خرید سس فرانسوی تک نفره و بطری وجین

خرید سس فرانسوی تک نفره و بطری وجین | پخش کننده اصلی سس فرانسوی تک نفره | بهترین مارک سس فرانسوی تک نفره | فروشنده عمده سس فرانسوی تک نفره | دفتر فروش عمده سس فرانسوی

سس‌ فرانسوی با استفاده از نشاسته یا آرد که در کره تفت داده شده غلیظ می‌شود و شامل امولسیون ناپایدار روغن، سرکه و چند ادویه است که گاهی برای پایداری امولسیون به آن پکتین یا صمغ‌های گیاهی نیز می‌افزایند.

سس فرانسوی با طعمی خوش و معطر، نمادی از یک غذای فرانسوی با ترکیبی از گیاهان سبز و مخلوط رب گوجه فرنگیست.

این سس هیجان‌انگیز همراه سالاد و غذاهای سرد به عنوان چاشنی انواع استیک، مرغ و انواع غذاهای گوشتی استفاده می‌شود.

خرید سس فرانسوی تک نفره و بطری وجین خرید سس فرانسوی تک نفره و بطری وجین | پخش کننده اصلی سس فرانسوی تک نفره | بهترین مارک سس فرانسوی تک نفره | فروشنده عمده سس فرانسوی تک نفره | دفتر فروش عمده سس فرانسوی

خرید سس فرانسوی تک نفره

سس مایونز موجود در سس فرانسوی

سس مایونز دارای ویتامین های گروه B و خصوصا ۸B، D، E،F، آهن، گوگرد، کلسیم، منیزیم، مس، فسفر، روی، پتاسیم، کلر، تامین فعالیت هورمونی، ضد غلظت خون می باشد. سس مایونزحاوی سرکه، تخم‌مرغ و روغن است و می‌تواند یک نرم‌کننده عالی برای موهای زبر و خشن باشد. سس مایونز برای لطافت، براقی، رفع شوره سر، رفع ریزش و تغذیه مو عالی است.

نکات و تغییرات دستور غذا
عملکرد: این دستور سس فرانسوی 2 فنجان سس یا 16 وعده (2 قاشق غذاخوری) تهیه می کند. اگر این را برای سالاد دوریتو تاکو درست می‌کنید، احتمالاً فقط به نیمی از دستور غذا نیاز دارید. قیمت سس تک نفره فرانسوی

نحوه نگهداری: باقیمانده غذا را تا 4 روز در یخچال نگهداری کنید. و من می دانم که به چه فکر می کنید: “همه چیز در این لیست مواد در قفسه پایدار است! چرا این سس در قفسه ثابت نیست، یا چرا نمی تواند یک ماه دوام بیاورد؟» مواد تشکیل دهنده وقتی با هم ترکیب می شوند با هم تداخل می کنند و بدون تثبیت کننده ها و نگهدارنده ها، مانند هر “باقی مانده” دیگری فاسد شدنی است.

از قبل آماده کنید: با خیال راحت این خانه را تا 3 روز قبل درست کنید. اگر در این مدت سس شروع به جدا شدن کرد، قبل از ریختن روی سالاد، آن را تکان دهید.
جفت سالاد پاداش: علاوه بر سالادهای تاکو، این سس فرانسوی خانگی طعمی باورنکردنی دارد که با سالاد ایزی گاردن، سالاد وج یا سالاد کاب من ریخته می شود.

خرید سس فرانسوی تک نفره و بطری وجین خرید سس فرانسوی تک نفره و بطری وجین | پخش کننده اصلی سس فرانسوی تک نفره | بهترین مارک سس فرانسوی تک نفره | فروشنده عمده سس فرانسوی تک نفره | دفتر فروش عمده سس فرانسوی

خرید سس فرانسوی 350 گرمی وجین

شرکت تولیدی وصنعتی گرمدره افتخار دارد با بیش از 40 سال تجربه درخشان و خوشنام در زمینه تولید انواع شربت، آبمیوه، سس سرد و گرم، انواع کنسروجات، خیارشور، آبلیمو و سایر محصولات در خدمت شما مصرف کننده عزیز باشد.

محصولات این شرکت با نام تجاری وجین از بهترین مواد اولیه طبیعی بر اساس استانداردهای ملی و زیر نظر متخصصین با تجربه تحت شرایط کاملاً بهداشتی و کنترل شده تولید می گردد. با مصرف محصولات با کیفیت وجین سلامت و تندرستی خود و خانواده را تضمین نمایید.

یادداشت های مواد تشکیل دهنده

شکر دانه ریز: 1 فنجان شکر موجود در سس ممکن است زیاد به نظر برسد، اما طعم آن دقیقاً مانند طعمی است که در کلوپ های عصرانه ویسکانسین دوران جوانی من وجود داشت (آنها یک سس سالاد کوچک با 4 نوع سس مختلف سر میز شما می آورند: مزرعه، ایتالیایی، هزار جزیره و فرانسوی).

اگر به سس‌های شیرین علاقه ندارید، با 2 قاشق غذاخوری شکر شروع کنید، میل کنید و در صورت تمایل آن را افزایش دهید. یا یک بطری سس فرانسوی خریداری شده را جایگزین کنید.

روغن زیتون سبک: روغن زیتون سبک ملایم تر از بکر است که به سایر تقویت کننده های طعم اجازه می دهد تا بدرخشند.
پاپریکا: به جای پاپریکا داغ یا دودی از پاپریکا معمولی (اغلب به سادگی روی بسته بندی برچسب پاپریکا نوشته می شود) استفاده کنید. قیمت سس تک نفره فرانسوی

دستورالعمل ها

در غذاساز یا مخلوط کن، شکر، سس کچاپ، روغن زیتون، سرکه سفید، دانه کرفس، پودر چیلی، خردل خشک، پودر پیاز، پاپریکا و نمک را به مزه اضافه کنید (من 2 قاشق چایخوری دوست دارم). این کار را تا زمانی که یکدست شود و در بسته در یخچال تا 4 روز نگهداری کنید.