خرید چای فامیلا کیسه ای سیلان قیمت عمده

قیمت چای فامیلا مشکی ، خرید چای فامیلا کیسه ای سیلان قیمت عمده ، مرکز پخش چای فامیلا ، فروشنده عمده چای فامیلا ، خرید چای عمده ، چای کیسه ای قیمت قدیم فامیلا ، چای هندوستان کلکته معطر 450 گرمی فامیلا

خرید چای فامیلا کیسه ای سیلان قیمت عمده قیمت چای فامیلا مشکی ، خرید چای فامیلا کیسه ای سیلان قیمت عمده ، مرکز پخش چای فامیلا ، فروشنده عمده چای فامیلا ، خرید چای عمده ، چای کیسه ای قیمت قدیم فامیلا ، چای هندوستان کلکته معطر 450 گرمی فامیلا

خرید چای سیلان (شکسته زرین ممتاز) قیمت عمده

چای سیلان (شکسته زرین ممتاز)
چای سیلان فامیلا ترکیبی منحصر به فرد از مرغوب ترین برگ های چای پرورش یافته در بهترین باغ های سریلانکا می باشد که با طعم ؛رنگ و عطر دلنشین و دلپذیرخود یکی از بهترین نوشیدنی های چای را با عنوان چای ممتاز سیلان به ارمغان می آورد. زمان دم کشیدن این چای 5الی 7دقیقه می باشد .

اگر چای ماسالا چیزی است که شما را در طول روز به حرکت وادار می‌کند، ما برخی از بهترین مارک‌های چای هندی را که ترکیب‌های چای عالی را ارائه می‌کنند – از پیش میکس فوری گرفته تا چای برگ کامل – را برای جرعه‌های بعدی شما انتخاب کرده‌ایم.

به هر نقطه از هند سفر کنید و نسخه‌ای از یکی از نوشیدنی‌های مورد علاقه هند – چای – را خواهید یافت. خواه یک فنجان چای کاداک ماسالا که در یک بعد از ظهر زیبای موسمی در کنار جاده میل می‌شود، یا چای سبز و تیسان‌های خوب که در آسایش خانه‌تان می‌نوشید، این نوشیدنی در هر موقعیت خانگی و اجتماعی جایگاهی دارد.

این نوشیدنی که توسط بریتانیایی‌ها به هندی‌ها معرفی شد، اکنون یک غذای اصلی خانواده و مکالمه است که برای قرن‌ها مصرف شده است – از جلسات بسیار طولانی در دفتر و بحث در مورد پروژه‌ها در دانشگاه گرفته تا یک شب سرگرم‌کننده با دوستان یا قرار عاشقانه با شریک زندگی‌تان. این چای جایگاه ویژه ای در قلب ما دارد و چندین برند چای هندی با این امید که در کمترین زمان ممکن به فنجان مورد علاقه شما تبدیل شوند، ترکیبات و پیش میکس های چای ماسالا را راه اندازی کرده اند.

برخی از برندها ترکیبی با طراوت از ادویه جات ترشی جات کامل با برگ های چای را ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر، پیش مخلوط های خوش طعمی هستند که می توانید در سفر با خود داشته باشید و با آب داغ مخلوط کنید تا فنجانی با طعم و بافت بهینه ایجاد کنید. بنابراین، اگر به دنبال ترکیب کامل چای ماسالا هستید، این مارک های چای هندی را در زیر بررسی کنید!

خرید چای فامیلا کیسه ای سیلان قیمت عمده قیمت چای فامیلا مشکی ، خرید چای فامیلا کیسه ای سیلان قیمت عمده ، مرکز پخش چای فامیلا ، فروشنده عمده چای فامیلا ، خرید چای عمده ، چای کیسه ای قیمت قدیم فامیلا ، چای هندوستان کلکته معطر 450 گرمی فامیلا

خرید چای کیسه ای معطر فامیلا 25 عددی

دستور تهیه چای هندی | چای خانگی | طرز تهیه چای برش | دستور تهیه چای آسان یک فنجان است که تقریباً در هر خانواده هندی در صبح درست می شود. طرز تهیه چای برش را یاد بگیرید.

برای تهیه چای هندی، تمام مواد را به همراه 1 و نیم فنجان آب در یک قابلمه نچسب بریزید و روی شعله متوسط ​​بجوشانید. وقتی مخلوط تا لبه جوش آمد، شعله را کم کنید تا از ریختن آن جلوگیری شود و به مدت 3 تا 4 دقیقه به جوشیدن ادامه دهید و مدام هم بزنید. بلافاصله با استفاده از صافی صاف کنید و مخلوط پودر چای را دور بریزید. بلافاصله چای هندی را سرو کنید. چای فامیلا مشکی

هندی‌ها چای خود را با شیر می‌پسندند – و این بدان معنا نیست که بعد از دم کردن، فقط یک لکه شیر به چای اضافه کنند. چای برش با پختن برگ های چای در مخلوطی از شیر و آب تا زمانی که رنگ، عطر و طعمی غنی پیدا کند، تهیه می شود.

این سه – یعنی رنگ، عطر و طعم – معیار یک فنجان را تعیین می کنند. هر سه باید عالی باشند تا دستور چای چای با طراوت و لذت بخش باشد! چای فامیلا مشکی

اگر در چای خود شکر را دوست دارید، بهتر است آن را در زمانی که چای می جوشد اضافه کنید زیرا رنگ و عطر را نیز غنی می کند. این دستور به شما می گوید که چگونه یک فنجان چای خانگی کامل درست کنید.

نکاتی در مورد چای هندی 1. در صورت امکان از یک قابلمه برای تهیه چای استفاده کنید، زیرا جوشاندن چای در آن راحت تر است. 2. همچنین می توانید ابتدا برگ چای، شکر و آب را بجوشانید و در صورت تمایل شیر را اضافه کنید. 3. بعد از اولین جوش همیشه شعله را کم کنید تا چای نریزد.

سایر دستور العمل های چای هندی چای هندی مانند چای Elaichi یا Masala Chai را امتحان کنید.

از دستور العمل چای هندی لذت ببرید | چای خانگی | طرز تهیه چای برش | طرز تهیه چای آسان | با تصاویر گام به گام زیر

خرید چای فامیلا کیسه ای سیلان قیمت عمده قیمت چای فامیلا مشکی ، خرید چای فامیلا کیسه ای سیلان قیمت عمده ، مرکز پخش چای فامیلا ، فروشنده عمده چای فامیلا ، خرید چای عمده ، چای کیسه ای قیمت قدیم فامیلا ، چای هندوستان کلکته معطر 450 گرمی فامیلا

خرید چای کیسه ای ساده فامیلا

آیا چای چای سرشار از کافئین است؟

آره! چای چای به شدت با مقدار زیادی چای سیاه دم می شود. با این حال، قهوه حاوی تقریبا دو برابر مقدار کافئین در چای است.

علاوه بر این، چای سیاه حاوی L-theanine، یک اسید آمینه با خواص آرام بخش درمانی است.

من یک متخصص تغذیه هستم و در واقع ال تیانین را به عنوان مکملی برای استرس و خواب مصرف می کنم.

به دلیل این ترکیب، احساس کلی کافئین موجود در چای نسبت به یک فنجان قهوه تهاجمی کمتر است.

به خاطر داشته باشید که هرچه بیشتر از چای کیسه‌ای استفاده کنید، طولانی‌تر آن را دم می‌کنید و هر چه بیشتر آن را هم بزنید، یک چای با کافئین بالاتر ایجاد می‌شود.
فیلتر کردن دانه های چای
آیا نوشیدن چای فوایدی برای سلامتی دارد؟

آیا نمی دانید چای چای برای شما چه کاری می تواند انجام دهد یا اینکه سالم تر از نوشیدن قهوه است؟ خوب، چای ماسالا با ادویه جات ترشی جات ممکن است فواید سلامتی چشمگیری داشته باشد. ادویه هایی مانند فلفل سیاه، هل، دارچین و میخک فعالیت بیولوژیکی در پیشگیری از بیماری نشان داده اند.

شواهد خوبی وجود دارد که نشان می دهد ادویه ها می توانند التهاب را کاهش دهند و التهاب مزمن با بسیاری از بیماری ها مرتبط است.

پس بنوشید، عاشقان چای! نوشیدن جرعه جرعه در هوای دنج. (و متشکرم، اما، برای این همه چای و عشق.)

خرید چای فامیلا کیسه ای سیلان قیمت عمده قیمت چای فامیلا مشکی ، خرید چای فامیلا کیسه ای سیلان قیمت عمده ، مرکز پخش چای فامیلا ، فروشنده عمده چای فامیلا ، خرید چای عمده ، چای کیسه ای قیمت قدیم فامیلا ، چای هندوستان کلکته معطر 450 گرمی فامیلا

خرید چای سیلان فامیلا قیمت عمده

در دهه 1960 مجموع تولید و صادرات چای به 200000 تن متریک و 200000 هکتار فراتر رفت و برای اولین بار در سال 1965 سریلانکا به بزرگترین صادرکننده چای در جهان تبدیل شد. در سال 1963 تولید و صادرات چای فوری معرفی شد و اولین کنوانسیون بین المللی چای در سال 1966 به مناسبت 100 سال صنعت چای در سریلانکا برگزار شد.

در سال 1976 هیئت مدیره چای سریلانکا همراه با سایرین مانند هیئت توسعه املاک جاناتا، همکاری مزارع املاک سریلانکا و اداره توسعه هلدینگ کوچک چای تاسیس شد. . و در همین سال چای کیسه ای برای صادرات معرفی شد.

در سال 1980 تامین کننده رسمی چای برای بازی های المپیک تابستانی مسکو 1980 سریلانکا بود و دوباره در سال 1982 برای دوازدهمین بازی های مشترک المنافع بریزبن برگزار شد و در سال 1987 در اکسپو 88 استرالیا تغییر یافت.

متعاقباً در سالهای آتی تولید و صادرات چای به سرعت افزایش یافت و با تنوعاتی مانند تولید چای سبز و همچنین چای های طعم دار دیگر آشنا شد. در سال 2001 چای اولین فروش آنلاین خود را در حراج چای کلمبو انجام داد.

چای سیلان در سراسر جهان مشهور است، شرایط آب و هوایی در این کشور موفقیت بزرگی در رشد آن فراهم می کند و با طعم و کیفیتی که تنها منحصر به چای سیلان است، معروف شده است. سریلانکا چای سیلان را به تعدادی از بازارهای جهانی عرضه می کند و به محبوب ترین نوشیدنی در بین مصرف کنندگان آن در سراسر جهان تبدیل شده است.
مناطق کشت چای

چای سیلان دارای طعمی متمایز و دارای خواص منحصر به فرد است، همچنین چای تولید شده در هر منطقه در سریلانکا ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد، طعم و کیفیت چای از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت است. این نتیجه اقلیم و ارتفاعات مختلف موجود در مناطق است.

استان مرکزی

چای کشت شده در این منطقه از نووارا الیا و کندی می آید. چای در Nuwara Eliya در ارتفاع 6200 فوتی از سطح دریا رشد می کند و دارای خواص کمیاب و تصفیه شده است که با چای های کم رشد متفاوت است. در نتیجه ارتفاعات بالاتر و دماهای پایین، Nuwara Eliya بوته های کند رشد با برگ های نسبتاً کوچک تولید می کند که پس از پژمرده شدن رنگ نارنجی به خود می گیرد. برگ‌های چای دم‌شده رنگ زرد مایل به سبز به خود می‌گیرند و در مقایسه با دیگر چای‌های سیلان، کم‌رنگی دارند.

کندی به خاطر چای های متوسط ​​معروف است و همچنین مسئول تولید چای های خوش طعم است. کندی انواع قوت ها و سبک ها را تولید می کند و همه اینها به ارتفاعی که چای در آن رشد می کند بستگی دارد، چایی که در ارتفاع پایین تر رشد می کند برگ نسبتاً بزرگی تولید می کند و زمانی که دم کرده و چای در ارتفاع بالاتر رشد می کند عطر و طعم قوی دارد. برگ کوچکتر است و طعم ملایم و لطیفی دارد. بهترین چای در سه ماهه اول سال و زمانی که هوای خنک و خشک فرا می رسد تولید می شود.

استان Uva
چایی که در منطقه Uva رشد می‌کند، طعمی متمایز دارد و عمدتاً در ترکیبات استفاده می‌شود. چای در ارتفاع 3000 تا 5000 فوتی کشت می شود. چای تولید شده در این منطقه از املاک بندراولا، بادولا و هاپوتال تهیه می شود. چای های Uva نیز به دلیل شناخته شدن در سراسر جهان شناخته شده اند. آنها برگ هایی تولید می کنند که بیشتر از هر منطقه دیگری در اثر پژمرده شدن سیاه می شود و دارای طیف گسترده ای است و شرایط آب و هوایی منحصر به فرد به طعم ها و عطرهای متمایز کمک می کند که چای Uva را در بین دوستداران چای در سراسر جهان مشهور می کند. منطقه Uva نیز مسئول تولید مقدار قابل توجهی چای سبز است.

استان جنوبی
مزارع چای این منطقه که بیشتر به عنوان چای کم رشد شناخته می شود، در ارتفاع 2000 فوتی از سطح دریا قرار دارد. خاک و ارتفاع کم منطقه به رشد سریع بوته چای کمک می کند و یک برگ زیبا و دراز تولید می کند که در هنگام پژمرده شدن به شدت سیاه می شود و برای “غلتدن” ایده آل است. از آنجایی که شرایط آب و هوایی به ویژه گرم و خشک است، یک با رنگ ی در فنجان تولید می کنند. دمنوش هایی که در این منطقه کشت می شوند طعم مالتی قوی دارند و عطرهای آن ویژگی های متمایزی دارد و عمدتاً به عنوان چای سیاه مصرف می شود.

چگونه چای را شیرین کنیم

برای اصالت باید سخاوتمندانه شیرین شود.

من دیده ام که در دستور العمل ها 1 قاشق غذاخوری شکر در هر فنجان وجود دارد. من اندازه نمی‌گیرم، اما احتمالاً از 1/2-2 قاشق چایخوری در فنجان قهوه استفاده می‌کنم. باید شیرینی مشابه کاکائو داغ داشته باشد.

فقط چشمان خود را برگردانید و به قاشق زدن ادامه دهید.

(به هر حال قند بیشتری از یک استارباکس نخواهد داشت، شما فقط به جای نادان بودن، آگاه خواهید بود.)

برای شیرین کردن چای می توانید از موارد زیر استفاده کنید:

شکر سفید گرانول ساده
قند نیشکر طبیعی (مورد علاقه من است، زیرا طعم غنی می دهد)
شربت افرا یا عسل (ترجیح من نیست، زیرا آن طعم ها پررنگ تر هستند و به آن تعلق ندارند)

چای چای هندی از ابتدا در یک قابلمه با دارچین کامل
از چه شیری برای چای استفاده کنم؟

شما در اینجا گزینه هایی دارید: چای فامیلا مشکی

شیر کامل ساده گاو استاندارد معتبر است.
در بخش هایی از هند که شیر تازه به راحتی در دسترس نیست، به جای آن از شیر خشک کامل استفاده می شود. من واقعاً طعم این را نیز دوست دارم، و شیری خامه ای غلیظی که به آن می دهد. اگر فرصت کردید آن را امتحان کنید.اگر از شیر لبنیات استفاده نمی کنید، می توانید از جایگزین مورد علاقه خود استفاده کنید، اما من شخصا طعم بیشتر جایگزین های شیر بادام، سویا یا نارگیل را دوست ندارم.

تنها جایگزین شیری که من از بافت و طعم آن لذت می برم، شیر جو باریستا خود زمین است (این یک پیوند آمازون برای مرجع محصول بصری است، اما به نظر می رسد آنها فقط آن را به صورت موردی می فروشند).

خرید چای فامیلا کیسه ای سیلان قیمت عمده قیمت چای فامیلا مشکی ، خرید چای فامیلا کیسه ای سیلان قیمت عمده ، مرکز پخش چای فامیلا ، فروشنده عمده چای فامیلا ، خرید چای عمده ، چای کیسه ای قیمت قدیم فامیلا ، چای هندوستان کلکته معطر 450 گرمی فامیلا

خرید چای سیلان معطر قیمت عمده

ادویه چای چای

اگر عاشق طعم چای لاته کافی شاپ آمریکای شمالی هستید، می توانید چای ماسالا را از هر بقالی هندی خریداری کنید، که فقط مخلوط آسیاب شده ادویه های شیرین است.

من شخصاً متوجه می شوم که این مخلوط ادویه ها معمولاً طعم گرد و غبار دارند. من ترجیح می‌دهم چای خود را با ادویه‌های تازه تازه بنوشم.

برخی از رایج ترین ادویه ها (ماسالا) مورد استفاده در چای هندی عبارتند از:

چوب دارچین (یا 1/4 قاشق چایخوری دارچین آسیاب شده)
زنجبیل تازه
میخک کامل
غلاف هل سبز (یا کمی هل آسیاب شده)
جوز هندی
فلفل دلمه ای
بادیان ستاره ای
رازیانه
دانه های فلفل سیاه

ترکیب ادویه مورد علاقه شخصی من شامل ریشه زنجبیل تازه، غلاف هل کامل، چوب دارچین و گاهی رازیانه است. می توانید از هر کدام یا همه آنها برای ایجاد طعم دلخواه خود استفاده کنید.

من معمولاً فقط چند غلاف هل و دانه‌های رازیانه می‌ریزم. گرم و خوشمزه.

اگر ادویه کامل ندارید، می توانید از آسیاب استفاده کنید. با کمی شروع کنید و کمیت را افزایش دهید، زیرا شدت آن متفاوت خواهد بود. چای فامیلا زرد
ادویه برای چای هندی خانگی
برای تهیه چای چای در خانه از چه چایی باید استفاده کرد؟

من عاشق برگ های چای سیاه برگ های شل مانند آسام یا دارجلینگ هستم و طعم آن در چای ادویه دار باورنکردنی است.

این چای سیاه تاتا، مارک چای با برگ شل و ممتاز آسام است که مادرشوهر من آقای را از هند می‌آورد (و من می‌توانم آن را در خواربار فروشی‌های هندی خودمان نیز پیدا کنم).
با این حال، در بیشتر موارد در خانه، از هر چای سیاهی که به راحتی در فروشگاه مواد غذایی پیدا می کنم استفاده می کنم. برای من، این تتلی اورنج پکوی اساسی است.
اگر از کافئین پرهیز می کنید، می توانید آن را با چای سیاه بدون کافئین (اما طعم آن فوق العاده ضعیف است) یا چای رویبوس درست کنید.

خرید چای فامیلا کیسه ای سیلان قیمت عمده قیمت چای فامیلا مشکی ، خرید چای فامیلا کیسه ای سیلان قیمت عمده ، مرکز پخش چای فامیلا ، فروشنده عمده چای فامیلا ، خرید چای عمده ، چای کیسه ای قیمت قدیم فامیلا ، چای هندوستان کلکته معطر 450 گرمی فامیلا

خرید چای هندوستان فامیلا قیمت عمده

طرز تهیه چای چای در خانه

علیرغم آنچه استارباکس از شما می خواهد با چای لاته چای خود باور داشته باشید، دستور العمل واقعی چای چای خانگی با یک شربت شروع نمی شود و بسیار تند نیست.

«دستور پخت» واقعاً ضروری نیست. این واقعاً روش است که مهم است.

مهمترین نکته برای طعم دادن این است که چای قوی واقعاً خوب درست کنید بدون اینکه اجازه دهید در اثر تند شدن زیاد تلخ شود.
چای سیاه را به مخلوط شیر اضافه کنید

در اینجا نحوه درست کردن یک فنجان چای واقعا خوب آمده است:

آب، شیر و ادویه ها را در یک قابلمه کوچک روی اجاق بگذارید تا بجوشد (افزودن ادویه ها از همان ابتدا به آنها زمان زیادی برای دم کشیدن می دهد).
حرارت را کم کنید و چای سیاه را به آن اضافه کنید تا دم بکشد.

صبر کنید تا چای دم بکشد (در این مرحله آن را نجوشانید یا چای تانن های زیادی آزاد می کند – آن ترکیبات تلخی که باعث خشکی دهان شما می شود).
مخلوط ادویه دار گرم را در یک لیوان صاف کنید. این کار کل ادویه ها و برگ های چای را نگه می دارد.

چای فامیلا زرد شکر را در چای خود بریزید و به مزه آن شیرین کنید.

اندازه گیری دستور العمل زیر را به تعداد وعده های مورد نیاز خود تغییر دهید.

خرید چای فامیلا کیسه ای سیلان قیمت عمده قیمت چای فامیلا مشکی ، خرید چای فامیلا کیسه ای سیلان قیمت عمده ، مرکز پخش چای فامیلا ، فروشنده عمده چای فامیلا ، خرید چای عمده ، چای کیسه ای قیمت قدیم فامیلا ، چای هندوستان کلکته معطر 450 گرمی فامیلا

خرید چای هندوستان معطر فامیلا قیمت عمده

دستور پخت چای چای هندی واقعاً معتبر، همانطور که توسط مادرشوهر هندی دوست داشتنی من ساخته شده است. چای به روش هندی غنی و شیری، رنگی عمیق، بخار پز، معطر و شیرین است. این چای ماسالا خانگی را از ابتدا با ادویه های گرم کننده مانند دارچین کامل دوست خواهید داشت.
چای چای خانگی در قابلمه با ادویه های هندی
فهرست مطالب پنهان شود
1 چای چای چیست؟
2 چای چای از چه ساخته شده است؟
3 طرز تهیه چای چای در خانه
4 ادویه چای چای
5 برای تهیه چای چای در خانه از چه چایی باید استفاده کرد؟
6 چگونه چای را شیرین کنیم
7 چه شیری برای چای استفاده کنم؟
8 آیا چای چای سرشار از کافئین است؟
9 آیا نوشیدن چای فوایدی برای سلامتی دارد؟
10 ویدیوی دستور چای را تماشا کنید:
11 چای هندی خانگی معتبر
چای چای چیست؟

چای کم رنگی که مردم آمریکای شمالی معمولا می نوشند، به چایی که میلیون ها هندی می نوشند، نزدیک نیست.

چای هندی، که در هندی چای نامیده می شود، غنی و شیری، رنگی عمیق، بخار پز و با طعمی جسورانه است که برای جبران تلخی نان تست، نیاز قطعی به شکر دارد.

کلمه چای فقط به معنای چای است. چای = چای

اگر در هند چای چای می‌خواهید، چای می‌خواهید و دوست‌داشتنی بودن شما کمی مورد خنده قرار می‌گیرد.

از سوی دیگر، چای ماسالا همان چیزی است که شما احتمالاً به آن می‌خواهید – این نسخه تند است. ماسالا = ادویه. وقتی به چای در آمریکای شمالی فکر می کنیم، احتمالاً به چای ماسالا فکر می کنیم.

اگر به هند سفر کنید، در هر گوشه دیوارهای چای خواهید دید که با صدای بلند “چای! چای! چای!» و ریختن چای بخار پز از بلندی (به نام “کشیدن” چای)، اجازه می دهد تا کمی خنک شود و در فنجان های فلزی کوچک ریخته می شود.
چای چای از چه چیزی ساخته شده است؟

چیزی که من در مورد آن بسیار دوست دارم این است که چای در واقع در شیر و آب در قابلمه ای روی اجاق دم می شود.

به همین دلیل، تا زمانی که برای نوشیدن آماده شود، به جای خنک شدن در یک قوری، داغ می ماند.

چای چای اصیل تهیه شده از:

اب
شیر (به نسبت تقریباً یک قسمت شیر ​​به دو قسمت آب
مقدار زیادی برگ چای یا چای کیسه ای برای تزریق قوی
شکر فراوان
اضافه کردن اختیاری ادویه جات ترشی جات

خرید چای فامیلا کیسه ای سیلان قیمت عمده قیمت چای فامیلا مشکی ، خرید چای فامیلا کیسه ای سیلان قیمت عمده ، مرکز پخش چای فامیلا ، فروشنده عمده چای فامیلا ، خرید چای عمده ، چای کیسه ای قیمت قدیم فامیلا ، چای هندوستان کلکته معطر 450 گرمی فامیلا

خرید چای کله مورچه ساده فامیلا قیمت عمده

چای هندی چه نام دارد؟
محبوب ترین چای در هند چیست؟
آیا چای هندی همان چای بریتانیایی است؟
آیا چای هندی برای سلامتی مفید است؟
چای سنتی در هند چیست؟
چرا چای هندی بهترین است؟
چای شماره 1 در هند کدام است؟
کدام کشور در چای شماره یک است؟
کدام چای در هند بهترین طعم را دارد؟
آیا چای هندی بسیار متفاوت است؟
آیا چای چای هندی است؟
چای انگلیسی است یا هندی؟
آیا چای هندی قوی تر از قهوه است؟
آیا چای هندی بهترین است؟
آیا چای هندی بهتر از چای چینی است؟
آیا چای و چای یکی هستند؟
چرا هند را کشور چای می نامند؟
آیا چای هندی چای سیاه است؟
4 نوع اصلی چای چیست؟
۶ نوع اصلی چای چیست؟
نوشیدنی ملی هند چیست؟
هندی ها قبل از چای چه می نوشند؟
خوشمزه ترین چای دنیا کدام است؟
چرا چای هندی سیاه است؟
کدام کشور بهترین کیفیت چای را دارد؟
کدام چای بسیار معروف است؟
چه کسی اولین بار در چین یا هند چای درست کرد؟
چای کدام کشور خوشمزه است؟
چای در کجای هند معروف است؟
چای گران قیمت در هند چیست؟
چرا چای هندی رد شد؟