خرید سس انار تک نفره داناک قیمت عمده

خرید سس انار تک نفره داناک قیمت عمده ، قیمت سس انار تک نفره ، خرید سس انار تک نفره ، مرکز پخش سس انار تک نفره تهران ، قیمت سس انار تک نفره 50 عددی داناک 18 گرمی

خرید سس انار تک نفره داناک قیمت عمده خرید سس انار تک نفره داناک قیمت عمده ، قیمت سس انار تک نفره ، خرید سس انار تک نفره ، مرکز پخش سس انار تک نفره تهران ، قیمت سس انار تک نفره 50 عددی داناک 18 گرمی

خرید سس انار تک نفره داناک قیمت عمده

درسته، الان آب انار داریم. برای درست کردن ملاس!
نکاتی برای دستور تهیه سس انار

می توانید سس را بیش از حد بپزید: وقتی داشتم ویدیوی این کار را می ساختم، با دقت به سس توجه نمی کردم و آن را بیش از حد پختم. سس از رنگ سرخابی زیبا به قهوه ای تبدیل شد. هنگامی که سس خنک شد، در نهایت با یک ماده بسیار غلیظ و سفت مواجه شدم که خارج کردن آن از شیشه بسیار سخت و کار کردن با آن دشوار بود. در نهایت همه را دور انداختم. 10 تا 15 دقیقه آخر فرآیند پخت و پز مهم ترین است. ممکن است لازم باشد حرارت را کمی کم کنید.

نحوه تشخیص زمان آماده شدن ملاس: پس از یک ساعت، متوجه خواهید شد که حباب‌ها شروع به ضخیم‌تر شدن و چسبناک‌تر شدن می‌کنند. این نشانه خوبی است شما می خواهید سس بتواند پشت قاشق را بپوشاند (به زیر مراجعه کنید). من هم دوست دارم سس را در یک ظرف شیشه ای بریزم تا ببینم چقدر مایعات دارم. وقتی همه چیز را کمی بیش از یک فنجان آب پز کردم، متوقف می کنم. این دستور غذا باید 1 فنجان و 2 قاشق غذاخوری سس داشته باشد.

دستور العمل با استفاده از سس انار

Muhammara (آب فلفل قرمز)
کلم بروکسل لعابدار انار

تهیه خانگی سس انار
طرز تهیه سس انار #دستورالعمل های انار #بدون گلوتن #وگان
4.68 از 59 رای
چاپ
پین ایمیل
نویسنده: لیزا لین
طرز تهیه سس انار
این دستور حدود 1/4 فنجان سس انار به دست می آید.
زمان آماده سازی 5 دقیقه
زمان پخت 1 ساعت 5 دقیقه
زمان کل 1 ساعت 10 دقیقه
عناصر

آب انار 4 فنجان
1/2 فنجان + 2 قاشق غذاخوری شکر
1/4 فنجان آب لیمو، حدود یک لیمو بزرگ

دستورالعمل ها

آب انار، شکر و آبلیمو را در قابلمه ای روی حرارت متوسط ​​رو به بالا بجوشانید. وقتی آبمیوه به جوش آمد، حرارت را تا حد متوسط ​​کم کنید. باید ببینید که مایع به آرامی در وسط می جوشد.
اجازه دهید مخلوط حدود یک ساعت بدون درپوش بجوشد. هر از گاهی هم بزنید تا شکرها به کف قابلمه نچسبند.

پس از 45 دقیقه جوشیدن، متوجه خواهید شد که مقدار زیادی مایع سوخته است. حرارت را خیلی کم کنید و بگذارید 15 دقیقه دیگر یا بیشتر بجوشد. یک قاشق را بردارید و در سس فرو کنید. اگر روی قاشق را بپوشاند، پختن سس تمام شده است (برای تصویری به عکس در پست وبلاگ مراجعه کنید).

شعله را خاموش کنید و بگذارید 30 دقیقه خنک شود و آن را در شیشه بریزید. مخلوط همچنان روان خواهد بود، اما نگران نباشید. سس با سرد شدن غلیظ می شود.
این دستور غذا باید حدود 1 فنجان و 2 قاشق غذاخوری سس انار بدست آورد. سس را تا 6 ماه در یخچال نگهداری کنید.

یادداشت

اگر در حال درست کردن آب انار تازه هستید، به 6 تا 7 انار درشت نیاز دارید تا 9 فنجان آریل به دست آورید. تاج انار (قسمتی که بیرون زده است) را پیدا کنید. با یک چاقوی صافی، قسمت زیر تاج را فرو کنید و یک برش دایره ای ایجاد کنید. تاج و کمی پوست زیر آن را جدا می‌کنید تا بعداً انار راحت‌تر پوست کنده شود. انار را نمره دهید.

انار را به قسمت های مختلف خرد کنید. آرل ها را با جدا کردن آنها از پوست جدا کنید. این مرحله را روی یک کاسه متوسط ​​پر از آب انجام دهید.
وقتی کارتان تمام شد، متوجه خواهید شد که بیشتر دانه ها به پایین کاسه فرو رفته اند و غشای شل روی آن شناور می شود. اشکالی ندارد اگر برخی از آریل ها نیز شناور باشند. تکه های سرگردان غشاء را بردارید و تمام آب را تخلیه کنید.

آریل ها را در مخلوط کن یا غذاساز پر سرعت بریزید و آنقدر پوره کنید که انارها شبیه اسموتی شوند. ممکن است لازم باشد این مرحله را به صورت دسته ای انجام دهید.
آب میوه را از طریق یک صافی مشبک صاف کنید. از یک کاردک برای فشار دادن به پوره استفاده کنید تا بتوانید تا حد امکان آب آن را بگیرید. در نهایت باید 3 1/2 تا 4 فنجان آب انار مصرف کنید.

آخه چقدر این میوه قشنگه،خودش که خوش آب و رنگه،سس ِش دیگه چقدر میتونه بی نظیرباشه

دوست داری این سس خوشمزه و خوش رنگ و تست کنی؟

به به رسید رسید سس جدیدو بی نظیر انار داناک
سس انار داناک بی نظیره،خوش رنگ‌و رخشان

رب انار یک طعم دهنده محبوب در غذاهای ایرانی است که به عنوان ماده اصلی بسیاری از غذاهای لذیذ ایرانی با رایحه ای خوش طعم شناخته می شود.

از سوپرمارکت‌ها می‌توان برندهای مختلف طعم‌دهنده ایرانی، رب انار را خریداری کرد، اما همچنان سس خانگی محبوب‌تر است.

اعتقاد بر این است که افزودن طعم دهنده به غذا جذاب ترین بخش پخت و پز است. ترکیبی از شجاعت و خلاقیت برای یافتن طعم مطلوب با بازی با طعم دهنده ها و ایجاد خوشمزه ترین غذاها کافی است.

دستور تهیه رب انار

مواد لازم برای تهیه رب انار

انار ترش: 8 کیلوگرم
آب (3 فنجان
نمک: 1 قاشق

مواد تشکیل دهنده رب انار
مراحل پخت رب انار

مرحله 1

دانه های میوه انار (فواید) را با احتیاط جدا کنید. اطمینان حاصل کنید که مغز از دانه ها جدا شده است. دانه ها را در یک قابلمه بزرگ بریزید و روی آنها آب بریزید و اجازه دهید حدود 40 دقیقه خوب بجوشد. در حالی که دانه های انار در حال جوشیدن هستند، آن ها را با پوره خرد کنید.

گام 2:

آنها را از صافی رد کنید تا دانه ها را صاف کنید و آب آن را در یک قابلمه بزرگ جمع کنید. دانه ها را روی صافی کاملا له کنید تا فقط هسته آن باقی بماند. مغزها را دور بریزید و آب انار را چند بار صاف کنید تا مطمئن شوید هسته ای داخل سس باقی نمانده است.

مرحله 3:

آب میوه را داخل قابلمه بریزید و آن را خوب هم بزنید تا پایه آن به غلیظی غلیظ و خمیری تبدیل شود. نمک را اضافه کنید و هم بزنید.

قلب سفیدی در سینه آن ،یاقوتها را پیچیده با هم ،با پوششی نرم بقییشم شما بلدید

.جدیدترین و خوش طعم ترین سس انارداناک رسید

سس انار یه سس خوشمزه و خوش رنگ است که غذا را بسیار لذیذ می کند. این سس به علت داشتن آنتی اکسیدان فراوان در تقویت کننده کلیه، سیستم گوارشی ، کاهش استرس، کاهش فشار خون و پیشگیری از سرطان موثر است.

سس انار را می توان در کنار برخی سالادها مانند سالاد زیتون ، استیک مرغ یا گوشت، جوجه کبابی، چیز کیک ها و… سرو کرد.

داناک این سس خوشمزه رو برای لحظه های خوشمزه شما آماده کرده،با داناک بهترینها را تجربه کنید

جدیدترین و خوش طعم ترین سس انارداناک

سس انار سس انار داناک

خرید سس انار تک نفره داناک قیمت عمده خرید سس انار تک نفره داناک قیمت عمده ، قیمت سس انار تک نفره ، خرید سس انار تک نفره ، مرکز پخش سس انار تک نفره تهران ، قیمت سس انار تک نفره 50 عددی داناک 18 گرمی

نکات طرز تهیه سس انار:

اگر میوه انار آبدار باشد، هر 8 کیلوگرم انار یک کیلوگرم سس تولید می کند.
هرچه سس غلیظ تر باشد دیرتر خراب و پوسیده می شود و همچنین تیره تر به نظر می رسد.
برای صرفه جویی در هزینه ها معمولاً از انارهای خرد شده و ریز برای تهیه سس استفاده می شود که ممکن است ظاهر خوبی نداشته باشد و معمولاً قیمت کمتری دارد. با این حال، این بر کیفیت خمیر تأثیر نمی گذارد.

طرز تهیه سس انار

مهم این است که انار باید آبدار و قرمز باشد. دانه های انار نباید کهنه، پوسیده، پوسیده و خشک باشد و رنگ آن سفید یا قهوه ای نباشد.

رنگ مناسب برای یک سس انار کامل قهوه ای کم رنگ تا تیره و همچنین قرمز تیره است. سس انار سیاه نشانه سوخته بودن کنسانتره یا مخلوط شدن آن با چیزهای دیگر مانند آلو است.
سس انار را در ظرف های شیشه ای بریزید و در یخچال نگهداری کنید. هر بار از یک قاشق تمیز و خشک برای گرفتن سس استفاده کنید. برای جلوگیری از پوسیدگی، هر بار دسس شیشه را محکم ببندید.

دستور تهیه سس انار
نکات اضافی در مورد سس انار

1. توجه داشته باشید که سس انار بعد از سرد شدن غلیظ تر می شود، پس از روی اجاق اجازه ندهید بیش از حد غلیظ شود.

2. سس انار اگر خیلی غلیظ شود خیلی سفت می شود، در حالی که اگر خیلی نازک باشد کاملا کپک می زند، پس دقت کنید که ضخامت آن را به حد کافی برسانید.

3. از افزودن شکر یا هر گونه افزودنی دیگر به سس اناری که در خانه درست می کنید خودداری کنید. دلیل آن این است که انجام این کار باعث می شود سس انار سریعتر قالب بگیرد.

4. روش جایگزینی برای تهیه رب انار وجود دارد و آن استفاده از چرخ گوشت است. در این روش باید دانه های انار را جدا کرده و در چرخ گوشت بریزید. این کار را می‌توان با برخی آب‌میوه‌سازهای خانگی و چرخ‌گوشت‌های صنعتی نیز انجام داد. استفاده از این روش هیچ آب میوه ای در دانه ها باقی نمی گذارد تا بتوانید آنها را دور بریزید.

چند سال پیش، من یک درخت انار در حیاط پشتی خود در اوکلند، کالیفرنیا کاشتم. دو سال اول کمی ناامید کننده بود. یک مشت جوانه گل نارنجی مایل به قرمز روشن ظاهر می شود، به وعده میوه اشاره می کند و سپس می افتد. در سال سوم، درخت با جوانه‌های گل پوشانده شد که باز شدند و در نهایت میوه دادند، اما، از شانس و اقبال، آن سال بود که تصمیم گرفتیم وسایل را جمع کنیم و به لس آنجلس برویم.

من آنقدر به درخت وابسته شده بودم که تصمیم گرفتم در صورت امکان آن را با خود جابجا کنم، اما این سوال برایم باقی مانده بود که با میوه چه کنم. مطلقاً هیچ راهی وجود نداشت که آن را پشت سر بگذارم یا دور بریزم. خیلی منتظرش بودم مقداری از میوه ها را به دوستان دادم و بقیه را در جعبه ای بسته بندی کردم و با ماشین به لس آنجلس رفتم. در حالی که پوست ضخیم انار باعث ماندگاری آن‌ها می‌شود، می‌خواستم مطمئن شوم که از آن‌ها نهایت استفاده را می‌برم و به این نتیجه رسیدم که بهترین گزینه تبدیل بیشتر آن‌ها به سس انار است.

انار یک ماده مهم در آشپزی خاورمیانه، مدیترانه و هند است. نگین‌های صورتی روشن و جواهر مانند داخل انار کیسه‌هایی هستند که هم حاوی آب شیرین و ترش میوه و هم دانه‌های آن هستند و هر دو جزء را می‌توان پردازش کرد و به‌عنوان اجزای جداگانه استفاده کرد: آب می‌تواند برای تولید سس انار غلیظ شود. دانه‌ها را می‌توان خشک و آسیاب کرد تا چیزی که در هندی به‌عنوان anardana (انار به معنای انار و دانا به معنای دانه) شناخته می‌شود، ادویه‌ای که برای دادن طعمی خوش طعم و میوه‌ای به خورش‌ها و کباب‌ها استفاده می‌شود، تولید شود.

بر خلاف سس تهیه شده از سورگوم، خرما و انگور، سس انار بیشتر ترش است تا شیرین، زیرا آب انار قند کمتری دارد و در صورت کاهش و غلیظ بودن، اسیدیته آن بارزترین ویژگی آن است. در نتیجه، اگر از سس انار در سس سالاد، نوشیدنی یا دسر استفاده کنم، معمولاً نوعی شیرین کننده مانند شکر یا شربت خرما نیز اضافه می کنم.

دلیل اینکه من اغلب سس انار را خودم درست می‌کنم و میوه‌های خود را کنار می‌گذارم، این است که برخی از مارک‌های تجاری سس انار حاوی شکر افزوده هستند و همچنین به حدی پخته می‌شوند که رنگ تیره و صورتی مایل به قرمز خود را از دست می‌دهند. و رنگ قهوه‌ای کاراملی تیره را به رنگ قهوه‌ای درآورید، که هر دوی آن‌ها به نظر من جذاب نیستند. اما اگر می خواهید خودتان بسازید، باید چند نکته را در نظر داشته باشید.

آنتوسیانین ها و تاثیر آنها بر رنگ و طعم انار
انار رنگ صورتی مایل به قرمز روشن خود را از رنگدانه های محلول در آب به نام آنتوسیانین دریافت می کند که مسئول رنگ زغال اخته و کلم قرمز نیز می باشد. آنتوسیانین‌ها به pH حساس هستند، به این معنی که بسته به غلظت یون‌های هیدروژن محلول، وقتی در محلول غوطه‌ور می‌شوند، رنگ خود را تغییر می‌دهند. هنگامی که در آب که دارای pH خنثی 7 است حل می شوند، آبی می شوند. در محلولی با pH قلیایی، مانند محلولی که با جوش شیرین درست می شود، سبز می شوند. و وقتی با محلول اسیدی مانند آبلیمو یا سرکه مخلوط می شوند قرمز می شوند.

از منظر طعم، گزارش شده است که آنتوسیانین ها قابض بودن و تلخی را افزایش می دهند، به همین دلیل است که نوشیدن آب انار می تواند احساس خشکی در دهان شما ایجاد کند و تلخی طولانی مدتی به جا بگذارد.

آنتوسیانین ها به گرما حساس هستند و اگر بیش از حد گرم شوند یا برای مدت طولانی از بین می روند، بنابراین توجه دقیق به دمای آب میوه و مدت زمان گرم شدن آن به تولید سس انار کمک می کند. رنگ و طعم پر جنب و جوش