خرید سیب زمینی منجمد ب آ قیمت عمده

خرید سیب زمینی منجمد ب آ قیمت عمده ، بهترین مارک سیب زمینی منجمد ، ارزانترین مارک سیب زمینی منجمد ، پخش کننده اصلی سیب زمینی منجمد تهران ، فروشنده عمده سیب زمینی منجمد تهران

سیب زمینی منجمد عمده و پخش سیب زمینی نیمه آماده

خرید سیب زمینی منجمد ب آ قیمت عمده خرید سیب زمینی منجمد ب آ قیمت عمده ، بهترین مارک سیب زمینی منجمد ، ارزانترین مارک سیب زمینی منجمد ، پخش کننده اصلی سیب زمینی منجمد تهران ، فروشنده عمده سیب زمینی منجمد تهران

قیمت سیب زمینی نیمه آماده فله

آنها به اندازه سیب زمینی سرخ کرده در فروشگاه عالی بودند. این به سوال اول روغن پاسخ می دهد: هیچ جادوی در روغن وجود ندارد. باید کاری با آن سیب زمینی ها در طول پیش پردازش انجام شود که آنها را منحصر به فرد کند.

تولید کنندگان سیب زمینی نیمه آماده

برای مرحله بعدی، شروع به انجام تحقیقات کردم و با یافتن مقاله‌ای که اساساً کل فرآیند آنچه را که در کارخانه فرآوری سیب‌زمینی مک‌دونالد می‌گذرد، طبق گفته‌های LeAron Plackett، یک کارمند سیزده ساله، بررسی کردم.

طرز تهیه سیب زمینی نیمه اماده

“سپس سیب زمینی سرخ شده از اتاق A.D.R به “بلانچر” ریخته می شود. بلنچر یک ظرف بزرگ است که با آب صد و هفتاد درجه پر شده است. سفر از طریق بلنچر حدود پانزده دقیقه طول می کشد… بعد از اینکه سیب زمینی سرخ شده از بلنچر خارج شد، خشک می شود و سپس به سمت سرخ کن می رود که پر می شود.

سیب زمینی منجمد نیمه آماده

روغن را تا سیصد و شصت و پنج درجه گرم می کنند و سیب زمینی سرخ شده پنجاه ثانیه غوطه ور می شود قبل از اینکه به «شکر روغن زدایی» منتقل شود، جایی که روغن اضافی «تکان داده می شود».

سیب زمینی نیمه آماده دیجی کالا

بنابراین مک دونالد واقعاً از روش سرخ کردنی استفاده می کند، اما با روش سنتی فاصله زیادی دارد. به جای سرخ کردن آهسته در دمای پایین برای دور اول، سیب زمینی سرخ شده تنها برای 50 ثانیه در روغن بسیار داغ غوطه ور می شود (سپس سرخ کردن دوم در محل واقعی انجام می شود). علاوه بر این، سیب زمینی ها یک مرحله قبل از سرخ شدن در آب داغ می شوند. هدف از این کار چه می تواند باشد؟

سیب زمینی نیم پز

برای پاسخ به این سوال، مهم است که بفهمیم وقتی یک سرخ کرده درست می‌شود چه اتفاقی می‌افتد.
شیمی تردترین سیب زمینی سرخ کرده

سیب زمینی مانند همه گیاهان و جانوران از سلول تشکیل شده است. این سلول ها توسط پکتین، شکلی از قند که به عنوان نوعی چسب عمل می کند، در کنار هم نگه داشته می شوند. این سلول‌ها همچنین حاوی دانه‌های نشاسته هستند

طرز تهیه خلال سیب زمینی نیمه آماده

کیسه‌های کوچکی که شبیه بادکنک‌های آب هستند و همچنین قندهای ساده. هنگامی که این دانه های نشاسته در معرض آب و گرما قرار می گیرند، شروع به متورم شدن می کنند، در نهایت می ترکند و بارانی از مولکول های نشاسته متورم را آزاد می کنند.

نمایندگی سیب زمینی باتو

حال مشکل این است که برای به دست آوردن پوسته ایده آل، هر سه این عناصر باید در تعادل مناسب و وضعیت مناسب باشند. قندهای ساده بسیار زیاد است و سیب زمینی شما خیلی قبل از ترد شدن قهوه ای می شود. اگر پکتین قبل از اینکه گرانول های نشاسته فرصت ترکیدن و رها شدن درون چسبنده خود را داشته باشند، بیش از حد شکسته شده باشد، سیب زمینی شما یا پوسته ای تشکیل نمی دهد، قبل از اینکه فرصت پیدا کند از هم می پاشد، یا در بدترین حالت پخته می شود. کاملا توخالی، مانند این:

کارخانه سیب زمینی نیمه آماده مشهد

از قبل پختن سیب زمینی سرخ کرده در حمام آب به روش مک دونالد دو هدف را محقق می کند. ابتدا قندهای ساده اضافی را از بین می برد و به سیب زمینی سرخ کرده کمک می کند تا به جای قهوه ای تیره، رنگ طلایی روشنی پیدا کند. در مرحله دوم، آنزیمی به نام پکتین متیل استراز (PME) را فعال می کند.

طبق مقاله‌ای در مجله کشاورزی و شیمی مواد غذایی، PME کلسیم و منیزیم را وادار می‌کند تا به‌عنوان نوعی محافظ برای پکتین عمل کند. آنها چسبندگی پکتین را بر روی دیواره سلول سیب زمینی تقویت می کنند، که به سیب زمینی کمک می کند هنگام پخت در دمای بالاتر، سفت تر و دست نخورده تر بماند.

به همین دلیل است که سطح ماهی‌های مک‌دونالد به‌نظر می‌رسد: دیوارهای تقویت‌شده به جای تاول زدن به حباب‌های بزرگ مانند سرخ‌کرده‌های سرخ‌شده سنتی، حباب‌های بسیار ریز را تشکیل می‌دهند که به آن‌ها ترد بیشتری می‌دهد.

در حال حاضر، مانند بسیاری از آنزیم ها، PME تنها در یک محدوده دمایی خاص فعال است، و با افزایش دما سریعتر و سریعتر عمل می کند تا زمانی که مانند یک سوئیچ، پس از رسیدن به یک سطح مشخص، به طور کامل خاموش می شود. 170 درجه فارنهایت (77 درجه سانتیگراد) درست زیر آن نقطه قطع است.

هدف من خیلی واضح‌تر شد: برای اینکه سیب‌زمینی‌های سرخ شده فوق‌العاده ترد شوند، باید راهی پیدا کنم که پکتین آن‌ها را تقویت کنم قبل از اینکه اجازه بدهم دانه‌های نشاسته‌شان ترکیده شود.

واضح ترین راه برای انجام این کار این است که دقیقاً مک دونالد را کپی کنید: سیب زمینی ها را در یک حمام آب با دمای 170 درجه فارنهایت به مدت 15 دقیقه بپزید. من آن را با استفاده از Sous-Vide Supreme خود امتحان کردم، سپس در دمای 360 درجه فارنهایت به مدت 50 ثانیه و دومی در دمای 375 درجه فارنهایت به مدت 3 و نیم دقیقه سرخ کردم. مثل یک طلسم کار کرد.

طعم سیب‌زمینی‌های سرخ‌شده تقریباً مشابه آن‌هایی بود که از مک‌دونالد می‌آیند. البته الان دو سوال جدید به ذهنم خطور کرد: برای آن بیچاره هایی که حمام آب با دمای کنترل شده ندارند چطور؟ و مهمتر از آن، حالا که سیب زمینی سرخ کرده را کم کردم، آیا می توانم آنها را حتی بهتر درست کنم؟

سیب زمینی کاله

منظورم این است که طعم آنها در حال حاضر فوق العاده است، اما همه ما می دانیم که سیب زمینی های سرخ شده مک دونالد خیلی سریع خیس می شوند. اگر واقعاً این سیب‌زمینی‌های سرخ کرده بی‌نقص بود، باید به آن مشکل رسیدگی می‌کردم.

قیمت خلال سیب زمینی بزرگ

برای حل اولین مشکل، اولین کار من این بود که سیب زمینی ها را در آب سرد شروع کنم و به آرامی آن را به جوش بیاورم. امید من این بود که با انجام این کار، زمان کافی را در زیر نقطه برش 170 درجه فارنهایت صرف کنند تا ساختار خود را به اندازه کافی بهبود بخشند. بدون تاس.

طرز تهیه سیب زمینی نیمه آماده منجمد

سیب‌زمینی‌ها مطمئناً بهتر از سیب‌زمینی‌هایی بودند که مستقیماً در سرخ‌کن فرو می‌رفتند، اما به اصل نزدیک نمی‌شدند. سپس سعی کردم مقدار اندازه گیری شده آب جوش را به یک قابلمه حاوی سیب زمینی های خرد شده اضافه کنم. من دقیقاً محاسبه کردم که چقدر آب لازم است تا به دمای 170 درجه فارنهایت برسد. کمی بهتر کار کرد، اما دمای آب خیلی سریع پایین آمد که نمی توانست موثر باشد. آیا قرار بود برای این یکی خنک‌کننده آبجو را بشکنم؟ باید راه دیگری وجود داشت.

برش سیب زمینی به اشکال مختلف

سیب زمینی خلال

آن موقع بود که فکر کردم – شاید راه دیگری برای تقویت پکتین بدون تکیه بر برخی آنزیم‌های ناپایدار وجود داشته باشد (به هر حال من هرگز آنزیم‌ها را دوست نداشتم) و این برایم جالب بود: پای سیب.

این چه ربطی به سیب زمینی سرخ کرده داره؟ خوب همه کسانی که تا به حال پای سیب پخته اند می دانند که سیب های مختلف به طور متفاوتی پخته می شوند. برخی شکل خود را حفظ می کنند، در حالی که برخی دیگر به ماس تبدیل می شوند. تفاوت تا حد زیادی به اسیدیته آنها مربوط می شود.

سیب زمینی آماده
سیب زمینی خلال
سیب زمینی خلالی

بنابراین سیب های فوق العاده تارت مانند گرنی اسمیت کاملاً دست نخورده باقی می مانند، در حالی که سیب های شیرین تر مانند ماکون تقریباً به طور کامل حل می شوند. درست مانند سیب زمینی، سلول های سیب توسط پکتین کنار هم نگه داشته می شوند. اخلاقیات داستان: اسید تجزیه پکتین را کند می کند.

چه می‌شود اگر به‌جای اینکه سعی کنم دما را درگیر کنم، فقط به استفاده از اسید برای کمک به سیب‌زمینی‌ها برای حفظ ساختارشان تکیه کنم؟

من سعی کردم دو قابلمه سیب زمینی خرد شده را کنار هم بجوشانم، اولی با آب ساده و دومی با آب آغشته به سرکه به نسبت یک قاشق غذاخوری در لیتر. این چیزی است که من دیدم: