خرید پنیر پیتزا لاله بناب قیمت عمده تک رنگ دو رنگ

خرید پنیر پیتزا لاله بناب قیمت عمده تک رنگ دو رنگ | پخش کننده اصلی پنیر پیتزا تهران | فروشنده عمده پنیر پیتزا | خرید پنیر پیتزا به قیمت درب کارخانه | ارزانترین مارک پنیر پیتزا

انواع پنیر پیتزا

در ایران دو نوع پنیر تولید می‌شود، اولی پنیر پیتزای پاستافیلا یا همان موزارلا و دومی پنیر پیتزای پروسس است. تفاوت این دو در منشأ چربی و پروتئینی آنهاست، چربی و پروتئین موزارلا منشأ لبنی دارد و پروسس منشأ چربی، گیاهی و پروتئینی لبنی دارد.

پنیر پیتزای پروسس دارای ۱۵ درصد چربی، ۱۸ درصد پروتئین و یک درصد نمک است که اگر حاوی چربی گیاهی باشد، پروتئین آن ۱۷ درصد خواهد بود.

جهت سفارش پنیر پیتزا و اطلاع از قیمت با شماره تلفن 09127231586 تماس بگیرید.

پنیر موزارلا نیز در نوع کم چرب دارای ۱۸ درصد چربی و در نوع پرچرب ۲۲ درصد چربی، ۱۷ درصد پروتئین و یک درصد نمک است

خرید پنیر پیتزا لاله بناب قیمت عمده تک رنگ دو رنگ خرید پنیر پیتزا لاله بناب قیمت عمده تک رنگ دو رنگ | پخش کننده اصلی پنیر پیتزا تهران | فروشنده عمده پنیر پیتزا | خرید پنیر پیتزا به قیمت درب کارخانه | ارزانترین مارک پنیر پیتزا

خرید پنیر تک رنگ پرچرب ممتاز لاله بناب

در حال حاضر پنیر پیتزا را فقط از شیر گاو تولید می‌کنند، اما اصلی ترین نوع آن در گذشته از شیر بوفالو تهیه می‌شده است. پنیر پیتزا سفید رنگ است، اما ممکن است با توجه به تغذیه دام گاهی رنگ آن مایل به زرد نیز باشد. چند نوع پنیر پرطرفدار را برای شما معرفی نموده‎ایم:
پنیر موزرلا

پنیر ایتالیایی که در حقیقت پنیر موتزارلا(mossarella) تلفظ درست آن است اما در ایران با نام موزارلا شناخته می‌شود. میزان کش آمدن پنیر موزارلا از سایر پنیرها بیشتر است. به دلیل دمای ذوب بالا، مناسب غذاها و خوراکی‎های سرد می‌باشد، یکی از معروف‌ترین میان وعده ها در زوهای گرم تابستان از ترکیب پنیر موزارلا همراه با گوجه فرنگی، ریحان و روغن زیتون تهیه می‌شود.
گودا

پنیر گودا که نسبتا سفت و زرد رنگ است، از شهر کوچکی به همین نام در کشور هلند به جهان معرفی شد. این پنیر به دو صورت خام و پخته مصرف می‌شد. به خاطر درجه ذوب پایین مناسب غذاهایی است که در فر تهیه می‌شوند.
چدار

چدار که در کشور ما طرفداران زیادی دارد، اصالتی بریتانیایی دارد. از شیر گاو تهیه شده و سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی مفید است. به نسبت سایر فراورده‌های پنیری میزان نمک و چربی بالایی دارد. از پنیر چدار در تهیه انواع پاستا، سیب زمینی با سس پنیر، سوپ، سالاد، انواع تارت‌ها و غذاهای برنجی بهره برد.
پارمزان

نوعی از پنیر سفید و کهن ایتالیایی، که از شیر گاو فراوری می‌شود. (ایم پنیر تلظ‌هلی مختلفی دارد: پارمسان پارمیجانو، پارمیژان.) پارمزان خود دو نوع کهن و جوان دارد، در اصل پارمزان کهن که تهیه آن ۸ ماه زمان می‌برد، ارزش بیشتری نسبت به پارمزان جوان دارد. در انواع سس‌ها، سوپ‌ها، پاستاها و غذاهای داخل فر می‌توان از پارمزان استفاده نمود.
پنیر فیلا فیلا یا پنیر پیتزای انگلیسی

ذوب این پنیر استثنایی است به راحتی روی پیتزا پخش می‌شود به هیچ وجه هم آب نمی‌اندازد. عمر این پنیر نسبتا بالا است الته به شرطی که در شرایط بهداشتی و با کیفیت بالا فرآوری شده باشد. این پنیر را در دمای ۴ الی ۸ درجه سانتی گراد و در یخچال معمولی باید نگه‎داری نمود.

پنیر فیلا فیلا بخاطر داشتن بافت امولسیونی نباید فریز شده کرد، در صورت فریز کردن این پنیر مشکلاتی مانند:
۱٫ کم شدن بافت پنیر و درنتیجه کاهش قابلیت کشداری پنیر
۲٫ چربی آن در زمان ذوب پنیر از آن جدا خواهد شد.
۳٫ پروتئین پنیر می‌سوزد.
پنیر ماسکارپونه

پنیر ایتالیایی با سه لایه خامه است. این پنیر با تغییر ساختار خامه تازه به وسیله اسید تارتاریک ساخته می‌شود. در فرآیند تولید آن گاهی پساب کره که همان دوغ است را به آن اضافه می‌کنند و پس از تغییر ساختار با اسید تارتاریک این آب را بدون فشار از آن می‌گیرند.
این پنیر را با خامه و اسید سیتریک یا آب لیمو هم می‌توان تولید کرد. رنگ ماسکارپونه شیری است و جزء مواد تشکیل دهنده تیرامیسو است.
پنیر توفو

این پنیر خواص بسیاری دارد زیرا بر خلاف سایر پنیرها که از شیر گاو فراوری می‌شوند، توفو از شیر سویا به دست می‌آید. به دلیل خواص فروان و همچنین عاری از کلسترول بودن آن در بیشتر رژیم‌های غذایی خاص توصیه می‌شود.

این پنیر پر خاصیت برای صبحانه و سالاد مناسب است.

میزان چربی در انواع پنیر‌های پیتزا

بدن ما در طول روز به مواد مغذی مانند پروتئين‌ نیاز دارد. پروتئین ارزشمند، در ترمیم بافت‌های آسیب دیده و حفظ توده عضلانی نقشی اساسی ایفا می‌کند. هم‌چنین تاثیر به‌سزایی در تسریع رشد کن و نوجوانان دارد. کارشناسان علم تغذیه بر این باورند که بین ۱۰ تا ۳۰ درصد کالری مصرفی در روز باید از طریق پروتئین وارد بدن شود که می‌توان با مصرف انواع پنیر بخشی از این نیاز را برآورده کرد.

میزان چربی موجود در پنیر‌های مختلف متفاوت است. در اغلب پنیر‌های پیتزا از نوع پروسس ۱۸ درصد پروتئین، ۱۵ درصد چربی و یک درصد نمک به‌کار می‌رود که این مقدار در پنیر‌هایی که حاوی چربی گیاهی هستند به ۱۷ درصد می‌رسد.

پنیر پیتزا موزارلا نیز در دو نوع پرچرب و کم‌چرب تولید می‌شود. در نوع کم‌‌چرب ۱۸ درصد و در پرچرب، ۲۲ درصد چربی به‌کار می‌رود. این پنیر هم‌چنین ۱۸ درصد پروتئین و ۱ درصد نمک را در خود جای داده است.
مصرف این میزان چربی در کن و نوجوانان به‌دلیل فعالیت زیاد و سوخت و ساز بالای بدن در این سنین مانعی ندارد. اما در بزرگ‌سالان، خصوصا افرادی که چربی خون بالا دارند ممکن است با آسیب‌هایی ‌همراه باشد. توصیه ما به این افراد خرید نوع کم‌چرب آن است.

خرید پنیر پیتزا لاله بناب قیمت عمده تک رنگ دو رنگ خرید پنیر پیتزا لاله بناب قیمت عمده تک رنگ دو رنگ | پخش کننده اصلی پنیر پیتزا تهران | فروشنده عمده پنیر پیتزا | خرید پنیر پیتزا به قیمت درب کارخانه | ارزانترین مارک پنیر پیتزا

خرید پنیر دو رنگ پر چرب ویژه

پنیر پیتزا کم‌چرب

سال‌ها است بسیاری افراد با وجود تمایل زیاد به مصرف پنیر پیتزا از خوردن آن به‌خاطر چربی بالا امتناع می‌کنند. بنابراین تولیدکنندگان این فرآورده لبنی لذیذ، اقدام به تولید پنیر پیتزا کم‌چرب کرده‌اند. چربی از ویژگی‌های پنیر‌ پیتزا است که موجب طعم و بافت خاص می‌شود. کارخانه‌های تولیدی به‌جای چربی از جایگزین‌های بی‌ضرر استفاده می‌کنند. این مواد شامل کربوهیدرات‌هایی هستند که قابلیت جذب نداشته و موجب دریافت کالری نمی‌شوند. پنیر‌های پیتزای کم‌چرب از نظر طعم با محصولات معمولی تفاوت چندانی ندارند. تا جایی که مصرف آن در انواع غذاها تاثیری بر طعم اصلی نمی‌گذارد.

خرید پنیر پیتزا لاله بناب قیمت عمده تک رنگ دو رنگ خرید پنیر پیتزا لاله بناب قیمت عمده تک رنگ دو رنگ | پخش کننده اصلی پنیر پیتزا تهران | فروشنده عمده پنیر پیتزا | خرید پنیر پیتزا به قیمت درب کارخانه | ارزانترین مارک پنیر پیتزا

خرید پنیر تک رنگ پر چرب ممتاز

پنیر پارمیسان یا پارمزان Parmigiano Reggiano

اولین فروش رسمی پارمیجانو رججیانو (Parmigiano Reggiano) به صده ۱۲۰۰ میلادی برمی‌گردد .در ایران این پنیر را به اسم پارمزان یا پارمیسان می‌شناسند؛ البته نام انگلیسی آن همان اسم اصیل و چند قرنی خودش یعنی پارمیجانو است. کلمه رجیانو از یکی از مناطق ایتالیا به اسم رججیو می‌آید.

هر ۱ کیلو پنیر پارمزان ، از ۱۶ لیتر شیر تازه گاو تهیه می‌شود و کاملاٌ غنی از کلسیم و فسفر است؛ البته ناگفته نماند که ویتامین‌ها و پروتئین‌ها هم خیلی خوب در این پنیر حفظ می‌شوند و همین مسئله این پنیر را به عنوان یک پنیر غنی برای تمام سنین معرفی می‌کند.

محصولات لبنی و جایگزین های آن مانند سویا ارزش غذایی بالایی دارند و در یک رژیم غذایی متعادل به عنوان یکی از پنج گروه اصلی غذاها قرار می گیرند. این 5 گروه شامل نان وغلات، سبزیجات و میوه ها، فرآورده های لبنی و جایگزین های آن، گوشت/مرغ/ماهی و جایگزین های آن و مقدارکمی چربی و روغن است.

عملکرد یک غذا، از طریق اجزای مهم غذایی مانند پروتئین، کربوهیدرات، چربی، مواد معدنی، ویتامین و آب تعیین می شود. اکثر مردم شیر گاو را انتخاب می کنند که در هر 100 میلی لیتر، 67 کیلو کالری انرژی و 3.2 گرم پروتئین دارد.