خرید ادويه مخصوص مرغ پاکستانی قیمت عمده

خرید ادويه مخصوص مرغ پاکستانی قیمت عمده ، بهترین مارک ادویه مرغ ، پخش کننده ادویه مرغ در تهران ، مرکز فروش ادویه رستورانی در تهران ، ادویه مرغ رستورانی ، ادویه مرغی پاکستانی

خرید ادويه مخصوص مرغ پاکستانی قیمت عمده خرید ادويه مخصوص مرغ پاکستانی قیمت عمده ، بهترین مارک ادویه مرغ ، پخش کننده ادویه مرغ در تهران ، مرکز فروش ادویه رستورانی در تهران ، ادویه مرغ رستورانی ، ادویه مرغی پاکستانی

ادويه مخصوص مرغ محصول پاکستان

این مرغ پاکستانی تند کراهی بر پایه گوجه فرنگی را فقط در 35 دقیقه درست کنید! می توانید از پوره گوجه فرنگی تازه یا کنسرو شده استفاده کنید. فقط ادویه های هندی اولیه برای این کاری سرخ شده تند و کره ای. دستور تهیه ویدیویی آسان را بررسی کنید!

کراهی مرغ تند دابا در ووک.
در اینجا یک دستور غذای تند و به سبک رستورانی برای مرغ کراهی آورده شده است. نوعی کاری مورگ کراهی که در دابا (رستوران های خیابانی) کراچی دریافت می کنید. کراهی در بین همه غذاهای پاکستان مانند کاری مرغ زنجبیلی یا کیما کاری معروف ترین است و تهیه آن بسیار آسان است.

پرش به:
راز بهترین کراهی
عناصر
چگونه آن را درست کنیم؟
با کراهی چه سرو کنیم؟
سوالات متداول دستور العمل
دستور پخت

روش اصلی تهیه کراهی مرغ بهونه یا پختن روی حرارت زیاد است تا روغن جدا شود. شما به یک سطح پخت و پز بزرگ نیاز دارید که اجازه پخت را بدهد.

همچنین از شلوغی تابه و پختن کراهی به صورت فله ای خودداری کنید زیرا رطوبت آن به راحتی تبخیر نمی شود و طعم غنی کراهی را از دست خواهید داد. اگر نیاز به آشپزی برای گروه بزرگ دارید، آشپزی را در دو کار جداگانه در نظر بگیرید.

راز بهترین کراهی
من مرغ را ابتدا در کادایی سرخ کردم، درست مثل کاری که در داباس در کراچی انجام می دهند. چرا؟ همه ما می دانیم کراهی مرغ زمان پخت کمی نسبت به کراهی بره دارد. بنابراین اگر مرغ را در پوره گوجه فرنگی بپزید، یا بیش از حد پخته می شود یا گوشت مرغ از استخوانش می افتد.

گاهی اوقات اگر مرغ کراهی روی شعله زیاد پخته شود، گوجه فرنگی طعم خامی دارد. هر دو شرایط طعم و لطافت کراهی را خراب می کند. بنابراین سرخ کردن مرغ و سپس افزودن آن به گوجه فرنگی به غلبه بر پخت بیش از حد مرغ کمک می کند.

عناصر
مواد تشکیل دهنده دستور مرغ کراهی یا کادایی کم و بیش یکسان است و چیزی که همه کراهی ها را متفاوت می کند تکنیک آن است. کراهی مرغ اصیل در قیمه با مواد اصلی گوشت، گوجه فرنگی فلفل قرمز و زنجبیل درست می شود. سرخ کردن زیاد در نهایت عامل کلیدی در تهیه کراهی است.

مواد لازم برای مرغ کراهی
تصویری از مواد تشکیل دهنده کراهی مرغ همیشه مفید است. اما من تمام مواد تشکیل دهنده را که به وضوح قابل مشاهده و برچسب گذاری شده اند لیست نمی کنم.

مرغ: مرغ با استخوان برای کراهی بهترین است. مرغ بدون استخوان نیز می تواند موثر باشد، اما چربی های استخوان ها طعم بیشتری به کراهی می دهند.
روغن یا روغن: من در این دستور غذا از روغن استفاده کردم تا ساده تر و سالم تر بماند. اما داباها از قیسی استفاده می کنند و باید اعتراف کنم که کره شفاف AKA طعم بسیار بهتری دارد.
اگر قیچی ندارید، از مخلوط روغن و کره استفاده کنید. در نهایت، دابا کراهی پر از چربی است و من از حداقل چربی استفاده می کنم. شما نمی توانید آن را بیشتر کاهش دهید وگرنه کراهی طعم آبکی و نه چندان خوب می دهد.
گوجه فرنگی تازه: گوجه فرنگی تازه، خوش طعم، قرمز تیره، کاملاً رسیده و سفت، طعم زیادی به دستور غذا می دهد. من از پوره تازه استفاده کردم چون پوست گوجه فرنگی را در کراهی دوست نداریم.
اما گوجه فرنگی ورقه شده نیز بسیار خوب عمل می کند و همچنین آسان تر است.

زنجبیل: مرغ کراهی به معنای یک بار چاشنی زنجبیل و زنجبیل بیشتر در کاری است. عمق طعم از زنجبیل تازه ناشی می شود.
فلفل سیاه: طعم فلفل تازه آسیاب شده بسیار شدیدتر از فلفل بطری شده است. بنابراین تلاش اضافی برای آسیاب کردن ارزش آن را دارد.

فلفل سبز: درست مانند زنجبیل، فلفل سبز برای کراهی ضروری است. و رایحه فلفل دلمه ای نقش زیادی در ظاهر و طعم کلی کراهی ایفا می کند. ادویه مرغی پاکستانی
برای تزیین به دنبال فلفل های ضخیم تر و کمتر تند باشید. در حالی که در کاری، رب چیلی تندتر کوچکتر می شود.

شنبلیله خشک، اختیاری: این کار یک حس بسیار پنجابی یا لاهوری به کراهی اضافه می کند، اما می توانید از آن صرف نظر کنید. اطلاعات بیشتر در مورد شنبلیله را از اینجا دریافت کنید.
پودر فلفل قرمز کشمیری یا پاپریکا: این ماده عمدتاً برای رنگ کراهی مرغ است. اما اگر گوجه‌فرنگی‌های شما رنگ قرمز پررنگی دارند، می‌توانید بدون آن هم این کار را انجام دهید.

محتويات: فلفل قرمز، نمک، گشنيز، زيره، نشاسته ذرت، زردچوبه، دارچين، ميخک، جوز هندي و …

پس فقط در حدی که عامل اسیدی داشته باشیم آبلیمو بزنید نه در حد غوطه ور شدن.
جوجه زیاد توی مواد و در یخچال بمونه شروع به فاسد شدن میکنه.پس زمانبندی پخت را رعایت کنید.
این مقدار برای ۱ کیلو جوجه کباب هست.

دوستان جوجه کباب اصیل و زعفرونی فقط و فقط زعفران داره نه زردچوبه.پس یادتون باشه با دست و دل باز زعفران دم کنید تا رنگ و عطر جوجه حفظ بشه.
یادتون باشه پیاز را نباید ریز ریز کنید یا رنده کنید وگرنه بعد از پخت یه لایه تلخ و سوخته پیاز روی جوجه خواهید داشت. ادویه پاکستانی
زمان استراحت جوجه خیلی مهمه.حداقل ۶ تا ۱۲ ساعت در یخچال استراحت بدید.

مورد آخر اینکه جوجه را همون روز میل کنید.ذات جوجه کباب اینه که هر چقدر بمونه سفت تر میشه.
برا خاص شدن جوجه کباب مون میتونیم از ادویه جوجه کباب راژانه نصف ق غذا خوری ب مرغ خرد شده اضافه کنیم. واز جوجه بینظیر وخوشمزمون لذت بیشتری ببریم
به دلخواه میتونید یه حبه سیر که از وسط نصف شده لای جوجه ها بذارید ولی واجب نیست.

خب راهکارهای لازم برای اینکه جوجه بعد از پخت خشک نشه چیه؟
همیشه پیاز را خلال کنید.خلال درشت تا راحت از جوجه ها جدا کنید.
مرغی که برای جوجه کباب استفاده میکنید باید تازه باید باشه تا بعد از پخت جوجه ها بو ندن. ادویه پاکستانی

گوجه فرنگی پوره یا ورقه شده

استفاده از پوره گوجه فرنگی به جای گوجه فرنگی ورقه شده نیز برای داشتن بافتی یکنواخت با پوست مفید است. اما اگر به اندازه کافی طولانی بپزید، گوجه فرنگی های ورقه شده نیز خوب عمل می کنند و به سرعت حل می شوند.

پختن گوجه فرنگی برای مدت طولانی ضروری است زیرا گوجه فرنگی با پخت آهسته لیکوپن آزاد می کند. بنابراین اگر به گوجه فرنگی زمان کافی برای پختن ندهید. طعم خامی به کراهی مرغ می دهد.

چرا پیاز اضافه کنیم؟

کراهی مرغ اصیل پیاز ندارد. و اگر سس کمتر دوست دارید می توانید از آن صرف نظر کنید. من یک پیاز کوچک اضافه کردم تا به اندازه کافی ماسالا داشته باشم تا با نان لذت ببرم. به طور متناوب، می توانید 1 گوجه فرنگی اضافی اضافه کنید تا پیاز را حذف کنید.

چگونه آن را بسازیم؟
من این دستور مرغ کراهی را سالها پیش پست کردم و امروز که دستور غذا را با عکس های جدید به روز می کنم، با صرف نظر از آسیاب کردن ادویه ها آن را ساده کرده ام. بقیه دستور العمل ثابت می ماند.

کلاژ مرحله برای سرخ کردن مرغ و پیاز.
در یک ووک مرغ را در روغن یا روغن با نمک و فلفل به مدت ۲ تا ۳ دقیقه تفت دهید تا رنگ آن تغییر کند.

رنگ تغییر کرده و چند علامت طلایی قابل مشاهده است. مرغ ها را با قاشق سوراخ دار خارج کنید و روغن را در تابه بگذارید. کنار بگذارید.
در همان واک پیازهای ریز خرد شده را به مدت 3 دقیقه تفت دهید تا پیاز شفاف شود. در صورت تمایل می توانید پیاز را حذف کنید.

ادویه ها را اضافه کنید و به مدت یک دقیقه تا زمانی که ادویه ها جوش بیاورند.
کلاژی از مراحل برای پختن سس گوجه فرنگی و اضافه کردن مرغ.

گوجه فرنگی را به صورت پوره یا خلال شده اضافه کنید و 3 تا 5 دقیقه تفت دهید. روی ووک را بپوشانید. (برای درست کردن پوره گوجه فرنگی در مخلوط کن، مقدار کمی آب نیز در مخلوط کن اضافه کردم تا دستگاه چرخانده شود.)

بپزید تا روغن جدا شود و رنگ ماست تیره شود، با حرارت متوسط ​​رو به بالا به هم زدن ادامه دهید.
حالا دوباره مرغ سرخ شده را با آب میوه در ووک اضافه کنید. روی آن را بپوشانید و به مدت 10-15 دقیقه روی شعله ملایم بپزید تا مرغ نرم شود. (فقط در صورت نیاز و اگر احساس می‌کند مرغ نپخته است، می‌توانید ¼ فنجان آب اضافه کنید.)

یک حبه کره (در صورت استفاده) اضافه کنید تا طعم مخنی پیدا کند. با زنجبیل و چیلی تزیین کنید. (دانه های فلفل قرمز برداشته شده و به طول بریده شده اند)
مرغ کراهی آماده است. تزئین و سرو کنید.

برای لذیذ تر شدن جوجه ها بعد از پخت تا داغ هستن کره روی آنها بزنید.
سس مایونز تضمینی هست بر اینکه آب توی جوجه حفظ بشه و خشک نشه.

آبلیمو نباید زیاد باشه.بعضی دوستان به اشتباه مقدار زیادی آبلیمو میزنن و جوجه را در اون استراحت میدن و بعد می بینن که جوجه خشک شده بعد از پخت.
ماست ترش میتونه جایگزین آبلیمو باشه ولی وجود این دو عامل کنار هم باعث خشکی جوجه میشه.

با کراهی چه خدماتی ارائه کنیم؟
تنوری نان، روتی، روغنی نان، نان پیتا، چپاتی همگی به خوبی با کراهی جفت می شوند. یک سالاد تازه با پیاز خلال شده آبکشی شده بسیار خوب است.

دستور پخت مرغ پاکستانی کراهی کادای
سوالات متداول دستور العمل
گرسنه کاری مرغ هستید؟ اینها را امتحان کنید!

طرز تهیه نیهاری مرغ

هندی مرغ زنجبیلی (کاری هندی)

مرغ سفید کراهی

بره کراهی گشت
اگر این دستور مرغ کراهی را امتحان کنید، خوشحال می شوم نظرات شما را در نظرات بشنوم. امتیازات 5 شما به من انگیزه می دهد تا بهترین کار را انجام دهم. برای دریافت دستور العمل ها و ویدیوهای بیشتر در فیس بوک، اینستاگرام، پینترست و یوتیوب در ارتباط باشید.

دستور غذا

دستور پخت مرغ پاکستانی

دستور پخت مرغ پاکستانی کراهی

یک مرغ روشن و وسوسه انگیز پخته شده در سس گوجه فرنگی که با زنجبیل و فلفل خرد شده سرو می شود.
4.83 از 47 رای
پین چاپ
آماده سازی: 10 دقیقه پخت: 25 دقیقه زمان کل: 35 دقیقه وعده های غذایی:
4
وعده کالری: 342 کیلو کالری
نویسنده: مریم سوداوتر

حالت آشپزی
از تاریک شدن صفحه نمایش خود جلوگیری کنید
تجهیزات
کراهی
عناصر
1x
2 برابر
3 برابر
برای مرغ
½ کیلوگرم مرغ، به قطعات خرد شده
⅓ فنجان روغن
¼ قاشق چایخوری فلفل سیاه
½ قاشق چایخوری نمک
1 پیاز کوچک (100 گرم) بسیار ریز خرد شده
ادویه ها
½ قاشق غذاخوری سیر خرد شده
½ قاشق غذاخوری رب چیلی سبز
1 قاشق چایخوری پودر فلفل قرمز کشمیری یا پاپریکا برای رنگ قرمز
1 قاشق چایخوری پودر گشنیز
1 قاشق چایخوری پودر زیره
½ قاشق چایخوری برگ خشک شنبلیله، اختیاری (کاسوری میتی)
¼ قاشق چایخوری پودر گارام ماسالا، اختیاری
¼ قاشق چایخوری پودر زردچوبه
½ قاشق چایخوری پودر فلفل سیاه تازه آسیاب شده
½ قاشق چای خوری فلفل قرمز، (اگر غذاهای تند کمتر دوست دارید، فلفل قرمز را حذف کنید)
دیگر
3 عدد گوجه فرنگی، ورقه شده یا پوره شده
½ قاشق چایخوری نمک
چاشنی زدن
1 قاشق غذاخوری کره، (اختیاری)
زنجبیل 1 ½ تکه رنده شده
2 عدد فلفل دلمه ای متوسط
1 عدد لیمو، قاچ شده
دستورالعمل ها
روغن را در یک ووک گرم کنید، مرغ، نمک و فلفل را اضافه کنید. 3 دقیقه سرخ کنید تا رنگش تغییر کند. سپس مرغ را با قاشق سوراخ دار جدا کرده و کنار بگذارید.
در همان روغن پیاز را اضافه کنید و 3 دقیقه تفت دهید تا شفاف شود.
سپس ادویه ها را به مدت یک دقیقه تفت دهید تا جوش بیاید.

حالا گوجه فرنگی و نمک را با هم مخلوط کنید. 3-5 دقیقه با حرارت زیاد بپزید تا روغن جدا شود.
مرغ را به سس اضافه کنید و بپوشانید. 10-15 دقیقه بپزید تا مرغ نرم شود. (در صورت لزوم ¼ فنجان آب اضافه کنید).

1 قاشق غذاخوری کره (در صورت استفاده) فلفل قرمز و زنجبیل را اضافه کنید. روی کراهی را چند دقیقه بپوشانید تا فلفل ها نرم شوند. مرغ کراهی آماده است. تزئین و سرو کنید.
یادداشت
مرغ: مرغ با استخوان برای کراهی بهترین است. مرغ بدون استخوان نیز می تواند موثر باشد، اما چربی های استخوان ها طعم بیشتری به کراهی می دهند.
روغن یا روغن: من در این دستور غذا از روغن استفاده کردم تا ساده تر و سالم تر بماند. باید اعتراف کنم که کره شفاف AKA طعم بسیار بهتری دارد.

گوجه فرنگی تازه: گوجه فرنگی تازه، خوش طعم، قرمز تیره، کاملاً رسیده و سفت، طعم زیادی به دستور غذا می دهد.
سطح ادویه: این کاری مطابق با ذائقه هندی نسبتاً ادویه شده است. اما، اگر به غذاهای تند هندی عادت ندارید، پودر فلفل قرمز را به طور کامل حذف کنید و همچنین خمیر فلفل سبز را از وسط نصف کنید تا یک کراهی کمتر تند بخورید. پس از پخت مرغ، طعم آن را تست کنید و در صورت نیاز کمی پودر فلفل قرمز به آن اضافه کنید.

شنبلیله: برگ های شنبلیله با دانه های شنبلیله متفاوت است. اینها عطر بسیار غذایی را به کاری اضافه می کنند. اما اگر در دسترس نیست می توانید از آن صرف نظر کنید.
گارام ماسالا: این مخلوط پودری از بسیاری از ادویه های هندی کامل است و می توان بدون تغییر طعم آن را حذف کرد.

مرینیت درست کنید

درست کردن مرینیت کمی برنامه ریزی رو به جلو می طلبد، اما این یک راه آسان است تا مرغ کباب خود را کمی خاص تر کنید. مارینادهای مبتنی بر لبنیات، مانند ماست یا دوغ، کمی اسیدی هستند، بنابراین نه تنها گوشت شما را طعم می دهند، بلکه آن را نیز نرم می کنند. آب آناناس موجود در این مرینیت میوه‌ای هاوایی همین کار را انجام می‌دهد، به‌علاوه دارای سریراچای آتشین و زنجبیل برای گرما است، فقط شب قبل آن را بمالید و اجازه دهید طعم‌ها به گوشت القا شود.

مرینیت درست کنید
در بیکن بپیچید

با پیچیدن مرغ سوخاری خود در بیکن حداکثر طعم را به دست آورید. قرار دادن راش ها روی پوست نه تنها طعم دودی به گوشت می بخشد، بلکه به حفظ رطوبت برای گوشت آبدار نیز کمک می کند. در حین پخت به بیکن دقت کنید، اگر خیلی تیره شد روی آن را با فویل بپوشانید تا زیبا و ترد بماند.

در بیکن بپیچید
کباب قابلمه ای درست کنید

با پختن آهسته گوشت در انبار، کباب قابلمه ای مرغ شما را شاداب نگه می دارد و همچنین فرصتی برای اضافه کردن طعم های مختلف به آن فراهم می کند. با این دستور العمل الهام گرفته از بهار که از تره فرنگی، کرفس، ازگیل، نخود و عدس استفاده می کند، آن را سبک نگه دارید. یا برای یک چرخش یونانی، این مرغ کامل که در سس گوجه فرنگی و زیتون برشته شده و با تالیاتل کره ای سرو می شود، یک شام رضایت بخش درست می کند.

کباب قابلمه ای درست کنید
رایحه مرکبات

برای یک پیچ و تاب تند، مرکباتی مانند لیمو، لیموترش یا پرتقال را به زیبایی با مرغ کباب ترکیب کنید. از آب و پوست آن برای طعم دادن به پوست استفاده کنید، سپس کل میوه را قبل از تفت دادن در حفره مرغ بریزید. در حین پختن، میوه بخار می شود و طعم مرکباتی معطری به کل پرنده می دهد. آن را با این دستور غذای کلاسیک جوجه کباب لیمو و آویشن امتحان کنید که طعمی از کروتون های تند چوریزو اضافه کرده است، یا این مرغ به سبک مدیترانه ای که روی آن یک لیمو و سالسا ریحان زنجبیل است.

رایحه مرکبات
از آب نمک استفاده کنید

آب کردن مرغ خود یک راه بی‌عیب است که نه تنها به کباب‌تان طعم می‌بخشد، بلکه برای اطمینان از اینکه گوشت را بیش از حد پخته نمی‌کنید. اساساً ترکیبی از نمک، شکر و آب است، ما عاشق اضافه کردن گیاهان، سیر یا ادویه جات کامل مانند رازیانه و زیره برای طعم دادن به آب نمک هستیم. این دستور غذای مرغ سوخاری، از آب نمک شیرین و ترش با رایحه لیمو، آویشن و سرکه قرمز استفاده می کند که کل خانواده را تحت تاثیر قرار می دهد.

از آب نمک استفاده کنید
با ادویه بمالید

ادویه های تند و معطر کنتراست دوست داشتنی را به طعم لطیف مرغ سوخاری اضافه می کنند. فرقی نمی کند طعم لطیف و معطر خاورمیانه مانند این مرغ ادویه دار، گرمای تند مکزیک، یا مواد غنی و آتشین آسیایی باشد، می توانید مرغ خود را با مالش خشک یا مارینادهای با ادویه خوش طعم کنید. ما عاشق این زعفران، زیره، گشنیز و مرغ پرتقالی طلایی با شکوه هستیم تا یک کباب یکشنبه‌ای رنگارنگ داشته باشیم.

با ادویه بمالید
باربیکیو را آتش بزنید

یک مرغ کامل به همان اندازه برای کباب تابستانی خوب است که برای ناهار یکشنبه زمستانی، به علاوه این یک راه آسان و خوشمزه برای غذا دادن به جمعیت است. تفت دادن روی شعله های باز طعم دودی فوق العاده ای به گوشت می دهد، در حالی که پوست آن ترد و زغالی می شود. راهنمای گام به گام ما را برای دستورالعمل های ساده در مورد نحوه کباب کردن و کباب کردن مرغ کامل دنبال کنید.

باربیکیو را آتش بزنید
با سس سرو کنید

یک مرغ سوخاری ساده را می توان با یک سس قاتل به سطح طعم بعدی برد. آرد را داخل آب گوشت و تکه‌های پوست کاراملی شده باقیمانده در سینی تفت می‌زنیم تا یک سس ساده درست شود. این را با افزودن یک لیوان سخاوتمندانه یا شری، شاید مقداری بیکن دودی سرخ شده یا موادی مانند مریم گلی، لیمو، گل سرخ یا برگ بو تقویت کنید.

با سس سرو کنید
یک لعاب چسبناک اضافه کنید

شیرین و چسبناک، یک لعاب طعم‌دار روی پوست مرغ، طعم بیشتری را اضافه می‌کند. یک مرغ لعاب دار عسلی ساده ترین راه برای شروع است، اما پس از آن می توانید تغییرات را با ترکیب های دیگر زنگ بزنید. سعی کنید عسل شیرین را با سس سویای شور متعادل کنید یا شربت افرا را با کنجد آجیل تطبیق دهید. برای یک پیچ و تاب تگزاسی، ترکیب جسورانه ای از میخک آسیاب شده، شربت طلایی و یک لیوان سنگین بوربن آتشین را اضافه کنید تا لعاب خوش طعمی بسازید.

یک لعاب چسبناک اضافه کنید
مخلوطش کن

با الهام از موارد فوق؟ سپس سعی کنید آن را با ترکیبی از تکنیک ها و طعم ها مخلوط کنید. این کباب مرغ بمبئی از مرینیت ماست برای نرم کردن گوشت استفاده می کند، سپس با خمیر تند در سس کاری پخته می شود تا گوشت مرطوب بماند. در همین حال، جیمی الیور با مخلوط کردن غذاهای مختلف، طعم بیشتری را به مرغ سوخاری خود می‌آورد. فاهیتای مرغ هاریسا او دارای مرغ سوخاری با چاشنی آفریقای شمالی است که با سبزیجات برشته و یک لقمه تند رنده شده و همه در بسته‌های نرم روی هم انباشته شده‌اند. یام

باقیمانده: بیشتر مواد موجود در کراهی پس از انجماد طعم و رنگ خود را حفظ می کنند.

روش های زیادی برای مرینیت کردن مرغ هست ولی این روش برای جوجه زعفرونی تضمینی و امتحان شده است
برای رفع بوی زُهم مرغ وجود نمک لازمه پس حذفش نکنید.

شاید ظاهرا درست کردن جوجه کباب ساده به نظر برسه، پیاز و آبلیمو و نمک و زعفران را به تکه های جوجه اضافه میکنیم و بعد کبابش می کنیم ولی نکاتی داره که باید رعایت بشه.

این دستور کادای مرغ خوشمزه، تند و خوش طعم است. این کاری مرغ درست شده با مرغ، پیاز، گوجه فرنگی و ادویه جات ترشی جات درست شده و طعم آن بیش از حد خوب است. تقریباً در هر منوی رستوران هندی، این کاری کراهی تضمینی است که بدون نیاز به هزینه گزافی برای مردم لذت بخش خواهد بود.

کاری واقعی که ستاره هر بوفه هندی خواهد بود!

این دستور مرغ کراهی را می توان در کمتر از یک ساعت با مراحل ساده تهیه کرد و در نهایت طعمی شبیه به غذاهای خیابانی هند دارد.

مرغ کراهی یا مرغ کادایی یکی از پرطرفدارترین غذاهای کاری در سراسر هند و پاکستان است. نام کراهی مرغ برگرفته از ماهی تابه ای است که در آن پخته می شود – تابه ای سنگین و ته گرد شبیه به وک.

من در وب سایتم تعداد زیادی ادویه مرغ دارم و این یکی دیگر از موارد مورد علاقه من است. این دستور العمل ها شامل کاری مرغ سنتی من، جلفرزی مرغ و کراهی مرغ پیشاوری است. تفاوت های ظریفی در دستور العمل های کاری مرغ وجود دارد، اما من به شما قول می دهم که همه آنها پر از طعم هستند.

به مرغ کراهی می گویند که به دلیل ظرفی که مرغ کاری را در آن می پزید به آن کراهی می گویند. کراهی های مرغ دارای سس ماسالا غلیظ و تند است که آن را با نان نان ترکیبی عالی می کند. من دوست دارم آن را با چاپاتی سرو کنم، اما این به شما بستگی دارد.

من دستور کاراهی دیگری به نام کراهی مرغ پیشاوری من دارم. این یک برداشت معتبر از دستور غذای کراهی از قبیله کوه پیشاوری است که از هیچ پیازی استفاده نمی کند.

این دستور غذای کراهی از پیاز استفاده می کند، بنابراین کمی متفاوت است. هر دو به همان اندازه خوشمزه هستند! این مرغ کراهی خوشمزه و پر از طعم است، پس آن را امتحان کنید و مطمئنا عاشق آن خواهید شد!

در اینجا دستور العمل های دیگری وجود دارد که می توانید از آنها لذت ببرید! اگر آنها را دوست دارید فراموش نکنید که امتیاز دهید و نظر بگذارید.

بره کراهی
مرغ پیشاوری کراهی
مرغ چارسی کراهی
لاهوری کراهی
بره نیهاری
اگر پیشنهادی برای دستور پخت دارید، لطفا از من دریغ نکنید. یک راه عالی برای حفظ ارتباط با من از طریق اینستاگرام، فیس بوک، توییتر و یوتیوب است. فراموش نکنید که من را در عکس های دستور پخت خود تگ کنید @cookwithnabeela!

مرغ کراهی
توسط نبیلا کائوسر
کراهی مرغ یا کادای مرغ یک دستور کاری مرغ تند است که با ادویه های معطر و زنجبیل تازه تهیه می شود. با این دستور مرغ کراهی معتبر، مطمئن خواهید شد که همه دوستان و خانواده خود را تحت تاثیر قرار خواهید داد.
5 از 10 رای
دستور چاپ
دستور پین
زمان آماده سازی
10 دقیقه
زمان پخت
40 دقیقه
زمان کل
50 دقیقه
دوره
شام، غذای اصلی
غذا
هندی
خدمات
6
کالری
291 کیلو کالری

حالت آشپزی
از تاریک شدن صفحه نمایش خود جلوگیری کنید
عناصر
▢50 میلی لیتر روغن
▢1 کیلوگرم مرغ
▢2 پیاز
▢3 گوجه فرنگی
▢ 1 قاشق غذاخوری رب زنجبیل
▢ 1 قاشق غذاخوری رب سیر
▢1 قاشق چایخوری نمک
▢ 1 قاشق چایخوری پودر چیلی
▢1 قاشق چایخوری فلفل سیاه
▢۱ قاشق چایخوری پودر زردچوبه هالدی
▢½ قاشق چایخوری گارام ماسالا
▢100 گرم ماست
▢گشنیز
▢جینجر جولیند
▢1 قاشق چایخوری برگ خشک شنبلیله متی
▢ 1 قاشق چایخوری زیره سبز جیرا
▢1 فلفل سبز
دستورالعمل ها
در یک قابلمه کراهی یا واک ته گرد روغن را روی حرارت ملایم گرم کنید تا داغ شود
پیازهای ریز خرد شده را اضافه کنید و به مدت 4 تا 5 دقیقه روی حرارت ملایم تفت دهید تا کمی قهوه ای شود اما مراقب باشید نسوزد.
خمیر زنجبیل و خمیر سیر را اضافه کنید سپس 2 تا 3 دقیقه بپزید و کاملاً مخلوط کنید تا اطمینان حاصل شود که خمیرها به طور مساوی در میان کاری پخش می شوند.

گوجه فرنگی های خرد شده را اضافه کنید و 3 تا 4 دقیقه تفت دهید تا نرم شوند
مرغ را اضافه کنید و 5-6 دقیقه تفت دهید تا رنگ مرغ تغییر کند و هیچ اثری از صورتی در قسمت بیرونی مرغ نباشد.

نمک، پودر فلفل قرمز، فلفل سیاه، پودر زردچوبه و گارام ماسالا را اضافه کنید سپس ادویه ها را به مدت 3 تا 4 دقیقه بپزید و هم بزنید تا ادویه ها به تابه نچسبند.
ماست را اضافه کنید سپس فوراً هم بزنید تا ماست منسجم نشود و 8 تا 10 دقیقه بپزید.

فلفل های ریز خرد شده راکت، زنجبیل خرد شده، برگ های خشک شنبلیله و گشنیز را اضافه کنید سپس مخلوط کنید تا مخلوط شوند.
بلافاصله با نان خانگی سرو کنید سپس لذت ببرید! ادویه مرغی پاکستانی