خرید ماست ساده و ماست موسیر تک نفره رستورانی صبرا

خرید ماست ساده و ماست موسیر تک نفره رستورانی صبرا | بهترین مارک ماست ساده تک نفره | پخش کننده اصلی ماست ساده | فروشنده عمده ماست ساده | قیمت ماست موسیر تک نفره رستورانی عمده

فرآورده های لبنی دوشان شرق
شرکت لبنی دوشان شرق با برند تجاری( صبرا )در سال 1373 فعالیت خودرا با تولید محصولات لبنی آغاز کرد .(صبرا )از همان ابتدا کیفیت جهانی و کسب رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داد و در این راستا با پیاده سازی سیستم های مدیریت کیفیت به منظور ارتقای سطح کیفی و سلامت محصولات تولیدی ، پیشگیری از آلودگی زیست محیطی و افزایش سطح سلامت مصرف کنندگان راه خود را پیش گرفت .

جهت سفارش ماست و اطلاع از قیمت با شماره تلفن 09127231586 تماس بگیرید.

در حال حاضر( صبرا )با تولید انواع محصولات لبنی پاستوریزه و هموژنیزه به صورت تازه و فاقد مواد نگهدارنده و افزودنی ، فاقد گلوتن جزء تولیدکنندگان لبنیات قرار دارد .

(صبرا )همواره برای ارائه بهترین محصولات لبنی با دلچسب ترین طعم ها و بالاترین کیفیت تلاش میکند و برای دستیابی به این مهم با تجربه ترین مهندسین و کارشناسان این عرصه را به خدمت گرفته تا ثابت کند برای نشاندن لبخند رضایت بر لب های مشتریانش از هیچ اقدامی دریغ نمیکند .

خرید ماست ساده و ماست موسیر تک نفره رستورانی صبرا خرید ماست ساده و ماست موسیر تک نفره رستورانی صبرا | بهترین مارک ماست ساده تک نفره | پخش کننده اصلی ماست ساده | فروشنده عمده ماست ساده | قیمت ماست موسیر تک نفره رستورانی عمده

خرید ماست تازه کم چرب تک نفره رستورانی صبرا

راهنمای ساده طرز تهیه ماست یونانی خانگی سالم (فقط با دو ماده ساده)!

شیشه ماست یونانی با برچسب روی زمینه صورتی
فیلم طرز تهیه ماست یونانی
ماست چیست؟
خوب شیر از کازئین و آب پنیر تشکیل شده است. کازئین همان چیزی است که کشک می کند و برای تهیه پنیر و ماست از آن استفاده می شود، در حالی که آب پنیر ماده آبکی است که هنگام دلمه شدن شیر باقی می ماند.

پس ماست یونانی چیست؟ ماست یونانی در اصل همان ماست معمولی است با اضافه کردن یک مرحله مهم – صاف کردن! در انتها، ماست را صاف می کنند تا آب پنیر اضافی را از بین ببرد و محصولی غلیظ تر و غلیظ تر از پروتئین ایجاد کند. بنابراین در حالی که ما این نوع ماست را در ایالات متحده “ماست یونانی” می نامیم، ممکن است در سایر مناطق جهان آن را “ماست صاف شده” ببینید.

ماست یونانی در یک کاسه با ذهن
مواد لازم ماست خانگی ماست موسیر تک نفره

ماست یک تخمیر است (درست مانند کفیر، کومبوچا و کیمچی)، به این معنی که با افزودن مقداری باکتری (ماست) به یک ماده حاوی قند (شیر) و اجازه دادن به باکتری ها برای خوردن شکر ایجاد می شود. بنابراین برای تهیه ماست در خانه، فقط به ۲ ماده نیاز دارید:

ماست: مطمئن شوید که از ماستی با کیفیت خوب استفاده کنید که دارای فرهنگ “زنده” یا “فعال” باشد.
شیر: شیر پرچرب بهترین بافت را برای ماست خانگی ایجاد می کند. قیمت ماست تک نفره مجلسی
نتیجه تخمیر همیشه اسید، گاز یا الکل است. تخمیر شیر به ما اسید می دهد و طعم ترش متمایز ماست را ایجاد می کند!

شیر و مواد تشکیل دهنده ماست برای تهیه ماست یونانی خانگی
طرز تهیه ماست یونانی
مرحله 1: شیر را گرم کنید
شیر را تا 185 درجه فارنهایت (85 درجه سانتیگراد) گرم کنید. این برای ایجاد یک ماست غلیظ و با بافت خوب مهم است.

شیر را روی 185 گرم کنید تا ماست روی اجاق درست شود
مرحله 2: شیر خنک
شیر را به حالت ولرم (حدود 110 درجه فارنهایت، 43 درجه سانتیگراد) خنک کنید، سپس 1/2 فنجان شیر گرم را به ماست اضافه کنید. (اطمینان از سرد شدن شیر باعث می شود نتوانید کشت های زنده موجود در ماست را از بین ببرید.) ماست و شیر را با هم مخلوط کنید سپس بقیه شیر را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

خرید ماست ساده و ماست موسیر تک نفره رستورانی صبرا خرید ماست ساده و ماست موسیر تک نفره رستورانی صبرا | بهترین مارک ماست ساده تک نفره | پخش کننده اصلی ماست ساده | فروشنده عمده ماست ساده | قیمت ماست موسیر تک نفره رستورانی عمده

خرید ماست تازه پر چرب صبرا

ماست موسیر یک نفره

جوشاندن شیر پروتئین های آن را به گونه ای تبدیل می کند که یک کشک ابریشمی و صاف را تشکیل می دهند. قیمت ماست تک نفره مجلسی
دادن زمان کافی به ماست برای قوی شدن باعث می شود که برای چندین دسته از ماست استفاده شود.

بیش از چند شب در یک سال و نیم گذشته بود که من خسته به رختخواب رفتم و فراموش کردم شیر ناتمام بطری پسرم را خالی کنم. وقتی صبح روز بعد آن را باز می‌کردم، به جای شیر مایع، گاهی دلمه‌های کشت‌شده را می‌دیدم که از چیزی بیشتر از شستشوی معکوس و زمان‌بندی غنی از باکتری او تشکیل شده بود. درشت بود. واقعا زشته اما اکنون متوجه شدم که شیر لخته شده سعی می کرد چیزی به من بگوید: راه حل مشکلی که ماه ها آزارم می داد.

مشکل این مقاله ماست خانگی بود. در طول آزمایش‌هایم، هر بار موفق شدم دسته‌های بزرگی از ماست غنی و خامه‌ای درست کنم. اما هر بار که سعی می کردم از دسته اولم برای پرورش دسته دوم استفاده کنم، همه چیز به هم می ریخت. فرقی نمی‌کرد که از یک استارتر خشک شده استفاده کرده باشم یا یک یا دو قاشق غذاخوری ماست خریداری شده در فروشگاه. فرقی نمی‌کرد از چه تنظیماتی برای انکوباتور ماست استفاده کرده باشم، و نه اینکه چه شیری را انتخاب کرده‌ام. بدون شکست، تلاش های من برای حفظ فرهنگ با شکست آشکار بود.

این به تنهایی دلیل کافی برای تأخیر در انتشار این مقاله بود. یکی از قانع‌کننده‌ترین دلایل برای تهیه ماست خود در خانه این است که می‌توانید فرهنگ را از یک دسته به دسته دیگر بدون نیاز به خرید یک استارتر جدید نگه دارید. تا زمانی که نتوانستم در آزمایشاتم این کار را انجام دهم، دستور پخت ماست من نور روز را نمی دید.

در نهایت به هما دشتکی، سازنده سبیل سفید، یکی از بهترین ماست هایی که خورده ام، گفتم. من در مورد تمام جنبه های فنی آزمایشم با او صحبت کردم، سپس پرسیدم: “من چه کار اشتباهی انجام می دهم؟”

او به من گفت: “می دانم که به نظر کمی هولناک به نظر می رسد، اما اجازه دهید شیر کار خودش را انجام دهد و راه را هدایت کند. بیشتر سرآشپزها علم می خواهند، اما چیزی که مردم از دست می دهند این است که شیر بیشتر کارهایش را انجام می دهد. ماست زمانی آسان است که آن را بدست آورید و به آن احترام بگذارید.”

به‌عنوان فردی که همیشه می‌خواهد دلیل آن را مشخص کند؟ در پشت دستور العمل هایی که من درست می کنم، بینش او با من خوشایند نبود. به نظر نوعی تفکر جادویی بود که من معمولاً در آن شرکت نمی‌کنم. اما هما بهترین ماستی را هم که تا به حال خورده‌ام درست می‌کند. من نیاز به گوش دادن داشتم؛ پس از همه، او می داند که در مورد چه چیزی صحبت می کند.

وقتی نصایح او را در ذهنم چرخاندم، ذهنم به آن بطری های گهگاهی پر از شیر دلمه برگشت. دقیقاً داخل ماست نبود، اما چیزی مربوط به آن بود، و تنها کاری که انجام داده بودم این بود که به آن فرصتی برای وجود داشته باشم – مهم نیست که چقدر ممکن است از صبح امروز پشیمان شده باشم.

این بدان معنا نیست که تکنیکی برای تهیه ماست وجود ندارد، زیرا وجود دارد. شما نمی توانید فقط مقداری شیر را روی پیشخوان بگذارید و امیدوار باشید که تبدیل به ماست شود. اما متوجه شدم که وقتی شرایط را فراهم کردم، باید عقب نشینی کنم و به فرهنگ ها و شیردهی زمان و مکان بدهم. بالاخره ماست یک موجود زنده است. من باید اجازه می دادم رشد کند.

وقتی شروع کردم به توجه بیشتر به آنچه در کشکم می‌افتد و کمتر به اینکه دقیقاً چند دقیقه در دمای دقیقاً X نگه داشته شده بود، فرهنگ من تبدیل به فرهنگ چند نسلی شد. دقیقاً همینطور، هوکوس پوکوس هما نتایج من را متحول کرده بود. استفاده از تکنیک های آزموده شده و واقعی بخش بزرگی از فرآیند است، همانطور که استفاده از حواس فرد برای مشاهده فرهنگ و تنظیم بر اساس آن است.

خرید ماست ساده و ماست موسیر تک نفره رستورانی صبرا خرید ماست ساده و ماست موسیر تک نفره رستورانی صبرا | بهترین مارک ماست ساده تک نفره | پخش کننده اصلی ماست ساده | فروشنده عمده ماست ساده | قیمت ماست موسیر تک نفره رستورانی عمده

خرید ماست چکیده کم چرب موسیر صبرا

چرا خودتان ماست درست کنید؟
ماست فرم گرفته با میوه.
ماست یونانی زده شده با میوه.

جدی می خورد / ویکی واسیک

قانع کننده ترین دلیل برای تهیه ماست در خانه این است که نتایج فوق العاده است. حتی در مراحل اولیه آزمایشم، زمانی که فقط می‌توانستم یک نسل را قبل از اینکه فرهنگ شکست بخورد، از راه‌اندازی خود بیرون بیاورم، آن دسته اول هر بار غیر واقعی بود. ماستی که در خانه درست می‌کنید به سرعت با بهترین چیزهایی که می‌توانید در فروشگاه بخرید رقابت می‌کند.

همچنین، از دیدگاه کاملاً عملی، بسیار مقرون به صرفه تر از خرید وان ماست است. قیمت ها بر اساس نام تجاری و مکان متفاوت است، اما یک برند ملی ارگانیک اصلی لبنیات به عنوان مثال خوبی عمل می کند: یک لیتر از ماست پرچرب ساده آنها بیش از شش دلار قیمت دارد، در حالی که یک لیتر شیر کامل آنها حدود سه دلار قیمت دارد.

از آنجایی که یک لیتر شیر یک لیوان ماست صاف نشده به دست می دهد، شما دو برابر بیشتر برای خرید آن از قبل آماده شده هزینه می کنید. با توجه به اینکه چقدر آسان است که خودتان آن را بسازید و نتایج چقدر شگفت انگیز است، این یک استدلال بسیار قانع کننده است.

ماست تک نفره رستورانی

خرید ماست ساده و ماست موسیر تک نفره رستورانی صبرا خرید ماست ساده و ماست موسیر تک نفره رستورانی صبرا | بهترین مارک ماست ساده تک نفره | پخش کننده اصلی ماست ساده | فروشنده عمده ماست ساده | قیمت ماست موسیر تک نفره رستورانی عمده

خرید ماست چکیده پرچرب موسیر صبرا

تهیه ماست: مرحله به مرحله

بیش از یک نوع ماست وجود دارد. سبکی که در نهایت به آن دست می‌یابید به عوامل مختلفی بستگی دارد – شیری که استفاده می‌کنید، شروعی که استفاده می‌کنید، دما و زمان فرآیند کشت، ظرفی که آن را در آن درست می‌کنید و اینکه آیا آن را برای غلیظ‌تر کردن صاف می‌کنید یا خیر.

محصول، ماست یونانی و لبنه (اطلاعات بیشتر در مورد همه این موارد در زیر). با بازی با متغیرهایی که در اختیار دارید، می‌توانید به سبکی که بیشتر دوست دارید بپیوندید. این یک سفر شخصی به سمت بهترین ماست رویاهای شماست. اینها مراحل اولیه هستند.
مرحله 1: شیر خود را انتخاب کنید

شیری که استفاده می کنید تاثیر زیادی روی ماست نهایی شما خواهد داشت. بیایید با بررسی متغیرهای واضح، مانند درصد چربی، شروع کنیم. من شیر کامل را هم برای ماست و هم برای ماست ترجیح می دهم، اما می توانید از 2٪، 1٪ یا بدون چربی استفاده کنید.

همه آنها کار می کنند. برخی از مردم دوست دارند شیرهای کم چربی را با مقداری پودر شیر خشک بدون چربی (تقریباً از 1/3 تا 3/4 فنجان پودر در هر لیتر شیر) حجیم کنند تا آن را غلیظ کنند، به خصوص در غیاب چربی های لبنی خوش طعم. همچنین می‌توانید با اضافه کردن مقدار کمی ژلاتین بدون طعم (1 قاشق چای‌خوری در هر لیتر شیر) قبل از جوشاندن شیر در مرحله چهارم، ماست خود را غلیظ کنید.

شما مجبور نیستید هیچ یک از این موارد را اضافه کنید، و من پیشنهاد می‌کنم با اضافه نکردن آنها شروع کنید، اما این چیزی است که به مرور زمان می‌توانید با آن بازی کنید زیرا به دنبال سبک خانه خود هستید.

فراتر از درصد چربی، منشا شیر و فرآوری آن نیز باید در نظر گرفته شود. اکثر انواع کار می کنند. می توانید از شیر خام، در صورت وجود، یا شیر پاستوریزه استفاده کنید. شیر تغذیه شده با علف یا شیر گاوهای پرورش یافته با غذا؛ شیر هموژن یا شیر خامه‌ای (هما سبیل سفید توصیه می‌کند خامه را فقط پس از تهیه ماست برای بهترین بافت هم بزنید).

یکی از انواع شیری که به طور معمول رپ بدی دریافت می کند، شیر فوق پاستوریزه است که اکثر برندهای اصلی ارگانیک هستند، و همچنین شیرهای UHT که در دمای اتاق در حالت بازنکردن پایدار هستند. من در آزمایشاتم موفق شدم با استفاده از شیر فوق پاستوریزه ماست درست کنم، اما موفقیت محدود من عقل ماست سازان با تجربه تر را که کار کردن با آن نوع شیر دشوارتر است را رد نمی کند. من از آن اجتناب می کنم.
مرحله 2: استارتر خود را انتخاب کنید

چهار ظرف اغذیه فروشی از فرهنگ های مختلف ماست ارثی روی میز.
آزمایش کشت ماست ارثی نتایج متفاوتی به همراه داشت. این بدان معنا نیست که آنها کار نمی کنند، فقط باید نیازهای خاص هر یک را یاد بگیرید.

جدی می خورد / ویکی واسیک قیمت ماست تک نفره

استارتر مجموعه ای از کشت های باکتری است که قندهای لاکتوز طبیعی شیر را به اسید لاکتیک تخمیر می کند و شیر را غلیظ می کند و همزمان آن را ترش می کند. یک میلیون گزینه وجود دارد. می‌توانید کشت‌های استارتر خشک انجمادی را که شبیه پودر هستند، بخرید، یا می‌توانید از ماست‌های ساده خریداری‌شده در فروشگاه با کشت‌های فعال زنده استفاده کنید.

ماست تک نفره رستورانی