خرید سیب زمینی نیمه آماده منجمد تاپ قیمت عمده

خرید سیب زمینی نیمه آماده منجمد تاپ قیمت عمده ، فرنچ فرایز عمده ، نارین سیب پارس ، خرید سیب زمینی سرخ شده یخ زده ، سیب زمینی اماده منجمد ، بهترین مارک سیب زمینی نیمه اماده

شرکت نارین سیب تولید کننده خلال سیب زمینی نیمه آماده منجمد باظرفیت ۵ تن در ساعت سیب زمینی نیمه آماده عمده ، خرید سیب زمینی منجمد خلالی نیمه سرخ شده 10×10 mm بسته پلی اتیلنی 900 g نام تجارتی پینوکا

ویژگیهای یک محصول استاندارد، علاوه بر سایز خلالها،جذب روغن مناسب ، رنگ زرد طبیعی سیب زمینی قبل و بعد از سرخ شدن ، لک نداشتن محصول یا در حد متعارف بودن ، طعم لذیذو طبیعی سیب زمینی سرخ شده میباشد ، که همه این موارد را میتوانید در محصولات کارخانجات نارین سیب پارس جستجو نمایید .

خرید سیب زمینی نیمه آماده منجمد تاپ قیمت عمده خرید سیب زمینی نیمه آماده منجمد تاپ قیمت عمده ، فرنچ فرایز عمده ، نارین سیب پارس ، خرید سیب زمینی سرخ شده یخ زده ، سیب زمینی اماده منجمد ، بهترین مارک سیب زمینی نیمه اماده

خرید فرنچ فرایز ۹۰۰ گرمی تاپ

سیب زمینی هایی که در رستوران ها و فست فود ها سرو می شود، به راحتی می توانید با رعایت نکاتی که ذکر می شود در خانه تهیه کرده و سیب زمینی پفکی و خوشمزه داشته باشید.
سیب زمینی سرخ کرده

ابتدا قابلمه ای آب را می گذاریم تا جوش بیاید. سیب زمینی را یک اندازه و مساوی ورقه ورقه کرده و سپس خلال میکنیم بعد از به جوش آمدن آب سیب زمینی هارا داخل قابلمه آب جوش می ریزیم و به مدت پنج دقیقه آب پز می کنیم(نباید خیلی پخته شوند در حدی باید باشد که کمی نرم شود نه اینکه که به آسانی شکسته شود).

چرا سیب زمینی را برای سیب زمینی سرخ کرده خیس کنیم؟

سیب زمینی سرخ کرده پویاترین غذای جانبی است که تا به حال وجود دارد و مکمل همه چیز است، از گوشت گاو برگر گرفته تا خورش. همیشه در میان طرفداران فست فود بحث و جدل در مورد اینکه کدام برند فست فود بهترین سیب زمینی سرخ کرده را دارد، وجود داشته است. در طول سال‌ها، طرفداران مک‌دونالد همواره بر این باور بوده‌اند که سیب‌زمینی‌های سرخ‌شده مک‌دونالد با ظاهری شفاف و داخلی لطیف‌اش بهترین طعم را دارد.

راز سیب زمینی سرخ کرده مک دونالد

مک دونالد ادعا کرده است که سیب زمینی سرخ شده با مواد ممتازی مانند Russet Burbank و سیب زمینی Shepody درست می شود. تحقیقات CNET روی سیب‌زمینی‌های مک‌دونالد نشان داد که در واقع تمام سیب‌زمینی‌های مک‌دونالد از سیب‌زمینی واقعی تهیه می‌شوند و علاوه بر این، این شرکت هیچ‌گونه سیب‌زمینی GMO (ارگانیسم اصلاح‌شده ژنتیکی) خریداری نمی‌کند.

بر اساس این گزارش، شکل سیب زمینی های مک دونالد فقط از برش سیب زمینی در دستگاه مخصوص می آید. هنگامی که سیب زمینی سرخ شده بریده شد، دکستروز و اسید پیروفسفات سدیم اضافه می شود تا رنگ براق و بافتی ترد ایجاد کند.

سپس سیب زمینی سرخ شده تا حدی در سرخ کن کارخانه با روغن های گیاهی پخته می شود و سپس منجمد می شود و به رستوران های مختلف مک دونالد بسته بندی می شود.

شکل سیب زمینی سرخ شده مک دونالد فقط از برش سیب زمینی در دستگاه مخصوص می آید من میخواستم برای رستوران سفارش سیب زمینی بدم شما سیب زمینی سوخاری هم دارید

متأسفانه برای طرفدارانی که می خواهند دستور العمل های مک دونالد را تکرار کنند، زنجیره فست فود تمام دستور العمل های منوی خود را مخفی نگه می دارد و از این رو، هیچ راهی برای جمع آوری کامل روش پخت کامل برای تهیه سیب زمینی سرخ کرده وجود ندارد. اینجاست که دستور العمل های کپی شده به شما این فرصت را می دهند که کلاه آشپزی مک دونالدز را درست در خانه خود بپوشید.

این دستور غذای سیب زمینی سرخ شده مک دونالد توسط The Food XP به شما نشان می دهد که بهترین راه برای درست کردن سیب زمینی به گونه ای که طعمی شبیه به مک دونالد داشته باشد. ماده مخفی این دستور، آب نمک است.

فقط استفاده از آب نمک می تواند تفاوت زیادی در سیب زمینی سرخ کرده ایجاد کند و بافت و طعمی ترد را در سیب زمینی ایجاد کند، درست مانند سیب زمینی سرخ کرده مک دونالد. زمان پخت فقط شامل سرخ کردن است و فقط 15 دقیقه با زمان استراحت حدود 40 دقیقه تا 2 ساعت طول می کشد.

همچنین بخوانید: ساندویچ مرغ مک دونالد: در اینجا نحوه درست کردن آن در خانه آورده شده است

سیب زمینی سرخ شده

6 عدد سیب زمینی روست بزرگ
½ فنجان شورتنینگ سبزیجات که نوعی چربی است که در تهیه شیرینی ترد استفاده می شود
1 لیتر روغن نباتی
نمک

برای آب نمک

7 لیوان آب سرد
3 قاشق غذاخوری نمک
½ فنجان شربت ذرت
1 قاشق چایخوری سرکه سفید
1 قاشق چایخوری شکر

خیساندن سیب زمینی در آب سرد به خلاص شدن از شر نشاسته کمک می کند. نشاسته چیزها را شکننده و نرم می کند و ما می خواهیم سیب زمینی سرخ شده محکم و ترد باشد.

آنها را برای حداقل یک ساعت یا به مدت یک شب خیس کنید. هر چه بیشتر بتوانید آنها را خیس کنید، بهتر است. در زمانی که خیس می شوند آن ها را در یخچال نگهداری کنید.
چرا دابل فری؟

دو بار سرخ کردن سیب زمینی بهترین راه برای به دست آوردن تردترین نتیجه است. نمایندگی سیب‌زمینی سرخ‌شده

چرا می پرسی؟ پس از یک بار سرخ کردن آنها، رطوبت به بالای سیب زمینی سرخ کرده برگشته و باعث خیس شدن آنها می شود. سرخ کردن آنها برای بار دوم این رطوبت را از بین می برد.
بهترین دمای روغن برای سرخ کردن

سیب زمینی ها را در دمای 300 درجه فارنهایت به مدت 5 تا 6 دقیقه سرخ کنید، این کار باعث می شود وسط سیب زمینی بپزد. خرید انواع سیب زمینی نیمه آماده ایرانی
آنها را برای بار دوم در دمای 400 درجه فارنهایت سرخ کنید تا بیرون ترد و طلایی شود.

روش پخت

اگر ترجیح می دهید این سیب زمینی سرخ شده را بپزید:

سیب زمینی سرخ شده را حداقل 1 ساعت یا یک شب در آب سرد خیس کنید و کاملا خشک کنید.
با 1/2 فنجان روغن نباتی مخلوط کنید و نمک و فلفل بپاشید.

سیب زمینی های سرخ شده را به مدت 15 تا 20 دقیقه روی یک ورقه پخت با دمای 400 درجه فارنهایت در یک سوم پایینی فر قرار دهید.
آن را بردارید، بریزید، در یک لایه قرار دهید و 10 دقیقه دیگر بپزید یا تا زمانی که قهوه ای و ترد شود.

یا می توانید قاچ های سیب زمینی پخته ترد من را امتحان کنید!
روش پیش رو بسازید
اگر آنها را سرخ می کنید:

سیب زمینی سرخ شده را طبق دستور خیس کنید، کاملا خشک کنید. آنها را به صورت دسته ای در دمای 360 درجه به مدت 5 دقیقه سرخ کنید. روی دستمال کاغذی قرار دهید. بگذارید سرد شوند و خشک شوند.
آنها را به بشقاب/سینی منتقل کنید و آنها را به مدت 40 دقیقه منجمد کنید.

درست مانند پختن سیب زمینی نیمه آماده منجمد در فر، می توانید سیب زمینی نیمه آماده منجمد را در سرخ کن هم بپزید. و درست مثل چیپس های سرخ کن هوا که از ابتدا درست می شوند چقدر خوشمزه هستند، سیب زمینی نیمه آماده منجمد هم همینطور هستند!

سیب زمینی نیمه آماده منجمد برای یک وعده عصرانه سریع در فریزر آماده هستند و تهیه آنها در سرخ کن هوا به تسریع فرآیند کمک می کند.

آیا می خواهید در سرخ کن هوا از ابتدا چیپس درست کنید؟ دستور پخت چیپس سرخ کن بادی من را ببینید.
سیب زمینی نیمه آماده منجمد در سرخ کن هوا پخته شده و در سبد سرو سیمی در کنار نینجا فودی قرار داده شده است.

مطالب مرتبط: بهترین سرخ کن های هوا در بریتانیا
تراشه های منجمد هوا سرخ کن
سیب زمینی نیمه آماده منجمد در کاسه ای کنار سرخ کن بادی

از هر نوع چیپس فر یخ زده ای که استفاده می کنید – سیب زمینی سرخ کرده، برش استیک، برش درشت یا چروکیده – همه آنها از یک فرآیند آماده سازی پیروی می کنند که کاملاً ساده است.

سیب زمینی نیمه آماده منجمد را به سبد سرخ کن بادی اضافه کنید و روی 200 درجه سانتیگراد (400 فارنهایت) قرار دهید و به مدت 8 تا 20 دقیقه (بسته به اندازه چیپس) بپزید و تا نیمه تکان دهید تا از چسبیدن آنها به سبد جلوگیری شود.
چیپس منجمد در سبد سرخ کن بادی نینجا

خیلی ساده!
سیب زمینی نیمه آماده منجمد چقدر در سرخ کن بادی طول می کشند؟

مدت زمانی که طول می کشد تا سیب زمینی نیمه آماده منجمد در سرخ کن بادی پخته شوند، هم به نوع سرخ کن بادی شما و هم به برش چیپس بستگی دارد.

آنها را به کیسه فریزر منتقل کنید و تا 3 ماه در فریزر قرار دهید.
پس از آماده شدن برای سرو، آنها را از فریزر خارج کرده و به صورت دسته ای در دمای 400 درجه سرخ کنید تا طلایی شوند، حدود 5 دقیقه.
آن را به دستمال کاغذی منتقل کنید و بلافاصله با نمک مزه دار کنید.

اگر در حال پختن آنها هستید:

سیب زمینی سرخ شده را حداقل 1 ساعت یا یک شب در آب سرد خیس کنید و کاملا خشک کنید. خرید انواع سیب زمینی نیمه آماده ایرانی
پار آنها را به مدت 5 دقیقه در آب جوش بپزید. آنها را بردارید و خشک کنید.

آنها را به بشقاب/سینی منتقل کنید و آنها را به مدت 40 دقیقه منجمد کنید.
آنها را به کیسه فریزر منتقل کنید و تا 3 ماه در فریزر قرار دهید.

وقتی آماده سرو شد، آنها را از فریزر خارج کرده و با 1/2 فنجان روغن نباتی بریزید. نمک و فلفل بپاشید.
سیب زمینی های سرخ شده را به مدت 15 تا 20 دقیقه روی یک ورقه پخت با دمای 400 درجه فارنهایت در یک سوم پایینی فر قرار دهید.

آن را بردارید، بریزید، در یک لایه قرار دهید و 10 دقیقه دیگر بپزید یا تا زمانی که قهوه ای و ترد شود.
آن را به دستمال کاغذی منتقل کنید و بلافاصله با نمک مزه دار کنید.

من خودم داخل فر میذارم برا سرخ کردن به مدت ۲۵ دقیقه با مقدار کمی روغن آغشته کرده کف سینی فر که چرب کردم میچینم . پخش سیب زمینی نیمه آماده

خرید سیب زمینی نیمه آماده منجمد تاپ قیمت عمده خرید سیب زمینی نیمه آماده منجمد تاپ قیمت عمده ، فرنچ فرایز عمده ، نارین سیب پارس ، خرید سیب زمینی سرخ شده یخ زده ، سیب زمینی اماده منجمد ، بهترین مارک سیب زمینی نیمه اماده

خرید سیب زمینی نیمه سرخ شده یخ زده پینوکا

تولید شده در کارخانجات نارین سیب پارس، سیب زمینی سرخ شده یخ زده سیب زمینی نیمه آماده فله

نحوه نگهداری و گرم کردن باقیمانده غذا

یخچال:

اجازه دهید باقیمانده سیب زمینی کاملا خنک شود و آنها را در کیسه فریزر در یخچال نگهداری کنید و تا حد امکان هوا را از کیسه خارج کنید. سیب زمینی خلال اماده ۲کیلیویی چند است
برای گرم کردن مجدد، حدود 10 دقیقه در دمای 350 درجه فارنهایت بپزید. خیلی خوب دوباره گرم می شوند.

انجماد:

آنها را روی ورقه یا بشقاب فر فریز کنید تا جامد شوند، ۱ ساعت یا بیشتر.
آنها را در کیسه Ziploc فریزر در فریزر نگهداری کنید تا آماده مصرف شوند! نمایندگی سیب‌زمینی سرخ‌شده
در فر از قبل گرم شده با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید تا گرم و ترد شود، حدود 15 دقیقه یا بیشتر.

نکته حرفه ای: دستور غذای 10 دقیقه ای قهوه ای من را درست کنید و پوتین خانگی را با باقی مانده سیب زمینی سرخ کنید!

راز درست کردن بهترین سیب زمینی سرخ کرده خانگی از سیب زمینی سرخ شده را در خانه بیاموزید! اینها را به راحتی می‌توانید زودتر از موعد درست کنید و برای یک میان وعده یا غذای جانبی سریع در فر سرخ کنید یا بپزید!
عناصر
مرسوم ایالات متحده – متریک

10 عدد سیب زمینی بزرگ، پوست کنده و آبکشی شده
2 لیتر روغن گیاهی، می توانید روغن زیر کانولا
نمک

دستورالعمل ها

سیب زمینی ها را به ضخامت نیم اینچ برش دهید. استفاده از کاتر سرخ کن این کار را بسیار آسان می کند. بهترین سیب زمینی نیمه اماده در بازار ایران

برش های سیب زمینی را حداقل یک ساعت و تا یک شب در آب سرد خیس کنید. هر چه طولانی تر باشد، بهتر است این فرآیند نشاسته را از بین ببرد که باعث می شود سیب زمینی سرخ شده ترد بیشتری ایجاد شود.
سیب زمینی سرخ شده را دو بار با آب سرد بشویید.

سیب زمینی های سرخ شده را روی حوله کاغذی یا یک دستمال تمیز بگذارید و تا حد امکان خشک کنید.

روغن را در یک سرخ کن عمیق یا فر هلندی با دمای 300 درجه فارنهایت گرم کنید. باید در حدود شش دسته سرخ کنید، با یک لیتر روغن شروع کنید و در صورت نیاز مقدار بیشتری اضافه کنید. سرخ کردن زیاد به یکباره باعث می‌شود کمتر ترد شوند.

سیب زمینی ها را با قاشق سوراخ دار به روغن اضافه کنید و حدود ۵ تا ۶ دقیقه تفت دهید. روغن باید کمی حباب بزند، ما فقط سیب زمینی ها را گرم می کنیم، نمی خواهیم هنوز ترد شوند.
سیب زمینی های پخته شده را روی یک بشقاب با حوله کاغذی قرار دهید و بقیه دسته ها را سرخ کنید.

حرارت را تا 400 درجه فارنهایت افزایش دهید و هر دسته را برای بار دوم سرخ کنید تا ترد و قهوه ای طلایی شوند، حدود 5 دقیقه یا بیشتر.
آنها را بردارید و روی دستمال کاغذی خشک قرار دهید. به محض بیرون آمدن آنها نمک بپاشید.
با سس کچاپ یا سرخ کرده سرو کنید و لذت ببرید!

دستورالعمل پخت:

سیب زمینی سرخ شده را حداقل 1 ساعت یا یک شب در آب سرد خیس کنید و کاملا خشک کنید.
با 1/2 فنجان روغن نباتی مخلوط کنید و نمک و فلفل بپاشید.

سیب زمینی های سرخ شده را به مدت 15 تا 20 دقیقه روی یک ورقه پخت با دمای 400 درجه فارنهایت در یک سوم پایینی فر قرار دهید.
آن را بردارید، بریزید، در یک لایه قرار دهید و 10 دقیقه دیگر بپزید یا تا زمانی که قهوه ای و ترد شود.

نحوه نگهداری و گرم کردن باقیمانده غذا:
-اجازه دهید همه سیب زمینی های سرخ شده کاملا خنک شوند و در کیسه فریزر در یخچال نگهداری کنید و تا حد امکان هوا از کیسه خارج شود.

-برای گرم کردن مجدد در دمای 350 درجه به مدت 15-20 دقیقه بپزید. خیلی خوب دوباره گرم می شوند. سیب تاپ عمده به چه صورته قیمتش 2.5کیلویی
استفاده از دماسنج آب نبات/سرخ کردن عمیق، تشخیص آماده شدن روغن را آسان می کند.

خرید سیب زمینی نیمه آماده منجمد تاپ قیمت عمده خرید سیب زمینی نیمه آماده منجمد تاپ قیمت عمده ، فرنچ فرایز عمده ، نارین سیب پارس ، خرید سیب زمینی سرخ شده یخ زده ، سیب زمینی اماده منجمد ، بهترین مارک سیب زمینی نیمه اماده

خرید سیب زمینی نیمه سرخ شده منجمد فرانچی

از بهترین واریته مزارع سیب زمینی کشور، سیب زمینی نیمه آماده ، سیب زمینی نیمه سرخ شده یخ زده قیمت سیب زمینی نیمه آماده عمده

سپس آبکش کرده و با دستمال آبشان را را به طور کامل می گیریم بعد درون ظرفی ریخته و به مدت دو تا سه ساعت داخل فریزر می گذاریم تا کاملا منجد شوند. بعد از انجماد، ماهی تابه را روی گاز می گذاریم و درونش روغن می ریزیم تا داغ شود، سیب زمینی هارا در حالی که منجمد هستند داخل روغن داغ شده می ریزیم(باید خلال ها از هم جدا جدا باشد).

سیب زمینی سرخ کرده به سبک رستورانی

بعد از اینکه سرخشان کردیم می گذاریم روی یه سبد توری و یا صافی تا روغن سیب زمینی ها کشیده شده و سپس آماده است تا میل کنید.
شما میتوانید سیب زمینی ها را آماده کرده و در فریزر نگه داری کنید و هر موقع که نیاز داشتید استفاده کنید

آماده سازی

برای تهیه آب نمک، آب سرد، شربت ذرت، نمک، سرکه و شکر را با هم اضافه کنید. افزودن شکر باعث قهوه ای شدن سیب زمینی سرخ شده می شود در حالی که سرکه به ترد شدن آن کمک می کند
سیب زمینی ها را پوست گرفته و در آب سرد بشویید. آنها را به شکل سرخ شده و اندازه برش دهید. پس از اتمام، باید آنها را به مدت 60 دقیقه کاملاً در آب نمک خیس کنید

آنها را از آب نمک خارج کنید و به مدت 40 دقیقه تا 2 ساعت در یخچال بگذارید. در اینجا، اجازه دادن به سیب زمینی سرد باعث می شود که پس از سرخ کردن، بافتی ترد خواهید داشت
سیب زمینی ها را بیرون بیاورید. روغن نباتی و شورتنینگ سبزیجات را در ماهیتابه گرم کنید

وقتی روغن به اندازه کافی داغ شد، سیب زمینی ها را به صورت دسته ای سرخ کنید. از یک توری سیمی برای پاک کردن روغن اضافی استفاده کنید یا آنها را روی یک کاسه کاغذی قرار دهید تا روغن جذب شود.
در حالی که هنوز داغ است، نمک بپاشید و سیب زمینی سرخ شده شما آماده خوردن است. در صورت تمایل می توانید ادویه جات را نیز در اینجا اضافه کنید

بیشتر بخوانید: مک‌دونالدز: در اینجا آیتم‌های منویی وجود دارد که با شکست سختی در بین مشتریان مواجه شدند

همچنین می‌توانید از سرخ‌کن برای سالم‌تر کردن سیب‌زمینی سرخ‌کرده‌تان استفاده کنید

بله، درست کردن سیب زمینی سرخ کرده مک دونالد در خانه واقعاً ساعت ها طول نمی کشد! به جز زمان آماده سازی، به سختی نیاز به صرف زمان برای پخت و پز دارید. این سیب زمینی سرخ شده را می توان منجمد و نگهداری کرد و تنها کاری که باید قبل از سرو انجام دهید این است که سیب زمینی سرخ شده را دوباره در فر گرم کنید.

همچنین می‌توانید از سرخ‌کن برای سالم‌تر کردن سیب‌زمینی سرخ‌کرده‌تان استفاده کنید. برای انجام این کار، سیب زمینی های خود را به طور یکنواخت و بدون همپوشانی روی یکدیگر در سبد سرخ کن هواکش خود قرار دهید. سیب زمینی سرخ کرده سالم شما باید در حدود 15 دقیقه آماده شود.

همانطور که در وب سایت مک دونالد آمده است، یک وعده کوچک از سرخ کرده حدود 230 کالری دارد در حالی که دستور غذای XP تنها 490 کالری برای 5 وعده است که به 98 کالری در هر وعده کاهش می یابد.