خرید پولک سوخاری و آرد سوخاری سبزدانه قیمت عمده

خرید پولک سوخاری و آرد سوخاری سبزدانه قیمت عمده ، بهترین مارک آرد سوخاری ، پخش کننده اصلی آرد سوخاری در تهران ، مرکز فروش آرد سوخاری تهران

معرفی بهترین مرکز تولید و عرضه پودر و آرد سوخاری ، انواع پودر سوخاری

در این مقاله سعی شده است به طور کامل به بیان تفاوت آرد سوخاری و پولک سوخاری پرداخته شود.

این مجموعه به عنوان یکی از معتبرترین مراکز تولید کننده خشکبار، غلات و غیره کار خود را از سال 1380 آغاز کرده و تا به امروز با ارائه کالای با کیفیت و بهداشتی با بهترین بسته بندی و نازل‌ترین قیمت توانسته رضایت مشتریان بسیاری را در سراسر ایران کسب کند.

خرید پولک سوخاری و آرد سوخاری سبزدانه قیمت عمده خرید پولک سوخاری و آرد سوخاری سبزدانه قیمت عمده ، بهترین مارک آرد سوخاری ، پخش کننده اصلی آرد سوخاری در تهران ، مرکز فروش آرد سوخاری تهران

خرید پولک سوخاری 200 گرم سبزدانه قیمت عمده

آرد سوخاری را می‌توان به مدت یک ماه در یخچال و به مدت شش ماه در فریزر نگهداری نمود.
برای خرید این محصول می‌توانید به مراکز معتبر مراجعه کرده و آرد سوخاری تولید شده توسط برندهای معتبر را خریداری نمایید.
امکان تهیه آرد سوخاری در منزل

تفاوت آرد سوخاری و پولک سوخاری
حتماً تا به حال در طبخ غذاهای فست فودی از آرد سوخاری استفاده کرده‌اید.

اما آیا تا به حال به روش تولید آن فکر کرده‌اید؟ آیا تا به حال آرد سوخاری را در منزل تهیه نموده‌اید؟ همان طور که می‌دانید آرد سوخاری به دو صورت کارخانه‌ای و خانگی تهیه و تولید می‌شود.
بعد از انجام فرآیند پخت نان‌های حجیم، آن‌ها را دوباره در برابر گرما قرار می‌دهند تا رطوبت موجود در بافت نان‌ها کاملاً تبخیر شده و خشک شوند.

حدود 20 تا 25 دقیقه طول می‌کشد تا آب میان بافتی نان‌ها کاملاً از بین رفته و به اصطلاح تنوری و برشته شود.
اگر به دنبال تفاوت آرد سوخاری و پولک سوخاری هستید بهتر است ابتدا با هر دو محصول به صورت جداگانه آشنا شده و کاربردهای هر یک از آن‌ها را بدانید.

اما تفاوت آرد سوخاری و پولک سوخاری در چیست؟ راز این تفاوت در روش تولید هر یک از این محصولات است.
آرد سوخاری کارخانه‌ای به صورت بسته بندی شده و کاملاً بهداشتی تولید و به بازار عرضه می‌شود.

در حقیقت آرد سوخاری یا پودر سوخاری محصولی است که از دو بار پخت نان به دست می‌آید و تنها با یک مرحله پخت نان نمی‌توان آرد سوخاری را تولید کرد.
تفاوت آرد سوخاری و پولک سوخاری

در حقیقت نان در مجاورت گرما کاملاً برشته می‌شود و تمام رطوبت میان بافتی خود را از دست می‌دهد.
بهتر است نان‌ها تازه بوده و از نان‌های مانده در تولید پودر سوخاری استفاده نشود.

خرید پولک سوخاری و آرد سوخاری سبزدانه قیمت عمده خرید پولک سوخاری و آرد سوخاری سبزدانه قیمت عمده ، بهترین مارک آرد سوخاری ، پخش کننده اصلی آرد سوخاری در تهران ، مرکز فروش آرد سوخاری تهران

خرید آرد سوخاری 300 گرم سبزدانه قیمت عمده

بدین منظور باید نان‌ها را قبل از حرارت دادن به روغن زیتون آغشته کنید.
همچنین می‌توانید آرد سوخاری طعم دار تهیه کنید.

معرفی آرد سوخاری
روش تولید آرد سوخاری
بدین منظور تنها کافی است نان لواش یا نان حجیم مثل نان باگت را در ماهیتابه یا درون فر حرارت داده تا کاملاً خشک شود.

محصول به دست آمده از این مرحله آرد سوخاری یا همان پودر سوخاری است.
این کار تنها با استفاده از نان‌های حجیم مثل نان سوخاری، باگت، نان‌های نازک مانند لواش و غیره انجام می‌شود.
بعد از خنک شدن، نوبت به خرد کردن و الک نمودن آنها می‌رسد.

سپس کمی نمک اضافه کرده و از سبزیجات معطر همچون جعفری خشک شده، آویشن، پودر سیر، رزماری و غیره برای طعم دار کردن آن استفاده کنید.
آرد سوخاری به پودر سوخاری نیز شهرت دارد.

این نان‌ها در صورتی که کاملاً سالم باشند و دچار فساد نشده باشند به سرعت به کارخانه برگشته و در طی فرآیندی که شرح داده شد تبدیل به پودر یا آرد سوخاری می‌شوند.
در ادامه بیان تفاوت آرد سوخاری و پولک سوخاری لازم به ذکر است که این کار بر روی نان‌های حجیم پخته شده که دچار تغییر شکل شده‌اند یا قالب آن‌ها خراب شده است و قابل فروش و عرضه به مشتری نیستند هم انجام می‌شود.

این در حالی است که پولک سوخاری را نمی‌توان به روش خانگی تهیه کرد.
برای خرد کردن نان‌ها نیز می‌توانید به صورت دستی از هاون یا وردنه و یا از غذاساز استفاده کنید.

تفاوت آرد سوخاری و پولک سوخاری
سپس آن‌ها را تفت دهید تا کاملاً ترد و طلایی شوند.

محصول به دست آمده بسته بندی شده و به مشتریان عرضه می‌شود.
همچنین نان‌هایی که پخته شده و به فروش نمی‌روند، بیات شده و دیگر قابل استفاده نیستند هم برای تولید آرد سوخاری به کارخانه باز می‌گردند.

سپس نان خشک به دست آمده به کمک دستگاه‌های مخصوص به شکل آرد درآمده و الک می‌شود.
از آرد سوخاری در تهیه غذاهای مختلف مانند قارچ سوخاری، مرغ سوخاری، پیاز سوخاری، ماهی و گوشت سوخاری، سبزیجات سوخاری، کتلت، فلافل و غیره استفاده می‌شود.

سپس اجازه دهید نان‌ها به اندازه کافی خنک شوند.
بدین منظور بهتر است از الک‌های متوسط استفاده نمایید

پودر سوخاری برتر
پودر سوخاری درشت
پودر سوخاری پانکو
پودر سوخاری پولکی

خرید پولک سوخاری و آرد سوخاری سبزدانه قیمت عمده خرید پولک سوخاری و آرد سوخاری سبزدانه قیمت عمده ، بهترین مارک آرد سوخاری ، پخش کننده اصلی آرد سوخاری در تهران ، مرکز فروش آرد سوخاری تهران

خرید آرد سوخاری سبز بهار قیمت عمده

آرد سوخاری سبز بهار یکی از فراوردهای حاصل از آرد گندم است که به دلیل پایین بودن رطوبت،قابلیت ماندگاری بالایی دارد، کاربرد این آرد در تهیه ناگت مرغ، ماهی، گوشت، سیب زمینی و هرچیزی که به شکل سوخاری بتوان طبخ کرد می باشد . آرد سوخاری می تواند با چند ادویه دیگر ادغام شود تا سطح مرغ را کاملا بپوشاند اگر شما هم تمایل دارید آرد سوخاری را به صورت بسته بندی و خالص تهیه کنید، سبز بهار این امکان را برای شما فراهم آورده است.

یک تفاوت آرد سوخاری و پولک سوخاری امکان تولید آرد سوخاری در منزل است.
آرد سوخاری از پودر کردن نان‌های خشک شده به دست می‌آید.

خرید پولک سوخاری و آرد سوخاری سبزدانه قیمت عمده خرید پولک سوخاری و آرد سوخاری سبزدانه قیمت عمده ، بهترین مارک آرد سوخاری ، پخش کننده اصلی آرد سوخاری در تهران ، مرکز فروش آرد سوخاری تهران

خرید پودر سوخاری ریز تند قیمت عمده

یکی از بهترین تبدیل کننده‌های سریع و راحت غذاهای سنتی به فست فودی پودرهای سوخاری هستند. این محصول از ترکیب نان‌های خشک یا برشته و یا حتی از نان‌های تازه با ادویه‌ها و طعم‌دهنده‌های جذابی درست شده که انواع محصولات پروتئینی یا حتی سبزیجات را با آن ترد و پفکی می‌کنند.

در صنعت جدید غذایی انواع سوخاری‌ها بسیار پرطرفدار هستند. تا سالها‌ی پیش عموما پودرهای سوخاری فقط برای مرغ سوخاری استفاده می‌شدند اما با متفاوت شدن عرضه و تقاضا برای غذاهای گوشتی و افزایش وگانسیم، سبزیجات دیگر نه در حاشیه‌ی غذاها، بلکه بعنوان غذای اصلی افراد محسوب می‌شوند. بنابر همین موضوع پودرهای سوخاری متفاوتی نیز به عرصه‌ی غذایی اضافه شد تا پاسخگوی نیازهای جدید برای جامعه باشند.

پودر سوخاری ریز تند سبزبهار یکی از محصولات متفاوت و پرطرفدار است که برای پاسخگویی همین نیاز به تنوع در غذاها تولید شده است. ترکیبات این محصول کاملا ارگانیک و سلامت بوده و دارای کیفیت بالایی است. این محصول از ترکیب؛ آرد گندم، نمک، خمیر مایه، پودردارچین، پودر زیره و آب تشکیل شده است. اگر شما هم تمایل دارید پودر سوخاری ریز را به صورت بسته بندی و خالص تهیه کنید، سبز بهار این امکان را برای شما فراهم آورده است.