خرید سس فرانسوی عمده برند ترانه

فروش سس فرانسوی عمده برند ترانه | سس فرانسوی اصل کیلویی و دبه ای | بهترین مارک سس فرانسوی ارزان در بازار | شرکت پخش سس فرانسوی | فروشنده اصلی سس فرانسوی تهران

سرو یک پرس سیب زمینی سرخ کرده با آن هم با سس فرانسه، آن را به یه وعده غیر معمول اما انتخاب دائم وعده‌های شما تبدیل می‌کند. برخلاف نام این سس، کشور آرژانتین یکی از مکانی بوده که خط محبوبیت را در آغاز کرده و تا کشور فرانسه برده است.

در این نقطه جهان و سایر کشورهای آمریکای جنوبی این سس با عنوان سالسا گلف شناخته می‌شود. این سس در کشورهای آرژانتین، چیلی و پاراگوئه پای همیشگی غذاهای لذیذ دریایی مرسوم در این نقاط است.

جهت سفارش سس فرانسوی و اطلاع از قیمت با شماره تلفن 09127231586 تماس بگیرید.

سفر این سس به کشورهای اروپایی باعث تغییرات در نحوه مصرف آن شده است. در غذاخوری‌های فرانسوی و رستوران‌هایی که غذاهای ترکیه‌ای سرو می‌کردند، این سس در کنار انواع پیش غذا سرو می‌شد. این سر خط محبوبیت جهانی این چاشنی خوشمزه بود.

ترکیبات سس فرانسه

پایه اصلی این سس از ترکیب دو چاشنی دلچسب سس مایونز و کچاپ تشکیل می‌شود. حتی بعضی‌ها آن را با عنوان مایوکچاپ می‌شناسند!

در ترکیبات این سس دو بخش مایونز و یک بخش کچاپ استفاده می‌شود. اما برای خوش طعمی این محصول فقط به همین جا ختم نمی‌شود. برای اینکه رنج خوردنی‌های از این هم فراتر برود و با خیال راحت آن را کنار بشقاب مزه پذیرایی عصرانه خود بگنجانید، ترکیبات غیرمنتظره‌ای از ادویه به سس فرانسه در کارخانه ترانه اضافه می‌شود.

در مجموع 9 ادویه آن هم با نسبت‌های دقیق در سس فرانسه استفاده می‌شود. این ادویه‌ها شامل پودر سیر، فلفل سیاه و سفید آسیاب شده، پودر پیاز و سیر، پودر پاپریکای دودی، پودر آویشن و پونه کوهی، نسبت کم فلفل قرمز هستند.

برای بالانس طعم و مزه و فعال کردن طعم ادویه‌ها، شیرین کننده طبیعی مثل ساکارین مایع و یا نسبت متناسب پودر پاپریکای شیرین یکی از اقلام اساسی در لیست ترکیبات سس فرانسه است.

مراحل تولید سس فرانسه در کارخانه ترانه

تولید سس فرانسه در فاز اول با اندازه‌گیری نسب دقیق مواد خشک یا همان ادویه‌ها شروع می‌شود. در تانکر شماره یک ادویه‌ها با پمپاژ آب وارد این محفظه می‌شوند.

مکش قوی محفظه و چرخش‌های سریع باعث ترکیب شدن مواد پودری و ایجاد مایه اولیه یک‌دست می‌شوند. درچرخه میکس دوم مواد از یک صفحه با شدت عبور می‌کنند تا مخلوطی همگن بدست بیاید.

در پله سوم ترکیب اولیه از محفظه پمپ شده و وارد تانگر میکس سوم می‌گردد. اینجا همان جایی است که پوره‌ گوجه و یا هسته سس کچاپ وارد محفظه می‌شود.

بعد از یکنواخت و ترکیب شدن وارد مخزن هموژنیزه چهارم می‌شود. در اینجا پایه سس مایونز، سرکه و روغن به همه مواد قبلی اضافه می‌شود. میکس نهایی در این مرحله اتفاق می‌افتد.

در قدم پنجم، سس فرانسه به مخزن خروجی پمپ می‌شود و پروسه استرلیزه کردن آن انجام می‌شود. مرحله آخر بسته بندی خواهد بود که، کارخانه سس ترانه این محصول را در سه نوع مختلف وارد بازار می‌کند.

انواع بسته بندی سس ترانه

اگر طرفدار سس‌های تک نفره باشید و بخواهید این محصول را برای مصرف رستوران‌ها خریداری کنید، سس سا‌شه‌ای فرانسه 40 و 20 گرمی در دایره انتخاب‌های شما خواهند بود.

با این محصول هم می‌توانید طعم سس فرانسه ترانه را امتحان کنید، و هم با یک چاشنی تر و تازه ظرف غذای هر روزتان را خوش طعم کنید.

سس فرانسه ترانه در بسته بندی 400 گرمی نیز عرضه می‌شود. این محصول برای مصرف خانگی از بهترین گزینه‌ها است.

مصرف سس فرانسه ترانه با خوشمزه‌های متفاوت

این ترکیب اعجاب انگیز از ادویه‌های خوش عطر را به هر میان وعده‌ها اضافه کنید تا لذت‌تان طعم آن دو چندان شود. مزه این چاشنی با تست گوجه و پنیر موتزارلا، و یا حتی غلطاندن سمبوسه داغ در سس فرانسه همه چیز رو خوش‌تر می‌کند.

جدول ارزش غذایی سس فرانسه

انرژی (در هر 15 گرم)

29/74 کیلوکالری

میزان قند (در هر 15 گرم)

08/1 گرم

چربی کل (در هر 15 گرم)

68/7 گرم

اسیدها چرب ترانس در سس فرانسه (در هر 15 گرم)

0

نمک (در هر 15 گرم)

2/0 گرم

 

 

چه مواد نگه ‌دارنده‌ای به سس فرانسه ترانه اضافه می‌شود؟

در سس فرانسه ترانه از اسیدسیتریک برای بالا بردن میزان ماندگاری این محصول استفاده می‌شود. پایه این ماده گیاهی است و با ترکیبات دیگری مثل پتاسیم سربات میکس می‌شود تا بافت سس در بهترین مدت مصرف آن یکدست باقی بماند.

از طرفی ماندگاری سس فرانسه با سطح اسیدی آن نیز کنترل می‌شود. به معنی که اندازه گیری سطح نمکی و اسیدی مواد اولیه، با هدف دقیق کردن بهترین مدت مصرف محاسبه می‌شود.

قیمت سس فرانسه ترانه

قیمت سس فرانسه با توجه نوع بسته بندی و میزان خرید این محصول تعیین می‌شود. قیمت این محصول بر اساس دو فاز تولید و توضیع محاسبه می‌شود. تمام هزینه‌هایی با توجه به در نظر گرفتن رنجی اقتصادی برای محصول نهایی در تولید سس فرانسه صرف می‌شود.

برای اطلاع دقیق از قیمت سس فرانسه برای بسته‌بندی‌های مختلف می‌توانید با شماره‌های ارائه شده در سایت این شرکت تماس بگیرید.

خرید عمده سس فرانسه

فروش عمده سس فرانسه فرصت‌های متعددی را در اختیار شما می‌گذارد. با خرید عمده این محصول دسترسی به بازارهای میکرو و بسیار کوچک برایتان ساده می‌شود. ارزش افزوده با تعادلی عالی به نفعتان شما خواهد بود.

اگر برنامه پخش این محصول را دارید، مصرف کنندگان مویرگی این محصول می توانند یکی از اهداف خوب برای کارتان باشد.

خرید سس فرانسه برای رستوران در بازه زمانی بلند مدت هدفمندتر می‌شود. و شما قادر خواهید بود تا مزه‌های محبوب را به منوی خود اضافه کنید و برای جایگزین کردن این محصول با مشکلی مواجه نشوید.

پخش سس فرانسه ترانه

اطمینان از کنترل کیفیت در تمام مراحل توضیع عمده سس فرانسه ترانه یکی چالش‌هایی است که تمام جنبه‌های آن در نظر گرفته شده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها، پیگیری و حصول اطمینان از کیفیت این محصول در هر مکانی است.

کارخانه سس ترانه با اشتراک گذاشتن این جنبه‌ها سایر توزیع کننده و مصرف‌کنندگان از راهکارهای مد نظر مطلع می‌کنند. با این وجود چه تمایل به فروش سس فرانسه در مقایس کوچک داشته باشید و یا از رستوران داران باشید، خروجی سریع این محصول و اتوماتیک بودن فرآیند خرید مسیر شما را ساده می‌کند.

خرید سس فرانسوی عمده برند ترانه فروش سس فرانسوی عمده برند ترانه | سس فرانسوی اصل کیلویی و دبه ای | بهترین مارک سس فرانسوی ارزان در بازار | شرکت پخش سس فرانسوی | فروشنده اصلی سس فرانسوی تهران

خرید سس تک نفره فرانسوی ترانه عمده و تعداد بالا

سس فرانسوی ترانه تک نفره 20 گرمی 300 عدد در جعبه

سس تک نفره فرانسوی با استفاده از بهترین گوجه‌های دست چین و پوره شده فصل در بسته بندی 20 گرمی برای مصارف رستوران‌دارن و نیاز خانگی تولید شده است. این سس علاوه بر پایه‌ای از گوجه‌ها قرمز رسیده، از امولسیون اسیدی ترکیب شده در سس مایونز با شیرین کنندهای طبیعی تشکیل شده است.

در گذشته بسته بندی صرفا برای حفاظت از کیفیت مواد غذایی استفاده می‌شد. اما امروزه هسته این جریان به صورت کلی عوض شده است و بسته بندی بخش مهمی از یک محصول است. با انتخاب بسته بندی ساشه ای و سس تک نفره راحتی در مصرف، انعطاف پذیری و سادگی ذخیره کردن جنبه‌های کلیدی است که به شما امکان کنترل زیادی می‌دهد. به موازات آن سرو سریع غذا با سس تک نفره فرانسوی و مصرف راحت آن رضایت مشتریان را بالا خواهد برد.
بسته بندی سس تک نفره ظرفیت استفاده مجدد و قابلیت بازیافت را دارد. در واقع پکیج ساشه ای ترکیبی از بسته بندی هوشمندانه و فعالانه است. به این معنی که هم پتانسیل کارایی بالایی دارد و هم راه حل استفاده بهینه از منابع در آن نهادینه شده است.

سس تک نفره فرانسوی احتمال نتیجه‌ منفی را در ارائه محصولاتان به حداقل می‌رساند. برای مثال دیگر نیازی به چک کردن محل ذخیره سازی آن نیست، زیرا احتمال جذب رطوبت و فساد در آن صفر است.
در ترکیبات این سس از طعم‌دهنده‌هایی مثل پودر زنجبیل، پودر سیر و پیاز، روغن مایع گیاهی، پودر پارپریکا، سرکه سفید، فلفل سیاه و نمک، و طعم دهنده‌های طبیعی دیگر استفاده می‌شود.
سس تک نفره فرانسوی تا 270 روز قابلیت ماندگاری دارد و تا این مدت ترکیبات آن در بهترین حالت ممکن هستند. بهترین مدت زمان مصرف سس تک نفره فرانسوی حداکثر یک سال است.

این سس چاشنی عالی برای غذاهای سرخ کردنی است و سس تک نفره فرانسوی یک سس همه کاره برای غذاخوری ها است. از این سس می‌توانید به عنوان ماده اصلی انواع دیگری از سس استفاده کنید. با اضافه کردن ادویه باربیکیو می‌توانید این ادویه را به چاشنی عالی برای رنج مختلفی از غذاهای نانی تبدیل کنید.

همچنین با اضافه کردن آب لیمو، اندکی شیرین کننده طبیعی و فلفل قرمز، این سس را برای غذاهای آسیایی هم و پر ادویه هم استفاده کنید. حتی می‌شود تغییرات در پایه سس را به مشتری بسپارید. با همراه کردن سس تک نفره فرانسوی با بسته‌های یک نفره ادویجات سکان طعم و مزه را به خود آنها بسپارید و مطمئن باشید که آنها از این تنوع لذت زیادی خواهند برد.
کارخانه سس ترانه از سال 1381 انتخاب محبوب بسیاری از رستوران دارها بوده است. سابقه طولانی این مجموعه در تولید سس کچاپ آن را به یکی از گزینه‌های همیشگی سفرها تبدیل کرده است. سس کچاپ اولین محصول این مجموعه بوده است و در تولید آن طبع ایرانی با ظرافت در نظر گرفته شده است.

خرید سس فرانسوی عمده برند ترانه فروش سس فرانسوی عمده برند ترانه | سس فرانسوی اصل کیلویی و دبه ای | بهترین مارک سس فرانسوی ارزان در بازار | شرکت پخش سس فرانسوی | فروشنده اصلی سس فرانسوی تهران

فروش سس تک نفره فرانسوی بزرگ کیلویی

سس تک نفره فرانسوی بزرگ همان مواد اولیه شناخته شده مرسوم را دارد، و ممکن است در نگاه اول این طور به نظر بیاید که تنها سس مایونز و کچاپ مواد تشکیل دهنده سس فرانسه هستند.

اما رب گوجه فرنگی از مواد اولیه به کارگرفته شده متفاوت در این سس است. علاوه بر آن از ادویه‌های مختلفی برای آماده سازی این محصول استفاده می‌شود که همگی طعم آن را عمیق تر و بهتر می‌کند. این سس پایه همیشگی خوردنی‌های مشهور ملل مثل غذاهای راحتی و فست فودهای دلچسب است.

سایر مواد اولیه این سس، سرکه ترشی، پوره خردل، پودر فلفل سیاه و نمک به همراه پودر پاپریکای غیر دودی برای طعم خوش عطر و ظاهر دلچسپ آن است. رنگ صورتی سس فرانسوی از رب گوجه و پودر پاپریکای آن ایجاد می‌شود.سس تک نفره فرانسوی ترانه

کارخانه سس ترانه از سال 1381 انتخاب محبوب بسیاری، برای مصرف‌های خانگی و رستورانی بوده است. سابقه طولانی این مجموعه در تولید انواع سس آن را به یکی از گزینه‌های همیشگی تبدیل کرده است. در ادامه توسعه خط تولید سس کچاپ، از محصولات برتر بعدی کارخانه ترانه، راه اندازی خط تولید سس فرانسه این مجموعه بوده است. در تولید این سس طبع ایرانی با ظرافت در نظر گرفته شده است.

بسته بندی ساشه ای مزایای بی شماری برایتان به همراه خواهد داشت. اول از همه این که احتمال هر نفوذ به بسته‌های سس تک نفره فرانسوی بزرگ صفر است. این نوع پوشش پرسی در فاز آماده سازی و کنترل کیفیت اولیه در آزمایشگاه به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد. از طرفی در مرحله بسته بندی کاملا هواگیری می‌شود. این مراحل آماده سازی عمر مصرف سس فرانسه را بالا می‌برد و نگاه داری آن را برایتان آسان می‌کند.

سس تک نفره فرانسوی بزرگ با بسته‌های 40 گرمی در پکیج‌های 160 عددی در بازار برای مصرف کنندگان مختلف عرضه می‌شود. این نوع بسته بندی برای غذاهایی با پرشن بزرگتر یکی از بهترین چاشنی‌ها کناری است.

به خصوص اگر یک رستوران دار با شعبات متعدد باشید، با اطمینان خاطر از پکیج‌های 160 عددی این محصول استفاده خواهید کرد. سس تک نفره فرانسوی بزرگ در مقایسه با سس‌های هم گروه خود، مثل سس هزار جزیره، سبک تر است، برای همین تنوع استفاده از آن بالا است.

زادگاه این چاشنی خوشمزه، بعد از گذر از آرژانتین و شیلی در نهایت فرانسه است، اما سس خیلی سریع راه خود را به کشورهای آمریکای شمالی پیدا کرد و از ده 40 میلادی با سینی‌های غذاهای ساندویچی و سرخ کرده سرو می‌شده است.

سس فرانسوی از اوج محبوبیت آن، یعنی ده سال بعد و ده 50 میلادی، به هیچ بازه زمانی محدود نشده و چاشنی غذاهای بسیاری شده است. حتی به موازات تعداد خواهان غذاهایی که با این سس سرو می‌شوند روز به روز بیشتر و بیشتر شده است. با این اوصاف تهیه سس تک نفره فرانسوی بزرگ یک انتخاب دقیق و آینده نگرانه است.

خرید سس فرانسوی عمده برند ترانه فروش سس فرانسوی عمده برند ترانه | سس فرانسوی اصل کیلویی و دبه ای | بهترین مارک سس فرانسوی ارزان در بازار | شرکت پخش سس فرانسوی | فروشنده اصلی سس فرانسوی تهران

قیمت سس فرانسوی فشاری ترانه

سس فرانسوی فشاری ترانه با استفاده از بهترین مواد اولیه فصل در بسته بندی 330 گرمی برای مصارف خانه تولید شده است. این سس علاوه بر پایه‌ای از گوجه‌ها قرمز رسیده، از امولسیون اسیدی ترکیب شده با شیرین کنندهای طبیعی تشکیل شده است.

بسته بندی فشاری سس فرانسوی یک مزیت سرآمد دارد و آن ظرفیت بالا در استفاده‌ی دائم آن در طولانی مدت است. فقط با چرخاندن و باز کردن درب سس فرانسوی فشاری این چاشنی خوش طعم را بر روی غذاهای محبوبتان می‌ریزید.

علاوه بر این مزیت‌ها بسته بندی فشاری سس فرانسه ترانه، رفتن به پیکنیک و فضای خارج از منزل را ساده می‌کند. فقط با چرخش سر محفظه آن و قفل این بسته، از حمل و نقل آسان سس فرانسوی فشاری مطمئن شوید.سس فرانسوی فشاری ترانه

سس فرانسوی فشاری مثل سایر بسته بندی‌ها شکستنی نیست و کم سن و سال‌های خانواده به آسانی می‌توانند از آن استفاده کنند. درب بسته بندی فشاری با آسانی تمیز می‌شود و همه چیز در پذیرایی با استایل برگزار خواهد شد. از طرفی سس در این نوع محفظه تازه باقی می‌مانند و می‌شود غذاهای ساندویچی و فست فود با کیفیت عالی آن هم در میان راه نوش جان کرد.

کارخانه سس ترانه از سال 1381 انتخاب محبوب بسیاری برای مصرف‌های خانگی و رستورانی بوده است. سابقه طولانی این مجموعه در تولید انواع سس آن را به یکی از گزینه‌های همیشگی تبدیل کرده است. در ادامه توسعه خط تولید سس کچاپ، محصول برتر بعدی کارخانه ترانه راه اندازی خط تولید سس مایونز و فرانسوی بوده است. و در تولید آن طبع ایرانی با ظرافت در نظر گرفته شده است.

در ترکیبات این سس از طعم‌دهنده‌هایی مثل پودر خردل، پودر سیر و پیاز، روغن مایع گیاهی، سرکه سفید، فلفل سیاه و نمک، و طعم دهنده‌های طبیعی دیگر استفاده می‌شود.

کنترل کیفیت نیز در خط تولید فرانسه ترانه به شدت بررسی می‌شود. به این معنا که دمای ماده‌های حساس مثل ترکیب زرده و سفیده تخم مرغ و دمای مواد مایع مثل اسید سرکه زیر نظر است.

پس از فاز توضیع از سوی کارخانه ترانه، سس فرانسوی فشاری تا 270 روز قابلیت ماندگاری دارد و تا این مدت ترکیبات آن در بهترین حالت ممکن هستند. بهترین مدت زمان مصرف سس فرانسوی فشاری حداکثر یک سال است.

همچنین درست بعد از باز شدن، کیفیت خود را تا 4 ماه در بهترین وضعیت حفظ خواهد کرد. پس توصیه می‌شود برای تجربه مطلوب این سس را در این زمان به مصرف برسانید.

خوراک مرغ با سس مایونز ، سالاد ماکارونی و یا حتی گریل مرغ زعفرانی از غذاهایی هستند که با مصرف آن با سس فرانسوی فشاری خاطره انگیز، آسان و دلچسب خواهد بود.

فقط کافی است برای هر کدام، بسته به میلتان افزودنی‌هایی مثل گشنیز یا جعفری خورد شده، کمی ماست ترش، پیازچه ریز شده و پنیر پارمسان یا چدار اضافه کنید. این یک سس خوش رو برای مصرف در کنار تمام غذاهای اشتهاآور می‌شود.