خرید سویا بسته بندی تریفه قیمت عمده

خرید سویا بسته بندی تریفه قیمت عمده ، بهترین مارک سویا ، پخش کننده اصلی سویا تهران ، فروشنده عمده سویا در ایران

یکی از محصولات خوراکی سویا که دارای طرفداران زیادی در سراسر ایران است، سویا طعم دار می باشد. در حال حاضر صنایع غذایی آریان محصولات طعم دار را با کیفیت بالا تولید و به سراسر کشور عرضه می نماید. این مجموعه فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ در استان البرز آغاز نمود.

جهت سفارش سویا و اطلاع از قیمت با شماره تلفن 09127231586 تماس بگیرید.

خرید سویا پروتئین خوراکی بسته سلفونی 200 گرم 5300 بسته ، خرید سویا درجه یک بصورت فله ای بمقدار 20000 کیلوگرم قیمت اعلام پیش فاکتور

این محصولات عبارتند از : سویا طعم دار (کبابی، جوجه، زعفرانی)، پروتئین بافت دار سویا ( سویای ساده ) و جو پرک ساده و جو پرک طعم دار (گوشت، مرغ، مرغ و قارچ) و سویا با سبزیجات خشک . برای خرید محصولات و یا اعطای نمایندگی پخش می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید یا درخواست خود را در سایت ثبت نمایید و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

خرید سویا بسته بندی تریفه قیمت عمده خرید سویا بسته بندی تریفه قیمت عمده ، بهترین مارک سویا ، پخش کننده اصلی سویا تهران ، فروشنده عمده سویا در ایران

خرید سویا بسته بندی تریفه قیمت عمده

سویا بسته بندی 200گرم تریفه ریز دانه

محصولات طعم دار تریفه (صنایع غذایی آریان) قیمت هر کیلو سویا

تولید کننده و عرضه کننده محصولات طعم دار
صنایع غذایی آریان تولید کننده و عرضه کننده محصولاتی از قبیل سویای طعم دار (کبابی، جوجه، زعفرانی)، پروتئین بافت دار سویا (سویای ساده ) و جو پرک ساده و جو پرک طعم دار (گوشت، مرغ، مرغ و قارچ) و سویا با سبزیجات خشک می باشد.

فروش محصولات طعم دار تریفه در سراسر کشور
دارای نمایندگی فروش محصولات در استان های کشور
محصولات طعم دار تریفه با بیش از یک دهه سابقه با تولید محصولات طعم دار از قبیل سویا طعم دار (کبابی، جوجه و زعفرانی)، جو پرک طعم دار (گوشت، مرغ، مرغ و قارچ) و سویا با سبزیجات خشک در خدمت مشتریان گرامی می باشد.

درباره صنایع غذایی آریان
صنایع غذایی آریان فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ در استان البرز در زمینه تولید و فروش محصولات طعم دار آغاز نمود. این مجموعه با استفاده از تجارب موفق و با تکیه بر تجربه نیروهای خود و تجهیزات پیشرفته روز توانست با عرضه محصولات با کیفیت و متمایز در اندک زمان ممکن و تنها تولید کننده سویا طعم دار سهم عمده ای از بازار مصرف را به خود اختصاص دهد.

هدف ما ارائه محصولات با کیفیت برتر به مشتریان گرامی می باشد.
این مجموعه محصولات خود را به سراسر کشور ارسال می نماید و لازم به ذکر است که تمام محصولات این مجموعه دارای ناظر فنی از اداره بهداشت می باشد.

محصولات طعم دار تریفه

سویا با سبزیجات (مایه ماکارونی خشک)
این محصول جدید به صورت کاملا خشک می باشد و ترکیبات آن شامل سویا طعم دار کبابی ، فلفل دلمه ای ، پیاز ، قارچ و گوجه فرنگی داخل بسته بندی سلفونی می باشد که هم اکنون قابل دسترس است .

خرید سویا بسته بندی تریفه قیمت عمده خرید سویا بسته بندی تریفه قیمت عمده ، بهترین مارک سویا ، پخش کننده اصلی سویا تهران ، فروشنده عمده سویا در ایران

خرید سویای کبابی قیمت عمده

سویا
نمودار سویا سویا چیست؟
گیاه سویا

گیاهان سویا می توانند تا 6 فوت رشد کنند و غلاف هایی تولید می کنند که 3 تا 4 دانه یا لوبیا را در خود جای می دهند.

گیاه سویا حبوبات نامیده می‌شود، زیرا نیتروژن را از هوا جمع‌آوری می‌کند و آن را به خاک باز می‌گرداند. این برای رشد محصولات سالم و حفظ کیفیت خاک مهم است. گره یک برآمدگی کوچک روی ریشه‌های گیاه است.
غلاف دانه سویا

سویا در غلاف هایی شبیه به نخود رشد می کند. در طول تابستان، گیاه سویا گل می دهد و 60 تا 80 غلاف تولید می کند. رنگ دانه های سویا از زرد بسیار روشن تا سایه های خاکستری، قهوه ای و سیاه متغیر است.
دانه سویا

دو تا چهار لوبیا به اندازه نخود در هر غلاف سویا رشد می کند. دانه ها ممکن است زرد، سبز، قهوه ای یا سیاه باشند.

تاریخچه سویا

کشاورز در حال بازرسی سویا در مزرعه دانه سویا از کجا آمده است؟ سویا بومی آیووا نیست، به این معنی که ابتدا در اینجا رشد نکرده است. اکثر آنها موافق هستند که سویا در اصل از چین آمده است.

سویا اولین بار در قرن نوزدهم در آمریکا کشت شد و تا قرن بیستم در آیووا کشت نشد. در ابتدا، سویا به عنوان خوراک دام (حیوانات) کشت می شد. سپس دانشمندان دریافتند که سویا کاربردهای زیادی برای مردم دارد. سپس کاشت سویا واقعاً شروع به کار کرد!

می‌توانید اطلاعات دقیق‌تری درباره تاریخچه سویا در وب‌سایت انجمن سویا آیووا بیابید.
سویا امروز

کشاورز در مزرعه سویا ایستاده است

ایالات متحده بیش از 76.5 میلیون هکتار دانه سویا کشت می کند. ما برای تولید سویا در جهان اولین هستیم. سویا یک محصول مهم برای آیووا و همچنین ایالات متحده است. در سال 2001 کشاورزان ایالات متحده با صادرات بیش از 1 میلیارد بوشل سویا از یک نقطه عطف در تاریخ کشاورزی پیشی گرفتند. امروزه کشاورزان در بیش از 30 ایالت، سویا را کشت می کنند، که باعث می شود سویا دومین محصول بزرگ ایالات متحده در فروش نقدی باشد.
حقایق جالب در مورد سویا:

1 هکتار دانه سویا می تواند 82368 مداد رنگی تولید کند
1 جریب دانه سویا 2500 گالن شیر سویا تولید می کند
روغن سویا سوخت مناسبی برای موتورهای دیزل تولید می کند
دانه سویا در ایالات متحده بیش از هر جای دیگری در جهان رشد می کند.

تصویر محصولات ساخته شده از سویا موارد استفاده از سویا

خوراکی: غذای کودک یا شیر خشک، محصولات نانوایی، داروها، آب نبات، غذاهای کنسرو شده، غلات، محصولات غذایی رژیمی، شام منجمد، پیتزا یخ زده، هات داگ، شیر ضد حساسیت، محصولات گوشتی تقلیدی، گوشت ناهار، رشته فرنگی
مخلوط های آماده: کیک، پنکیک، کلوچه، پوسته سوسیس، روغن پخت و پز، مارگارین
غیر خوراکی: چسب، مواد پاک کننده، لوازم آرایشی، مداد رنگی، سوخت، جوهر، رنگ، آفت کش ها، پلاستیک، غذای حیوانات خانگی، خوراک دام، صابون، شامپو، مواد شوینده، موم

سویای طعم دار کبابی یکی از بهترین و خوشمزه ترین سویا های موجود می باشد.

خرید سویا بسته بندی تریفه قیمت عمده خرید سویا بسته بندی تریفه قیمت عمده ، بهترین مارک سویا ، پخش کننده اصلی سویا تهران ، فروشنده عمده سویا در ایران
خرید سویا با طعم زعفران

تیم Science for Success، گروهی از متخصصان ترویج سویا از سراسر کشور، برای ارائه اطلاعات به روز در مورد چگونگی تأثیر کودهای برگی بر عملکرد سویا، کیفیت دانه و سودآوری در مرکز و شرق ایالات متحده، با یکدیگر همکاری کردند.

اکثر تولیدکنندگان در تامین مواد مغذی کافی برای بالاترین محصول ذرت کار بسیار خوبی انجام می دهند. این موضوع همیشه در مورد سویا صدق نمی کند. در برخی مناطق، کود دهی بیش از حد به محصول ذرت، و سپس اجازه دادن به محصول سویای زیر از باقیمانده آن استفاده می شود، امری رایج است. اگر محصول ذرت بزرگتر از حد انتظار باشد، ممکن است برای برخی از مواد مغذی در محصول سویا زیر کمبود ایجاد کند.

سویا برای رشد به 14 ماده مغذی معدنی نیاز دارد: نیتروژن (N)، فسفر (P)، پتاسیم (K)، گوگرد (S)، کلسیم (Ca)، منیزیم (Mg)، مس (مس)، آهن (Fe)، منگنز (Fe) منگنز)، روی (روی)، بور (B)، کلرید (Cl)، مولیبدن (Mo) و نیکل (Ni) با موفقیت رشد می کنند. بیشتر خاک ها می توانند مقادیر کافی از مواد مغذی جزئی را تامین کنند، اما پرورش دهندگان باید به نیازهای گیاهان با توجه به N، P، K، S و Fe توجه زیادی داشته باشند.

بهترین مدیریت حاصلخیزی خاک برای یک محصول همیشه با آزمایش منظم خاک آغاز می شود. آزمایش خاک ابزاری ارزشمند و ارزان برای تعیین وضعیت مواد مغذی و p

پخت یک غذای سریع و خوشمزه با سویا با طعم زعفران تریفه بدون نیاز به ادویه، نمک و روغن

خرید سویا بسته بندی تریفه قیمت عمده خرید سویا بسته بندی تریفه قیمت عمده ، بهترین مارک سویا ، پخش کننده اصلی سویا تهران ، فروشنده عمده سویا در ایران
خرید سویا با طعم جوجه
سویا با طعم جوجه، سویا با طعم جوجه از محصولات پر فروش سویا طعم دار در ایران می باشد.

مزایای محصولات تریفه
تمام محصولات این مجموعه دارای استاندارهای مجاز و ناظر فنی از اداره بهداشت می باشد.

شرکت صنایع غذایی تریفه به عنوان تنها تولید کننده سویا طعم دار در ایران، بر آن است تا محصولات خود را به راحت ترین شیوه ممکن در اختیار مشتریان خوش سلیقه وطرفداران رژیم گیاهی بگذارد. محصولات دارای بسته بندی های استاندارد با تمامی مشخصات محصول، تاریخ تولید و انقضاء و … که توسط بازرسین بهداشتی و خریداران قابل پیگیری است می باشد.

مطالب مفید
فواید سویا

سویا از خانواده نخود و به صورت دانه های خوراکی است که امروزه از محصولات اصلی جهان محسوب می شود. به طور عمده دو نوع از سویا کشت می شود که زرد و سیاه هستند.

همچنین سویا به شکل های روغن، شیر، توفو و پروتئین تبدیل شده و مورد مصرف قرار می گیرد. سویا کم چرب و کم کالری است و منبع غنی از پروتئین، فیبر و بسیاری دیگر از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری شامل منگنز، فسفر، مس، ویتامین B۱، B۹ و k۱ می باشد. همچنین سویا برای پوست ومو بسیار مفید است و خاصیت ضد پیری دارد.

سویا و پوست
سویا یک مرطوب کننده برای پوست های ترکیبی به حساب می آید. خاصیت ضدپیری دارد، چین وچروک، لکه های تیره و خطوط را کاهش می دهد. حاوی ویتامین E است و به بهبود و ترمیم سلول های مرده پوست کمک می کند. موجب صاف، نرم و براق شدن موها می شود.

خواص جو پرک
جوپرک از مواد عالی و سرشار از فیبر محسوب می‌شود و بسیار سریع پخته می شود . منبع خوبی از انرژی و پروتئین است. باعث کاهش اسید اوریک و خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی، افزایش فشار خون و دیابت نوع ۲ می شود.