خرید ماست موسیر تک نفره رستورانی عمده مانیزان

خرید ماست موسیر تک نفره رستورانی عمده مانیزان ، قیمت ماست یک نفره ، قیمت ماست تک نفره ، قیمت ماست تک نفره رستورانی

خرید ماست موسیر تک نفره رستورانی عمده مانیزان خرید ماست موسیر تک نفره رستورانی عمده مانیزان ، قیمت ماست یک نفره ، قیمت ماست تک نفره ، قیمت ماست تک نفره رستورانی

خرید ماست موسیر 100 گرمی مانیزان

خرید از فروشگاه آسان‌تر است، به علاوه مقداری ماست اضافی از آن دریافت می‌کنید، اما گزینه‌های شما محدود به آنچه در قفسه‌های سوپرمارکت است، است. کشت های استارتر خشک انجمادی در انواع وسیع تری وجود دارد. من تجربه خوبی با محصولات Cultures for Health داشته ام. آنها فرهنگ های اولیه ماست را می فروشند، بعلاوه آنهایی که برای سبک های خاص ماست طراحی شده اند، مانند ماست یونانی و بلغاری، و همچنین تعدادی از انواع ارثی.

برخی از انواع ارثی که ارائه می دهند مزوفیل هستند، به این معنی که کار خود را در دمای اتاق انجام می دهند (برخلاف فرهنگ های گرمادوست رایج تر که در بیشتر ماست های خریداری شده از فروشگاه ها استفاده می شود، که به محیط گرم تری نیاز دارد). این می تواند بیشتر طول بکشد و اغلب ماست روان تری نسبت به فرهنگ های ترموفیل تولید می کند. همانطور که در عکس بالا می بینید، هنگام تلاش برای ایجاد برخی از آن فرهنگ های میاندوست در طول آزمایشم، موفقیت متفاوتی داشتم، که در آن برخی از نمونه ها به لایه های متمایز کشک و آب پنیر جدا شدند.

برای اکثر افرادی که شروع به کار می کنند، یک ماست خوب از فروشگاه با فرهنگ های زنده فعال، مانند Fage، به راحتی تهیه می شود و نتایج عالی خواهد داشت، اما، یک بار دیگر، شما آزاد هستید که آزمایش کنید و آنچه را که بیشتر دوست دارید پیدا کنید.
مرحله 3: شیر را داغ کنید

با انتخاب مواد تشکیل دهنده شما، اولین مرحله واقعی در فرآیند تهیه ماست این است که شیر را به دمای حدود 180 یا 190 درجه فارنهایت (82 تا 88 درجه سانتیگراد) برسانید. از بین همه متغیرهایی که من آزمایش کردم، نادیده گرفتن مرحله سوزاندن یکی از معدود متغیرهایی بود که منجر به شکست تقریباً قطعی شد. سوزاندن چند کار مهم انجام می دهد.

اول، جوشاندن شیر به از بین بردن هر گونه میکروب ناخواسته ای که ممکن است به آن راه پیدا کرده باشد، کمک می کند. هرچه فرهنگ شروع کننده شما کمتر با آن رقابت کند، بهتر است. اما این تنها دلیل انجام این کار نیست – در غیر این صورت، شیر فوق پاستوریزه بسیار موفق‌تر خواهد بود.

این ما را به مهم‌ترین کاری که سوزاندن انجام می‌دهد هدایت می‌کند: لاکتوگلوبولین پروتئین آب پنیر را دناتوره می‌کند. به گفته هارولد مک گی در روی غذا و پخت و پز، لاکتوگلوبولین، پس از دناتوره شدن، روی سطح پروتئین های کازئین شیر جمع می شود. این پوشش از لاکتوگلوبولین به عنوان یک مانع عمل می‌کند و اتصال پروتئین‌های کازئین به یکدیگر را در گروه‌های کوچک و محکم سخت‌تر می‌کند، که می‌تواند یک کشک شکسته و توده‌ای را تشکیل دهد، نه آن چیزی که ما از ماست انتظار داریم. درعوض، کازئین‌ها به صورت سست‌تری به شبکه‌ای به هم متصل می‌شوند که توده‌ای ثابت و ژل‌دار ایجاد می‌کند.

مدت زمانی که شیر را جوش می‌دهید تعیین می‌کند که چه مقدار آب موجود در شیر اجازه می‌دهد تا بپزد، پروتئین‌ها و چربی شیر متمرکز می‌شود و در نتیجه بافت ضخیم‌تری ایجاد می‌شود. این یکی دیگر از آن اهرم‌هایی است که در اختیار دارید: شیر را برای مدت کوتاه‌تر بجوشانید تا ماست شل‌تری داشته باشید، یا آن را در دمای بالاتر برای بیش از 30 دقیقه نگه دارید تا غلیظ شود.

فقط مراقب باشید در این مرحله ته دیگ را بتراشید، در غیر این صورت شیر ​​را می سوزانید و ماست را با طعم سوخته دم می کنید.
مرحله 4: شیر را خنک کنید

اگر قرار بود فرهنگ استارتر خود را به شیر داغ اضافه کنید، آن را می‌کشید و بعد ماست ندارید. بنابراین باید اجازه دهید شیر تا دمایی خنک شود که در آن باکتری های لاکتوز خوار بتوانند زنده بمانند و رشد کنند. با استفاده از دماسنج، حدود 105 تا 113 درجه فارنهایت (41 تا 45 درجه سانتیگراد) است، یا فقط می توانید این کار را با لمس انجام دهید: وقتی بتوانید به راحتی انگشت خود را به مدت سه تا پنج ثانیه در شیر گرم نگه دارید، تقریباً درست است.
مرحله 5: استارتر را اضافه کنید

کشت های استارتر خشک انجمادی را می توان مستقیماً در شیر هم زد. اگر از ماست به عنوان پیش غذا استفاده می کنید، کمک می کند ابتدا آن را با مقداری شیر گرم رقیق کنید تا به طور یکنواخت پخش شود، سپس آن را در قابلمه هم بزنید.

این محصول دارای چربی ۶٪ است و چون چربی آن بالای ۵٪ است یک ماست خامه ای به حساب می‌آید.

این ماست در وزن های ۱۰۰ گرم و ۲۵۰ گرم توزیع می‌شود.

قیمت عمده ماست تک نفره

این لحظه بزرگی است که شیر مایع شما به ماست غلیظی تبدیل می شود. برای تحقق آن، فقط باید به شیر و باکتری ها فرصتی بدهید تا کار خود را انجام دهند. در طول بسیاری از آزمایش‌هایم، من وسواس زیادی به ایجاد پایدارترین محیط ممکن در برابر دما داشتم و نگران نوسانات حتی چند درجه بودم. شما عرض جغرافیایی بیشتری از این دارید—واقعاً منظور هما همین بود.

این بدان معنا نیست که دمای جوجه کشی مهم نیست. این کار را می‌کند و می‌تواند روی ماست نهایی تأثیر بگذارد، اما پیچیده‌تر از حفظ یک دمای «عالی» بدون تغییر است.

قیمت ماست تک نفره مجلسی

در این مرحله چه اتفاقی می افتد: باکتری های لاکتوز خوار اسید لاکتیک را به عنوان یک محصول جانبی تولید می کنند که شروع به ترش کردن شیر می کند. همانطور که pH کاهش می یابد و شیر اسیدی تر می شود، پروتئین های شیر شروع به پیوند و ژل شدن می کنند (که مرحله جوشاندن به آماده سازی آن کمک کرد). اینکه باکتری‌ها چقدر قند شیر را می‌خورند و اسید لاکتیک تولید می‌کنند به دمای شیر بستگی دارد. هر چه گرمتر باشد، سریعتر این کار را انجام خواهند داد.

این بدان معناست که می توانید شیر کشت شده را در دمای 110 درجه فارنهایت (43 درجه سانتیگراد) نگه دارید و ظرف چند ساعت ژل شیر را دریافت کنید. به گفته مک گی، با این حال، می توانید پایین تر بروید – تا 86 درجه فارنهایت (30 درجه سانتیگراد) – و همچنان ماست بخورید. فقط خیلی بیشتر طول می کشد، بیش از 18 ساعت. هرچه دمای جوجه کشی پایین تر باشد، ماست نهایی لطیف تر خواهد بود، اما بدون اینکه گریه کند و به راحتی بشکند، بهتر روی آب پنیر می ماند.

قیمت ماست موسیر تک نفره پگاه

اما زمان بندی همچنین به این بستگی دارد که فرهنگ شروع کننده شما در وهله اول چقدر قوی است. یک کشت ضعیف تر با غلظت کمتر باکتری زنده سالم به زمان بیشتری برای نگه داشتن شیر نیاز دارد، در حالی که یک کشت قوی تر سریعتر عمل می کند. فکر می‌کنم این نکته هما بود که به من گفت اجازه بده فرهنگ کار خودش را بکند: متغیرهایی وجود دارند که می‌توانی آنها را کنترل کنی، اما همچنین باید اجازه بدهی که به معنای واقعی کلمه یک غذای زنده وجود داشته باشد. همه دسته ها تحت شرایط مساوی یکسان عمل نمی کنند.

به گفته هما، مشکلات اولیه من با ساختن فرهنگی که بتواند نسل‌ها دسته‌های ماست را در برگیرد، احتمالاً به قدرت فرهنگی مربوط می‌شد که استفاده می‌کردم. “حتی اگر ماست را در دسته اول خود تنظیم کنید و نتیجه خوبی بگیرید، ممکن است هنوز فرهنگ قوی نداشته باشید. این کار موثر خواهد بود، اما در دور دوم نه.

” او مرا تشویق کرد که برنامه کشت سفت و سخت را کنار بگذارم، که در آن ماست را در دمای 110 درجه فارنهایت به مدت هشت ساعت جوجه کشی می کردم، سپس ماست را که با موفقیت تنظیم شده بود به یخچال منتقل می کردم. درعوض، او توصیه کرد که به آن زمان بدهید تا اجازه دهد این فرآیند با ملایمت‌تر اما کامل‌تر اتفاق بیفتد، ماست را حتی پس از اینکه سفت شد در دمای اتاق طولانی‌تر بگذارید و اجازه دهید ترش‌تر و قوی‌تر شود. بعدش گفت باید بذارم چند روز دیگه تو یخچال بمونه. «فکر می‌کنم هرچه بیشتر اجازه دهید حتی در یخچال باشد، قوی‌تر و شکننده‌تر می‌شود.»

قیمت ماست کوچک رستورانی

این نصیحت جادویی بود، و این چیزی بود که در نهایت به من کمک کرد تا به فرهنگی برسم که می‌توانست خیلی خیلی بیشتر دوام بیاورد.
پیچیدن ماست در یک حوله و قرار دادن آن در فر خاموش با چراغ روشن می تواند به گرم نگه داشتن آن کمک کند.
می توانید از فر سرد با چراغ روشن به عنوان انکوباتور استفاده کنید.

جدی می خورد / ویکی واسیک

آه، اما چگونه می توان ماست را جوجه کشی کرد؟ خب، راه‌های زیادی وجود دارد، و دستگاه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید برای انجام آن روی آنها سرمایه‌گذاری کنید. شما می‌توانید یک ماست‌ساز برقی اختصاصی بخرید، اگرچه من به چنین دستگاه‌های یکبار مصرف فضایی حساسیت دارم

برخی از افراد یک خنک کننده پر از آب گرم (در حدود 110 درجه فارنهایت یا بیشتر) نصب می کنند و شیشه ها را در آنجا نگه می دارند. من متوجه شدم که یک گردشگر غوطه‌وری برای حفظ دمای ثابت برای شیشه‌ها به خوبی کار می‌کند. می‌توانید شیشه‌های شیر گرم را در حوله‌هایی بپیچید تا عایق شوند، یا شیشه‌ها را در اجاق خاموش با چراغ روشن قرار دهید تا فقط کمی گرمای محیط ایجاد شود. حتی می توانید روش حوله و فر را با هم ترکیب کنید.

همچنین می‌توانید از یک اجاق گاز آهسته یا چند پز مانند دیگ فوری استفاده کنید، اگرچه من از نتایجی که به دست آوردم خوشم نمی‌آید (کشکی با طعم فلزی و گریه‌آور درست می‌کرد).

با این حال، شاید روش مورد علاقه من سنتی ترین روش بود: دیگ ماست هندی سفالی. شیر گرم کشت شده را در یکی از آن ها بریزید، سپس آن را در جای گرم قرار دهید. خاک رس اجازه می دهد تا رطوبت از بین برود و ماست را در هنگام سفت شدن به طور نامحسوس غلیظ می کند.

نتایج جادویی هستند و منجر به یک ماست صاف یا نیمه صاف بدون هیچ مرحله اضافی می شوند. یک هشدار: در اولین تلاش‌هایم، شیر را در دیگ سفالی آب می‌کردم، که از نظر فنی می‌توانید انجام دهید. هر چند من آن را توصیه نمی کنم. شیر در خاک رس نفوذ می کند و تقریباً غیرممکن است که از سوختن آن جلوگیری شود و بعداً طعم آن از بین می رود.

ماست تک نفره رستورانی