا به دیابت مفید است و سطح قندخون بدنشان را در تعادل نگه می‌دارد.

پودر فلفل قرمز
– کاهش التهاب:
– پیشگیری از سرطان:
فلفل قرمز ازجمله ادویه‌های مورد استفاده در تهیه‌ی سس‌ها و غذاهای تند است. این ادویه حاوی کپسایسین است و وجود آن باعث مزه‌ی تند می‌شود.
– کاهش وزن:

مصرف پودر فلفل قرمز مانع از رشد سلول‌های سرطانی شده و به نابودی تومورهای بدخیم کمک می‌کند. بیشتر سرطان‌هایی که مرتبط با اختلالات هورمونی هستند با مصرف فلفل قرمز از بین می‌روند. همچنین جالب است بدانید ویتامین C موجود در این ادویه ۴۰۰ درصد بیشتر از پرتقال است و به شدت ایمنی سلول‌های دفاعی را افزایش می‌دهد.

ویژگی ها

فلفل قرمز بعد از خشک شدن پودر می شود و بصورت ادویه قابل استفاده است و می‌توان آن را به غذاهای گوشتی، خورش و سوپ و دیگر غذاها برای طعم دار کردن اضافه کرد. به سبب وجود کپسایسین در فلفل قرمز توانایی تحریک مخاط و پوست را دارد به همین دلیل نباید در مصرف آن زیاده‌روی کرد.

– بهبود عملکرد مغز:
پودر فلفل قرمز خاصیت ضد التهابی دارد و کپسایسین موجود در آن فعالیت‌ پپتیدهای ویژه که باعث تحریک و التهاب می‌شوند را مهار کرده و درد مفاصل، سردرد، ورم مفصلی و به طور کلی التهاب و درد را کاهش می‌دهد. همچنین در تسریع روند بهبود زخم و جراحت نقش مهمی دارد و در موارد اورژانسی برای قطع خونریزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید پودر فلفل قرمز و سیاه پاکتی بهرامن قیمت عمده خرید پودر فلفل قرمز و سیاه پاکتی بهرامن قیمت عمده ، بهترین مارک پودر فلفل قرمز  ، پخش کننده اصلی پودر فلفل قرمز تهران ، مرکز فروش عمده پودر فلفل قرمز تهران

خرید پودر فلفل سیاه پاکتی قیمت عمده

پودر فلفل سیاه منبع آنتی اکسیدان‌ها است و در ترکیبات خود مقداری منیزیم، آهن، فیبر و ویتامین K دارد. از طرفی پیپرین موجود در پودر فلفل سیاه باعث مقاومت بدن در برابر فعالیت‌های سرطانی می‌شود و سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند. مصرف این ادویه در کاهش دردهای عضلانی موثر است و التهاب موجود در بدن را کاهش می‌دهد.

همچنین خاصیت ضد باکتری دارد و مانع از درگیری بدن با عوامل عفونی می‌شود. حتی مصرف آن می‌تواند علائم سرماخوردگی را بهبود بخشیده و تب را کاهش دهد. پودر فلفل سیاه برای سیستم گوارشی مفید است و با تحریک آنزیم‌های معده به هضم آسان‌تر غذا کمک می‌کند. این ادویه تاثیر مثبتی در دستگاه تنفسی دارد و افراد مبتلا به آسم با مصرف آن شرایط بهتری خواهند داشت. همچنین با وجود خاصیت ضدالتهابی که دارد می‌تواند ریه‌ها را پاکسازی کرده و از تولید مخاط اضافی جلوگیری کند.

گیاه فلفل دانه‌های تیره رنگی دارد که از آسیاب کردن آن‌ها پودر فلفل سیاه به دست می‌آید. این ادویه به عنوان چاشنی در بیشتر غذاها قابل استفاده است و مزه‌ی تلخی دارد. افزودن فلفل سیاه به غذا طعم تندی به آن می‌دهد و افرادی که تمایل به خوردن غذاهای تند دارند می‌توانند از این ادویه بیشتر استفاده کنند.

– تقویت سیستم ایمنی بدن:
به دلیل داشتن مقدار زیادی ویتامین A و C سیستم دفاعی بدن را دربرابر عفونت‌ها و میکروب‌ها مقاوم کرده و گردش خون را بهبود می‌بخشد. درنتیجه بافت‌های ارتباطی و عروقی مجاری تنفسی و دستگاه گوارش را حفظ کرده و بدن را قوی می سازد.

پودر فلفل قرمز از ارزش غذایی بالایی برخوردار است و از مواد معدنی و ویتامین‌های موجود در آن می‌توان به منیزیم، کلسیم، پتاسیم، سدیم، آهن و ویتامین‌های A، B۶، C و K اشاره کرد. از این رو علاوه بر طعم دهی به غذا خواص دارویی دارد و برای سلامتی مفید است. به طوری که مصرف آن باعث مقاومت بدن در برابر میکروب‌ها و عوامل عفونی شده و سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند.
درباره محصول

برخی از خواص درمانی پودر فلفل قرمز عبارتند از:
پودر فلفل قرمز با افزایش حرارت بدن باعث می‌شود میزان متابولیسم بدن بالاتر رفته و با سوخت و ساز بیشتر به روند لاغری کمک می‌کند. میزان ویتامین C موجود در فلفل قرمز خیلی بالا است و باعث جذب بهتر آهن می‌شود. درنتیجه گردش خون در بدن را بهبود بخشیده و باعث می‌شود قلب و مغز عملکرد بهتری داشته باشند.

با کاهش کلسترول و جلوگیری از رسوب، تری گلیسیرید در عروق مانع از بروز سکته‌ی قلبی می‌شود. همچنین توانایی کاهش درد و التهاب، تنظیم سطح قند خون، کمک به هضم غذا و پیشگیری از سرطان را دارد.

کپسایسین موجود در پودر فلفل قرمز باعث بالا رفتن حرارت بدن شده و درنتیجه متابولیسم را افزایش می‌دهد. این روند باعث سوزاندن کالری بیشتری می‌شود که درنهایت منجر به لاغری می‌شود.
– سلامت قلب: