خرید پودر تندرايزر نرم کننده گوشت رستو resto

خرید پودر تندرايزر رستو resto | بهترین مارک پودر تندرايزر | پخش کننده اصلی پودر تندرايزر | فروشنده عمده پودر تندرايزر ، خرید پودر نرم کننده گوشت ، نرم كردن گوشت گوساله برای استیک

خرید پودر تندرايزر نرم کننده گوشت رستو resto خرید پودر تندرايزر رستو resto | بهترین مارک پودر تندرايزر | پخش کننده اصلی پودر تندرايزر | فروشنده عمده پودر تندرايزر ، خرید پودر نرم کننده گوشت ، نرم كردن گوشت گوساله برای استیک

خرید پودر تندورايزر نرم کننده گوشت رستو resto

پودر تندورايزر رستو جهت نرم کردن بافت گوشت که هنگام طبخ روي گوشت را نمي سوزاند برگرفته شده از ميوه کيوي و پاپايا و قابل مخلوط شدن با ديگر ادويه ها مي باشد

تندريزر پودر نرم کننده بافت های گوشت که از میوه پاپایا بدست آمده و در هنگام طبخ روی سطح گوشت نمی سوزد و طعم ترش ندارد.قابل استفاده با هر ادویه دیگر بدون تغییر طعم.

بیشتر گیاهان معطر و ادویه جات، وقتی با روغن ترکیب می شوند رایحه و طعم خوش خود را بیشتر منتشر می کنند.
شما می توانید برای مرینیت گوشت کبابی از انواع روغن کنجد، روغن دانه انگور یا روغن زیتون استفاده کنید ادویه گوشت : طرز تهیه 2 مدل ادویه گوشت قرمز روش تهیه ادویه کیوى: در مرحله اول تهیه ادویه کیوی برای گوشت ، باید کیوی را خشک کنید.

برای این کار، دو عدد کیوی را در مخلوط کن بریزید و آن ها را به شکل پوره درآورید تا کاملا له شوند.
سپس یک سینی را ادویه شاورما گوشت اصل با قیمت مناسب | ادویه های تشکیل دهنده ادویه ادویه شاورما گوشت.

آب آناناس

آنزیم رایج دیگری که در نرم کننده های گوشت تولید شده به صورت تجاری یافت می شود «بروملین» است که از آناناس به دست می آید. بنابراین، یک آناناس را برش دهید، پوست آن را جدا کنید، قاچ ها را در مخلوط کن بریزید و تفاله آن را روی سطح گوشت بمالید. می توانید آب آناناس را روی گوشت بریزید و بسته به نوع گوشت آن را به مدت 1 تا 2 ساعت در یخچال قرار دهید. از آناناس کنسرو شده یا پخته استفاده نکنید، زیرا آنزیم های موجود در میوه پس از فرآوری (حرارت) عمل نمی کنند.

میوه های خانواده مرکبات

آب لیمو، پرتقال یا لیموترش نیز جایگزین های خوبی هستند.

میوه کیوی زرد

آنزیم «اکتینیدین» موجود در کیوی به تجزیه بافت های همبند گوشت بدون تبدیل آن به ماس کمک می کند. پالپ کیوی یک جایگزین آسان و طعم عالی برای تفاله آناناس است.

انجیر

انجیر حاوی آنزیم “فیسین” است که می تواند به عنوان نرم کننده گوشت عمل کند. می‌توانید روی گوشت را با برش‌های میوه‌های مختلف بپوشانید.
مارینادهای مبتنی بر لبنیات

اب دوغ

اینها را می توان به عنوان بهترین نرم کننده گوشت در نظر گرفت. آنها نسبت به آب میوه ها یا سایر مارینادهای اسیدی لطیف تر هستند. به طور سنتی، ماست برای ترشی کردن گوشت در غذاهای هندی استفاده می شود. به همین ترتیب، از دوغ برای نرم کردن مرغ قبل از سرخ کردن استفاده می شود. وقتی صحبت از غذاهای ایتالیایی می شود، گوشت های پخته شده با شیر لطیف تر از گوشت های پخته شده با یا گوجه فرنگی هستند.

غذاهای اسیدی
سرکه

سرکه (بالزامیک، سیب و غیره)، (حاوی اسیدهای آلفا و تانن)، آب گوجه فرنگی، سویا یا سس ورسسترشر، روغن زیتون و اثرات مشابهی دارند. برای مرغ، میگو و ماهی مفید است، در حالی که قرمز برای گوشت گاو مفید است.

غذاهای غنی از آنزیم
زنجبیل و سیر

به طور سنتی در بسیاری از غذاها از زنجبیل، آسافوتیدا و سیر به عنوان نرم کننده گوشت استفاده می شود. می توانید خمیر را روی گوشت گاو خام بمالید و بگذارید حداقل 12 ساعت بماند. این مخلوط به گوشت نفوذ می کند و به آن طعم می دهد.

ترشی کردن
ادویه ها و گیاهان

می توانید غذاهای ذکر شده در بالا را با هم ترکیب کنید و گوشت را به مدت 10 تا 12 ساعت، بسته به قدرت ماریناد و نوع گوشت، مرینیت کنید. مارینادها حاوی یک ماده اسیدی همراه با گیاهان و ادویه جات هستند. حتی یک یا دو فنجان چای سیاه غلیظ را می توان برای مارینینگ استفاده کرد. چای و قرمز حاوی تانن هستند که گوشت را لطیف می کند. فرآیند ترشی کردن گوشت را نرم و خوش طعم می کند.

نمک

فقط نمک سفره را روی تکه گوشت بمالید (مثلاً استیک ضخیم 1 اینچی). بعد از یک ساعت یا بیشتر، نرم می شود. قبل از کباب کردن یا پخت، گوشت را با آب بشویید. این کار باعث حذف نمک اضافی می شود.

جوش شیرین

گوشت را روی دانه ها نازک برش دهید. روی تکه های گوشت جوش شیرین بپاشید، آن را به آرامی بمالید و بگذارید چند ساعت بماند (در یخچال). همچنین می توانید خمیر جوش شیرین/آب را روی برش ها بمالید. بگذارید چند ساعت مارینت شود. قبل از پخت و پز خوب بشویید تا تمام جوش شیرین پاک شود.

اگر فکر می‌کنید که این طعم تلخ/نمکی به جا می‌گذارد، می‌توانید به همین منظور مقدار کمی جوش شیرین را به ماریناد دیگری اضافه کنید. قبل از پخت نیازی به آبکشی ماریناد نیست. جوش شیرین برای برش های نازک گوشت، غذاهای دریایی یا مرغ مفید است.

زمان نرم شدن به نوع گوشت، سن و برش بستگی دارد. از قرار دادن مواد اسیدی و آنزیمی در ظروف فلزی خودداری کنید، زیرا می توانند بر روی طعم و رنگ گوشت اثر بگذارند. به جای آن از ظروف شیشه ای استفاده کنید. مراقب باشید دمایی که برای فعال شدن (و همچنین غیرفعال شدن) لازم است، در حین پخت به آن برسد، در غیر این صورت آنزیم به کار خود ادامه می دهد و گوشت را لطیف می کند.

لطفا از وزن های موجود در کشوی زیر، یک مورد را انتخاب کنید.
اگر وزن مورد نظر شما در کشوی زیر نیست، از طریق این لینک وزن مورد نیاز خود را به ما اعلام کنید.
وزن های ادویه گوشت چرخ کرده کنور Knorr – محصول کشور ترکیه پارلاک شناسه محصول: 8690637939181 ادویه و چاشنی.

ویژگی های محصول.
با وزن 110 گرم.
محصول کشور ترکیه.
بخشیدن طعم خوب به غذا.
+ موارد بیشتر.

در انبار موجود نمی باشد.
در صورت موجودی اطلاع بده – شماره موبایل: ثبت نرم کننده گوشت (تندرایزر) ادویه ترکیبی مدرن و ادویه پایه به صورت فله و بسته بندی نوع فعالیت: وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش خدمات/محصولات : ادویه ترکیبی، نرم کنده گوشت،

ادویه تاکو، ادویه همبرگر، آرومات، پودر سوخاری، روکش مرغ، مرینیت مرغ، اورگانو، ایتالین، پودر کره، پودز دود نوع مالکیت خرید ادویه رستورانی ( حرفه‌ای ) قیمت عمده ادویه یو فروشگاه اینترنتی ادویه و چاشنی , اولین ارائه کننده آنلاین انواع ادویه , از جمله ادویه رستورانی و چاشنی خانگی می باشد قیمت ادویه کاری 20 کیلو-فلفل قرمز 20 کیلو ،

ادویه مخصوص سیب زمینی نرم کننده گوشت اوبریما در بسته 800 گرمی | بنکداری آوان مال مشخصات نرم کننده گوشت اوبریما در بسته 800 گرمی وزن 800 گرم مشخصات کلی وزن 800 گرم نوع بسته بندی مشمع پلاستیکی شما شاید این را هم دوست داشته باشید ادویه جوجه کباب عربی 1 کیلوگرمی

تومان ادویه جوجه کباب 1 کیلوگرمی 110,000 تومان ادویه گرام ماسالا در بسته 800 گرمی 210,000 تومان ادویه سوپ قرمز 1 کیلوگرمی 100,000 تومان ادویه پلویی 1 کیلوگرمی چگونه گوشت را تُرد کنیم؟ گوشت را آماده کنید.

گوشت را بر روی سطح صافی قرار دهید و تکه های کیوی را روی آن بمالید. نرم کننده گوشت برند خارجی

10 نرم کننده طبیعی گوشت گاو که از قبل در خانه دارید
اگر مقصر هستید که گهگاهی گوشت گاو را با «بودجه» خریداری کنید، این نرم کننده های طبیعی واقعاً مفید خواهند بود. به سادگی تکه های گوشت گاو را قبل از پختن در این نرم کننده های طبیعی خیس کنید، و ما تضمین می کنیم که گوشت گاو لطیف خواهد شد!

1) چای
نرم کننده گوشت گاو چای
چای حاوی تانن است که یک نرم کننده طبیعی است. طرز تهیه: 1 تا 2 فنجان چای سیاه غلیظ درست کنید، بگذارید خنک شود و سپس گوشت گاو را تا 24 ساعت در مایع غوطه ور کنید. هرچه گوشت گاو را بیشتر بگذارید تا ماریناد شود، لطیف تر می شود.

2) قهوه
نرم کننده گوشت گاو قهوه
قهوه طعم می بخشد و به عنوان یک نرم کننده طبیعی عمل می کند. طرز تهیه: یک قوری قهوه دم کرده، اجازه دهید خنک شود و سپس گوشت گاو را قبل از پخت تا 24 ساعت در آن خیس کنید.

3) کولا
نرم کننده گوشت گاو کولا
محتوای اسیدی کولا آن را به یک نرم کننده عالی تبدیل می کند. روش: گوشت گاو را در کک (از رژیم غذایی استفاده نکنید) به مدت حداقل 30 دقیقه یا حداکثر 24 ساعت مرینیت کنید. کولا همچنین طعم کاراملی تند و لطیفی را اضافه می کند.

4) آناناس، پنجه پا، انجیر، کیوی
نرم کننده گوشت گاو آناناس
این میوه ها همگی دارای پاپائین هستند، آنزیمی که در محصولات نرم کننده تجاری استفاده می شود. این آنزیم مانند اسیدها و نمک، فیبرهای عضلانی سخت را تجزیه می کند. طرز تهیه: برش های فیوت را روی گوشت گاو بمالید و بگذارید چند ساعت بماند. استفاده از میوه زمانی که روی برش های نازک گوشت گاو استفاده شود بهترین کار را دارد.

5) زنجبیل
نرم کننده گوشت گاو زنجبیل
زنجبیل به دلیل طعم تند و منحصر به فرد آن و این واقعیت که حاوی یک آنزیم «پروتئولیتیک» است که به طور طبیعی پروتئین گوشت را تجزیه می‌کند، یک ماده رایج در مارینادها است. طرز تهیه: تکه هایی از زنجبیل یا پالپ زنجبیل را به سطح گوشت گاو اضافه کنید و بگذارید حداقل 2 ساعت بماند.

6) جوش شیرین
نرم کننده گوشت گاو جوش شیرین

جوش شیرین یک محصول معجزه آسا است. می توانید خانه را با آن تمیز کنید، دندان های خود را با آن مسواک بزنید، با آن بپزید … و می توانید از آن برای نرم کردن گوشت استفاده کنید! جوش شیرین با جذب پروتئین های گوشت را تجزیه می کند. طرز تهیه: روی سطح گوشت گاو جوش شیرین بپاشید،

آن را بمالید و سپس بگذارید چند ساعت (در یخچال) بماند. یا از نوشابه + آب خمیر درست کنید و روی گوشت گاو را بپوشانید و بگذارید چند ساعت بخوابد. حتما گوشت گاو را قبل از پختن آبکشی کنید تا طعم استیک شما شبیه جوش شیرین نباشد!

7) سرکه
نرم کننده گوشت گاو سرکه
اسید استیک موجود در سرکه الیاف گوشت را تجزیه می کند و آنها را لطیف تر و خوش طعم تر می کند. روش: یک قاشق غذاخوری سرکه سفید را به مایعات پخت خود اضافه کنید یا قبل از پختن گوشت خود را در سرکه خیس کنید. گوشت گاو را در یک ظرف شیشه ای یا یک تابه نچسب بپزید، زیرا چدن و ​​برخی فلزات دیگر می توانند با اسید واکنش نامطلوبی نشان دهند.

8) آبجو یا
نرم کننده گوشت گاو
و آبجو حاوی اسید و تانن هستند که هر دو نرم کننده طبیعی هستند. آبجو/ نیز طعم فوق العاده ای به غذاهای گوشتی شما می بخشد. طرز تهیه: گوشت گاو را حداقل یک ساعت قبل از پخت در آبجو یا خیس کنید.

9) دوغ یا ماست
نرم کننده گوشت گاو ماست

دوغ و ماست اسیدی هستند و همچنین حاوی کلسیم هستند که آنزیم های موجود در گوشت را فعال می کند که به تجزیه پروتئین کمک می کند. طرز تهیه: گوشت گاو را چند ساعت در دوغ یا ماست خیس کنید. قبل از پختن بشویید.

نکات
اگر در یک مایع اسیدی مستقیم (مانند سرکه، یا آبلیمو) مرینیت کنید، گوشت را بیش از 2 ساعت خیس نکنید. اگرچه اسیدها در ابتدا گوشت را نرم می کنند، اما با گذشت زمان در واقع شروع به سفت شدن گوشت می کنند!

اگر می‌خواهید گوشت خود را برای مدت طولانی‌تری مرینیت کنید (به منظور دستیابی به طعم بیشتر)، از دستور العملی استفاده کنید که حاوی روغن است نه یک مایع اسیدی مستقیم.