خرید سس مایونز دبه ای و تک نفره ساشه ای ترانه

فروش سس مایونز دبه ای و ساشه ای برند ترانه | قیمت عمده سس مایونز دبه ای | پخش کننده اصلی سس مایونز دبه ای در تهران | سس مایونز تک نفره کیفیت خوب ، قیمت سس مایونز دبه ای

ترکیبات سس مایونز در یک برند دوست داشتنی، با جزییاتی همراه شده که ممکن است کمتر به آن بر بخورده باشید. کارخانه‌های تولید کننده سس مایونز دستور ترکیبات خود را همواره به روز می‌کنند، تا تنوع مزه را در هر نوع بسته‌بندی بگنجانند.

با این وجود سفارش آنلاین و یا رفتن به فروشگاه و انتخاب یک سس مایونز خوش طعم، دیگر یک انتخاب سریع و راحت خواهد بود.

سس مایونز همیشه با یه ترکیب پایه‌ و دلچسب شروع می‌شود. مواد اولیه برای این نوع سس تر و تازه آماده‌سازی می‌شوند، که بسته به نوع سس مایونز آنها متمایز خواهد بود.

جهت سفارش سس مایونز و اطلاع از قیمت با شماره تلفن 09127231586 تماس بگیرید.

جزییات ترکیبات سس مایونز

آن ترکیب اولیه برای مایونز، زرده تخم مرغ، ترکیبی از سرکه‌های میوه‌ای، ادویه و روغن گیاهی است. اما برند‌های خوش نام از این هم فراتر می‌روند و به این سس ترکیبات نامعمول مثل خردل نیز اضافه می‌کنند.

زرده تخم مرغ یکی از آن پایدار کننده‌های طبیعی است که سرکه و روغن را با یکدیگر مخلوط می‌کند. در این تخم‌مرغ لیستین وجود دارد که به صورت طبیعی به سس مایونز فرم و غلظت می‌دهد، و دیگر نیازی به مخلوطی شیمیایی برای شروع نیست.

برای تولید سس مایونز با غلظت کٍرمی که یکی چاشنی برای هر سالادی است، به طور معمول روغن سویا برای تولید صنعتی سس مایونز به کار گرفته می‌شود. در عین حال بسته به محصول نهایی از انواع روغن دیگری نیز استفاده می‌شود.

سس مایونز کم چرپ ترانه یکی از این محصولات است، که درصد روغن و نوع در آن با سایر محصولات تفاوت دارد. در سس مایونز کم چرب ترانه دو ماده اصلی تغییر می‌کند.

اول آنکه به جای زرده تخم مرغ از سفیده آن استفاده می‌شود، و برای بافت کرمی روغن کانولا در این سس ترکیب می‌شود. این دو ماده اولیه چربی کل و انرژی نهایی را کاهش می‌دهد.

فرآیند تولید سس مایونز ترانه در کارخانه

ابتدا سس مایونز در تانکر میکس اولیه، با یکدیگر مخلوط می‌شود. در این مرحله دمای خط تولید از حساسیتی بالایی برخوردار است، زیرا ممکن است بافت تخم مرغ ناخواسته دچار تغییر شود. پس به شدت این جنبه تحت نظر گرفته خواهد شد.

در فاز بعدی برای یکدست شدن روغن و سرکه، این ترکیب از یک سری محفظه پمپ می‌شود. این محفظه‌ها دارای سوراخ‌های زیادی هستند و مخلوط در آنها دائم در حال چرخش است. پمپ مداوم در این مرحله باعث می‌شود تا محفظه‌ها خالی و پر شوند و مایع کرمی یکدست به دست بیاید.

در قدم سوم، تمامی ادویه‌جات اندازه‌گیری دقیقی می‌شوند. این طعم دهنده‌ها به درون تانکر میکس دوم پمپ می‌شوند. طعم دهنده‌های اضافه شده پودر سیر، پودر پاپریکا، و مواد شیرین کننده مثل انواعی از ساکارین طبیعی و نمک به مخلوط مایه اضافه می‌شوند. و نهایتا سس برای استرلیزه و بسته بندی شدن وارد خط دیگری می‌شود.

کنترل کیفیت سس مایونز ترانه

کارخانه سس ترانه کنترل طعم و مزه را در این قدم انجام میدهد تا محصول نهایی با کیفیت بالا آماده توضیع بازار شود. کنترل کیفیت یکی از بخش‌های حساس تولید است که در آن میزان اسیدی و شیرینی کلی و بافت آزمایش می‌شود.

فاز توضیع سس مایونز ترانه

در مرحله چهارم، مقادیر اندازه‌گیری شده در بسته بندی‌های مختلف پمپ می‌شوند و برای فروش عمده سس مایونز و یا فروش خرد وارد واحد توزیع محصول می‌گردند.

پا به پای مراحل تولید مراحل توضیع سس مایونز نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. و می‌توان گفت کارایی و درستی مراحل توضیع یک زنجیره بحرانی را طی می‌کند.

برای آنکه هر نوع بسته بندی سس مایونز ترانه، با کیفیت مطلوب حمل و نقل شود، همواره چالش‌هایی پیش رو است. حتما اگر شما هم از مصرف کنندگان باشید همیشه در نظر دارید تا از سلامتی آن و چرخه تولید و عرضه مطلع باشید.

اول از همه دانستن مواد به کار رفته در سس مایونز مهم و اساسی است. این توضیحات که در بالا به آن اشاره شد، بر روی بسته درج می‌شوند. با این وجود دانستن دو عبارت برای مفید است. در لیست مواد اولیه، عبارت طعم دهنده‌ها، همان ادویه جات هستند که در بالا به آن اشاره کردیم.

و عبارت دیگر نگه‌دارنده‌ها هستند که در سس مایونز این مواد اکثرا طبیعی هستند. ترکیبات سرکه یکی از نگه‌دارنده‌ها هستند و علاوه بر آن از پتاسیم سربات و یا بنزنات برای حفظ بافت این محصول استفاده می‌شود.

مصرف سس مایونز

مصرف سس مایونز می‌تواند به یکی از با انعطاف‌پذیرترین چاشنی‌ها، هم برای مصارف رستوران‌ها و هم برای مصارف خانگی تبدیل شود.

اضافه کردن ادویه تازه و خشک مثل پودر چیلی دودی و یا ترشی‌های باب طبعتان می‌تواند مصرف سس مایونز را جز هر وعده‌ای کند. از مرغ رست شده تا پوره سیب زمینی و بلال آب‌پز، تجربه خوشمزه ترین طعم و مزه با اضافه کردن کمی سس مایونز به همراه ترکیبات خودتان، لذت را دو چندان می‌کند.

مصرف سس مایونز در رستوران هم می‌تواند کلید تفاوت شما با هر مکان دیگری باشد. با تغییراتی در سس مایونز برای هر آیتم منو، کسب و کارتان حال و هوای دیگری پیدا می‌کند.

قیمت سس مایونز ترانه

قیمت سس مایونز در فروش عمده به شدت به نفع شما خواهد بود. سس مایونز دبه‌ای ترانه در دو سایز 8 و 2 کیلوگرمی عرضه می‌شود. این دو انتخاب هم مناسب مصرف در رستوران‌ها و هم مطلوب ترین گزینه‌ برای خانه‌ها است.

می‌توان قیمت سس مایونز ترانه از این هم اقتصادی‌تر کرد! این کارخانه تولید سس، بسته بندی‌های 500، 330 و 200 گرمی سس مایونز نیز به بازار عرضه می‌کند. با پرداخت هزینه کم می‌توانید این محصول را تر و تازه مصرف کنید.

فروش عمده سس مایونز ترانه

فروش عمده سس مایونز ترانه، و خرید عمده آن خرج‌ها غیر ضرروی را برای کسب و کارتان به حداقل می‌رساند. به صرفه بودن همه چیز به معنا رقابت کم در هزینه‌ها است.

خرید عمده سس مایونز ممکن است با چالش‌هایی همراه شود. ممکن است شرکای تجاری و یا واسطه‌ها، قیمت تمام شده محصولات یک شرکت را بالا ببرند. اما راه حل این موضوع به سادگی قابل حل است.

خرید سس مایونز دبه ای و تک نفره ساشه ای ترانه فروش سس مایونز دبه ای و ساشه ای برند ترانه | قیمت عمده سس مایونز دبه ای | پخش کننده اصلی سس مایونز دبه ای در تهران | سس مایونز تک نفره کیفیت خوب ، قیمت سس مایونز دبه ای

خرید و قیمت سس مایونز دبه ای پر چرب ترانه

سس مایونز دبه ای پر چرب یه ترکیب متفاوت برای غذاهای سرخ کردنی و چاشنی عالی برای انواع کباب‌ها است. مواد اولیه این نوع سس اندکی متفاوت است و مضاف بر زرده، از تخم مرغ کامل نیز در مواد اولیه آن استفاده می‌شود.

در ترکیبات سس مایونز دبه ای پر چرب ترانه، روغن‌های گیاهی با غلظت به نسبه بالا مثل روغن دانه سویا، سرکه‌های میوه‌ای، آب، نمک و شکر ، طعم دهنده‌های اسیدی دیگر مثل آب لیمو و ماده نگهدارنده کلسیم دی‌سدیم، و از ادویجاتی مثل تخم خردل استفاده می‌شود. طعم دهنده‌های طبیعی دیگری نیز در فازهای انتهایی تولید به این مواد اضافه می‌شود. این مواد شامل عصاره میوه، سبزیجات و حتی مایه خمیر ترش هستند.سس مایونز دبه ای پر چرب ترانه – شرکت ترانه – کارخانه جام زرین فیروز

سس مایونز دبه ای پر چرب با وزن 8 کیلوگرم برای مصارف رستوران‌ها در بازار توضیع می‌شود. این محصول طوری در نظر گرفته شده است که برای مصرف‌های روزانه غذاخوری‌ها سایز مناسبی داشته باشد.

کارخانه سس ترانه از سال 1381 انتخاب محبوب بسیاری از برای مصرف‌های خانگی و رستورانی بوده است. سابقه طولانی این مجموعه در تولید سس مایونز آن را به یکی از گزینه‌های همیشگی تبدیل کرده است. در ادامه توسعه خط تولید سس کچاپ، محصول برتر بعدی کارخانه ترانه راه اندازی خط تولید سس مایونز بوده است. و در تولید آن طبع ایرانی با ظرافت در نظر گرفته شده است.

در کارخانه سس ترانه سس مایونز دبه ای پر چرب قبل از نهایی شدن فاز توضیع آن، باید چهار مرحله طی شود. ترکیبات غیر خشک سس مایونز در مخزن اول میکس می‌شود و در تانکر بعدی به آن طعم دهنده‌های غیر خشک دیگر مثل اسید و ساکارین مایع با نسبت دقیق اضافه می‌شود.

در مرحله‌های نهایی ادویه‌ها در خط تولید با سس مایونز میکس می‌گردد و این سس محبوب وارد خط کنترل کیفیت می‌شود. دما و رطوبت دو شرط مهم برای حفظ کیفیت این سس در هر زمانی است.

اگر این دو جنبه به خوبی رعایت شود، ماندگاری سس مایونز ترانه بازه مطمئنی دارد. درست از زمانی که درب آن را باز می‌کنید در شرایط مناسب، تا 4 ماه فرصت مصرف آن فراهم است. این سس قبل از باز شدن 270 روز تا حداکثر یک سال تاریخ مصرف دارد.

این سس چاشنی عالی انواع ساندویچ‌ها است. سس مایونز تازه با غلظت کنترل شده و میزان اسیدی متعادل یکی از مطلوب ترین چاشنی‌های برای میان وعده‌ها است.

با سس مایونز می‌توانید طعم‌های ادویه‌ای، شیرین، نمکی را بسته به میل خود به آن اضافه کنید و همه آنها را مزه کنید. برای مثال فقط با میکس کردن نصف فنجان سس مایونز با مقداری شوید، چند قاشق ماست یونانی، مقداری پودر سیر و یک دو قاشق آب ترشی انفجار از طعم را در غذا تجربه کنید.

همچنین سس مایونز دبه ای پر چرب برای تهیه انواع غذاهای ایتالیایی یک پایه عالی است. این سس را بر روی خمیر پیتزا و لایه‌های لازانیا پخش کنید، تا چربی به اندازه این سس، غذا را جا بیاندازد و بهترین نتیجه از آن شما باشد.

خرید سس مایونز دبه ای و تک نفره ساشه ای ترانه فروش سس مایونز دبه ای و ساشه ای برند ترانه | قیمت عمده سس مایونز دبه ای | پخش کننده اصلی سس مایونز دبه ای در تهران | سس مایونز تک نفره کیفیت خوب ، قیمت سس مایونز دبه ای

خرید عمده سس مایونز دبه ای کاهش یافته ترانه

میزان کلسترول در سس مایونز دبه ای کاهش یافته به حداقل رسیده تا شما با خیال آسوده آن را برای هر غذایی استفاده کنید. ترکیبات این سس با سس‌های هم گروهش فرق می‌کند و در تولید آن نوآوری هوشمندانه به کار گرفته شده است.

در مجموع مواد اولیه اصلی سس مایونز دبه ای کاهش یافته شامل 40 درصد روغن گیاهی کم وزن، چاشنی‌های اصلی مثل 3 درصد سرکه ترکیب شده با 0.2 درصد اسید سیتریک، 2 درصد نمک در وزن کل سس مایونز دبه ای کاهش یافته و جایگزین اصلی حجم قابل توجه از تخم مرغ با عنوان کمپلکس بتالاگلوبولین یا صمغ گیاهی فارسی به میزان 1 درصد حجم وزنی است. و در حدود 49 درصد این محصول از آب تشکیل شده است.

حتی مسیر تولید این سس کاهش یافته متفاوت است. این سس در مرحله اولیه پایدار سس مایونز دبه ای کاهش یافته ترانه – شرکت سس ترانه کنندهای گیاهی گوار و زانتان در آب خوب حل می‌شوند و بعد گذشت بازه زمانی مد نظر، ادویه‌های خشک با این مخلوط ترکیب می‌گردند.

کارخانه سس ترانه از سال 1381 انتخاب محبوب بسیاری از برای مصرف‌های خانگی و رستورانی بوده است. سابقه طولانی این مجموعه در تولید سس مایونز آن را به یکی از گزینه‌های همیشگی تبدیل کرده است. در ادامه توسعه خط تولید سس کچاپ، محصول برتر بعدی کارخانه ترانه راه اندازی خط تولید سس مایونز بوده است. و در تولید آن طبع ایرانی با ظرافت در نظر گرفته شده است.

تولید این محصول با دستگاه‌های پیشرفته‌ای انجام می‌پذیرد. به این صورت که بعد از میکس شدن مواد مایع با مواد خشک آن را در اولین دستگاه هموژنایزر آن هم با سرعت و دقت دقیق ترکیب می‌شود. دور دستگاه برای بدست آوردن ترکیبی یکدست در این فاز بسیار حیاتی است.

در قسمت دوم خط تولید سس مایونز دبه ای کاهش یافته، مواد روغنی، سرکه و اسید سیتریک به این مخلوط اضافه می‌شوند. اما بر خلاف سس مایونز معمولی که نیاز به تخم مرغ برای پیوند اسید و روغن در آن بالا است، در تهیه این سس مایونز دور 15000 دستگاه هموژنیزاسیون و صمغ فارسی که در بالا به آن اشاره کردیم وظیفه تخم مرغ را به خوبی انجام می‌دهند و نتیجه محصولی سالم برای مصرف مداوم است.

با توجه به این تفاوت‌ها، ممکن است ملاک‌هایی مثل مزه، رنگ، بافت و غلظت که شما مد نظر دارید قبل از انتخاب برایتان بحث برانگیز باشد. اما باید گفت که این پارامترهای مهم در تمام مراحل تولید و توزیع سس مایونز کاهش یافته به شدت بررسی می‌شوند. برای مثال برای کنترل چربی به ترکیب کلی میزان روغن گیاهی بازه‌ای حداکثر 3 گرمی را در 100 گرم این محصول دارد.

خرید سس مایونز دبه ای و تک نفره ساشه ای ترانه فروش سس مایونز دبه ای و ساشه ای برند ترانه | قیمت عمده سس مایونز دبه ای | پخش کننده اصلی سس مایونز دبه ای در تهران | سس مایونز تک نفره کیفیت خوب ، قیمت سس مایونز دبه ای

خرید سس مایونز دبه ای کم چرب ترانه

یکی از جنبه‌های عالی سس مایونز دبه ای کم چرب، درصد بیشتر سایر ترکیبات مایع آن نسبت به روغن است. اما برخلاف محصول همتای آن یعنی سس کاهش یافته، میزان تخم مرغ مصرفی در آن ثابت است.

هدف تولید محصولی با این ویژگی کاهش میزان انرژی در هر سرو مایونز معمول است. اگر از مصرف کنندهای دائم سس مایونز باشید و به این چاشنی علاقه وافر داشته باشید بهترین راه برای لذت دائمی از این مزه خوش طعم، استفاده از سس مایونز کم چرب است. در هر قاشق سس مایونز معمولی حداکثر 100 کالری انرژی و 11 گرم چربی جای گرفته است.

اما سس مایونز دبه ای کم چرب سبک است و به موزات آن در یک قاشق آن شما حداکثر 45 کالری، 100 میلی گرم سدیم و کم تر از 5 گرم کلسترول را وارد بدن خود خواهید کرد.

خصوصیت طلایی دیگر این محصول صفر بودن میزان چربی‌های اشباع نشده در آن است. این از آنجا ناشی می‌شود که از روغن‌های گیاه کم وزن در تولید سس مایونز دبه ای کم چرب ترانه استفاده می‌شود.

جنبه سلامتی این محصول آن را جزو انتخاب‌های قطعی بسیاری قرار داده است. و اگر جزو رستوران دارها باشید حتما تندرستی مشتریان برایتان از اولویت بالایی برخوردار است و با میکس سس مایونز دبه ای کم چرب برای تهیه پایه چاشنی‌های مختلف سلیقه سخت پسندها را هم در منو می‌گنجانید.

برای تولید این محصول، مواد مشابه‌ها با قابلیت ترکیب سرکه و چربی به نسب بیشتری استفاده می‌شود. پایه این امولیسون‌ها از کربوهیدرات و پروتئین است و برای مثال از صمغ خوراکی، انواع سلولز و یا هسته سویا بدست می‌آیند.

قیمت سس مایونز دبه ای

این مواد در طبیعت موجود هستند و ترکیب آنها در سس مایونز میزان چربی این محصول را تا 50 درصد کم‌تر خواهد کرد، که این اصلا قابل چشم پوشی نیست. از سویی غلظت سس مایونز دبه ای کم چرب برای طبخ انواع پاستا و سالادهای ملل مناسب است. و این امکان تنوع را در منوی غذایی‌تان بالا خواهد برد.

کارخانه سس ترانه از سال 1381 انتخاب محبوب بسیاری از برای مصرف‌های خانگی و رستورانی بوده است. سابقه طولانی این مجموعه در تولید سس مایونز آن را به یکی از گزینه‌های همیشگی تبدیل کرده است. در ادامه توسعه خط تولید سس کچاپ، محصول برتر بعدی کارخانه ترانه راه اندازی خط تولید سس مایونز بوده است. و در تولید آن طبع ایرانی با ظرافت در نظر گرفته شده است.

سس مایونز دبه ای کم چرب ترانه در بسته بندی 2 کیلوگرمی و پکیج‌های 4 عددی روانه بازار می‌شود. وزن این محصول و بسته بندی چند منظوره آن را به انتخابی مطلوب برای همه افراد خانواده و هم برای طبخ انواع غذا رستورانی است.

خرید سس مایونز دبه ای و تک نفره ساشه ای ترانه فروش سس مایونز دبه ای و ساشه ای برند ترانه | قیمت عمده سس مایونز دبه ای | پخش کننده اصلی سس مایونز دبه ای در تهران | سس مایونز تک نفره کیفیت خوب ، قیمت سس مایونز دبه ای

قیمت سس مایونز تک نفره ترانه ساشه ای

سس مایونز ترانه تک نفره 20 گرمی 300 عدد در جعبه

اگر به طعم دهنده اکثر غذاها فکر کنید، چیزی که اول از همه به ذهن می‌آید سس مایونز است. سس مایونز تک نفره یا سس ساشه ای با ترکیبات متنوعی عرضه می‌شود و یکی از چاشنی‌های محبوب که می‌توان آن را با هر چیزی میل کرد.

راز اینکه سس مایونز با اکثر خوردنی‌های خوشمزه جور است، در مواد اصلی آن نهفته شده است. این سس در واقع یک امولسیون است که از ترکیب روغن گیاهی، زرده تخم مرغ و اسیدهایی مختلفی مثل آبلیمو و سرکه‌های مختلف تولید می‌شود.

قیمت سس تک نفره مایونز ، در ترکیبات سس مایونز از طعم‌دهنده‌هایی مثل پودر خردل، پودر سیر و پیاز، روغن مایع گیاهی، سرکه سفید یا آب لیمو، فلفل سیاه و نمک، و طعم دهنده‌های طبیعی دیگر استفاده می‌شود.

به همین دلیل از سس مایونز برای تهیه خیلی از سس‌ها دیگر و چاشنی‌ها به عنوان ماده اصلی استفاده می‌شود. پایداری، بافت یکدست و طعم میانه سس مایونز را به یک طعم دهنده ضروری انواع برگرها تبدیل می‌کند.سس مایونز تک نفره ترانه

سس مایونز تک نفره ترانه که با عنوان سس ساشه ای شناخته می‌شود، در بسته‌های 20 گرمی و پکیج‌های 300 عددی به بازار عرضه می‌شود. این محصول یه انتخاب ایده‌آل برای رستوران‌های سریع سرو است. به آسانی می‌شود با سس مایونز تک نفره در کنار هر غذایی از مشتری پذیرایی مطلوب تری کرد.

بسته بندی سس مایونز تک نفره ترانه یک ویژگی سر آمد دارد و آن بازه مصرف بلند مدت است. علاوه بر آن برای نگهداری طولانی مدت این سس به امکانات زیادی نیاز ندارید. به آسانی بسته 300 عددی سس مایونز ترانه را در انبار محصولات خود ذخیره کنید. همچنین قیمت اقتصادی این محصول در مدیریت رستوران شما را همراهی خواهد کرد.

کارخانه سس ترانه از سال 1381 انتخاب محبوب بسیاری از رستوران دارها بوده است. سابقه طولانی این مجموعه در تولید سس مایونز آن را به یکی از گزینه‌های همیشگی تبدیل کرده است. در ادامه توسعه خط تولید سس کچاپ، محصول برتر بعدی کارخانه ترانه راه اندازی خط تولید سس مایونز بوده است. و در تولید آن طبع ایرانی با ظرافت در نظر گرفته شده است.

سس مایونز تک نفره تا 270 روز قابلیت ماندگاری دارد و تا این مدت ترکیبات آن در بهترین حالت ممکن هستند. بهترین مدت زمان مصرف سس مایونز شش ماه تا حداکثر یک سال است.

این سس چاشنی عالی انواع ساندویچ‌ها است. سس مایونز تک نفره با میزان اسیدی متعادل یکی از مطلوب ترین مزه‌های برای میان وعده‌ها است.

خرید سس مایونز دبه ای و تک نفره ساشه ای ترانه فروش سس مایونز دبه ای و ساشه ای برند ترانه | قیمت عمده سس مایونز دبه ای | پخش کننده اصلی سس مایونز دبه ای در تهران | سس مایونز تک نفره کیفیت خوب ، قیمت سس مایونز دبه ای

سفارش سس مایونز فشاری ترانه

سس مایونز فشاری با استفاده از بهترین گوجه‌های دست چین شده فصل در بسته بندی 330 گرمی برای مصارف خانه تولید شده است. این سس علاوه بر پایه‌ای از گوجه‌ها قرمز رسیده، از امولسیون اسیدی ترکیب شده با شیرین کنندهای طبیعی تشکیل شده است.

بسته بندی فشاری سس مایونز یک مزیت سر آمد دارد و آن ظرفیت بالا در استفاده‌ی دائم آن در طولانی مدت است. فقط چرخاندن و باز کردن درب سس مایونز فشاری این چاشنی خوش طعم را بر روی غذاهای محبوبتان می‌ریزید.

علاوه بر این مزیت‌ها بسته بندی فشاری سس مایونز ترانه، رفتن به پیکنیک و فضای خارج از منزل را ساده می‌کند. فقط با چرخش سر محفظه آن و قفل این بسته از حمل و نقل آسان سس مایونز فشاری مطمئن شوید.

سس مایونز فشاری مثل سایر بسته بندی‌ها شکستنی نیست و کم سن و سال‌های خانواده به آسانی می‌توانند از آن استفاده کنند. درب بسته بندی فشاری با آسانی تمیز می‌شود و همه چیز در پذیرایی با استایل برگزار خواهد شد. از طرفی سس در این نوع محفظه تازه باقی می‌مانند و می‌شود غذاهای ساندویچی و فست فود با کیفیت عالی آن هم در میان راه نوش جان کرد.سس مایونز فشاری ترانه

کارخانه سس ترانه از سال 1381 انتخاب محبوب بسیاری برای مصرف‌های خانگی و رستورانی بوده است. سابقه طولانی این مجموعه در تولید سس مایونز آن را به یکی از گزینه‌های همیشگی تبدیل کرده است. در ادامه توسعه خط تولید سس کچاپ، محصول برتر بعدی کارخانه ترانه راه اندازی خط تولید سس مایونز بوده است. و در تولید آن طبع ایرانی با ظرافت در نظر گرفته شده است.

در ترکیبات این سس از طعم‌دهنده‌هایی مثل پودر خردل، پودر سیر و پیاز، روغن مایع گیاهی،، سرکه سفید، فلفل سیاه و نمک، و طعم دهنده‌های طبیعی دیگر استفاده می‌شود.

کنترل کیفیت نیز در خط تولید مایونز ترانه به شدت بررسی می‌شود. به این معنا که دمای ماده‌های حساس مثل ترکیب زرده و سفیده تخم مرغ و دمای مواد مایع مثل اسید سرکه زیر نظر است.

پس از فاز توضیع از سوی کارخانه ترانه، سس مایونز فشاری تا 270 روز قابلیت ماندگاری دارد و تا این مدت ترکیبات آن در بهترین حالت ممکن هستند. بهترین مدت زمان مصرف سس مایونز فشاری حداکثر یک سال است.

همچنین درست بعد از باز شدن کیفیت خود را تا 4 ماه در بهترین وضعیت حفظ خواهد کرد. پس توصیه می‌شود برای تجربه مطلوب این سس را در این زمان به مصرف برسانید.

خوراک مرغ با سس مایونز ، سالاد ماکارونی و یا حتی گریل مرغ زعفرانی از غذاهایی هستند که با مصرف آن با سس مایونز فشاری خاطره انگیز، آسان و دلچسب خواهد بود.

فقط کافی است برای هر کدام بسته به میلتان افزودنی‌هایی مثل گشنیز یا جعفری خورد شده، کمی ماست ترش، پیازچه ریز شده و پنیر پارمسان یا چدار اضافه کنید. این یک سس خوش رو برای مصرف تمام غذاهای اشتهاآور خواهد شد.

خرید سس مایونز دبه ای و تک نفره ساشه ای ترانه فروش سس مایونز دبه ای و ساشه ای برند ترانه | قیمت عمده سس مایونز دبه ای | پخش کننده اصلی سس مایونز دبه ای در تهران | سس مایونز تک نفره کیفیت خوب ، قیمت سس مایونز دبه ای

سس مایونز 200 گرمی ترانه

سس مایونز 200 گرمی یکی از انتخاب‌های عالی برای مصارف خانگی است. وزن و اندازه این سس مصرف هفتگی آن را برایتان راحت و ساده خواهد کرد. چیزی که اول از همه به عنوان بهترین طعم دهنده برای اکثر غذاها به ذهن می‌آید، سس مایونز است.

راز اینکه سس مایونز با اکثر خوردنی‌های خوشمزه جور است، در مواد اصلی آن نهفته شده است. این سس در واقع یک امولسیون است که از ترکیب روغن گیاهی، زرده تخم مرغ و اسیدهایی مختلفی مثل آبلیمو و سرکه‌های مختلف تولید می‌شود.

این سس چاشنی عالی انواع ساندویچ‌ها است. خوش طعمی مایونز تازه با غلظت کنترل شده و میزان اسیدی متعادل یکی از مطلوب ترین چاشنی‌های برای میان وعده‌ها است.

سس مایونز با ترکیبات متنوعی عرضه می‌شود و یکی از چاشنی‌های محبوبی است که می‌توان آن را با هر چیزی میل کرد. به همین دلیل از سس مایونز برای تهیه خیلی از سس‌ها دیگر و چاشنی‌ها به عنوان ماده اولیه استفاده می‌شود. پایداری بافت و طعم میانه آن، سس مایونز را به یک طعم دهنده ضروری انواع برگرها تبدیل می‌کند.

سس مایونز 200 گرمی ترانه در بسته‌های 25 عددی در بازار توضیع می‌شوند. این محصول یه انتخاب ایده‌آل برای خانواده‌هایی است که دوستدار سس مایونز هستند. به آسانی می‌شود با اضافه کردن طعم دهنده‌های مختلف به سس مایونز آن را در کنار هر غذایی سرو کرد و از میهمان و مشتری پذیرایی مطلوبتری کرد.

بسته بندی سس مایونز 200 گرمی ترانه یک ویژگی سر آمد دارد و آن بازه مصرف بلند مدت است. بسته بندی آن از مواد ترکیبی تولید شده است و همین مسئله میزان ماندگاری آن را افزایش داده و نگهداری از آن را برای مصارف خانگی بسیار ساده کرده است.

کارخانه سس ترانه از سال 1381 انتخاب محبوب بسیاری از برای مصرف‌های خانگی و رستورانی بوده است. سابقه طولانی این مجموعه در تولید سس مایونز آن را به یکی از گزینه‌های همیشگی تبدیل کرده است. در ادامه توسعه خط تولید سس کچاپ، محصول برتر بعدی کارخانه ترانه راه اندازی خط تولید سس مایونز بوده است. و در تولید آن طبع ایرانی با ظرافت در نظر گرفته شده است.

در ترکیبات سس مایونز از طعم‌دهنده‌هایی مثل پودر خردل، پودر سیر و پیاز، روغن مایع گیاهی، سرکه سفید یا آب لیمو، فلفل سیاه و نمک، و طعم دهنده‌های طبیعی دیگر استفاده می‌شود.

سس مایونز 200 گرمی تا 270 روز قابلیت ماندگاری دارد و تا این مدت ترکیبات آن در بهترین حالت ممکن هستند. بهترین مدت زمان مصرف سس مایونز شش ماه تا حداکثر یک سال است.

با توجه به این بازه زمانی حفظ شرایط مناسب نیز در تجربه مصرف خوب این محصول اثر گذار خواهد بود. از جمله اینکه سس مایونز باید در محیط خشک و خنک ذخیره شود. درست از زمانی که سس مایونز را باز می‌کنید، عمر مصرف این محصول به 4 تا 6 ماه می‌رسد.

خرید سس مایونز دبه ای و تک نفره ساشه ای ترانه فروش سس مایونز دبه ای و ساشه ای برند ترانه | قیمت عمده سس مایونز دبه ای | پخش کننده اصلی سس مایونز دبه ای در تهران | سس مایونز تک نفره کیفیت خوب ، قیمت سس مایونز دبه ای

سس مایونز 500 گرمی ترانه قیمت خرید

سس مایونز 500 گرمی یکی از انتخاب‌های عالی برای مصارف خانگی است. وزن و اندازه این سس، مصرف ماهانه آن را برایتان ایده آل خواهد کرد. برای افزایش طعم در اکثر غذاها سس مایونز اولین چیزی است که به ذهن می‌آید. سس مایونز با ترکیبات متنوعی عرضه می‌شود و یکی از چاشنی‌های محبوبی است که می‌توان آن را با هر چیزی میل کرد.

راز اینکه سس مایونز با اکثر خوردنی‌های خوشمزه جور است، در مواد اصلی آن نهفته شده است. این سس در واقع یک امولسیون است که از ترکیب روغن گیاهی، زرده تخم مرغ و اسیدهایی مختلفی مثل آبلیمو و سرکه‌های مختلف تولید می‌شود.

در ترکیبات سس مایونز از طعم‌دهنده‌هایی مثل پودر خردل، پودر سیر و پیاز، روغن مایع گیاهی، سرکه سفید یا آب لیمو، فلفل سیاه و نمک، و طعم دهنده‌های طبیعی دیگر استفاده می‌شود.سس مایونز 500 گرمی

به همین دلیل از سس مایونز برای تهیه خیلی از سس‌ها دیگر و چاشنی‌ها به عنوان ماده استفاده می‌شود. پایداری بافت و طعم میانه آن سس مایونز را به یک طعم دهنده ضروری انواع برگرها تبدیل می‌کند.

سس مایونز 500 گرمی ترانه در بسته‌های 16 عددی در بازار توضیع می‌شوند. این محصول یه انتخاب ایده‌آل برای خانواده‌هایی است که دوستدار سس مایونز هستند. به آسانی می‌شود با تغییراتی سس مایونز را در کنار هر غذایی قرار داد و پذیرایی مطلوب داشت.

بسته بندی سس مایونز 500 گرمی یک ویژگی سر آمد دارد و آن ویژگی بازه مصرف بلند مدت است. بسته بندی آن از مواد ترکیبی تولید شده است و همین مسئله میزان ماندگاری آن را افزایش داده و نگهداری از آن را برای مصارف خانگی بسیار ساده کرده است.

کارخانه سس ترانه از سال 1381 انتخاب محبوب بسیاری از رستوران دارها بوده است. سابقه طولانی این مجموعه در تولید سس مایونز آن را به یکی از گزینه‌های همیشگی سفرها تبدیل کرده است. در ادامه توسعه خط تولید سس کچاپ، کارخانه ترانه راه اندازی خط تولید سس مایونز را در اولویت خود قرار داده است و در تولید آن طبع ایرانی با ظرافت در نظر گرفته شده است.

سس مایونز 500 گرمی تا 270 روز قابلیت ماندگاری دارد و تا این مدت ترکیبات آن در بهترین حالت ممکن هستند. بهترین مدت زمان مصرف سس مایونز شش ماه تا حداکثر یک سال است.

این سس چاشنی عالی انواع ساندویچ‌ها است. خوش طعمی مایونز تازه با غلظت کنترل شده و اسیدی متعادل آن را به یکی از مطلوب ترین مزه‌های برای میان وعده‌ها تبدیل کرده است.

خرید سس مایونز دبه ای و تک نفره ساشه ای ترانه فروش سس مایونز دبه ای و ساشه ای برند ترانه | قیمت عمده سس مایونز دبه ای | پخش کننده اصلی سس مایونز دبه ای در تهران | سس مایونز تک نفره کیفیت خوب ، قیمت سس مایونز دبه ای

خرید عمده سس مایونز پت ترانه

سس مایونز چاشنی جهانی است. این سس به انواع ساندویچ تازگی و طعم می‌دهد و مزه‌ ساده آنها را به لقمه‌ای دوست داشتنی تبدیل می‌کند. این سس می‌تواند پایه‌ی انواع دیگری از چاشنی‌ها باشد و می‌توانید طعم‌های ادویه‌ای را با توجه به ذائقه خودتان تجربه کنید.

در ترکیبات سس مایونز پت ترانه روغن‌های گیاهی، تخم مرغ کامل، سرکه‌های میوه‌ای، آب، نمک و شکر ، طعم دهنده‌های اسیدی دیگر مثل آب لیمو و ماده نگهدارنده کلسیم دی‌سدیم، و از ادویجاتی مثل تخم خردل استفاده می‌شود.

سس مایونز پت ترانه – سس ترانه سس مایونز پت با وزن 2 کیلوگرم و در بسته‌های 4 عددی برای مصارف مختلف در بازار توضیع می‌شود. این محصول طوری در نظر گرفته شده است که هم برای دروهمی‌های خودمانی حجم مناسبی داشته باشد و هم برای مصرف‌های روزانه غذاخوری‌ها سایز مناسبی دارد.

کارخانه ترانه از سال 1381 انتخاب محبوب بسیاری از برای مصرف‌های خانگی و رستورانی بوده است. سابقه طولانی این مجموعه در تولید سس مایونز آن را به یکی از گزینه‌های همیشگی تبدیل کرده است. در ادامه توسعه خط تولید سس کچاپ، محصول برتر بعدی کارخانه سس ترانه راه اندازی خط تولید سس مایونز بوده است. و در تولید و بسته بندی آن طبع ایرانی با ظرافت در نظر گرفته شده است.

در کارخانه سس ترانه سس مایونز پت قبل از نهایی شدن فاز توضیع آن باید چهار مرحله طی شود. ترکیبات غیر خشک سس مایونز در مخزن اول میکس می‌شود و در تانکر بعدی به آن طعم دهنده‌های غیر خشک دیگر مثل اسید و ساکارین مایع با نسبت دقیق اضافه می‌شود.

در مرحله‌های نهایی ادویه‌ها در خط تولید با سس مایونز میکس می‌گردد و این سس محبوب وارد خط کنترل کیفیت می‌شود. دما و رطوبت دو شرط مهم برای حفظ کیفیت این سس در هر زمانی است.

اگر این دو جنبه به خوبی رعایت شود، ماندگاری سس مایونز ترانه بازه مطمئنی دارد. درست از زمانی که درب آن را باز می‌کنید در شرایط مناسب تا 4 ماه فرصت مصرف آن فراهم است. این سس قبل از باز شدن 270 روز تا حداکثر یک سال تاریخ مصرف دارد.

این سس چاشنی عالی انواع ساندویچ‌ها است. مایونز خوش طعم با غلظت کنترل شده و اسیدی متعادل یکی از مطلوب ترین طعم دهنده برای میان وعده‌ها است.

با سس مایونز می‌توانید طعم‌های ادویه‌ای، شیرین، نمکی را بسته به میل خود به آن اضافه کنید و همه آنها را تجربه کنید. برای مثال فقط با میکس کردن نصف فنجان سس مایونز با مقداری شوید، چند قاشق ماست یونانی، مقداری پودر سیر و یک دو قاشق سرکه ترشی، انفجار از طعم را در غذا حس کنید.

آشنایی با سس مایونز