خرید آب معدنی قله تک نفره عمده

خرید آب معدنی قله تک نفره عمده | بهترن مارک آب معدنی تک نفره | قیمت آب معدنی تک نفره | پخش کننده اصلی آب معدنی تک نفره | فروشنده عمده آب معدنی تک نفره

آب معدنی قله پیش از انکه از قلب خروشان قله‌های زاگرس به سمت منابع آب زیر زمینی تمیز و پر آب سرازیر شود در مسیر رسیدن به دستان شما از میان سنگ های رسوبی غیر فعال عبور کرده که همین امر باعث شده فلزات سنگین و املاح غیر ضروری خود را از دست بدهد و به عنوان محصولی سلامت روانه بازار شود.

خرید آب معدنی 500 سی سی برندهای مورد تائید فقط قله و اورانوس تعداد 90000 عدد ( 7500 بسته 12 تایی ) ارسال صرفا بر روی پالت ، خرید آب معدنی 500 سی سی/160000عدد(20000عدد در مرحله اول)

جهت سفارش آب معدنی و اطلاع از قیمت با شماره تلفن 09127231586 تماس بگیرید.

خرید آب معدنی کتابی 500 سی سی ، خرید آب معدنی نیم لیتری (1000 شل) تحویل درب انبار ، خرید آب معدنی سایز بزرگ=1000بطری- آب معدنی سایز کوچک=3000بطری

خرید آب معدنی قله تک نفره عمده خرید آب معدنی قله تک نفره عمده | بهترن مارک آب معدنی تک نفره | قیمت آب معدنی تک نفره | پخش کننده اصلی آب معدنی تک نفره | فروشنده عمده آب معدنی تک نفره

خرید آب معدنی طبیعی نیم لیتری قله

منشاء آب معدنی قله از پاک‌ترین و غنی‌ترین سفره‌های آب زیرزمینی با املاحی کافی و همچنین نداشتن اثرات رادیواکتیو، از دل رشته کوهای زاگرس که در ارتفاع بیش از ٢۰٠٠ متر از سطح دریا قرار دارد می‌باشد. این منطقه دارای منابع زیر زمینی باکیفیت با درصد کافی از املاح معدنی بخصوص سیلیس و همچنین عاری از هرگونه مواد مضر است.

خط تولید آب معدنی قله با بهره گیری از مواد اولیه ممتاز و همچنین قرار گیری بر روی یکی از غنی ترین سفره های آب زیر زمینی کشور، با کمک ماشین آلات با کیفیت محصولی بی نظیر و گوارا را در اختیار مشتریان خود قرار داده است که به علت وجود سیلیس طبیعی در آن در پیشگیری از بروز آلزایمر و پوکی استخوان موثر است و همچنین فاقد هرگونه اثر رادیواکتیو است.

پوستی زیباتر و شاداب‌تر داشته باشید! با نوشیدن آب معدنی‌ کامل و طبیعی قله که حاوی سیلیس طبیعی است می‌توانید پوستی زیبا و شاداب‌تر داشته باشید زیرا املاح و ترکیبات طبیعی به بدن و پوست شما خواهد رسید و به کمک عنصر سیلیس که در آب معدنی قله به صورت ترکیب با اکسیژن (SiO2) وجود دارد به بافت‌های کلاژنی بدن شما کمک می‌کند (در رابطه با وجود عنصر سیلیس در آب معدنی طبیعی و نقش آن در سلامت بدن و جلوگیری از آلزایمر در مقالات بعدی مفصل توضیح داده خواهد شد).

شرکت صنایع غذایی رنگین کمان چلگرد، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع آب معدنی طبیعی در کشور در شهر شهرکرد، در فضایی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع با زیربنای تولید ۹ هزار متر مربع، از سال ۱۳۸۴ آغاز به کار کرد و فعالیت خود را در جهت تحقق اهداف و سیاست‌های خود ادامه داد.

خرید آب معدنی نیم لیتری 2500بسته مفتخریم اعلام کنیم که آب معدنی طبیعی تولیدی شرکت صنایع غذایی رنگین کمان چلگرد دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

پس از بررسی و تحقیق بر روی منابع آب معدنی در شهر شهرکرد معروف به بام ایران و شناسایی غنی‌ترین و منحصرترین سفره‌های آب زیرزمینی کشور، شرکت صنایع غذایی رنگین کمان چلگرد در سال ۱۳۸۵ به عنوان اولین تولید کننده آب‌ معدنی دارای سیلیس و پاکسازی شده با گاز اوزون با بهره‌گیری از مدرنترین ماشین آلات تولید روز دنیا هاسکی (Husky) کانادا و سیدل (Sidel) فرانسه به بهره برداری رسید.

آب‌های تولید این کارخانه معدنی و طبیعی بوده و دارای ویژگی‌هایی منحصر به فردی است و معتقدیم که هر مدعی تولید آب معدنی دارای مشخصات لازم و کافی نبوده و به همین دلیل ما شعار هر آبی معدنی نیست را برای خود انتخاب کرده‌ایم و تولید حداقل ۱۰ ساله این محصول نشان دهنده‌ی کیفیت بالای آن است.شرکت رنگین کمان چلگرد مفتخر به دریافت تندیس دومین جشنواره قهرمانان صنعت و اقتصاد ایران در آبان ماه ۱۳۸۵، تندیس اولین همایش ملی آب های معدنی در مرداد ماه ۱۳۹۳ گردیده است.

خرید آب معدنی قله تک نفره عمده خرید آب معدنی قله تک نفره عمده | بهترن مارک آب معدنی تک نفره | قیمت آب معدنی تک نفره | پخش کننده اصلی آب معدنی تک نفره | فروشنده عمده آب معدنی تک نفره

خرید آب معدنی طبیعی۲۰۰ سی سی قله

در این مقاله سعی داریم برای شما در مورد منشاء آب معدنی‌ها صحبت کنیم و اینکه آب معدنی سفره‌های زیرزمینی دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشند و دارای چه ترکیبات و املاحی هستند.
همچنین آب معدنی‌های دیگر با سرچشمه‌های سطحی را مورد بررسی قرار می‌دهیم و در مورد اینگونه آب معدنی‌ها با شما صحبت خواهیم کرد.

خرید آب معدنی لیوانی کارتن 40 عددی وزن 125 سی سی

خرید اب معدنی 70 باکس به تعداد 840 عدد با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در مورد منشاء آب معدنی‌ها و ویژگی‌های آن‌ها به شما بدهیم. خرید 6000 عدد آب معدنی نیم لیتری.بهترین کیفیت و درجه یک باشد.تاریخ تولید و انقضا

منابع آب معدنی عمقی

همانطور که می‌دانید آب‌های معدنی دارای خواص متفاوتی هستند و سرچشمه و منشاء آب‌های معدنی متفاوت است.
سرچشمه‌های آب معدنی طبیعی می‌تواند به صورت عمقی و یا به صورت سطحی باشند.

در آب‌های عمقی بسته به نوع سنگ‌های بستر و مسیر سفره‌های زیر زمینی املاح معدنی متفاوت هستند و انواع املاح معدنی به صورت طبیعی به آب‌های عمقی اضافه می‌شود.
آب معدنی‌ای که از سرچشمه‌های عمقی بهره برداری می‌شوند در واقع آب معدنی‌هایی می‌باشند که از ارتفاعات بسیار بالایی از زیر سطح زمین جریان پیدا می‌کنند و آلودگی آن‌ها بسیار پایین و در بعضی از موارد دارای هیچ‌گونه آلودگی نیستند.

نوشیدن آب معدنی طبیعی می‌توانید به برطرف کردن این مشکلات پوستی کمک کند. رفع خستگی یکی دیگر از فواید آب معدنی طبیعی سفره‌های زیرزمینی و آب معدنی کامل می‌باشد. رسیدن املاح و ترکیبات معدنی به بدن موجب می‌شود تا شما احساس خستگی نکنید و یا اگر در طول روز احساس خستگی می‌کنید می‌توان با رساندن املاح معدنی با نوشیدن آب معدنی طبیعی خستگیتان را برطرف کنید.

همچنین میزان pH آب معدنی عمقی مطابق با دستگاه گوارش بدن انسان می‌باشد. خرید خرید آب معدنی نیم لیتری جهت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان

مقایسه‌ی آب معدنی سفره زیرزمینی و سرچشمه‌های سطحی

همانطورکه گفته شد آب معدنی‌هایی که از اعماق بسیار زیاد زیر زمین به دست می‌آید، سرشار از املاح و ترکیبات معدنی هستند و به دلیل اینکه در درون دل زمین قرار دارد از آلوده شدن در امان هستند و لایه‌های سنگی موجود در زیر زمین مانند فیلتری آلودگی‌های آب را حذف و مواد معدنی را به طور طبیعی به آب معدنی اضافه می‌کنند.

آب معدنی قله از این‌گونه سفره‌های زیرزمینی بهره برداری می‌شود.
دسته دوم آب معدنی‌هایی هستند که از سرچشمه‌های سطحی بهره‌برداری می‌شوند.

خرید آب معدنی یا آشامیدنی 1/5 لیتری 30000 بطری سالیانه با تاریخ تولید وانقضاء

برخلاف تصور عموم که فکر می‌کنند آب چشمه‌ها دارای آلودگی کم است باید به اطلاعتان برسانیم که این آب‌های سطحی بیشتر در معرض آلودگی‌های مختلف قرار دارند و برای بسته بندی شدن و گرفتن استاندارد‌ها مناسب نیستند و باید با درصد بیشتری از مواد ضدعفونی کننده مثل کلر و دیگر روش‌های ضدعفونی، آلودگی‌های آن‌ها کاسته شود و باقی مانده این مواد در آب برای بدن شما بسیار مضر است.

برخی از آن‌ها که در واقع از آب شدن برف‌های کوه‌ها و یا جاری شدن بعضی جوی بارها به وجود می‌آیند از دسته آب معدنی‌ها با املاح کمتر و احتمال آلودگی بیشتر به شمار می‌آیند.
بعضی از آب‌ها از جاری شدن جویبارهای بسیار نزدیک به سطح زمین و همچنین نزدیک به محل زندگی مردم کشاورز و دامپرور هستند.

بسیاری از این چشمه‌ها جاذبه‌های توریستی طبیعی هستند و هرساله افراد زیادی به نزدیکی این سرچشمه‌ها برای طبیعت گردی می‌روند و متاسفانه با رعایت نکردن مسائل بهداشتی به آلودگی‌ بیشتری این آب‌ها دامن می‌زنند و البته که املاح و ترکیبات آن‌ها نیز بسیار کمتر می‌باشد.

انواع آب بسته بندی

بطورکلی براساس طبقه بندی انجام گرفته توسط سازمان ملی استاندارد ، انواع آب بسته بندی عبارتند از :

۱. آب معدنی طبیعی ، خرید 1700شل اب معدنی

۲. آب آشامیدنی بسته بندی شده ، خرید 840 عدد اب معدنی

آب معدنی طبیعی

آبی است كه در مقایسه با آب آشاميدني به دلايل زير قابل تشخيص است : خرید آب معدنی یا آشامیدنی 200 سی سی 700000بطری با تاریخ تولید وانقضاء

بوسيله محتواي املاح معدني خاص، عناصر كمياب Trace Elements و ديگر تركيبات مشخص می‌گردد.

از منابع طبيعي مانند نقاط حفاري شده از سفره هاي آب زير زميني و چشمه بدست مي آيد، و كليه اقدامات احتياطی برای جلوگيری از هرگونه آلودگی يا تأثيرات خارجی روی كيفيت آن بايد انجام گيرد.

تركيبات آن در فصول مختلف سال از ثبات نسبی برخوردار است.

تحت شرايطی كه ويژگيهای آن تغيير نكند جمع آوری می‌شود.

در نزديكترين محل ممكن به سرچشمه آب، تحت شرايط بهداشتی خاص بسته بندی می‌شود.

هيچگونه فرآيند پالايش و تصفیه به جز فرايندهایی كه در بند ۸-۲ استاندارد ملی ایران تعیین گردیده در مورد آن بکار نمی‌رود .

آب معدنی صرفاً برای رفع نیاز بدن نسبت به آب می‌باشد و مواد معدنی مورد نیاز بدن را تا حدی تأمین می‌کند و اما متاسفانه بسیاری از شرکت‌ها آب‌های لوله کشی شهری را با وجود تمام آلودگی‌ها و خطرات و مشکلاتی که ممکن است برای بدن ایجاد کنند را بسته بندی کرده و به عنوان آب آشامیدنی و یا حتی آب معدنی به بازار عرضه می‌کنند به همین دلیل شما حتما باید توجه داشته باشید که از چه شرکتی با چه برندی آب معدنی و یا آب آشامیدنی خریداری می‌کنید.

همانطور که می‌دانید بسیاری از شرکت‌های معروف ایرانی که عرضه کننده آب معدنی بودند متاسفانه به دلیل آلوده بودن آب معدنی که به بازار عرضه می‌کردند بسته شدند و دیگر اجازه تولید آب معدنی را ندارند. به شرکتی که آب معدنی از آن خریداری می‌کنید توجه داشته باشید و در مورد آن تحقیق کنید که منابع آبی آن را از چه کوه‌ها و سرچشمه‌هایی بهره برداری می‌کنند،

دارای چه سطحی از تکنولوژی می‌باشند و پیشینه شرکتی که از آن آب معدنی خریداری می‌کنید را حتما بررسی کنید، سایت شرکت مورد نظرتان را بررسی کنید وارد سایت شوید و از مقالاتی که در درون سایت مورد نظرتان قرار داده شده است استفاده کنید و سطح دانش و تحقیقات و محصولات و تکنولوژی شرکت مورد نظر تولید کننده آب معدنی را بررسی کنید.

استخراج آب از پاک‌ترین و غنی‌ترین سفره‌های زیرزمینی با املاحی کافی و باکیفیت و نداشتن اثرات رادیواکتیو
استفاده از جدیدترین تکنولوژی پاک‌سازی آب یعنی استفاده از روش تزریق گاز اوزون و عدم استفاده از مواد نگهدارنده و ضدعفونی کننده از جمله کلر و دیگر مواد افزودنی

خرید اب معدنی 1700شل 500CC خود‌کفا بودن کارخانه درجهت تولید پریفرم و درب بطری و استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه برای تولید آن‌ها
استفاده از به‌روزترین تکنولوژی و دستگاه‌های این صنعت از جمله HUSKYکانادا برای تولید درب بطری و پریفرم و خط تولید Sidel فرانسه
توان تولید بالا (۲۷۰۰۰ بطری در ساعت)
درباره ما

خط تولید شرکت رنگین کمان چلگرد با ظرفیت ۲۷۰۰۰ (بطری در ساعت) با بهره‌گیری از بهترین دستگاه‌ها و مواد اولیه ممتاز بیش از ده سال است که به طور مستمر به تولید آب معدنی مشغول است.
شرکت رنگین کمان چلگرد با داشتن سالن های تولیدی، انبارها، آزمایشگاه، کتابخانه، رستوران، مسجد، ساختمان اداری، تاسیسات فنی و کلیه ماشین آلات مورد نیاز خود کاملا مستقل و خودکفا در راستای تولید فعالیت می کند.

آب معدنی تولید شده توسط شرکت رنگین کمان چلگرد از آب‌های دامنه کوه‌های زاگرس است و از بالاترین کیفیت آب‌های معدنی برخوردار است که با برندهای قله و سین سیناتی به مصرف کنندگان عزیز عرضه می‌شود. در مقالات علمی معتبر دنیا، وجود سیلیس در آبی که برای آشامیدن استفاده می‌شود برای پیشگیری از بروز آلزایمر اثبات شده است و این آب معدنی حاوی مقدار کافی سیلیس به صورت طبیعی است و همچنین این آب معدنی را به علت عدم وجود عنصر برم در آن، می توان به راحتی با ازون ضدعفونی کرد که یکی از بهترین روش‌ها برای ضدعفونی کردن آب معدنی است و هیچگونه مواد افزودنی از قبیل کلر به آب اضافه نمی‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های بارز این آب نداشتن اثرات رادیواکتیو است.

هم اکنون در افق چشم انداز بلند مدت شرکت برنامه‌هایی برای توسعه کیفی و کمی محصولات و همچنین در اختیار گرفتن سهم بیشتری از بازار وجود دارد که با کمک واحد های تحقیق و توسعه و بازاریابی در حال پیگیری می‌باشد.

تولیدات این شرکت تحت لیسانس SGS می‌باشد و از استانداردهای لازم همچون استاندارد ایران، پروانه بهداشتی ساخت، حلال بین المللی، ایزوهای ۹۰۰۱، ۲۲۰۰۰ و HACCP در تولید محصولات با کیفیت خود بهره می‌گیرد.
تاریخچه