خرید سویا فله سوینو قیمت عمده

خرید سویا فله سوینو قیمت عمده ، بهترین مارک سویا فله ، پخش کننده اصلی سویا فله تهران ، فروشنده عمده سویا فله تهران ، مرکز فروش سویا فله ، بازار سویا فله تهران

در حال حاضر شرکت سویا پروتئین پارس افتخار همکاری با شرکت های معتبری چون صنایع بسته بندی گلها – شرکت شاهسوند فرآورده های گوشتی صدک و دیگر فعالان عرصه تولید و بازار را دارد.

شرکت تعاونی سویا پروتئین پارس به شماره ثبت 2201 با هدف فراهم آوردن غذایی با سلامت کامل، فعالیت خود را در زمینه تولید پروتئین بافت دار سویا در سال 1395 آغاز نموده است.

محصولات سویا پروتئن پارس در دو برند ثبت شده ارائه میشود:
سوینو برند سوینو: ویژه ارائه در بازار ایران و بازارهای بین المللی می باشد.
متمم برند متمم: این برند فقط مختص ارائه در بازار کشور عراق طراحی شده است.

خرید سویا فله سوینو قیمت عمده خرید سویا فله سوینو قیمت عمده ، بهترین مارک سویا فله ، پخش کننده اصلی سویا فله تهران ، فروشنده عمده سویا فله تهران ، مرکز فروش سویا فله ، بازار سویا فله تهران

خرید سویا فله سوینو قیمت عمده

وجود پروتئین زیاد سبب شده است که کنجاله حاصله از دانه روغن کشی شده سویا بعد از فرآوری شدن و تبدیل به پروتئین بافت دار سویا منبع غذایی مناسبی برای تغذیه انسان باشد از این رو شرکت سویا پروتئین پارس با هدف فراهم آوردن غذایی با سلامت کامل، فعالیت خود را در زمینه تولید پروتئین بافت دار سویا در سال 1395 آغاز نموده است

محصولات تولیدی این شرکت به شرح زیر است:

پروتئین بافت دار با بسته بندی 15 کیلوگرمی

پروتئین بافت دار با بسته بندی 200 گرمی

خوراک آماده سویا جهت مصارف صنایع گوشتی و بسته بندی

ریز دانه جهت مصرف خانوار

آرد سویا

و پس از گذشت 3 سال از بدو تاسیس توانسته با بهره گیری از مدرن ترین دستگاه های تمام اتوماتیک بدون دخالت دست و با اتکا به دانش فنی مشاورین و متخصصین مجرب در بخش های مختلف از طراحی محصول تا تولید و با هدف ایجاد بازارهای داخلی و بازارهای صادراتی شروع به تولید محصول خود نماید و افتخار همکاری با کارخانجات صنایع گوشت و کارخانجات بسته بندی و سایر مصرف کنندگان گرامی را داشته باشد.

این شرکت دارای واحد آزمایشگاه کنترل کیفیت و ایجاد بخش تضمین کیفیت می باشد و همچنین دارای پروانه ساخت بهداشت و استانداردهای مورد نظر اداره استاندارد است .

شرکت سویا پروتئین پارس با تکیه بر ارزش های درون سازمانی خود و ایجاد آرمان و رسالت جهت سازمان خود توانسته است در مدت زمان کوتاهی خود را به عنوان یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید پروتئین سویا مطرح نماید و با یاری و مدد از نیروی برتر هستی در خدمت جامعه انسانی خواهد بود .

محصولات تولیدی این شرکت به شرح زیر است:

پروتئین بافت دار با بسته بندی 15 کیلوگرمی

پروتئین بافت دار با بسته بندی 200 گرمی

خوراک آماده سویا جهت مصارف صنایع گوشتی و بسته بندی

ریز دانه جهت مصرف خانوار

آرد سویا
سویا پروتئین

خرید سویا فله سوینو قیمت عمده خرید سویا فله سوینو قیمت عمده ، بهترین مارک سویا فله ، پخش کننده اصلی سویا فله تهران ، فروشنده عمده سویا فله تهران ، مرکز فروش سویا فله ، بازار سویا فله تهران

فروش سویا سوینو عمده

پروتئین بافت دار سویا 15 کیلویی یکسال تاریخ انقضا

مزیت منیتوبا در تولید سویا

مانیتوبا مکانی ایده آل برای کشت سویا است و تولید آن در بیشتر مناطق استان گسترش یافته است. این استان دومین تولید کننده دانه سویا در کانادا است.

تقاضای قابل توجهی برای کنجاله سویا و سویای برشته شده برای تامین خوراک صنعت در حال رشد گراز در مانیتوبا وجود دارد. تولید سویا در استان، همراه با صنعت بزرگ گراز و تعهد استان به افزایش محتوای بیودیزل از 2 درصد به 5 درصد، فرصتی را برای یک مرکز بالقوه فرآوری سویا (روغن و کنجاله) ایجاد می کند.

صنعت سویا مانیتوبا

دانه های سویا پس از کلزا و گندم، با 1.3 میلیون هکتار کاشت در سال 2021، سومین منطقه بذری در مانیتوبا را تشکیل می دهند.

مانیتوبا 1.16 میلیون تن سویا در سال 2020 تولید کرد.

مانیتوبا در سال 2020 18 درصد از کل سویا را در کانادا تولید کرد.

تولید داخلی سویا از لوبیاهای تخصصی، با کیفیت بالا و درجه غذایی، بازارهای داخلی و خارجی را هدف قرار می دهد و ژاپن، سنگاپور و مالزی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

تولید سویا

پردازنده ها:

سرس گلوبال – جردن میلز
شرکت پروتئین طبیعی
کالاهای M&C

انجمن های صنعتی:

تولیدکنندگان حبوبات و سویا منیتوبا
پالس کانادا

گرایش های بازار و مصرف کننده

محتوای پروتئین سویا حدود 38.7 درصد است. دانه های سویا برای تولید طیف وسیعی از محصولات غذایی مانند شیر سویا و توفو و همچنین محصولات صنعتی مانند بیودیزل و جوهر چاپ استفاده می شود. صنایع غذایی جهانی بسیاری از مواد بسیار تخصصی پروتئین سویا از جمله کنسانتره، ایزوله و پروتئین سویای بافت دار را ارائه می دهد.

تولیدکنندگان در مانیتوبا به دنبال راه‌هایی برای تقویت سطح پروتئین در محصول هستند تا خوراک با پروتئین بالا به صنعت گراز و افزایش عملکرد حاصل از استخراج را افزایش دهند.
پژوهش

دانشگاه مانیتوبا دارای یک زراعت شناسی تحقیقاتی است که بر روی زراعت و سیستم های کشت سویا و محصولات حبوبات تمرکز دارد.

ایستگاه های تحقیقاتی کشاورزی و کشاورزی در کانادا در موردن و براندون در حال تحقیق در مورد مسائل مربوط به بیماری نبض و سویا هستند.

با توجه به اهمیت تغذیه سالم با هدف مدیریت هزینه های زندگی، در حوزه صنایع غذایی مصرف غذاهای گیاهی ارزان امروزه از رونق بیشتری برخوردار است که همین امر و ایجاد تعادل بین دو فاکتور کیفیت و قیمت باعث افزایش سهم بازار این شرکت گردیده است.
سویا پروتئین

شرح مختصری از پیشنهادات شرکت تعاونی سویا پروتئین پارس به شرح ذیل می باشد:

این شرکت دارای خط تولید اتوماتیک سویا است که محصول خود را به صورت کیسه های فله 15 کیلو گرمی برای صادرات و کارخانجات بسته بندی و کارخانجات صنایع گوشتی، همچنین بسته های 200 گرمی برای مصارف خانوار عرضه می دارد.

محصولات قابل ارائه شرکت سویا پروتئین پارس:

پروتئین بافت دار سویا با بسته بندی 15 کیلوگرمی در دانه بندی شامل:
تیپ 1 ( آرد )
تیپ 2 ( دانه ریز )
تیپ 3 ( دانه متوسط )
تیپ 4 ( دانه درشت )
تیپ 5 ( کرانچ )

پس از داشتن یک دهه تجربه مدیریت این شرکت در تولید محصولات سویا مدعی تولید پروتئین بافت دار سویا با کیفیت ممتاز با قیمت مناسب جهت ورود به بازار می باشد.

پروتئین بافت دار سویا شامل کنجاله سویا انسانی، روغن تصفیه شده سویا، آب می باشد.

در حال حاضر شرکت سویا پروتئین پارس افتخار همکاری با شرکت های معتبری چون صنایع بسته بندی گلها – شرکت شاهسوند فرآورده های گوشتی صدک و دیگر فعالان عرصه تولید و بازار را دارد.

در جواب این سوال می بایست به این نکته اشاره نمود که در حال حاضر 5 کشور بزرگترین تولید کننده دانه سویا در دنیا می باشند این کشور عبارتند از :
1 – برزیل
2 – آمریکا
3 – آرژانتین
4 – چین
5 – اوکراین
در حال حاضر با توجه به حجم مورد نیاز این محصول در ایران و ناچیز بودن محصول به دست آمده در کشور که در مناطق شمالی عمدتاً کشت می شود کشور ما نیز جزو واردکنندگان این گیاه جهت مصارف مختلف خصوصاً روغن گیری و از پروتئین آن جهت مصرف انسانی و خوراک دام می باشد .

به طور معمول پروتئین بافت دار سویا به دو صورت بسته بندی ارائه می گردد :
الف ) در کیسه های 13- 15 و یا 20 کیلویی
ب ) در بسته بندی های فروشگاهی 200 و یا 500 گرمی

رشد، توسعه و عملکرد سویا نتیجه پتانسیل ژنتیکی انواع مختلف است که با روش‌های محیطی و کشاورزی در تعامل است. تصمیم گیری صحیح تولید با استفاده از مرحله بندی رشد گیاه و زمان بندی برای تولید موفق سویا مهم است. به حداقل رساندن تنش محیطی عملکرد دانه را بهینه می کند.

کشاورزانی که درک می کنند که چگونه یک گیاه سویا رشد می کند و رشد می کند، می توانند شیوه های مزرعه ای خود را برای به حداکثر رساندن پتانسیل ژنتیکی گونه های رشد یافته ایجاد کنند. اقدامات مدیریتی که ممکن است بر رشد محصول تأثیر بگذارد شامل آماده سازی بستر بذر، انتخاب رقم، سرعت کاشت، عمق کاشت، عرض ردیف، مدیریت آفات (بیماری ها، حشرات و علف های هرز)، تغذیه گیاه و برداشت می باشد.
قسمت های زیر و بالای خاک یک گیاه سویا

اعتبار عکس: سرویس عکس دانشگاه ایالتی آیووا، J.C. Herman، ویرایشگر
گیاه سویا

دانه های سویا در ایالات متحده به عنوان رشد نامشخص یا معین طبقه بندی می شوند، بسیاری از گونه های جنوبی از نظر رشد معین هستند و هنگامی که ساقه اصلی به دسته ای از غلاف های بالغ ختم می شود، رشد رویشی را متوقف می کنند. اکثر گونه های شمالی از نظر عادت رشد نامشخص هستند.

واریته‌های نامشخص برگ‌ها و گل‌ها را به طور همزمان در طول بخشی از دوره تولیدمثلی خود رشد می‌دهند که معمولاً در مرحله رشد اولیه بذر به پایان می‌رسد. با توجه به رشد سویا که توسط دما و دوره نوری هدایت می شود (فاصله در یک دوره 24 ساعته که در طی آن گیاه در معرض نور قرار می گیرد)، گونه های شمالی دارای رشد رویشی محدود به طول فصل هستند.

گروه های بلوغ سویا بر اساس سازگاری در عرض های جغرافیایی خاص است. این کمربندهای بلوغ از شرق به غرب در ایالات متحده امتداد دارند و تنها در حدود 100 تا 150 مایل از شمال تا جنوب هر کمربند هستند. گروه های بلوغ از 00 در منتهی الیه شمال ایالات متحده تا VIII در ایالت های ساحلی جنوبی خلیج فارس و بیشتر فلوریدا متغیر است.

کوتاه شدن طول روز (افزایش طول شب) و دمای گرم گلدهی سویا را کنترل می کند. سویا در شمال ایالات متحده برای شروع گلدهی (اغلب بیش از 14 ساعت در روز) نیاز به حداقل طول روز دارد. با این حال، حتی در انواع مختلف، تغییرات در زمان گلدهی ممکن است از سالی به سال دیگر رخ دهد که طول روز یکسان با شرایط دما مرتبط است.

کاشت یک رقم خاص دورتر از محدوده بلوغ سازگار آن، دوره رشد رویشی را افزایش می دهد و به دلیل طولانی شدن طول روز تابستان و دمای خنک تر، گلدهی و بلوغ را به تاخیر می اندازد. به همین ترتیب، کاشت یک رقم دورتر از محدوده مناسب آن، دوره رشد رویشی را کوتاه می کند، باعث گلدهی زودتر و بلوغ زودتر به دلیل طول روز کمتر تابستان و دمای گرمتر می شود.
مراحل رویشی

VE (ظهور)
VC (مرحله لپه ای)
V1 (اولین سه برگ)
V2 (سه برگ دوم)
V3 (سه برگ سوم)
V(n) (نمین سه برگ)
V6 (گلدهی به زودی شروع می شود)

یک گره برگ کاملاً توسعه یافته برای مراحل رویشی دارای یک برگ در بالای آن با برگچه های باز یا تا نشده است. این برگه های تا شده دیگر لبه هایشان را لمس نمی کنند. مراحل از گره برگ تک برگ به بالا شمارش می شود. تمام مراحل V1 تا Vn دارای برگ های واقعی هستند که سه برگه هستند و به صورت منفرد روی گره های مختلف تولید می شوند و این برگ ها به طور متناوب روی ساقه قرار می گیرند.