خرید سیب زمينی نيمه سرخ شده منجمد تی تو

خرید سیب زمينی نيمه سرخ شده منجمد تی تو | بهترین مارک سیب زمينی نيمه سرخ شده | پخش کننده اصلی سیب زمينی نيمه سرخ شده | فروشنده عمده سیب زمينی نيمه سرخ شده

جهت سفارش سیب زمينی و اطلاع از قیمت با شماره تلفن 09127231586 تماس بگیرید.

پخش سیب زمینی نیمه آماده  , سیب زمینی نیمه اماده منجمد طرز تهیه سیب زمینی نیمه آماده کاله سیب زمینی نیمه آماده کاله سیروپ سی سیب دیجی کالا

خرید سیب زمينی نيمه سرخ شده منجمد تی تو خرید سیب زمينی نيمه سرخ شده منجمد تی تو | بهترین مارک سیب زمينی نيمه سرخ شده | پخش کننده اصلی سیب زمينی نيمه سرخ شده | فروشنده عمده سیب زمينی نيمه سرخ شده

خرید سیب زمينی نيمه سرخ شده منجمد تی تو

سيب زميني در مزرعه پس از برداشت، درون كيسه هاي مخصوص قرار گرفته و توسط كاميون ها به كارخانه منتقل مي شود. در كارخانه، سيب زميني پس از شستشوي اوليه پوست گيري شده، قسمتهاي تيره و چشمي ها و ناخالصي ها از آن  زني مي شود.

بعد از اينكه سيب زميني به شكل خلال درآمد، مجددا” شسته شده و به منظور غير فعال شدن آنزيمهاي موجود وارد آب داغ مي شود. در مرحله بعدي خلالها مقداري از رطوبت خود را از دست داده، سپس نيمه سرخ مي شوند، خلالهاي سيب زميني بعد از اينكه خنك شدند در مدت زمان كوتاهي منجمد شده و بسته بندي مي گردند.
دستور تهیه :

سیب زمینی سرخ شده در آب معمولی جوشانده شده بود و برداشتن آنها تقریبا غیرممکن بود. وقتی آنها را به روغن داغ اضافه کردم، بیشتر از هم جدا شدند. از طرف دیگر، آنهایی که در آب سرکه جوشانده شده بودند، حتی پس از ده دقیقه کامل جوشیدن، کاملاً دست نخورده باقی ماندند.

وقتی سرخ می‌شدند، پوسته‌های فوق‌العاده‌ای ترد با سطوح ریز، حباب‌دار و تاول‌دار داشتند که حتی وقتی کاملاً خنک بودند، ترد می‌ماندند. در مورد طعم، اگر مزه آن واقعاً سخت بود، می‌توانستم ته رنگ کم‌رنگ سرکه‌ای پیدا کنم، اگرچه اگر نمی‌دانستم آنجاست، نمی‌دانستم. حتی با دانستن اینکه آنجاست، اصلاً ناخوشایند نبود. از این گذشته، من عادت دارم سیب زمینی سرخ شده را در سس گوجه فرنگی یا سس مایونز قرار دهم که هر دو حاوی مقدار زیادی اسید هستند.

سیب زمینی نیمه اماده گابریل
لیوان سیب زمینی سرخ کرده

این عکس یکی از سیب زمینی های سرخ شده است که ده دقیقه بعد از روغن بیرون آمدن آن را خم کردم. ببینید چقدر ترد می ماند؟

– ماهيتابه : خلالها را به صورت منجمد داخل ظرف محتوي روغن داغ ريخته و صبر كنيد تا خلالها طلايي رنگ شود. از هم زدن زياد پرهيز كنيد.

– فر: در دماي 220 درجه سانتيگراد به مدت 5 دقيقه سرخ شود.
– سرخ كن : در دماي 190 درجه سانتيگراد به مدت 5 دقيقه سرخ شود.

توجه : براي حفظ خواص محصول، در حالت منجمد نگهداري و پخت شود.

سيب زميني مكعبي منجمد تي كو را داخل آب در حال جوش ريخته و پنج دقيقه منتظر بمانيد و سپس آنرا آبكشي نماييد.
تخم مرغ را نيز آب پز كرده به صورت مكعبي خرد كنيد.
خيار شور و پنير گودا را نيز به همين حالت خرد كرده و پيازچه ها را پس از پاك كردن و شستن، خشك كنيد.

پخش سیب زمینی باتو
کارخانه سیب زمینی گابریل

قسمتهاي كلفت ساقه را كنار گذاشته، قسمتهاي سفيد و مقداري از قسمتهاي باريك و سبز آن را ريز خرد كنيد.

براي تهيه سالاد، ابتدا سس سالاد را آماده كنيد، سس مايونز، نمك و فلفل را با چنگال كمي به هم زده، بعد روغن زيتون و سركه را اضافه كنيد.
براي آماده كردن سالاد، مواد را بر اساس نياز آنها به سس و به ترتيب با هم مخلوط كرده، ( در اين سالاد ابتدا سيب زميني مكعبي را اضافه كرده و بهم زنيد تا كاملا” با سس آغشته شود، اگر سيب زميني داغ باشد بهتر است.

سیب زمینی نیمه آماده فله
خلال سیب زمینی

بعد تخم مرغ، پنير گودا، نخود سبز منجمد تي كو كه با آب به مدت 5 دقيقه پخته وآبكشي شده، پيازچه و خيار شور را اضافه كنيد.
براي تزئين از تكه هاي هويج مكعبي منجمد تي كو كه در آب به مدت 5 دقيقه پخته وآبكشي شده و گوجه فرنگي و خيار و كاهوي خرد شده استفاده مي كنيم.

خرید سیب زمينی نيمه سرخ شده منجمد تی تو خرید سیب زمينی نيمه سرخ شده منجمد تی تو | بهترین مارک سیب زمينی نيمه سرخ شده | پخش کننده اصلی سیب زمينی نيمه سرخ شده | فروشنده عمده سیب زمينی نيمه سرخ شده

خرید سیب زمینی مکعبی نیمه آماده

محصول سيب زميني، پس از برداشت در كيسه ها قرار گرفته و توسط كاميون از مزرعه به كارخانه منتقل مي شود. در كارخانه سيب زميني ابتدا شسته شده، سپس پوست گيري مي شود. در مرحله بعدي قسمتهاي تيره، چشمي ها و ناخالصي هاي آن جدا گشته، وارد مرحله برش زني مي شود. تكه هاي خرد شده سيب زميني شسته شده و وارد آب داغ مي شوند تا نيمه پخته شود. پس از جدا كردن مواد خارجي و انجماد سريع، محصول بسته بندي مي گردد.

انجماد سیب زمینی سرخ شده برای فضای داخلی کرکی

حالا که پوسته را کامل کرده بودم، آخرین مسئله ای که باید به آن رسیدگی شود، بحث داخلی بود. آخرین سوال باقی ماند: چگونه می توان طعم داخلی را به حداکثر رساند. برای اینکه حالت پفکی داشته باشد و صمغی نباشد، مقدار زیادی از رطوبت داخلی باید در فرآیند پخت خارج شود، بنابراین هدف من باید این باشد که این تبخیر تا حد امکان آسان شود.

فکر می‌کنم تا اینجا، با پختن آن تا نقطه جوش، تقریباً کار درستی انجام می‌دهم – هر چه سیب‌زمینی پخته‌تر باشد، ساختار سلولی بیشتر می‌شکند و آب راحت‌تر می‌شود خارج کرد.

برای تایید این موضوع، من سه دسته سیب زمینی پختم، هر کدام را در یک قابلمه آب سرد و سرکه شروع کردم و قبل از آبکش کردن و دوبار سرخ کردن آنها را به دمای نهایی مختلف (170 درجه فارنهایت، 185 درجه فارنهایت و 212 درجه فارنهایت) رساندم. آنها جای تعجب نیست که سیب زمینی آب پز بهترین ساختار داخلی را داشت. خوشبختانه، آنها ساده ترین ساختن نیز بودند.

اما آیا کار دیگری وجود داشت که بتوانم انجام دهم؟ به آن سیب زمینی های سرخ شده مک دونالد فکر کردم و به مرحله ای حیاتی که از آزمایش آن غفلت کرده بودم، پی بردم: انجماد. هر دسته از سیب زمینی سرخ کرده مک دونالد قبل از ارسال به فروشگاه ها منجمد می شود. من همیشه فکر می‌کردم که این گام به دلایل صرفاً اقتصادی است، اما شاید چیزهای بیشتری در آن وجود داشته باشد؟

سعی کردم نیم دسته سیب زمینی سرخ شده را قبل از سرخ کردن آنها را فریز کنم و آنها را کنار هم و با نصف دیگر مزه کردم.

دستور تهیه :

به مقدار لازم سيب زميني مكعبي را بصورت منجمد در ظرف محتوي آب و نمك در حال جوش ريخته، 5 دقيقه منتظر بمانيد و سپس آبكشي و مصرف نماييد. خرید و سفارش سیب زمینی منجمد نیمه آماده

بهبود غیر قابل انکار بود. سیب زمینی های سرخ شده یخ زده دارای فضای داخلی کاملاً نرم تری بودند، در حالی که سیب زمینی های منجمد نشده هنوز هم کمی صمغی بودند. کاملا منطقی است. یخ زدن سیب زمینی ها باعث می شود رطوبت آنها به یخ تبدیل شود و کریستال های تیز و دندانه دار تشکیل شود.

لیست قیمت همکاری سیب زمینی نیمه سرخ شده گابریل

این کریستال ها به ساختار سلولی سیب زمینی آسیب می رسانند و پس از گرم شدن و تبدیل شدن به بخار، آزاد شدن آنها را آسان تر می کند. بهترین قسمت؟ از آنجا که انجماد در واقع آنها را بهبود می بخشد، من می توانم مراحل اولیه بلانچ و سرخ کردن را در دسته های بزرگ انجام دهم، آنها را فریز کنم و یک منبع ثابت از سیب زمینی آماده سرخ کردنی درست در فریزر خود مانند خود رونالد داشته باشم!

می‌دانم شاخ زدن به شکل بدی است، اما از اینکه این سیب‌زمینی‌های سرخ کرده از آشپزخانه خودم بیرون آمده‌اند، شگفت‌زده هستم. من طی چند روز گذشته دائماً سیب زمینی سرخ کرده با رنگ های مختلف خوب یا بد می خوردم و کاملاً از آنها بدم می آید، با این حال هنوز هم آنها را می خورم حتی وقتی اینجا نشسته ام و تایپ می کنم.

واقعا امیدوارم همسرم از کیبوردهای چرب بدش نیاید. شما هرگز نمی دانید چه چیزی او را ناراحت می کند.

به عنوان مثال – وقتی من در انجمن های کاملاً عمومی چنین چیزهایی را درباره او می گویم عصبانی می شود. برو شکل