خرید ادویه استیک ایتالیایی کندور

خرید ادویه مخصوص استیک ایتالیایی کندور ، ادویه استیک مرغ ، مرکز فروش ادویه استیک  ، بهترین مارک خرید ادویه استیک رستورانی ، قیمت عمده خرید ادویه استیک ، پخش کننده ادویه استیک تهران

طرز تهیه ادویه استیک

این خیلی ساده تر از دستور العملی نیست که فقط یک ترکیب است! این ترکیب ادویه را در کمتر از 5 دقیقه کنار هم بریزید و دیگر هرگز آن را از استیک خود رها نخواهید کرد! طعم آن را بسیار خوب می کند!

خرید ادویه استیک ایتالیایی کندور خرید ادویه مخصوص استیک ایتالیایی کندور ، ادویه استیک مرغ ، مرکز فروش ادویه استیک  ، بهترین مارک خرید ادویه استیک رستورانی ، قیمت عمده خرید ادویه استیک ، پخش کننده ادویه استیک تهران

اندازه بگیرید و هم بزنید: همه مواد ادویه را اندازه کنید و به یک کاسه کوچک اضافه کنید. خوب هم بزنید تا ترکیب شوند.

کاسه ای پر از ادویه ها و گیاهان اندازه گیری شده و آماده مخلوط کردن. ادویه استیک با کیفیت کانادایی 950گرم
چقدر برای مالش استیک استفاده کنم؟

وقتی می خواهید از این چاشنی برای استیک خود استفاده کنید، به ازای هر پوند گوشت از 1 قاشق چایخوری چاشنی استیک استفاده کنید. برای استفاده به عنوان مالش خشک، همه طرف های گوشت را به طور یکنواخت بپاشید و به آرامی مالش دهید تا خوب پوشش داده شود. گوشت چاشنی شده شما اکنون برای کبابی یا پخت آماده است!

2 تصویر نحوه مخلوط کردن چاشنی استیک را نشان می دهد.
نحوه نگهداری چاشنی های خانگی

این چاشنی استیک اگر به درستی آن را نگهداری کنید، تمام تابستان برای شما ماندگار خواهد بود! پس از اینکه مواد خود را با هم مخلوط کردید، چاشنی را در ظرف در بسته در جای خشک و خنک به مدت حداکثر 3 ماه نگهداری کنید.

خرید ادویه استیک ایتالیایی کندور

این چاشنی استیک ترکیبی از گیاهان و ادویه جات ترشی جات است که همه با هم مخلوط شده اند تا ترکیب نهایی ادویه را تشکیل دهند. این استیک مالش به خوبی روی تمام برش های گوشت گاو کار می کند و همچنین می تواند برای طعم دادن به مرغ، ماهی و گوشت با نتایج عالی استفاده شود.

من دوست دارم ادویه‌ها و سس‌های خانگی خود را درست کنم، مانند ادویه‌های باربیکیو، ادویه تاکو و این چاشنی آسان و خوش طعم استیک.

یک شیشه چاشنی استیک خانگی. ادویه استیک که طعم بی نظیر این ادویه که هم نرم کننده گوشت میباشد وهم طعم دهنده قوی همراه با سبزیجات معطر استیک شما رو خاص و عالی مینماید .دوز مصرفی ۸تا ۱۲گرم برای هر کیلو گوشت فیله گوساله میباشد.

هیچ چیز بهتر از یک استیک خوب نیست، و این چاشنی استیک خانگی یک تکه گوشت معمولی را می گیرد و آن را به چیزی خارق العاده تبدیل می کند. تنها با 5 دقیقه زمان آماده سازی، این مالش استیک قطعا ارزش تلاش را دارد!

چه ادویه هایی با استیک خوب می آیند؟

رایج ترین طعم دهنده ها برای استیک نمک و فلفل است. در حالی که هیچ مشکلی در این آماده سازی ساده وجود ندارد، من متوجه شدم که ترکیبی از گیاهان و ادویه جات واقعاً طعم طبیعی گوشت را تکمیل می کند. من توصیه می کنم از مخلوطی استفاده کنید که شامل هر یک از چاشنی های زیر باشد.

پودر سیر
پودر پیاز
فلفل قرمز
خردل خشک
شکر قهوهای
آویشن
جعفری
فلفل قرمز خرد شده
رزماری
پودر فلفل قرمز
زیره

ادویه استیک را چگونه درست می کنید؟
این دستور غذا ترکیبی از شکر قهوه ای و ادویه جات است. مشخصات طعم شامل پاپریکای شیرین و دودی، نمک، فلفل، پودر سیر، پودر پیاز، زیره سبز، برگ های آویشن خشک و قدرت خردل است. به سادگی تمام مواد را اندازه بگیرید، سپس هم بزنید تا ترکیب شوند. فوراً از ترکیب ادویه استفاده کنید یا برای استفاده بعدی ذخیره کنید.

کاسه ای با انواع سبزی و ادویه جات داخلش.

نکاتی برای ترکیب ادویه عالی

این چاشنی گوشت گاو در ظرف در بسته در دمای اتاق تا 6 ماه تازه می ماند. من اغلب یک دسته دو یا سه تایی درست می کنم تا همیشه مقداری در دست داشته باشم.

مطمئناً ارزش آن را دارد که برای این دستور غذا به دنبال پاپریکا دودی باشید. نوع دودی آن طعم و مزه زیادی می‌افزاید و به آسانی در راهروی ادویه‌فروشی‌ها در اکثر فروشگاه‌های مواد غذایی موجود است.
این مالش را می توان بر روی انواع دیگر گوشت مانند دنده، مرغ، ماهی قزل آلا یا سایر تکه های گوشت گاو مانند بریسکت استفاده کرد.

توصیه می کنم از فلفل سیاه تازه آسیاب شده برای حداکثر طعم استفاده کنید.

تغییرات طعم چاشنی استیک
من عاشق این دستور غذای ترکیبی ادویه‌ای هستم که نوشته شده است، اما می‌توانید طعم‌های دیگری را به این ترکیب اضافه کنید تا آن را مطابق با سلیقه خود تنظیم کنید. خرید چاشنی کباب و استیک

مالش استیک تند: 1/2 قاشق چایخوری تکه های فلفل قرمز خرد شده یا فلفل چیپوتل آسیاب شده را به مخلوط اضافه کنید. خرید عمده چاشنی کباب و استیک
مالش سیر عاشقان: مقدار سیر را در دستور غذا دو برابر کنید.

مالش دوستداران گیاهان دارویی: 1 قاشق چایخوری رزماری و جعفری خشک و 1/4 قاشق چای خوری پونه کوهی خشک را اضافه کنید.
مالش مکزیکی: 1 قاشق غذاخوری پودر فلفل قرمز و 1 قاشق چایخوری گشنیز آسیاب شده را به مخلوط اضافه کنید.

استیک ها را با چاشنی استیک پوشانده و سپس برش داده و روی پوره سیب زمینی سرو می کنند. خرید چاشنی کباب و استیک

چه مدت قبل از پختن باید استیک را مزه دار کرد؟

اگر وقت داشته باشم، دوست دارم چند ساعت قبل از پختن استیک، ادویه را روی آن بمالم تا طعم ها به گوشت نفوذ کنند. اگر زمان صبر کردن ندارید، خوب است که استیک را درست قبل از طبخ مزه دار کنید. توصیه می کنم ادویه را روی استیک ماساژ دهید تا ادویه ها واقعاً به گوشت بچسبند. اگر می خواهید استیک خود را از قبل مزه دار کنید، می توانید قبل از اینکه بخواهید آن را بپزید، اجازه دهید تا 8 ساعت در یخچال بماند.

من همیشه این چاشنی استیک را در دست دارم. این ترکیب ادویه همه کاره عالی برای طعم دادن به تقریباً هر نوع گوشتی است!

می بینید که در هر دستور تهیه استیک به آن اشاره شده است: قبل از پختن استیک از چاشنی استفاده کنید. معمولاً آن چاشنی نمک کوشر و فلفل سیاه است، اما برخی از دستور العمل ها به استیک مالیدن، پودر پیاز، پاپریکا، فلفل کاین، آویشن و سایر گیاهان و ادویه جات نیاز دارند.

اما آیا یک استیک خوشمزه نیاز به پاشیدن فلفل سیاه تازه آسیاب شده و نمک دارد تا شگفت انگیز شود؟ ما می گوییم “بله!” و ما فکر می کنیم اگر استیک چاشنی را در مقابل استیک غیر چاشنی آزمایش کنید، موافق خواهید بود. در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد چاشنی استیک و نحوه درست کردن استیک بدانید.

فهرست مطالب

مزیت چاشنی استیک چیست؟
طرز تهیه ادویه استیک
آیا می توانم فقط از نمک و فلفل برای مزه دار کردن استیک استفاده کنم؟
چگونه استیک را به روش درست مزه دار کنیم
چه زمانی استیک را به شدت مزه دار کنید و چه زمانی آن را کم کنید
اضافه کردن نمک درست قبل از کباب کردن استیک در مقابل چاشنی چند دقیقه قبل از کباب کردن
سوالات متداول استیک چاشنی
چه ادویه هایی با استیک خوب می شود؟
چگونه استیک را تهیه و مزه دار می کنید؟
آیا قبل از پختن استیک را مزه دار کنم؟
روش صحیح چاشنی گوشت چیست؟
پست های مرتبط:

مزیت چاشنی استیک چیست؟

چاشنی استیک به هر گونه سبزی، ادویه یا مخلوط ادویه ای که در استیک خود برای تقویت طعم آن استفاده می کنید، اشاره دارد. اگرچه بسیاری از مردم استیک های خود را قبل از طبخ مزه دار می کنند، اما ممکن است از مزایای چاشنی استیک ندانند.

یکی از مزایای آشکار این است که چاشنی استیک به استیک طعمی می بخشد که طعم طبیعی آن را افزایش می دهد. مطمئنا، شما طعم استیک را به تنهایی دوست دارید. اما وقتی قبل از پختن استیک، مقداری نمک دریایی و فلفل سیاه آسیاب شده به آن اضافه می‌کنید، طعم لذیذی را که دوست دارید بیشتر می‌کنید.

چاشنی استیک یک مزیت نه چندان آشکار دیگر دارد: می تواند گوشت را نرم کند. هر دستور تهیه استیک خوب نیاز به نمک دارد و این به این دلیل است که نمک رطوبت موجود در استیک را خارج می کند. این فرآیند که به عنوان آب نمک خشک شناخته می شود، آب نمکی ایجاد می کند که وقتی استیک پخته شد، دوباره جذب گوشت می شود تا نرم شود.

علم زیادی در پشت صحنه وجود دارد که فیله مینیون یا استیک سیلی را خوشمزه کند!
طرز تهیه ادویه استیک

اگر ترکیب ادویه مورد علاقه تان یا ادویه استیک مونترال تمام شده است، می توانید مخلوط ادویه خود را برای استیک در خانه با یک قفسه ادویه دار درست کنید. در اینجا یک دستور العمل سریع و ساده برای درست کردن مخلوط خوشمزه خود برای چاشنی استیک آورده شده است:

2 قاشق غذاخوری نمک کوشر
2 قاشق غذاخوری فلفل سیاه
2 قاشق غذاخوری پودر سیر
1 قاشق غذاخوری پاپریکا دودی
2 قاشق چایخوری پیاز چرخ شده
2 قاشق چایخوری شکر قهوه ای
2 قاشق چایخوری برگ آویشن خشک
ترخون 1 قاشق چایخوری
1 قاشق چایخوری پودر فلفل قرمز (اختیاری)

همه مواد را خوب با هم ترکیب کنید. روغن زیتون را روی تمام استیک بمالید، سپس مخلوط را در دو طرف بپاشید تا استیک مزه دار شود.

یک راه ساده تر برای درست کردن چاشنی استیک این است که اصلا درست نکنید! در عوض، دفعه بعد که سفارش آنلاین خود را از شرکت شیکاگو استیک انجام دادید، مقداری چاشنی استیک شیکاگو بگیرید. این شامل نمک، سیر، پاپریکا و ترکیبی از ادویه جات دیگر است تا هر بار یک استیک کاملاً چاشنی درست شود.
آیا می توانم فقط از نمک و فلفل برای مزه دار کردن استیک استفاده کنم؟

کاملا! در واقع، این همان کاری است که بسیاری از مردم – حتی سرآشپزهای برتر – گاهی اوقات با استیک انتخاب می کنند. چاشنی استیک همیشه ضروری نیست، اما یکی از راه‌هایی است که می‌توانید طعم استیک را کمی تغییر دهید.

مهم ترین نکته ای که باید در نظر داشت استفاده از نمک است. حتی اگر نمی خواهید چیز دیگری به استیک خود اضافه کنید، همچنان از نمک استفاده کنید. این به تجزیه الیاف گوشت کمک می کند تا استیک لطیف تری ایجاد کند و در عین حال طعم بیشتری به گوشت گاو می دهد.
چگونه استیک را به روش درست مزه دار کنیم

برای درست کردن استیک مناسب با مقدار مناسب چاشنی استیک آماده هستید؟ در اینجا چند نکته برای کمک به شما وجود دارد: خرید عمده چاشنی کباب و استیک

از مصرف نمک خوراکی برای مزه دار کردن آن خودداری کنید. در عوض، یک نمک کوشر با دانه های ضخیم انتخاب کنید، که به شما کمک می کند واقعا طعم نمک را در هر لقمه به دست آورید.
برای اینکه چاشنی‌هایتان به سطح استیک بچسبند، می‌توانید ابتدا همه طرف‌ها را با مقدار کمی روغن زیتون بمالید.

استیک را سخاوتمندانه مزه دار کنید، به خصوص با استیک های غلیظ تر. شما می خواهید در هر لقمه ای طعم آن را داشته باشید، و از آنجایی که فقط بیرون چاشنی می شود، باید برای رسیدن به آن طعم کافی باشد.
استیک خود را درست قبل از پختن یا حدود 30 تا 40 دقیقه قبل از طبخ – نه در این بین – مزه دار کنید تا به علمی که هنگام پختن استیک با نمک اتفاق می افتد کمک کنید (در این مورد در یک لحظه).

چه زمانی استیک را به شدت مزه دار کنید و چه زمانی آن را کم کنید

ممکن است متوجه شوید که اکثر دستور العمل های استیک یک چیز مشترک دارند: آنها به شما می گویند استیک را سخاوتمندانه مزه دار کنید. اما ممکن است تعجب کنید که چقدر باید سخاوتمند باشید تا از مزه دار کردن استیک خود اجتناب کنید. این یک معمای رایج است، اما ما اینجا هستیم تا کمک کنیم.

به طور کلی، مقدار چاشنی استیک مورد نیاز شما بستگی به ضخامت استیک شما دارد. چاشنی فقط در قسمت بیرونی استیک قرار می گیرد، بنابراین وسط استیک طعم دار نمی شود. بنابراین، استیک‌های غلیظ‌تر به چاشنی بیشتری نیاز دارند تا اطمینان حاصل شود که لقمه‌ای طعم‌دار دریافت می‌کنید، در حالی که استیک‌های نازک‌تر به اندازه‌ای نیاز ندارند، زیرا در هر لقمه به اندازه‌ی یک قسمت بدون مزه نمی‌خورید.

بنابراین، استیک نواری، فیله مینیون، ریبی و سایر استیک های غلیظ معمولاً نیاز به مقدار زیادی چاشنی دارند. اما استیک کناری و آهن مسطح – استیک‌های نازک‌تر محبوب – ممکن است برای رسیدن به همان نتیجه طعم به مقدار زیادی نیاز نداشته باشند.

اضافه کردن نمک درست قبل از کباب کردن استیک در مقابل چاشنی چند دقیقه قبل از کباب کردن

وقتی استیک کبابی درست می‌کنید، باید استیک را درست قبل از قرار دادن روی کباب نمک و مزه دار کنید یا اجازه دهید ادویه به مدت 15 تا 30 دقیقه روی استیک بماند؟ ما این سوال را زیاد دریافت می کنیم و در دنیای استیک بسیار مورد بحث است.

ابتدا، کمی پیشینه در مورد علم نمک زدن استیک:

شما به استیک نمک می زنید.
نمک شروع به بیرون کشیدن رطوبت از استیک می کند.
مخلوط نمک و رطوبت یک آب نمک ایجاد می کند.
پس از مدتی، گوشت دوباره آن آب نمک را جذب می کند و رطوبت را به داخل استیک باز می گرداند.

کل فرآیند از نمک زدن تا بازجذب حدود 40-45 دقیقه طول می کشد. و شما می خواهید استیک قبل از پختن رطوبت را به داخل بکشد تا خشک نشود. بنابراین زمان بهینه برای دادن استیک بعد از چاشنی و قبل از پختن روی گریل ۴۰ تا ۴۵ دقیقه است.

بسیاری از دستور العمل ها حدود 15 تا 30 دقیقه طول می کشد تا به شما در صرفه جویی در زمان کمک کنند. و هنوز هم می توانید با این کار یک استیک آبدار دریافت کنید. اما اگر می خواهید بهترین نتیجه را بگیرید، تمام وقت منتظر بمانید.

از طرف دیگر، اگر به موقع فشار داده اید، می توانید بلافاصله قبل از کبابی استیک را مزه دار کنید. نمک زمانی برای بیرون کشیدن آب استیک نخواهد داشت، بنابراین در حین کباب کردن، تمام آب میوه های طبیعی داخل آن باقی می مانند. فقط مطمئن شوید که برای کمک به نگه داشتن آنها سریعاً جستجو کنید.

آیا تا به حال فکر کرده اید که بهترین راه برای چاشنی استیک های شاداب USDA Prime که به تازگی خریداری کرده اید چیست؟ سرآشپز Bind به ما نشان می دهد که چگونه استیک کامل را مزه دار کنیم:

بنابراین در اینجا ما یاد می گیریم که چگونه یک استیک عالی درست کنید. ما اکنون می‌خواهیم استیک خود را به درستی مزه دار کنیم، و نکته مهم این است که استیک خود را در زمان مناسب درست قبل از اینکه بخواهید آن را روی کباب قرار دهید مزه دار کنید.

بنابراین ما می‌خواهیم مطمئن شویم که استیک‌ها را درست چاشنی می‌کنید، و هر دو طرف را به طور مساوی بپاشید تا مطمئن شوید که استیک شما کاملاً پوشانده شده است. دلیل درست قرار دادن چاشنی خود قبل از قرار دادن گریل این است که مطمئن شوید

نمک ذوب نمی شود و خون از استیک شما خارج نمی شود و باعث می شود کمی خشک تر شود و شما به تازگی یک استیک زیبا از شرکت استیک شیکاگو خریداری کرده اید. پس شما لایق بهترین ها هستید با افزودن مقداری چاشنی استیک به شاهکار خود از غذای خود لذت ببرید.

سوالات متداول استیک چاشنی

چه ادویه هایی با استیک خوب می شود؟

ادویه های زیادی برای چاشنی استیک وجود دارد که نمک و فلفل در صدر فهرست قرار دارند. با این حال، سایر ادویه ها، مانند آویشن، رزماری، پودر سیر و پیاز چرخ شده نیز گزینه های خوبی برای افزایش طعم استیک شما هستند. یا، با چاشنی استیک شیکاگو از یک رویکرد یک و دو انجام شده استفاده کنید. وقتی به این فکر می کنید که استیک را با چه چاشنی چاشنی کنید، از رویکرد کمتر-بیشتر استفاده کنید. اضافه کردن ادویه زیاد می تواند بر طعم طبیعی استیک غلبه کند.

چگونه استیک را تهیه و مزه دار می کنید؟

بهترین راه برای طعم دادن به استیک این است که 45 دقیقه قبل از پخت مقدار زیادی نمک به هر دو طرف آن اضافه کنید. سپس، درست قبل از پختن، سایر ادویه ها مانند فلفل سیاه و پودر سیر را اضافه کنید و مطمئن شوید که دو طرف استیک را بپوشانید.

آیا قبل از پختن استیک را مزه دار کنم؟

اولین قدم برای یادگیری چاشنی استیک، تهیه آن با آب نمک است. برای این کار 45 دقیقه قبل از پخت استیک را نمک بزنید. سپس، استیک را در دمای اتاق بگذارید، اجازه دهید نمک آب‌های آن را روی سطح بیاورد تا در حین تفت دادن، ترد شود. نمک همچنین در نهایت خود و آن آب میوه ها را برای طعم و رطوبت بیشتر به داخل استیک می کشد. بعد از نمک زدن و درست قبل از پخت، می توانید ادویه های اضافی را به گوشت اضافه کنید.

روش صحیح چاشنی گوشت چیست؟

دو طرف گوشت را به طور یکنواخت نمک بپاشید و اجازه دهید گوشت به مدت 30 تا 45 دقیقه قبل از پخت در دمای اتاق بماند. سپس درست قبل از پخت، چاشنی های دیگری مانند فلفل سیاه و پیاز چرخ کرده را به هر طرف اضافه کنید.

با این چاشنی شگفت انگیز استیک آماده باشید تا لذیذترین طعم را به گوشت خود اضافه کنید! عطر و طعمی با سیر، پیاز و سبزی‌ها دارد و هر استیکی را که بپزید بالا می‌برد!

چاشنی برای خوش طعم شدن گوشت شما ضروری است و به نظر من چاشنی های خانگی بهترین هستند! تعدادی دیگر از طعم‌های مورد علاقه و واقعی من مانند این چاشنی تاکو (بهترین چاشنی که تا کنون خواهید داشت!)، این چاشنی ایتالیایی خانگی یا این چاشنی خوشمزه همه چیز باگل را درست کنید!

نمای بالای چاشنی استیک در یک کاسه چوبی با یک قاشق چوبی در آن.
بهترین دستور تهیه چاشنی استیک

تابستان زمانی است که ما گریل را کنار می گذاریم و تمام گوشت را می پزیم. و بیایید صادق باشیم، آیا گوشتی بهتر از یک استیک خوش طعم وجود دارد؟ در خانواده من نیست! استیک جایی است که در آن قرار دارد، اما باید چاشنی مناسب روی آن باشد وگرنه هدر است! این چاشنی استیک خانگی کاملاً خوشمزه است و درست کردن آن بسیار آسان است. طعم بسیار زیادی به گوشت شما می دهد و واقعاً آن را متمایز می کند.

تنها چیزی که برای این ترکیب ادویه استیک نیاز دارید، چند سبزی خشک، مقداری سیر و پیاز است و شما آماده خواهید شد! و به من اعتماد کنید، هنگامی که سعی کنید یک چاشنی خانگی درست کنید، دیگر هرگز آنها را از فروشگاه خریداری نمی کنید! آنها بسیار بهتر هستند به علاوه شما می توانید آنها را به سلیقه خود سفارشی کنید. این که آیا دوست دارید حرارت را اضافه کنید، سیر یا پیاز بیشتر مورد شماست…

شما به راحتی می توانید آن را تغییر دهید تا دقیقاً همانطور که دوست دارید درست کنید! کلاسیک دیگری که ما دوست داریم از آن استفاده کنیم این چاشنی مرغ برای کسانی است که به گوشت قرمز اهمیت نمی دهند.
مواد لازم در چاشنی استیک خانگی

در این دستور غذا از موادی استفاده می شود که اساساً همه اقلام اصلی شربت خانه هستند. این بدان معناست که احتمالاً همه چیز را در دست دارید! برای اندازه گیری دقیق، کارت دستور غذا را در پایین پست بررسی کنید.

پاپریکا دودی: می‌توانید از پاپریکای معمولی استفاده کنید، اما من عاشق استفاده از پاپریکای دودی در هر چاشنی که برای دستور پخت روی گریل استفاده می‌کنم، هستم!
نمک کوشر: این باعث می شود که تمام طعم های چاشنی بیشتر شود.

فلفل سیاه ترک خورده: من عاشق مقداری فلفل تازه ترک خورده هستم تا آن مقدار کمی ادویه را وارد کنم. خرید چاشنی کباب و استیک
سیر دانه بندی شده: سیر سیر نمی شوم، فکر می کنم باید در همه چیز باشد!

پیاز چرخ شده خشک شده: این عطر و طعم لذیذی را بدون زیاد کردن زیاد می‌افزاید.
شوید خشک: من دوست دارم این طعم تند را به مخلوط چاشنی اضافه کنم.

آویشن خشک: این یک طعم کلاسیک است که با همه چیز همراه است.

برگ‌های رزماری خشک شده: برگ‌های رزماری را قبل از مخلوط کردن، خرد کنید.
فلفل قرمز: اینها اختیاری هستند! بسته به میزان حرارتی که می خواهید، مقدار بیشتری یا کمتر اضافه کنید. می توانید از پودر فلفل قرمز نیز استفاده کنید.