خرید سس مایونز تک نفره اسپرس عمده

خرید سس مایونز تک نفره اسپرس عمده ، مرکز فروش عمده سس مایونز تک نفره ، پخش کننده اصلی سس مایونز تک نفره ، قیمت عمده سس مایونز تک نفره تهران

شرکت عسل سراب با نام تجاری اسپرس تحت مالکیت خصوصی در سال 1372 به منظور تولید و بسته بندی عسل در شهر سراب تاسیس گردید. در سال 1375 با اخذ پروانه ساخت برای انواع مرباجات و مارمالاد به فعالیت تولیدی خود ادامه داد. این شرکت با توسعه ی روند تولیدی خود موفق به دریافت مجوزهای موردنیاز برای تولید انواع سس های سرد و گرم از سازمان های مرتبط شد. اسپرس روزانه با بسته بندی 3 تن عسل فعالیت خود را آغاز کرده است و امروز توانایی تولیدش به بیش از 20 تن می رسد.

این شرکت با قدمت و سابقه ای بیش از ربع قرن فعالیت در عرصه تولید، سعی دارد با حفظ و ارتقا کیفیت محصولات، بسته بندی زیبا و جذاب و قیمت مناسب، رضایت مصرف کنندگان را بدست آورد. همچنین عوامل این شرکت به طور مداوم با چالشی برای به کارگیری مواد اولیه به خصوص میوه های مرغوب و ماشین آلات و تکنولوژی روز رو به رو هستند.

جهت سفارش سس مایونز و اطلاع از قیمت با شماره تلفن 09127231586 تماس بگیرید.

این شرکت در حال حاضر با اخذ مدارک و گواهی های سازمان غذا و دارو، استاندارد و…. با یک شبکه گسترده نمایندگی در استان های کشور و با صادرات محصولات خود به کشورهای همسایه، سهم مناسبی از بازار را به خود اختصاص داده است.

همچنین این مجموعه در راستای افزایش ظرفیت تولید و تنوع بخشیدن به سبد کالای خود به فعالیت خود ادامه می دهد تا محصولات با کیفیت و سالم عرضه کرده و رضایت هموطنان عزیزمان را جلب کند.

سس مایونز
تقریبا همه ما از سس به عنوان چاشنی خوشمزه کنار غذا و سالاد استفاده میکنیم. از تازه ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه اقدام به تولید و بسته بندی سس می کنیم. تولید این محصول بسیار حساس است، بنابراین در سالن ها و شرایط کاملا استریل شده تولید کرده و به بازار ارائه می دهیم.

خرید سس مایونز تک نفره اسپرس عمده خرید سس مایونز تک نفره اسپرس عمده ، مرکز فروش عمده سس مایونز تک نفره ، پخش کننده اصلی سس مایونز تک نفره ، قیمت عمده سس مایونز تک نفره تهران

خرید سس مایونز تک نفره اسپرس

انواع سس مایونز

من این سس مایونز کلاسیک را همان طور که هست دوست دارم، اما وقتی آن را خودم درست می کنم بیشتر دوستش دارم. من تقریبا همیشه مقداری آب لیمو اضافه می کنم تا همه چیز کمی روشن شود.

من عاشق طعم تازه آن هستم. گیاهان تازه، سیر برشته، چیپوتل، سریراچا یا پودر کاری همگی گزینه های شگفت انگیزی هستند.
نحوه رفع سس مایونز شکسته

هنگام درست کردن سس مایونز، بدترین اتفاقی که ممکن است برای شما بیفتد این است که این مخلوط شکسته شود و شما را با یک آشغال کشک مواجه کند. قیمت سس سفید تک نفره

دستور العملی که به اشتراک گذاشتیم سعی می کند از چند طریق از این امر جلوگیری کند: ما از یک تخم مرغ کامل استفاده می کنیم که کمی مایع بیشتری به مخلوط اضافه می کند، خردل از همان ابتدا به عنوان یک امولسیفایر عمل می کند و ما مراقب هستیم که روغن خود را به آرامی در جریان قرار دهیم. .

در حالی که ما هرگز این دستور العمل خاص برای شکستن سس مایونز را بر روی خود نگذاشته ایم، اگر برای شما اتفاق افتاد ناراحت نشوید! واقعا باید بتونی درستش کنی

برای رفع سس مایونز شکسته، حدود 1 قاشق چای خوری خردل را به یک کاسه اضافه کنید، سپس با استفاده از لیسک، سس مایونز شکسته را به آرامی به خردل بزنید تا دوباره امولسیون و خامه ای شود.

ترفند دیگر این است که یک زرده تخم مرغ را به یک کاسه بزرگ اضافه کنید و به آرامی با استفاده از لیسک، مایونز شکسته را ذره ذره به زرده بزنید.
سوالات متداول

از زمان ارسال این دستور العمل برای سس مایونز، چند سوال متداول مطرح شده است، بنابراین من تمام تلاش خود را می کنم تا به آنها پاسخ دهم:

آیا برای تهیه سس مایونز باید از تخم مرغ خام استفاده کرد؟ تخم مرغ برای تهیه سس مایونز ضروری است. خطرات استفاده از تخم مرغ خام کم است، اما این احتمال وجود دارد که تخم مرغ حاوی میکروبی به نام سالمونلا باشد.

من شخصاً در این مورد خیلی نگران نیستم، اما در اینجا چیزی است که CDC به شما پیشنهاد می کند تا خطرات استفاده از تخم مرغ را کاهش دهید:

خرید و استفاده از تخم مرغ پاستوریزه را در نظر بگیرید
تخم مرغ ها را همیشه در دمای 40 درجه فارنهایت (4 درجه سانتیگراد) یا سردتر در یخچال نگهداری کنید.
تخم مرغ را فقط از فروشگاه ها و تامین کنندگانی بخرید که آنها را در یخچال نگهداری می کنند.
تخم مرغ های ترک خورده یا کثیف را دور بریزید.

خرید سس مایونز تک نفره اسپرس عمده خرید سس مایونز تک نفره اسپرس عمده ، مرکز فروش عمده سس مایونز تک نفره ، پخش کننده اصلی سس مایونز تک نفره ، قیمت عمده سس مایونز تک نفره تهران

خرید سس مایونز 320 گرمی اسپرس

روش های خوشمزه برای استفاده از سس مایونز خانگی

سس مایونز خانگی فقط برای ساندویچ نیست! از آن برای تهیه یکی از این سالادهای خوشمزه استفاده کنید: ما عاشق استفاده از این سس مایونز برای تهیه سالاد سیب زمینی، سالاد کلم کلم خامه ای یا سالاد بروکلی خود هستیم.

این کاملا برای تهیه سالاد تخم مرغ ساده، سالاد تن یا سالاد مرغ مورد علاقه ما مناسب است، که همگی برای ناهار آماده هستند. قیمت سس سفید تک نفره

آدام عاشق استفاده از سس مایونز خانگی برای تهیه کیک های خرچنگی به سبک مریلند خود است و من وقتی این کار را می کند دوستش دارم!

شما همچنین می توانید سس مایونز را به سس سالاد خامه ای خود تبدیل کنید! این سس پنیر آبی خانگی، این سس ساده تارتار یا سس رنچ مورد علاقه من را امتحان کنید.

دستور غذا به‌روزرسانی شد، در ابتدا در می 2015 پست شد. از زمان پست کردن این در سال 2015، دستور غذا را برای واضح‌تر بودن بهینه‌سازی کردیم و یک ویدیوی دستور پخت اضافه کردیم. – آدام و جوآن

خرید سس مایونز تک نفره اسپرس عمده خرید سس مایونز تک نفره اسپرس عمده ، مرکز فروش عمده سس مایونز تک نفره ، پخش کننده اصلی سس مایونز تک نفره ، قیمت عمده سس مایونز تک نفره تهران

خرید سس مایونز 200 گرمی اسپرس

تجهیزات را آماده کنید

اگر غذاساز بزرگی دارید، از کاسه کوچکتری که به همراه پردازنده شما ارائه می شود استفاده کنید تا کاسه نسبت به مقدار سس مایونز این دستور غذا بزرگ نباشد. عدم استفاده از کاسه کوچکتر می تواند از امولسیون شدن سس مایونز جلوگیری کند زیرا مخلوط به اندازه کافی با تیغه تماس نخواهد داشت.

اگر به کاسه کوچکتر متصل نیستید، تهیه سس مایونز با مخلوط کن غوطه ور یا با دست جایگزین می شود. یا به سادگی یک دسته بزرگتر درست کنید و دستور غذا را دو برابر کنید و از ضمیمه کاسه استاندارد استفاده کنید. ممکن است با یک مخلوط کن پرسرعت به موفقیت دست پیدا کنید، اما بر اساس بررسی ها و نظرات خوانندگان، به نظر می رسد استفاده از مخلوط کن کمتر ضد خرابی باشد.
سس مایونز درست کنید

تخم مرغ را به کاسه کوچک غذاساز اضافه کنید و 20 ثانیه آن را فرآوری کنید. خردل، سرکه و نمک را اضافه کنید. 20 ثانیه دیگر این کار را انجام دهید.

کناره ها و کف کاسه را بتراشید، غذاساز را روشن کنید، سپس شروع به اضافه کردن روغن به آرامی در قطره های ریز کنید تا حدود یک چهارم روغن اضافه شود (این برای امولسیون مناسب بسیار مهم است).

وقتی متوجه شدید که مخلوط شروع به غلیظ شدن و امولسیون شدن می کند، می توانید کمی سخت گیری کنید. در حالی که پردازنده روشن است، به آرامی اضافه کردن آن را ادامه دهید، اما به جای قطرات روغن، آن را تا یک جریان بسیار نازک افزایش دهید.

وقتی همه روغن اضافه شد، کف و کناره های کاسه را بتراشید و 10 ثانیه اضافه کنید. سس مایونز را برای چاشنی بچشید سپس نمک، آب لیمو یا سرکه اضافی را به مزه اضافه کنید.

توجه داشته باشید، اگر سس مایونز خیلی رقیق به نظر می رسد، به آرامی روغن بیشتری را در حالی که پردازنده کار می کند تا غلیظ شود، بریزید.

خرید سس مایونز تک نفره اسپرس عمده خرید سس مایونز تک نفره اسپرس عمده ، مرکز فروش عمده سس مایونز تک نفره ، پخش کننده اصلی سس مایونز تک نفره ، قیمت عمده سس مایونز تک نفره تهران

خرید سس مایونز 600 گرمی

نکات آدام و جوآن

نگهداری سس مایونز خانگی: تا یک هفته در بسته در یخچال نگهداری شود.
تخم‌مرغ خام: هنگام انتخاب تخم‌مرغ برای سس مایونز خانگی، به سراغ تخم‌مرغ‌های تازه، به‌خوبی در یخچال، تمیز درجه A یا AA با پوسته سالم بروید.

روغن زیتون: روغن زیتون می‌تواند کمی تند باشد، بنابراین از روغنی استفاده کنید که سبک و میوه‌ای باشد و فقط نیمی از روغن مورد نیاز در دستور غذا را با روغن زیتون جایگزین کنید و برای بقیه از روغنی خنثی‌تر استفاده کنید.

سس مایونز بریده : در حالی که ما هرگز این دستور پخت سس مایونز را بر روی خود نگذاشته ایم، اگر برای شما اتفاق افتاد ناراحت نشوید! واقعا باید بتونی درستش کنی حدود 1 قاشق چای خوری خردل را به یک کاسه اضافه کنید سپس سس مایونز بریده شده را به آرامی در خردل بزنید تا دوباره امولسیون و خامه ای شود (یک نکته از جولیا چایلد). ترفند دیگر این است که همین کار را تکرار کنید، اما یک قاشق چای خوری خردل را با زرده تخم مرغ جایگزین کنید.

حقایق تغذیه: حقایق تغذیه ای ارائه شده در زیر تخمینی هستند. ما از ماشین حساب دستور العمل USDA Supertracker برای محاسبه مقادیر تقریبی استفاده کرده ایم. 1 وعده برابر است با 1 قاشق غذاخوری.

خرید سس مایونز تک نفره اسپرس عمده خرید سس مایونز تک نفره اسپرس عمده ، مرکز فروش عمده سس مایونز تک نفره ، پخش کننده اصلی سس مایونز تک نفره ، قیمت عمده سس مایونز تک نفره تهران

خرید سس مایونز 900 گرمی