خرید سس شکلات هرشيز قیمت عمده

خرید سس شکلات هرشيز قیمت عمده | فروشنده عمده سس شکلات هرشيز | پخش کننده اصلی سس شکلات هرشيز در تهران | قیمت سیروپ شکلات هرشيز

شربت هرشيز ( شکلاتي؛ کارامل؛ توت فرنگي)

خرید سس شکلات هرشيز قیمت عمده خرید سس شکلات هرشيز قیمت عمده | فروشنده عمده سس شکلات هرشيز | پخش کننده اصلی سس شکلات هرشيز در تهران | قیمت سیروپ شکلات هرشيز

سس شکلات هرشيز محصول کشور آمريکا

هیچ چیزی مثل طعم کلاسیک سس هرشیز شیرین نیست. از این بطری نرم برای تهیه یک لیوان شیر شکلات خنک، مخلوط شکلاتی و بستنی شکلاتی، کاکائوی داغ شیرین و غیره استفاده کنید!
سس شکلاتی HERSHEY’S ، یک شیرینی منحصر به فرد است. می توانید ان را روی بستنی بریزید و یک دسرشکلاتی خوشمزه اماده کنید. و یا ان را با شیر ترکیب کنید .

سیروپ کلاسیک هرشيز یک غذای نمادین آمریکایی است و از زمانی که برای اولین بار در سال 1926 ساخته شد در آشپزخانه های خانگی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بنابراین این واقعیت که این انتخاب ما برای بهترین سیروپ شکلاتی برای تهیه شیر شکلات است، واقعا تعجب آور نیست.

هنگام خرید سیروپ شکلات به چه نکاتی توجه کنیم؟
طعم
طعم، آزمون مهم نهایی است. شما طعم خامه‌ای، ابریشمی، شیرین یا تلخ شکلاتی را می‌خواهید که می‌خواهید. اگر طعم سیروپ آن طور که انتظار دارید را نداشته باشد و طعم و مزه ی شگفت انگیزی را در دهان شما به ارمغان بیاورد، تمایل شما به شکلات را برآورده نخواهد کرد. مواظب طعم‌های مصنوعی یا سایر موادی باشید که می‌توانند مزه‌ای را ایجاد کنند.

همچنین، به خاطر داشته باشید که سیروپ شکلات معمولاً به تنهایی مصرف نمی‌شود (اگر مصرف می‌کنید، در اینجا قضاوت نمی‌شود!)، بلکه با سایر غذاها یا مواد غذایی دیگر مخلوط می‌شود – بنابراین قبل از خرید شربت، در نظر بگیرید که چگونه بیشتر مصرف می‌کنید. اغلب از آن استفاده کنید، و پس از آن چه چیزی در آشپزی از نظر جفت کردن آن حس آشپزی را ایجاد می کند.

آیا معمولاً سیروپ خود را با شیر مخلوط می کنید تا شیر شکلاتی درست شود؟ در این صورت، می توانید به سراغ شربتی با طعم قوی تر یا تلخ تر بروید، زیرا با شیر خامه ای فراوان رقیق می شود. یا اغلب توت های مخلوط را با سیروپ شکلات پر می کنید؟ شاید در این صورت یک شکلات سفید یا شیری ترجیح داده شود. این در نهایت به شما و ترجیح شخصی شما بستگی دارد.
عناصر
امروزه سیروپ های شکلاتی مختلفی در بازار موجود است. برخی کاملاً طبیعی و/یا ارگانیک هستند، در حالی که برخی دیگر اینگونه نیستند. برچسب ها را برای آن دسته از موادی که نمی توانید تلفظ کنید یا ممکن است به عنوان مواد نگهدارنده و شیرین کننده مصنوعی تشخیص دهید، بررسی کنید (به عنوان یک قاعده کلی، هرچه لیست مواد تشکیل دهنده کوتاه تر باشد، معمولاً بهتر است!).

وقتی صحبت از گزینه های بدون شکر می شود، توجه داشته باشید که «تفاوت اصلی بین سیروپ شکلات بدون شکر و سیروپ شکلات سنتی، شیرین کننده است. همیشه فقط شکر نیست: بسیاری از سیروپ های شکلاتی از سیروپ ذرت برای ایجاد بافت علاوه بر شکر استفاده می کنند. این بافت خاص اغلب دارای مارک های بدون قند است که از الکل های قند به همراه صمغی مانند صمغ زانتان برای ایجاد بدن استفاده می کنند. با این حال، یک راه دیگر … استفاده از فیبر پری بیوتیک محلول برای ایجاد بدن همراه با میوه راهب به جای الکل های قند و آدامس است.

دستورالعمل؟ به سادگی یک قاشق غذاخوری از مواد خوب را در یک لیوان 8 اونس شیر سرد هم بزنید (یا فقط به طعم اضافه کنید). اگر چیزی که می خواهید طعم شکلاتی کلاسیک است، این سیروپ مورد علاقه شماست.

شرکت Hershey خود نیز بسیار محبوب است و در سال 1894 در روستایی پنسیلوانیا شروع به کار کرد و قصد داشت شکلات‌های خوشمزه را برای افراد عادی مقرون‌به‌صرفه بسازد و به ساختن شهر نمونه برای کارمندان خود ادامه داد و پس از آن یک شهربازی، یک مدرسه ساخت. برای یتیمان و غیره

سهولت استفاده
سیروپ های شکلاتی را معمولاً می توان در بطری ها یا شیشه های فشرده پیدا کرد که می توانید یک قاشق را در آنها فرو کنید تا سس از آن خارج شود. برخی از محصولات ممکن است حاوی پمپ نیز باشند. بسته به ترجیحات آشپزی شما و نحوه استفاده بیشتر از سیروپ شکلات، ممکن است این را در نظر بگیرید.

اگر بچه دارید، یک بطری یا پمپ فشاری ممکن است ساده‌تر (و کمتر به هم ریخته‌تر) از یک شیشه باشد. اگر مکرراً از سیروپ شکلات استفاده می کنید (یعنی هر روز روز موکا است)، یک گزینه پمپاژ ممکن است برنامه صبحانه شما را بسیار روان تر کند.

اطمینان حاصل کنید که برچسب را برای اطلاعات و دستورالعمل های یخچال یا نگهداری بررسی کنید. برخی ممکن است به یخچال نیاز داشته باشند، و شما می خواهید مطمئن شوید که محصولات خود را در دمای ایمن برای مواد غذایی برای ماندگاری و تازگی مطلوب نگهداری می کنید. بعد از اینکه از یخچال خارج کردید، می توانید آن را سرد، در دمای اتاق سرو کنید یا مانند یک فاج داغ آن را گرم کنید.
سوالات متداول
آیا سیروپ شکلات نیاز به یخچال دارد؟
به گفته Rhea Monique، مدیر عامل ChocZero، «سیروپ شکلات نیازی به نگهداری فوری در یخچال ندارد، مانند سس مایونز یا چیزی نیست که اگر آن را کنار بگذارید، در عرض چند ساعت فوراً بد می شود. با این حال، از آنجایی که در آن آب وجود دارد، باید آن را در یخچال نگهداری کنید تا عمر مفید خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. گفته می‌شود، کنار گذاشتن آن برای چند روز مطمئناً دلیلی برای مشکل نخواهد بود.»

یک قانون کلی خوب این است که برچسب های بسته بندی محصولات خود را به دقت بررسی کنید. باید اطلاعات ذخیره سازی در آنجا ذکر شده باشد، و بهترین گزینه این است که دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید. آن‌ها احتمالاً آزمایش‌های زیادی برای ماندگاری انجام داده‌اند و می‌دانند چگونه محصول خود را برای تازگی، طول عمر و ایمنی بهینه مدیریت کنند.

و به یاد داشته باشید که محصولات مختلف بسته به مواد تشکیل دهنده آنها رفتار متفاوتی خواهند داشت، بنابراین فقط به این دلیل که شربتی که داشتید ممکن است نیاز به یخچال نداشته باشد، لزوماً برای سیروپ بعدی که از مارک دیگری خریداری می کنید صدق نمی کند.

بعد از باز شدن سیروپ شکلات چقدر دوام می آورد؟
مونیک می‌گوید: «در انباری ایده‌آل، که رطوبت کم و دمای متوسط ​​60 تا 72 درجه است، بیش از شش ماه بدون هیچ مشکلی دوام می‌آورد و بسته به برند، ممکن است یک سال تمام طول بکشد.» می گوید.

اگر خانه شما در منطقه مرطوب تری قرار دارد، نباید بیش از چهار ماه در یخچال نگهداری شود. اگر یک مصرف‌کننده معمولی سیروپ شکلات هستید که از [شربت] در کنار قهوه‌بار خود برای چند موکا شکلات عالی استفاده می‌کنید، و در عرض 30 تا 60 روز از آن استفاده می‌کنید، هرگز نباید با آن مشکلی داشته باشید، مگر اینکه در یک منطقه زندگی کنید. آب و هوای استوایی،” او می گوید.

از سیروپ یا سس شکلات چه چیز دیگری می توان استفاده کرد؟

سیروپ شکلات یک ماده همه کاره است که آن را به یک آیتم عالی برای همیشه در یخچال یا انباری خود تبدیل می کند. می توان از آن به روش های مختلفی استفاده کرد، از شیر شکلاتی، تا بستنی/براونی/بیسکویت/میوه، میلک شیک، به عنوان دیپ چوب شور، میوه یا کیک پوند (فکر کنید فوندو). حتی برای صبحانه به عنوان سیروپ برای پنکیک یا وافل خوشمزه است.

«روش مورد علاقه من برای استفاده از سیروپ شکلات درست کردن موکا است. سیروپ شکلات، دو شات اسپرسو و مقداری شیر بخار پز یک موکای عالی درست مثل استارباکس می سازد! مونیک می گوید.

همچنین می‌توانید با انواع مختلف سیروپ شکلات خلاق باشید و کشف کنید که کدام گونه‌ها در کاربردهای مختلف بهترین کار را دارند (و به ترجیحات جوانه‌های چشایی شما). به عنوان مثال، سیروپ شکلات سفید ممکن است یک جفت عالی برای موکای نعناع فلفلی در فصل تعطیلات باشد، در حالی که سیروپ تلخ و شیرین ممکن است برای آن جشن بستنی مناسب باشد.

چگونه تحقیق کردیم

برای گردآوری این فهرست، تیم ویراستاران و همکاران ما ساعت‌ها در مورد بهترین شربت‌های شکلاتی موجود در بازار تحقیق کردند، ویژگی‌های کلیدی آن‌ها – مانند مواد تشکیل دهنده، طعم، یا قیمت – را به‌علاوه نظرات مشتریان و سایر منابع مورد اعتماد ارزیابی کردند. سپس از این تحقیق استفاده کردیم تا یک امتیاز ستاره از یک تا پنج (پنج بهترین و یکی بدترین) به برخی محصولات موجود در لیست اختصاص دهیم.

چرا به The Spruce Eats اعتماد کنیم؟
کارن رستا یک نویسنده آزاد و یک شیرینی‌پز سابق است که غذاها و نوشیدنی‌ها را برای The Spruce Eats پوشش می‌دهد. او در فرهنگ و تاریخ غذا، آشپزی، شیرینی و رستوران تخصص دارد. او در طول هفته های مد به عنوان عکاس و نویسنده به بوداپست، کیف و پاریس سفر کرده است و همیشه بهترین شیرینی های معتبر را در طول مسیر پیدا کرده است. او اکنون بسیاری از اوقات فراغت خود را صرف پخت و پز در خانه می کند و کیفیت را با بودجه معین شما توصیه می کند.

آلیسا لانگر، نویسنده Spruce Eats، یک متخصص رژیم غذایی و غذایی است که همیشه در مورد غذای بعدی یا علاقه به مواد اولیه کنجکاو است و تشنه یادگیری و تلاش بیشتر است. پس از کار در انتشار کتاب آشپزی، داده‌های برچسب CPG، نوشتن مواد غذایی و کیت‌های وعده‌های غذایی، پس‌زمینه‌های متنوع و علایق متنوع او چشم‌انداز منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهد که بررسی‌های واضح، کاملاً تحقیق شده و قابل اعتماد را تقویت می‌کند.