خرید هات داگ و کراکف کیتو قیمت عمده

خرید هات داگ و کراکف کیتو قیمت عمده ، بهترین مارک کراکف ، ارزانترین مارک کراکف ، پخش کننده اصلی کراکف تهران ، فروشنده عمده کراکف تهران ، سفارش کراکف عمده

شرکت فرآورده های کیتو
طعمی بی نظیر با فرآورده های پروتئینی کیتو
برای متفاوت بودن طعمه محصولات مارو تجربه کنید
سالم ترین محصولات پروتئینی موجود با انواع استاندارهای غذایی

خرید هات داگ و کراکف کیتو قیمت عمده خرید هات داگ و کراکف کیتو قیمت عمده ، بهترین مارک کراکف ، ارزانترین مارک کراکف ، پخش کننده اصلی کراکف تهران ، فروشنده عمده کراکف تهران ، سفارش کراکف عمده

هات داگ ۵۵٪؜بنفش کیتو در مقایسه با یک هات داگ کارخانه دیگر

کوکتل ویژه ۷۰‎٪کیتو

ترکیبات : گوشت گوساله۷۰‎٪- روغن – کازوئین – شیر خشک – سیر- نمک-ویتامین ث وافزودنیهای مجاز خوراکی
ارزش غذایی در هر 100 گرم:

پروتئین : 12.45 گرم
کربوهیدرات: 4.5 گرم
چربی: 14 گرم
انرژی : 202 کیلو کالری

هات داگ بنفش ۶۰٪ کیتو پخت دیروز مقایسه با بار یکی از برندهای بازار
۱-خیلی سریع پخت میشود
۲_نمیسوزد
۳-حجم بسیار زیاد و عالی
۴-ماندگاری حجم به مدت ده دقیقه
۵-رنگ عالی بعد از پخت
۶-طعم و مزه بسیار خاص

– قیمت سوسیس و كالباس در مقایسه با گوشت ارزان تر است.

– باتوجه به اقتضائات جامعه شهری به خصوص خانواده هایی كه زن و مرد شاغل می باشند، نیاز به غذاهایی كه سریع آماده شوند بیشتر شده است و سوسیس و كالباس از زمره این غذاها هستند.

– كارخانه تولید كننده سوسیس و كالباس بعد از انقلاب اسلامی به تعداد زیادی مجوز تأسیس و بهره برداری گرفته اند ولی در مجموع از فروش پایینی برخوردار هستند بنابراین با ظرفیت كم فعالیت می كنند.

– مصرف سرانه سوسیس و كالباس در كشورهای صنعتی چند برابر ایران است.

– از هر یك كیلوگرم گوشت خالص درحدود دو كیلوگرم سوسیس و كالباس فراهم می شود بنابراین از بهره وری بالاتری نسبت به گوشت برخوردار است.

نام دیگر هات‌داگ، «فرانکفورتر» می باشد که آن را از نام شهر فرانکفورت در کشور آلمان برداشت کرده‌اند؛ چراکه این غذا ابتدا در آنجا طبخ می‌شد و مورد استفاده قرار می‌گرفت.
تا قبل از جنگ جهانی اول، به هات داگ، فرانکفورتر می‌گفتند؛ اما با آغاز جنگ، به دلیل عواطف ضد آلمانی، نام این غذا به هات داگ تغییر داده شد و این نام روی آن ماند.
تقریباً پس از پایان جنگ بود که این نام رواج پیدا کرد و دیگر همگان از آن استفاده می‌کردند. هات داگ به شکل امروزی آن در حدود سال 1860 و در ایالات متحده آمریکا پخته شد اما همچنان اصالت آلمانی خود را حفظ کرد.

خرید هات داگ و کراکف کیتو قیمت عمده خرید هات داگ و کراکف کیتو قیمت عمده ، بهترین مارک کراکف ، ارزانترین مارک کراکف ، پخش کننده اصلی کراکف تهران ، فروشنده عمده کراکف تهران ، سفارش کراکف عمده

خرید کراکف پنیری کیتو

سوسیس کراکف پنیری کیتو

ترکیبات : گوشت گوساله 55% – پنير پروسس – روغن-تخم مرغ-کازوئین -شیر خشک-ویتامین ث – سیر-نمک وافزودنیهای مجاز خوراکی

ارزش غذایی در هر 100 گرم:

پروتئین : 12.45گرم
کربوهیدرات: 5.86 گرم
چربی: 18.6 گرم
انرژی: 241 کیلو کالری

هات داگ55در صد طلایی کیتو ،  سوسیس و کالباس به شرط تولید درست و اصولی و حذف مواد شیمیای مضر منبع غنی از پروتئین ها و مواد معدنی می باشند.

استفاده از از بهترين مواد اوليه در تهيه انواع سوسيس ، كالباس و ساير محصولات پر طرفدار در كارخانه فراورده هاى گوشتى کیتو ،موجب دستيابى به طعم لذيذ و دلچسب شده و در نهايت رضايت مشتريان و مصرف كنندگان گرامى را به همراه داشته است…سلامت مصرف كننده محصولات کیتوبراى ما در اولويت قرار دارد

خرید هات داگ و کراکف کیتو قیمت عمده خرید هات داگ و کراکف کیتو قیمت عمده ، بهترین مارک کراکف ، ارزانترین مارک کراکف ، پخش کننده اصلی کراکف تهران ، فروشنده عمده کراکف تهران ، سفارش کراکف عمده

سفارش عمده کراکف پنیری کیتو

ارزش غذایی سوسیس و کالباس:

با توجه به مواد اولیه مصرفی در تولید سوسیس و کالباس، این فرآورده از ارزش غذایی بالایی برخوردار است. میتوان سوسیس و کالباس مرغوب را غذایی کامل دانست زیرا تقریباً تمامی گروههای غذایی ضروری شامل پروتئین، چربی، کربوهیدرات، ویتامین و املاح معدنی در آن موجود میباشد.گوشت که قسمت اعظم این فرآورده را تشکیل میدهد به عنوان غنی ترین منبع تامین پروتئین میباشد.

ارزش غذایی گوشت به مراتب بالاتر از پروتئین گیاهی میباشد، زیرا حاوی اسیدهای آمینه ضروری، مواد معدنی مانند آهن و روی وانواع ویتامین ها ميباشد.چربی های موجود در بافت گوشت از چربی های ضروری و مفید برای انسان میباشند. همچنین روغنهای گیاهی مورد استفاده، دارای مقدار قابل توجهی اسیدهای چرب غیر اشباع بوده که مصرف این روغنها به دفعات توصیه شده است.

کربوهیدراتهای مصرفی در سوسیس و کالباس حاوی درصد بالایی از ویتامین های گروه ((ب))می باشند که میتواند قسمتی از نیاز بدن را تامین نماید.با توجه به استفاده از گوشت، روغن، کربوهیدرات و ویتامین ((ث))، این محصولات در نتیجه منبع ویتامین مناسبی به شمار می آيند. ویتامین های گروه ((ب)) ، اسیدفولیک، ویتامین ((ث))و در مقدار کمتر ویتامین های ((آ))و ((د)) در این فرآورده موجود میباشد. با توجه به این موضوع که جذب گوشت در بدن بیشتر از سبزیجات است در نتیجه ویتامینهای موجود در سوسیس و کالباس سریعتر جذب میشوند

خرید هات داگ و کراکف کیتو قیمت عمده خرید هات داگ و کراکف کیتو قیمت عمده ، بهترین مارک کراکف ، ارزانترین مارک کراکف ، پخش کننده اصلی کراکف تهران ، فروشنده عمده کراکف تهران ، سفارش کراکف عمده

هات داگ ۵۵٪؜ بنفش کیتو طعم بی نظیر و پوف عالی

رولت سوسیس باسوسیس هات داگ ۵۵درصد کیتو

آیا سوسیس و کالباس مضرر است؟

چنانچه در تولید این فراورده غذایی، دقت کافی به عمل آید و سیستم های نظارتی و کنترل در رویه صحیح تولید آن دقیق عمل کنند، این فراورده با توجه به شرایط کنونی کشور نقش مهمی در تغذیه ایفا کرده و واجد ویژگی های زیر می باشد:

– سوسیس و کالباس با استفاده از گوشت از (90-40 درصد در انواع مختلف این فراورده)، آرد، نشاسته، و روغن مایع و … تهیه می شوند بنابراین غذایی نسبتاً کامل بوده و مواد آن کامل تر از گوشت به تنهای می باشد.
– در صورت افزایش مصرف سوسیس و کالباس از مصرف گوشت کاسته شده و نیازی به واردات گوشت نمی باشد.

– سوسیس و کالباس غذایی بهداشتی بوده و از استاندارد اجباری برخوردار است و دستگاه های نظارتی (موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی) بر فعالیت واحدهای تولید کننده نظارت دارند و صدور پروانه بهره برداری منوط به کنترل های مذکور می باشد.

– قیمت سوسیس و کالباس در مقایسه با گوشت ارزان تر است.
– با توجه به اقتضائات جامعه شهری بخصوص خانواده هایی که زن و مرد شاغل می باشند، نیاز به غذاهایی که سریع آماده شوند بیشتر شده است و سوسیس و کالباس از زمره این غذاها هستند.
– مصرف سوسیس و کالباس در کشورهای صنعتی چند برابر ایران است.

– از هر یک کیلوگرم گوشت خالص در حدود 2 کیلوگرم سوسیس و کالباس فراهم می شود بنابراین از بهره وری بالاتری نسبت به گوشت برخوردار است.
با ما همراه باشید…

هات داگ ۷۰مسی کیتو
شاید مشابه این محصول را زیاد دیده باشید ولی مطمئن باشید طعمه آن هیچ مشابهی ندارد
پس امتحان کنید تا خوشمزگی واقعی را تجربه کنید .