خرید آرد سوخاری کیسه ایی مهبد قیمت عمده

خرید آرد سوخاری کیسه ایی مهبد قیمت عمده ، مرکز پخش آرد سوخاری کیسه ایی ، بهترین مارک آرد سوخاری کیسه ایی ، فروشنده اصلی آرد سوخاری کیسه ایی ، بازار آرد سوخاری تهران

خرید آرد سوخاری کیسه ایی مهبد قیمت عمده خرید آرد سوخاری کیسه ایی مهبد قیمت عمده ، مرکز پخش آرد سوخاری کیسه ایی ، بهترین مارک آرد سوخاری کیسه ایی ، فروشنده اصلی آرد سوخاری کیسه ایی ، بازار آرد سوخاری تهران

خرید آرد سوخاری کیسه ایی فله مهبد قیمت عمده

کیسه : 12کیلو گرمی

مصارف : مرغ سوخاری ،ماهی سوخاری ،میگو سوخاری ،شنیستل مرغ ،شنیستل گوشت ، همبرگر ، کتلت ، و …

نحوه تست آرد

آرد سوخاری فقط چند دقیقه طول می‌کشد و می‌تواند یک ماده اولیه خوب برای آماده‌سازی باشد. در اینجا سه ​​روش مختلف برای برشته کردن آرد وجود دارد:

در مایکروویو: در یک کاسه بزرگ قابل استفاده در مایکروویو یا در یک بشقاب بزرگ، یک فنجان آرد را در یک لایه صاف بمالید. آرد را با سرعت سی و ثانیه در مایکروویو قرار دهید و در هر مرحله آن را با چنگال مخلوط کنید. مایکروویو را تا زمانی که آرد به 165 درجه فارنهایت برسد ادامه دهید، که حدود پنج دقیقه طول می کشد.

در فر: فر یا توستر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. یک ورقه پخت را با کاغذ روغنی بپوشانید و روی آن دو فنجان آرد (یا یک فنجان برای قالب توستر فر) بریزید. تابه را تکان دهید تا آرد یک لایه یکنواخت شود. آرد را حدود پنج دقیقه بپزید. قبل از استفاده بگذارید به دمای اتاق برسد.

روی اجاق گاز: یک فنجان آرد را به یک تابه خشک روی اجاق گاز اضافه کنید. تابه را تکان دهید تا مطمئن شوید که آرد یک لایه است. آرد را روی حرارت متوسط ​​حدود پنج دقیقه بپزید و مدام هم بزنید.

5 کاربرد آرد سوخاری

بسیاری از دستور العمل های کوکی ها و سایر خوراکی های شیرین نیاز به آرد دارند، اما می توانید به جای آن از آرد تست شده استفاده کنید. سعی کنید آرد سوخاری را با انواع غذاهای زیر جایگزین کنید:

1. براونی: آرد برشته شده به طعم غنی براونی ها اضافه می کند و مکمل پودر کاکائو، شکر قهوه ای و کره ذوب شده است. همچنین باعث می شود خرده براونی سبک تر و نرم تر شود.

2. کوکی ها: کوکی های چیپسی شکلاتی، کلوچه های نان کوتاه و شیرینی های شکری همگی می توانند از آرد سوخاری سود ببرند. کوکی ها با آرد سوخاری طعم عمیق تری خواهند داشت و آرد برشته شده به نشان دادن طعم های دیگر مانند کره قهوه ای یا شکر قهوه ای کمک می کند.

3. خمیر کوکی خوراکی: خوردن خمیر شیرینی خام بی خطر است مگر اینکه حاوی مواد غیر خام باشد. برای خمیر شیرینی خوراکی، دستوری را انتخاب کنید که تخم مرغ، آرد خام یا هر ماده خام دیگری را که خطری برای سلامتی به همراه دارد حذف کند و از آرد تست شده استفاده کنید.

آرد برشته شده طعم بسیاری از غذاهای شیرین و خوش طعم را افزایش می دهد. با راهنمای مفید و آسان ما کمی هیجان را به وعده های غذایی خود اضافه کنید.

آرد سوخاری یکی از آن مواد جادویی است که پیتزا، طعم و بافت را به هر تعداد دستور غذا اضافه می کند. همچنین دقیقاً همان چیزی است که مدعی است – آردی که برشته شده یا پخته شده است. آرد برشته شده دارای طعم آجیلی و بافت ابریشمی و نرم است. می توانید آن را به جای آرد سنتی در غذاهای پخته، پاستا و پیتزا عوض کنید و از آن برای غلیظ شدن سس ها استفاده کنید.

شما می توانید انواع مختلفی از آرد را با نتایج خوشمزه برشته کنید، از جمله انواع همه منظوره، گندم کامل، غلات کامل و بدون گلوتن. تنها کاری که شما انجام می دهید – با همه این گزینه ها – حذف طعم خام است.

4. خمیر پیتزا: افزودن آرد برشته شده به خمیر پیتزا به ایجاد مجدد طعم پوسته پیتزای پخته شده در فر کمک می کند. همچنین بافت نرمی به خمیر پیتزا می دهد.

5. روکس: استفاده از آرد برشته شده برای درست کردن روکس – مخلوطی که از آرد و چربی برابر است (مانند کره بدون نمک یا روغن زیتون) – روند پخت را تسریع می کند. به طور معمول، شما یک روکس را با پختن تدریجی طعم آرد خام آماده می کنید.

هرچه یک روکس طولانی‌تر بپزد، قدرت غلیظ شدن آن کمتر است، بنابراین استفاده از آرد سوخاری در روکس می‌تواند زمان پخت را کوتاه‌تر کند و توانایی غلیظ شدن مخلوط را حفظ کند.

خرید آرد سوخاری کیسه ایی مهبد قیمت عمده خرید آرد سوخاری کیسه ایی مهبد قیمت عمده ، مرکز پخش آرد سوخاری کیسه ایی ، بهترین مارک آرد سوخاری کیسه ایی ، فروشنده اصلی آرد سوخاری کیسه ایی ، بازار آرد سوخاری تهران

خرید آرد سوخاری بسته ایی مهبد

شرکت صنایع غذایی و بسته بندی دانه خورشید واقع در کرج کیلومتر 2 جاده شهریار شهرک صنعتی سیمین دشت خیابان نهم غربی پلاک 166 واقع شده است .

این شرکت در سال 1369 با بکارگیری روشهای نوین و ماشین آلات مناسب و تکنولوژی مدرن تاسیس و در سال 1372 رسما” به بهره برداری رسید و محصولات خود را با نام تجاری مهبد به بازارهای داخلی عرضه نمود.

قیمت آرد سوخاری فله

وقتی خمیر و نان پاستا درست می‌کنم، اغلب آردم را اول برشته می‌کنم. چرا؟ یک کلمه: طعم.

برشته کردن آرد طعم خام را از بین می‌برد به طوری که طعمی آجیلی و پیچیده‌تر به محصولات پخته می‌دهد. آیا تا به حال فرگولا (گلوله های پاستای کوچکی که برشته شده اند)، یا چای گنمائیچا (چای سبز با برنج برشته شده) خورده اید؟

طعم ارائه شده توسط آرد برشته شده مشابه است – عمیق تر و برشته تر. این همان قانونی است که برای تفت دادن چیلی یا پیاز قبل از استفاده در سالسا اعمال می شود.

این فقط یک لایه طعم اضافی را با تلاش بسیار کمی از طرف شما اضافه می کند. شما همچنین می توانید از آرد سوخاری برای غلیظ شدن سوپ ها یا درست کردن روکس برای سس ها استفاده کنید (گامبو، هر کسی؟). دوری گرینسپن، متخصص پخت، از آرد بو داده (برشته شده در فر) برای نان های کوتاه خود استفاده می کند.

هرچه آرد را بیشتر بپزید، رنگ آن تیره تر و طعم آن عمیق تر می شود.

آن را امتحان کنید و دم بکشید. طعم آن شبیه بو است – مانند پاپ کورن. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

5 دلیل برای امتحان آرد سوخاری
آرد برشته شده بعد جدیدی به پخت شما می بخشد.

از مزایای آرد سوخاری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

فواید احتمالی برای سلامتی شما، زیرا آرد خام احتمال کمی از عوامل بیماری زا مانند E.coli را به همراه دارد. برشته کردن آرد را گرم می کند و باکتری ها را از بین می برد. به همین دلیل باید از خوردن خمیر شیرینی خام خودداری کنید.

طعمی آجیلی و پیچیده تر که به ظروف شما عمق می بخشد.
بافتی صاف و مخملی.

شکل ظاهری: برشته کردن آرد رنگی تیره و کاراملی به آن می دهد.
سادگی: گنجاندن آرد سوخاری در دستور پخت خود زمان بسیار کمی می برد.

نحوه تست آرد
روش های مختلفی برای برشته کردن آرد وجود دارد.

روش های زیر نتایج عالی را ارائه می دهند و نشان می دهند که چقدر آسان و همه کاره است که از آرد برشته شده استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که هر چه مدت طولانی‌تری آرد را برشته کنید، ظاهر آن تیره‌تر و طعم آن مشخص‌تر می‌شود.

دستورالعمل ها:

روی اجاق گاز:

۱ فنجان آرد را به یک تابه بزرگ و خشک اضافه کنید و به آرامی تکان دهید تا آرد یکدست شود. تابه را روی اجاق گاز با حرارت متوسط ​​قرار دهید. با قاشق چوبی آرد را به مدت 5-6 دقیقه به طور مداوم دور تابه حرکت دهید. برای آرد تیره تر، 2 تا 3 دقیقه دیگر روی حرارت قرار دهید.

در مایکروویو:

1 فنجان آرد را به طور مساوی روی سطح یک بشقاب بزرگ یا سایر ظرف های ایمن مایکروویو پخش کنید. 30 ثانیه بپزید، سپس با احتیاط از مایکروویو خارج کنید و آرد را با چنگال دور تا دور هم بزنید. این مراحل را تکرار کنید، مخلوط کنید و در فواصل 30 ثانیه ای تا 5 دقیقه یا زمانی که آرد به دمای 165 درجه فارنهایت رسید، بپزید. اجازه دهید آرد خنک شود.

در فر:

فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. 2 فنجان آرد را به طور یکنواخت روی یک سینی یا ورقه پخت بزرگ تقسیم کنید. در فر قرار دهید و به مدت 5 دقیقه بپزید و سپس اجازه دهید آرد خنک شود. همچنین می‌توانید آرد را در اجاق توستر برشته کنید – از 1 فنجان آرد استفاده کنید تا اندازه آن کاهش یابد.

توجه: آرد در مایکروویو کارآمدترین روش است، اما کمی بیشتر به کار آرنجی نیاز دارد، و اگر یک دسته بزرگتر درست می کنید، برشته کردن در فر می تواند مقرون به صرفه تر باشد.

بیاموزید که چگونه می توانید آرد برشته شده را برای استفاده در دستور العمل های سس، دستور العمل های خمیر پیتزا و کوکی ها و پای های مورد علاقه خود استفاده کنید! چه چیزی می تواند دستور العمل های شما را بهتر کند، به شما کمک کند سوپ ها و سس ها را غلیظ کنید، سس ها را درست کنید یا آن طعم متمایز اضافی را به محصولات پخته شده اضافه کنید؟ جواب آرد سوخاری است.

خرید آرد سوخاری کیسه ایی مهبد قیمت عمده خرید آرد سوخاری کیسه ایی مهبد قیمت عمده ، مرکز پخش آرد سوخاری کیسه ایی ، بهترین مارک آرد سوخاری کیسه ایی ، فروشنده اصلی آرد سوخاری کیسه ایی ، بازار آرد سوخاری تهران

خرید آرد سوخاری گرانول خزر خوشه (در کیسه های ۱۰کیلویی)

اگر مطمئن نیستید که آرد سوخاری چگونه می تواند خمیر پیتزای شما را بهتر و خوشمزه تر کند، در اینجا چیزی است که به شما می گویم. فرهای ما در خانه به اندازه فرهای حرفه ای که در رستوران ها استفاده می شود داغ نیستند.

و یک راه حل عالی برای مشکل این است که قبل از تهیه خمیر پیتزا و پای، آرد را از قبل برشته کنید. شما یک لذیذ قهوه ای برشته کامل خواهید داشت.

در مورد خمیر مایه و نان، آرد سوخاری وجود دارد تا بافت خرده نان و طعم بهتری بدهد. برای هر دستوری که بخواهید طعم آجیلی اضافه کنید عالی خواهد بود. در حین پختن کلوچه ها در فر، مطمئناً دهانتان آب می آید!
تا کی آرد برشته کنیم؟

چقدر آرد را در تابه خشک برشته کنیم؟ آرد نان تست را روی حرارت متوسط ​​2-3 دقیقه تفت دهید تا رنگ آن بلوند شود. برای گرفتن رنگ کاراملی 3-5 دقیقه وقت می گذارید. از هفت تا ده دقیقه آرد برشته تیره و تیره به دست می‌آید که می‌تواند برای اکثر غذاها عطر و طعمی فوق‌العاده داشته باشد.

به خاطر داشته باشید که رنگ روکس سرخ شده در تابه خشک و کلاسیک کمی متفاوت است. فقط زمانی که آن را با مقداری مایع مخلوط کنید. به طور کامل خود را نشان می دهد.

آرد روکس را با کره چقدر می توان تست کرد؟ ما می توانیم انواع roux را تقریبا به سه دسته تقسیم کنیم. اولین مورد روکس سفید است. تا 5 دقیقه طول می کشد تا طعم آرد از بین برود. بهترین اثر غلیظ کننده را برای ظروف مخصوصا سس ها دارد.

برای اینکه طعم آجیلی مشخص تری داشته باشید، باید رو بلوند را با پختن آرد با کره به مدت 10 دقیقه روی اجاق درست کنید. برای به اصطلاح روکس قهوه ای باید به جای کره از روغن نباتی استفاده کنید. جلوگیری از سوختن سس با این نوع روغن آسانتر است (بیشتر برای غذاهای کاجون استفاده می شود). آرد سوخاری خزر خوشه (کیسه ۳۰کیلویی)

آرد را در فر چقدر باید تفت داد؟ زمان برشته کردن بستگی به این دارد که چقدر تیره برای تهیه آن نیاز دارید. هر چه حرارت کمتر باشد، زمان ماندن در فر بیشتر می شود. این یکی از روش هایی است که در آن باید مراقب آنچه در فر می گذرد باشید. نتیجه را از 5 دقیقه برای سایه روشن‌تر بررسی کنید و آرد را تا 30 دقیقه در فر نگه دارید تا نتیجه تیره‌تر شود.