خرید ادویه ماسالا تندوری مخصوص جوجه کباب

خرید ادویه ماسالا تندوری مخصوص جوجه کباب ، پخش کننده ماسالا تندوری تهران ، فروشنده عمده ادویه ماسالا تندوری  ، بهترین مارک ادویه ماسالا تندوری

خرید ادویه ماسالا تندوری مخصوص جوجه کباب خرید ادویه ماسالا تندوری مخصوص جوجه کباب ، پخش کننده ماسالا تندوری تهران ، فروشنده عمده ادویه ماسالا تندوری  ، بهترین مارک ادویه ماسالا تندوری

خرید ادویه ماسالا تندوری مخصوص جوجه کباب

غذاهای محبوب در رستوران های هندی در آمریکا شامل مرغ تنوری و میگو است که معمولاً با استفاده از مخلوط ادویه ترشی جات و چاشنی می شوند و سپس در اجاق سفالی (تنور) پخته می شوند. Tandoori Masala یک ترکیب ادویه هندی است که از انواع ادویه ها تشکیل شده است.

این شامل زیره سبز، گشنیز و زردچوبه است، اما می تواند از دستور العمل به دستور غذا کمی متفاوت باشد، گاهی اوقات به ترکیب ادویه هندی گارام ماسالا نیاز است. برای طعم دادن به بسیاری از غذاهای هندی استفاده می‌شود و طعمی معطر، معطر و کمی تند ارائه می‌کند.

می‌توانید این ادویه را زودتر از موعد درست کنید و در ظرف دربسته به مدت یک یا دو ماه نگهداری کنید، اما هر چه تازه‌تر باشد بهترین طعم را خواهید داشت. دستی داشتن ترکیب ادویه ها باعث می شود که ایجاد یک غذای خوشمزه به امری ساده برای مرینیت کردن و کباب کردن تبدیل شود.
عناصر

1 فنجان / 100 گرم زیره

1/3 فنجان / 35 گرم تخم گشنیز

2 1/2 قاشق غذاخوری / 20 گرم میخک کامل

5 عدد چوب دارچین، هر کدام 2 اینچ

2 1/2 قاشق غذاخوری / 20 گرم زنجبیل آسیاب شده

2 1/2 قاشق غذاخوری / 20 گرم پودر سیر

2 1/2 قاشق غذاخوری / 20 گرم پودر فلفل قرمز هندی

2 1/2 قاشق غذاخوری / 20 گرم زردچوبه

2 1/2 قاشق غذاخوری / 20 گرم ماس

2 1/2 قاشق غذاخوری / 20 گرم نمک

1 قاشق چایخوری رنگ خوراکی نارنجی

خرید ادویه ماسالا تندوری مخصوص جوجه کباب خرید ادویه ماسالا تندوری مخصوص جوجه کباب ، پخش کننده ماسالا تندوری تهران ، فروشنده عمده ادویه ماسالا تندوری  ، بهترین مارک ادویه ماسالا تندوری

خرید ادویه تندوری مخصوص جوجه کباب

مراحل ساخت آن

مواد را جمع کنید.
مواد مخلوط ادویه تنوری

زیره، دانه های گشنیز، میخک و چوب دارچین را در تابه ای روی حرارت ملایم تفت دهید تا عطر خود را آزاد کنند. ادویه ها را از روی حرارت بردارید و بگذارید خنک شوند.
زیره، دانه گشنیز، میخک و چوب دارچین را در تابه برشته کنید.

ادویه های برشته شده را به همراه زنجبیل، پودر سیر، پودر چیلی، زردچوبه، ماس، نمک و رنگ خوراکی (در صورت استفاده) در آسیاب ادویه یا آسیاب قهوه تمیز خرد کنید. فرآیند تشکیل یک پودر صاف را انجام دهید.
زیره برشته شده، گشنیز، میخک و دارچین را به همراه پودر زنجبیل، پودر سیر، پودر چیلی، زردچوبه، گرز، نمک و رنگ خوراکی در آسیاب ادویه آسیاب کنید.

مخلوط ادویه را به مدت 6 تا 8 هفته در یک ظرف دربسته نگهداری کنید.
مخلوط ادویه تنوری در لیوان

نکات

برشته کردن و آسیاب کردن ادویه جات کامل، طعم بسیار بهتری نسبت به استفاده از ادویه های بسته بندی شده از قبل آسیاب شده می دهد.
مهم است که از پودر فلفل هندی استفاده کنید نه از پودر فلفل هندی جنوب غربی. این دو ادویه دارای مشخصات طعم بسیار متفاوتی هستند. در حالی که پودر فلفل قرمز آمریکایی در واقع ترکیبی از ادویه جات ترشی جات است، پودر فلفل هندی فلفل قرمز آسیاب شده است، شبیه به کاین. اگر پودر فلفل هندی پیدا نکردید می توانید فلفل هندی را جایگزین کنید.

اطمینان حاصل کنید که آسیاب قهوه یا ادویه شما قبل از تهیه مخلوط بسیار تمیز است تا از هر گونه طعم و مزه آلوده کننده جلوگیری شود. بلافاصله بعد از آن آن را تمیز کنید تا از ماندگاری بوی آن جلوگیری شود.

خرید ادویه ماسالا تندوری مخصوص جوجه کباب خرید ادویه ماسالا تندوری مخصوص جوجه کباب ، پخش کننده ماسالا تندوری تهران ، فروشنده عمده ادویه ماسالا تندوری  ، بهترین مارک ادویه ماسالا تندوری

خرید ادویه تندوری NATCO مخصوص جوجه کباب

نحوه استفاده

مخلوط ادویه تندوری برای خواباندن غذاها قبل از پختن در تنور یا روی گریل استفاده می شود. مخلوط چاشنی معمولاً با ماست ترکیب می شود تا یک پوشش ضخیم ایجاد شود که می تواند برای طعم دادن به پنیر، مرغ جوجه گردان، میگو و حتی ماهی استفاده شود.
جایگزین رنگ خوراکی

اگر نمی خواهید از رنگ خوراکی استفاده کنید، آن را با 2 1/2 قاشق غذاخوری (20 گرم) فلفل قرمز کشمیری جایگزین کنید. آنها رنگ فوق‌العاده‌ای را بدون گرما به اندازه سایر انواع فلفل قرمز خشک ارائه می‌دهند. اگر از فلفل قرمز کشمیری استفاده می کنید، پودر فلفل قرمز را از دستور حذف کنید. قبل از استفاده از فلفل‌ها، آن‌ها را به آرامی در یک تابه داغ برشته کنید تا معطر شوند، سپس آن‌ها را در یک آسیاب قهوه یا ادویه خشک و تمیز خرد کنید. با بقیه مخلوط ادویه خود ترکیب کنید.

تفاوت بین Tandoori Masala و Garam Masala چیست؟

این ترکیبات ادویه نقش مهمی در آشپزی هندی دارند و دارای ترکیبات مشابهی هستند. اما تفاوت این دو در این است که تندوری ماسالا حاوی ادویه از پودر فلفل است در حالی که گارام ماسالا طعم ملایمی دارد. برخی از دستور العمل های تندوری ماسالا شامل گارام ماسالا است.

Tandoori Masala کمی از خاک پری BBQ هند است. موادی که مرغ کبابی را جادو می کند. یا گوشت بره دیوانه خوشمزه است.

می توانید ماسالا تندوری را بخرید. تقریباً در هر جایی. هر خواربارفروش هندی روی کره زمین آن را می فروشد.

فوق العاده راحت است. حتی در یک ظرف تمیز و زیبا می آید. اما یک عیب کشنده دارد. و من دیگر نمی توانم آن را تحمل کنم.
نمک زیادی در ماسالا تندوری تجاری وجود دارد

و این مرا کمی دیوانه می کند. تندوری ماسالای تجاری برای طعم دادن به گوشت درست قبل از اینکه روی کباب شود درست می شود. هیچ چیز دیگر.

پس شور است مانند مالش های خشک تجاری. یا ادویه کایون. نمک گاهی اوقات حتی اولین عنصر است.

کار می کند. برای چیزی که بیشتر نمک است بسیار گران است. اما کار می کند. تسویه حساب تک ترفندی یک ترفند خوب مرغ کبابی نمک دوست دارد.

اما زمانی که بخواهید از آن به عنوان یک ماده تشکیل دهنده استفاده کنید واقعاً دردناک است. به عنوان مثال در مرغ تیکا ماسالا.

شما باید بفهمید که چگونه بر تعادل نمک شما تأثیر می گذارد. این همان بخشی است که مرا دیوانه می کند.

و هر برندی متفاوت است. برخی از آنها نمک بیشتری نسبت به دیگران دارند. برخی از ترکیبی از نمک و MSG استفاده می کنند. دو ماده مجزا بنابراین در لیست مواد اولیه پایین تر می روند. موذی.

نوشتن دستور العمل ها را واقعا سخت می کند. یک مارک کار می کند اما یکی دیگر خیلی شور است. به همین دلیل این پست را انجام می دهم. از محدود بودن خسته شدم

من در حال حاضر روی مرغ تیکا ماسالا به سبک هتل کار می کنم. و تندوری ماسالا تجاری توانایی من برای رسیدن به نتایجی را که می‌خواهم به هم می‌زند. پس باید رفت.

Amchoor ماده مخفی است

من خیلی به این دستور غذا فکر کردم. طعم زیادی از مخلوط ادویه ها را چشید. کمی مرغ تندوری خورد. سختی نیست من عاشق مرغ تندوری هستم.

من به این نتیجه رسیدم که نوارهای خطا در tandoori masala بسیار بزرگ هستند. کمی بیشتر از این. کمی کمتر از آن. تفاوت زیادی ایجاد نمی کند

به جز یک ماده آمچور. پودر انبه خشک شده. تنگ تا تندوری ماسالا وجود دارد. آن مهم است. حتی انتقادی

آن تنگ باید از جایی بیاید. مخلوط های ارزان تر از اسید سیتریک استفاده می کنند. بهترها از amchoor استفاده می کنند. من با امچور میرم
قرمز معنی نداره

مرغ تندوری قرمز است. درست؟ همیشه قرمز است موضوع اینجاست واقعاً قرار است رنگ خود را از مقدار زیادی پودر فلفل قرمز، پاپریکا و زردچوبه بگیرد.

این نسخه فوق العاده است. هرچند شاید برای افراد ضعیف نباشد. بنابراین نسخه آب شده از رنگ خوراکی استفاده می کند.

رنگ خوراکی هیچ طعمی اضافه نمی کند. هیچ یک. با این حال خوب به نظر می رسد. این چیزی است که مردم انتظار دارند ببینند.

به آیسینگ قرمز فکر کنید. طعم تندوری میده؟ نه؟ همین چیزها طعم اضافه صفر به معنای واقعی کلمه. لوازم آرایشی خالص.

نمی دانم از کجا شروع شد. باید قرمز/نارنجی روشن باشد یا تندوری نباشد. چرا این حتی یک چیز است؟

هر چند اینجا احساس شرمندگی می کنم. ریاکاری تقریباً بیش از آن است که بتوانم تحمل کنم. تقریبا. من بد هستم من هنگام عکس گرفتن برای glebekitchen از رنگ خوراکی استفاده می کنم.

وحشتناک. میدانم. اما قرمز می فروشد. هیچ کس در غیر این صورت اهمیت نمی دهد. که جای تاسف دارد. اما همچنین واقعیت. من مقصر تبلیغ افسانه هستم.

من می روم متوقف شوم بس است. حقیقت در مرغ تندوری از این به بعد اینجاست. خوب بیشتر به هر حال. همانطور که گفتم. قرمز می فروشد
ادویه های کامل در تابه برشته می شوند
ادویه های آسیاب شده تازه تفاوت زیادی ایجاد می کنند

من مطمئن نیستم که بتوان اغراق کرد که ادویه های تازه آسیاب شده چقدر مهم هستند. تغییر دهنده ی بازی. حتی دمنده ذهن بزرگ.

اولین باری که این کار را کردم به وضوح به یاد دارم. خیلی وقت پیش بود حافظه ام خراب است یادم نیست امروز صبح چه خوردم.

اما اولین لقمه را به یاد دارم. کاری مرغ ساده. کاری مرغ فوق العاده.

من همیشه آن را انجام نمی دهم. کار است اگر از همه بخواهم ادویه های خود را برای هر غذا آسیاب کنند، برخی از بهترین دستور العمل ها را در اینترنت خواهم داشت.

من همچنین کمترین مخاطب را در اینترنت خواهم داشت. بنابراین سعی می کنم آن را کنترل کنم. این یک تعادل است. من آن را برای زمانی که واقعا مهم است ذخیره می کنم.

برای هر چیزی زمان و مکانی وجود دارد. آشپزخانه شما مکان است. این زمان است. ماسالا تندوری ارزش تلاش را دارد. آن را امتحان کنید. خواهی دید.
دسته های کوچک برای تندوری ماسالا بهترین هستند

این دستور غذای تندوری ماسالای زیادی درست نمی کند. و دلیلی برای آن وجود دارد. شگفتی که ادویه های آسیاب شده تازه به ارمغان می آورد، برای همیشه ماندگار نیست. محو می شود.

هر چند مقیاس می کند. اگر به مقدار زیادی از آن نیاز دارید، فقط از نوار لغزنده موجود در کارت دستور غذا استفاده کنید. در صورت تمایل می توانید یک کیلو از آن درست کنید.

من دوست دارم دسته هایم را کوچک نگه دارم. استفاده کن در حالی که هنوز شگفت انگیز است. و سپس مقداری دیگر بسازید.

تندوری ماسالا از ابتدا

درست کردن تندوری ماسالا سخت نیست. مرده آسان واقعا. اگر بتوانید ادویه ها را اندازه بگیرید، می توانید آن را درست کنید.

مقداری ادویه کامل را در تابه بریزید. آنها را برشته کنید تا خوشبو شوند. آسیاب کردن با مقداری ادویه آسیاب شده مخلوط کنید. خودشه. آب جوش پیچیده تر است.

شما نمک را کنترل می کنید. شما رنگ را کنترل می کنید. و از طعمی که فقط ادویه های آسیاب شده تازه می توانند به ارمغان بیاورند لذت می برید.

اگر واقعاً تمایلی به خوردن مرغ قرمز دارید، این کار را انجام دهید. کمی رنگ قرمز غذایی چیزی را تغییر نمی دهد. به هر حال از نظر طعم واقعا مهم نیست

خرید ادویه ماسالا تندوری مخصوص جوجه کباب خرید ادویه ماسالا تندوری مخصوص جوجه کباب ، پخش کننده ماسالا تندوری تهران ، فروشنده عمده ادویه ماسالا تندوری  ، بهترین مارک ادویه ماسالا تندوری

خرید ادویه تندری ماسالا رستور resto

ما ابتدا با چشمانمان غذا می خوریم. آشپزخانه شماست تماس شما. من در مورد طعم و مزه هستم رنگ به شما بستگی دارد.

خط پایین. اگر حداکثر طعم را می خواهید این برای شما مناسب است. چیزای خوشمزه قرمزه یا نه

کاسه تندوری ماسالا از بالا.
پین چاپ
4.94 از 15 رای
تندوری ماسالا
تندوری ماسالا به راحتی درست می شود و ادویه های آسیاب شده تازه آن را خاص می کند.
مخلوط ادویه دوره
آشپزی هندی
کلمه کلیدی تندوری ماسالا، مخلوط ادویه تنوری
زمان آماده سازی 5 دقیقه
زمان پخت 5 دقیقه
سرو 1
کالری 227 کیلو کالری

عناصر
ادویه جات کامل

3 قاشق غذاخوری تخم گشنیز
1 قاشق غذاخوری زیره
گرز 3 تیغه – حدود 1-2 گرم
1 قاشق چایخوری ذرت فلفل سیاه
1 اینچ دارچین نه کاسیا برای تغییر
3 میخک
هل سبز 3 عدد

ادویه های آسیاب شده

1 قاشق غذاخوری پاپریکا برای رنگ
2 قاشق چایخوری پودر فلفل چیلی کشمیری
1 قاشق چایخوری زردچوبه
پودر آمچور 4 قاشق چایخوری
1 قاشق چایخوری پودر سیر دانه بندی شده

مرسوم ایالات متحده – متریک
دستورالعمل ها
ادویه های خود را کامل برشته کنید

یک تابه کوچک را از قبل روی حرارت متوسط ​​رو به پایین گرم کنید. ادویه ها را برشته کنید، تابه را مدام تکان دهید تا معطر شود. این باید حدود 2 دقیقه طول بکشد.
اجازه دهید ادویه های کامل خنک شوند. به یک آسیاب ادویه جات انتقال دهید (من آسیاب قهوه تیغه قدیمی خود را برای این کار دوست دارم). آسیاب کنید تا پودر شود.
با پودر ادویه ها ترکیب کنید و خوب تکان دهید تا ترکیب شوند. در ظرف شیشه ای در جای خنک و تاریک نگهداری کنید.

از تندوری ماسالای خود استفاده کنید

شما می توانید آن را همانطور که در غذاهایی که برای تندوری ماسالا هستند استفاده کنید. ممکن است لازم باشد نمک را زیاد کنید. اگر دستور تهیه تندوری ماسالا از فروشگاه می‌خواهد، روی نمک موجود در مخلوط حساب می‌کنند.

برای تهیه یک ماریناد تندوری ساده، 3 قاشق غذاخوری ماسالا تنوری، 1 قاشق غذاخوری رب زنجبیل سیر، 2 قاشق غذاخوری نمک، 1 قاشق چایخوری کاسوری متی و 1/4 فنجان روغن نباتی را با هم ترکیب کنید. اگر کمی حرارت اضافی دوست دارید، کمی ترشی ناگا خوب است. کمی سس نعناع نیز اگر آن را داشته باشید، حس خوبی است. هم بزنید تا ترکیب شوند.

روی مرغ خود بریزید و مخلوط کنید. تا 4 ساعت مرینیت کنید. آب 1/2 لیمو را بگیرید و دوباره مخلوط کنید. باربیکیو ترجیحا بیش از زغال چوب. یا در فر پیتزا خود را به مخلوط کردن همه چیز.