خرید سس انار دلوسه تک نفره قیمت عمده

خرید سس انار دلوسه تک نفره | پخش کننده اصلی سس انار دلوسه | فروشنده عمده سس انار دلوسه | تلفن دفتر فروش سس انار دلوسه ، بهترین مارک سس انار تک نفره ، خرید سس انار تک نفره

خرید سس انار دلوسه تک نفره قیمت عمده خرید سس انار دلوسه تک نفره | پخش کننده اصلی سس انار دلوسه | فروشنده عمده سس انار دلوسه | تلفن دفتر فروش سس انار دلوسه ، بهترین مارک سس انار تک نفره ، خرید سس انار تک نفره

خرید سس انار دلوسه تک نفره قیمت عمده

ملاس انار چیست؟
ملاس انار به شربت انار و رب انار نیز گفته می شود. از تبدیل آب انار به شربت غلیظ، شیرین و ترش قهوه ای مایل به قرمز تهیه می شود. این ماده خاورمیانه ای برای تشدید طعم سس ها و سس ها و همچنین برای پختن گوشت یا ماهی استفاده می شود.

جایگزین ملاس انار
اگر ملاس انار ندارید می توانید از یکی از این جایگزین ها استفاده کنید:
خودتان درست کنید، دستور پخت زیر را ببینید
یا – سعی کنید کنسانتره آب زغال اخته را جایگزین کنید.
یا – از گرنادین استفاده کنید اما شیرین تر خواهد بود، بنابراین باید مقدار شکر را در دستور غذای خود کاهش دهید. گرنادین به عنوان جایگزین در نوشیدنی ها بهترین است.

4 فنجان آب انار 100% خالص (بطری یا تازه)
2/3 فنجان شکر سفید چلسی
1/3 فنجان آب لیموی تازه فشرده

روش

آب انار، شکر سفید چلسی و آب لیمو را در یک قابلمه کوچک بریزید
روی متوسط ​​حرارت دهید تا سس به آرامی شروع به جوشیدن کند. هم بزنید تا شکر حل شود. اجازه دهید مایع به مدت 60 تا 80 دقیقه به آرامی بجوشد و هر 10 دقیقه یکبار هم بزنید تا مایع به میزان 75 درصد کاهش یابد و به حدود 1 فنجان رب برسد.

مایع وقتی آماده است که حالت شربتی ملایمی داشته باشد و پشت قاشق را بپوشاند. نگذارید خیلی غلیظ شود وگرنه وقتی سرد شد سفت می شود.
از روی حرارت بردارید. شربت با سرد شدن به غلیظ شدن ادامه می دهد. اگر در مورد قوام آن مطمئن نیستید، مایع کاهش دهنده را اندازه بگیرید – باید بین 1 تا 1 1/4 فنجان شربت باشد. اگر مایع آن خیلی بیشتر از آن است، به کاهش ادامه دهید.

بعد از خنک شدن کامل شربت، آن را در شیشه یا ظرف دربسته در یخچال تا 4 هفته نگهداری کنید.

معادل ها
2 پیمانه ملاس انار = 6 پیمانه آب انار کم شده.
شربت ها و شیرین کننده های مایع
عناصر
آب انار غلیظ. به دنبال مارک های بهتری مانند Sadef باشید که از نمک یا مواد نگهدارنده استفاده نمی کنند

کجا بخریم
شما می توانید این محصول را در هر فروشگاه مواد غذایی خاورمیانه یا هر فروشگاه مواد غذایی با بخش غذاهای قومی غنی پیدا کنید. به طور گسترده به صورت آنلاین در دسترس است. صدف و کورتس هر دو برندهای معروف و محبوبی هستند.
ملاس انار خانگی
دستور پخت توسط پائولا ولفرت

اندازه: 2 فنجان

2 دوجین انار، بزرگ، قرمز و کمی نرم روی شکوفه
یا 6 فنجان آب انار را جایگزین کنید
1 فنجان شکر
1 فنجان آب لیمو

انارها را بشویید. آن‌ها را بغلتانید تا نرم شوند، سپس انارها را زیر آب خرد کنید تا آب آن بیرون نیاید. با پشت چاقو ضربه خوبی بزنید تا دانه های هر قسمت شل شود.

برای خارج کردن آب میوه: یک مشت دانه را در پارچه پنیر بپیچید، سپس با دستان خود در یک کاسه فشار دهید تا مایع غنی و براق به دست آورید. این کار را با بقیه دانه ها تکرار کنید. (از آبمیوه گیری استفاده نکنید. لکه های آب انار به سختی پاک می شوند و قسمت سفید تلخ و تانیک میوه با هم مخلوط می شود و طعم آن را از بین می برد.)

آب انار، شکر و آب لیمو را در یک قابلمه لعابی بریزید و به آرامی با جوشاندن به ۲ فنجان بریزید. خنک کنید، بطری کنید و در یخچال نگهداری کنید. سس انار

2 قاشق غذاخوری ملاس انار
1 قاشق غذاخوری آب لیموی تازه
1 حبه سیر کوچک — له شده با 1/2 قاشق چایخوری نمک
1/4 قاشق چایخوری شکر
1 1/2 قاشق غذاخوری روغن زیتون
1/2 قاشق چایخوری نمک دریا
2 قاشق غذاخوری نعناع تازه خرد شده – (تا 3 قاشق غذاخوری) – ترجیحاً نعناع
1 قاشق غذاخوری جعفری برگ تخت خرد شده
2 قاشق غذاخوری دانه انار تازه — (اختیاری)

آماده سازی را از روز قبل از سرو شروع کنید. فر را با دمای 425 گرم کنید
درجه. یک ورقه پخت را به آرامی با روغن زیتون بپوشانید.

انتهای ساقه هر بادمجان را جدا کنید. بادمجان ها را به شکل بیضی به ضخامت 1/2 اینچ برش دهید.

برش ها را به صورت یک لایه روی سینی فر پهن کنید و با قلم مو روغن زیتون بمالید. بادمجان ها را از هر طرف 12 دقیقه یا تا زمانی که قهوه ای طلایی شوند بپزید. با استفاده از کاردک، برش ها را که کمی روی هم قرار گرفته اند، به یک ظرف سرو کم عمق منتقل کنید. در یک کاسه کوچک، ملاس انار، آب لیمو، سیر، شکر، روغن زیتون و نمک را با هم مخلوط کنید. خوب مخلوط کنید سس را روی بادمجان بریزید. روی آن را با نعناع، ​​جعفری و دانه های انار بریزید. با پوشش پلاستیکی بپوشانید و بگذارید بماند تا آماده سرو شود. می توان یک شب در یخچال نگهداری کرد، اما بهتر است در دمای اتاق سرو شود.

سس انار به سبد کالایی اضافه شد(مناسب جهت مصرف در اکبر جوجه ، قیمت سس انار پاکتی و آب نارنج پاکتی میخواستم

اگر دنبال یه سس خوشمزه و پرخاصیت وملس هستید. اگر میخواهید چاشنی بسیار لذیذی به غذا ها و سالاد هابدهید تا طعم لذیذو رنگ جدیدی داشته باشد.
اگر دنبال آشپزی با حسی فوق العاده و چاشنی لذیذ هستید. حتما سس انار را امتحان کنید.

موارد استفاده سس انار قیمت سس انار تک نفره

یک چاشنی وطعم دهنده بی‌نظیر با مزه‌ای ملس است که می‌توان آن را برای تهیه انواع سس ها در کنار انواع سالاد ها مثل سالاد اسفناج و سالاد انار و‌سالاد زیتون و یه چاشنی بینظیر برای انواع غذا ها مثل اکبر جوجه، و استیک گوشت ومرغ و جوجه‌کباب و انواع دسر ها مثل چیز کیک و مرینیت انواع گوشت و مرغ ویه‌چاشنی عالی برای انواع خورشت ها مثل قورمه سبزی و ماهیچه استفاده کرد ومی‌توان در برخی از غذا‌ها آن را جایگزین رب انار کردمثل فسنجان.

سس انار در بطری شیشه ای نیم لیتری موجود خرید و قیمت سس انار ساشه دلوسه
مدت ماندگاری یک تا دو سال داخل یخچال

خواص سس انار خرید سس انار تک نفره

سس انار به دلیل خواص زیادی که دارد می توانید آن را جایگزین سس های چرب کنید،
زیرا این سس علاوه بر اینکه غذا را خوش مزه تر می کند باعث ایجاد چاقی نیز نمی شود،

همچنین به علت داشتن آنتی اکسیدان فراوان در تقویت کننده کلیه، سیستم گوارشی ،کاهش استرس،کاهش فشار خون و پیشگیری از سرطان را دارد

اومدم بگم تا پاییز و فصل انارهای قرمز تموم نشده ، این رب انار خوشمزه را درست کن! سس انار دلوسه 500 عددی
البته من چند هفته ای هست که رب انارم آماده شده.

هر چه انار آبدارتر و ترش تر رب انار با کیفیت تر قیمت سس تک نفره دلوسه
در ضمن موقع خرید انار دقت کنید انارهایی را خریداری کنید که پوست نازکی دارند وقتی هم که تو دست می گیرید، سنگین باشن.

از زمانی که Pom Wonderful شروع به بازاریابی فواید آب انار برای سلامتی کرد، و آنها را در بطری های خنک به شکل پوم به فروش رساند، دستور العمل های بیشتری برای تهیه رب انار ظاهر شد.

رب انار یک ماده سنتی در آشپزی خاورمیانه است و می توان از آن در انواع غذاها مانند خورش مرغ ایرانی فسنجان یا خورش عدس بادمجان استفاده کرد.

رب انار

همچنین می‌توانید آن را با کمی آب پرتقال و نوشابه مخلوط کنید تا یک پانچ با طراوت داشته باشید. رب انار را می توانید در بازارهای خاورمیانه پیدا کنید، یا می توانید به راحتی مقداری از آن را خودتان با مقداری آب انار، شکر و لیمو درست کنید.

پوست انار را خوب بشویید خشک که شد، مثل کلیپ انارها را دون کنید. به دو روش مبتونید دانه انار را آبگیری کنید، بوسیله آبمیوه گیری یا دستگاهای مخصوص آب انارگیری، که من روش دوم را انتخاب کردم
بعد از گرفتن آب انار، آن را از صافی رد میکنیم و داخل قابلمه بزرگی میریزیم، روی اجاق گذاشته وقتی به جوش آمد، کف روی آن را میگیریم تا رب انار ما شفاف و خوشرنگ بشه.

حدود یک سوم آب انار که بخار شد، دیگه باید خیلی حواسمون باشه که ته نگیره، شعله را کم میکنیم و گاهی هم میزنیم.
ش‌علامت مهم آماده شدن رب انار هم کف کردن و بالا آمدن رب هست، دقیقا شبیه به آماده شدن شیره انگور هست، میتونید تو پست شیره انگور ببینید.