خرید ماست موسیر و ماست ساده تک نفره رستورانی عمده

خرید ماست موسیر و ماست ساده تک نفره رستورانی عمده | خرید ماست موسیر تک نفره | ماست موسیر عمده |ماست موسیر سوت تانیش

ماست، یک ماده تخمیر شده است.همچنین در میان لبنیات‌های دیگر بسیار محبوب می باشد و از جمله لبنیات‌های دارای پروتئین، کربوهیدرات، امگا و فیبر بالا است. این ماده لبنی، نسبت به شیر معمولی پروتئین بیشتری در خود جای داده است. ماست که حاوی کلسیم و فسفر می باشد لازم است که در برنامه غذایی کن و بزرگسالان جا گیرد.

ویتامین B۱۲، B۲، K، B۶ و روی از دیگر ارزش‌های موجود در ماست می باشند. همچنین در درمان مشکلات پوستی و افزایش درخشندگی دندان‌ها بسیار مفید است.همچنین در تهیه انواع دسرها کاربرد بسیاری دارد.

جهت سفارش ماست و اطلاع از قیمت با شماره تلفن 09127231586 تماس بگیرید.

این شرکت مفتخر است از بدو تاسیس و شروع به کار خود با کادر متخصص و مجرب و با استفاده از مدرن ترین ماشین آلات تولید و بسته بندی فرآورده های لبنی با بضاعت علمی و صنعتی مورد تایید ارگانهای بین المللی و داخلی ذیربط سهم بسزایی در سلامت جامعه مصرف کننده داشته و با تنوع در شکل و اندازه ی تولیدات خود علاوه بر تامین نیازهای افراد به لحاظ سلیقه و رژیم خاص و عادت غذایی شان در بهبود میزان و فرهنگ مصرف بدور از هرگونه افراط و تفریط گامی بزگ بردارد .

شرکت صنایع شیر اختر لبن لیقوان با برند های تجاری سوت تانیش ، طیب و شهپر ضمن حضور در بازار های خارجی با ارائه بهترین کیفیت در عرضه ی مخصولات تولیدی به نوبه خود در صدد کمک به بهداشت و تغذیه سالم هموطنان عزیز میباشد.

خرید ماست موسیر و ماست ساده تک نفره رستورانی عمده خرید ماست موسیر و ماست ساده تک نفره رستورانی عمده | خرید ماست موسیر تک نفره | ماست موسیر عمده |ماست موسیر سوت تانیش

خرید ماست موسیر تک نفره

وزن ۱۰۰ گرم پلی استایرن

دهانه ۹۵

نوع در پوش فویل آلومنیومی . با لفاف مقوایی

نوع بسته بندی کارتن

تعداد در بسته ۳۶ عددی

انواع ماست، امروزه عضو دائم سبد خرید بسیاری از خانواده‌های ایرانی می باشند.ماست و فراورده‌های مبتنی بر آن در بسیاری از خوراکی‌ها به عنوان طعم‌دهنده مورد استفاده قرار می گیرند.

شناختن انواع ماست، خاصیت‌ و بهترین روش استفاده از هرکدام برای ما ضروری است. زیرا کمک می کند تا بتوانیم مناسب‌ترین محصول را برای خود و خانوادمان تهیه کنیم. ماست با تقویت باکتری های مفید ساکن روده، موجب افزایش سلامت دستگاه گوارش می شود.

ماست با خنثی کردن بعضی از ترکیبات مضر صفراوی، از تحریک جدار روده ها می کاهد و احتمال بروز تومور روده را کاهش می دهد. همچنین کلسیم موجود در ماست مانع رشد بی رویه سلول های پوششی روده ی بزرگ می شود. مطالعه دانشمندان نشان داده که متوسط ورودی ۱۲۰۰ میلی گرم کلسیم در روز به بدن، باعث کاهش چشم گیر شیوع و بروز روده بزرگ می شود.

خرید ماست موسیر و ماست ساده تک نفره رستورانی عمده خرید ماست موسیر و ماست ساده تک نفره رستورانی عمده | خرید ماست موسیر تک نفره | ماست موسیر عمده |ماست موسیر سوت تانیش

خرید ماست ۱۰۰ گرمی تک نفره

وزن ۱۰۰ گرم پلی استایرن

دهانه ۹۵ ، ۷۵، کاله ای

نوع در پوش فویل آلومنیومی

نوع بسته بندی کارتن

تعداد در بسته ۵۰ عددی

تعداد در بسته ۸۰ عددی

ماست‌های اروپایی به ندرت حاوی غلیظ کننده‌ها یا افزودنی‌ها می باشند. مواد تشکیل دهنده این محصولات، معمولا فقط شیر و محیط کشت باکتری است.
ماست های نوشیدنی از لحاظ مواد تشکیل دهنده و تغذیه‌ای شبیه ماست های استاندارد می باشند. اما اغلب آنها طعم دار هستند و یافتن نمونه‌هایی که حاوی شیرین کننده کمتری باشند، کمی دشوار است.

خیلی ها تصور می کنند ماست یونانی به دلیل سفتی ای که دارد، همان ماست چکیده باشد. این ماست می توناند یک جایگزین مناسب برای تهیه دسرها، به عنوان خامه ترش باشد. زیرا آب و رطوبت آن گرفته شده است و حاوی کره یا سرشیر بیشتری می باشد.

وقتی در حال خرید نوع نوشیدنی آن هستید، به لیست مواد نگاه کنید (یعنی شیر ساده و باکتری)، و از افزودنی هایی از جمله نشاسته خوراکی، طعم دهنده‌های طبیعی و مصنوعی و پکتین تا حد امکان خودداری نمایید.
یک ماست نوشیدنی کم چرب معمولی، حاوی ۵ درصد تا ۱۲ درصد شکر افزوده است. از جنبه مثبت قضیه، ماست نوشیدنی حاوی پروبیوتیک های زنده است که هضم سالم را افزایش داده و ممکن است فواید دیگری همچون ارتقا سیستم ایمنی را دارا باشد.

ماست ها می‌توانند ساخته شده از شیر گاو، بز، گوسفند یا گاومیش باشند. اگر چه هر دوی این شیرها یعنی شیر بز و گوسفند، حاوی مقداری لاکتوز هستند. بسیاری از افرادی که نمی‌توانند، شیر ساخته شده از گاو را تحمل کنند، قادر به خوردن شیر بز یا گوسفند بدون مشکل هستند.

این ماست‌ها از ظاهر، شبیه ماست های ساخته شده از گاو هستند. اما اغلب کم قند می باشند (۴ گرم به ازای هر ۲۲۰ تا ۲۵۰ گرم). طعم‌های متفاوت بوسیله اسیدهای چرب چند شاخه ایجاد می‌شود که در برخی از چربی‌های این حیوانات موجود هستند.

ماست ایسلندی یا اسکایر، به وسیله خواباندن شیر کم چرب یا بدون چربی با مایه ماست درست می گردد. ماست بعدا آبگیری شده و آب آن دور ریخته می‌شود. فرآورده نهایی، غلظت بالایی از پروتئین بدون محتوای چربی دارا می باشد. نمونه‌های طعم‌دار همچون توت فرنگی یا وانیلی حاوی میوه یا شیرین کننده‌ها بوده و بنابراین حاوی میزان بالایی از قند هستند. در حالت عادی، ماست ایسلندی حاوی غلیظ کننده‌ها و شیرین کننده‌ها نیست.

همچون ماست‌های لبنی، این محصولات حاوی بیفیدوباکتریوم‌ها هستند، پروبیوتیکهایی که افزایش دهنده سلامت دستگاه گوارش و سیستم ایمنی هستند. اکثر نمونه ها حاوی چندین غلیظ کننده طعم دهنده و عوامل امولیسفایر از جمله پکتین، صمغها، جلبکها، نشاسته خوراکی (برنج یا تاپیوکا) و انواع مختلف بافت دهنده‌ها هستند. شیرین کننده‌هایی همچون شربت قند تبخیر شده یا خشک شده، احتمالا در انواع طعم دار و حتی بدون طعم وجود دارد.

مواد تشکیل دهنده ماست های سویا همانند ماست های باکیفیت لبنی نمی باشد و اجتناب از به کارگیری افزودنی ها تقریبا غیر ممکن است. حتی نمونه‌های ماست ساده سویا حاوی عوامل غلیظ کننده‌ای از جمله نشاسته ذرت است و حتی ممکن است حاوی طعم‌ دهنده‌های طبیعی یا شیرین کننده‌ها باشند. در عوض بر برچسب ارگانیک آنها تمرکز کنید تا لوبیاهای سویا از نوع تراریخته نباشند.

در ماست های ساده، لاکتوز که به طور طبیعی در شیر وجوددارد، شیرینی فراورده لبنی را تامین می‌کند. اما در اکثر ماست های طعم دار، شکر بصورت ساکاروز، فروکتوز یا شربت ذرت فروکتوز اضافه گردیده است.
برای همگن شدن، می توانید آن را هم بزنید. ماست کرمی حاوی مواد مغذی مشابه ماست معمولی است. کلسیم و پتاسیم از جمله این مواد مغذی می باشند که هر دو در رژیم غذایی بسیاری از مردم به چشم می خورند.
ایسلندی: