خرید سس مایونز تکنفره و دبه چینود

خرید سس مایونز تکنفره و دبه چینود | بهترین مارک سس مایونز دبه ای | فروشنده عمده سس مایونز دبه چینود | پخش کننده اصلی سس مایونز چینود ، قیمت سس سفید تک نفره

خرید سس مایونز تکنفره و دبه چینود خرید سس مایونز تکنفره و دبه چینود | بهترین مارک سس مایونز دبه ای | فروشنده عمده سس مایونز دبه چینود | پخش کننده اصلی سس مایونز چینود ، قیمت سس سفید تک نفره

خرید سس تکنفره مایونز چینود

تعداد در هر کارتن ۳۰۰ عدد

عیب یابی: اگر مایو من ترکیب نشود چه می شود؟
به روز رسانی: بنابراین من این را “ضد احمق” نامیدم، اما در واقع، باید آن را “مقاوم در برابر احمق” نامید، زیرا حتی ضد گلوله ترین تکنیک هم گهگاهی شکست می خورد. برخی از افراد گزارش کرده اند که سس مایونز هنگام مخلوط کردن هرگز با هم ترکیب نمی شود.

مشکل شماره یک که من کشف کردم استفاده از کشتی با اندازه اشتباه است. ضروری است که ظرف کمی بزرگتر از سر مخلوط کن غوطه وری باشد، زیرا مخلوط تخم مرغ/لیمو باید قبل از روشن کردن مخلوط کن با تیغه های مخلوط کن در تماس باشد تا کار کند. تا زمانی که سس مایونز شروع به جمع شدن کند، باید سر مخلوط کن را در کف شیشه محکم کنید.

نمی توانید شیشه ای به اندازه مناسب پیدا کنید، گزینه دیگر این است که دستور غذا را دو برابر کنید تا حجم اولیه مخلوط تخم مرغ/لیمو را افزایش دهید.

در نهایت، اگر سس مایونز شما آبکی است، به این معنی است که به درستی امولسیون نشده است، و هیچ مقداری از مخلوط اضافی آن را برطرف نمی کند. بهترین کار این است که بگذارید مخلوط ته نشین شده و جدا شود، سپس دوباره امتحان کنید.

نکته حرفه ای: مراقب روغن زیتون فوق بکر باشید
می توان با استفاده از روغن زیتون فوق بکر با کیفیت بالا یک سس مایونز خوشمزه درست کرد، اما یک مشکل وجود دارد: مخلوط کن ها، غذاسازها و مخلوط کن های دستی بسیار قدرتمند هستند.

می بینید که قطرات روغن زیتون فوق بکر از قطعات ریز زیادی تشکیل شده اند که بسیاری از آنها به هم چسبیده اند و از جذب جوانه های چشایی ما جلوگیری می کنند. مثلاً با استفاده از غذاساز یا مخلوط کن، روغن زیتون را با قدرت کافی هم بزنید تا آن تکه های تلخ مزه را از یکدیگر جدا کنید. نتیجه یک سس مایونز با طعم کاملاً تلخ است. نه تنها این، بلکه این قطعات ریز در واقع کارایی امولسیفایرهایی مانند خردل و لسیتین را کاهش می دهند و احتمال شکستن سس شما را بیشتر می کنند.

بنابراین، اگر می خواهید یک سس مایونز فوق العاده پایدار داشته باشید که هنوز به شدت با روغن زیتون فوق بکر طعم داشته باشد، اما تلخی نداشته باشد، چه؟ نکته کلیدی این است که از یک روغن با طعم خنثی مانند کانولا یا سبزیجات برای شروع سس مایونز استفاده کنید. پس از ثبات، آن را به یک کاسه منتقل کنید و با دست مقداری روغن زیتون بکر بریزید. شما هنوز هم طعم زیادی خواهید داشت، اما هیچ کدام از تلخی آن.

و دوستان من، ساندویچ های عالی شروع می شوند.

خرید سس مایونز تکنفره و دبه چینود خرید سس مایونز تکنفره و دبه چینود | بهترین مارک سس مایونز دبه ای | فروشنده عمده سس مایونز دبه چینود | پخش کننده اصلی سس مایونز چینود ، قیمت سس سفید تک نفره

خرید سس دبه مایونز پرچرب ۸ کیلویی با کیفیت بالا و غلظت زیاد

جهت ها
تخم‌مرغ، آب لیمو و خردل را در کف فنجان یا شیشه‌ای که فقط با سر مخلوط کن غوطه‌وری شما مناسب است، قرار دهید. مخلوط تخم مرغ/آب لیمو باید به تیغه ها برسد تا عمل کند (به یادداشت مراجعه کنید). اگر مخلوط به تیغه ها نرسید، دستور را قبل از تلاش دو برابر کنید.

تخم‌مرغ، آب لیمو و خردل در ته یک ظرف شیشه‌ای به اندازه‌ای بزرگ است که در سر مخلوط کن غوطه‌وری قرار بگیرد.
در صورت استفاده سیر را اضافه کنید. روی آن روغن بریزید و بگذارید 15 ثانیه بماند. سر مخلوط کن غوطه وری را در انتهای فنجان قرار دهید و آن را با سرعت بالا روشن کنید. از نبض و حرکت سر خودداری کنید. با تشکیل سس مایونز، سر مخلوط کن غوطه وری را به آرامی کج کرده و بلند کنید تا تمام روغن امولسیون شود. سس مایونز را با نمک مزه دار کنید. تا 2 هفته در ظرف دربسته در یخچال قرار دهید.

کلاژی از سس مایونز دو دقیقه ای در حال ساخت. در جهت عقربه های ساعت از ربع بالا سمت چپ: یک ظرف شیشه ای حاوی مواد تشکیل دهنده منهای روغن در کنار مخلوط کن غوطه وری. روغنی که در شیشه ریخته می شود. مخلوط کن همه مواد را با هم پردازش می کند. سس مایونز کاملا امولسیون شده در ظرف شیشه ای با مخلوط کن غوطه وری در کنار آن.
تجهیزات خاص
مخلوط کن غوطه وری

یادداشت
لازم است شیشه ای که استفاده می کنید کمی بزرگتر از سر مخلوط کن غوطه وری باشد و مخلوط تخم مرغ/لیمو باید قبل از اینکه آن را روشن کنید با تیغه های مخلوط کن در تماس باشد تا این کار عمل کند. تا زمانی که سس مایونز شروع به جمع شدن کند، باید سر مخلوط کن را در کف شیشه محکم کنید. اگر شیشه ای به اندازه مناسب پیدا نکردید، دستور غذا را دو برابر کنید تا حجم اولیه مخلوط تخم مرغ/لیمو افزایش یابد.

اگر سس مایونز شما آبکی است، به این معنی است که به درستی امولسیون نشده است. بگذارید مخلوط جا بیفتد و جدا شود، سپس دوباره سعی کنید مخلوط کنید.

روش
زرده های تخم مرغ را در ظرفی هم بزنید سپس خردل را اضافه کنید و با همزن بزنید. تقریباً نیمی از روغن را به تدریج اضافه کنید، در ابتدا خیلی آهسته و به طور مداوم حدود 3 تا 5 دقیقه یا تا زمانی که غلیظ شود، هم بزنید. هنگامی که حدود نیمی از روغن را اضافه کردید، 1 قاشق غذاخوری سرکه را با همزن بزنید – این مخلوط را کمی شل می کند و رنگ کم رنگ تری به آن می دهد.

به تدریج روغن باقی مانده را اضافه کنید و مدام هم بزنید. در صورت نیاز با کمی نمک، کمی آب لیمو و کمی سرکه بیشتر مزه دار کنید. در ظرف استریل شده در یخچال تا یک هفته نگهداری شود.

سس مایونز خانگی آسان تازه و راحت است که درست در خانه درست کنید. فقط با چند ماده می توانید این چاشنی خوشمزه و همه کاره را برای استفاده در ساندویچ ها یا دیپ ها و سس ها درست کنید!

سس های خریداری شده در فروشگاه می توانند افزودنی های زیادی برای حفظ ماندگاری داشته باشند. من عاشق استفاده از سس مایونز برای تهیه سس های خودم در خانه هستم، زیرا می توانم آنچه را که در دستور غذا است کنترل کنم. شما باید برخی از چاشنی های خانگی دیگر من مانند سس پنیر، سس سرخ شده محبوب یوتا، یا سس آسان بوفالو را امتحان کنید.

دستور تهیه سس مایونز خانگی

همه مایونز را دوست دارند. بافت ضخیم و خامه ای آن، آن را به چاشنی ضروری برای بسیاری از چیزها تبدیل می کند! این یک غذای اصلی در خانه من است و پسر بزرگم دیوانه این دستور غذا شد! مایونز را می توان برای پخش کردن روی ساندویچ، همبرگر یا بسته بندی استفاده کرد و او همه آن را برای هر چیزی که می توانست استفاده کرد! من از این بسیار استفاده می کنم، و حتی قبلاً از آن در یک کیک شکلاتی استفاده کرده ام!

مایونز نه تنها یک چاشنی است، بلکه به عنوان پایه بسیاری از سس ها نیز استفاده می شود. طعم های مختلف را کاملاً ترکیب می کند تا بافت های خامه ای خوشمزه ایجاد کند. من دوست دارم از سس مایونز خانگی در سس های خانگی خود مانند این سس استفاده کنم. همچنین در سس هایی مانند این، یا حتی در دستور العمل هایی مانند سالاد مرغ من عالی است. هنگامی که آن را از ابتدا بسازید، دیگر هرگز آن را از فروشگاه نخواهید خرید!
سس مایونز خانگی چه موادی دارد؟

برای تهیه سس مایونز خانگی فقط به چند ماده نیاز دارید. به احتمال زیاد تمام مواد لازم برای تهیه این دستور غذا را در اختیار دارید، بنابراین قبل از رفتن به فروشگاه، حتماً کارت دستور غذا را در انتهای این پست بررسی کنید.

تخم مرغ بزرگ: تمام این دستور پخت یک تخم مرغ است (از تخم مرغ کامل استفاده کنید نه فقط از زرده تخم مرغ). مطمئن شوید که در دمای اتاق است!
آب لیموی تازه: این مایونز را تثبیت می کند و همچنین طعم لذیذی به آن می بخشد.
نمک: کمی نمک به طعم دادن به آن کمک می کند و لیمو را متعادل می کند.
روغن کانولا: روغن به اتصال مواد به یکدیگر کمک می کند. در صورت تمایل می توانید از روغن آووکادو، روغن گیاهی یا روغن زیتون فوق بکر نیز استفاده کنید.

چگونه سس مایونز درست می کنید؟

درست کردن سس مایونز خانگی علم در آشپزخانه است! امولسیون کردن روغن با تخم مرغ باعث ایجاد مخلوط غلیظ و خامه ای می شود. شما مایونز شکسته نمی خواهید (جایی که مواد با هم امولسیون نمی شوند) بنابراین دستورالعمل های آسان را برای تهیه این سس مایونز به دقت دنبال کنید.

اضافه کردن به شیشه: در یک شیشه یا کاسه تخم مرغ، آب لیمو و نمک را اضافه کنید.
امولسیون کردن: مخلوط کن غوطه وری خود را در انتهای شیشه قرار دهید و در حالی که روغن را به آرامی اضافه می کنید شروع به مخلوط کردن کنید.
غلیظ: به هم زدن ادامه دهید تا غلیظ شود و همه با هم ترکیب شوند.
نگهداری: تا یک هفته در شیشه در بسته در یخچال نگهداری شود.