خرید همبرگر و کباب لقمه کادور قیمت عمده

خرید همبرگر و کباب لقمه کادور قیمت عمده ، بهترین مارک همبرگر  ، پخش کننده اصلی همبرگر تهران ، فروشنده عمده همبرگر تهران ، بهترین مارک کباب لقمه

خرید همبرگر و کباب لقمه کادور قیمت عمده خرید همبرگر و کباب لقمه کادور قیمت عمده ، بهترین مارک همبرگر  ، پخش کننده اصلی همبرگر تهران ، فروشنده عمده همبرگر تهران ، بهترین مارک کباب لقمه

همبرگر در ایران

اولین رستورانی که همبرگر را وارد ایران کرد، تاپس همبرگر بود که در بلوار ناهید خیابان آفریقا قرار داشت. در سال ۱۳۴۰ یک همبرگر ۳ تومان، به همراه یک بطری ۵ ریالی نوشابه و یک پاکت سیب زمینی سرخ شده ۵ ریالی، در مجموع به قیمت ۴ تومان فروخته می شد.

بعدها با رشد سریع ساندویچ فروشی در ایران، تعداد همبرگرفروش ها بسیار افزایش یافت و امروزه تعداد بسیار زیادی از کارخانه ها به تولید همبرگر آماده در انواع مختلف و با کیفیتی مطلوب می پردازند.
اما انتخاب خوشمزه ترین همبرگر در ایران کار بسیار دشواری است زیرا مانند همه دنیا، تعداد رستوران هایی که همبرگر را در منوی خود دارند، زیاد است.

همبرگر در ایران به دو صورت درست می شود؛ یکی به صورت سنتی که اغذیه فروش ها و تعدادی از ساندویچ فروش های قدیمی آن را طبخ می کنند. نوع دیگر، نوع صنعتی و فست فودی آن است که تهیه و پخت کاملا متفاوتی دارد.

مخلفات برگرها:

ساندویچ های برگر همراه با مخلفات سرو می شود؛ یعنی در یک ساندویچ برگر از انواع سبزیجات شامل گوجه فرنگی، خیارشور، کاهو، قارچ، کدو، کلم های مختلف، پیاز، سیر و سبزی های گوناگون استفاده می شود. سبزیجات ساندویچ با توجه به نوع برگر و ادویه های به کاربرده شده در آن ، انتخاب می شوند، ولی در نهایت یار جدانشدنی برگرها، سیب زمینی سرخ شده است.

سیب زمینی سرخ شده شاید یکی مهم ترین عوامل سفارش یک همبرگر باشد. ری کراک از اوایل دهه ۶۰ سیب زمینی سرخ کرده را به منوی همبرگر رستوران های زنجییره ای مک دونالد اضافه کرد و بر لذت خوردن آن افزود و حالا شاید متوجه شدن این نکته بسیار سخت باشد که چه تعداد برگر به خاطر سیب زمینی سرخ شده فروش رفته است ؟