خرید خامه ، مینارین قنادی بهارستان

خرید مینارین قنادی روغن گیاهی بهارستان ، بهترین مارک مینارین قنادی ، پخش کننده اصلی مینارین قنادی تهران ، فروشنده عمده مینارین قنادی تهران

تفاوت خامه و مینارین قنادی چیست؟ قیمت خامه قنادی نیم کیلویی

خامه قنادی 100% از چربی حیوانی گرفته می‌شود. با وجود این که کارخانه‎ها مقداری استابیلایزر یا تثبیت‌کننده به آن اضافه می‌کنند، خامه قنادی بعد از فرم گرفتن عمر بسیار کوتاهی دارد و با کمترین گرمایی از جمله گرمای دست، قیف و یا ظرف فرم خود را از دست می‌دهد و دیگر قابل استفاده نیست.

به همین دلیل هست که این روزها اسم محصول دیگری به نام مینارین قنادی به گوش می‌رسد. اما مینارین چیست؟ مینارین شباهت زیادی به خامه قنادی دارد، با این تفاوت که در تهیه کل یا بخشی از آن از چربی گیاهی استفاده شده است. طعم خامه گرفته شده از چربی گیاهی به خوبی چربی حیوانی نیست. اما در عوض راحت تر فرم میگیرد و بهتر فرم خود را حفظ میکند.

خرید خامه قنادی بهارستان قیمت عمده ، بهترین مارک خامه قنادی ، پخش کننده اصلی خامه قنادی تهران ، فروشنده عمده خامه قنادی تهران

خرید خامه ، مینارین قنادی بهارستان خرید مینارین قنادی روغن گیاهی بهارستان ، بهترین مارک مینارین قنادی ، پخش کننده اصلی مینارین قنادی تهران ، فروشنده عمده مینارین قنادی تهران

خرید خامه قنادی گلدن بهارستان

یک دستور العمل ساده و در عین حال خوشمزه برای Creme Patissiere (کرم شیرینی وانیلی) – یک کاسترد غنی و خامه ای که در بسیاری از انواع دسر استفاده می شود! این دستور غذا بدون گلوتن و همچنین بدون لبنیات است. اگر به دنبال خامه شیرینی شکلاتی هستید، می توانید آن دستور العمل را در اینجا پیدا کنید.

طرز تهیه کرم شیرینی وانیلی غنی و خامه ای را از ابتدا یاد بگیرید!
Creme Patissiere – کرم شیرینی وانیلی خامه ای است که در بسیاری از دسرها استفاده می شود. مناسب برای پروفیترول و اکلر. این دستور غذا بدون گلوتن و همچنین بدون لبنیات است.
فهرست
کرم شیرینی پزی (creme patissiere) برای چه مواردی استفاده می شود؟
انواع کاستارد

سوالات متداول در مورد این دستور پخت
نکات آشپزی برای اطمینان از اینکه هر بار خامه شیرینی پزی (کرم شیرینی) عالی می گیرید.
اشتباهات رایج کرم شیرینی پزی

نگهداری خامه قنادی
سایر تغییرات خامه قنادی
خامه قنادی (یا Creme Patissiere) یک بخش اساسی از شیرینی‌سازی است، بنابراین اگر عاشق شیرینی‌پزی، شیرینی و دسر هستید، باید آن را یاد بگیرید. کرم پاتیسیر در اصل یک کاسترد خوشمزه، غنی و خامه ای است که با نشاسته و تخم مرغ غلیظ شده است. این یک جزء مهم برای بسیاری از دسرها است.

خامه قنادی (CREME PATISSIERE) برای چه مواردی استفاده می شود؟
برای پر کردن پروفیترول های کلاسیک و گاهی پفک های خامه ای استفاده می شود
برای پر کردن اکلرهای شکلاتی

به عنوان پرکننده برای کیک، مانند کیک خامه ای بوستون
فیلینگ برای تارت میوه
برای ساختن میل فیل
برای تهیه پودینگ وانیلی یا پودینگ شکلاتیCreme Patissiere – کرم شیرینی وانیلی خامه ای. تخم‌مرغ‌ها، نشاسته ذرت، وانیل را با همزن بزنید تا مخلوط تخم‌مرغی یکدستی به‌دست آید.
مخلوط تخم مرغ – تخم مرغ ها را با نشاسته ذرت، وانیل و شکر قبل از اضافه کردن شیر داغ، هم بزنید.

اگر تا به حال کرم پاتیسیر (کرم شیرینی وانیلی) را درست نکرده اید، حتما باید آن را امتحان کنید. این یک دستور العمل بسیار آسان و خوشمزه با کاربردهای بسیار عالی است.

انواع کاستارد
در مورد دسرهای مبتنی بر کاسترد و اصطلاحات آنها سردرگمی وجود دارد، بنابراین قبل از اینکه به دستور پخت خامه شیرینی بپردازم، آن را برطرف می کنم. بهترین مارک خامه قنادی برای خامه کشی

5000gr
خامه قنادی گلدن مرغوب ترین خامه حیوانی است که در کارتن هایی شامل 2 بسته 5 کیلوگرمی موجود است

خرید خامه ، مینارین قنادی بهارستان خرید مینارین قنادی روغن گیاهی بهارستان ، بهترین مارک مینارین قنادی ، پخش کننده اصلی مینارین قنادی تهران ، فروشنده عمده مینارین قنادی تهران

خرید خامه قنادی بهارستان

Creme Anglaise یک کاسترد ریختنی است. یک نسخه آبدار از خامه قنادی. معمولاً با نشاسته غلیظ نمی شود (اگرچه برخی برای جلوگیری از هم زدن از کمی نشاسته ذرت استفاده می کنند) و معمولاً فقط از تخم مرغ / زرده تخم مرغ استفاده می کنند. مانند سس غلیظی است که می توان روی دسرها ریخت. این کاسترد به جوش نمی‌آید تا تخم‌مرغ‌ها منجمد نشوند.

Creme Chantilly خامه ای است که با شکر شیرین شده و (معمولا) با وانیل طعم دار شده است.

کرم پاتیسیر کاستارد غلیظ تری است. با استفاده از نشاسته و تخم مرغ/زرده تخم مرغ غلیظ می شود و می توان آن را لوله کرد. بیشتر برای پر کردن شیرینی و دسرهای دیگر استفاده می شود. خامه قنادی روی حرارت گذاشته می شود تا بجوشد تا خوب غلیظ شود. به دلیل نشاسته، تخم‌مرغ‌ها به آسانی منجمد نمی‌شوند.

Creme Legere خامه شیرینی پزی (creme patissiere) است که خامه فرم گرفته شده شیرین و طعم‌دار (شانتیلی) اضافه شده است. اکثر مردم به این کرم دیپلمات نیز می گویند.

کرم دیپلمات کرم شیرینی پزی مخلوط با شانتیلی، ژلاتین و هر طعم دهنده اضافی (اختیاری) است. این در اصل کرم لجر است که با خامه فرم گرفته تثبیت شده درست می شود.

کرم باواروا به تنهایی یک دسر است. مانند پاناکوتا است، اما با خامه شیرینی درست شده است. این کرم شیرینی پزی است که با شانتیلی مخلوط شده است، اما با ژلاتین اضافی (به طوری که مانند پودینگ سفت شود) و طعم دهنده های اضافی.

شیرینی پزی خامه پایه ای برای همه این شیرینی های ضروری است، بنابراین امیدوارم این دستور پخت را امتحان کنید!

Creme Patissiere – کرم شیرینی وانیلی خامه ای. مطمئن شوید که پوشش پلاستیکی را روی تمام سطح کرم شیرینی پوشانده تا از تشکیل پوست جلوگیری شود.
در حالی که خامه شیرینی در حال خنک شدن است، روی آن را با پلاستیکی که تمام سطح آن را لمس می کند، بپوشانید. این تضمین می کند که کرم شیرینی پزی پوست تشکیل نمی دهد.
سوالات متداول در مورد این دستور العمل
آیا این دستور بدون گلوتن است؟
این دستور خامه شیرینی بدون گلوتن است، زیرا برای غلیظ شدن آن به جای آرد از نشاسته ذرت استفاده می کنم. برخی از دستور العمل های خامه شیرینی پزی از آرد یا آرد و نشاسته ذرت استفاده می کنند، اما این ضروری نیست. من همچنین متوجه شدم که استفاده از نشاسته ذرت به تنهایی باعث می شود خامه شیرینی کمتر طعم آرد شود، این مشکلی است که شما در مورد خامه شیرینی با آرد با آن مواجه می شوید.

آیا می توانم به جای نشاسته ذرت از آرد استفاده کنم؟
آره! همانطور که در بالا گفته شد، برخی از دستور العمل ها خامه شیرینی را با آرد درست می کنند. از نظر تئوری باید آرد را 3 برابر افزایش دهید تا همان اثر غلیظی داشته باشید. من شخصاً این دستور غذا را با آرد درست نکرده‌ام، بنابراین برای اطمینان از اینکه چقدر آرد مورد نیاز است کمی آزمایش لازم است.

طرز تهیه خامه شیرینی بدون لبنیات
اگر می خواهید این دستور غذا را بدون لبنیات درست کنید، شیر را با یک شیر گیاهی مانند شیر بادام، شیر نارگیل، شیر بادام هندی یا حتی شیر سویا جایگزین کنید. و کره را با یک کره بدون لبنیات یا وگان جایگزین کنید.

بهترین نوع وانیل برای این دستور پخت است
از آنجایی که وانیل طعم دهنده کلیدی در دستور پخت خامه شیرینی است، لطفا مطمئن شوید که از وانیل با کیفیت خوب استفاده می کنید. این همان طعم دهنده ای است که من هرگز از آن کوتاهی نمی کنم. از عصاره وانیل خوب استفاده کنید و سعی کنید از اسانس وانیل خودداری کنید (معمولاً طعم بدلی) و اگر می توانید از خمیر لوبیا وانیل یا دانه های وانیل استفاده کنید، حتی بهتر است.

5000gr
روغن مورد استفاده در این نوع خامه ، صد در صد حیوانی میباشد و هر کارتن 2 بسته 5 کیلوگرمی موجود می باشد

خرید خامه ، مینارین قنادی بهارستان خرید مینارین قنادی روغن گیاهی بهارستان ، بهترین مارک مینارین قنادی ، پخش کننده اصلی مینارین قنادی تهران ، فروشنده عمده مینارین قنادی تهران

خرید خامه قنادی شکلاتی بهارستان

اهمیت تخم مرغ
تخم‌مرغ‌ها در کرم شیرینی پزی دو نقش دارند. قوام می بخشد (مخصوصاً زرده ها) و همچنین کاستارد را غلیظ می کند. من از تخم مرغ های بزرگ در این دستور غذا استفاده می کنم، جایی که یک تخم مرغ به طور متوسط ​​2 اونس / 57 گرم وزن دارد. بنابراین اگر از تخم مرغ های با اندازه های مختلف استفاده می کنید، می توانید بر اساس آن تنظیم کنید. اما کمی تخم مرغ اضافی (یا زرده تخم مرغ) خامه قنادی شما را خراب نمی کند.

من از 3 زرده تخم مرغ بزرگ به اضافه 1 تخم مرغ بزرگ برای این دستور استفاده می کنم. این خامه شیرینی پزی خوشمزه و قابل پخش و لوله پذیر است (خیلی سفت نیست). اگر می خواهید خامه شیرینی با طعم غنی تر داشته باشید، من دوست دارم به جای آن از 6 زرده تخم مرغ بزرگ استفاده کنم. این نسخه به دلیل زرده تخم مرغ اضافی کمی غلیظ تر است.

Creme Patissiere – کرم شیرینی وانیلی خامه ای است که در بسیاری از دسرها استفاده می شود. مناسب برای پروفیترول و اکلر. این دستور غذا بدون گلوتن و همچنین بدون لبنیات است.
من شخصاً دوست ندارم خامه قنادی ام خیلی شیرین باشد. بنابراین من به ازای هر 2 فنجان شیر فقط 6 قاشق غذاخوری (1/4 فنجان + 2 قاشق غذاخوری) شکر اضافه می کنم. با خیال راحت شیرینی را مطابق ذائقه خود تنظیم کنید.

نکات آشپزی برای اطمینان از اینکه هر بار خامه شیرینی پزی (خامه شیرینی پزی) عالی دریافت می کنید.
اولین قدم حرارت دادن شیر است.

برخی از دستور العمل ها نیاز به جوشاندن شیر دارند که اگر از شیر پاستوریزه استفاده می کنید لازم نیست. با این حال، اگر از دانه‌های وانیل تازه استفاده می‌کنید، جوشاندن شیر با وانیل و اجازه دادن کمی خنک شدن به وانیل اجازه می‌دهد تا به شیر دم بکشد. شیر رو حرارت میدم تا تقریباً به جوش بیاد تا روند حل شدن شکر و غلیظ شدن تسریع بشه.

تخم مرغ ها، نشاسته ذرت و شکر را در ظرفی جداگانه با هم مخلوط کنید تا خمیر یکدستی به دست آید.
این تضمین می کند که در نشاسته ذرت هیچ توده ای وجود ندارد و شکر و تخم مرغ خمیر غلیظی را تشکیل می دهند که بهتر با شیر مخلوط می شود. اما این کار را زودتر از موعد انجام ندهید. فقط چند دقیقه قبل از اضافه کردن شیر آن را با هم مخلوط کنید. در غیر این صورت تخم مرغ ها در شکر می پزند.

هنگام حرارت دادن تخم مرغ ها با شیر داغ مراقب باشید.
اگر مبتدی هستید، می توانید از شخصی کمک بگیرید تا مخلوط تخم مرغ را هم بزنید، در حالی که شیر داغ را در جریان نازکی بریزید تا تخم مرغ ها نرم شوند. روش دیگر برای نرم کردن تخم مرغ ها این است که کاسه را با مخلوط تخم مرغ و شکر روی یک حوله چای بگذارید (برای جلوگیری از لیز خوردن) و شیر داغ را از یک پیمانه کوچک و سبک (به اندازه ای سبک که با یک دست کنترل شود) بریزید. این کار باعث می شود که مخلوط تخم مرغ را با یک دست هم بزنید و با دست دیگر شیر داغ بریزید.

5000gr
خامه قنادی شیرین شده با طعم شکلات برای مصرف قنادی ها. هر کارتن شامل 2 بسته 5 کیلوگرمی میباشد

خرید خامه ، مینارین قنادی بهارستان خرید مینارین قنادی روغن گیاهی بهارستان ، بهترین مارک مینارین قنادی ، پخش کننده اصلی مینارین قنادی تهران ، فروشنده عمده مینارین قنادی تهران

خرید خامه قنادی قیمت عمده بهارستان

خامه قنادی را در حین پخت به هم زدن و مخلوط کردن ادامه دهید.
حرکت نگه داشتن مخلوط شیر و تخم مرغ در حین گرم شدن بسیار مهم است. شیر وقتی به نقطه جوش نزدیک تر می شود منجمد می شود و ما این را نمی خواهیم! از یک لیسک و یک کاردک استفاده کنید تا مطمئن شوید که خامه شیرینی یکدست می ماند. اگر احساس کردید که خامه شیرینی پزی خیلی سریع داغ می شود، آن را به صورت دوره ای و در حین هم زدن از روی حرارت بردارید.

خامه قنادی وانیلی را به جوش بیاورید.
برخلاف سایر کاستاردها، خامه قنادی باید به جوش بیاید. نشاسته ذرت به خوبی پخته می شود و طعم نشاسته ای نیز برای شما باقی نمی ماند. گرما به تخم‌مرغ‌ها اجازه می‌دهد پیوندهای پروتئینی قوی تشکیل دهند و نشاسته موجود در نشاسته ذرت منبسط می‌شود و پیوندهای نشاسته‌ای تشکیل می‌دهد که واقعاً خامه شیرینی را غلیظ و تثبیت می‌کند. در حین هم زدن، اجازه دهید خامه قنادی به جوش آید و سپس اجازه دهید حدود 1 تا 2 دقیقه با حرارت ملایم بپزد.

خامه قنادی را صاف کنید.
لازم نیست کرم شیرینی پزی را صاف کنید مگر اینکه گلوله شده باشد. اما هنوز هم یک اقدام اضافی خوب برای اطمینان از صاف بودن کرم شیرینی پزی است.

خنک شدن خامه قنادی.
خامه قنادی بعد از پخته شدن باید کاملا خنک شود. برای اینکه خامه شیرینی زود خنک شود، آن را در یک کاسه بزرگ یا تابه کم عمق پهن کنید تا لایه کاسترد نسبتاً کم عمق باشد. مطمئن شوید که تمام سطح را با پوشش پلاستیکی بپوشانید تا از ایجاد پوست روی سطح نیز جلوگیری شود.

Creme Patissiere – کرم شیرینی وانیلی خامه ای است که در بسیاری از دسرها استفاده می شود. مناسب برای پروفیترول و اکلر. این دستور غذا بدون گلوتن و همچنین بدون لبنیات است.
اشتباهات رایج کرم شیرینی پزی
خامه قنادی من گلوله شده است
اگر خامه قنادی را در دمای خیلی بالا گرم کرده باشید یا زمانی که به جوش آمد خوب هم نزنید، این اتفاق می افتد. با این حال نگران نباشید، آن را خیلی خوب هم بزنید تا توده ها از بین برود (از روی حرارت) یا اگر جواب نداد، به محض اینکه آن را پختید، آن را از صافی رد کنید.

900gr
خامه قنادی در اندازه 900 گرمی برای مصارف خانگی و یا آموزشگاه های شیرینی پزی. اگر کارآموز شیرینی پزی هستید میتوانید از این نوع خامه استفاده کنید

بنابراین، مینارین قنادی گزینه‌ای عالی برای کاور و تزیین کیک است. مخصوصاً برای تازه کارها مینارین قنادی مثل معجزه‌ای بی نظیر است. با وجود این، اگر می‌خواهید خامه شما علاوه بر خوب فرم گرفتن، سبک و خوشمزه هم باشد، توصیه ما این است که خامه و مینارین قنادی را به نسبت مساوی یا 1 به 2 مخلوط کنید. فراموش نکنید که هرچه سهم مینارین در این ترکیب بیشتر باشد، خامه شما راحت تر فرم میگیرد و دیرتر آب میشود. هر چه سهم خامه (چربی حیوانی) بیشتر باشد طعم بهتری پیدا میکند و سبکتر میشود.

خرید خامه ، مینارین قنادی بهارستان خرید مینارین قنادی روغن گیاهی بهارستان ، بهترین مارک مینارین قنادی ، پخش کننده اصلی مینارین قنادی تهران ، فروشنده عمده مینارین قنادی تهران

خرید مینارین مخصوص قنادی بهارستان

خامه قنادی من خیلی رقیق است.
اگر خامه قنادی را به درستی نپزید این اتفاق می افتد. این دستور یک کرم شیرینی پزی درست می‌کند که قابل پخش و لوله‌کشی است، اما به اندازه‌ای سفت نیست که شکل خود را حفظ کند. اگر می‌خواهید کرم شیرینی وانیلی سفت‌تر و غلیظ‌تری داشته باشید، می‌توانید مقدار نشاسته ذرت را افزایش دهید.

خامه قنادی من خیلی غلیظه.
به احتمال زیاد نشاسته ذرت زیادی اضافه کرده اید. اگر واقعاً نشاسته ذرت را در قاشق اندازه گیری خود فشرده کرده اید یا از قاشق اندازه گیری نادرست استفاده کرده اید، ممکن است این اتفاق بیفتد. می توانید کمی خامه شانتی تثبیت شده را داخل آن بریزید تا خامه قنادی شل شود تا قوام مناسبی داشته باشد – مانند یک کرم دیپلمات.

خامه قنادی من تغییر رنگ داده است (خاکستری به نظر می رسد)
اگر از قابلمه آلومینیومی برای تهیه کاسترد استفاده کرده اید، به احتمال زیاد مقداری از آن آلومینیوم می تواند وارد خامه شیرینی شود. از قابلمه استیل، قابلمه مسی یا قابلمه نچسب استفاده کنید.

خامه قنادی من به نظر می رسد دانه دانه است
این اتفاق می افتد اگر خامه شیرینی با حرارت خیلی زیاد پخته شده باشد و در یک نقطه دلمه شود. با وجود اینکه مخلوط را هم زدید تا تخم مرغ دلمه شده شکسته شود و آن را از صافی رد کردید، مقداری از تخم مرغ دلمه شده هنوز آنجاست. در داخل کاستارد پخش شده است و باعث می شود احساس دانه بندی کند. متاسفانه هیچ راه حلی برای این موضوع وجود ندارد و باید دوباره انجام شود.

نگهداری خامه قنادی
هرگز کرم شیرینی وانیلی را بیرون نگه ندارید. با شیر و تخم مرغ درست می شود که وقتی در یخچال قرار نمی گیرند بد می شوند. خامه قنادی اگر در دمای اتاق نگهداری شود خراب می شود.

خامه قنادی را نمی توان برای بعد فریز کرد. دلیل آن این است که پیوندهای نشاسته ای و پروتئینی که کرم شیرینی پزی را ضخیم می کند، هنگام یخ زدگی از بین می رود. و همانطور که خامه شیرینی یخ می زند، گریه می کند و رطوبت زیادی ایجاد می کند و آن را روان می کند و قوام آن را از بین می برد.

بهترین روش برای نگهداری خامه قنادی در یخچال، در ظرفی دربسته است که در آن یک تکه پلاستیک تمام سطح خامه قنادی را بپوشاند. کرم شیرینی حدود 3 تا 4 روز در یخچال ماندگاری دارد. این بدان معنی است که شما می توانید خامه شیرینی وانیلی را قبل از زمان برای دستور العمل های خود نیز درست کنید.

سایر انواع خامه قنادی
حالا می توانید خامه شیرینی شکلاتی را هم درست کنید.

یا به جای آن یک کرم دیپلمات کاراملی نمکی سبک تر و شیرین تر.

کرم شکلاتی پتیسیر (کرم شیرینی شکلاتی) – کاسترد غنی و خامه ای با طعم شکلاتی عمیق که می تواند در بسیاری از انواع دسر استفاده شود. این دستور غذا بدون گلوتن و بدون لبنیات است.
فیلینگ کرم نمک کارامل دیپلمات برای شیرینی کراکلین چو
تجهیزات و ابزارهایی که برای این دستور غذا استفاده کردم
همزن و کاردک سیلیکونی – برای هم زدن خامه شیرینی

پوشش پلاستیکی

ظروف شیشه ای پیرکس درب دار – برای نگهداری خامه قنادی (به یاد داشته باشید که سطح آن را با پوشش پلاستیکی نیز بپوشانید.

پیمانه و قاشق

5000gr
مینارین مخصوص قنادی به صرفه و اقتصادی برای قنادی ها. از نظر میزان روغن های گیاهی بالاترین میزان را بین مینارین ها دارد

خرید خامه ، مینارین قنادی بهارستان خرید مینارین قنادی روغن گیاهی بهارستان ، بهترین مارک مینارین قنادی ، پخش کننده اصلی مینارین قنادی تهران ، فروشنده عمده مینارین قنادی تهران

خرید مینارین قنادی شیرین شده بهارستان

اگر از غلاف لوبیا وانیل استفاده می کنید، لوبیا را شکافته و دانه های وانیل/خاویار را از دانه ها جدا کنید.
لوبیا و خاویار را به همراه شیر در قابلمه ای بریزید. شیر را روی حرارت متوسط ​​گرم کنید و بگذارید بجوشد و تقریباً بجوشد. (یادداشت ها را ببینید)

در حالی که شیر در حال گرم شدن است، شکر، تخم مرغ و زرده، نشاسته ذرت و نمک را در ظرفی بریزید. آنقدر هم بزنید تا یک مخلوط غلیظ و یکدست داشته باشید. (اگر از خمیر یا عصاره لوبیا وانیل استفاده می کنید، آن را نیز به مخلوط تخم مرغ اضافه کنید). کاسه مخلوط تخم مرغ را روی یک حوله یا دستمال قرار دهید (برای جلوگیری از لیز خوردن کاسه هنگام هم زدن، در مرحله بعد) و کنار بگذارید تا شیر به جوش بیاید (تقریباً به جوش بیاید).

به محض اینکه شیر شروع به جوشیدن / حباب زدن کرد، آن را از روی حرارت بردارید. نیمی از شیر داغ را به آرامی داخل مخلوط تخم مرغ بریزید و مدام هم بزنید تا مخلوط تخم مرغ نرم شود. وقتی تخم‌مرغ‌ها نرم شدند، مخلوط تخم‌مرغ را دوباره به شیر داغ داخل قابلمه اضافه کنید.

پایه کاسترد را روی حرارت متوسط ​​گرم کنید، در حالی که به شدت هم بزنید تا شروع به غلیظ شدن کند – بسته به حرارت اجاق گاز و اندازه قابلمه شما حدود 1 تا 2 دقیقه طول می کشد.
در حین هم زدن، اجازه دهید کاستارد به جوش بیاید (کاسترد حباب ها را آزاد می کند). حرارت را کم کنید و بعد از اینکه اولین حباب ها را دیدید، 1 تا 2 دقیقه دیگر بپزید. حرارت را کم کنید و بعد از اینکه اولین حباب ها سطح را شکستند، به طور مداوم حدود 30 تا 60 ثانیه هم بزنید.

از روی حرارت بردارید و کره را اضافه کنید. کره را با همزن بزنید تا کاملا مخلوط شود.
کاسترد را در یک کاسه بریزید و بلافاصله سطح آن را با پلاستیک بپوشانید و مطمئن شوید که پلاستیک تمام سطح را لمس کند. این برای جلوگیری از تشکیل پوست کاستارد روی آن است. همچنین می توانید انتخاب کنید که کاستارد را از صافی رد کنید تا توده ها از بین بروند.

اجازه دهید کاستارد تا دمای اتاق خنک شود و سپس چند ساعت در یخچال بگذارید تا کاملا سرد شود.
بعد از سرد شدن خامه شیرینی پزی در صورت نیاز استفاده کنید.
نکته ها و ترفندهای

برای داشتن شیرینی کرم وانیلی غلیظ تر و غنی تر، می توانید کل تخم مرغ را با 3 زرده تخم مرغ (در مجموع 6 زرده) جایگزین کنید.
برای نسخه بدون لبنیات، شیر و کره را با شیر گیاهی مانند شیر بادام، شیر نارگیل، شیر بادام هندی یا حتی شیر سویا و کره گیاهی جایگزین کنید.

می‌توانید شیر را به جوش بیاورید یا بگذارید بجوشد. در روزهایی که شیر پاستوریزه نشده بود، جوشاندن شیر مهم بود. با این حال، هنگام استفاده از شیر جوشان در مقابل بخار پز کردن شیر داغ، تفاوتی در قوام خامه قنادی مشاهده نکردم.
در اینجا دستور تهیه کرم دیپلمات کلاسیک وانیلی (کرم دیپلمات) آمده است.

مینارین قنادی شیرین شده ویولت سطح متوسط روغن گیاهی را در بین مینارین ها شامل میشود. که در هر کارتن 2 بسته 5 کیلوگرمی برای قنادی ها مهیا شده است

خرید خامه ، مینارین قنادی بهارستان خرید مینارین قنادی روغن گیاهی بهارستان ، بهترین مارک مینارین قنادی ، پخش کننده اصلی مینارین قنادی تهران ، فروشنده عمده مینارین قنادی تهران

خرید مینارین قنادی بهارستان

خامه قنادی ماده اصلی بسیاری از دسرهای مورد علاقه شما است. اگر نانوا هستید، این به سرعت به دستور العمل شما برای تهیه کرم شیرینی صاف، ابریشمی و با طعم وانیل تبدیل می شود. برای تهیه بهترین تارت میوه خانگی، آن را روی پوسته تارت سرو کنید.
کاسه بزرگ خامه قنادی با قاشق

این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. خط مشی افشای من را بخوانید.

ما عاشق دسرهای خانگی هستیم، از سوفله شکلاتی گرفته تا پودینگ نان آسان. اگر شما هم عاشق درست کردن دسرهای خود از ابتدا هستید، این کرم شیرینی پزی یک چیز ضروری است.
دستور خامه قنادی

خامه قنادی یک دسر فرانسوی است که به آن Crème Pâtissière نیز می گویند. فانتزی به نظر می رسد، اما ساختن آن از ابتدا واقعاً آسان است. این مانند پودینگ است اما غلیظ تر، خامه تر، با طعم وانیلی برجسته تر، و برای افزودن به بسیاری از دسرها، از کیک خامه ای بوستون گرفته تا اکلر شکلاتی، عالی است.

اگر تا به حال یک تارت میوه ای را در نانوایی مورد علاقه خود تحسین کرده اید، با لایه هایی از میوه های درخشان و هنرمندانه چیده شده روی لایه ای از وانیلی خامه ای، پس با اهمیت خامه شیرینی خوب آشنا هستید. در اینجا دلیل این است که شما این دستور را دوست خواهید داشت:

بدون نیاز به تجهیزات فانتزی – یک قابلمه و یک همزن تمام چیزی است که نیاز دارید.
به درستی سفت می‌شود – این کرم شیرینی‌سازی ابریشمی، صاف و زیبا است. اکثر مردم آن را خیلی زود از روی اجاق گاز خارج می کنند یا آن را برای مدت طولانی روشن نگه می دارند که می تواند باعث ایجاد کرم خمیری دانه ای شود.

به سبک نانوایی در خانه – بله، روش‌هایی وجود دارند که از مخلوط پودینگ فوری برای ایجاد یک جایگزین کرم شیرینی استفاده می‌کنند، اما این نسخه از ابتدا بسیار بهتر است. وقتی طعم آن را بچشید، احساس خواهید کرد که به یک نانوایی پاریسی برده شده اید.

عناصر

به کارت دستور غذا در زیر پیمایش کنید تا مواد و دستورالعمل‌های مناسب چاپ را دریافت کنید.

تخم مرغ و زرده – خامه قنادی در هسته خود کاستارد است و کاستارد با تخم مرغ شروع می شود.
شکر گرانول – شکر سفید AKA.
نشاسته ذرت – این همان چیزی است که کرم را غلیظ می کند.
نمک دریایی خوب – شیرینی را متعادل می کند

شیر کامل – نسبت به شیر بدون چربی قوام خامه ای بیشتری ایجاد می کند
خامه فرم دهنده سنگین – بافتی غنی و مجلل ایجاد می کند

کره بدون نمک – در صورت استفاده از کره نمک، میزان آن را کاهش دهید.
عصاره وانیل – این طعم سنتی خامه شیرینی است، اما می توانید آن را با عصاره بادام جایگزین کنید.

مواد لازم برای خامه شیرینی پزی روی تابه ورقه ای
طرز تهیه خامه قنادی

همانطور که در بالا ذکر کردم، این دستور العمل خامه شیرینی سخت نیست، اما لازم است که شما را به دقت دنبال کنید تا تکنیک را درست انجام دهید. در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید.

5 ماده اول را با هم مخلوط کنید – در یک کاسه مقاوم در برابر حرارت متوسط، تخم مرغ، زرده، شکر، نشاسته ذرت و نمک را در یک کاسه همزن با حرارت متوسط ​​اضافه کنید. حدود 2 دقیقه به شدت هم بزنید تا یکدست و رنگ آن روشن شود.

شیر گرم، خامه و کره – شیر، خامه غلیظ و کره را در یک قابلمه بزرگ با هم مخلوط کنید و روی حرارت ملایم بجوشانید و گاهی هم بزنید. به محض اینکه به جوش آمد بلافاصله ظرف را از روی حرارت بردارید.
تخم مرغ ها را ملایم کنید – 1/3 مخلوط شیر را به آرامی به مخلوط تخم مرغ اضافه کنید و مدام هم بزنید. شیر را داخل آن نریزید وگرنه تخم مرغ ها را هم می زنید!

خامه را بپزید – مخلوط تخم مرغ را به همراه شیر باقیمانده در قابلمه بریزید و روی حرارت متوسط ​​قرار دهید و مرتب هم بزنید تا خامه قنادی غلیظ شود. حدود 2 دقیقه بعد از چند ثانیه هم زدن را متوقف کنید و وقتی مخلوط شروع به حباب زدن کرد، حرارت را کم کنید و اجازه دهید به مدت 1 دقیقه با حرارت ملایم بپزد و مدام هم بزنید. کرم غلیظ، صاف و براق خواهد بود.

وانیل را اضافه کنید – از روی حرارت بردارید و عصاره وانیل را با همزن بزنید.

خنک – کرم را در یک کاسه کم عمق بریزید و به آرامی یک لایه پلاستیکی را روی سطح فشار دهید تا از تشکیل پوست جلوگیری شود. وقتی کرم خمیری به دمای اتاق رسید، حداقل 2 ساعت قبل از استفاده در یخچال قرار دهید.

این نوع مینارین کمترین میزان روغن گیاهی را در مینارین ها شامل میشوند و در بسته های 5 کیلوگرمی که هر کارتن شامل 2 بسته میباشد

خامه قنادی (Crème Pâtissière)

این فیلینگ غنی و خامه‌ای، در عین حال که خوشمزه است، می‌تواند به روش‌های تقریباً نامتناهی طعم‌دار شود تا مکمل کاملی برای کیک، پای یا شیرینی شما باشد. قبل از شروع مطمئن شوید که تمام مواد و تجهیزات خود را در دسترس دارید. هنگامی که زرده تخم مرغ شروع به پختن می کند، منتظر نمی ماند تا شما صافی خود را پیدا کنید.
آماده سازی
20 دقیقه
جمع
45 دقیقه
بازده
3 فنجان؛ 5 فنجان با خامه فرم گرفته اختیاری
کرم شیرینی
مواد لازم این دستور غذا را بخرید

3 فنجان (680 گرم) شیر، ترجیحا کامل، تقسیم شده
1/2 فنجان (99 گرم) شکر گرانول*
1/4 قاشق چایخوری نمک

2 قاشق چایخوری عصاره وانیل خالص کینگ آرتور یا 1/2 دانه وانیل، از طول برش دهید
1/4 فنجان (28 گرم) نشاسته ذرت

1 قاشق غذاخوری آرد همه منظوره سفید نشده کینگ آرتور
4 عدد زرده تخم مرغ بزرگ

4 قاشق غذاخوری (57 گرم) کره
1 فنجان (227 گرم) خامه غلیظ، زده شده تا قله های نرم. اختیاری، برای پر کردن نرم تر

*با این مقدار شکر، فیلینگ به سختی شیرین می شود. برای استفاده به عنوان فیل پای، شکر را به 3/4 فنجان (149 گرم) برسانید.

بهترین راهنمای هدایای تعطیلات 2022: اکنون خرید کنید
دستورالعمل ها

در یک قابلمه متوسط، 2 1/2 فنجان (568 گرم) شیر، شکر، نمک و دانه وانیل را با هم مخلوط کنید. (اگر از عصاره وانیل یا وانیل باقلا خرد شده استفاده می کنید، در آخر آن را اضافه کنید.) روی حرارت متوسط ​​بگذارید تا بجوشد و هم بزنید تا شکر حل شود.

در همین حین، نشاسته ذرت، آرد و زرده تخم مرغ را با 1/2 فنجان (113 گرم) شیر باقی مانده مخلوط کنید.

مقداری از مخلوط شیر داغ را با زرده تخم مرغ هم بزنید تا نرم شود. این کار باعث می‌شود وقتی زرده‌ها را به شیر در حال جوش اضافه می‌کنید، به تخم‌مرغ‌های همزده تبدیل نشوند.

مخلوط تخم مرغ/شیر را دوباره در شیر باقیمانده در حال جوشیدن بریزید. انجام این کار از طریق صافی به جلوگیری از توده های بعدی کمک می کند. به جوش بیاورید و مدام با لیسک هم بزنید تا مخلوط غلیظ شود و حباب های در حال جوش را ببینید که به مرکز قابلمه می رسند.

یک قدم جلوتر برو
طرز تهیه خامه قنادی از طریق
وبلاگ
طرز تهیه خامه قنادی

توسط کی آمدن

آن را از روی حرارت بردارید و از طریق یک صافی خوب در کاسه ای که در یک حمام یخ قرار داده شده، صاف کنید. کره و عصاره وانیل را هم بزنید. اگر می خواهید خامه شیرینی را با شکلات یا طعم دیگری مزه دار کنید، این زمان آن است که این کار را انجام دهید (به تغییرات زیر مراجعه کنید).

یک تکه کره را روی سطح خامه بمالید، روی آن را با یک تکه پلاستیک بپوشانید (دقت کنید که روی خامه قنادی را لمس کند تا پوست ایجاد نشود)، سپس در یخچال قرار دهید تا خنک شود.

از خامه شیرینی خنک شده مانند یک پای خامه ای برش خورده یا یک فیل سفت برای اکلر استفاده کنید. خامه فرم گرفته را درست قبل از استفاده داخل آن بریزید تا پر شدن نرم تری داشته باشد.

خامه قنادی تا 5 روز در یخچال نگهداری می شود. پس از آن ممکن است شروع به گریه کند.

نکاتی از نانوایان ما

اگر تا به حال خامه قنادی درست نکرده اید، حتما قبل از شروع، یک کاسه با یک صافی روی حمام آب یخ قرار دهید تا خنک شود. هنگامی که خامه شیرینی به جوش آمد، مهم است که فوراً پخت را متوقف کنید، در غیر این صورت می تواند دلمه شود و جدا شود. برداشتن خامه از روی اجاق گاز و صاف کردن آن در کاسه سرد می تواند تفاوت بین کرم شیرینی ابریشمی و نتیجه غم انگیز (گریه کننده) ایجاد کند.

آن را بهتر بپزید! بیکر/وبلاگر کیه آمدن پادشاه آرتور را تماشا کنید که یکی از تکنیک های این دستور پخت را نشان می دهد: طرز تهیه کرم شیرینی.

خامه قنادی باترسکاچ: 1/4 قاشق چایخوری طعم کره-رم و/یا 1 فنجان (170 گرم) چیپس اسکاچ به خامه شیرینی پزی اضافه کنید و هم بزنید تا چیپس ها ذوب شوند.

خامه شیرینی کارامل: 3/4 فنجان کارامل خرد شده (213 گرم یا 21 تا 23 کارامل جدا نشده) را به خامه شیرینی داغ و صاف شده اضافه کنید، هم بزنید تا ذوب شود و مخلوط یکدست شود.

خامه شیرینی شکلاتی: 1 فنجان (170 گرم) شکلات نیمه شیرین یا تلخ خرد شده را به خامه شیرینی داغ و صاف شده اضافه کنید و هم بزنید تا ذوب شود و مخلوط یکدست شود.

خامه قنادی فندقی: کره را حذف کرده و شکر را به 3/4 فنجان (149 گرم) برسانید. 3/4 فنجان (234 گرم) خمیر پرالین را به خامه شیرینی داغ و صاف شده اضافه کنید و هم بزنید تا ترکیب شود.

خامه قنادی پرتقال: شکر را به 3/4 فنجان (149 گرم) برسانید. 1 قاشق چایخوری عصاره پرتقال، 1/4 قاشق چایخوری روغن پرتقال یا 3 قاشق غذاخوری پوست پرتقال رنده شده را به خامه شیرینی داغ و صاف شده اضافه کنید.

خامه قنادی کره بادام زمینی: 3/4 فنجان (203 گرم) کره بادام زمینی صاف را به خامه شیرینی داغ اضافه کنید، هم بزنید تا ذوب شود و مخلوط یکدست شود. اگر از کره بادام زمینی طبیعی یا تازه تهیه شده استفاده می کنید، کره را از دستور غذا حذف کنید تا از چرب شدن کرم شیرینی پزی جلوگیری کنید.

خامه قنادی پسته: کره را حذف کرده و شکر را به 3/4 فنجان (149 گرم) برسانید. 3/4 فنجان (234 گرم) رب پسته یا مغز پسته پوره شده بلانچ شده را اضافه کنید.

به دنبال نسخه بدون گلوتن این دستور غذا هستید؟ آن را در اینجا پیدا کنید: کرم شیرینی بدون گلوتن.